…המספר של מאה אלף וחמישה אלף 100 – 1000 – 5000: מציין ניצחון על האויב לאלוהים הכל יכול : ( אדונכם מרחיב אתכם בחמשת אלפים מלאכים מפוחדים ) והאלף עשוי להצביע על תפילה במסגד הנביא ….

…מספר מאה אלף 100,000: עשוי להצביע על שפע, ברכה ותפילה במסגד הגדול במכה…

ובאשר מאה, הוא ניצח על אויבים, ומוראד שהושג הקב~ה אומר, ~ מאה החולה, הם יוכלו להביס מאתיים , ~ ואולי ההאשמה של ניאוף הוא הצביע על ידי הקדוש ברוך הוא אומר, ~ אז הם להלקות כל אחד אותם מאה ריסים . ~ ומי שסבור כי מאה גלולות ניתנים לו, כדי שהוא יקבל את הטוב, ברכות, נוחות ופרנסה, כי אלוהים בכבודו ובעצמו אומר: ~ בכל ספייק מאה כדורים , ~ ועל זה נאמר כי הוא צריך להינתן קבוצה . באשר למאתיים, אין אפשרות להשיג ניצחון על האויב, כי אלוהים אדירים אומר, ~הם יביסו מאתיים .~ באשר לשלוש מאות, זוהי התרחשות המיועדת בתוך תקופה ארוכה של האמירה הכל יכול, ~ והם נשארו במערתם שלוש מאות שנה .~ באשר לארבע מאות, הוא ניצח את האויבים כי הנביא עליו השלום אמר : מיטב החטיבות הוא ארבע מאות וטובת הצבאות היא ארבעת אלפים . באשר לחמש מאות הדברים נעצרים ….

באשר לשישים אלפא, זה מצביע על כך שמוראד מתעייף אחרי שנמאס . באשר לשמונים האלפא, זה מעיד על המסמר ועל הניצחון . באשר לתשעים אלף, תקבל את המסמר לאויביו . באשר למאה אלף ומעלה , אז ההגעה הבאה נובעת מהאומר הכל יכול ~ ושלחנו אותו למאה אלף ומעלה .~…

…ומי שרואה את השטן, ראייתו מתפרשת על ידי אויב בפניו, שקרן, תועה, עגלים, ברוע, שק טוב, ומי שרואה שהשטן מייעץ לו בזמן שהוא מרוצה מעצתו, הוא מציין כי יש נזק בכספו ובגופו, וחלקם אמרו שמי שמציית לשטן ברצונותיו, הוא מקלל את הנפש, ומי שרואה שהשטן נתן לו משהו, זה מציין שקבלת כסף אסורה ומי שרואה שהוא רוצה להכות את השטן בחרב כדי להשמיד אותו ואז לברוח, אז זה מעיד על השגת אפוטרופסות, צדק והגינות, ומי שרואה שהוא הרג אותו ידכא את עצמו וילך בדרך של צדק, ומי שרואה שהוא עוין לשטן ונלחם בו, ואז הוא מציין את נכונות דתו, ומי שרואה שהשטן הוא הפחד שלו, זה מעיד על כנותו בדתו, ומי שרואה שהשטן שמח ומאושר, אז הוא עוסק ד ברצונות, וכל מי שרואה שהשטן מוריד את בגדיו, אז הוא מבודד מעמדתו, ומי שרואה שהשטן משמר אותו, הוא גוזל שטרות, ומי שרואה שהשטן קורץ לו, זה מעיד על כך שאדם משמיץ את אשתו ומפתה אותה, וכל מי שרואה שהשטן מאכיל אותו באיזה סוג שהוא, כי זה הקל על דאגותיו לאחר שהמצוקה התרחשה ונאמר שהשטן מפרש את הכוח המדכא, ומי שרואה כאילו הרג שדים זוכה לניצחון ולמוניטין טוב, ומי שיראה שהוא מלך השדים והם הולכים אחריו, הוא יזכה להנהגה ויוקרה…

…השטן הוא בחלום אויב בדת ובעולם, רמאי, להוט, יהיר, אדיש ואדיש . חזון השטן הוא שמחה, התרגשות ותאווה . ומי שרואה את השטן מפרפר לו, הוא גוזל שטרות . ומי שרואה שהשטן הולך אחריו, אז אויבו שולל ומפתה אותו . ומי שרואה שהוא מדבר עם השטן, אז הוא מדבר עם אחד מאויביו . ומי שרואה שהשטן ירד עליו, הוא יקבל גאולה וחטא . ומי שיראה שהוא יושב בראש השדים בזמן שהם מצייתים לו, הוא יקבל מנהיגות, כבוד, יוקרה וכבוד . מי שראה שהוא איגד את השדים, הוא זכה בניצחון ובכוח . מי שרואה שהוא עוין את השטן, אז הוא מאמין, ישר וציית לאלוהים הכל יכול . ומי שרואה את השטן בשמחה ובאושר, הוא יעבוד עם רצונות . ואולי חזון השטן הצביע על מרגלים ועל כוונת השמיעה, או על הלחישה והמבט . ומי שרואה שהוא הפך לשד, הוא מצעף פנים על אנשים וממהר לפגוע בהם ….

…אם פחדנות פירושה חוסר אומץ, הרי שהיא עדות לצניעות אנושית להשיג אותה, או לעמוד על פי הצווים והאיסורים במלחמתו . אם הגבינה נלקחת מחלב, אז לראות אותה בחלום מעידה על חוזה נישואין עבור הרווק, הילד עבור האישה ההרה, הכסף הרווחי וחיים ארוכים . לראות את הפחדנות של הלוחם והיריב כובשים אותו, ופחדנות מהמפגש . ומה שעשוי מחלב כמו מרמוט מעיד על ברכה ופרנסה . גבינה זה כסף עם נוחות . וגבינה רטובה עדיפה על יבשה . ונאמר : הגבינה היבשה היא מסע . ונאמר : גבינה אחת היא דולר של כסף . ומי שרואה כאילו הוא אוכל לחם עם גבינה, הוא יחיה בעוני . ונאמר : מי שאוכל גבינה עם לחם ואגוזים פתאום חולה . גבינה זה כסף ללא עייפות . על פי האדם החזון, כל גוש גבינה הוא אלף דירהם או מאה דירהם . אולי גבינה מעידה על השפלה והרגעה . וגבינה קשה היא פרנסה בנסיעות, וגבינה רכה היא פרנסה באזורים עירוניים ….

…באשר לגבינה : זה כסף עם מנוחה, ורטוב עדיף על אוכל יבש, וכסף קיים עבור השנה המחפשת והפורייה . נאמר שגבינה יבשה היא מסע, ונאמר שגבינה אחת היא דולר של כסף ….

חזון יוסף עליו השלום . החזון של יוסף – שלום עליו – שאללה הזכיר – את הקב~ה – באומרו : ( כמו יוסף אמר לאביו, O שלי אבא, ראיתי אחד עשרה כוכבים ואת השמש ואת במסור הירח אותם השתטחו לפניי , אמר, בני, אל תחזון Tqss לאחיך, אתה ויקדווה קידא השטן הוא לאדם אויב מושבע , וכדומה איגטביק אדונך ומלמד אותך את פרשנות השיחות והוא חסדו עליו ועל יעקב כהכי השלם על הוריך על ידי אברהם ויצחק שאלוהיך יודע, חכם ) מסורת יוסף פסוקים 4-6. הפרשנות של חזון זה התרחשה לאחר ארבעים שנה, ונאמר : אחרי שמונים שנה, הראשון האותנטי . זהו דברי סלמאן הפרסי – אללה עשוי להיות מרוצה ממנו – ו עבדאללה בן שדאד , אמר אלוהים – את הקב~ה – לפרשנות על ידי ואמר : ( כשבאו יוסף ללכת להוריו אמר הזן מצרים, אלוהים לאבטח צוואות , וגדל את הוריו בתכנית ונפל בשפל ואמר, האם הפרשנות הזו של החזון שלי לא הפכה אותו באמת לאדוני ). סורה יוסף אל-איתן 99-100….

…1 – זמן לביטוי : שימו לב כאשר חלק מהמעברים שלאחר הבעת חזון האומר : ייפול חזון זה לאחר כזה, בתוך ימים או חודשים או שנים, וחלקם מגזימים עד שתמצאו תאריכים דומים לפעמים. , למשל : ייפול החזון שלך ביום השלישי לחודש השלישי הוא אחרי שלוש שנים, וחלקם אומרים : זה ייפול בתאריך כזה חודשים לפניו או חודשים אחריו, אז זה לא מתחיל כמו הקודם . לאחר מחקר שלי בנושא זה ומצאתי כמה טקסטים קבועים, אני מראה לך תגובה על מה נפתח אלוהים אומר : The הראשון בספרייה : בשנת הסיפור של יוסף , מיימת ראה שלום Bosevh להיות עליו רבאח ופצע את אביו אמר לו אבי : כשיוסף אמר לאביו אאופט ראיתי עשרה כוכב לכת ואת השמש ואת הירח ראיתי אותם משתחווים ( יוסף : 4 ). החוקרים אמרו : חזון זה הושג לאחר ארבעים שנה , כאשר אלוהים איחד מחדש את יוסף את הוריו ואת אחיו, אחד עשר , וסגד לכל ברכתו וערצתו כשהקוראן חתך את סיפורו . הוא אומר : הוריו על כס המלכות ונפלו בשפל ואמרו, אבי, הפרשנות הזו של החזון שלי עלולה להפוך את זה באמת לאדוני ישפר אותי כי הוא הוציא אותי מהכלא ובא אליך מהבדואים אחרי זה עם שטן נשלף ביני לבין אחיי, אדוני נחמד מה שהוא רוצה, הוא היודע, החכם ( יוסוף : 100 ). אם החזון הזה של יוסף, ילד צעיר בן שבע שנים הושג במצרים פשוטו כמשמעו , יוסף ישב על כסאו, הרכין את הוריו ואחיו משתחווים ומציין כי חזון יוסף הוא חזותי שאינך צריך להביע , אבל ליפול גם היו רואה , וזה חשוב כאן הוא כי הפרשנות של החזון מתעכבת ארבעים שנה כפי שמעידה על ידי ראיון עם סלמאן הפרסי אמרה : ~ בין החזון יוסף ארבעים שנת הביטוי שלו, ~ אבן חג'ר אמר אחריו . המספרים של אל-טברי , אל-חכים ואל-בייחאקי עם שרשרת מספרים תקפה (1). שנית מדריך : בשנת הסיפור של יוסף גם , אחרי שהוא נכנס לכלא , את המלך ראה חזון הבהילו אותו וביקש Aoolha לו כאשר אנשי המדע ואת המדינה סביבו ומחזיקה של פגישות E ואמר להם כי ~ המלך אמר , אני רואה שבע פרות שמנות שהוא יאכל שבע רזות ושבע סנבלט חאדר והאחרון, הקראסטי, הו ציבורי, אנא יעץ לי לגבי החזון שלי, אם אתה רוצה לראות את החזון מבטא (43). ( הם אמרו חלומות מקטרת, ו אנו לא מפרשים חלומות בשני עולמות. ~(44) ( יוסף 44 43) האמת היא שהתשובה של אלה דומה לתשובתם של חלק מהציבור שלא מהסס לענות על הבעת חזונות. הם אומרים, עבור דוגמה : מוות, ארוך, החיים , ואת זעקת צחק וזה יכול להגיד לאלוהים בלי ידע , או למצוא אותם ככה הערת שוליים בדאן התשובה ואז זה ביקש מהם פנו ימינה ושמאלה כדי לברוח, או בחיפוש אחר ששלח לו את שאלה . מה חשש כי יוסף בעוד שמעבר החזון ענה וזמן בחר אומר הוא היה שבע שנים יותר קשה לטפח את מה שקצר את ספיר Vdhiroh שרק מעט ממנו אתה אוכל) 47 () לבוא אחרי שבעה אוכלים קשה מה שנתת להם רק מעט מתשנון () 4 8 ( ( Yusuf : 47 – 48 ) . יוסף , הזכיר T כי חזון יושג בתוך תקופה של חמש עשר שנים , חלום שבו הוא לְהַסִיק שמח יוסף של אותם ארבע עשר שנים של אמירת מלך שבע פרות שמנות , ושבע פרות להישען , ואת החוקרים אמרו : דברי יוסף : ) tm מגיע אחרי שנה שבה אנשי אגאת וזה עסרון ( ( יוסף : 49 ) לא הראה לו את החזון , אבל זה מה שאלוהים לימד את יוסף וביטוי טוב (2). מדריך שלישי : אנאס בן מאליק, אללה יהיה מרוצה ממנו שהשליח של אללה עליו השלום נכנס או שהילדה היא חראם מילחן , וטאם , והאם אסורה תחת פולחן שקט ונכנסה לשליח אללה עליו השלום ביום וואתמת ואז התיישבה טבלה ראש – כל בודק מה זה הורג כינים – וונאם שליח אללה עליו השלום ואז התעורר בצחוק , היא אמרה : אמרתי : איזה אידגק או שליח אללה? הוא אמר : ~ אנשים מהעם שלי, הציעו לפולשים שם האלוהים שרוכב על ת'בי הים הזה . ועל ים ת'ביה כל נסיעה חזרה אמצע – מלכים במשפחה או כמו מלכים במשפחה , ~ אמר : אמר : אמרתי : הו שליח אלוהים, התפלל לאלוהים שיהפוך אותי לאחת מהם, הוא קרא לה ואז הניח את ראשו והוא ישן ואז התעורר בצחוק, היא אמרה : אמרתי : מה שידג 'אל שליח האל אמר : ~ אנשים מהעם שלי, הציעו למען הפולשים אלט אלוהים, ~ הוא אמר בראשונה, היא אמרה : אמרתי : הו Messenger של אלוהים, מתפלל לאלוהים שעושה לי אותם, אמר : אתה מן השניים הראשונים ~ , Frckpt או ילדת חראם Milhan הים על הזמן של סיד Vsrat עבור Daptha כשאני יצאתי לים Vhlkt . מוסכם על דבר מוסלמי (3). לאחר חיפוש ממושך בסיפור זה מצא כי חזון הזמן היה לאחר הפרידה של חג'ג ', והופעת החזון הייתה בתקופתו של עות'מאן בן אפאן, אז הם התקינו את הים ברצף עות'מאן, לכיוון קפריסין וסראט לדפטה קתי ונקברו שם, וזה כמו שאמר בן אבן בפתיחת השנה עשרים ושמונה . הזמן הוא בין החזון לביטוי שמונה עשרה שנה, אלוהים אני מכיר . שימו לב לזמן הזה בין הופעת הראייה למרחק ההבעה . אז תגיד לי אתה חושב מי מבקש חזון Vtakbrh רואה את הבעת הפנייה, וגם אז הפתיע אותו לאחר תקופה של הים בלילה, הוא אומר לך : אמרתי : כזה וכזה יקר, ועכשיו חודש, שני חודשים, או שנה תעבור, וזה לא התגשם כאילו מצבו הוא : אתה טועה ! ! ! כן . . הקו מגיע מהמעבר, אך החזון עלול להתעכב. ~ ואם הדבר מוזכר, אני אומר כאן : יש לבחון את מאמץ המעבר לקבוע זמן לזמן התרחשות החזון ואת עבודת הנפש ועייפות, מה צריך זמן לבוא, אבל החזון יכול לעיתים להתעקש לשאול על הזמן, אז אם אמרתי לו ואמרתי לו : אלוהים יודע אפילו הרחק מעצמך את מבוכת הטעות, תופתע מאנטקסק אומר : הוא אמר לי את המעבר ולא קיבל ובכן , וחלקם לועגים באומרם : מה יש לעיל . אחרי המצגת הזו אני אומר : מי צודק לדעתך? ________________________________________ (1 ) ראה : פת אל – בארי אבן חג'אר – אופ – ( 12/377 ). (2 ) אבו בכר אלג'יריה : ~s Acer פרשנויות גדולות של דברי עליון ו Bhamch הנהר הטוב Acer פרוש, אני 4 /1420 של – , ספרנות וממשל . ( עמ ' 578 ). (3 ) סופר על ידי בוכרי את ספרו של דלת ביטוי ההתגלות במהלך היום בשני מקומות (11 /72 ) , (391/12 ) – אופ – ו מסופר על ידי מוסלמים, כמו גרעיני (13 /58 ) בבית הספר של האמירות של~ דלת הוא העדיפה את הפלישה בים – התייחסות קודמת -. ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…האם אדם יכול לחיות ללא חלומות? ! על מנת לענות על שאלה זו, נושא חשוב חייב להיות ברור לנו. מהו : האם עלינו לדון כאן בחזון שהוא מאלוהים, או בחלום שהוא מהשטן כמציאות, לא מטאפורה, או חלום צינור שהוא של אדם וחשיבתו ……. ? האמת היא שהמחקרים שראיתי ומצאתי מצביעים על כך שישנן תרופות המשמשות לטיפול במקרים מסוימים, כמו התמוטטות עצבים או דיכאון, ותרופות אלו עוזרות להעלמת חלומות !!!!!! ואכן, חלק מהמקרים הללו תועדו כאשר ישנו ללא חלומות למשך חצי שנה !! אך נמצא שכאשר הליך זה בוטל, המוח ביצע תהליך פיצוי. בלילה הראשון בו המוח חוזר למקומו הרגיל, הוא חולם על 250 דקות, למשל, במקום 100 דקות, ובסופו של דבר המחקר זיהה את חוסר יכולתו לקבוע את הגורם לתופעת החלומות . אבל העניין שהדהים את המדענים המערביים הללו ניתן לפתור בפשטות, אם נושא החזון יוסר מתבנית החומר הביולוגי. מכיוון שהחזון הוא מאלוהים, קשור לנשמה, ולא קשור לגוף ולחומר, והוא מחוץ לגבולות החוש והשליטה האנושיים או המעבדתיים, והשליח האצילי, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אומר בחדית 'המוסכמת דרך אבו קטאדה : [ החזון הצדיק הוא מאלוהים והחלום הוא מהשטן ]. באשר לחלומות, הם מהשטן מציאות ולא מטאפורה, ואיבה הוא קבוע לאדם, והוא התחייב לשבת בשבילנו ולמנוע מאיתנו את הדרך הישר, ומלחמתו היא קבועה, בין אם היא מתעוררת ובין אם היא חולמת. יכולה להיות דחוי או מופחתת, ואת ההתקפה הזאת בשינה ידי תמשיך ללוות את ענייני כדין, על ידי שמירה על החוקים של אלוהים, ועל ידי כך שלא התרחקות הזיכרון של אללה, ותמצא אישור כי דברי הלורד הקב~ה : [ והציגו אותו הם חיים של קושי ונהר יום התחייה עיוור, האדון לא עיוור ההרטנה אמר, ראיתי, הוא גם ( האם קיבלת את הסימנים שלנו Vnciha כמו גם היום בלתי נשכח ]! ( תוכנית 124 : 126)….

…הזמנות בכתב על הקיר 100 – האימאם אל-סמרקנדי אמר : הוא הזכיר שכאשר סף הילד מת, אדם ראה אותו במשרתת, אז הוא שאל אותו מה עשה לך אדונך? הוא אמר : סלח לי. נהגתי להתפלל עם זה, וזה כתוב על הקיר, כך האיש התעורר, והביט בקיר, ואת, אם הוא נכתב על הסף של ילד – אולי הבורא יתברך ירחם עליו -: O אלוהים, הו את הדרכים, ואתם רחמנים על החוטאים, ואתם אומרים שעשרות הסוהרים, רחמו על עבדכם מכך. הסכנה הגדולה והמוסלמים כולם ביחד, והופכים אותנו בין הטובים והמצליחים, עם אלה שהתברכתם מקרב הנביאים, הצדיקים, האנוסים והצדיקים, וטובתם היא חברה שלך עם רחמים, הו רחום…