…ומי שרואה שהוא כותב בעט בזמן שהוא אמא שלי, אין בזה שום טוב, וזה עשוי להעיד על מותו הקרוב ….
חולם על אמא מבורכת מרי
(46 פירושים ומשמעויות של חלומות על אמא מבורכת מרי)…איש אחר בא אליו והוא אמר, ראיתי כאילו זייד אבן אל-מוהלאב איבד בית בין ביתו לביתי. הוא אמר, ~תזיין את אמא שלך~, אז הגבר הגיע לאמא שלו ואמר לה והיא אמרה, ~צדקתי, דיברתי עליו, ואז פיטרתי את אבי.~…
…ומי שיראה את מריאם צובטת את עמרן, הוא יזכה למעמד ודרגה מהעם, והוא יזכה בכל צרכיו . ואם אישה ראתה את החזון הזה בזמן שהיא בהריון, היא גם ילדה בן חכם, ואם משמיצים אותה, היא חפה מכל זה, ואלוהים מראה לה את חפותה, ומי שרואה שהוא משתטח למריה, אז הוא מדבר עם המלך ויושב איתו ….
אם הוא ראה או הרגיש אותו שהוא מתחתן עם אמו או אחותו או הרחם : הוא לא רק מחרים את רחמי הנפילה בימין, הוא מגיע לרחמים וביקורת ….
אל-מינקאם, הנקרא בו שעון זכוכית וחול, והם שני אנשים המשתייכים לשני בנים, אחים או שותפים . מינקם עשוי להצביע על קישוט ויופי לבעליו . ראה גם את השעון ….
…אם חלמת לראות את אמא שלך עומדת בבית, אז הפרשנות שלו טובה ומברכת בכל מעשיך . ואם אתה חולם שאתה מדבר איתה, אז הפרשנות שלו היא שתקבל חדשות טובות על פעולות שאתה מודאג מהן . אם אישה חולמת על אמה, זה סימן טוב והבנת בעלי . לראות אם חולה או מתה בחלום מתפרשת כאבל בגלל מוות או בגלל פרשיות מוניטין . אם בחלום אתה שומע את אמא שלך קוראת לך, אז זה פרשנות לרשלנות שלך במעשיך וללכת בדרך הלא נכונה . אם אתה שומע אותה בוכה כאילו היא סובלת מכאבים, זה אומר שהיא תחלה או שתחלה ….
לגבי מומיות, הראייה שלהן היא דאגה ומצוקה, וגם הילדים אוכלים אותן ….
לראות אחות למחצה בחלום מעיד על כך שדאגה וחרדה יישארו איתך ….
…ומי שראה שהוא קוטף ענבים שחורים בשער המלך, הוא יפחד מכות בשוטים, ונאמר שענבים שחורים לא שונאים בחלום כמו שהוא לא שונא את הלבן, כי אלוהים אדירים קרא זה מזונות בסיפורה של מרי, עליה השלום, כי הקב~ה אמר: ~ בכל פעם שזכריה נכנס למיהרב, הוא מוצא עם עושרה.~ הו מרי, ~ הפסוק ראוי לשבח בזמנו, ונאמר כי ענבים שחורים מעידים על תועלת נסתרת ….
…זה נדיר שאדם הגיע לאבן סירין והוא אמר, ראיתי שאלמוחאלב החזיק בשלטון בין הבית שלי לביתו, אז אבן סירין אמר, זה אדם שהתחתן עם אמא שלך, אז הכעס שלו התעצם והוא בא לאמו ואמר לה שאתה מכיר את אל-מוחלב. היא אמרה שכן, הייתי אמא שלו, ואז הגעתי לאבא שלך, והוא התפעל מזה ….
…פנינים : פנינים מוסדרות בפרשנות הקוראן והידע, ולכן מי שרואה כאילו הוא חודר פנינה שטוחה, אז הוא מפרש נכון את הקוראן, וכל מי שרואה כאילו מכר או בלע פנינים, הוא שוכח את הקוראן, ונאמר שמי שרואה את זה כאילו הוא מוכר פנינים, אז הוא שופך דגל ומפיץ אותו בין אנשים . והכנסת פנינים לפה מעידה על דת טובה. אם הוא רואה כאילו הוא מפזר ממנו פנינים ואנשים לוקחים אותם בזמן שהוא לא לוקח אותם, אז הוא מטיף שימושי להטפה . אמרו שהפנינה היא אישה שהוא מתחתן איתה או משרתת . ונאמר שנולדו פנינים, כי אלוהים אדירים אמר : ~ שני נערים יקיפו אותם כשרואים אותם, ואתה מחשיב אותם כפנינים מפוזרות .~ מטאפורת הפנינים מצביעה על ילד שאינו חי, והפקת פנינים מקרקעית הים או מהנהר היא כסף מותר מצד מלכים מסוימים . פנינים רבות הן גם ירושה, והיא מיועדת למושל המדינה, לעולם יש דגל, ולסוחר יש רווח . הפנינה היא השלמות והיופי של הכל . ומי שרואה שהוא מנקב פנינה עם עץ, הוא יתחתן עם אישה שאסורה . ומי שבולע פנינים, הוא מסתיר עמו עדות, ומלעיסת פנינים, הוא מגבה אנשים, ומי שרואה את זה כאילו הוא מקיא, לועס ובולע אותה, הוא סובל מאנשים וגובים אותם, ומי שרואה פנינים הרבה ממה שיש נמדד בקפיצות ונושא בכבוד כאילו הוציא אותו מהים, ואז הוא מכה כסף מותר מאוצרות המלכים. כאילו הוא סופר פנינים, נאמר שהם יסבלו מקשיים . ומי שרואה את זה כאילו פתח דלת ארון במפתח והוציא ממנו תכשיטים, אז הוא שואל מדען על נושאים כי העולם הוא אוצר והמפתח שלו הוא השאלה, ואולי החזון הזה היה אישה שיצליחו לכבוש וללדת את ילדיו של חסן . ומי שרואה כאילו השליך פנינה לנהר או לבאר, יעשה חסד לעם . מי שרואה בכך שהוא הבחין בין פנינה לקליפתה, ולוקח את הקליפה וזורק את מה שיש באמצע, אז הוא נבלות, ופנינה גדולה עדיפה על קטנה, ואולי גדולה אחד מציין את הקיר הארוך של הקוראן . והפנינה הלא מתוקנת מציינת את הילד, ואם היא נכתבת אז היא שכונה, ואולי הפזורה שלו מעידה על כך שמומלץ לדבר, וזני הפנינים, המהות ואחרות מעידים על אהבת הרצונות של נשים ונערים . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי שני גברים מכניסים פנינים לפיהם . אחד מהם יוצא קטן יותר ממה שהוא הכניס, והשני יוצא גדול יותר . הוא אמר : באשר למה שראיתי יוצא קטן, ראית את זה בזמן שדיברתי על מה ששמעתי, ולגבי מי שראיתי שזה יוצא גדול, ראיתי את זה עבור חסן אל-בסרי ומעשה הפולחן מדברים יותר ממה ששמעו . ובאה אליו אישה ואמרה : ראיתי שתי פנינים באבני, אחת מהן גדולה מהשנייה, אז אחותי שאלה אותי אחת מהן, ונתתי לה את הצעירה יותר, אז הוא אמר לה: את הן אישה שלמדה שתי סורות, אחת מהן ארוכה מהשנייה, אז לימדתי את אחותך הצעירה . היא אמרה : למדתי את הפרה ואת משפחת עמרן, כך גם אחותי משפחת עמרן . אדם בא אליו ואמר : ראיתי כאילו אני בולע פנינים ואז זורק אותם, אז הוא אמר: אתה אדם בכל פעם שאתה משנן את הקוראן ושוכח אותו, אז ירא אלוהים . אחר בא אליו ואמר : ראיתי כאילו אני מנקב פנינה, אז הוא אמר : האם זה אמא שלך? הוא אמר שכן, היא הייתה, והיא הוגלה. הוא אמר : יש לך משרתת שקנתה אותה משבי. הוא אמר כן. הוא אמר : ירא אלוהים, כי אמא שלך היא . ובא אליו אחר ואמר : ראיתי כאילו אני הולך על פנינים, אז הוא אמר : פנינים הם הקוראן ואין לשים את הקוראן מתחת לרגליך . ואחר הגיע אליו, הוא אמר : ראיתי כאילו פי מלא פנינים ואני מסגיר את זה לא מסופר, הוא אמר : אתה אדם משפר את הקוראן וקרא אותו, אתה, הוא אמר : אושרר . ואחר הגיע אליו ואמר : ראיתי כאילו יש פנינה באחת מאוזניי שנראית כמו עגיל, אז הוא אמר ירא אלוהים ואל תשיר את הקוראן . ואחר בא אליו ואמר : ראיתי כאילו הפנינים פזורות מפי, אז הוא גרם לאנשים לקחת ממנו ואני לא לוקח מזה שום דבר. הוא אמר : אתה מספר סיפורים שאומר מה שאתה לא עושה ….
…חוה, עליה השלום, חזונה בחלום מעיד על ברכה בשתילה, פירות ותוצרת ילדים, והפקת תועלות מהתעשייה כמו אריגה, חריש, נפחות וכו ' . אולי החזון של אדם וחוה, השלום עליהם, הצביע על המעבר ממקום מכובד למה שהוא, ועל החלקה והנפילה אל האסור, עלייתם של הקנאים, ועל הדאגות והכבוד של השכנים . חזונם מעיד על מצוקת הבעלים והילדים, וקבלת התירוץ, החרטה והחרטה על מה שהוחמצ . אם האישה ראתה את חוה, שלום עליה, בחלום, היא הציגה דאגות וייסורים, ואולי סבלה מעצמה קשה בגלל שהיא האישה הראשונה שמחזור, וייתכן שהיא טיפלה בהריון ובלידה, ואולי היו לה ילדים טובים . אם זו הייתה עזיבה מבעלה או נעדרה ממנו, היא חזרה אליו ונפגשה איתו, ואולי הייתה לה הוראה מותרת מעבודה . אולי אחד מצאצאיו הוא מישהו ששופך דם והורג את הנשמה שאלוהים אדירים אסר להרוג . ומי שרואה את חוה עליה השלום, הוא מתעתע מדברי אישה . ומי שרואה את חוה, שלום עליה, עם פנים יפות, אז היא אמא שלו, כי היא אמא של מוסלמים . ואם הוא היה בחושך, הוא שוחרר . אם יושמו דברי אישה, נשיאותו תושמד ונשיאותה תיעלם ….
…השתטחות דקלום אם אדם משחווה בחלום את השתטחות המנהגים, אז הוא שומר על הצוות הטוב והאסור על הרע, וגודל שלו הוא נשגב . ואם ההשתטחות של הרעם מרמזת על כבוד, יש צורך בציות . אם ההשתטחות של ההשתטחות של מרי מעידה על חסד, חסד והעלאת הגורל בעולם הזה ובעולם הבא . אם ההשתטחות של ההשתטחות הראשונה של חג'ג 'מעידה על אזהרה ואימה בגלל הרשלנות שהיא, וההשתטחות השנייה שלה מעידה על הדחף לציית, להורות על מה שטוב ולאסור על מה שלא בסדר . אם ההשתטחות של ההשתחלות של אל-פורקן מעידה על סלידה מציות ורצון לחטא, ואם יש טעות כלשהי, זה מעיד על אמונה טובה באלוהים כל יכול ואמונה טובה . השתטחות הנמלים מעידה על הגזמת הזיכרון, על המוניטין הטוב בקרב אנשי החדשנות, על חדירת המילה בקרב המלכים ועל האמת עמם . אם מתגלה השתטחות הכאב, זוהי עדות לאמונה באלוהים ולחשש ממה שיש לו, ורצון לשפע, לתשובה, ולצורך התפילה . ואם הוא משחווה את השתטחות ה ', שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, זה מצביע על כך שהוא מאציל, שהוא עושה שנה טובה, וכי הוא מחדש ברכה שהוא לא מודה . אם ההפרדה של ההשתטחות מופרדת, הדבר מעיד על עמידה בפקודות האל הכל יכול והשומר . השתטחות הכוכב מעידה על חרטה על החוטא, הימנעות מחטאים, הימנעות מהאסור, וסגידה לאלוהים הכל יכול . והשתטחות ההשתטחות של עריקה מעידה על הפחדה ותוכחה מביצוע חטאים וחטאים . אם ההשתטחות של ההשתטחות, קראו, זה מעיד על חזרה בתשובה וויתור על חטאים ומעשי בידור ומה מחייב הלפייר ….
…ומי שרואה את ישו, עליו השלום, חזונותיו מעידים על כך שהוא איש מבורך ומיטיב בעל טוב רב, הנוסע הרבה מאוד, ומכובד בידע ברפואה ובמדעים אחרים . שריף אבו אל-קאסים ג'אפר בן מוחמד אמר לנו במצרים, הוא אמר שחמזה בן מוחמד אל-קינאני אמר לנו, הוא אמר שאבו אל-קאסים עיסא בן סולימאן אל-בגדדי אמר לנו, הוא אמר שדוווד בן עמר אל-דהבי אמר לנו, הוא אמר שמוסא בן ג'עפר אלרידה סיפר לנו על אביו בסמכותו של סבו, אמר אלחסן בן עלי, שאלוהים יהיה מרוצה משניהם : ראיתי את ישוע בן מריה, עליו השלום לישון, אני אמר, רוח אלוהים, אני רוצה לחרוט על מה חטאמי חורט? הוא אמר, ~אין אל חוץ מאלוהים, האמת והכי ברור~, אמר . נאמר שאישה שהייתה בהריון על ידי ישו בן מרי, עליו השלום, ילדה בן חכם ….
…נדיר שזה נאמר בסמכותו של עבדאללה בן עומר, אלוהים יהיה מרוצה ממנו, שהוא אמר : שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר : הוא הראה לי הלילה בכעבה, וראיתי אדם, אדם, כמו מיטב הגברים שאתה רואה, שיש לו פאה כמו הטוב ביותר ממה שאתה רואה. הרגל שלה נוטפת מים שנשענים על שתי רגליים או על כתפיהם של שני גברים שמסתובבים בבית, שאלתי מי זה, ונאמר, כריסטוס בן מרי, אם אני אדם מקומט, אחד -חתול בעין ימין הוא כאילו ענב צף, אז שאלתי מי זה וזה נאמר האנטיכריסט ….
…ומי שרואה את אמו מרי, היא סימן נהדר שמופיע במקום ההוא ….
…נדיבות וענבים : נדיבות מעידה על נשים משום שהיא כמו הגן על שתייתו ונשיאתו והנאת טעמו, במיוחד מכיוון שהסוכר הנרקוטי של הגוף מגיע ממנו, וזה כמו קהות יחסי מין עם המיץ. בו, וזה מעיד על נישואים כי זה כמו הזרע . ואולי האיש הנדיב ציין את הסוס המועיל בגלל שפע היתרונות של ענבים, שכן הוא כמו השליט, העולם והסוס בכסף, אז מי שיש לו כרם כפי שאנחנו מתארים אותו, יתחתן עם אישה אם הוא פרישות, או שהוא מסוגל לאדם נדיב, ואז הוא מסתכל על ההשלכות שלו ומה יקרה לו בזמן הנדיבות בהשתתפות ובניהול. זה היה בפרק הזמן והאישה הייתה חולה ונספתה ממחלתה, ואם היא בהריון היא הגיעה אל שפחה, ואם קיווה לשחרור, קשר או כסף משליט או לידיים. של שליט או שליט או אישה כמו אם, אחות ואישה, זה אסור והוא לא מסוגל, גם אם חוזה הנישואין שלה לא היה עליו להגיע לאשתו אליו, ואם הוא אמיד, אז הוא עני, ואם הוא מבוקש וצביעות בשוקו ובתעשייה שלו, הוא מתורץ ועומד, ואם זה בא בזמן ובקיץ, העניין נגדו וכל זה תקף . ענבים שחורים בזמנם הם מחלה ופחד, והם עשויים להיות שוטים לאלו המחזיקים בהם על פי מספר האהבה, והוא אינו מרוויח משחור צבעו עם פגיעה בחומרו . ענבים לבנים בזמנו הם המיץ והטוב של העולם, ולעיתים הוא יקבל כסף לפני הזמן לו קיווה . ומי שרואה שהוא סוחט כרם, קח את המיץ והשאיר את מה שנשאר, שזה שהמלך צריך להשתלט על מלך המיץ בכוח . כמו כן, מיץ קנים ודברים אחרים, מכיוון שמיץ ויתרונותיו גוברים על מה שאינו מה שיש בו ממה שאינו נוגע באש, למעט מה שנבדל במהותו . נאמר שמי שהרים צרור ענבים קיבל מאשתו סכום כסף, ונאמר שהכסף הוא 1,000 דראם . ונאמר שענבים שחורים הם כסף שלא נשאר, ואם הם רואים אותם נושרים מגפנם, קר מאוד ופחד . כמה מהפרשנים אמרו : ענבים שחורים אינם אוהבים, כי אלוהים אדירים אומר : ~ סוכר ואוכל טוב .~ זכריה, עליו השלום, נהג למצוא אותו עם מרי, מכיוון שהוא לא שנא ורוב המביעים שנאו אותו . נאמר שהוא היה ליד בנו של אבי כשאביו קרא לו, והוא היה בצבע לבן, אז כשהצבע התחלף, הענבים סביבו התחלפו, ומקור השחור הוא זה . ומה שהיה פרי לא נחתך בכל החלקים, ואין לו זמן ואין חומר שמקלקל אותו, זה טוב כמו תמרים וצימוקים, וכל מה שנמצא בזמנו והוצא להורג בזמן אחרים, זה טוב בתקופתו למעט מה שיש לו שם שנוא או חדשות מכוערות, ובפרט לזמנו הוא בסופו של דבר שנוא . כל מה שמקורו מעיד על התועבה הוא ברצונו ובמצוקתו, ולעיתים הוא הוכה או חולה, כמו השניים . מכיוון שאדם, עליו השלום, פחד מעלים שלו והאשים אותו בעץ שלו, והוא היה מודאג והתחרט, אז זה היה הכרחי בכל עת, וגם העץ והנייר שלו נדרשו . כל מה שצבעו היה צהוב היה מחלה, כמו חבוש, עוזרד ואבטיח, שנזקיו מחוץ לחייו, ומלבד דאגות וצער מצהיבים . אם היה חמוץ, הוכה עם השוטים כדי לאכול אותו, במיוחד אם זה היה מספר, כי פרי השוט בסוף . והעצים שהם שורש הפרי הם מקל יבש . ומה היה שם בגזירת התועלת שלו, נשא את פרשנותו לניסוחו אם זה היה חזק יותר ממשמעויותיו, כגון חבוש ירוק בזמנים אחרים עייף, וצהוב הוא מחלה . ואפרסקים ירוקים : הכאב שלהם או של אח, ומחלה צהובה . ושיזף השיניים : בזמנו הוא מונה על ידי החברה או האגף, והירוק בשונה מזמנו הוא חוסר מזל ותאונות שפוקדות אותו, וליובש שלו בכל עת יש פרח כחול, והעץ שלו הוא איש בעל מוח שלם ופנים טובים, ונאמר אדם מכובד שהוא איש של הנאה, גאווה וסולטנות ….
…ונאמר שאיש בא אל הנביא, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום, ואמר : שליח אלוהים, ראיתי את ראשי חתוך, כאילו אני מסתכל עליו באחת מעיני . אז הוא חייך, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ואמר : על מי מהם הסתכלת : אז מה אלוהים רצה שיימשך? ואז הוא מת, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . והביט אליו ללכת בעקבות הסונה, וראש האימאם . אבן מרי ראתה שישים נערות עבדים נכנסות לביתו, ובידי כל משרתת כלי, עם ראשו של אדם מכובס ומסורק עליו, כאילו הוא אומר ואומר : ~ ושום בן אנוש לא יכול היה לדבר אליו אלא על ידי התגלות או מאחורי רעלה . ~ הוא סיפר על חזונו, ונאמר לו שהחליף עולה לרגל אליך, וכי תקבל שישים אלף דינרים, וכך היה ….
…אל-רותאב : פרנסה חללית , ריפוי והקלה . ומי שרואה כאילו הוא אוכל רטוב בזמן שאינו זמנו, הוא יזכה לריפוי, ברכה ושמחה על סיפורה של מרי, עליה השלום, וזה היה בעונתו הראויה . ונאמר כי אכילת הג'יני הרטוב היא תפוח של עין. שליח האל, תפילת אלוהים ושלום עליו, אמר : ראיתי הלילה כאילו אני בבית אבי רפה, ובאנו עם משקה מאבן טביב, אז פירשת שהגובה הוא בשבילנו ב העולם הזה ושעולמנו היה טוב ….
…הפרה : שנה, ואבן סירין נהג לומר כי שליו של הפרה הוא למי שבבעלותו, היקר לי יותר מהמהזל, מכיוון שהשלו הוא שנים פוריות, והמלזל הוא שנים של פוריות, על פי הסיפור של יוסף עליו השלום . נאמר כי הפרה גבוהה ויש לה כסף, השמנה היא אשה עשירה, הדלה ענייה, הפרה טובה ושימושית, והאישה הקרנית היא אישה מנודה . מי שחושב שהוא רצה לחלוב אותה והיא אוסרת עליו בצופר שלה, היא כועסת עליו . אם ראה שמישהו אחר חלב אותה ולא מונע אותו, השופכן בגד בו באשתו . והערימה שלה היא כסף חסר ערך . תפיסתה של אשתו אותה, ואובדן מעיד על שחיתות האישה . חלקם אמרו כי העיקול מול פרה הוא קושי בתחילת השנה, וזה רע לו באמצע השנה, והנס שלו הוא חומרה בסוף השנה, וה שחיטת הפרות היא אסון בקרב קרובי משפחה, וחצי מהשחיטה היא אסון לאחות או לבת, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואם זה אחד, יש לו חצי ~. רבע מהבשר הוא אסון עבור אישה, וחלק קטן ממנה הוא אסון המתרחש במקום אחר . חלקם אמרו כי אכילת בשר בקר היא כסף חלאל בשנה, מכיוון שהפרה היא סונה . אמרו שקרני פרה היו שנים פוריות . מי שקונה פרה שמנה. יכה בווילאיה של העיר אמרה אם הוא כשיר לכך . ונאמר שמי שפגע בפרה פגע באחוזה מגבר גדול, ואם הוא היה רוואי, הוא התחתן עם אישה מבורכת, ומי שראה את זה כאילו הוא רכב על פרה ונכנס לביתו וקשר אותה, הוא ירוויח עושר, הנאה והקלה מדאגה es . ואם הוא רואה שהיא חוטפת אותו בקרן שלה, הוא מעיד על אובדן, ומשפחתו וקרוביו אינם בטוחים . ואם היה רואה שהוא מקיים איתה קשר, הוא היה הופך לשנה פורייה בלי פניה . אם צבעי הפרה הם המיוחסים לנשים, הרי שהם כמו צבעי הסוס . כמו כן, אם זה מיוחס לשנים, ואם הוא רואה בדראאה פרה יונקת חלב מהעגל שלה, אז זו אישה שמובילה את בתה . ואם הוא רואה שפחה חולב פרה של אדוניו, אז הוא מתחתן עם אשת אדונו, ומי שרואה ששרט פרה או שור, הוא יחלה באותה מידה שהוא נשרט . ומי שיש פרה או שור נגדו, הוא יקבל קשיים ועונש ואני חושש שיהרגו אותו . ועל הפרה נאמר שהוא סימן טוב לכדור, ומי שראה אותו יחד הצביע על הפרעה . באשר לפרות הנכנסות לעיר, אם חלקן הולכות זו אחר זו ומספרן מובן, הרי שהן שנים שנכנסות לעם, אם הן שמנות אז הן שגשוג, ואם הן רזות אז הן קשיים, ו אם הם נבדלים בכך, אז המתקדם הוא שמן, השגשוג מתקדם, ואם הוא רזה, המצוקה מתקדמת, ואם הם באו יחד או לא אחידים, והעיר הייתה עיר של הים, וזה היה במהלך המסע וספינות הוצגו על פי מספרן ומצבן, אחרת היה זה פיתוי נרדף, כאילו היו פני פרות כמו גם בטובות הדומות זו לזו, אלא שכולן אפסות, מכיוון שהן מחלות הנכנסות לאנשים . אם הקרניים בצבעים שונים, או שהן סוטות ממנה, או אם אש או עשן יוצאים מהפה או מהאף שלהן, אז זה צבא, פשיטה או אויב שמכה בהם ויורד לחצרם . פרה בהריון היא שנה פורייה . ומי שיראה שהוא חולב פרה ושותה את חלבה, הוא יהיה עשיר אם הוא יהיה עני, והוא יהיה גאה במעמדו, ואם הוא עשיר, עושרו וגאוותו יגדלו . ומי שנותן לו עגל קטן או פרה, הוא הכה ילד . וכל קטין מהגזעים, שהראש העיקרי שלו מיוחס לפרשנות לגבר ולאישה, ואז ילד הוא ילד . ובשר זה כסף, כמו גם בשר . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו אני שוחט פרה או שור . הוא אמר : אני חושש שתפרה אדם, ואם אתה רואה דם שיצא, זה חמור יותר. אני חושש שזה יגיע למתים . אם אתה לא רואה דם, זה קל יותר . עאישה אמר : ראיתי כאילו אני על גבעה סביבי, שוחט פרות, אז סטולק אמר לה : אם אתה מאמין לחזון שלך, יהיה אפוס סביבך . זה היה כך ….
…הוא ראה ציפור על צווארו, הציפור הייתה מבורכת. זוהי עבודה טובה אם כי לא מחמוד אומר שההפך הוא ~ כל אדם בצווארו אולזימנה .~…
…ומי שראה שהפרה באה אליו, זה מצביע על כך שהסוננה מבורכת בשבילו ….
…שמות הסוסים הם הסוסים, אחד מהם הוא הסוס, הסוסה, הסוס והסייח, וביניהם קדיש, דרגש ואבן . מי שרואה איתו סוס בחלום מעיד על רוחב פרנסתו, ועל ניצחונו על אויביו . אם ראה שהוא רוכב על סוס, והוא מתאים לרכיבה על סוס, הוא קיבל כבוד וכסף, ואולי הוא התיידד עם אדם כסוס, ואולי הוא נסע ושהמסע הזה נגזר מהפרסים . אם סוס היה מוגן מפני אויבו, ואם היה מדובר בנדוניה, ניתן לילד יפהפה, ואם הוא היה ברזון הוא לא חי לא עשיר ולא עני, ואם הוא היה אבן שהוא התחתן איתו, אם הוא היה אישה רווקה. עם כסף וצאצאים, והמקור מכובד ללא גזעיים . אולי הפרסים הצביעו על משכן הבנייה . והמטאורים מהוללים ומנצחים את האויבים כי הם בין סוסי המלאכים, והחשובים ביותר הם דאגות, והבלונדיני, המסותה הוא ידע, אדיקות ודת, ומי שרוכב על אדם מת רשאי לשתות יין כי זה הוא אחד משמותיהם . ומי שנוסע בסירה למישהו אחר שהגיע למעמדו או לעבודת השנה שלו, במיוחד אם הוא סירה ידועה ומתאים לרוכב שלו . והאבן היא אשתו. לחלופין, החל על גודל המתחם השני . ואם הוא נפטר כשהוא יורד, הוא מתנכר לה, הולך או נבול במקרה שירד על האדמה עם דם, אז הוא עוסק בניאוף איתה . האבן מציינת את קשר הכסף והתשואות, והאבן ההרוסה היא אישה דתייה עשירה במוניטין וזיכרון . ואשת הפגישה מפורסמת ביופי ובכסף . והבלונדינית משמחה ופעילות . ולמטאור יש חוב, ומי שרואה שהוא רכב עליו ללא אוכף או רסן, הוא מתחתן עם אישה ללא גגיות, ונשרים הקירח של גן העדן וסוסת הסמכות . הבלונדינית היא מלחמה, ומי שרואה סוס אוכף ללא רוכבים, הן נשים שנאספות להלוויה או לחתונה . פרסי בחלום הוא אדם או ילד של אביר, סוחר או עובד שיש לו אביר בעבודתו ובמסחרו . והסוסה היא בת זוג, כך שמי שרואה שיש לו סוס שמת בביתו הוא הרס האיש . אם הוא רואה שהוא רוכב על סוסה שמפתה מוג'אהיד, והולך עליו באיטיות בבגדים המתאימים לרכיבה, אז הוא מכה בכבוד, כוח, סמכות ואבירות בקרב אנשים, והאויבים אינם מגיעים אליו רע, ו אם הוא סוחר, הוא אמין והוא נמצא בחיים נוחים . אם הוא אדהם, אז הוא הגדול ביותר בגורל ובכבוד, כי הוא כסף, סמכות ושליטה . אם הוא מת, זה יותר בבידור ובהתלהבות, ויותר בלחימה ושפיכת דמים . ומי שרואה שהוא מכר את סוסו, אז הוא יעזוב את עבודתו על פי בחירתו . ומי שרואה שהוא שוחט את סוסו ולא רוצה לאכול את בשרו, אז הוא מקלקל את פרנסתו מרשות . ומי שרואה שסוסה לא ידועה נכנסת לארץ או לבית שאינו מכיר את בעליו, אז נכנס לאותו מקום איש ישר, שיש בו סכנה באנשים כמו סכנת הסוסה . ומי שרואה שהסוסה האלמונית עוזבת את מעמדו, הוא משאיר זקן עם מוות או נסיעה . ומי שרואה שהפרשים מתרוצצים בסיבוב, וגם נכנסים לארץ או למחנה, זה יהיה גשם וגשמים זלעפות שיפגעו באותו מקום . ומי שרואה שהוא בן לוויה של אדם ידוע, אז הוא יגיע לאותו אדם למה שנדרש מעניין דתי או עולמי, או שלגבר יהיה חסיד, בן זוג או יורש אחריו . אם הוא אדם לא ידוע, הוא בכל זאת אויב . ומי שרואה שסוס רמס או הולך עליו, אז הוא מבודד מסמכותו או מעבודתו, או שהוא משתבש ומושפל במשהו, ואנשים נושכים אותו בלשונם . ומי שרוכב על מריצה, או בעלים עליו, או קנה אותו, והיה אישה רווקה, התחתן עם אשה מכובדת, מבורכת, אם הייתה לה נדוניה, אז בן היה מוכה ממנה . אם האיש נשוי, או מישהו שלא ממתין להינשא, הוא מכה בכפר או באחוזה, אשר יועילו לו בפרנסתו . ומי שרואה שהגלגל שלו מת, נגנב או אבוד, אז האירוע הזה הוא עם אשתו . ומי שרואה שברכתו היא תוצאה, הוא יפיק את פרנסתו ויגדיל את כספו . ומי שיראה שהוא שותה את חלב הדביבון, הסולטן יקרב אותו לעצמו ויקבל ממנו טוב . ומי שרואה הרבה את שיער הסוס שלו, עושרו וילדיו יגדל, ואם הוא שליט, צבאו יגדל . סריס מציין משרת . והדוב ללא כבל הוא אישה מזנה, כי היא הלכה איך שהיא רצתה . וסוס הדואר קרוב למי שרכב עליו בחלום . חולשת הסוסה עשויה להצביע על חולשת יוקרה ….
…האוזן היא מקום המודעות, ובחלום היא מעידה על הילד, הכסף והתפקיד, ואולי האוזן מעידה על ידע, שכל, דת, המלך, המשפחה והשבט שאדם מתייפייף איתו . האוזן מציינת את השמיעה, כך שמי שרואה ששמיעתו גדלה או השתפרה, או שהאור יוצא ממנה או נכנס אליה, זה מעיד על הדרכתו וצייתנותו לאלוהים הכל יכול וקבלת פקודתו . ואם הוא רואה אותו בחלום כקטן, או שריח רע בוקע ממנו, הדבר מעיד על האשליה שלו מהאמת, ועל העמידה כאשר מה שמחייב את תיעובו של האל הכל יכול . וכריתת האוזן היא סימן לשחיתות . אולי האוזן הנוספת מתייחסת לאוזן של האדם במה שהוא רוצה, ואם זו אוזן טובה אז מה שהוא רוצה זה טוב . שפע הקריאה לתפילה מעיד על אומנויות המדע, או שאינו מוכיח מקרה אחד . אולי האוזן מציינת מה תלוי בתכשיטים, ואם אוזנו הפכה לאוזן של בעל חיים, עמדתו הוסרה, קדושתו פחתה ומוחו דעך . אם הוא רואה שהוא מכניס את אצבעותיו לאוזניו, זה מעיד שהוא מת כחדשן, ואם המחפש הוא כפירה ואשליה, אז הוא רואה שהוא שם את שתי אצבעותיו באוזניים, זה מעיד על מותו ועל שלו נחישות לעזוב את מה שהוא עושה, או שהוא הופך למואזין . והיתר המלך הוא המרגל שלו . ונאמר : האוזן היא אישה של גבר או בתו או מישהו אחר, ואם הוא רואה שמשהו חסר לה, אז זה קרה . ומי שחושב שהוא שומע טוב הוא עדות להבנתו, ידיעתו, תקפותו, דתו וודאותו . ומי שרואה שהוא חירש, אז יש לו שחיתות בדתו . ומי שיראה שיש לו חצי אוזן, אשתו תמות . ומי שרואה שאוזנו מנותקת, אז אדם מרמה את אשתו או את בתו, ואם האוזן מוחזרת בתוקף כמו שהייתה, אז הם חוזרים בתשובה וענייניהם קבועים . ומי שרואה שהוא אוכל מלכלוך אוזניו, הוא יתקשר עם הצעירים . ומי שיראה שיש לו אוזן אחת, הוא ימות בקרוב . אם הוא רואה שיש לו טבעת תלויה באוזניים, אז הוא יתחתן עם בתו והיא תלד אותו בן, ונאמר : האוזן היא הדת, אז מי שרואה שהוא מילא את אוזניו עם משהו, חזונותיו מעידים על חוסר אמון, ומי שרואה אוזניים רבות, הוא נגרע מהאמת ואינו מקבל זאת . ונאמר : אם אדם רואה שיש לו אוזניים יפות וסימטריות, הוא ישמע חדשות טובות, ואם הן לא יפות, הוא ישמע חדשות רעות . ומי שיראה שיש שתי עיניים באוזניים, הוא יהיה עיוור . וזה שנאמר : מי שרואה שיש לו שיחה רבה לתפילה, זו היא מבורכת עבור אלה שרוצים להיות אדם לציית לו, כגון נשים, ילדים , ואת ממלוכים, וכפי לעשירים, זה מצביע על חדשות טובות כי מגיע אליהם אם הקריאה לתפילה יפה, אחרת זו חדשות רעות . באשר לממלוכים ולמתנגדי הנתבע, הם מצביעים על כך שהעבדות שלו נמשכת, והוא מתיר ומציית, וזה מעיד על התובע כי פסק הדין מחייב אותו ….
…מספר שלוש 3: זה עשוי לציין מסע, נסיעה מוצלחת, ולזכות בבעליו על אמירתו, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום ( ושלוש נסיעות ), וזה עשוי להצביע על השתתפות מבורכת בעסק מסחרי מכיוון שהוא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר ( אני השלישי משני השותפים ) ועשוי להצביע על מילים מסוכנות בגלל חוסר אמון כי אלוהים אדירים אמר ( שלישי) שלוש )…
…חודש אם החזון הוא בחודש מוהר~ם, אז הוא נכון ולא טועה . לראות אותו בחלום מעיד על הקלה, ישועה מהכלא וריפוי מחלות . ואם הרואה היה פורש מבני עמו או מארצו, היה חוזר אליהם על פי סיפור יונוס עליו השלום על עזיבתו בו מבטן הלוויתן . אולי הוא היה עד לפיטנה גדולה, כמו מותו של אימאם צודק או הופעתו של מלומד, מכיוון שאלוהים אדירים ברא את אדם וחוה בו, עליהם השלום . ואם הרואה לא מציית, הוא יחזור בתשובה לאלוהים הכל יכול, כי אלוהים אדירים חזר בתשובה בו על אדם, עליו השלום . ואם הרואה היה מאלה שחיפשו מעמד וכבוד, זה היה קורה לו מכיוון שאלוהים אדירים העלה את אידריס, עליו השלום, גבוה בו . ואם המטייל בים ניצל, הוא וחברתו, כי הספינה נכבשה בו על ידי הג'ודי . ואם הרואה קיווה שלילד יהיה ילד טוב, כי היה בן איברהים וישוע, השלום על שניהם . ואם הרואה היה במצוקה, הוא ישתחרר ממנו או יימלט מאויבו כי אלוהים אדירים הציל את אברהם, עליו השלום, מאש נמרוד . ואולי הרואה יחזור מהכפירה וההנחיה שלו ויתחרט לאלוהים הכל יכול ויוותר על חטאיו, כי אלוהים אדירים חזר בו בתשובה על דוד, עליו השלום . ואם הרואה הוסר ממנדתו, הוא חזר לתפקידו כי אלוהים אדירים ענה לו לשלמה, עליו השלום, ואם הוא היה עני או חולה, הוא נרפא ממחלתו ואלוהים אדירים העשיר אותו כי אלוהים אדירים גילה בו את הפגיעה מאיוב עליו השלום . אולי הרואה שלח שליחים כי אלוהים אדירים דיבר על משה עליו השלום, ואולי הוא פתח מדינה למוסלמים מארצות האמונה . ואם החזון הוא בחודש צפר, אז זה לא ראוי לשבח . חזונו כלפי מי שנמצא במצוקה או במצוקה אינו מזיק, ואם הוא חולה, חזונותיו מעידים על ריפוי ובריאות . ובחודש רביע אל-עוול, אם החזון נמצא בו, אז הוא ירוויח בסחרו ויברך אותו ויהיה מרוצה ושמח . אולי היה לו בן צדיק, ואם העם היה במצוקה, הם הוסרו מהם, ואם הם היו מדוכאים, הם היו מנצחים, אז בו . הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, נולד . אולי העם כבש פשיטה מבורכת, בה הייתה זו כיבושו של דומאט אל-ג'אנדל . וחודש רבי'אל-אחיר, אם חזונותיו מעידים על טוב, יהיה איטי יותר, ואם הם מעידים על רוע, תמהר . ובו, אדם כובש את אויבו, או יולד בן ידע, בו נולד האימאם עלי, שאלוהים יחסד אותו . וחודש ג'ומדה אל-עוול, אם החזון נמצא בו, אינו רצוי לקנות או למכור . ומי שראה אותו איבד את בתו או את אשתו. פטימה אל-זהרה, אלוהים יהיה מרוצה ממנה, מת בה . וחודש ג'ומדה אל-אכירה, אם חזונותיו מעידים על טוב, יהיה איטי יותר . ומי שרואה את חודש רג'אב בחלום מציין מעמד מוגבה, בו הוא עולה על הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, עד שמים . וחודש שעבאן, אם החזון בו טוב, הוא יהיה תקף, יגדל, והטוב יתרבה, ושליטי העניינים עשויים להיות מבודדים . ובמהלך חודש הרמדאן, שערי הקושי, המוסר והסבל נסגרים, וחזון הטוב ממהר ואינו מאט, והחזון מעיד על ברכה, טוב, הנחיה לטוב ואסור לרוע, ואם הוא מחפש ידע , זה קרה לו מכיוון שהתגלה בו הקוראן האצילי . אם חולה אפילפסיה מתעורר ממנו, אז השטנים כבולים . חודש שוווואל בחלום מעיד על ישועה מצרה, הנאה ושמחות, מכיוון שהוא מתחיל בסעודה ובשמחה, והוא כולל בניית הכעבה וקרב התעלה . וחודש ד'ול-קי"ד, אם החזון בו מעיד על נסיעה, אז הוא לא צריך לנסוע, ואם זה מצביע עליהם, אז שיימנע מזה . וחודש דהו אל-חיג'ה, אם החזון בו מעיד על נסיעה, אז עליו לנסוע ולבלות בעניינים, כי זה חודש מבורך והוא כולל את העיד והקרבה, ובו היו מותו של עומר בן. אל-חטאב ועות'מאן בן אפאן, שאלוהים יהיה מרוצה מהם ….
…אלסראג ' : הוא הנאמן על בית, כך שמי שרואה שהוא לווה מנורה יקבל ידע ויוקרה . הוא הרגיש שהוא מכבה מנורה, זה מבטל הוא אדם שיהיה בצד ימין, אבל זה לא מבטל את הפסוק : ~ הם רוצים לעטפה אור אללה בפה, אבל אללה ידליק ~ , וראה כמו ללכת במהלך היום בס~ה, זו תהיה דת מאוד דרך, הוא אומר : ~ והוא יעשה בשבילך אור שתוכל ללכת איתו .~ אם הוא רואה כאילו הוא הולך במנורה בלילה, אז עליו לבצע tahajjud אם הוא אחד ממשפחתו, אחרת הוא מונחה לעניין בו הוא יתבלבל, כי החושך הוא מבולבל והאור הוא הכוונה . ואולי הוא חטא, הוא יחזור בתשובה על זה, ואם הוא רואה כאילו מנורה פורחת מאצבעותיו או מכמה מחבריה, אז עניין מעורפל מתבהר לו עד שהוא בטוח בכך עם ראיות ברורות , ואם הוא רואה שיש לו מנורה, בתוכו כוח או מלומד או אספקה מבורכת, אז אם הוא רואה שיש לו מנורה, האור שלו הוא השמש, כי הוא משמר ומפרש את הקוראן, והמנורה מגביר את אור הלב ואת הכוח בדת ומשיג את הרצוי . נאמר כי סיראג 'היה חוקר אדוק, משפטן או סוחר הוצאות נדיב . ומי שרואה מנורה בביתו, ילד ייוולד לו, מובארק . ומי שרואה שיש לו מנורה בידו, או נר או אש, אז כבה אותה, ואם הוא סולטן מבודד, או מפסיד, סוחר או בעלים, כספו נעלם, כי אלוהים הקב~ה אומר : ~ כמשל למי שנשרף באש, כאשר הוא מואר בסביבתו, אלוהים יעזוב מאורם וישמיד אותם .~ והמנורה בבית מיועדת לאישה רווקה להינשא, ולמטופלת הוכחת בריאות . אם הדלק שלו אינו מואר . זה מעיד על אפלוליות . והאוכף מעיד על הופעתם של דברים נסתרים ….
…סנונית בחלום היא כסף, ואיש מבורך, או אישה מבורכת, או ילד שקורא . מי שלוקח וו לוקח כסף שלא כדין . ומי שרואה שביתו מלא בזה, כסף מותר . ונאמר : הוא אדם מאמין, מנומס, אדוק וחברותי . ומי שרואה שהוא לקח את זה, הוא ידכא אישה . ומי שרואה את זה כאילו הוא אוכל בשר וו, הוא ייפול לריב . ואם ראה את הווים מגיחים מביתו, קרובי משפחתו נפרדו ממנו . והקרס ומתנע הקיץ מעידים על אנשים שרים . הקרס בחזון מעיד על מוות ועצב רב, והוא גם סימן טוב למעשים, תנועה ושירה, והוא מעיד על טוב במיוחד בחתונות מכיוון שהוא מעיד על האדם שחולם מתחתן עם עוזרת בית . ומי שראה שזה הפך וו, נכנסו אליו גנבים, והקרס מעיד על בטיחות ונוחות . ומי שיראה שהוא הכה וו, הוא יהיה בטוח מפני בדידות, והוא ינוח למי שהוא יכול לנוח עליו . מות הקרס הוא אזהרה לעשות טוב ….
…העידנים יתפרשו על ידי הסונה, ומי שרואה עידן חדש קרוב, הוא יפרש שנה מבורכת פורייה . ומי שרואה אחרת, ביטויו נגדו ומספר גדול של אחקאות ראוי להערכה ….
…מתים חולמים מתים ובדרך כלל אזהרת חלומות . אם אתה רואה או מדבר עם אבא שלך, אתה עומד לקחת עבודה חסרת מזל . היזהר מאופן כניסה לחוזים, שכן אויבים מקיפים אותך . מומלץ לגברים ולנשים לשים לב למוניטין שלהם אחרי חלום זה . אם אתה רואה את אמא שלך, זה מזהיר אותך לשלוט בנטיות שלך כדי להפחית את הרגישות והכוונה הרעה כלפי המלווים אותך . לראות אח או מישהו מקרובי משפחתו או מחבריו מעיד על כך שמישהו יפנה אליך לקבלת צדקה או עזרה תוך זמן קצר . אם אתה חולם לראות את המתים חיים ומאושרים, זה מצביע על כך שאתה נותן להשפעות הלא נכונות להפריע במהלך חייך ויוביל לאובדן חומרי אם לא תתקן זאת בכוח הרצון שלך . אם אתה חולם שאתה מדבר עם קרוב משפחה שמת וקרוב משפחה זה מנסה להוציא ממך הבטחה, אז זה מזהיר אותך מפני אסון מתקרב, אלא אם כן אתה ממלא אחר העצות שניתנו לך . אפשר להימנע מההשלכות המאכזבות אם המוח יכול להשתלט על הרגשות הפנימיים של זירת האני הגבוה או הרוחני . קולותיהם של קרובי משפחה הם אלה של האני הגבוה שלובשים צורה כלשהי ומתקרבים באופן ברור למוח שחי בסמיכות למישור הפיזי . יש כל כך מעט הרמוניה בין הטבע הכללי לטבע החומרי שאנשים חייבים לסמוך על עצמם לשם הנאה וחולים כנים ….
…נשיקה אם אתה חולם שאתה רואה ילדים מתנשקים, זה אומר מפגש משפחתי מאושר ומעשה משכנע . אם אתה חולם שאתה מקבל את אמא שלך, תצליח בפרויקטים שלך והחברים שלך יכבדו אותך ויאהבו אותך . אם אתה מקבל אח או אחות, זה אומר הרבה הנאה וטוב במלגות שלך . אם אתה מנשק את אהובתך בחושך, המשמעות היא סכנות וקשרים לא מוסריים . אם אתה מקבל את זה באור, אז זה מעיד על כוונות מכובדות שתמיד מעסיקות את דעתך לגבי נשים . אם זר מנשק אישה, המשמעות היא אובדן מוסר ואובדן שלמות . אם אתה חולם על נשיקת עבריין, זה אומר בידור מסוכן . הפינוק של הרגש הנמוך מוביל לטרגדיה בבתים יציבים . אם אתה רואה את היריב שלך מנשק את החברה שלך, אתה מסתכן באיבוד הכבוד שלה . אם אנשים נשואים חולמים שהם מתנשקים זה עם זה, פירוש הדבר שהרמוניה מוערכת בחיים הביתיים . אם אתה חולם לנשק מישהו על הצוואר, זה אומר נטיות רגשיות וחוסר שליטה עצמית . אם אתה חולם שאתה מקבל אויב, תוכל להתקדם בהרגעת חבר זועם . אם בחורה חולמת שמישהו ראה אותה מנשקת את אהובה, זה מצביע על כך שחבר כוזב טומן בחובו קנאה מלאת שנאה . אם היא תראה את המאהב שלה מנשק אחר, תקוות הנישואין שלה יתאכזבו ….
…אל-מו'אליף : עז, כי זה רק למי שיש לו את המראה ואת בעלי החיים, ונאמר שהוא אשתו של האיש . ומי שרואה שיש בביתו אבוס, עליו מודים שני טנקים, זה מעיד על בלבול אצל אישה עם שני גברים, אשתו או בית אחר . לגבי המחילה : באדמה או בקיר, זה הפה . מי שרואה חור שממנו יצאה חיה, אז זה פה שממנו יוצאות מילים כמו של אותה חיה והפרשנות שלה . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי חור צר שממנו יצא שור גדול, והוא אמר : המחילה היא הפה שממנה יוצאת המילה הגדולה והוא לא יכול לחזור אליה. . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו יזיד בן אלמוחלב מחזיק בכוח בין ביתי לביתו . והיא אמרה לך אמא? הוא אמר שכן . הוא אמר : האם זה היה עם? הוא אמר, אני לא יודע, אז האיש בא לאמו ושאל אותה והיא אמרה שזה נכון, הייתי עבד של יזיד בן אלמוחלב, ואז הפכתי להיות אביך ….