נמלים : הרבה, אז הם גייסו, ולראות אותם על המיטה הם ילדים, ולראות נמלים מעידים על אותו בעל חזון, ונאמר שהם קשורים אליו, ונאמר כי יציאת הנמלים מהחור שלהם הוא קודר, ולראות נמלים על המטופל את מותו, ולדעת את דברי הנמלים זה מנדט, לסיפור שלמה עליו השלום. ומי שרואה נמלים נכנס לביתו עם אוכל . הטוב שבביתו יש בשפע . ומי שרואה נמלים שיוצאות עם אוכל מביתו הוא עני, והנמלים היוצאות מהאף או מהאוזן או מאיברים אחרים מצביעות על מותו של אדם החזון כעל קדוש מעונה, אם הוא רואה את עצמו משמח ביציאתו, ו אם היציאה שלו גרועה, אז הוא חושש מכך, והנמלים הן אדם חלש וזהיר, ורבות מהן מגויסות או צאצאים, בעלים או אורך חיים . ומי שרואה נמלים נכנסות לכפר או לארץ, חייל נכנס למדינה ההיא, ואם הם עוזבים אותה, הם נושאים אותה, ואם הוא רואה שהנמלים בורחות מארץ או בית, אז הגנבים נושאים משהו מזה מיקום ויש בניין, כי הנמלים והארכיטקטורה לא נפגשות . ומספר הנמלים הגדול במדינה מבלי לפגוע באיש, מעיד על שפע תושבי המדינה ….

נמלים בחלום הן אנשים חלשים, אנשים מודאגים, וחיילים ומשפחה חוצים אותם . ומי שראה את הנמלים על מיטתו, רבים מילדיו . ומי שרואה את זה עף ובמקום הוא חולה, הוא ימות או ייסע . זה מעיד על פוריות ופרנסה כי זה יכול להיות רק במקום שיש פרנסה . ואם המטופל יראה שהנמלים עוברות בגופו, הוא ימות . ומי שרואה נמלים יוצאות ממאורתן, הוא יקבל אותן . ומי שרואה נמלים יוצאות מבית, משפחתו אומרת על המוות . אם לנמלים יש כנף, הן מעידות על הרס חיילים רבים . ומי שרואה נמלים שנכנסות לביתו עם אוכל יגדיל את טובת ביתו, ומי שרואה נמלים מוציאות אוכל מביתו יהיה עני . והיציאה של הנמלים מהאף, מהאוזן או מאיברים אחרים בזמן שהם מאושרים, מעידה אפוא על מות הרואה כהיד . ומי שראה שהוא הרג נמלה, הוא חטא בגלל עם חלש . ומי ששומע את דברי הנמלים ומתאים לאמירות, הוא יקבל את זה, אחרת הוא יזכה לפריון ולטוב . הנמלים הגדולות של הלוחמים הורגות אותם, החולים הם מתים, ומי שרוצה לנסוע עייף ואבד ….

…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר כי חזונם של נמלים רבות מתפרש על ידי האויב החלש, וחזונם של נמלים רבות בביתו ללא הוצאת מה שפוגע בצאצאים, ועזיבתו מהבית מובילה למחסור בצאצאים ….

…ומי שרואה נמלים במשהו מהאוכל, זה מתפרש על ידי מעלתו או הצביעות של הדבר ההוא ….

…~החזון של נמלים רבות מתפרש בכסף ובחסד~, אמר אל-קירמני ….

…אשר לנמלים, מי שרואה מספר רב של נמלים בביתו, אזי מספר אנשי הבית ההוא וצאצאיהם גדל. אם בחזונו יש עדויות לכסף, אז הוא מכה הרבה כסף, ומי שרואה שנמלים יוצאות מאדמתו או מביתו, אז מספר זה במקום יגרום להם למוות או פינוי כללי….

…מי שרואה נמלים נכנסות לביתו, שישמור מפניהן ….

לבוש אדום : זה לא מוצא חן בעיני גברים, למעט הצעיף, הצעיף והמיטה, שהאדום בדברים אלה מעיד על הנאה, והוא תקף לנשים בעולמם, ונאמר שהוא מעיד על שפע הכסף תוך מניעת זכותו של אלוהים לכך . והמלך לבש אדום כראיה לכך שהוא עסוק בשעשועים ובמשחק, ונאמר כי האדם החולה מעיד על מוות . ומי שלובש אדום ביום עיד לא יפגע בו ….

…איסמעיל בן אל-אשאת אמר כי הנמלים האדומות הצעירות מתפרשות על ידי אנשים חלשים, והנמלים השחורות הוותיקות מתפרשות על ידי קרבה ואנשי הבית ….

ומי שרואה נמלה שעוזבת את ביתו בזמן שהוא עף באוויר, זה מתפרש על ידי נסיעות משפחתו, וחברותם ומספרם עשויים להיות בטוחים בנסיעה, והבטחותיהם אינן מודעות ….

ומי שרואה נמלה מוציאה משהו מביתו, אין בזה טוב, ואם זה מועבר לביתו, אז זה שונה ממנו ….

…ומי שרואה שנמלים יוצאות מפיו או מאפו, יפרש את חורבן שלו, ונאמר שחזון הנמלים מתפרש על ידי גנבים ….

מי שמדקלם את סוראט אן-נמל, אני אקח את זה כמלך ….

…אבן דם אם חלמת לראות אבן דם, פירוש הדבר שלא יהיה לך מזל בעבודה שלך . אם ילדה חולמת לקבל אבן דם במתנה, המשמעות היא שהיא תסבול מנוכור מחברה, אך כך היא תרוויח חבר אחר שראוי לה . ~ אבן דם : ירוק אגת עם נקודות אדומות .~…

…לראות פרד בחלום מציין את האפוטרופוס, המתקדם בעסקים ובעל המשטרה שרודף אחר ענייני האנשים, והפרד בחלום הוא מטייל, והוא איש טיפש ובן הזנות בגלל שלו אבא אינו ממין שלו. מצד שני, זה מעיד על מסע בכבוד . ורכיבה על פרד מעידה על אריכות ימים, והבעל נמצא עם אישה עקרה שלא יולדת, ופרד עם האוכף שלה הוא אישה טובה והגון, אחרת זה מסע שיש לו תועלת . ואם הוא רוכב על פרד שאינו שלו, אז הוא בוגד באיש באשתו . ומי שרואה פרדות אדומות, הם מעידים על רמאות שיש לאדם בלעדיו . ומי שראה שראה פרד התמודד עם אדם . ומי שרואה שהוא הבעלים של פרד, אז יש לו עבדים או כסף . ומי שרוכב על פרד בחלום ויש לו יריב חזק, אויב מובהק או עבד זדוני, הוא יכבוש אותו ויביס אותו, ואם אישה מתחתנת איתו, ומי שרואה שיש לו פרד פורה, אז הוא מקווה להגדיל את כספו . ורכיבה על פרד על משקליו אם זו השפלה, אז זה תקף למי שרוכב עליו . ופרד חלש שאין לו בעלים מעיד על אדם מרושע, עלוב ושחצן . ורכוב על פרד שחור, אישה עקרה עם כסף, ואני אשלם . והפרד חולק על אדם, זה מעיד על ילד של זנות . ומי שיראה שהוא הפך לפרד, הונו ופרנסתו יהיו ממסע . והפרד מציין דרגה, ואם הוא נופל מהפרד שלו, הוא מבודד מדרגתו, ואם מישהו יראה ששתה חלב מפרד, הוא יפגע ממצוקה או קשיים כמו חלב . ופרד בחלום הוא ילד או ילד שיש לו עמל ולהתאמץ קשה, סבלני והרבה אי שקט, בלי ילדים, ורכיבה על פרד היא תהילה ועמדה לכל האנשים….

…אם ילדה חולמת שפניה אדומות מבושה, זה מצביע על כך שהיא תהיה נתונה לחרדה ובושה בגלל האשמות שווא . אם היא תראה אחרים מסמיקים, היא תהיה נתונה לטרוף גס שגורם לה להיות מגונה כלפי חבריה ….

…חבר אם חלמת על חברים נעימים ומאושרים, פירוש הדבר של חדשות טובות עליהם, או שתראה אותם בקרוב או שתראה את קרוביהם . אם אתה רואה את חבר שלך עייף או מותש, זה מעיד על כך שבאו בעקבותיו מחלה או חוסר מזל . אם אתה רואה את חבריך בצבע כהה, משמעות הדבר היא מחלה יוצאת דופן עבורך או עבורם . אם אתה רואה אותם לובשים צורות של בעלי חיים, המשמעות היא שהאויבים יפרידו אותך מקרוביך הקרובים ביותר . אם אתה רואה את חברך לובש צבעים כהים עם להבות אדומות, זה מנבא שדברים מתועבים יקרו לך, ויגרמו לך חרדה אם לא אובדן ושחבריך יהיו מודאגים מכך . אם חלמת שראית את חברך עומד כמו פסל על גבעה, פירוש הדבר שתתקדם במצבך הנוכחי, אך תחזיר רשמים קודמים של צדק וידע ותחפש אותם דרך כל שינוי שמתרחש . אם פסל החבר נמוך, תתעלם מהחברים הוותיקים כאשר הדברים ישתפרו בעתיד . אם הפסל נמצא מעל מישור או ברמה בה אתה רחוק ממנו, תאלץ את עצמך לחפש שינוי למרות קשרי ידידות או אהבה עצמית . אם חלמת שראית חבר עם מטלית לבנה קשורה על פניו, זה אומר שתפגע ממישהו שינסה לשמור על הידידות איתך . אם חלמת שלחצת יד לחבר שפגע בך ושהוא עזב אותך והוא נראה עצוב בשבילו, אז זה מנבא שתתמודד עם מריבה עם חבר שגדל, וייתכן שהפיוס יבוא בעקבותיו . אתה בטוח עומד לאבד מישהו ….

…הגבס, שחזונו בחלום מעיד על חטאים, חטאים, דאגות ואש . כמו גם זה שצולה לבנים אדומות . אולי חזונו הצביע על בריאותם של חולים והקמת חורבן ….

…הצבע האדום נמצא בחלום ובבולטות, כך שמי שרואה שפניו אדומות בוהקות, אז יהיה לו טוב בעולם הזה . ונאמר : אם הבשר האדום היה לבן, בעליו היה זוכה לנחמה ושמחה . ומי שרואה שפניו מוכתמות באדום, כשפני נשים מוכתמות, אז הוא נואף ומגלה את טענתו . ומי שיראה שגופו ופניו התבהמו, הוא יהיה חסר דאגות רב לאחר הזכייה . הצבע האדום מציין את בריאות המטופל והגעת המטייל ….

…באשר לירך : שבט האיש, ואם הוא רואה שירכו נותקה ונשברה, הרי שהוא מתנכר לעמו ולשבטו, עד שמותו יהיה בזר, כי אם הירך נחתכת וזה אכן קורה לא מכריח את בעליו ואינו מחלים, ואז הוא בכלל לא חוזר לעמו . מי שרואה שירכיו נחושת, אז השבט שלו יהיה נועז לחטאים . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי את הירכיים שלי אדומות ועליהם שיער מנבט, והוריתי לאדם להסתפר . הוא אמר : אתה אדם שאתה חייב חוב שאדם מקרוביך משלם עבורך ….

…הצבע האדום נמצא בחלום ובבולטות, כך שמי שרואה שפניו אדומות בוהקות, אז יהיה לו טוב בעולם הזה . ונאמר : אם הבשר האדום היה לבן, בעליו היה זוכה לנחמה ושמחה . ומי שרואה שפניו מוכתמות באדום, כשפני נשים מוכתמות, אז הוא נואף ומגלה את טענתו . ומי שיראה שגופו ופניו התבהמו, הוא יהיה חסר דאגות רב לאחר הזכייה . הצבע האדום מציין את בריאות המטופל והגעת המטייל ….

…חזונו של אלמובטן בסמכותו של מחסום בן האני אלמכזומי בסמכות אביו – ועברו עליו מאה וחמישים שנה – הוא אמר : כאשר הלילה בו ישלח שליח אלהים אותו והעניק לו שלום, נולד, איוואן שבור רעד, וארבע עשרה מרפסות נפלו ממנו, והאש של פרס כובתה ולא כיבתה אלף שנים לפני כן , והאגם ירד. Saveh , ודעה Mobman Ebla קשיים להוביל את הסנדק הסוסים ניתק את החידקל והתפשט במדינתה , כשהוא נחרד חלקית מה הדעה Vsber צריך לעודד , ואז השקפה כי לא מסתיר את זה משריו ומרסבת הוא שם את הכתר שלו וישב על המיטה שלו ולהכניס אותם אליו כאשר פגשו בו סיפר להם על אותו כי שלחה אותם זה והזמין אותם וזה בזמן שהם כאלה, כאשר ספר הוזכר אליו גוסס מתוך האש , הוא גדל ממצוקתו , והכופרים אמרו : ואני רפורמתי את אלוהים המלך , ראיתי בלילה הזה – וסיפרתי לו את החזון בגמלים – ואז הוא אמר : מה זה ימובאן הזה והוא ידע לעצמו על זה – ואז אמר : תאונה זה מהערבים , אז הוא כתב בזה : מי ששבר את מלך המלכים לנועמאן בן אלמונדהיר , אבל אחרי שהוא כיוון לאדם שידע על מה הוא רוצה לשאול אותו , והוא כיוון אל אותו עבד אל-מסיח בן עמר בן חייאן בן בקילה אל-ע'סאני. כשהגיע אליו הוא אמר לו : אתה יודע מה אני רוצה לשאול אותך על זה? הוא אמר : המלך יגיד לי אם יש לי ידע עליו אחרת אמרתי לו את מי שהוא מכיר . הם אומרים לך מה הדעה , הוא אמר : מודע לה בחינם גרתי בפאתי אל – שאם אמר לו פן , אמר : המוות שאל אותו מה שאלתי אותו והחמצתי את התשובה שלו , הוא רכב על גמל עבדול כריסט אפילו הציג. על Facet פיקח על המוות ובירך אותו והחיים לא Ihr Facet Gowaya הוא יצר את עבדול המשיח. הוא אומר אם חירשת ששומעת את אוספי תימן והזכירה שבעה פסוקים של שירה . כששמע סתיח את שערו, הוא הרים את ראשו ואמר : עבד המשיח על גמל הנופל לגג והוא הגשים את הקבר. עמק אשווה ואגם סאווה עלו על גדותיהם, ואש פרס כובתה, ולכן הלבנט אינו נועד לפני השטח של שאמה, שממנו יש מלכים ומלכות לפי מספר המרפסות וכל מה שבא. ואז סתיח בילה את מקומו, אז עבד אל-מסיח יצא למסע והוא אמר – והוא הזכיר לו שבעה פסוקים של שירה. כאשר עבד אל-משיח הגיע לכשרי, נאמר לי באומרו שסואתי אמר עד שיהיו בינינו ארבעה עשר מלכים שהיו עניינים ועניינים. עשרה מהם שלטו בארבע שנים, והשאר לרצף של עות'מאן בן אפאן – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – ומהחזון שהתרחש מה שהורה עבדול-מטאליב בן האשם, סבו של הנביא, עשוי תפילת האל ושלום עליו, שחפר את זמזם אחרי אנדרס את מיקומו וחנן את השפעתו. אבן אישאק אמר לי יזיד בן אבי חביב אל-מסרי, בסמכותו של מורתאד בן עבדאללה אל-יזני, בסמכותו של עבדאללה בן זאריר אל-גרפי, שהוא שמע על אבן אבי טאליב – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – חדית 'מזמזם מתרחש כאשר הורה לעבדול מוטאליב לחפור אותו, ולכן עבד אל-מטאליב אמר שאני ישן כאשר האבן באה אלי הוא אמר : אני חופרת טוב. הוא אמר : אמרתי, מה טוב? הוא אמר : ואז הוא הלך ממני. כשלמחרת חזרתי למיטתי וישנתי בה, הוא בא אלי ואמר : חפר באר . הוא אמר : אז אמרתי : זה לא נכון . הוא אמר : ואז הוא הלך . כאשר מחר היה היום, חזרתי שלי במיטה ואת ישנה בו , אז הוא בא אלי ואמר : לחפור את משוגעת , אמר : אז אמרתי : מה הוא מי הוא שפוי? הוא אמר : ואז הוא עזב אותי . כשלמחרת חזרתי למיטתי וישנתי בה, הוא בא אלי ואמר : חפר זמזם , הוא אמר : אמרתי : מה זה זמזם? הוא אמר : לעולם לדמם או להתאבל , את עולי הרגל הגדולה ביותר להשקות , ואת זה הוא בין דגן לבין הדם , על בור של אדיר עורב , בכפר של נמלים . אבן אישאק אמר : כאשר בינו שהצביע על ידי המקום וידע שהוא אישר מחר במאיול ובנו הרית בן עבדול מוטאליב לא אותו יום נולד חאף אחר כשהוא נראה לעבדול ביקוש רב מקפל קוריש ידע כי כשהוא מבין שלו צריך והם אליו ואמרו : הו עבדול מטאליב זה טוב אבינו ישמעאל, ושיש לנו זכות בזה . אז היינו איתך בזה . הוא אמר : אני לא עושה את העניין הזה. העניין הזה הוטל עליו בלעדייך ואני נתתי אותו מקרבך . אז הם אמרו לו, אז אנחנו עושים לו צדק , כי אני לא עוזב אותך עד שאנחנו מתקוטטים איתך על זה . הוא אמר : אז תעשה ביני לבינך את מי שאתה רוצה, אני שופט אותך אותו , הם אמרו : הכוהנת בני סעד בן הודחים? הוא אמר : כן , הוא אמר : וזה היה בפיקוחו של הלבנט, אז עבד אלמוטאליב רכב עם קבוצה מבניו של אביו מבני עבד מנף ורכב מכל שבט מקורייש נפאר. הוא אמר : ואת הארץ, אז , היא מותנית . הוא אמר : אז הם יצאו גם אם היו כמה מהמשמרות האלה בין החיג'אז ללבנט. המוטאליב וחבריו היו צמאים עד שהיו בטוחים במוות, אז הם ביקשו משבטי קורייש איתם, והם סירבו ואמרו : אנחנו במטאפורה ואנחנו חוששים לעצמנו כמו שקרה לך . כשראה עבדול מוטאליב מה העם עשה וממה הוא חושש לעצמו ולחבריו, הוא אמר : מה אתה רואה? הם אמרו : לא ראינו דבר מלבד לעקוב אחר דעתך, אז עברנו את מה שאתה רוצה . הוא אמר : אני רואה שכל אדם מכם חופר את זה לעצמו כשיש עכשיו הרבה כוח. בכל פעם שגבר נפטר, חבריו דוחפים אותו לבורו ואז מראים לו עד שאחרון מכם הוא אדם אחד, השערוריה של אדם אחד , שבוי בכפר שרכב כולם ביחד . הם אמרו : כן, מה שהזמנתי . אז קם כל אחד מהם, חפר אותו ואז ישב וחיכה למוות של צמא . יתר על כן, עבד אל־מוטאליב אמר לחבריו : אלוהים, אם נזרוק אותנו לידינו, כך גם המוות. אנחנו לא שובתים בשטח ולא מחפשים את עצמנו בגלל חוסר האונים. אני מקווה שאלוהים יספק לנו מים בכמה מדינות. הנפלט על ידי פרץ תכת חווה מונה להגדיל מים מתוקים עבדול מטאליב וגודל חבריו ואז ירד ושתה ושתה את חבריו ושרטט אפילו מילא את אוסגאתם ואז קרא לשבטי קוריש אמר : בוא למים שאלוהים נתן לנו כדי שהם שותים Vacherboa ו Astqgua הגיע Fsharbwa ו Astqgua ואז אמר : אולי אלוהים בילה לך אותנו, הו עבד Muttalib, על ידי אלוהים, אנחנו אף פעם לא לריב איתך זמזם . המים שנותנים לך לשתות את זה במדבר הזה, שהם נתון לך לשתות זמזאם מתייחסים למבוגר סגאטק , והוא חזר וחזר איתו ולא הגיע לכוהנת ונפטר בינו לבינם . אבן אישק אמר : זה שהגיע אליי מחדית 'של עלי בן אבי טאליב – שאלוהים ישמח ממנו – בזמזם . ב בהקשר Bayhaqi הרומן הוא ההקשר שבו האמור לעיל והן שלדבריו : HAF הפקיד אפילו מים Fajrgaha של ההחלטה אז Tbhrha לא לדמם אפילו אז הוא בנה שחייה Vtefq הוא ובנו Bntzaaan. הם ממלאים את האגן הזה וכתוצאה מכך אנשים חאג 'וישר נפרדים מליל הקוראיש פייסאלחה עבדול מוטאליב כשהוא נהיה , כאשר הוא אכל את השחיתות שלו שנקרא עבדול מוטאליב רבבו ורי בחלום שנאמר לו : תגיד : אללה, אני לא לפתור את זה למתרחץ אבל זה פיתרון חד לובל , ואז קוויהם , אז הוא עבדול מוטאליב כשקוריש לא הסכים במסגד בכה איתו שאני אז מבלה לא קלקל את האגן שלו על ידי אחד הקוראים אלא חוץ מזריקת מחלה בגופו עד שהם עזבו האגן וההשקיה שלו ….

…אבו סעיד, המטיף, אמר כי נמלים רבות מפרשות את צבא הסולטאן ….

…ומי שרואה נמלים במקום שאינו רגיל לשפע הנמלים, אין הוא ראוי להערכה ביחס לאנשי המקום ההוא ….

…נמלה אדם שחולם על נמלים יכול לצפות לטלטלות קלות רבות במהלך היום כשהוא ציד דאגות מעטות ומוצא אי שביעות רצון כללית מכל הדברים ….

…הכפר : הידוע מציין את עצמו ואת אנשיו ואת מה שמגיע ממנו וידוע על ידו, מכיוון שהמקום מציין את אנשיו, כמו שאמר הקב~ה : ~ שאל את הכפר ~ , כלומר עמו . אולי הכפר הצביע על משכן העוול, הכפירה, השחיתות, היציאה מהקבוצה וסטייה מקהילת הדעות של תושבי מדינה, ולכן אלוהים אדירים קרא לתפקיד המדכאים בספרו בכפרים . יתכן שזה מתייחס לבית הנמלים, ובית הנמלים מתייחס לכפר, כי הערבים מכנים אותו כפר . מי שהורס כפר או מקלקל אותו, או רואה אותו נהרס ואלה שנמצאים בו נעלמים, או שטף נעלם בו או נשרף באש, ואם זה ידוע, הסמכות עוברת עליו, וזה עשוי להצביע על ארבה , שממה, ענפים, וריבית . ומלא את הנמלה בגג הבית, כמו גם את הפוך מי עשה את זה עם גומחה של נמלים או נחשים, למעט אנשי הכפר עם עוול ותוקפנות, ועל כנסייה או בית מפורסם בזכות חוסר מוסריות, ומי שרואה שהוא נכנס לכפר מבוצר, הוא הורג או נלחם כי אלוהים אדירים אומר : ~הם לא נלחמים בכולכם אלא בכפרים מבוצרים . ~ ונאמר שמי שראה שהוא עובר מארץ לכפר, אז הוא היה בוחר עניין נמוך יותר מאשר עניין טוב, או שהוא עשה מעשה טוב שהוא חושב שהוא טוב, או שהוא עשה טוב שהוא חושב הוא רשע, ואז הוא חוזר ממנו, ולא בקביעה, ואם הוא רואה שהוא נכנס לכפר, זה בא בעקבות הסולטאן, אם הוא יוצא מכפר, אז הוא יימלט מהמצוקה והמנוחה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ הוצא אותנו מהכפר הזה את הצורר של בני עמו .~ אם הוא רואה שכפר משגשג נהרס וחוות סרק, אז זה הנחיה או חוסר מזל לבעליו . ואם הוא רואה את זה מלא, אז הוא טובת הדת של אדוניה ….