…תולעת אם חלמת על תולעים, זה מצביע על כך שעיבודים ממוצעים של אנשים מכובדים יגרמו לך צער . אם בחורה חולמת שתולעים פועלות עליה, זה מעיד על שאיפותיה תמיד נוטות לכל מה שחומר . אם ילדה הורגת תולעים או מתנערת מהן, היא תיפטר מאדישות חומרית ותבקש לחיות על פי עקרונות המידות וההיקשרות לרוחניות . אם אתה משתמש בתולעים בחלומותיך כפיתיון לדגים, אז זה מנבא שבאמצעות כושר ההמצאה שלך תשתמש באויביך באופן שמראה את יתרונותיהם ….
חולם על יש תולעים במזון שלך
(90 פירושים ומשמעויות של חלומות על יש תולעים במזון שלך)…ומי שרואה כאילו אזכורו נכנס לבטנו, הדבר מעיד שהוא מסתיר עדות . ומי שרואה כאילו הוא מקבל את השופכה שלו, אם אין לו בן, אז יהיה לו בן, ואם יש לו ילדים שהם מטיילים, אז הם חוזרים אליו והוא מקבל אותם . אישה ראתה שהשיער נמצא על השופכה של בנה, אז היא חתכה אותו במעבר חצייה, אז הוא אמר לה : חייו חלפו . הוא נשאר עד שמת . אחר ראה כאילו היה הרבה שיער בשופכה עד הסוף, אז הוא חתך את ראייתו במעבר חצייה ואמר : זה מעיד על חוסר המוסריות שלך . והעיסוק שלך בשחיתות . דעה אחרת הייתה כאילו הוא האכיל את השופכה במזון, ולכן הוצע לו שהוא מת מוות רע, כי צריך להוביל את האוכל לפה, כאילו אין לו פנים או פה ….
…באשר לתולעים, זה מתפרש במונחים של כסף, תועלת, ילדים ושנאה, ומי שרואה תולעים על בגדיו, זה דוחה בכסף, ומי שרואה תולעים מפוזרות מגופו, זה מתפרש על ידי הפגיעה של שלו גוף וילדים ….
…גיהנום : סימן סמכות למהותו ולסמכותו על מה שנמצא מתחתיו, עם נזקו ותועלתו, ואולי הוא מעיד על הגיהינום עצמו ועל עונש האלוהים, והוא עשוי להצביע על חטאים, חטאים ואסורים וכל מה שמוביל אליו ומקרב אותו אליו . מתוך אמירה או עשייה . אולי זה הצביע על הדרכה, על האיסלאם, על הידע ועל הקוראן, מכיוון שהוא מונחה בחושך, יחד עם דברי משה , עליו השלום : ~ או מצא הדרכה באש ~, והוא מצא ושמע את דברי אלוהים אדירים בהדרכה . אולי זה מעיד על פרנסה, תועלות ועושר, מכיוון שהוא מכיל טוב בפנסיה למטייל ולהווה, כפי שאמר אלוהים אדירים : ~ הפכנו את זה לתזכורת והנאה עבור המאמינים .~ נאמר לו מי שהוא עני או מת, אשו כובתה . מכיוון שהערבים הוצעו כמתנות לאבן אל-סביל ולאורחת שהופסקו, על מנת שהיא תודרך ותוגן בפניה, כדי שיבטאו בנוכחותה נדיבות ועושר, וחוסר המעש שלה מסבל ועוני . אולי זה הצביע על הג'ין כי הם נוצרו מאש רעילה . וזה עשוי להצביע על החרב והמרדה, אם יש לה קול, רעם, לשונות ועשן . אולי זה הצביע על ייסורי הרשות, מכיוון שהיא ייסורו של אלוהים והוא סמכותם של שני העולמות . אולי זה הצביע על העקרות והארבה . וזה עשוי להצביע על מחלות, אבעבועות שחורות ומגיפה . מי שרואה שריפה נופלת מהשמים בבתים ובחנויות, ואם יש לה לשונות ועשן, הרי זו מרדה וחרב השוכנת באותו מקום, במיוחד אם היא נמצאת בבתים של עשירים ועניים, ו המאהב זורק את זה על האנשים, במיוחד אם זה נמצא בבתים של עשירים בפרט, ואם זה גחלים ללא לשונות הם מחלות, אבעבועות שחורות או מגיפות, במיוחד אם הם בכלל מערבבים אנשים . אך אם ירידת האש נמצאת בדיונות ובפדנים ובמקומות עיבוד וצמחים, הרי זו עקרות ששורפת צמחים או ארבה ששורפים ותופסים אותם . באשר למי שמדליק אש בדרך שהולכת, או שאנשים יונחו על ידה אם הוא מוצא אותה כשהוא זקוק לה, אז הידע וההדרכה הם מגיעים אליהם, או שהוא משדר אותה ומפרסם אותה אם הוא ראוי לכך, אחרת הוא יקבל סמכות, חברות ותועלת, והאנשים מרוויחים איתו . אם האש נמצאת בדרך שאינה בדרך, או שהיא שורפת מישהו שעובר בה או מניצת אותה או פוגעת בו בעשן, או שהיא שורפת את הבגד או את גופו או פוגעת בראייתו, אז זו כפירה שהוא עושה או מפקח, או רשות בלתי צודקת המפלטת בו או שהיא עוולה כלפיו בהתאם למידת שירותו אליו או בריחתו מהם . אבל אם זו הייתה אש גדולה שלא דמתה לאש העולם הזה, היא הועלה עליו כדי להיזרק לתוכה, אז רבים מאויביו רצו לפגוע בו, אז הוא יזכה בניצחון עליהם ויהיה עדיף עליהם , ואם היו זורקים אותו לתוכו, הוא היה מציל את איברהים, עליו השלום . וכל זה אם מי שביצע זאת היו אויביו, או החפץ בו היה איש צדיק . אך אם הוא רואה אותה מאיימת עליו במיוחד, או מי שהשתלט על הדלקתו יוצא איתו, אלוהים ירא את אדוניו ויסלק את מה שהוא ממעשיהם של אנשי הגיהינום לפני שהוא מגיע אליה, אז הוא נזף בה כי פחד ממנה . באשר למי שרואה אתו אש בתנור, בתנור, בקאון וכדומה במקומות בהם הוא נשרף, אז הוא משיג עושר ויתרונות, במיוחד אם פרנסתו היא למען האש, במיוחד אם זה גם בחורף . ואם יראה את אשו כובתה או כובתה, או הופכת לאפר, או מים או גשם מכבים אותה, אז יחסר לו והוא יושעה מעבודתו ותעשייתו . ואם מישהו שלא יחיה מזה במקומות כאלה ישתלב במזון, הוא היה רוצה שכסף או פרנסה ישמשו שליט או לסמכותו ולעזרתו, או על ידי התדיינות, סדרנות, סכסוכים ותיווך, אחרת הוא יהיה מותקף על ידי מילים ומילים רעות ורעות . לגבי מי שרואה את זה, זה נשרף במזון, בשמן או בכל דבר ממכירות, ואז הוא מגזים, ואולי הסולטן יבקש אותו והעם ייקח את הכסף שלו איתו . באשר למוות של אכילת אש, זה כסף אסור ופרנסה מזיקה שהוא אוכל, ואולי זה מכסף של יתומים, בגלל מה שיש בקוראן. אם הוא ראה אש מדברת בצנצנת או בשקית או בקערת כלים אחרים המעידה על זכרים ונקבות, אז מה שמיוחס לאותו כלי יפגע בג'ין ובכניסותיו, עד שידבר על לשונו . כמה מהם אמרו : אש היא מלחמה אם יש להבה וצליל, ואם המקום שאתה רואה זה לא ארץ מלחמה, אז זה מגיפה, כאב, אבעבועות שחורות או מוות שקורים שם . אבו-עמר אל-נח'איי אמר לשליח האל, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום : ראיתי אש שיצאה מהאדמה והסתובבה ביני לבין בן שלי, וראיתי את זה אומר : א להבת הראייה והעיוור, האכילו אותי שכולכם אוכלים את משפחתכם ואת כספכם, אז הוא אמר עליו השלום : זה משפט שיקרה בסוף הזמן והורג אנשים מולם, ואז הם רבים עם כלים ומריבים בין אצבעותיו, והעבריין חושב שהוא פילנטרופ, ודם המאמינים עדיף למאמינים מאשר לשתות מים . ומי שמבעיר אש בכדי לשרוף אותה, הוא מקרין צו למלא את עוניו, כי הקור הוא עוני . אבן סירין נשאל על אדם שראה מנורה על אגודלו ואמר : זהו עיוור שהובל על ידי כמה מבנו . אם אני מערבב אותו לצליית בשר איתו, אני מאיר משהו שאנשים נוגעים בו . אם הייתי מכה על המנגל, הייתה לי פרנסה קטנה בעצב . אם עורר אותו לבשל סיר עם אוכל בתוכו, הוא גידל משהו שירוויח מהערך של ביתו . אם אין אוכל בסיר, אז עליו לתקוף גבר במילים ולגרום לו לעשות משהו לא נעים . כל מה שפוגע באש ונשרף מהגוף או מהבגדים, זה נזק ופורענות . ומי שיעלה באש יפגע בכסף אסור מהסולטאן . ומי שנפגע מזוהר האש, אנשים יעקרו בו בחזרה ….
…הבורות : סימן של הונאה, הונאה, רשתות, תפקידם של נואפים, בתי כלא, הגבלות, מצפה כוכבים וכדומה, ומקורם הוא זה שנחפר עבור האוריות בהם כדי לצוד אם הם נופלים בהם, וה קבור עשוי להצביע על אם בהריון, בהריון, המטפלת, מכיוון שמזון הילד ברחם אמו אוגר כמו אוכל במזבלה. זה מלווה במשהו אחרי משהו, עד שהוא ריק או מוותר על משהו אחר . אולי הלא נודע סימן את רוחב המזון שהתרחש בזמן שהחפירות נערכו בו, מכיוון שזה היה בור, ומי שראה אדמה קבורה התמוטטה או התמוטטה, אם אמו הייתה חולה, היא נספתה ואם היה לו אישה בהריון, היא תינצל וקברה נקבר, כי קברה של האישה ההרה פתוח, אלא אם כן יש מה שמאשר את מותה בחזון. ואז זה יקבור אותה . אם שום דבר מזה, ראה . אם היה בו אוכל בזמן שהוא היה ער, הוא מכר אותו, והלכלוך והזבל ששפכת לתוכו היה תחליפו, וזה מחירו . ואם הוא רואה באוכל המסוים שלו חלאות או לכלוך, מחירו זול וכספו נעלם בו, ואם אין בו אוכל והוא רואה אותו מלא בעפר או לכלוך, אז הוא ממלא אותו באוכל כשזה מותר . ואם הייתה מלאת אוכל, אשתה נכנסה להריון אם הוא היה עני או אמו . אם המזבלה לא ידועה במסגד או במפה, או שהיא חייבת להכיל קבוצה של אנשים, ויש בה אוכל בזמן שהיא לוקה בחסר, אז המחיר יופחת בשטח במידה וחסר המזבלה . ואם הוא עולה על גדותיו וזורם ואנשים נפרדים ממנו ולא חסר לו, המחיר זול והאוכל בשפע . ואם הוא ראה אש שנפלה במזון, זה היה במזון שהכיל מחיר יקר מאוד, או תאונה מהסולטאן במרחב, או ארבה או אבן בדונמים . אם הוא רואה תמרים או סוכר במזונה, הרי שהמחיר עולה והמין שיש לה באוכל מוגזם, בהתאם לכמות המתיקות שהוא מכיל אצל מעטים ורבים . אם זה כמו חצי מהאוכל שלה, אז זה במחצית, אחרת, בכמות זו . באשר למי שנופל למזבלה או לבור לא ידוע, לפי האמור לעיל, נחשב שנחשבת נפילה לבאר ….
…זה בחלום שהביע הבעל והכסף . מי שיראה את פי הטבעת חסום, הוא ימות . הדוגווד הוא איש עבד . ונאמר : הוא איש קרן ומתופף . ונאמר : זה חלק מהגילוי עריות . ונאמר : הוא אדם ששומר סודות . ומי שרואה עגל של אדם, הוא ירוויח ממנו סידור . ומי חתך את פי הטבעת שלו, חתך רחם . ומי שרואה את פי הטבעת של האדם, אז הוא רואה פרצוף זועף, ואם יצא ממנו דם או צואה, כסף יצא מזה לפי זה . יציאת צואה ממצב אחר מאשר העמדה הרגילה, יציאת כסף ללא ריבית . ונאמר : הקטע האחורי הוא גבר טיפשי, והאישה האלמונית ארגנה את ניהול העולם לזה שראה . ומי שרואה את התולעים יוצאות מפי הטבעת שלו, ילדיו נפרדים . אם הדם יוצא מהחלק האחורי, זה הילדים של הילדים . ומי שמוכתם בדם שיצא ממנו, כסף אסור . ומי שיצא מפי הטבעת או מהבטן עם סמרטוט, הוא הפריד עם יחיד, שאכל מהכסף עבור משפחתו . תיק, חזה, חנות, בית, חנות או חדר ישיבות של גבר . ואולי הקטע האחורי בחלום מתייחס למה שהוא עוסק בזמן שהוא ער, כמו סכינים, מכנסיים או מחצלות שעליהם הוא יושב, או שעליהם הוא רוכב על חיה או אוכף . אולי זה הצביע על צייתנות ואי ציות של בעליו, ואולי זה הצביע על דלת סודו או על משרתו הישיר של עפרו, ואולי הוא הצביע על טיפול באבל, והוא מעיד על המרזב הנלווה לעפר הבית. , והמשוט מציין את הבית השומם שאיש אינו מבקר בו, או את האדמה הבוצית שאיש אינו מטפח , ואף אחד לא קוצר אותה, והיא מעידה על אדם הפונה מאנשים בגלל רועו ובורותו, או מקום הכפירה וחוסר מוסריות, ואולי המעבר האחורי מצביע על הפה הנמוג, ומעיד על השמחות וההנאה, ואם מי שהיה לו יד נראה בחלום עלייה רעה, הוא ציין שהוא מתכנן לזחול להילחם . ומי שרואה כי טווס הגיח מפי הטבעת שלו, ונולדה לו ילדה יפה, ואם יצא דג נולדה לו ילדה מכוערת, ואם זה היה תולעים או כינים, אז הוא הופרד מקרוביו , ואם הוא יצא ממנו כמו נחשים, אז הם בכל מקרה זרים ….
…הפרשות הן כסף בחלום . מי שעושה את צרכיו בזמן שאנשים מסתכלים עליו, היזהר משערוריה . הוא הרגיש שהוא אוכל לחם והפרשות זה אוכל לחם ודבש, ונאמר : זו הפרת השנה . מי שעושה את צרכיו על המיטה מתגרש מאשתו או חולה זמן רב . וצואה אסורה בכסף כי זה מריח רע . מי שפוחד בצואה נופל לדאגה . מי שנופל לסכין נכלא . מי שעושה את צרכיו יפול לחטא . וצואה היא ישועה מהחטא, או עזיבה חלשה . והפרשות עשויות להצביע על נסיעה, כי אלוהים אדירים אומר : ( או שאחד מכם בא מהשרפרף ). וצואה מעידה על ביטול הצורך, ומעידה על היעלמותן של מחלות פנימיות, ומעידה על המחשבות והאובססיביות והחזרת הפיקדונות . והפרשת פרנסה מחוסר צדק גס . ומי שרואה שיש לו הרבה צואה ורוצה לנסוע, הוא לא צריך לנסוע . מי שעושה את צרכיו בבגדיו מבצע מעשה לא מוסרי, ואם הוא בשטח פתוח, הוא פטור מהם או ממילוי חוב . ואם הוא עושה את צרכיו במזבלה, זהו סימן טוב וחסר דאגות . מכתים בצואה היא מחלה או פחד . ואם יעשה את צרכיו במדבר, אז הציפור או חיית האדמה הרימו את צואתו ונסעו, הגנבים היו חותכים עליו את הדרך והולכים עם כספו . ומי שרואה שהוא עושה את צרכיו תולעים הדומות לנחשים, אז ילדיו יתרבו והוא יגלה להם עוינות . ראו גם את האירוע ….
…אם הוא רואה את שיער גופו כל עוד שערה של כבשה, כי השיער בגופו של בעל העולם הזה הוא עושרו ורוחב חייו העולמיים גדל בו וחייו ואורך שיער גופו עבור אחד עם דאגות ופחד, מצבו צר וענייניו מופרדים ועוצמת צערו בכך . אם הוא רואה שהוא גילח אותו באור או במוס, אז אם הוא מגלח את השיער מגופו, הדאגות וההידוק של המצב נפרדים ממנו, והופכים לרוחב ולטוב . ואם השיער הזה מגולח מבעל העולם הזה וצניעותו, הרי חייו העולמיים ייהרסו והוא מנותק ממצערו, ומצבו יהפוך לאי נעימות ומצוקה . ומי שרואה בחתיכת מזונו שערה או משהו דומה, ימצא בפרנסתו מחסור, וההיאחזות כמו תולעים, וכינים הם ילדים ….
…ואבו סעיד, המטיף, אמר שתולעי בטן עוברות דרך הילדים החמלים, ונאמר שלראות תולעים, אם הן משולבות בהטבות, יתפרשו על ידי הגדלת הילדים או המשרתים, כך שהוא הראשי .)…
…התולעת נמצאת בחלום ילדה . ותולעים בבטן הם בני אדם שאוכלים מכספו . ומי שרואה תולעים מגיחות מפי הטבעת שלו, הם צאצאיו . ומי שרואה כאילו תולעת יוצאת מפיו, אז ביתו רוצה להונות אותו ולהונות אותו, והוא יודע זאת וניצל מהונאתם . ומי שרואה שתולעים יוצאות מבטנו ללא פעולתו, הוא יתרחק מאנשים רעים, ויהיה בו כבוד וטהרה . אם התולעים יוצאות מהגוף הן אינן, והמוגלה אם הן יוצאות היא הסרתן . ותולעים הן אויב של הורים . תולעי המשי הן הנושאים של הסולטאן, ונאמר : תולעי המשי הן הלקוחות של הסוחר, ומי שיראה משהו מזה יקבל כסף . נאמר : תולעי משי מעידות על כסף אסור ….
…זפת בחלום אדם מונע ספוילרים כי הוא הורג תולעים . וכל מי שעושה בו משחה , אז הוא נכנס לחטאים, כי אלוהים אדירים אומר על אנשי הגיהנום : ( שקיהם עשויים זפת, ופניהם מכסים את האש )….
…הוא הרגיש שזה טעמו משהו לא ידוע, זה נכנס למשהו שלעולם לא הכנסה .: ראה שהוא אוכל בצלחת ובולע אותם או מנפח מה לאכול מהאוכל זה פירש את כניסתו לתוקף וראה שהוא אוכל אוכל, בין אם מהכלי או אחר עיכוב זה משהו כמו מאוחר בחייו, תן לו להתחשב במזון ויימדד על זה ….
…מי שרואה אותו בחלום מציין בפני הילד שהוא ירחם עליו מאש העולם הזה והעולם הבא . וזה מראה לפרופסור להניח לו משמעת עם כללי הנימוס שלו . ואדם ממושמע כפי שהוא מכיר מתוך ספר האלוקים הכל יכול . חזון הנביאים והשליחים, השלום עליהם, מעיד על אזהרה ובשורה טובה . אם אתה סומך עליהם בתפילה, או עוקב אחריהם בדרכים, מאכיל אותו במזון, נותן לו משהו ריחני או טעים, מלמד אותו מדע או אומר לו טוב, זה עדות לעקיבה הטובה שלו אחריהם או לשמור על הסונה שלהם וסגן להיפך . חזונם של המלכים והמלומדים מעיד על שליטי העניינים, כמו שליטים, מטיפים, אימאמים, הנחשבים נחשבים או משכילים, מכיוון שהם אלה שקוראים לאלוהים הכל יכול . ומי שטוען נבואה בחלום מופיע ממנו בשורה על גורלו . אם בחלום הוא יהפוך לשליח או למתקשר לאלוהים הכל יכול, אם מישהו יענה לו ויקבל את תביעתו ממנו, הוא יזכה למעמד גבוה, אחרת הוא הופך למתווך או למואזין . ומי שראה נביא מקרב הנביאים, עליהם השלום, והם היו במלחמה מנצחת או במצוקת הקלה של אלוהים עבורם . ומי שרואה את עצמו כנביא ימות קדוש מעונה ויהיה לו סבלנות . ומי שרואה שהוא עושה כמה ממעשי הפולחן והצדק של הנביאים, אזי זו עדות לתקפות דתו . ומי שרואה שהוא הפך לנביא, הוא מצרף לטוב ואוסר על הרע, והמצוקה פוקדת אותו, ואז הוא ניצל על ידי חסדו של אלוהים אדירים . ומי שרואה שהוא הרג נביא מעיד שהוא בוגד בנאמנות ועובר על הברית . ומי שרואה נביא מכה אותו, הוא יודיע לו על דבר שעיכב אותו אם היה אדם מכובד . וכל מי שראה שהנביאים מדברים אליו והמילים טובות, הוא יזכה לתועלת, כבוד, כבוד ואיזכור בקרב העם . ביקור הנביא בחלום מעיד על חיבה לאלוהים הכל יכול למעשים צדיקים, ומעיד על ביטחון מפני פחד, מעמד גבוה וחיזור עם חוקרים, ואולי מעיד על ידע ורציונליות ….
…שלג, קרח וברד : כל הדברים הללו מעידים על תאונות, מחלות, אבעבועות שחורות וצבעים ועל ייסורים ותלאות היורדות באותו מקום בו הוא רואה את זה, ובארץ בה הוא ירד, כמו גם אבנים ואש, מכיוון שהם מקלקלים צמחים, עצים ופירות, רציונליזציה של ספינות, פוגעים בעניים ומשמידים אותו בחלודה ובקור וזה מחמיר לפעמים, וזה עשוי להצביע על מלחמה, ארבה וסוגי מגפות, ואולי זה מעיד על פוריות, עושר, שפע מזון בדירויות, וזרימת הזרמים בין העצים . אם מישהו ראה שלג שירד מהשמים והתפשט לאדמה, ואם זה היה במקומות הנטיעה ובזמני השימוש בו, זה מעיד על שפע האור וברכות האדמה ושפע הפוריות, אז שהוא ממלא את המקומות האלה במזון ובנביטה, כיוון שהוא מלא בשלג, אבל אם זה נמצא בהם בזמן שהארץ חסרת תועלת והצמחייה שלה, זו עדות לחוסר הצדק של הסולטאן ולרדיפה אחר בעלי את הפיות . כמו כן, אם השלג נמצא בזמן של תועלת או משהו אחר, לעתים קרובות על הדירות, העצים והאנשים, הרי שזה עוול הפוקד אותם ומכת שפוגעת בקבוצתם, או מכה בכספם, עד כדי כך. של עליית החזון וראיותיו . כמו כן, אם הוא רואה בציביליזציה ובמקום שאינו שלג, כמו בתים וחנויות, זהו ייסורים, ייסורים ומחלות, או מוות או אהבה שנזרקים לעברם וירדו עליהם, ואולי מעיד על המצור ועל היעדר נסיעות והבקשה לפנסיה . כמו כן, שלג : מכיוון שאין בו טוב, וזה עשוי להיות עורו של השטן, או מלך או מישהו אחר. באשר לקור : אם הוא נמצא במקומות הטיפוח והצמחים ואינו מקלקל דבר או פוגע באיש, הרי שהוא פורה וטוב, והוא עשוי להצביע על כנימות וארבה שאינם פוגעים, ועל החתול. והציפור, מה דעתך שאנשים באותה תקופה יאספו אותה במיכלים ויקבצו אותה בנתיבי המים ? כמו כן שלג או קרח, מכיוון שהם יתרונות, יבול, פירות, שלל ודהים של ביצה, ואם הקור פוגע בצמחים או באנשים, או שהוא בבתים ובחנויות, אז זה מגפות ופשעים שנזרקים על אנשים, או אבעבועות שחורות, דגנים ופצעים שנאספים ומתמוססים, בין אם מנשא את הקור במסננת או בבגד, או במה שהוא לא נושא בתוכו מים, אם הוא עשיר, הרווחים שלו ימסו, ואם יש לו סחורה בים מפחד מזה, ואם הוא עני אז כל מה שהוא מרוויח ומרוויח אותו לא יישאר אצלו, ושום דבר לא נשמר לזמנו, וחלקם אמרו : שלג מענה באופן גורף את הסולטאן לעדרו, ואת דבריו. מכוערים להם ומי שראה שלג נופל עליו, הוא נסע רחוק עם עז . השלג הוא רק אם מדובר במעט שלג שאינו השולט בצדו ובמקום בו מושלג המקום, ובמקום בו לא ניתן לשלול את השלג, ואם הוא כן, אז השלג פורה עבור האנשים של אותו מקום, ואם זה יותר מדי, לעתים קרובות אי אפשר לנגב אותו, אז יש ייסורים המתרחשים באותו מקום . ומי שיתפוס את קור השלג בחורף ובקיץ, הוא ייפגע מעוני, וכל מי שיקנה שלג בקיץ, הוא יכה את מה שהוא לא נח עליו, והוא נח מענן במילים טובות, או מתפלל מקום השלג, ואם השלג נמס במהירות, הוא עייף בזמן שהוא הולך במהירות. שהאדמה מעובדת עם אדמה יבשה ושלג, זה כמו גשם, וזה רחמים ופוריות . זה שלג ויש לו הגנה מפני שלג, כי זה לא קשה לו, כי הוא היה מכוסה ומוגן, והוא איש תקיף והוא לא מאוים מכך . ומי שתופס דבר אינספור מהקור, הוא יתפוס כסף ופנינים . ונאמר : הקור יורד מהשמים, עינויים מהסולטאן לעם, ולוקחים את כספם . שינה על שלג מעידה על דבקות, ומי שרואה כאילו שלג מעליו, הדאגות הן גבוהות, ואם השלג נמס, הדאגה מוסרת . באשר למקור אל-קואר, זה עוני . וקרח הוא והם מייסרים, אלא אם כן אדם רואה שהוא הכין מים בקערה והקפיא עם זה, אז זה מעיד על פגיעה שנותרה בכסף . והבית הקפוא של כספי המלך ואחרים ….
…מי שרואה סולטן בבית ונכנס למסגד או לארץ, זה עדות לפורענות המתרחשת לאנשי המקומות ההם, ומי שרואה שהוא נלחם בסולטאן או בסולטן מסתכסך איתו, הוא ירוויח את שלו צריך, ומי שרואה שהסולטן חותך את ידו הימנית, הוא נשבע על ידו, ומי שרואה שהסולטן נפל ממקום גבוה, או בהמה חתכה אותו או לקחה את כובעו, את חרבו או את ראשו מגולח אז זה הסרתו או מותו, ומי שרואה שהוא הפך לסולטן, אם הוא ראוי לכך אז הוא מהולל ומדינה, ואם הוא לא ראוי, אז זה מצער עבור המחפש, מי שרואה שהסולטן מרחיב אותו באמצעים פשוטים, אז הוא זוכה לפרנסה וברכה, ואם הוא רואה אותו גרוש, הוא ייפגע במשהו שטוף פנים טוב, וכל מי שרואה שהוא לבוש אותו ונותן לו או רוכב עליו מותקן, אז תהיה לו סולטנות, ואם הוא כשיר לכך לקחת עבודה, עליו להשתלט עליה, ואם הוא רואה שהוא אוכל איתו או מאכיל אותו במזון, אז מצידו הוא ייפגע מצער ככל שהוא האכיל אותו ומי שרואה שהסולטן נכנס ל מקום וזה לא עניינו זה השפלה וחרפה, ואם הסולטן היה צדיק, נאמר שהוא מראה צדק באותו מקום, ומי שראה שהסולטן לוקח משהו מהלבוש שלו, הוא היה לוקח את הכסף שלו, ואם הייתה לו עבודה של בידוד או פנסיונר, אז הפנסיה שלו הייתה מדוכאת ומושפלת, ומי שראה שהסולטן קם למקום גבוה ואין גבוה ממנו זה סוף פקודתו וגסיסתו הסמכות ומי שראה בא ' לסולטן יש את מה שהוא מבזה, כי זה חסר בהדר שלו, ואם הוא רואה מה מעטר אותו, אז הוא נגד זה. ומי שרואה שהסולטן ישב לשרת את עבודת העם, אז הוא עדות לכך שהוא קשוב לאינטרסים שלהם, ואם הוא רואה שהוא ישן, אז הוא נגד זה. ומי שרואה את אחד הנציגים, אז הוא מהולל ומדינה. אולי חזון הנציג מעיד על הסולטאן ועל מי שהוא ראה שהנציג הפך לסולטן, מכיוון שהוא איתן בו ומגביר את תפארתו, שלא כמו שראה שהסולטן הפך לסגן, אז הביטוי שלו נגדו…
…החווה : מציינת את האישה, כי היא חורשת, זורעת, מושקה, נושאת, יולדת ויונקת עד לקציר . והצמח מוותר על האדמה, אז הוא ייתן לה את בנו או את כספו, ואולי זה מציין את השוק, ופרנסתו, רווחיו והיתרונותיו נמצאים בשפע כל כך ברווחי המטעים, בצרכיו, ברווחיו ובהפסדיו, והוא מציין את שדה המלחמה ואת קציר הדוקרן שנקטפו בחרב . ואולי העולם ומעשיו צוינו על ידי קבוצת האנשים, הצעירים והזקנים שלהם, השייח 'שלהם והזקנים שלהם, כי הם נבראו מהאדמה, והם קיללו וגדלו כמו צמח מטע, כמו שאמר הקב~ה : ~ מאת אלוהים, נבטת מהאדמה צמח . ~ הדוקרנים בהיבט זה עשויים להצביע על השנים, החודשים והימים של העולם, ויוסף אל-סידיק, עליו השלום, פירש אותם בשנים, והם עשויים להתייחס לעושר העולם, חנויות ומזבלות, כדי לאסוף דוקרן אחד. באהבה רבה . אולי החקלאי ציין כל מקום בו הוא חורש למען הבאים, עובד למען תגמול ותמורה, כגון מסגדים, עניבות, גילוח הזיכרון ומקומות נדבה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ מי שרוצה את הנולד, אנחנו חורשים יותר בשבילו ומי שחרש את זה מהעולם . ~ מי שחרש בעולם הזה חווה, הוא מתחתן עם אשתו . אם זה יגדל, אשתו תישא בזה . אם הוא היה רווק, הוא התחתן . אחרת, השוק שלו ינוע והרווחים שלו יגדלו, ואולי קודמו וצוותיו . אחרת הוא התגבש בלחימה, הוא אסף אותו אם זו כוונתו . מי שרואה גידולים נקטפים : אם זה היה במדינה בה הייתה מלחמה או עמדת התליין והלחימה, אנשים נספו בה בחרב, כמו שקורה בחלום עם מגל . ואם זה היה במדינה שאין מלחמה בה ולא ידוע בה, והקציר ממנה היה במסגד הגדול או בין החנויות או בין גגות התפקיד, אז זה חרב האל עם המגיפה או המגיפה . ואם זה היה באחד השווקים, היתרונות של אנשיה גדלו, והאושר הפך בקרבם עם הרווחים . ואם זה היה במסגד או במסגד של טוב, והאנשים היו אלה שלקחו את הקציר בעצמם מבלי שראו אלמוני קוצר להם, אז הם שכר ומעשים טובים שמשיגים כל מי שקצר . באשר לראות את הקציר בשני דונם של חריש, אם זה היה לאחר שהזריעה הושלמה ותובלה, אז זה תקף בה . ואם זה היה לפני השלמתו, אז זו מגיפה בחקלאות או צביעות במזון ….
…המקום הקבור שהחזון שלה בחלום מעיד על האם הדואגת . אז מי שראה מזבלה נהרסה, ואמו הייתה חולה, היא נפטרה . ואם היה רואה את זה מלא אוכל, אשתו הייתה נושאת, ואם הוא רואה את זה חסר, הוא היה מוריד את המחיר בכמות המזבלה . ואם הוא ראה אש שנפלה באוכל, זה היה במזון שהיה לו מחיר גבוה מאוד, או תאונה מהסולטאן, או ארבה . ומי שנופל למזבלה או בור לא ידוע והוא חולה, הוא ימות, ואם הוא נמצא בספינה ששקעה, ואם הוא נוסע, הוא מנותק מהכביש, ואם הוא יריב, הוא ייכלא ….
…מטאטא הוא בחלום משרת ותועלת מכיוון שהוא גורף לכלוך וזבל, וכל זה כסף שהוא לא זקוק לו . זה לנישואין של פרישות, ושפיכתם עשויה להצביע על רצון במזון, והיא עשויה להצביע על המצקת . ונאמר : היא ילדה אם היא לא מועסקת, ואם היא משרתת . והמחיקה מקנה לבעליו עולם טוב . והמחיקה היא אישה הסבלנית עם עמל ועייפות . זה עשוי להצביע על פרנסה, תועלת וריפוי מחלות ….
…על פרשנות חזון הצום ושבירת הצום, אמר מר אבו סעד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : המביעים היו שונים בפירושם לצום, וחלקם אמרו כי בחודש הצום חזונותיהם הצביע על המחיר הגבוה והמחסור במזון . חלקם אמרו כי חזון זה מעיד על נכונות דת החזון, ההקלה מהצרות, ריפוי המחלות והסדרת חובות ….
…סוראט אל-בלד מי שקורא אותו או מדקלם אותו, כג'אפר אל-סאדיק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר שהוא נשבע בשבועה והתחרט, ואולי הוא שיקר על כך . נאמר : יתברך בגידול יתומים ובהאכלת העניים במזון, ויהיה רחום . ונאמר : הוא מקבל ביטחון אחרי פחד ….
…ומי שרואה שהסולטן נוזף בו או בחברתו או שיש מילה ביניהם, אז הוא יתקן את מצבו איתו או עם אחרים מעובדיו או מי שתופס את מקומו מנכסיו, ונאמר שהוא שראה שהוא התווכח איתו וטען את טיעונו, ואז הוא מציין את דבריו עם הסולטאן ושהוא מתווכח איתו עם הקוראן ומריב איתו כי הסולטאן נמצא בשפה הוויכוח, ומי שרואה שהוא אוכל עם אותו או מאכיל אותו במזון, ואז מצדו הוא יסבול צער ככל שהוא האכיל אותו ….
…ציפור מים : הציפור הטובה ביותר בהרמנויטיקה, מכיוון שהם פוריים יותר ופוריים פחות . ובכל מי תופס אותו מקבל כסף השלל, כי אלוהים בכבודו ובעצמו אומר : ~את הבשר של ציפור זה משהו היא חפצה. ” והציפור היא איש של אנשים, כיוון שציפור זו נמצאת בציפורים בכוחן, בנשק, במזון, בכוחו, בנוצותיו, במעופו ובגובהו באוויר. ויש לו אשה עשירה, כי ברווזים הם המקלט והמים שלו, ונאמר שברווזים הם אנשים של סכנה, אדיקות, משמעת וצניעות . ומפי מילתו הברווז, הוא קיבל כבוד והרמה על ידי אישה . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו אני לוקח הרבה ציפורי מים, אז עשיתי את השחיטה הראשונה, ואז את הראשון, והוא אמר : אם אתה לא רואה מים, זה נוצות שפגע בזה . ומי שרואה את הציפור דופקת מעל ראשה, הוא מגיע למדינה ולשלטון, כי אלוהים אדירים אומר : ~ והציפור דחוסה ולכל אחד יש ענף. ~ אם הוא רואה ציפורים עפות במקומו, אז הם מקנאים במלאכים . והוא סיפר שחלק מהפולשים ראו כאילו הספר גילח את ראשו ויצא מהציפור בירוק מגולח בשמים, כאילו חזר ברחם אמו, וכתוצאה מכך, ~ אשר יצרנו ובו Naidkm כולל Nkrjkm פעמים אחרות ~ Vqsa על חבריו, ואז עבר לעצמו, הוא אמר : בקשר לגילוח ראשי פגע בצווארי, באשר לציפור, לנשמתי ולעלותה, לשמיים, ולגבי שובי, בבטן האם של האדמה, הוא נהרג ביום השני לחזונו . ובא אדם לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו ציפור באה מהשמיים ונפלה בין ידי ואומרת : זו בשורה משמחת שאתה תהיה מרוצה ממנה ….
…פרופסור אבו סעד, שאלוהים ירחם עליו, אמר : העיקרון הבסיסי ביחס לחזון התפילה בחלום הוא שהוא ראוי לשבח בדת ובעולם, ומעיד על המודעות למנדט ולהשגת א. שליחות, או מילוי חוב, או מימוש אמון או ביסוס חובה חובה של אלוהים אדירים . ואז היא נמצאת בשלוש שביתות, החובה שלו והסונה היא וולונטרית. החובה מעידה על מה שאמרנו, וכי בעליה מעפיל לרגל ומביא מוסריות, כי אלוהים אדירים אומר : ~ התפילה אוסרת על מוסר ורע .~ הסונה מציינת את טוהר בעליו ואת סבלנותו ביחס לאומללות, והופעת שם טוב בשבילו, כי הקב~ה אמר : ~ היה לך שיווי משקל טוב בשליח אלוהים .~ וחמלה לבריאתו של אלוהים אדירים, וכי הוא מכבד את ילדיו ואת אלה שתחתו, וטוב לבם, מעל מה שהוא חייב וחייב במזון ובבגדים, והוא משתדל בענייני חבריו, כך הוא הוריש לו בכבוד . והתנדבות מחייבת שלמות נגיעות והסרת דאגות ….
…אלון : גבר הוא קשה משכב מאוזר תמורת כסף, אדם עשיר ועץ שלו, כי אלון מראה מחסור במזון רב, עד לעצמות, או בזמן זה בגלל שהם גדלים ומתיישנים . כמו גם לציין שעבוד ….
…זיכרון : אז זה מציין את כל הידע או הכוח שיש לאדם מבחינת טוב או רע. אם זה לא נפגש על ידו, אשתו חולה או לא מצייתת, אז אם היא זו שרואה את זה עבור בעלה, אז הוא משאיר אותה עם מוות או חיים, אלא אם כן היא זו שמתרצת את הנער עליה והיא מבקש את זה ממנה, הוא אף פעם לא רואה אותו ממנה . אם אין אשה, והוא הבעלים של העיניים, הנהג וההשקיה, אז הזרם מנותק ממנו ורגליו נשברות, או שהדלי שלו נשבר או נופל לבאר . אז מה דעתך אם בחלום הוא יתחתן עם אישה, וזכרו מנותק בנרתיק שלה . אלא אם כן אשתו חולה בחלום, ואין לו ראש או עובר נקבה, וזו הייתה אשתו, ואם היה עובר ברחם שנספה, או יצא מת, או שהיא נכנסה להריון במשהו שאינו חי . אם היא מישהו שלא בהריון איתה, ולגבר יש כסף בנסיעות או בסחר, הוא ילך או יפסיד את זה . ואם הוא עני, הוא ילך בשאלה ויבקש פנסיה, אחרת הדלי שלו נופל לבאר או לצנצנת שלו, או ילד, חתלתול, גוזל, גור, או משהו מחפציו נופל בו, או מחסור על מצבו של חייתו, ועלייה בשינתו והצלחתו לעבור . וכל מה שיוצא מהזכר מעיד על כסף, על הילד ועל הנישואין, והשתן מסומן על ידי המקום בו השתן . אם הוא משתין בים, כסף יוצא ממנו לסרגל, ג'אבה, עשירית או מקסימום, והנורה זורמת דרך השתן בחלק זה, כמו גם זרע, madhiy ו- wadiy . אם הוא מוזג לשירותים, הוא מתחתן אם הוא בפרישה, אחרת הוא יבזבז כסף עבור אישה או יהיה רציני בנושא . ואם הוא משתין בצנצנת, בשקית או בכלי, אז הוא מתחתן אם הוא רווק, או שאשתו נכנסת להריון אם הוא נשוי, או שהוא משלם לה כסף אם היא מבקשת זאת . וזרע משתתף עם שתן בחלק זה . ניתן להסיק את השחיתות של מה שהם מציינים במונחים של דם או פי הטבעת, או לאחר עדות שקר, או בזנות, וכדומה, במקומות שבהם השתן משתנה, ומאפייני השינויים בשתן, כגון מי משתין דם או שתן בידו או במזון וכדומה ….
…אבו סעיד, המטיף, אמר : מי שראה שבחודש צום חזונותיו הצביעו על המחיר הגבוה והמחסור במזון, ואולי חזונותיו הצביעו על נכונות דתו, על שחרורו מדאגות, ריפוי ממחלות והקלה בחובות. ….