…נראה ). אם האיש לובש אותה, אז הוא יתחתן, והחולצה לאישה היא גבר שיתחתן איתו, כי אלוהים אדירים אומר : (הם הבגדים שלך, ואתה הלבוש שלהם ). אם החולצה מנוקבת, האיש מחלק מאשתו, ואם החולצה נקרעת, היא עוזבת אותה . ומי שראה שלבש חולצה בלי מארב, זה לפי יופיו בדתו . ומי שראה שכיס חולצתו נקרע, נפתחה בפניו דלת של עוני . ומי שרואה שיש לו חולצות רבות, יהיה לו פרס גדול ומעשים טובים רבים בהמשך . והחולצה הלבנה דין . ומי שראה שניתנה לו חולצה הוא חדשות טובות . ומי שרואה שהחולצה שלו שבורה ומלוכלכת, אז הוא עוני, אשליה וחומרה . אם אישה רואה שהיא לובשת חולצה חדשה ורחבה, זה טוב במצבה הדתי והעולמי, או במצב טוב של בעלה . והחולצה הירוקה הלבנה מציינת דת, הכחול לא מהלל, האדום מציין תהילה והצהוב מציין מחלה . והלחות בבגד מעידה על כך שמשהו מפריע לו לנסוע, כך שאם הרטיבות מתייבשת, החסימה מוסרת . ומי שראה שהוא לובש חולצה בלי כיס וללא בגדים, הצביע על מותו . ומי שלובש חולצה מסומנת היטב, הוא עשוי לבצע חג'ג 'או לנסוע . ומי שרואה שהוא לובש חולצה קצרה שלא מכסה את החלקים הפרטיים שלו, אז הוא נופל בדתו . ומי שלובש חולצה מעץ, הוא יטייל בים, גם אם הוא חולה ומפחד מוות . ומי שרואה פסוק מהקוראן כתוב על חולצתו, הוא ידבק בקוראן . והחולצה השחורה היא דאגה ועצב . ומי שראה חולצה הפוכה, מצבו השתנה בניגוד להרגלו . אולי החולצה הייתה ביתו של האיש . אם מישהו רואה את החולצה שלו מפוצלת באורך, הוא משתחרר, ואם היא מפוצלת לרווחה, זה מה שנאמר על רוחבה . ומי שרואה את חולצתו נזרקת מאחוריו, הוא מואשם במילים שנאמרו לכבודו והוא יהיה חף מפשע, ואם זה נעשה לפניו, אז הנאום בו הוא נאמר נכון לסיפור של יוסף עליו השלום . ומי שראה את חולצתו מהעננים, הוא התברך ….

…צמר: מי שרואה בחלום שהוא לובש צמר מעיד שכדאי לשלם סכום כסף אצילי, מכיוון שאין סוג של בגדים עדינים יותר מצמר . ומי שראה שישן על צמר, היה לו הרבה כסף מצד אשתו . ושריפת צמר, שחיתות דת וכסף נעלם . אם מלומד היה רואה שהוא לובש בגדי צמר, היא הייתה הופכת לסגפנית וקוראת לעם לסגפנות . ומי שרואה כלב שלובש צמר, איש שפל מממן בכסף של איש ישר . אם הוא רואה אריה לובש צמר, סולטן מרמה שודד אנשים את כספם . צמר בחלום הוא טהור, אלא אם כן הוא מחוספס ולא מתאים לבגדיו, הרי זה עוני והשפלה ….

…בחורף זה עדין יותר מקיץ . ומי שרואה שהוא לובש בגדים, וזה לא היה הרגלו, יהיה חסר לו . החיפוי הוא איש ראשי . זה מיועד לסוחר, למשפט ולאימאם כמלאכה, המהווה ביטחון עבורו מפני עוני ולהגנה מפני חוסר מזל . ומי שרואה שהוא לובש בגדים מלוכלכים, הוא הציג שווא את פרנסתו וגורם לו להרגיש רע . ומי שרואה אדם לובש בגדים בקיץ, הוא יפה ויהיר, והוא מודאג כי החום בקיץ הוא שלהם . החיפוי שונה על פי תכשיטיו, צבעיו וגזעיו . אם אישה רואה בגדי גבר עליה, זה תקף עבורה בדת ובעולם . אם זה היה בלבוש המלחמה, זה היה הפרשנות שלו לבעלה או לערכיה . ואם גבר היה רואה שהוא צריך ללבוש בגדי אישה, הוא יפגע מפחד עז, ​​כניעה והשפלה ….

…ומי שרואה את זה כאילו הוא לובש בגדי נשים והיה במצפונו שהוא מחקה אותם, הוא יכה עליהם ואימה על ידי סולטן . אם הוא חושב איתה לובש שיש לו נרתיק כמו העוף שלהם, אז הוא מאוכזב ומדוכא . אם היה רואה שהוא נשוי בנרתיק ההוא, אויביו היו מופיעים בו . האיש לבש בגדי נשים צבועים, גידול באויביו, ואם ראה בכך שהוא לובש בגדים לקח מסמכותו, אם ראה שאיבד חלק מבגדיו או מחפצי ביתו, אז הוא הורס איתו חלק ממה שבבעלותו ואינו נעלם כלל ….

…מי שרואה את השעה השנייה של היום, אז זה מתפרש בשתי דרכים כטוב וברכה או רשלנות בעניין, וכמה מהפירשנים אמרו שראיית השעות מסתלקת בשנים, והיא נאמרה לפי חודשים, ו תחילת שעות היום אם היא שווה ללילה והיא שתים עשרה שעות, כך שהשעה הראשונה תהיה במקום חודש האלוהים אסור, והשנייה במקום האפס השלישית היא ב מקום רביע אל-עוול, הרביעי במקום רביאל-תאני, החמישי במקום ג'ומדה אל-עוואל, השישי במקום ג'ומדה אל-אכירה, השביעי במקום רג'ב, השמיני במקום שבאן, התשיעי במקום הרמדאן, העשירי במקום שוווואל, האחד עשר במקומו של ד'ו אל-חיג'ה, והעשירי במקום ד'ו אל-חיג'ה ….

חיג'אם בחלום אדם כותב כלים על אנשים . חיג'מה מציין כל אחד ששולט בצוואר הבריאה, כגון השליט, המדען, השליט, הרופא, כותב התנאים והכלים . אם אדם ראה בשנתו קובה שגדלה ודיכאה בדם או במאבק הוא נהרג ונשפך ממנו דם, ואם הוא היה חולה, הוא נרפא על ידי רופא, ואם הוא היה רצה בכסף שנתן בידי שליט, ואם היה רוצה להתחתן הוא התחתן . חזונו של אל-ג'וג'ם מעיד על היעלמות הדאגות, הכעס והמחלות . אולי חזונו הצביע על קנס והפסד לאחר רווח . אם בחלום הוא הופך לכוסות רוח עבור אמו או אחת מבני משפחתו, אז הוא לא מציית לאמו או לגודלו . ומי שרואה בחלום שהוא נמנע או חופה אפוטרופוס של מדינה או מאבד אמון . ואם הכוסות רוח הן שייח ', אז הוא סבו של הרואה, ואם הוא שייח' ידוע אז הוא חבר שלו, ואם הוא צעיר אז זה מספר עבורו שהתנאי ספר כתוב . אם בגודל של מלך או גבר, הוא ירוויח אותם, ומגודל שייח 'העולה עליו, וגודל של צעיר מנצח . והם אמרו : כוסות רוח זה היעלמות המחלה, ואמרו : חוסר כסף . ונאמר : מי שרואה כוסות רוח בגודל שלו, אז הוא הלך כסף מטעמו לטובת הנאה, ואם הוא חפן אותו ולא יצא ממנו דם, אז הוא קבר כסף שלא מופנה אליו, או שהוא שילם פיקדון למישהו שלא מחזיר לו אותו . אם ייצא ממנו דם אז גופו יתוקן באותה שנה . אם הצעיף נשבר, הוא מתגרש מאשתו או מת . ונאמר : מי שראה כי הוא מקיים יחסי מין ירוויח רווח גם אם היה אסיר . ומי שראה שהוא חופה אותה, ברח מהכלא . אם הוא רואה את השפעת האיזמל על צווארו, זו עדות עבורו . אם הוא רואה שהוא מעכב אדם ולא חופה, אז הוא נמלט מהרע, מהפחד של אדם או מסמכות . אזמות הגנבים ומפתחות הגנבים . ואם העשיר מחה, יינתן לו זהב בקנס . ונאמר : כוסות רוח היא תרופה מרה שהוא סבל ממנה, שכן הוא סבלני עם כאבי אזמל עד שהוא מגיע לבריאות . אם אישה מסרבת לאישה אחרת, אז היא תאהב אותה אם כוסות רוח אינן עבודתה . ומגודל אדם שחושש ממנו, הוא בטוח מרועו, ואולי הכוסות רוח מעידות על הוצאת כסף אסור מהמצועפים או עלייה לרגל . אם אחד מהם צם, הוא שובר את הצום או עושה משהו, שמבטל את צוםם . אם המחפש מסרב בחלום בגלל כאב ראש או כאב בעיניו, הדבר מעיד על תרופה לתלונה שלו . אולי כוסות רוח מעידות על האיסור והשתיקה להחזיר את התשובה, בגלל הגודל והרתיעה ….

…סוליה : הם אכזריים, כמו נעלי בית, מי שלובש אותם נוסע או נוסע, מישהו שחולק איתו את החזון שלו, או נוסע עם כסף, ושאם הוא נכנס בהם בחלום . אבל אם הוא לובש אותו והוא קיווה לנסוע, יתכן שהוא יושלם וייתכן שהוא לא יושלם אם הוא לא ילך בו, ואם הוא מפסיק ללבוש אותו או מוריד אותו, הוא מתגורר מנסעו והגיונו דרך אותו . ואם היא כפכף מים, הרי שהיא אשה או ילדת שפחה שמרוויחה מהשיח שלה . באשר לנעלי הבית של טייף או מה שסוחרים משליכים בשווקים, זהו אינדיקציה לכסף, רכישה ופנסיה . זה עשוי להצביע על האישה גם אם הוא הלך איתה במהלך התפקיד, קנה אותה או נמסר לו . אם הוא חדש, הוא מוקדם, חופשי או עדכני, ואם הוא זקן, הוא שחוק, ואז הוא רטוב . אם נחתך החול, הפרעה שלו מופרעת, או שהתעשייה שלו עומדת במקום או מונעת ללא מכשול, גם אם אשתו כעסה עליו ובגידתה נראתה לו . ואם קרסוליה היו מנותקים והיא הייתה חולה ונספתה, או לא צייתנית, היא הייתה גרושה, אלא אם כן בחלום הוא טופל כדי לתקן את זה, או שהוא הבטיח לעשות את זה, או שהוא יישב את זה בעצמו, אז היא משוחררת לאחר גיל המעבר, והוא סוקר אותה לאחר גירושין . אם הוא רואה שלבש סנדלים שחוקים היטב והולך בתוכם בשביל המיועד, אז הוא נוסע . אם הוא לובש סנדלים ולא הולך בהם, אז הוא פוקד אישה או משרתת . כמו כן, אם ראה שהוא נתן נעל בידו ולקח אותה או להחזיק אותה או להחזיק אותה בבית או במכולה, הרי שהוא מחזיק באישה ממה שתיארה . אם הסוליה לא לבושה, זה משפיע על אישה או על משרתת, בתולה, וכמו כן אם היא לבושה ולא לבושה . אם הסוליה הייתה מעור פרה, האישה הייתה זרה במקורה . ואם זה היה מעורות סוסים, זה היה מהערבים או מהערבים הנאמנים . כמו כן אם זה היה מעורות גמלים . אם הוא ראה שהוא הולך בשני סנדלים, אחד מהם נשלף מרגלו והוא הלך עם השני, אז זה הפרידה של אח שיש לו אחות או בן זוג בגב המסע, כי כשהוא הלך בזה הוא הפך לפרשנות המסע, כאשר אחד מהם הוריד את אחיו על רקע המסע . ואם הוא לא היה אח או עמית, וראה את יחידתו אבודה או נופלת לבאר או שמישהו השתלט עליו, זה היה מקרה באשתו . אם הסוליה הופכת להיות פסולה לאחר מכן, אז אשתו חולה ואז הופכת לבריאה, או שהאישה נטשה אותו או פרשה לגמלאות, או מה שנחשף לנשים מאותו דבר, ואז חוזרת למצבה הראשון . אם הוא ראה שהסוליה נגנבת ממנו ומישהו אחר לבש אותה, אז היא ענתה לה או לא ידעה אותה, אז זה לא טוב לבעליה, כי הוא חיסל את אשתו או את עבדתה שלבשה אותה . אם הוא רואה שהסוליה נחטפה או נשרפה עד שלא נותר לו דבר או משהו כזה, זהו מות אשתו או המשרתת שלו . אם הוא רואה שהוא תיקן את סולייתו, הוא מנהל את מצבה של אשתו או מקיים איתה יחסי מין . אם מישהו אחר מדביק את זה, אין בזה טוב בנשים העירומות . אם מדובר בכפכף המיוחס לנסיעה, אזי נסיעות אלה לא הושלמו . אם הוא רואה סוליה ללא עור של נעל, משהו שדומה לה בזוי, או מיוחס בפרשנות למשהו אחר שאינו של הסוליה עם משפחה, אז האישה שלובשת אותה מיוחסת למהות של אותה היחיד, בין אם זה טוב או שחיתות . ואם זה מהסוליות המיוחסות לנסיעה, אז אני מייחס את הנסיעה למהות הנעל ההיא, בין אם היא טובה או רעה, כמתואר . ואם הוא ראה את המלכודות שלה שהוא מחזיק שחוק או נשבר . מצבו של בעליו כאשר הוא נוסע בכך, או באישה הדורכת בו הוא כמו מהות המלכודות, יופיין, כוחן ומראהו ….

…פרוות השועל מתפרשת במרמה על ידי נישואין לאישה לא מוסרית אם הוא לובש אותה, ואם הוא לא לובש אותה, זה כסף של אישה המיוחסת לכך ….

…70 – אל-מנסור ראה בשנתו ונאמר, אך הוא צעק בטלפון ואמר : באשר לאדון השתיקה והתנועה, המאניה היא מידה רבה של פוליתאיזם עליך, נשמה. אם אתה עושה רע, ואם הנשמות שלך מסתדרות טוב, זה בשבילך. סמכותו היא עם משתתף, פאר השמים והארץ, ועוגן ההרים, המסור לאסטרונומיה, אמר אל-מנסור : זה הזמן לנוכחותי ולסוף חיי . הוא היה בדעת לפני שומת Qasra, אשר נבנתה מניירה ב שבה חלום הוא מזועזע, אמר באביב : אוי Aarabie ~ ראיתי בחלום הייתי בהלם , ראיתי להפסיק לומר בארמון הדלת הזאת, הוא אומר : אם הייתי במשפחת האייפד הזו של הארמון ואווו לו את משפחתו ואת בתיו והפכתי לראש הארמון אחרי שמחת הילוד (3) הוא בונה עליו את חייליו, כך שהוא לא נשאר בחפרפרת למעט פחות מ שנה עד שחלה בדרך לחאג ' , והוא נכנס למכה עם קבורה כבדה , והוא נפטר במוצאי שבת, ונאמר לשבעה ימים מד'ו אל-חיג'ה , והאחרון שדיבר היה שהוא אמר : אלוהים יברך אותי לפגוש אותך . נאמר : הוא אמר, לורד, שאתה אסאטק בהרבה דברים רק אתאאטק מאוהב בך תעודה על דברים שאלוהים אבל אלוהים מושיע . ואז הוא מת . כיתוב הטבעת . הביטחון של אלוהים ב עבדאללה האמינה . על מותו שישים – בן שלוש היה בשנה על מפורסמים , עשרים ושתיים מהן הם שנות יצירה , ובאן אל מואלה נקבר במכה ….

…זה בחלום מציין נדר, ונדר מציין צום . ומי שרואה אדם צום שובר את צום, אז הוא חולה, או שהוא עוקב אחר מוסלמי, ואם הוא לא צם בשכחה, ​​תהיה לו פרנסה טובה, ומי שיראה שהוא צם יזכה לכבוד ובתשובה, או לכפר על שבועה או חג'ג ', או אם הוא רואה שהוא צום בחודש הרמדאן והיה אנאלפביתים, שינן את הקוראן. אלוהים אדירים דואג לו, ואם הוא היה חולה, אלוהים אדירים היה מרפא אותו, ואם הוא היה באשליה, הוא היה מונחה, ואם הוא היה חוב, הוא הוציא את חובו . ומי שרואה שהוא שובר את הצום במכוון בחודש הרמדאן, אז הוא הורג אדם במכוון ומתגעגע לאחד מחוקי האיסלאם . ומי שרואה שזה שובר את הצום בחודש הרמדאן, הוא עלול לנסוע בצייתנות לאלוהים הכל יכול . צום עשוי להצביע על מות החולה, שמחה והנאה, או מסירות לאלוהים הכל יכול . אם האדם הצום בחלום חולה, זה מעיד על החלמתו, ואם הוא שובר את הצום, זה עדות להופעתם של דברים אסורים . צום הרמדאן בחלום הוא עדות לביטחון מפני פחד, או לפרעון החוב ולחזור בתשובה על אנשים . צום בששת הימים של שוווול הוא עדות לתיקון התפילה, לשלם לזאקאט או להתחרט על מה שהחמיץ . צום בימי שני וחמישי הוא עדות לקשר של קרבה וחיזור איתם . צום הימים הלבנים בחלום הוא אינדיקציה לחלוקת הדת או להוראת הקוראן . צום העשירי במוחרם בחלום הוא עדות לסגפנות, אדיקות ועלייה לרגל . צום ביום ערפאה הוא עדות לקבלת נדבה . צום את עשרת הימים של ד'ו אל-חיג'ה בחלום מעיד שהוא יברך את סוף חייו בסיום טוב, או בקיום הבטחה שהובטחה . צום יום העשורא בחלום הוא עדות לעשות מעשים טובים ועדי פיתוי וביטחון מהם, על עדי העונות והמועדים, ואם אשתו בהריון, היא מגיעה לילד טוב ויש לה עושר מותר . צום את חודש רג'ב בחלום הוא עדות לשירות zoe בכיר . צום שבאן בחלום מעיד על כך שהמדרגות מקבלים בקשה לרווח בחנות . צום ביום של ספק בחלום הוא עדות לביצוע חטאים וחטאים . צום הרשות השופטת בחלום היא עדות לשחרור השבוי, בתשובה של החוטא ולתשלום חובות . תעודת נדר בחלום היא עדות למילוי צרכים, שמחה ואושר . צום לנצח בחלום מעיד על כך שהוא חקק סונה קשה, וייתכן שהייתה דממה רבה . ואם הוא צם יום אחד ושובר יום אחד בחלום, אולי שילוב של שפחה ואשה חופשית, או דהימי ואישה מוסלמית . עשיית מה שמקלקל את הצום בחלום מעידה על כריתת הברית, העדפת אהבת העולם על פני הבאים, ונפילה למה שמחייב תשובה בשבועה ואחרים . ושבירת הצום לאחר צום היא עדות להחלמת המטופל . מי שראה שהוא צום לנצח ונמנה עם אנשי הצדק והטוב ציין שעליו להימנע מחטאים . מי שיראה שהוא מפצה על הרמדאן יחלה, ומי שצם מרצונו לא יחלה באותה שנה . ומי שראה שהוא צם עבור מישהו אחר מלבד אלוהים, אך על צביעות ומוניטין, הוא לא ימצא את מבוקשו ….

…פאדל אל-שאפעי ואחמד 72 – בסמכותו של אבו בכר אחמד בן מוחמד אל-רמלי, שופט דמשק, הוא אמר : נכנסתי לעירק וכתבתי את ספרי אנשיה ואנשי חיג'אז ומן מספר גדול מהם לא ידעתי מי מהם אקח. כשהחלק הפנימי של הלילה עבר, ביצעתי כביסה והתפללתי לשתי ראקות ואמרתי : הו אלוהים, הדריך אותי למה שאתה אוהב, ואז הלכתי למיטה אז ראיתי את הנביא – שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום – בעוד שהוא ראה את הישן נכנס משער בני שיבא ונשען על גבו לכעבה, אז ראיתי את אלשפי ואחמד בן חנבל עלי מימינו של הנביא – שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום – והנביא מחייך אליהם . אל-מוריסי הטיף מצד אחד, אז אמרתי : הו שליח אלוהים, בגלל ההבדלים הגדולים שלהם אני לא לומד את מי מהם אני לוקח, אז הוא הלך לאל-שאפי ואחמד ואמר : ( אלה למי נתנו את הספר, השלטון והנבואה ). סוראט אל-אנעם, פסוק 89, אז הוא פנה לבני אדם ואמר : ( אם אלה לא מאמינים, אז הפקדנו את האנשים שאינם כופרים, אלה שאלוהים הנחה, אז עקוב אחריהם ) ( 1). סוראט אל-אנעם, אל-איתן 89 , 90…

…האבן השחורה מציינת בחלום את חג'ג ' . מי שרואה שהוא חותך את האבן השחורה, הוא רוצה לאסוף אנשים לפי דעתו . ואם הוא רואה שהעם איבד את האבן השחורה, והם מחפשים אותה, ומוצאים אותה במקומה, אז הוא אדם שכל האנשים חושבים שהוא מוטעה והוא נמצא בהדרכה נכונה . ואולי הוא ציין ידע שהוא ייחודי לו ומסתיר אותו מתלמידיו . מי שרואה שהוא נגע באבן השחורה, אז הוא עוקב אחרי אימאם של חיג'אז . אם הוא רואה שהוא עקר את זה, אז הוא לוקח את זה לעצמו במיוחד בגלל שהוא ייחודי לכפירה בדתו ולא המוסלמים, ואם הוא רואה שהוא בלע את זה, אז הוא מטעה אנשים בדתות שלהם . אם הוא ראה שלחץ את היד לאבן השחורה, אז הוא מבצע את חג'ג 'ומצביע על התחייבות אמונים לח'ליפים ולמלכים, או חרטה בידי אימאם מלומד . זה עשוי להצביע על נשיקת הילד, אשתו או הבעל . אולי זה הצביע על שירותם של המכהנים, כמו שליטים ….

…מספר עשר 10: זה עשוי להצביע על עשיריתו של ד'ו אל-חיג'ה, על הכבוד לשבועה ועל חוסר היכולת להקריב במהלך חג'ג ', כי אלוהים אדירים אומר : ( שלושה ימים במהלך חג'ג' ושבעה אם תחזור )…

…מי שרואה קבוצה של חיג'אב או גבה אחת, אין בזה שום דבר טוב, במיוחד אם הוא מקמט את מצחו, ונאמר שנראות הגבה מעידה על הסתרת משהו מהצופה, וחלק מהמביעים שונאים את הבעתו , כלומר ביטוי ראיית הגבות מבחינת המשפט ….

…חודש אם החזון הוא בחודש מוהר~ם, אז הוא נכון ולא טועה . לראות אותו בחלום מעיד על הקלה, ישועה מהכלא וריפוי מחלות . ואם הרואה היה פורש מבני עמו או מארצו, היה חוזר אליהם על פי סיפור יונוס עליו השלום על עזיבתו בו מבטן הלוויתן . אולי הוא היה עד לפיטנה גדולה, כמו מותו של אימאם צודק או הופעתו של מלומד, מכיוון שאלוהים אדירים ברא את אדם וחוה בו, עליהם השלום . ואם הרואה לא מציית, הוא יחזור בתשובה לאלוהים הכל יכול, כי אלוהים אדירים חזר בתשובה בו על אדם, עליו השלום . ואם הרואה היה מאלה שחיפשו מעמד וכבוד, זה היה קורה לו מכיוון שאלוהים אדירים העלה את אידריס, עליו השלום, גבוה בו . ואם המטייל בים ניצל, הוא וחברתו, כי הספינה נכבשה בו על ידי הג'ודי . ואם הרואה קיווה שלילד יהיה ילד טוב, כי היה בן איברהים וישוע, השלום על שניהם . ואם הרואה היה במצוקה, הוא ישתחרר ממנו או יימלט מאויבו כי אלוהים אדירים הציל את אברהם, עליו השלום, מאש נמרוד . ואולי הרואה יחזור מהכפירה וההנחיה שלו ויתחרט לאלוהים הכל יכול ויוותר על חטאיו, כי אלוהים אדירים חזר בו בתשובה על דוד, עליו השלום . ואם הרואה הוסר ממנדתו, הוא חזר לתפקידו כי אלוהים אדירים ענה לו לשלמה, עליו השלום, ואם הוא היה עני או חולה, הוא נרפא ממחלתו ואלוהים אדירים העשיר אותו כי אלוהים אדירים גילה בו את הפגיעה מאיוב עליו השלום . אולי הרואה שלח שליחים כי אלוהים אדירים דיבר על משה עליו השלום, ואולי הוא פתח מדינה למוסלמים מארצות האמונה . ואם החזון הוא בחודש צפר, אז זה לא ראוי לשבח . חזונו כלפי מי שנמצא במצוקה או במצוקה אינו מזיק, ואם הוא חולה, חזונותיו מעידים על ריפוי ובריאות . ובחודש רביע אל-עוול, אם החזון נמצא בו, אז הוא ירוויח בסחרו ויברך אותו ויהיה מרוצה ושמח . אולי היה לו בן צדיק, ואם העם היה במצוקה, הם הוסרו מהם, ואם הם היו מדוכאים, הם היו מנצחים, אז בו . הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, נולד . אולי העם כבש פשיטה מבורכת, בה הייתה זו כיבושו של דומאט אל-ג'אנדל . וחודש רבי'אל-אחיר, אם חזונותיו מעידים על טוב, יהיה איטי יותר, ואם הם מעידים על רוע, תמהר . ובו, אדם כובש את אויבו, או יולד בן ידע, בו נולד האימאם עלי, שאלוהים יחסד אותו . וחודש ג'ומדה אל-עוול, אם החזון נמצא בו, אינו רצוי לקנות או למכור . ומי שראה אותו איבד את בתו או את אשתו. פטימה אל-זהרה, אלוהים יהיה מרוצה ממנה, מת בה . וחודש ג'ומדה אל-אכירה, אם חזונותיו מעידים על טוב, יהיה איטי יותר . ומי שרואה את חודש רג'אב בחלום מציין מעמד מוגבה, בו הוא עולה על הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, עד שמים . וחודש שעבאן, אם החזון בו טוב, הוא יהיה תקף, יגדל, והטוב יתרבה, ושליטי העניינים עשויים להיות מבודדים . ובמהלך חודש הרמדאן, שערי הקושי, המוסר והסבל נסגרים, וחזון הטוב ממהר ואינו מאט, והחזון מעיד על ברכה, טוב, הנחיה לטוב ואסור לרוע, ואם הוא מחפש ידע , זה קרה לו מכיוון שהתגלה בו הקוראן האצילי . אם חולה אפילפסיה מתעורר ממנו, אז השטנים כבולים . חודש שוווואל בחלום מעיד על ישועה מצרה, הנאה ושמחות, מכיוון שהוא מתחיל בסעודה ובשמחה, והוא כולל בניית הכעבה וקרב התעלה . וחודש ד'ול-קי"ד, אם החזון בו מעיד על נסיעה, אז הוא לא צריך לנסוע, ואם זה מצביע עליהם, אז שיימנע מזה . וחודש דהו אל-חיג'ה, אם החזון בו מעיד על נסיעה, אז עליו לנסוע ולבלות בעניינים, כי זה חודש מבורך והוא כולל את העיד והקרבה, ובו היו מותו של עומר בן. אל-חטאב ועות'מאן בן אפאן, שאלוהים יהיה מרוצה מהם ….

חיג'ה, שהוא בחלום אישה חופשית וטובה, או גבר מדובר היטב . נאמר : רוטב בשר חלזון . ומי שרואה שהוא הכה באבן זכר, הוא יכה בילד צעיר ומבורך, ששכחתו תגבר, ועינו תזהה אותו . אם הוא ראה שהוא פגע בחוגנית, הוא היה פוגע באישה יפה. אם הייתה לו אישה בהריון, היא הייתה מולידה נקבה . ומי שרואה שהוא שחט חוגלה, הוא יקבל על עצמו עוזרת בית . ומי שרואה שהוא קורע חוגלת, הוא ידבר מילים לאישה ….