ג'אבר אל-מג'ריבי אמר, ~מי שיראה שהוא אוכל מעט מהמתים, הוא ישליך אוצר מתחת לאדמה .~…

…ומי שרואה שהוא הפך לחיה שלא ניתן לאכול את בשרה, אז הוא מושפל ופורענתי, גם אם יש לו תפקיד לבודד אותו, ונאמר שהוא ידוע לאנשים על מה שהוא חושף ומביש ….

כל מה שנלעס בלי לאכול, הדיבור גדל עם כמות הלעיסה ההיא

…מי שחושב שהוא אכל את עיתוני הקוראן ואם הוא אחד מאנשי הקוראן ואדיקות, אז הוא יקרא הרבה, ואם לא, הוא קורא את הקוראן , ואם הוא רוצה לאכול את זה ואינו מסוגל, ואם הוא מאנשי צדק אז יטופל בו שישנן אותו בעל פה, אז אולי הקב~ה יקל עליו. מטופלים כתוצאה מכך ….

ומי שרואה שהוא אוכל בשר צבי, זה מצביע על כך שהוא קיבל כסף מאישה יפה ….

אל-סלמי אמר: מי שרואה שהוא אוכל כבד, הוא אוכל מכספו של בנו, ונאמר שמי שראה שהכבד שלו מנותק, אז בנו ימות כי הוא אמר עליו השלום : ילדינו הם הכבדים שלנו ….

אכילת המתים חיה זה מכבר ….

ומי שרואה שהוא אוכל זבובים, אז הוא מציין שכספי האויב הושגו בשנאה ובצער ….

ומי שיראה שהוא אכל דבורה, הוא יצער את כספו עבור משפחתו ….

אם הוא רואה את זה כאילו הוא אכל אותו מבושל, אז ההון של האדם הוא אם הוא ידוע, אחרת זה הכסף שהוא אוכל ….

אם הוא רואה כאילו אכל את ראשו של אדם גולמי, הוא נוגד בסרגל והוא מכתים כסף מכמה מהבוסים

כמו כן, אם הוא רואה שהוא אוכל ראש של פרה, שור או בן אנוש, או כל דבר אחר, למעט מה שנבדל זה מזה . הראש האנושי טוב יותר ברוחב העולם ….

דורה סיפרה שאדם הגיע למעבר החוצה ואמר שראיתי את זה כאילו אני אוכל תאנים, אז הוא אמר שאתה אוכל את המספר של כל מקל תאנה, וזה היה ככה, ואז הוא ראה גם אחרי זמן מה. הוא בא אליו ואמר לו את זה שוב. הוא אמר לו: ~הוא צריך לראות את המספר של כל עץ תאנה ברתיחה, וזה היה ככה.~ ואז הוא הלך, ואחרי זמן מה הוא ראה שליש. בדלת ביתו הוא מצא שקית ובה כמות, ואז הוא לקח אותה, ואז אמר לו מה שראה מהאמור לעיל, אז הוא אמר לו שתמצא את המספר של כל תאנה שאכלת דינר, אז הוא אמר שמצאתי שהתיק ההוא נפל מהמעבר, אז אמר לו, תהילה לאלוהים, מפרש את החזון בידך, וכל מה שתגיד, הוא אמר: אכלתי אותך? התאנה הייתה הפעם הראשונה, כך שהעץ היה חשוף מעלים והוא היה מקל, אז נתתי לו אותו, ובפעם השנייה אכלתי אותו ממנו בענפיו, והוא נראה כמו דמאם, וה בפעם השלישית אכלתי אותו כשהיה צלול וטוב, אז זה היה כמו דינרים והשק שמצאתי היה התיאור שלו כזה וכזה והוא שלי ונתתי לך אותו ….

אם הוא אכל ממוחם, זה היה מכה מתחמושת הכסף שלהם . כנ~ל לגבי ראשי בקר ואריות, אלא שהם ללא ראשי אנשים בכבוד ….

ומי שאוכל את בשר הצלוב, הוא אוכל כסף אסור מאדם בכיר, אם הוא לא אוכל שום תוצאה ….

מי שרואה שהוא אוכל את הבשר של עצמו או את הבשר של מישהו אחר ולא אוכל שום זכר לכאורה, הוא יאכל מכספו שלו או של מישהו אחר . אם לא הייתה לכך כל השפעה, אז עקבו אחר אדם מביתו או מאחרים ….

אולי חזון אכילת הכרוב הצביע על ייסורים ….

הוא אוכל לבונה, כי הלבונה פועלת כתרופה כלשהי . אם הוא רואה שהוא לועס ומסטיק, אז זה הופך להיות עניין של דיבור ודחייה תכופים, כמו מחלוקת, תלונה וכדומה ….

אם הוא רואה שהוא אוכל מראשי אנשים, או שמישהו אחר מאכיל אותם, או מקבל מהם שיער או עצמות, אז הוא מכה כסף ממנהיגי ונכבדי האנשים ….

ומי שחושב שהוא אוכל שעורה יבשה, רטובה או מטוגנת, יהיה לו טוב וזה טוב בכל מקרה ….

ומי שרואה שהוא לועס אוכל, הוא ידבר הרבה, וזה יכול להיות בגלל תלונה ….

אם היה רואה שהוא אוכל אותו, יכבדו אותו בכמות האוכל שאכל, ונאמר שהוא יעמוד בפני מלחמה וגילוי ….

ומי שחושב שהוא אכל מחט, אז הוא מציין את ההשלכות הטובות של ענייניו ואת השגת ההטבות והחזרות ….

אל-קירמני אמר: מי שראה שהוא אוכל דבש, אוסף אותו או מביא אליו, אז הוא ייפגע מכסף, שלל ושמחה, ואם הוא היה עבד משוחרר, ואם הוא היה חולה הוא נרפא, ודבש עשוי להצביע על דברי צדק ומחפש את הקוראן והידע בצורה טובה, ואולי זה מעיד על נישואין ונישואין ….

אם הוא רואה שיש לו מחמצת בין הידיים והוא לא אוכל ממנו מחשש שייגמר, אז הוא חושש מהמוות עם שפע עושר החסד שלו ….

דג : סיפרו שאדם הגיע לאבן סירין ואמר : ראיתי דג על שולחני שאני ואעבדי אכלנו מגבו ובטנו . הוא אמר : חפש את עבדך, כי זה יקרה למשפחתך . הוא חיפש את משרתו ואם היה אדם . דג מלוח בגריל הוא מסע בחיפוש אחר ידע, או פלוגה של צ'יף, כי אלוהים אדירים אומר : ~ שכחנו את הלוויתן שלהם .~ ומי שתופס דג צלוי רך, הוא יפגע משלל וטוב, שכן סיפור שולחן ישוע עליו השלום, והדג הצלוי ימלא צורך או יענה לתביעה או פרנסה רחבה, אם האדם אדוק . אחרת, יוטל עליו עונש . אם הוא רואה שהוא שילש את הדגים הצעירים בקמח וטיגן אותו בשומן, אז הוא מוציא את כספו על משהו חסר ערך עד שהוא הופך להיות בעל ערך והופך טעים וישר . ונאמר שהדג ראוי לשבח, במיוחד הגריל, למעט הדגים הצעירים, מכיוון שקוציהם יותר מבשרם, וזה מעיד על איבה בינו לבין בני ביתו, וזה מעיד על התקווה למשהו בלתי מושג . ואכילת דגים מלוחים מעידה על טוב ותועלת באותה תקופה . באשר לטעם הדברים : פרשנותו שונה בהתאם לנסיבות שונות. אם הוא רואה כאילו שטעם משהו, אז חפש הנאה ופינוק, כי הוא משיג הקלה וחן, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואם טעמנו אדם מאיתנו, שמחו בזה .~ אם הוא רואה שהוא טעם משהו ונראה שהוא מר, אז הוא מבקש משהו שיפגע בו . אם ראה כאילו בלע אוכל חם וגס, הדבר מעיד על כך שפרנסתו מצוקה ….

מי שראה שהוא אוכל את הכוכבים, זו נסיגה וריב באנשים ….

ומי שרואה שהוא אכל ממוחו של אדם מת, הוא אוכל מכספו עד כדי כך, ואם זה לא ידוע אז הוא יקבל טובת הנאה בכל מקרה ….

ומי שרואה שיש לו חימר שהוא אוכל ממנו, אז הוא ירוויח כסף, ונאמר שחזון של בוץ יתפרש עם מחלה ….

ומי שראה שהוא אוכל מושק, הוא יאחסן את כספו למשפחתו, ונאמר שהוא יאכל כסף שלא קיבל ….