…מי שרואה שהוא הולך על הידיים או על הבטן שלו, או על היד והרגל שלו, או משהו אחר מלבד הלשון, אז כל אחד מהם הוא צדק או חוסר מוסריות והמי שאליו מיוחס החבר יונחה על ידי זה וזה, ומי שרואה שהוא קשור לדת בחלום בזמן שהוא מכיר בכך ולא מכיר זאת בחיים ערים, אז אלה התוצאות של החטאים שהקיפו אותו, ופעולות של מעשים חוטאים שפגשו אותו עונש בעולם הזה, או הצרה או חלק מהפורענות בעולם הזה ….

…האם ביטוי חזונות מבוסס על חלקים או על השערות? הביטוי של החזיונות הוא התייחסות השערה , ואת השערה הוא טועה מעונה , ואדם לא לקטוע את הביטוי, אלא כדי להיות בצד הבטוח, וכי בשל רצונו של אלוהים . לכן, עדיף שהמעבר יפרסם הצהרה האומרת : אם אתה מאמין שהחזון שלך הוא כזה וכזה , או לסיים את דבריו באמרה : מאת אלוהים (1) לכן יוסף עליו יכול להתפלל עליו השלום, אמר לשואל כאשר רצה לעבור אליו : ( והוא אמר למי שחשב שברח מהם, זכור לי עם אדונך …) וכו 'הפסוק , סרט הטוען שהוא אחד מאלה שאלוהים סמך על ביטוי החלומות , והוא נהג לבטא את התגלות תפילת האל על הנביא מוחמד שלנו, שליטו וחבריו ושלום . אלוהים יודע…

…מהו פסק הדין על שוכב על חלומות בתחומי השירה ואת מתנהג? שקר הוא אחד החטאים הגדולים , וזה הוא : דיווח על משהו אחר מלבד מה זה משקף אמת, המהווה : התאמה טובה למציאות אמת היא אחד הגדול של איכויות טובות , וזה הוא אחד הכיבודים של מוסר שהשריעה באה לאשר ולפקוד . זוהי יצירה נשגבת המחקה את בני האנוש , ונמנעת מהמשפילים , ולכן היה זה תיאור שהיה טמון בנביאים עליהם ועל נביאנו, תפילות ושלום , וכנגד מה שקשור לצבועים שלהם הדמיון , שמשקר, כפי שאמרנו , והטקסטים של השריעה באו יחד עם איבה של האמת והזהרה מפני שקר , כולל הדברים הבאים : אלוהים אדירים אמר : ~ הו האמינו, ירא אלוהים והיה עם האמת (119). בסמכותו של אבן מסעוד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, בסמכותו של הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום עליו, אמר : ~ אמת היא צדק , וצדק מוביל לגן עדן , ועל המשרת לחפש אמת. עד שהוא כותב אלוהים הוא חבר , ושקר הוא מוסר , וחוסר מוסריות מונחה אל האש , והמשרת הוא לחקור שקר בכדי לכתוב שקר . ” מסופר על ידי אל-בוכרי (5743) ומוסלמי (2607). הרחוב היה מורשה בעניינים שבהם מותר לשקר, אז אסמה בינט יזיד אמרה : שליח אלוהים, תפילת האל ושלום עליו ועל משפחתו, אמר: ~ אנשים, אין צורך שתמשיך לשקר , כמו ללכת לישון באש. כל שקר על בן אדם אסור למעט שלושה מאפיינים : אדם שמשקר על אשתו כדי לרצות אותה, אדם ששוכב במלחמה, שכן מלחמה היא הטעיה, וגבר שוכב בין המוסלמים כדי להתאים ביניהם . ~ מסופר על ידי אל- Tirmidhi, לא (1939). לדבר : חסן שייח אל-אלבני ב ' Sahih אל-ג'אמע .' (7723) ובסמכותו של אום כולתום בינת Uqbah, כי היא שמעה את שליח האל, רשאי אלוהים התפילות והשלום עליו ולמשפחתו, אמרו : הוא אינו שקרן שמתפייס בין אנשים, ולכן הוא מתפתח טוב או אומר טוב . נאמר על ידי אל-בוכרי (2546) ומוסלמי (2605). שקר אינו מותר ב רצינות או הומור, אבל הכל יצירה ראויה להערכה, ואין שקר תקף, כמו השוטה של ​​אפריל, למשל, למעט כפי שאמרנו, שהדיר או קרא לצורך, כפי שנקבע בחדית ', וכמו לשקר להציל את הדם הבלתי ניתן לטעות מרוצח, או כדי לבצר את כספו של גוזל. וכן הלאה . אבן מסעוד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : ~ שקר אינו מתאים בצחוק או ברצינות .~ ( נאמר על ידי אל-בוכארי בספר אל-אדאב אל-מופרד, מס ' 387) . שקר הוא גדול יותר אם הוא מביא לפגיעה או לשחיתות, ושקר רגיל נחשב לחטא גדול . שקר בשירה, אם כי חלק מה מבקרים לבלבל אותו, אני לא איתם. שירי Timeless .. הוא בן אלמוות עבור הכנות של רגשותיה וכנות של רגשותיה, ואת הכנות של הביטויים שלה, אבל אני יכול לא למצוא הצדקה אלה שמשקרים את השיער ואת נופל בתוך חלום שהוא ראה שקר . באשר לייצוג, הוא שינה את תקלותיו ורעותיו הרבות, כך שהקדושה גוברת אם משתמשים בה ללעג, או שהיא כרוכה בעירום, בערבוב או בשקר, ועבירת השקר הזו מאושרת כשאתה אוהב סיפור לאדם שחולם בזמן שקר, וזה משמש רק להגדלת העלילה האמנותית כפי שהיא מועלה או נאמרת אור, כפי שטענו המבקרים . לסיכום, שקר בשירה או במשחק הוא דבר שהוא לא מותר ולא טוב לעשות מצד המאמין או המוסלמי, ות על המשורר והשחקן לחפש טקסטים מותרים, ובכך זו חפותו ואשמתו, מהתפשטות בקרב אנשים אסורים, ולכן זהו קלקול ושמועה של שחיתות, ולהרהר באחי, למשוררים או שחקנים רבים, אשר עשה לעצמו קו הוגן, לא הציג את מה שהוא יכול להתחרט עליו מחר, וניסה לחקות אותו בתחומך, יש שירה טובה ויפה, ויש ייצוג משמעותי וכנה ….

…ומי שרואה שהוא מסתכל בארמון או בהכנסותיו, הוא יתחתן עם אישה טובה, כמו גם יסתכל על התפקיד ….

…ומי שרואה שיש לו מכסה המנוע על הראש בזמן שהוא מתהדר בו, אז הוא יפנה אליו ככל שהוא מתרברב ….

…ביחס לראיית החברים, מי שרואה ראש כרות ויש לו עמדה וקוץ, הרי שזה גידול בהדרתו, ואם זה אחר מזה, הוא מקבל כסף וגאווה ופניו, וכל מי שרואה שראשו הוא ממנו מבלי להכות בצווארו או משהו כזה, אז הוא עוזב את הבוס שלו, את הוריו או את מוריו, ומי שרואה שהצוואר שלו הוכה ואם ראשו ממנו, אם הוא עשיר , מחסור בכספו, או עני, הוא עצלן, או עבד שהוא משוחרר או חוב, אלוהים הסדיר את חובו או מודאג, אז אלוהים ייפטר מדאגתו, ואם הוא חולה ומחלתו שם אין תרופה בשבילו המעידה על מותו ומי שרואה כי צווארו הוכה במלואו והמכה מכאיבה אז זה מצביע על ביצוע חטאים. זה יכול להיות יקר גדול וזה יכול להיות פרס וראשו של אדם עשוי להצביע על הונו. אם הוא רואה שראשו מוסר ממנו, אז הונו שבמסגרתו יורחק ממנו קומתו והוא עשוי לגלח את ראשו או לחלק את מכסה המנוע או את הטורבן שלו במלחמה או להרוס את חדרו או את גג ביתו ואם הוא עבד שמכר לו את אדונו וראה שראשו בידו בזמן שהוא מסתכל עליו, כי זה מדד להונו ולפרנסתו, ומי שרואה שהוא הלך עם הראש, אז הוא חולה וכספו עלול להיעלם ומי שרואה שראשו מוחזר לגופו הוא בשלוש דרכים החזרת כספים אבודים או חזרה לבוס שלו או ברכת מות קדושים ומי שחושב שהוא מדבר לראש יהיה טוב A הרבה מעשרה דירהם לעשרים אלף ומי שרואה את ראשיהם של אנשים מנותקים מציין כי טוב וברכת מות קדושים…

…מי שרואה שיש לו כיפה על הראש, בדומה למה שהוא חובש כשהוא ער, אז מצבו יהיה עם הבוס שלו במידה של טובתו ומראהו ….

…אבן סירין אמר: מי שראה ששן נופלת על האדמה ופוגש אותו מעיד שנולד לו ילד, ואם הוא לא קיבל אותה, הדבר מעיד על מותו של אחד מקרובי משפחתו ….

…ונאמר שמי שרואה שיש לו כובע טוב על הראש, עליו לעקוב אחר עבודה אם הוא כשיר לכך ….

לטאה אם ​​אתה חולם על לטאות, זה מנבא שהאויבים יתקפו אותך . אם אתה הורג לטאה, תוכל להחזיר את הונך האבוד או את המוניטין האבוד שלך, אך אם הלטאה תימלט, תתמודד עם נסערות ומריבות באהבה ובעבודה . אם אישה חולמת שטאה זוחלת במעלה חצאיתה או מגרדת אותה, אז יהיה לה הרבה חוסר מזל ועצב . בעלה יהיה קורבן של מחלה ומחלה, אלמנה שתצליח לרדת אחריה, ועסקיה יקשו על פרנסה דלה ….

לטאה : איש מטמורפוזה, נווד לוחם, ולראות אותו בחלום זו מחלה ….

לטאה היא בחלום אדם ערבי בדואי, שמשלה אנשים בכספם . ומי שרואה את זה חולה . ונאמר : הוא איש רשע ארור כי הוא מטמורפוזר . הלטאה היא אדם בודד, וראייתו עשויה להצביע על חשד לרווח או לבורות בשושלת ….

…ומי שרואה את זה, או חלק ממנה, ייפול, מה שמצביע על השמדה ….

…ומי שרואה שהוא נפל מסוסה, ירד עליו או הרג אותו מלמעלה, אז זה מתפרש על ידי שקיעת קומתו או בידודו מסמכותו, ואולי מעיד על מות אשתו, ואם שלו אפילפסיה הייתה בשוק או בקרב אנשים, אז הוא מפורסם בזכות נפילת מצבו בפניו, וייתכן שהיה ירידתו אם העוד הוציא את כספו עד שזה יקרה לסופו, ונאמר כי העניין שהוא חיפש אינו שלם, במיוחד אם הוא לא מתכוון לחזור ….

ומי שרואה שהטבעת שלו נשברה או נופלה ונעלמה, זה מתורגם לחמש דרכים להשאיר את כספו, להשאיר את אשתו, להתקרב לחייו, למות בנו, וללכת לפניו, ואם האישה רואה את זה, אז זה מקבילו, אבל מותם של האנשים הקרובים אליה גובר בכך לאישה ….

גירוד בראש אם אתה חולם שאתה מגרד בראשך בציפורן, פירוש הדבר כי זרים יעצבנו אותך בצביעותם ובזייפותם . אתה מבין את הכנות המזויפת שלהם ואת החיפוש שלהם לנצל אותך ….

ואם הוא רואה שראשו בידו, אז זה טוב למי שאין לו ילדים ושאינו מסוגל לצאת למסע ….

…אם הוא רואה כאילו השיער בחלק האחורי של ראשו התפשט, הוא מצביע על חולשה שתשפיע עליו אם הוא אפור ….

אם הוא רואה שראשו הפך לראש של כלב, חמור, סוס או בקר אחר, אז זה הופך לעמל, עייפות ועבדות ….

והראש נמצא על חנית או יתד של ראש בכיר,

…ונאמר כי מי שראה את ראשו הפוך, הדבר מעיד כי מי שרוצה לנסוע קיים מכשול המונע ממנו לעזוב, שהוא אינו רואה את מה שהוא רוצה מוקדם יותר אך מאוחר יותר . וזה מציין למי שנסע זר לחזור לארצו, לאחר האטה ללא תאוות בצע . והראש והצוואר, ואם אדם רואה אותם ויש להם כיב או כאב, אז זו מחלה שלכל האנשים יש את אותו הדבר ….

…אבן סירין אמר, ~מי שיראה כיפה של לבוש טורקמני על גב ראשו, הוא יזכה לתועלת על ידי מצוקה, וכובע הצעיף מתפרש על ידי שפע העולם וחולשת הדת .~…

אם הוא רואה כאילו השיער בצד שמאל של ראשו התפשט, הוא מציין שהוא סובל מזכרים ומקרוביו ….

ומי שרואה את ראשי האנשים חתוכים במדינה, או בתיקייה, או בבית, או בשער, ראשי העם יבואו לאותו מקום ויתאספו בו ….

…ואם היא רואה כי הצעיף שלה שחור ושחוק, הראייה שלה מעידה על טיפשותו ועוניו של בעלה, והצעיף הגשום הוא עדות להונאת אויבי האישה עמה, ובאשר לבגדים, היא חופשייה אישה ….

…מי שרואה את ראשו חתוך בעיירה או ביישוב או בשער, אז ראשי העם מגיעים למקום ההוא, ואם הוא רואה שהוא אוכל מהם או לוקח משהו, זה הרווח של כסף ותועלת, ומי שרואה שהראש שלו גדול, אז זה גידול בכספו ואם יש לו תפקיד אז גידול בגאווה, ואם זה אחרת כל כך טוב בכל מקרה, ומי שרואה שראשו קטן, אז ההפך מהמקרה, ומי שרואה שראשו הוא כמו ראש של פיל, סוס, אריה, פרד או חמור, אז זה ראוי לשבח, ואם זה כמו ראש גמל, בקר, צאן או חזיר , אז זה לא מחמוד וכמה מהם אמרו שהוא ראה את ראשו כראש בהמה. מותר לאכול אותו, ולכן אין בו שום דבר רע, ואם זה דבר שאסור לאכול, אז אין בו טוב. וכמה מהם אמרו שלראות ראשי בעלי חיים זה כסף וראש. אם זה ממה שאוכלים, אז הכסף הוא אישה, ואם זה ממשהו שלא ניתן לאכול, זה אסור. תועלת, כמו גם אם שילב אותו במה שלא צריך להיות כמוהו בהתעוררות…

ומי שרואה שהוא והחליף במיטה אחת, אז ישתף אותו בענייניו או ייתן לו מקום לשלוט בו, ונאמר שהוא או מתחתן עם אישה מבית הח'ליף או נותן לו עבד -נערה ….

…ומי שרואה שמשהו נבט על ידו כשהוא ער, אז זה לא ראוי לשבח ….

…וזה על פניו, ומי שרואה כי אוכל רב נמתח על מפתו בזמן שהוא יושב בחזהו, אז זה מתפרש על אחת עשרה פרצופים של תהילה, כבוד, אפוטרופסות, שמחה, ברית מילה, משתה , חדשות טובות, חתונה, מדינה, טובות ותועלת ….

…וכל מי שראה שהאריה עליו הוא רוכב אינו מציית לו, ואם זה קרה לו, המלכים והזקנים לא הראו לו ….

…ומי שחושב שהוא יושב על שטיח קטן ומתחתיו הוא שטיח גדול ורחב, הפרשנות מעידה על הגדול, לא הקטן, אלא הקטן ….

…באשר להיצע, זה הביקוש לפרנסה והשגת הרצוי. ומי שרואה שהדיו פגע בבגדו, אז זה מעיד שנזק נגרם לו. אבל אם הוא סופר, זה לא מזיק לו ונאמר שהחזון של הדיו אם הוא מלא בחומר, אז זה מתפרש על ידי אישה שיודעת להרוויח, ואם הוא רואה שמשהו כתוב עליו ממנה, אז הוא יהיה טוב יותר מכאלה. האישה ….