…זה בחלום ניצחון . השייח הנוצרי הוא אויב המאמין ברועו . ומי שחושב שהוא נוצרי, אז הוא נמצא בכפירה הדומה לדעתם של הנוצרים . ומי שרואה שיש לו חגורה, זכר ייוולד לו . ומי שרואה שקוראים לו נוצרי ושונא אותו, אז הוא יברח ממשהו שהוא חושש ממנו . ונוצרי הוא איש של חיבה, כי אלוהים אדירים אמר : (ואתה תמצא חיבה הקרובה ביותר לאלו שהאמינו, שאמרו שאנחנו נוצרים ). ניצחון הוא ניצחון, והנצרות מציינת גמל של יין, או אש של אש, או חזירים, ונוצרים בחלום הם אויבים בתמונות של חברים . ומי שיראה שהוא נוצרי ויש לו משפט, הוא ינצח עם שקר ….
חולם על ינשוף תנך נוצרי
(21 פירושים ומשמעויות של חלומות על ינשוף תנך נוצרי)…הוא ראה כאילו מדובר בגיור נוצרי : הוא ממלא את ברכות האל הכל יכול ומתאר זאת כמשהו שאינו מקודש . אם הוא רואה שהוא עבר משכן האסלאם למשכן הפוליתאיזם, אז הוא מכפר על האל הכל יכול אחרי אמונתו ….
…ומי שרואה נוצרי, הוא יזכה בניצחון על יריבו אם יש לו מריבה עם מישהו כי הנוצרי נגזר מהניצחון ….
…ומי שרואה נוצרי שנכנס להרם, אז הוא הופך למוסלמי ובטוח ממה שהוא חושש ומתריע ….
…ומי שרואה נוצרי שהופך למוסלמי, הוא יתגייר במהירות או ימות מוקדם יותר ….
…האם יכול להיות שאינו מוסלמי? כמו יהודי או נוצרי, כדי להביע את החזון או להסביר אותו, או שהידע הזה ספציפי למוסלמים בלבד …. ? התשובה שלנו לשאלה זו היא שעלינו לדעת משהו חשוב, שהוא שהשליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, כשאמר באל-סחיח : { לא נותר דבר מהנבואה מלבד המבשרים . הם אמרו, מהו שליח אלוהים? לדבריו, החזון הצדיק נראה על ידי מוסלמי או נראה לו . } , מקור החזון מונח, והוא דתי בעיקרו; כי מי שאמר את המלים הללו הוכיח שהוא חוצה את החזון בעזרת הקוראן האצילי, והקוראן הוא דבר הנס המופלא של אלוהים בכל זמן ומקום, ולכן זה לעתים קרובות בחזונות מסוימים. דברים שנעדרים, שאם אנו מבקשים את עזרת הקוראן בפענוחם, אנו רואים את האמת ומאמתים אותם . הוכח גם שהוא חוצה את החזון באמצעות הגילוי השני. זוהי הסונה המטוהרת, שהפכה לנקודת התייחסות למי שמביע את מה שהיא מכילה מהפתגמים הנבואיים, ובעליה תיאר אותה באלוהים באומרו : [ זה אינו אלא גילוי שנחשף . הידע שלו חזק מאוד ]. ומי שמתייחס בביטויו לאחד משני המקורות הללו, אז הוא מצטיין בכל מיומנות, אך יש ביטוי המשתמש בדברים אחרים או בעזרת דברים אחרים, כגון שימוש בפיזיונומיה, או ידיעת מצב הרואה מקרוב, או לבקש עזרה מהכרת תנאי החברה, וזה יכול להיעשות על ידי לא מוסלמי, אבל אני לא אוהב לקרוא לזה ביטוי של חזון, אלא ניתוח של חברה או אישיות, או מחקר זה, וזאת מכיוון שהביטוי הוא פתווה ולשמו הנחת יסוד קוראנית או דתית, ושאינם מוסלמים חופשיים ממנו, כשם שלא מותר לא מוסלמים להעז לעשות זאת, גם אם רק את השם . כמו כן יש לדעת את כלי הביטוי העיקריים, כלומר את הקוראן ואת הסונה מלכתחילה. אלה עשויים שלא להיות זמינים לא-מוסלמים, ולא-מוסלמים לא יתייחסו אליהם . כמה אזכורים הזכירו והוכיחו את קיומם של כמה ביטויים שאינם מוסלמים וחילקו אותם לחלוקה, כולל : 1 / הביטויים הם פילוסופים, כגון : אפלטון ותלמי . 2 / ביטויים של רופאים, כמו : גלן והיפוקרטס . 3 / אלה שמביעים ביטוי מהיהודים, כמו : היי בן אחתאב וכאב בן אל אשרף . 4 / הביטויים הם נוצרים, כגון : הוניין בן אישאק ואבו מוכאלד . 5 / מי שעובר ליד הקסמים, כמו : חוסרה, אנו שר, וואן, קשמור והורמוז . 6 / המעבר נמנה עם הפוליתאיסטים הערבים, כמו : אבו ג'אהל, אבו טאליב ועבדאללה בן אבי . 7 / המעבר נמנה עם הכמרים, כגון : סאטה, אבו זארה ואווסאג'ה . 8 / המבטאים הם בין קוסמים, כמו : עבדאללה בן הילאל וקורט בן זייד אל-אבלי . אך מי שעוקב אחר ביטויים אלה מבחין בתלותם בעניינים שאין להם שום קשר לקוראן או לסונה בביטוי, אלא אתה רואה אותם תלויים בסיפור עתידות, ג'ין או כל מיני קסמים ושיטות אחרות של מנסה לדעת את האסור הבלתי נראה . האם לאנשים עם שעמום קודם אכפת מחלומות? כן, הוכחות לכך הגיעו. ומתוך כך : זה בא בספר בראשית : פרק ח , 40 , עמ '. : 66 הדברים הבאים : יוסף אמר לבעלי הכלא : [ האין הבעות אלוהים חסרות לי? ]. בביטויו של יוסף למלך, אמר : [ שני החלומות הם אחד . וזה חזר על עצמו כי העניין הוחלט על ידי אלוהים, ואלוהים מיהר לעשות את זה. ] בראשית : פרק 32: 41 , PG : 69. ישנם רבי סיפורים אחרים, אבל אלה הם דוגמה, ואלוהים יודע הכי טוב ….
…אם חלמת לשמוע צליל מפחיד של ינשוף, אז תופתע לשמוע חדשות על מחלתו או מותו של חבר יקר ….
…באשר לנוצרים, הם מתפרשים בדרכים שאם הוא רואה שהוא הפך לנוצרי, אז הוא מציין שהוא נמצא בטעות, בדרך הכפירה ובאי האמונה שלו בדת האיסלאם ….
…ומי שרואה שנוצרי עשה דבר שאינו מותר בדת האסלאם, כגון עלייה במגדלור או בדוכן, וכדומה, אז זה מתפרש כמצער עבורו וכניסתו של מי שאין לו הדת במקום זה כשליט ) והופעת הכפירה שם ואנשיו בזים לדת האסלאם ….
…ומי שרואה שנוצרי שינה את דתו לכת אחרת, אז מתפרש שהוא לא הולך לפי דתו כמו שצריך ….
…קול של ינשוף אם בחלום אתה שומע את הקול העצוב והמפחיד של ינשוף עמום, זה מנבא שהמוות מתגנב אט אט מהנאות ובריאות לקויה . לכן, יש לשים לב ולזהירות לבריאות ולמצבים . אחרי חלום זה הולכות בדרך כלל חדשות רעות על אדם נעדר . אם חלמת על ינשוף מת, זה מנבא הישרדות לא ודא ממחלה או ממוות . אם חלמת לראות ינשוף, אז זה מבשר את קיומו של מישהו שמתכנן נגדך בסתר, אז אתה בסכנה ….
…ינשוף הוא בחלום מלך נורא ואדיר . הוא גם גנב חמור עם קוץ חזק שאין לו שום תמיכה . האלבום מציין אבטלה בעבודה ופחד . הוא אדם בוגד בלי טוב . ומי שרואה שהוא מרפא ינשוף, הוא מתייחס לאדם . ומי שרואה כי ינשוף נפל לביתו, אלה חדשות שמביאות אותו למוות . הינשופים מעידים על גנבים, להקה, בדידות ודיבור מגונה ….
…ומי שרואה את הכופרים נכנסים אליו לביתו, אז הם מתפרשים על ידי אויבים של אומללות ממורמרת וכמותם היא ככל שהם נשארים בביתו, ומי שרואה אחד הכופרים לוכד אותו, הוא יושפע קשות על ידיהם ומי שרואה שהוא בן ערובה אצלם או משכן בעצמו, הוא רכש חטאים רבים בזמן שהוא משכון וכל מי שרואה שהוא כופר אז הוא נכנס לאיסלאם, כי זה מחייב, בשתי דרכים, את ההכרה שלו הברכה לאחר בגידה והתקרבות זמנה, והיא הופכת לאמת. נאמר שמי שראה שהוא הפך כופר מציין את נטייתו לחוסר אמון, ומי שראה כי פוליתאיסט נכנס לגן עדן או מתפלל לעבר הצ'יבלה או מודה לאלוהים או נכנס למבצר, זה מעיד על האיסלאם שלו ומי שראה נוצרי, אז הוא מנצח את יריבו אם יש לו מריבה עם מישהו, ומי שרואה מוסלמי נוצרי, אז הוא מתגייר במהירות או מת מוקדם יותר ומי שרואה כאילו הפך לנוצרי אז הוא יירש את דודו או את דודתו מצד האם אם הוא הוא מעם הצדיקות ואם הוא בין העם המושחת, אז הוא יתבקש לא להאמין לברכות האל הכל יכול וכל מי שרואה שהוא הפך לנזיר, כי הוא חדשן שהוא מוגזם בכפירה שלו, כמה מהם אמרו שמי שראה שהוא הפך לנזיר ונמנה עם אנשי הזונות, אז פירש בכבוד רב ובפחד מפני אלוהים אדירים, ונאמר שחזון הנזיר מתפרש על ידי איש ערמומי שהוא חדשן בוגדני ומי שרואה שהוא הפך ליהודי הולך אחר הדרך של כפירה וכל מי שרואה קבוצת יהודים הוא חוזר בתשובה לאלוהים הכל יכול ומי שרואה יהודי יחיד זה מתפרש על ידי הדרכה, וזה נאמר שמי שראה שהוא הפך ליהודי יירש את דודו או את דודתו, ומי שראה את מגי, הוא פירש בכך שהוא סיבך את הדברים והידק אותם….
…ינשוף : אדם עם קוץ חזק, קוץ, ללא חייל, בעל יוקרה ומטמורפוזה ….
…לראות את הבניין שנוצר בשטח, מינימום תועלת פרטית או ציבורית ככל שהוא ראה אותו . אולי הפרשנות לבנייה הייתה בניית גבר עם משפחתו, כך שאם הוא בונה משהו, זה מעיד על עניין הנשים . אם הוא רואה שביתו הרחיב סכום ידוע, הרי שזה יכולתו העולמית, ואם הרוחב חורג מגודלו, אז עם זה ייכנס עם זה ללא רשות באסון, בחתונה או בבהלה . ונאמר : מי שיראה שהוא בונה בניין, יאסוף את קרוביו, חבריו וחייליו . אם הוא שליט, זו חזרת מדינתו, שלמות אושרו וגובה ענייניו בהתאם לעובי ולהידוק של הבניין . אם עקר והוציא אותו, אז הוא הפריד בין כינוס קרוביו, חבריו, חבריו וחייליו, ומדינתו נעלמה . אם הוא רואה שזה מחדש מבנה ישן של עולם, הרי שהוא התחדשות חיי העולם ההוא. אם הבניין מיועד לפרעה או לאדם לא צודק, הרי שזה התחדשות של חייו . אם הוא ראה שהתחיל לבנות, אז הוא חפר אותו מיסודו ובנה אותו מהחלטתו, עד שבנה אותו, הוא נמצא בחיפוש אחר ידע, מדינה או מלאכה, והוא ישיג את מבוקשו . ומי שרואה שהוא בונה בעיירה או בכפר בוניאנה אז הוא יתחתן שם עם אישה, ואם הוא בונה מחימר אז הוא מעטר ומעטר צביעות, אם הוא בונה מחימר אז הוא הרוויח מהמותר, ואם זה נחקק אז זה ידע או מדינה, עם טוהר ושמחה . אם הוא רואה שהוא בנה בניין של גבס ושילם תמורתו תמונה, אז הוא נכנס לשקר, כי בנייה עם טיח והשכר היא צביעות, וצביעות היא בנייה עם טיח ושכר . ונאמר : מי שעושה עבודות גבס עושה מה שאינו מותר לו . ומי שרואה שהוא בונה בניכור, אז הוא מתחתן עם אישה ששמה לא הוזכר בפניו, או שהוא שוכן בניכור ומת . בנייה בחימר היא דת וודאות . ובוץ יבש הוא תועבה של כסף . ומי שרואה שזה בוץ בקברו של הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אז הוא צריך לבצע את חג'ג ' . ומי שרואה שהבית שלו בוצי וטונה רטובה, אז הוא טוב . ומי שרואה שהוא אוכל את זה, הוא אוכל כסף כמו שהוא אכל . והבנייה היפה מעידה על אינטימיות, אהבה, צאצאים, פרנסה, לבוש מכובד ובכורת נשים . ואולי הקונסטרוקציה ההדוקה הצביעה על עוצמה ועוצמה, או תמיכה וסיוע, ואולי חזון הבניין הצביע על חיים ארוכים, ואולי הבניין הצביע על בונהו, ואם זו כנסיה הוא צוין על ידי נוצרי, ואם זה היה מסגד שהוא צוין על ידי מוסלמי, ואם זה היה בית ספר זה היה צוין על ידי משפטן שלו, או ריבאט צוין על ידי מתפלל סגפני . ומי שבנה בחלום מסגד או מקום קרוב לאלוהים הכל יכול, אם הוא היה מלך שהקים את האמת ויצר את הטוב ואסר את הרע, ואם הוא היה מלומד שחיבר ספר שאנשים נהנים מהידע שלו או מהשוואות , ואם היה לו כסף שילם לזכאת מכספו . אם הוא היה רווק, הוא התחתן . אם הוא היה נשוי, היה לו בן, וזכר טוב התפשט אליו . ואם הוא היה עני, הוא היה עשיר, אחרת היה אוסף אנשים יחד עם טוב ועוזר להם לציית לאלוהים כל יכול, אחרת הוא יחזור בתשובה לאלוהים הכל יכול על מה שהוא ביצע, או יתאסלם, או ימות קדוש מעונה . אם הוא בונה על פי מה שאינו מותר לבנות, או חורג מהמיהרב, או מסיט אותו למעט כיוון שלו, זה מעיד על ההפך מטוב ורע. אם הוא רואה כיפות או בונה אותן בחלום, הדבר מעיד על העלאת מעמדו, או על הצטרפותם של אנשי הגורל . ומי שיראה שהוא בנה כיפה מעל העננים, הוא יקבל סמכות וכוח על שלטונו . ומי שראה שיש לו מבנים מעל השמים והאדמה מכיפות ירוקות, מעשיו היו טובים, והוא מת על העדות . ומי שרואה שהוא בונה חדר אמבטיה, הוא בונה אותו עם אישה . אם הוא רואה את המטופל כאילו הוא בונה את ביתו ואינו יודע מתי הוא השמיד אותו, אז גופו חזר לבריאות, והמחלה בה הוא נסלק ממנו . ומי שרואה שאביו הקים מבנה ומגדל את הדגים שלו, אז הוא ישלים את מעשי אביו, שהיה לו בדת או בעולם . ומי שרואה שהעובדים עובדים בביתו, הוא יסתכסך עם אשתו, או יעזוב חבר שלו וכדומה ….
…בחלום זה מעיד על החזרת פיקדונות, או הצלת המטופל ממחלתו, או האסיר מכלאו, ואולי זה מעיד על פגישה עם הנעדרים . ומוות בחלום הוא מחסור בדת, שחיתות בה וגובה בעולם אם זה מלווה בבכי וצרחות כל עוד הוא לא קבור בעפר, ואם הוא קבור הוא לא מקווה לסלאח . ומי שראה שהוא מת ואין גופה, זה מעיד על הריסת בית מביתו, ונאמר : אדרבה, שהוא עיוור בראייתו וארוך בחייו . ונאמר : מוות הוא מסע או עוני . נאמר : מוות הוא נישואין לחלוטין, כי האדם המת זקוק לבושם ולכביסה כמו נשוי . ומי רואה שהוא מת והוא בהריון ולא נקבר, הוא יהיה להביס את אויביו . ומי שרואה שהוא חי אחרי מותו, יעשירו אותו אחרי עוניו או יחזור בתשובה על חטאו . ומי שמת אמר לו שהוא לא מת, הוא נמצא בהיכל הקדושים . ומי שרואה את המת הוא חולה, הוא אחראי לדתו . אם אנשי הקברים יוצאים לאכול את כל אוכל העם, אז מחיר האוכל עולה . מה שהאדם המת מספר על עצמו או על מישהו אחר בחלום הוא נכון ואמיתי . ומי שרואה אדם מת בכושר טוב תוך כדי צחוק, זה כך . ומי שרואה שהוא מתפלל למתים, הוא מטיף לאדם חסר לב . ומי שרואה שהוא הולך על עקבותיו של מת, עליו ללכת בדרכו . ומי שראה שהאימאם מת, המדינה תיהרס, ולהיפך . מוות הוא חרטה מחטא גדול . ומי שרואה שהוא מת כשהוא עירום, אז הוא יהיה עני, ואם הוא על שטיח, העולם יפשט עבורו . ומי שיראה שבנו נפטר, הוא יינצל מאויבו . ומי שראה שהוא מת ונקבר, אז העבד ציין שהוא שוחרר, ואם הוא לא היה נשוי, הוא ציין שהוא התחתן, ואם החולה ראה שהוא התחתן, הוא ימות . והמוות הוא מדריך טוב לאלה שפוחדים או עצובים, ומות האחים מעיד על מות האויבים . ומי שרואה שהוא בין עם המתים, אז הוא בין עם צבוע . ומי שיראה שהוא מלווה אדם מת, הוא ייסע רחוק . ומי שרואה שהוא באמבטיה, פקודתו תעלה, והוא יינצל מחטאים, דאגות וחובות . ומי שיראה אדם מת שהוא חי, הוא יחיה בשבילו עניין מת . אם הוא רואה את האדם המת או עייף, אז זה מסיח את דעתו במה שהוא נמצא, ואם הוא חולה, הוא אחראי לחוב שלו . ואם הוא ראה שפניו מושחרות, הוא מת באי אמון . ומי שרואה שהוא הקים את המתים, יהודי או נוצרי, או כפירה, מברך אותם על ידיו . אם הוא רואה שהוא מחיה את המתים, אז הוא מנחה עם אבוד . ומי שנראה חי נותן למתים דבר שעלול להיאכל או לשתות, ולכן זה נזק שקורה לו בכספו . אם הוא יראה את האדם המת וייתן לו אוכל, הוא יזכה לפרנסה מכובדת . אם הוא רואה שהמת מת לקח את ידו, אז כסף ייפול ברשותו מצד חסר סיכוי . לדבר עם המתים זה חיים ארוכים, ולקחת מהמתים זה אספקה . ומי שיראה שהוא מדבר עם המתים, אז תהיה הכחשה בינו לבין העם . ומי שרואה שהוא מקבל מת ידוע, הוא מרוויח מהנפטר עם ידע או כסף שהשאיר אחריו . ונאמר : מי שרואה שהוא מקבל אדם מת ואדם החזון חולה, אז זה מעיד על מותו . ומי שרואה שהוא מתחתן עם אישה מתה ורואה שהיא בחיים, אז החיים ימותו . ומי שרואה שהמת נותן לו את חולצתו השחוקה או המלוכלכת, אז הוא יהיה עני . ומי שרואה שהמתים מוכים בחיים, החיים הביאו שחיתות בדתו . ומי שיראה אדם מת מכים אותו, הוא ישתפר מנסיעה . ומי שרואה אדם מת ישן, שנתו תנוח בהמשך . ואם יראה אדם חי שישן עם אדם מת, חייו יהיו ארוכים . ומי שרואה שהוא חי בין המתים, הוא נוסע רחוק ומשחית את דתו, ואם הוא רואה שהוא עם המתים בזמן שהוא חי, אז הוא מתערבב עם אנשים בדתם, שחיתות . ומי שיראה את הנפטר בין הכופרים לובש בגדים ישנים, אז הוא יהיה במצב גרוע בהמשך . ומי שרואה אדם מת ואומר לו שהוא לעולם לא מת, אז הוא נמצא בהיכל קדושים והוא יתברך בהמשך . ומי שרואה שאמו מתה, אז עולמו נעלם ומקלקל את מצבו . ומי שרואה שאחיו נפטר וחולה, אז הוא מותו . ומי שרואה שאשתו נפטרת, הענף שלו בו פרנסתו הולכת ומתדלדלת . ומי שרואה שהוא מתפלל למען המת, הוא יערב לאיש מושחת . ומי שרואה שאדם מת טובע בים, אז הוא טובע בחטאים . ומי שראה שהמתים יוצאים מקברם, הכלואים ישוחררו . אולי המוות הצביע פתאום על מהירות העושר לעניים . מות הנביאים, השלום עליהם, בחלום הוא חולשה בדת, וחייהם הפוכים . אולי מותו של המדען הצביע על הופעתה של כפירה בדת, על מותם של הורים במחסור, מות האישה הוא עזיבה עולמית, ועל מותו של הילד הפרעה גברית . ותפילות המתים למתים הן מעשים פסולים . לראות את הפוליתאיסטים המתים בחלום הם אויבים ….
…החזון של אל-תפיל בן סוכברה, בסמכותו של תופיל בן סוכברה, אחי עאישה, לאמה, שהוא ראה בזה שהישן רואה את זה כאילו עבר ליד היהודים, אז הוא אמר : מי הם אתה? הם אמרו : אנחנו, היהודים, אמרנו : אתם העם, אלמלא הייתם טוענים שעוזירה הוא בן האלוהים. ואז היהודים אמרו : ואתם העם, אלמלא אמרתם רצון אלוהים ורצון מוחמד, אז הוא עבר ליד נוצרי שאמר : מי אתה? הם אמרו : אנחנו נוצרים, אמרו : זה אתה העם שלא אתה אומר משיח, בן האלוהים אמר : וזה, אתה העם שלא אתה אומר שאלוהים יברך ויברך את מוחמד רק לעתים נדירות אמרו להם על התל ואז בא הנביא עליו השלום ואמר לו, הוא אמר : ( אומרים לך למישהו על זה ) ? הוא אמר : כן, כאשר התפללו את דרשותיהם, הוא שבח את אלוהים ושיבח אותו. ואז הוא אמר : ( אם ילד ראה חזון, אז הוא אמר את זה למי שסיפר עלייך, והיית אומר מילה שמנעה ממני ביישנות ממך שהיא אוסרת עליך. הוא אמר : אל תגיד מה אלוהים ירצה ומה שמוחמד ירצה…
…ומי שיראה את עמידתו ויושב עם הנוצרים, אז הוא יאהב אותם ונטה לעבר כל הנטייה, ונאמר שמי שראה נוצרי והיה במלחמה, הוא ינצח ….
…הוא נמצא בחלום אויב חזק ומקולל, נואש כשהוא מטריד, והוא אומר ולא מגשים את מה שהוא אומר . אם אדם ראה שהוא רכב על חזיר, היה לו הרבה כסף . אם הוא רואה שהוא אוכל את בשרו, הוא יאכל דבר אסור בזמן שהוא יודע . אם אכל בשר מבושל, היה מרוויח כסף במקצועו שלא היה ממותק, וכמו כן אם היה צלוי . ומי שראה שהוא הולך כמו חזיר היה מכה במהרה בתפוח . וחזיר בר מעיד על גשמים וברד קשה למי שנסע . ומציין באנשי הכפרים על המצוקה והחומרה שהם סובלים מהם . ומי שמשתיל שתל מציין שזה לא מה שצריך להיות, ומי שרוצה להתחתן עם אישה לא יסכים איתו . ובשר חזיר בחלום טוב לכל האנשים . ומי שרואה שיש חזיר במיטתו, וזה מעיד על אישה יהודייה . וילדי החזיר הם הדאגות של מי שראו את זה . חזיר הבית פורה למי שרואה אותו ומקל על עצמו . ומי שרואה חזיר בחלום, ויש לי אפוטרופוס על עם יהודים ונוצרים . ומי שיחליט לריב עם אשתו ויראה חזיר או חזיר בשנתו, הוא יתגרש ממנה . והחזיר עשוי לחצות אדם מהיהודים או מהנוצרים . לראות חזיר מעיד על רוע, ייסורים, סבלנות וכסף אסור . הנקבות שלו מעידות שיש הרבה כביסות, ואם משהו פוגע בו בחלום, הוא עלול להיות במצוקה על ידי נוצרי . ומי שראה את אלוהים היכה חזיר, הוא הצליח להכות אדם בקוץ חזק . זהו מלך החזירים שבבעלותו כסף קבוצתי . ומי שראה שהוא הפך לחזיר, הוא השיג כסף ופוריות בחוסר משמעות וחולשה בדת . החזיר הוא אדם ענק, בעל השפעה, חוב מושחת ורוע . מי שרוכב על חזיר יפגע בסולטאן וינצח את אויבו . ומי שרואה שהוא נלחם בחזיר, הוא כובש אויב לא צודק . ומי שרואה שהוא אוכל חזיר, אז הוא מכה בכסף אסור לחלוטין או חוטא . ומי שרואה חזירים קטנים שנכנסים אליו לביתו או לביתו, שירות הסולטאן ייקח אותו להיזהר . ומי שרואה שהוא מגרש חזירים מביתו, הוא עוזב את עבודתו של הסולטאן ….
…בשר חזיר : אדם גדול ועשיר, מושחת בדת, רווח מרושע, מטונף, מלוכלך, כופר או נוצרי, עקשן וקולח, ובשרו, השומן, השיער, הבטן והעור הם כסף אסור ובזוי, ומשפחתי היא פורייה אדם שיש לו רווח ודת מרושעים, ומי שיטפל בחזירים, יש לי גם אפוטרופוס על עם, ושהחזקתו או החזקתו בו במקום או בקרבתו פגעה בכסף אסור, וילדיו וחלבו הם אסון בכסף של מי ששותה אותו, או במוחו, ומי שרכב על חזיר מכה בסולטאן או מנצח על אויב, ומי שרואה שהוא הולך כשחזיר הולך, הוא מקבל תירס של עין מוקדם יותר, ובשר חזיר הוא מבושל וגריל כסף חראם דחוף . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו במיטתי חזיר, ואז הוא אמר : הוא צעד לאישה לא מאמינה . ומסופר שכוסרה, אנו שרואן, ראה כאילו הוא שותה מריבת זהב, ועם חזיר ששותה מהריבה, אז הוא סיפר את חזונו במעבר חצייה ואמר לו : הוא הסיר את אבן נשותיך. ואת פילגשיכם מהסריסים והעבדים והילדים, והוא אסף אותם והביא אותי עמכם עם כיסוי עיניים. : אמר שברים, en כל אחד מהם : Feltrqs המריר, עושים מה שהוא בקש, ואת כשהוא סיים את הריקוד יובא אל מפעיל אותם, היא אמרה לו אחת הפילגשים : O המלך Oafha של ריקודי עירום, הם ביישנים מתמשכים, הוא אמר שזה חייב להיות כך, כשפשטו אותו ונמצא אדם, המעבר אמר לו : מלך, זה הפירוש של החזון שלך. לגבי הריבה, זו סודיות, ובאשר לשתיית היין שלך, אתה תיהנה ממנה, ובאשר לחזיר שהשתתף איתך בשתייתו, זה אדם ….
…מאגי מי שרואה בחלום קסם ישן, אז זה אויב שלא רוצה להשמיד את יריבו . ומי שרואה את עצמו כמאגי, הוא דחה את האיסלאם מאחורי גבו על ידי חטאים גדולים . ואם הוא רואה שידו הפכה ליד חוסרה, אז מה שקרה ביד הגבורה האלו יקרה על ידו, אז הוא ימות בחוסר אמון, אלא אם כן אלוהים אדירים ירצה טוב בשבילו, ואם הוא יראה שידו חזרה כמו שהייתה, ואז הוא חוזר בתשובה . ואם מגוסי יראה שהוא שופט או נוצרי, אז הוא יהפוך ממצב למצב טוב ממנו . ומי שרואה שהוא מגי, הוא יחפש את העולם . ומי שרואה שהוא סוגד לאש, אז הוא מבקש שירות של סמכות, והאש היא כוח . ואם השריפה הייתה רדומה, אז הוא היה מבקש כסף לא חוקי ….