ישוע עליו השלום, מי שראה אותו בחלום, כי הוא איש מבורך בעל טובות טובות, נוסע תכוף, איש סגפנות, מרוצה ממעט ומבורך בידיעת הבקשה, או שלא פוגע בו כל נזק באותה שנה, או שהוא הופך לסגפן, תייר עלי אדמות ונמלט ממה שהוא חושש . ומי שראה אותו הרבה יתברך בידע רפואי . ומי שרואה אותו בעיר או במסגד והעם במצוקה או מצוקה, הם יינצלו מכך מכיוון שהוא רוח אלוהים וחסדיו, ואם אמו איתו, אז זה סימן גדול מופיע במקום ההוא . ומי שרואה שהוא השתנה בדמותו או לבש בגד של בגדיו והיה סמכות עליונה, גם אם הוא היה מדען, היתרונות שלו התגברו ושגילו מעלותיו, ואם הוא היה רופא, הצלחתו הייתה להיות גדול יותר . ואם ראה אותו ופחד, הביטחון וחזונותיו מעידים על תהילה וברכה בכל מקום שהוא חי, ואם החולה יראה אותו, הוא יינצל ויירפא . והחזונות שלו מצביעים על הופעתו של משהו שאנשים מתפעלים ממנו ועל השגת הצדק והשגשוג . ואישה בהריון, אם ראתה את ישו עליו השלום, ילדה ילד רופא . וחזונו של ישו עליו השלום מעיד על ספק לגבי הדת, שכן היהודים אמרו : הרגנו אותו וצלבנו אותו. הקב~ה אמר : ( ומה הם הרגו ומה הם צלבו אבל לדמות אותם ). אמר הקב~ה : ( והנוצרים אמרו, המשיח בן האלוהים ). ויאמר הקב~ה : ( אלוהים לא לקח מילד ). אולי הואשם את הרואה בהאשמה בזמן שהוא היה חף מפשע, או אולי הוא שיקר לו או לאמו . אולי חזונו הצביע על החדשות הטובות משום שהטיף לנו הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . אולי החזון שלו הצביע על התשובה לתחנון או לכעס ולחוסר שביעות הרצון, ומכיוון שאלה ששאלו את השולחן ולא האמינו בו או שישו הושחתו על ידי חזירים, בדיוק כמו שמי שתקף בשבת היה קופים מעם משה. , עליו השלום . חזונו מעיד על ההיסוס ממצרים ללבנט ומלבנט למצרים, ואם הרואה היה בטל בתחילת פקודתו, הוא הצביע על מזלו הטוב משום שהוא יורד מהשמיים בסוף הזמן והורג את האנטיכריסט ו ממלא את האדמה בצדק כשהוא מלא בחוסר הוגנות . ירידה זו מעידה על הברכות, הרס הכופרים וניצחון המאמינים ….