…קבר אם אתה רואה קברים בחלום, זה מנבא עצב, כישלון ואובדן בעבודה . אם הקברים הם של לב, זה מנבא מחלה סופנית ומוות . אם אתה רואה את קברך בחלום, זה מנבא שתחלה ותחיה באווירה של עצב ודאגה . אם העד שנכתב על הקבר קורא, זה מנבא שתוקצה לך עבודה שלא תמצא חן בעיניך . אם אתה חולם לראות קבר שנחפר לאחרונה, תצטרך לסבול מטעויות של אחרים . אם אתה מבקר בקבר שנחפר לאחרונה, אתה מוקף בסכנות בעלות אופי רציני . חלום על קבר הוא חלום מרושע, שלאחריו יגיע מזל רע בהליכי העבודה, והוא גם מאיים במחלות . אם אתה חולם ללכת על קברים, זה מנבא מוות מוקדם או נישואים אומללים . אם מסתכלים בקבר ריק זה מעיד על אכזבה ואובדן חברים. אם אתה רואה אדם בקבר שעפר מכסה את גופו למעט ראשו, אז מצב עצוב יקרה לאותו אדם ותאחל לך לאבד את החפצים . אם אתה רואה את קברך בחלום, הדבר מנבא כי האויבים יפעלו ללא לאות בכדי לגרום לך לפגוע באסון, והם יצליחו בכך אם לא תהיה ערני . אם אתה חולם שאתה חופר קבר, זה אומר שאתה מודאג מהתחייבות. אם האויבים יבקשו ללכוד אותך, אך סיימת לחפור את הקבר, תתגבר על מכשולים . אם השמש זורחת, טוב יבוא אליך מבלבול חיצוני . אם תחזור לגופה כדי לקבור אותה ולראות שהיא נעלמה, צרות יגיעו אליך מיעדים לא ידועים . אם אישה חולמת שהלילה הפתיע אותה כשהיא בבית קברות ושהיא לא מצאה מקום לישון בו מלבד קבר פתוח, הדבר מנבא שהיא תתמודד עם צער ואכזבה בגלל מוות או חברים כוזבים . אתה עלול לאבד אהבה ולגלות שהרבה דברים מנסים לגרום לך נזק . אם אתה רואה בית קברות עקר שאינו צמרות הקברים, המשמעות היא הרבה עצב וייאוש לזמן מה, אך אם אתה נושא בנטל שלך בסבלנות, תמצא יתרונות גדולים יותר והנאה שמחכים לך . אם אתה רואה את גופך בקבר, הדבר מעיד על מלמול נואש ומנומר ….

…ומי שרואה שהוא משתמש בזה בתמצית שלו, הוא ייפגע בכבוד ובזיכרון מוקדם יותר ….

…תפקיד : התפקיד, זה תפקיד שמוביל, מה זה נפל מההריסה או מצמצום או יכולת או טוב או רע, אז הוא חזר למשפחתה ובראשה ולתושביה . הקירות הם גברים והתקרות הן נשים, כי גברים הם מגיני הנשים, כי הם מעליהם, ודוחפים אותם לגרוע מכולם, אז הם כמו כוח, אז מה שאישר את משמעותו, הוא חזר אותו ועבד על זה . ביתו של האיש מציין את גופו, את חלוקתו ואת עצמו, מכיוון שהוא יודע זאת ומכיר אותו. זהו תפארתו, זיכרונו, שמו ומעיל משפחתו, וזה עשוי להצביע על כספו בו הוא נמצא בכושר, ואולי זה מעיד על לבושו לכניסתו אליו, ואם היה זה גופו, דלתה היו פניו, ואם הייתה זו אשתו, זו הייתה דלתה הקלה שלו, ואם זה עולמו וכספו, אז הדלת שלה הייתה הדלת שהוא גרם ומזונותיו, ואם זה הבגד שלו, אז זה הדלת הייתה הצווארון שלו . אם הדלת לבד, היא עשויה להתייחס לראש הבית, והפרט שנפתח ונסגר, והפרט האחר עשוי להתייחס אליו לאשתו החובקת אותה בלילה, ופונה ממנה בעת כניסה ויציאה במהלך היום, ובו מסכמים את הזכר ואת הנקבה בצורה ובסגר, זה שבו הסגר הוא הזכר, וזה שבתוכו הלולאה היא הנקבה, אשתו, כי המנעול מוכנס לתוך זיז הוא זכר, והצורה הכוללת אם הוא מתפרק היא כמו זוג, וזה עשוי להצביע על שני בניו של בעל הבית, זכר ונקבה, ושני האחים והשותפים בבעלות על הבית . באשר למשקוף הדלת וסיבוביה וכל מה שנכנס אליה בלשון, שהוא לאישה ולעובד, ולגבי רשימותיה, זה עשוי להצביע על ילדים זכרים או עבדים, אחים ומשרתים . באשר לרגליו וטבעת הדלת, הם מצביעים על רשות בעליו, גבותו ומשרתו, ומי שרואה דבר מכך, ירידה, התרחשות, עלייה או חידוש, זה רגיל לתוספת על ידי הגדלת הראיות והראיות לערנות . באשר לבית הלא ידוע מלבד הידוע, זהו משכנו של הבא, כי אלוהים אדירים קרא לזה בית ואמר : ~ והבית ההוא הוא הבא ~. כמו כן, אם ידוע שיש שם המציין את הבא, כגון משכנה של עוקבה או משכנו של שלום, אז מי שרואה את עצמו בו והיה חולה, מוביל אליו בשלום והוא חופשי מהפיתוי והרע. של העולם הזה, ואם הוא לא חולה, זו בשורה משמחת עבורו, בהתאם להיקף עבודתו, מחאג 'או ג'יהאד או סגפנות, פולחן, ידע, צדקה, קשר או סבלנות על רקע אסון. הוא הוביל אליה, ולמען מי הוא הטיף חזון מוגבר וראיות ערניות, ואם ראה איתו בספרי חלומות שעליהם למד, אז הידע שלו הוביל אותו אליו . ואם יש בו מתפלל, אז הוא הגיע לתפילותיו, ואם היה לו סוסו וחרבו, הרי שמאבקו הגיע אליו, אז על המשמעות, ובאשר להתעוררות, הוא מסתכל במפורסמים ביותר במעשיה עם עצמו והכי קרוב בשנתו לשאר ציותו, אם הם היו רבים, הבשורה הטובה הייתה בחלום . לגבי מי שבנה בית שאינו ביתו במקום ידוע או לא ידוע, בדוק את מצבו, ואם הוא חולה או שיש לו אדם חולה, הרי זה קברו, ואם אין דבר מכך, אז זה עולם שמועיל לו אם הוא נמצא במקום ידוע, ואם הוא בנה אותו בחלב וחימר, זה היה מותר, ואם זה היה עשוי לבנים, טיח וסיד, זה היה אסור למען האש ש הדליק את עבודתו . ואם הוא בנה את הבית במקום לא ידוע ולא היה חולה, אם זה היה עם חלב אז זה מעשה טוב שהוא עושה למען הבאים, או שהוא עשה את זה . ואם הם בתמורה, אז הם מעשים ראויים למעצר שהוא מתחרט עליהם בהמשך, אלא אם כן הוא חוזר להרוס אותם בחלום, אז הוא חוזר בתשובה מהם, ובאשר לבית של מבנה לא ידוע, אדמה, מיקום ואינדיבידואלי משפחות על התפקיד, במיוחד אם הוא רואה בו אנשים מתים שמכירים אותם, אז זה משכנו של הנולד. הכנסתו, אז הוא מת אם הוא לא יוצא מזה, ואם הוא נכנס ועוזב אותה, אז הוא נמצא על סף מוות ואז בורח, ומי שרואה שהוא נכנס לבית חדש עם מתקנים שלמים והיה בין הבתים במיקום ידוע, אם הוא עני הוא מתעשר, ואם הוא עשיר הוא מתעשר יותר, ואם הוא חרד שחרר אותו, ואם הוא היה ציית, הוא חזר בתשובה, ועל פי טובתה ויכולתה , אם הוא לא הכיר את בן-זוגה, אם היה לה בן-זוג, אז זה היה בעליה, ואם היא הייתה מוצקה, זה מותר, ואם היא הייתה מטויחת אז זה היה אסור . ויכולת הבית היא רוחב ונדיבותו של עולמו, צרותו, צרות עולמו ואומללותו, ונמצא שהוא מחדש את עבודתו, ומסדיר את דתו, ולגבי הידוקו, הוא דיוק ניהולו, ומטרתו היא אושרו, והבית עשוי מברזל לאורך החיים של בעליו ומדינתו . ומי יוצא מביתו כועס, הוא ייכלא, כי אלוהים בכבודו ובעצמו אומר : ~ והוא נעלם מהבית שלו בכעס .~ אם הוא רואה שנכנס לבית שכנו, הוא נכנס לסוד שלו . אם הוא אדם לא מוסרי, אז הוא נבגד על ידי אשתו ופרנסתו . בניית בית לפרישות היא אישה מוגבהת שהוא מתחתן איתה, וכל מי שרואה בית מרחוק משיג עולם רחוק, ואם הוא נכנס אליו מבניין ובוץ ולא היה נפרד מהבתים והבתים, אז זה עולם שקורה לה . ומי שרואה שהוא עוזב את הבניינים, מדוכא או משתנה, אז הוא עוזב את עולמו או את מה שיש ברשותו על פי היקף המצוין על ידי פני יציאתו . מסופר שאיש תושבי תימן הגיע למעבר ואמר : ראיתי כאילו אני נמצא בבית ישן שלי וזה הרס אותי . הוא אמר : אתה מוצא ירושה, ועד מהרה קרוב משפחה נפטר וירש ששת אלפים דירהם . ואחר ראה כאילו הוא יושב על גג בית צלוחיות, והוא נפל ממנו עירום, אז סיפר על חזונו במעבר חצייה ואמר : אשה מבית המלך יפה, אבל היא מתה מוקדם יותר, וזה היה כך . בתי הבית הם נשות בעליו, הסגנונות והסמרטוטים הם גברים, מרפסות הבית הן כבוד העולם וההנהגה, ואוצרו הוא האפוטרופוס על כספו מאנשי ביתו. , בריאותו נמצאת בעיצומה של מדינה עולמית, פני השטח שלה הוא שמו, גובהו, ובית האימאם אל עדל הוא פער מחורי המוסלמים, והריסת בית המלך המחוזק היא חוסר סמכותו . העובדה שהאיש היה על גג לא ידוע השיגה מעלית וביקשה את עזרתו של אדם בכיר, והוא ביקש עזרה . הנוצרים אמרו: ~מי שראה את זה כאילו הוא גורף את ביתו, הוא היה מוכה בצער או מת פתאום, ונאמר כי טאטוא הבית הולך להיעלם, ואלוהים יודע מה נכון ….

…סוליה : הם אכזריים, כמו נעלי בית, מי שלובש אותם נוסע או נוסע, מישהו שחולק איתו את החזון שלו, או נוסע עם כסף, ושאם הוא נכנס בהם בחלום . אבל אם הוא לובש אותו והוא קיווה לנסוע, יתכן שהוא יושלם וייתכן שהוא לא יושלם אם הוא לא ילך בו, ואם הוא מפסיק ללבוש אותו או מוריד אותו, הוא מתגורר מנסעו והגיונו דרך אותו . ואם היא כפכף מים, הרי שהיא אשה או ילדת שפחה שמרוויחה מהשיח שלה . באשר לנעלי הבית של טייף או מה שסוחרים משליכים בשווקים, זהו אינדיקציה לכסף, רכישה ופנסיה . זה עשוי להצביע על האישה גם אם הוא הלך איתה במהלך התפקיד, קנה אותה או נמסר לו . אם הוא חדש, הוא מוקדם, חופשי או עדכני, ואם הוא זקן, הוא שחוק, ואז הוא רטוב . אם נחתך החול, הפרעה שלו מופרעת, או שהתעשייה שלו עומדת במקום או מונעת ללא מכשול, גם אם אשתו כעסה עליו ובגידתה נראתה לו . ואם קרסוליה היו מנותקים והיא הייתה חולה ונספתה, או לא צייתנית, היא הייתה גרושה, אלא אם כן בחלום הוא טופל כדי לתקן את זה, או שהוא הבטיח לעשות את זה, או שהוא יישב את זה בעצמו, אז היא משוחררת לאחר גיל המעבר, והוא סוקר אותה לאחר גירושין . אם הוא רואה שלבש סנדלים שחוקים היטב והולך בתוכם בשביל המיועד, אז הוא נוסע . אם הוא לובש סנדלים ולא הולך בהם, אז הוא פוקד אישה או משרתת . כמו כן, אם ראה שהוא נתן נעל בידו ולקח אותה או להחזיק אותה או להחזיק אותה בבית או במכולה, הרי שהוא מחזיק באישה ממה שתיארה . אם הסוליה לא לבושה, זה משפיע על אישה או על משרתת, בתולה, וכמו כן אם היא לבושה ולא לבושה . אם הסוליה הייתה מעור פרה, האישה הייתה זרה במקורה . ואם זה היה מעורות סוסים, זה היה מהערבים או מהערבים הנאמנים . כמו כן אם זה היה מעורות גמלים . אם הוא ראה שהוא הולך בשני סנדלים, אחד מהם נשלף מרגלו והוא הלך עם השני, אז זה הפרידה של אח שיש לו אחות או בן זוג בגב המסע, כי כשהוא הלך בזה הוא הפך לפרשנות המסע, כאשר אחד מהם הוריד את אחיו על רקע המסע . ואם הוא לא היה אח או עמית, וראה את יחידתו אבודה או נופלת לבאר או שמישהו השתלט עליו, זה היה מקרה באשתו . אם הסוליה הופכת להיות פסולה לאחר מכן, אז אשתו חולה ואז הופכת לבריאה, או שהאישה נטשה אותו או פרשה לגמלאות, או מה שנחשף לנשים מאותו דבר, ואז חוזרת למצבה הראשון . אם הוא ראה שהסוליה נגנבת ממנו ומישהו אחר לבש אותה, אז היא ענתה לה או לא ידעה אותה, אז זה לא טוב לבעליה, כי הוא חיסל את אשתו או את עבדתה שלבשה אותה . אם הוא רואה שהסוליה נחטפה או נשרפה עד שלא נותר לו דבר או משהו כזה, זהו מות אשתו או המשרתת שלו . אם הוא רואה שהוא תיקן את סולייתו, הוא מנהל את מצבה של אשתו או מקיים איתה יחסי מין . אם מישהו אחר מדביק את זה, אין בזה טוב בנשים העירומות . אם מדובר בכפכף המיוחס לנסיעה, אזי נסיעות אלה לא הושלמו . אם הוא רואה סוליה ללא עור של נעל, משהו שדומה לה בזוי, או מיוחס בפרשנות למשהו אחר שאינו של הסוליה עם משפחה, אז האישה שלובשת אותה מיוחסת למהות של אותה היחיד, בין אם זה טוב או שחיתות . ואם זה מהסוליות המיוחסות לנסיעה, אז אני מייחס את הנסיעה למהות הנעל ההיא, בין אם היא טובה או רעה, כמתואר . ואם הוא ראה את המלכודות שלה שהוא מחזיק שחוק או נשבר . מצבו של בעליו כאשר הוא נוסע בכך, או באישה הדורכת בו הוא כמו מהות המלכודות, יופיין, כוחן ומראהו ….

…ואם הוא היה במגורי הפוליתאיזם, אז הוא ראה בחלומו שהוא הפך למגורי האיסלאם, אז הוא ימות מוקדם יותר, כי משכן האסלאם הוא משכן האמת ….

…יוקרה אם אתה חולם שאתה מוקף במותרות, אז זה מעיד על עושר רב, אך בזבזנות ואהבה עצמית יפחיתו את הכנסותיך . אם אישה ענייה חולמת שהיא נהנית ממותרות נהדרות, הדבר מעיד על שינוי מוקדם בנסיבותיה ….

…ומי שרואה שהוא נתן את בגדו לאדם מת ואז אמר את כתב ידו או שטף אותו שלא ייצא מידו ולא יכנס לרשות המתים, אז היה צער וחומרה והידוק בחזה, ואם האדם המת אכל והלביש אותו, הוא ימות מוקדם יותר ….

…אם חלמת להשלים משימה או חלק מהעבודה, המשמעות היא שתשיג יעילות בשלב מוקדם בחיים, ושתוכל לבלות את ימיך כרצונך ובכל מקום שתמצא הנאה . אם ילדה חולמת שהיא השלימה שמלה, המשמעות היא שהיא תחליט מיד לקחת את בעלה . אם אתה חולם שאתה משלים מסע, אז יהיו לך האמצעים לעשות כזה מתי שתרצה ….

…אבן סירין אמר שמי שיראה שהוא נמצא בארץ מדברית רחבה ושהארץ לא רחוקה, אז הוא ייסע מוקדם יותר ….

…ואם הוא רואה את כפות התמרים יבשות ואז ירוקות, אז זה מעיד על מחלה של אחד מבני ביתו ואז מחלים מוקדם יותר, ואם כריתת התמרים נחתכת, אז אחד מבני ביתו יחלה ….

ומי שרואה ירח חדש שנולד לו יילוד, ואם הוא רואה אותו, הוא נופל על האדמה, ומלומד מת, או שמלך רואה אותו, אז נלחם, ואם אדם רואה את הסהר בלי אף אחד אחר, הוא מת מוקדם יותר ומי שרואה את הירח בחדר מתחתן עם גבר או אישה והירח המלא ואורו יועילו לאנשים

…אם חלמת לראות את אלוהים, תישלט על ידי אישה עריצית שמתחזה לנצרות . אין טוב בחלום הזה . אם אלוהים מדבר איתך, היזהר לא לגנות אותך . עבודה על כל צורותיה לא תקבל תפנית חיובית . חלום זה מנבא בריאות לקויה ועשוי להיות מוות מוקדם . אם אתה חולם לעבוד את אלוהים, תמצא סיבה לחזור בתשובה על החטא שעשית . תסתכל מקרוב על החלום הזה בעשרת הדיברות . אם אתה חולם שאלוהים מעניק לך טובות הנאה מצטיינות, אז אתה תהיה אתר של אדם בולט ונלהב שישתמש במעמדו כדי לשפר את מצבך . אם אתה חולם שאלוהים שולח את נשמתו אליך, יהיו שינויים גדולים באמונות שלך . נקודות המבט לגבי הנצרות האסרטיבית חייבת להתרחב אחרי החלום הזה, אחרת אתה עלול להיות נתון לעונשים חמורים על מעשה מחפיר וטיפשי שהביא בושה עליך . אלוהים מדבר לעתים קרובות יותר עם החוטאים מאשר עם אלה שלא חוטאים . זהו הגאונות של החוק או הארגון הרוחני להחזיר ילד בעל צמיחה שופעת למצבו התקין עם סימנים וחזונות . ישעיהו, יוחנן, דוד ופול הובאו אל מזבח התשובה באמצעות האנרגיה המתעוררת של הכוחות הבלתי נראים האורבים בתוכם ….

…מי שחושב שהוא אופה לחם : הוא מחפש פנסיה לתאוות בצע קבועה . אם הלחם מוקדם יותר מהתנור התקרר, הוא השיג מדינה וקיבל כסף בידו ככל שהלחם יצא מהתנור…

…הוא בחלום ראש עם וערכים של בית, מדינה או כפר . ושור אחד הוא שנה אחת בשלטון . אבל זה עבור הסולטאן, הסוחר והפועל, סחר סוני . ומי שרואה שיש לו שוורים רבים, אז הוא מניח את המדינה אם הוא כשיר לכך . אם ראה שרכב ממנו שור, יובא אליו טוב ופורי . ומי שראה שהוא אכל את ראש השור היה משיג את המנדט והסמכות, אלא אם כן השור היה אדום . ואם הרואה היה סוחר שהיה מכה סחר, והשותפים היו בשליטתו . אם הוא וולגרי, הבין את פעולותיו . והשור הוא עובד, אז מי שרואה שהוא רכב על שור התגבר על עובד, ואם השור נושא מטען, אז העובד יגבה לו כסף לפי כמות המטען . אם השור היה אדום, מחלת בנו או משפחתו מתו . השור הוא מלך או אויב . אם שוחטים שור למאכל, בשרו הוא פרנסה מותרת . זה הרגיש שהוא קנה לתורא את זה לחברים משליחים ולפיקוח על האנשים את דבריו של לין חסן, אמר אבן סירין רחמי אלוהים אדירים : שוורים עג'ם, והגדיל לארבעה עשר בפרה זו מלחמה, מה שלא היה כל כך הוא פיוד, והגדול השור, בעיניו כל כך הרבה ובלתי מנוצח, ובשר וכל מי שראה שור לבן שיזכה בטוב, אם היה חוטט אותו בקרנו, מעיד על זעמו של אלוהים כל יכול, וכל מי שאכל את הבשר שור בשנתו יהיה הכרחי, ומי שרכב עליו במעלית, אם ברך השור בחלום או חניתו מתה בשנתו, ומי שנשך אותה נפגע ממחלה או מי שחרק אותו אלוהים מספק את אלוהים אדירים ילדים טובים . ומי שנפל עליו השור, הוא ייסע רחוק . ומי שרואה את השור כשהוא כלוא או חולה ונמצא במצוקה, עליו להיפטר ממנו . ומי שרואה את השור כאילו הוא חורש עבורו, אם הוא מעובד או משועמם מעיבודו והגדיל את פוריותו, ואם היה סוחר, נגרם לו הפסד ומסחרו הידרדר, ואם היה משפטן או מלומד טוב יותר . ומי שרואה את זה כאילו השור היכה אותו, אז הוא נמצא על סף גסיסה או גסיסה מאותה מחלה בה הוא נמצא . והשור מעיד על חומרה, איום וגירוש של מישהו בדרגה גבוהה מזו של אדם אם האדם שחולם עני ועבד . ומי שראה עדר פרות, הוא יושפע קשות בענייניו, ואם השור רכב על גובהו ויזכר . אם השור דיבר אליו או השור דיבר, אז בינו לבין אדם אחר הוא התנכר . ומי שרואה את זה כאילו שור גדול יצא ממאורה קטנה, אז השור רצה לחזור לאותה מאורה ושעמם לו, כי זו המילה הגדולה שיוצאת מפי האיש שהוא רוצה להחזיר אותה לאחור , אבל הוא לא יכול . ומי שרואה שהוא נוסע על שור שחור, והשור נושך ומאיים עליו ורוצה את הדבר השנוא, אז הוא הולך בים וזה מוכה על ידי סבל חמור, והוא מתחזק עם ספינתו עד שהוא כמעט שוקע ואז בורח מזה . ומי שרואה שוורים שנכנסים לעיר, זה אויבים ומעיקים, וגנבים ייכנסו אליה . ומי שרואה שור מושך אותו ומסלק אותו ממקומו, אם הוא וואלי, מסירים אותו . ונאמר : השור מציין אדם שנמצא בחושך, כי הוא נהרג או נשחט, כי המורד והמבצע עובר . ומי שרואה שרכב על שור, הוא ייפגע ממעשה סמכותו, והוא ישיג טוב בזה . ומי שיראה שהוא רכב על שור שחור, הוא ירוויח כסף, ואם הוא יראה שהוא הכניס אותו לביתו ובוטחים בו, הוא ירוויח את אותה שנה . אם לשור יש קרניים רבות, הרי שהן שנים לפי המעטים וההמון . והשור חסר הקרניים הוא איש בזוי, ספניאל עני, כמו כבשה, ובכוחו הוא כמו עובד מבודד, וצ'יף עני . אולי השור הצביע על נישואים מכיוון שחרש יותר מדי, ואולי הוא הצביע על המורד מכיוון שהוא מסעיר את האדמה ומפנה את החלק העליון למטה . ואולי הוא ציין את העבד, הבעלים והאח שיעזרו לו בחריש ולשרת את אנשי המדבר . מי שיש לו שור בחלום, ואם זו אישה, בעלה מושפל בשבילה, ואם היא בלי בעל, היא נשואה, ואם יש לה את בת אשתו, ואם מישהו שיש לו סמכות רואה את זה, הוא ינצח אותו . מי ששוחט שור, אם הוא סולטן, הורג עובד, ואם הוא פשוטי העם, אז הוא אדם שמנצח את מי שיורדים ממנו . ומי שרוכב על שור אדום או צהוב ללא מכונת רכיבה, הוא יחלה . ואולי השור התייחס לצעיר היפה משום שהוא אחד משמותיו, וראייתו מלמדת על התפרצות מרדה או על עזרה להתגבר על עניינים קשים, במיוחד עבור בעלי החריש והחקלאות . אולי חזונו הצביע על קהות ותדהמה . והשור השחור הוא שמחה והנאה . והשור השחור יחדש וירפא את המטופל ….

…החזון של ילדה רזה לאב Balastsaga דבר קיץ עמ' האבן Nawfal – אללה עשוי להיות מרוצה ממנו – מבן קיץ אבא הילדה הרזה אמו האשים לוד היה עבדול Muttalib אמר : רצופים שנתי Quraish עור Jdbh Oqahlt ו להשיל את העצם , היא אמרה : בזמן שאני משקר הו אלוהים, או מהום אם אני עם טלפון מפורסם שצועק בקול סהל אומר : הו, קורייש, הנביא הזה נשלח ממך, וזה במהלך עזיבתו, אז הוא חי בטוב ופוריות . אל תראה ממך אדם גבוה ולבן עצם שמרסק שתי עיניים , מתגאה בו ושנה מוקדשת לו , אבל תן לו להציל אותו ואת בנו ולפנות אליו מכל בטן אדם , לא פליסקנאה של מים פגעו מן טוב כדי לקבל את הפינה , ולאחר מכן נבחרו בקפידה פעמים House שבע לחיות עד אביו האף-בי-איי Felictsag גבר שמאמינים אנשים , לא כוללים הטהור וטוב עצמה , לא Vgshm אם אתה אוהב ואתה לחיות . היא אמרה : אז הכרת האל הפכה לאישה מפוחדת. העור שלי ומוחו עמדו. החזון שלי נקטע, אז ישנתי בנהרות מככה . אז, הקדוש ואסור, אם הוא נשאר עם אותו , הוא abtahi אלא אם הוא אומר את זה הוא shaybah של שבח , מדובר shaybah , ואת קוריש הושלם איתו . הוא בישר לו כל הבטן של היערכות גבר ולדבר וקיבל תאוצה ואז ואחר כך עלו אביו Qubais והכה אנשים קבורים סביבו פעם לממש בחיפושם עד העוני לשיא Vacetknoa Jnabiah ואיתם Messenger של שלום אללה עליו, אשר כי ביום שגולם עלול להתעורר או ייסורים, אמר עבדול מוטאליב : הו אלוהים גבר על אלכאלפ הגלאי קורבה אתה העולם הוא מורה ומנהל הוא מבולק והולה עבדאק ואמאאק בדחירת אהרמק מתלוננים בפניך בשנתם שעשויה אוקלהט לנעול נעלי בית , וסאם אלוהים Amatarn והגיתה נורא Mgdakka , מה Eu אף הרחיק את השמים Pmaiha Okz העמק Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, היא אומרת עבדול Muttalib : ברכות לך, אבא אל-Bathaa , הנאא , כי הוא , עבור חיית אנשי בתות, ובזה כתוב שם רקיפה : בשיסה אל-חמד, שאלוהים ישקה את העיר שלנו. איבדנו את החיים ואת המים שמתחת. אז המים והעצים חיו בשטף של אלוהים עם המוצלח. אין שום דבר עם צדק או סכנה, וב חדית זה מוזר כי אנחנו מסבירים את זה בקצרה , אומר : עבד אל-Muttalib אמא היא מעשה סוני . והחליף את אפסט . ודילול העצם גרם לו להיות חלש ממאמץ . והיפנוזה זמן שינה ושחר ראשון . הלה עוררה השראה להאצת מילים . והיה – מוגבל – גשם ופורי , לא מעט יותר גשמי אוטם ופוריות . והעצמות בהצטרפותם לעין חזקות יותר מהגדולות . חלקם רזים בגוון . והנחר הגבוה . ואומר : יש לו גאווה שמצערת אותו, עליו להסתיר ולא להתגאות בה . הסונה היא הדרך . מדריך אותו , כי הוא , אנשים מראים את זה . תנו להם לזרוח , עם סיין ואת שין , כי הוא , לתת להם לשפוך , כלומר , אז תן להם לשטוף . ואז חטא, כל הקלה והקלה . וכל פאשט ושיבה אל-חמאד הגדיל את התואר עבדול מוצאליב . והיא סיימה אותו , כי הוא , שהם כולם הגיעו . ומגבלת הזמן לשתיקתו ואומרו : ייסורים, כלומר קרבה . יש צורך בתכונה . והתירוצים בחצרות . ושנת הבצורת והמצוקה . והוא מתכוון לפירים וכפכפי הכבשים והגמלים . וקלקל המון . אין צפוף . והרעש הוא מים זורמים מאוד . ושייח שייח ' . ואלז'ל כל עננים שחורים מאוחרים וג'וני . אמירתו : בקולו של סאהל, הכוונה בו במתוק . ואמירתו : אדם גבוה, כלומר הוא גבוה, ואם הוא גבוה מדי, נאמר שהוא ארוך עם דגש . והוא אמר : תן לו ללכת , הדליף הוא ההליכה האיטית , שנאמר : הוא הולך כשהוא הולך והסירה הדורגת . והיא אמרה : וב אותם טהור וטוב ושמחה – אומר שליח השלום אללה עליו – ואומרים : Mviodh , Mufiod הוא אחד שפגע לבו – לב – הכאב של . פאניקה, סיפוח, פחד ופאניקה . והוא אמר : העור שלי עמד, כלומר הכווץ, ונאמר : היא רצתה לעצור את השיער שלי, אז הוא קם מבהלה . ואלוהים שוטט בראש ונבוך מחומרת הרגש . ואמירתה : כך גם הקדושה והאסור , זה מלהשבע על ידי משהו אחר חוץ מאלוהים וזה התנער , וזה קרה מזה בזמן הבורות, ואם זה פוליתאיזם . ואמרתה : הם קבורו סביבו, כלומר הם הולכים בדרך לנה . והמישור המשמח הוא מטוס, והטוב ביותר שהטיף לו מזיק הוא הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו. לא מן הנמנע שההקלה של הקוראיש נובעת מכך שהוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, הוא אחד המבקשים עזרה מקרבם ….

…החזון של אום אל-בוכרי 95 – מסופר על ידי אל-חטיב (( היסטוריה שלו )) על הסמכות של עבדאללה בן מוחמד בן אסחאק, הברוקר, שאמר : ואני שמעתי אומרים שייח שלי : הלכתי בעיני מוחמד בן איסמעיל – שפירושו בוכרי – כשהיה צעיר וראה את אמו בחלום איברהים אל – חליל – עליו השלום – והוא אמר לה : הו, זה המידה שבה אלוהים יגיב לראיית בנך בגלל הבכי שלך או תחנונים שלך יותר מדי. הוא אמר : זה הפך להיות שאלוהים החזיר לו את ראייתו (1)….

…מעלתו של האימאם יקוב בן סופיאן 96 – יקוב בן סופיאן בן ג'וואן אל-פאסווי (2) אל-חדית 'אל-חאפיז, שהיה בין אלה שאספו וסיווגו באדיקות, סגפנות וקשיחות בדבקות בסונה, ואל האקים אמר : (( לגבי שמיעתו ואשתו ובני נאומו, זה יותר מדי להזכיר )) ואבו אמר עבד אל-רחמן אל- נהוואדי : שמעתי את יקוב בן סופיאניול : (( כתבתי כאלף שייחים, וכולם שברו אמון )). וגם יקוב אמר: (( נסעתי למסע במשך שלושים שנה )) ואבו זרעה אל-דימאשקי אמר : (( שני אנשי אצולה באו אלינו, אחד מהם והם גורשו על ידי יקוב בן סופיאן, תושבי עירק לא יכלו לראות דבר כזה )) הוא מת בשנת שבעים ושבע ומאתיים . עבדאן בן מוחמד אל-מרוואזי אמר : (( ראיתי את יקוב בן סופיאן בשינה, ואמרתי : מה עשה לך אלוהים אדירים? הוא אמר : הוא סלח לי והורה לי לבוא לגן עדן כמו שהייתי על האדמה )) . ומתוך הקפדה של אלוהים על האימאם הזה בבקשתו לחדית ', שסיפר על עצמו, השתמשנו בזה כשיעור לתלמידי ידע. * מוחמד בן יזיד אל-עטר אמר : שמעתי Yaqoub בן סופיאן למשל : (( הייתי במסע שלי ביליתי את חיי, אז אני התמכרתי לכתיבה בלילה, וקראתי במהלך יום הישיבה, אני מעתיק ב. המנורה והיה חורף והמים ירדו בעיניי ולא ראיתי כלום ובכיתי לעצמי כי הייתי מנותק מארצי ומה שהחמצתי מהידע אז עיני התגברו עלי אז ישנתי וראיתי את הנביא – שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שקט – בשינה קראתי : ( הו יעקב, למה אתה בוכה? )) אמרתי : הו שליח האלוהים הלך בוסרה וותארט על מה שהחמצתי . הוא אמר לי : (( עדן מונה )) Phinot אותו הורה בידו על עיני כמו קריאת Alihaa, ו אז התעוררתי Vobesrt, לקחתי רהוט וישב כותב (1). למותר חינוך המעלות 97 – I דע, הו , אדם מוסלמי שיעסוק בבלנובה של המדע הטוב ביותר מהעיסוק בבלנווה של הפולחן וכי האימאמים של ארבעת הארבעה אמרו שפי : שאל את המדע הטוב ביותר של צום תפילה . האימאם אחמד בן הנבל – רחמי אלוהים וברך אותנו בידיעתו – מה שהתפללתי היום אינו חובה, מה שמסביר בממכר אבי זרעה עלי נוואפלי . זה הגיע (( סדר התפיסה )) על ידי השופט עיאד, 3: 234-235 , 240 , 261 בתרגום של האימאם אל- מוחאדית ' , אל-פאקיה אל-עבד אל-זאהיד ( עבדאללה וואהב אל-קוראשי ממצרים. ), בן לווייתו של האימאם מאליק אל-לייט, אל-ת'אורי ואחרים, שמת בשנת 197 ע"ה, אלוהים אדירים ירחם עליו, בו נאמר כי סאהנון אמר : (( אבן וואהב חילק את החיים לשלושה שליש הוא ברבאט, שלישי מודע למצרים, ושלישי הוא על החאג ', והוא הזכיר שזה שלושים ושש חג'ג'. אחיינו אמר : הייתי איתו באלכסנדריה והעם התכנס אליו וביקש ממנו להפיץ ידע, אז הוא אמר לי : זו ארץ פולחן, ואמא שלו רק לעתים רחוקות נתנה לעצמי בה עם עבודת העם, אז הוא עזב את יושב להם בזמנים שבהם הוא היה יושב, ומקבל פולחן ושמירה . לאחר יומיים, הגיע אליו אדם ואמר לו שהוא ראה את עצמו במסגד גדול לעבר המסגד הגדול, והנביא – יהי רצון שאלוהים תפילות ושלום עליו – בו ואבו בכר מימינו, ועמר משמאלו, והיית בין ידיו, ובמסגד פרחו מנורות הטובות והבהירות שבהן. ואז הוא כובה, ואז שליח האל – שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום – אמר לך , עבדאללה, שרוף אותו והדליק אותו, ואז עיכוב אותו, ואז נשארתי ימים וראיתי שכל המנורות היו הולך לכבות, אז אמר אבו בכר : הו שליח אלוהים, אתה רואה את המנורות האלה? הוא אמר – שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום – זו עבודתו של עבדאללה, הוא רוצה לכבות אותה ! אבן וואהב בכה, והאיש אמר לו : באתי להביא לך בשורה טובה, ואם הייתי יודע שהוא מעכיר אותך, לא הייתי בא . הוא אמר : זה טוב, זה חזון שבו אני טיף, חשבתי הפולחן כי היה טוב יותר מאשר הפצת ידע, אז הוא עזב הרבה ( זמן ) ועבודתו ליידע, והוא הסתפק להם לקרוא אותו שאלתי אותו * אבן ווהב אמר : הייתי בידי המלך שכתבתי, ואז התפילה התבססה – ובמונח אחר המואזין נתן אישור – היו ספרים שפורסמו בידיו, ולקחתי את היוזמה לאסוף אותם, אז הבעלים אמר לי : לשליחייך, מה שאתה עושה לא טוב יותר ממה שאתה נמצא ….

…מי שרואה בחלום שהוא נכנס לעיר מאלמדאין, בטוח מפני מה שהוא חושש . ואבן סירין, אלוהים אדירים ירחם עליו, אהב להיכנס לערים, והוא לא אהב לעזוב אותם, כי אלוהים אדירים אמר : ( אז הוא יצא מהם בפחד וחיכה. הוא אמר : אלוהים, הציל אותי מהעם הלא צודק ). ונאמר : העיר באה לידי ביטוי על ידי איש ידע , כי עליו השלום, אמר : ( אני עיר הדעת ואני בשערה ). ומי שנכנס לעיר ומוצא אותה בהריסות, החוקרים איבדו אותה . ונאמר : העיר היא מותו של מלכה או דיכויו בה . בכל עיר שנראית ואין בה סמכות, אוכל יקר בה יותר מדי . העיר הידועה היא העולם והלא נודע הוא הבא . ומי שראה עיר חרבה, דת עמה נעלמה . עיר האדם המיוחסת לאביו באה לידי ביטוי על ידי אביו, ולכן מי שראה כי עיר נהרסה ברעידות אדמה, אביו נפטר ברצח . ומי שרואה שהוא נמצא במצרים עילית, פרנסתו תהיה מוטרדת ואומללה, או שהאמון שלו יגדל . ומי שראה שבארץ נוביה תהיה לו ברכה . ומי ראה את זה באביסיניה יוקרתו פחתה . ומי שרואה שהוא במצרים, אלוהים יברך את חייו ומאריך את חייו . ומי שיראה שהוא בארץ אל-עריש, הטוב יהיה בשפע . ומי שראה שבקונסטנטינופול הוא הפסיד את כספו . ומי שרואה שהוא נמצא בארץ ירושלים ובהר טור סיני, זו שנה קדימה עבורו . מי שיראה שהוא בבית לחם, מוצקותו תגבר ודתו תתחזק . ומי שיראה שהוא בארצות המזרח, הוא היה מקבל טוב . מי שראה שהוא מפקח על בגדאד הגיע לשליט משום שבגדאד הייתה ביתו של האימאם . ומי שיראה שהוא בירדן, הוא יקבל מסע או השפלה . ומי שרואה שהוא בדמשק, אלוהים יפרנס אותו . מי שחושב שהוא במדינה של הרומאים, אז יש לו אמון באלוהים הכל יכול, כמו גם בארצות הארמנים . ומי שרואה שהוא בארצות הפרנקים, ליבו מתעוור . ומי שרואה שהוא נמצא בארץ הלא-ערבים, הוא לומד גסות רוח . מי שרואה שהוא נמצא בארץ הודו וכובש את אויביו וכובש את קנאתו . ומי שרואה שהוא חורבן, הוא ייפגע מעם שאין לו שום כוח עליהם . ומי שיראה שהוא בארץ מלוחה או גופריתית, הוא יחלה . והמדינה היא שבועה, כי אלוהים אדירים אומר : ( אני לא נשבע במדינה הזאת ). המדינה בטוחה מפחד . אולי המדינה בחלום הצביעה על חרטה וסליחה . האזור עשוי להתייחס לשליט, סמכותו, שליט או מלומד . אם אדם היה בעל מדינה בחלום הוא זכה למלך או אפוטרופסות, ואם הוא היה רוואי, הוא התחתן, או שאדם חולה נרפא ממחלתו, או נואף שחזר בתשובה, או אדם אבוד, הוא הונחה . ולראות את המתים בחלום בעיר אולי היה בגן עדן, ממש כאילו הוא נראה בכפר מעיד שהוא נמצא בגיהינום, שאנשיה יסבלו וסבלם . אם לעיר יש שם לסאלח, כמו צנעא, שמציין את ההמצאה, או דהופאר מנצחון האויב, והסוד של מי שרואה הוא של הנאה . ומי שעוזב חוטא, הוא יינצל מחוטא . ושערי העיר הידועה הם מושליה, שליטיה ושומריה . ומי שרואה שהוא בעיר לא ידועה, זה האות לצדיקים . ומי שראה את חומת העיר נהרסת, עובדיה מת או פוטר מעבודתו . ומי שראה שיש לו חריץ בחומת העיר, עד שנכנס למדינה אריה, סיקור או גנב, כשהוא מחליש את פיקוד האיסלאם בה, או חוסם את שוק הידע . ראה גם הכפר ….

…שלג, קרח וברד : כל הדברים הללו מעידים על תאונות, מחלות, אבעבועות שחורות וצבעים ועל ייסורים ותלאות היורדות באותו מקום בו הוא רואה את זה, ובארץ בה הוא ירד, כמו גם אבנים ואש, מכיוון שהם מקלקלים צמחים, עצים ופירות, רציונליזציה של ספינות, פוגעים בעניים ומשמידים אותו בחלודה ובקור וזה מחמיר לפעמים, וזה עשוי להצביע על מלחמה, ארבה וסוגי מגפות, ואולי זה מעיד על פוריות, עושר, שפע מזון בדירויות, וזרימת הזרמים בין העצים . אם מישהו ראה שלג שירד מהשמים והתפשט לאדמה, ואם זה היה במקומות הנטיעה ובזמני השימוש בו, זה מעיד על שפע האור וברכות האדמה ושפע הפוריות, אז שהוא ממלא את המקומות האלה במזון ובנביטה, כיוון שהוא מלא בשלג, אבל אם זה נמצא בהם בזמן שהארץ חסרת תועלת והצמחייה שלה, זו עדות לחוסר הצדק של הסולטאן ולרדיפה אחר בעלי את הפיות . כמו כן, אם השלג נמצא בזמן של תועלת או משהו אחר, לעתים קרובות על הדירות, העצים והאנשים, הרי שזה עוול הפוקד אותם ומכת שפוגעת בקבוצתם, או מכה בכספם, עד כדי כך. של עליית החזון וראיותיו . כמו כן, אם הוא רואה בציביליזציה ובמקום שאינו שלג, כמו בתים וחנויות, זהו ייסורים, ייסורים ומחלות, או מוות או אהבה שנזרקים לעברם וירדו עליהם, ואולי מעיד על המצור ועל היעדר נסיעות והבקשה לפנסיה . כמו כן, שלג : מכיוון שאין בו טוב, וזה עשוי להיות עורו של השטן, או מלך או מישהו אחר. באשר לקור : אם הוא נמצא במקומות הטיפוח והצמחים ואינו מקלקל דבר או פוגע באיש, הרי שהוא פורה וטוב, והוא עשוי להצביע על כנימות וארבה שאינם פוגעים, ועל החתול. והציפור, מה דעתך שאנשים באותה תקופה יאספו אותה במיכלים ויקבצו אותה בנתיבי המים ? כמו כן שלג או קרח, מכיוון שהם יתרונות, יבול, פירות, שלל ודהים של ביצה, ואם הקור פוגע בצמחים או באנשים, או שהוא בבתים ובחנויות, אז זה מגפות ופשעים שנזרקים על אנשים, או אבעבועות שחורות, דגנים ופצעים שנאספים ומתמוססים, בין אם מנשא את הקור במסננת או בבגד, או במה שהוא לא נושא בתוכו מים, אם הוא עשיר, הרווחים שלו ימסו, ואם יש לו סחורה בים מפחד מזה, ואם הוא עני אז כל מה שהוא מרוויח ומרוויח אותו לא יישאר אצלו, ושום דבר לא נשמר לזמנו, וחלקם אמרו : שלג מענה באופן גורף את הסולטאן לעדרו, ואת דבריו. מכוערים להם ומי שראה שלג נופל עליו, הוא נסע רחוק עם עז . השלג הוא רק אם מדובר במעט שלג שאינו השולט בצדו ובמקום בו מושלג המקום, ובמקום בו לא ניתן לשלול את השלג, ואם הוא כן, אז השלג פורה עבור האנשים של אותו מקום, ואם זה יותר מדי, לעתים קרובות אי אפשר לנגב אותו, אז יש ייסורים המתרחשים באותו מקום . ומי שיתפוס את קור השלג בחורף ובקיץ, הוא ייפגע מעוני, וכל מי שיקנה שלג בקיץ, הוא יכה את מה שהוא לא נח עליו, והוא נח מענן במילים טובות, או מתפלל מקום השלג, ואם השלג נמס במהירות, הוא עייף בזמן שהוא הולך במהירות. שהאדמה מעובדת עם אדמה יבשה ושלג, זה כמו גשם, וזה רחמים ופוריות . זה שלג ויש לו הגנה מפני שלג, כי זה לא קשה לו, כי הוא היה מכוסה ומוגן, והוא איש תקיף והוא לא מאוים מכך . ומי שתופס דבר אינספור מהקור, הוא יתפוס כסף ופנינים . ונאמר : הקור יורד מהשמים, עינויים מהסולטאן לעם, ולוקחים את כספם . שינה על שלג מעידה על דבקות, ומי שרואה כאילו שלג מעליו, הדאגות הן גבוהות, ואם השלג נמס, הדאגה מוסרת . באשר למקור אל-קואר, זה עוני . וקרח הוא והם מייסרים, אלא אם כן אדם רואה שהוא הכין מים בקערה והקפיא עם זה, אז זה מעיד על פגיעה שנותרה בכסף . והבית הקפוא של כספי המלך ואחרים ….

…אבו סעיד, המטיף, אמר לנו שאדם הגיע לשליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . הוא אמר : ראיתי חופה בחלום שמנקה גהי ודבש בזמן שאנשים מלקקים אותה, כך שהיא יותר מדי ממנה והיא עצמאית . אבו בכר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : הו שליח, תן לי לחצות את זה . הוא אמר : אתה מזה . אבו בכר אמר : אדרבא, זה הקוראן והמתיקות שלו נאמרת ואנשים לוקחים את זה ….

…מוגלה היא כסף שצומח בחלום, מדביק אותו ובעליו קורא לו, או מנצל מנצל ממנו כסף מדי חודש . ונאמר : מי שרואה שהמוגלה יצאה מגופו מפצע או ממשהו אחר, עליו להשליך מטען . ומוגלה ומוגלה ומה שזורם מהפצעים אסור כסף . ונאמר : מוגלה הרתיחה מעידה על הפות ….

…מי שרואה בחלום שהוא מוצא עץ גדול מעץ, דרגתו פוחתת, ורכושו ייעלם . ואם יש ברשותו דברים גדולים, אז הוא יזכה בסמכות ובאפוטרופסות, אם הוא ראוי לכך, אחרת הוא יזכה לתועלת ולטובה . עמל, אם יש בו אש, מעיד על סיפוק הצרכים, ואם יש בו אש, אז זה מעיד על דאגות וייסורים . תלתל הזהב והכסף מעיד על כנות במונותאיזם וחוסר משוא פנים לפולחן . וזכוכית מסתלסלת מעידה על הונאה ורמאות . הצליחה עשויה להתייחס לאישה הסובלת מכשל הריון מהיר, או לגבר שנרגש מדי . זה עשוי לציין את הכלא ומיקומה של המשטרה שהוקצה לעונש . ומסמן להקל על הדברים אם זה לברזל ….

…ומי שרואה את שערו פזור עד כדי קרחות, הוא חושש שכספו ייעלם ונוכחותו תיפול בידי העם . ומי שרואה אישה קירחת, מציין משהו עם משפט . ומי שרואה את זה כאילו הוא זקן מדי, חלק מההון של הבוס שלו ייעלם, והוא ייפגע ממחסור בסמכות או בסמכות . ונאמר שאם בעל החזון הזה היה בחובות, הוא שילם את חובו . ומי שרואה את זה כאילו הוא דופק, אז הוא מחפש את הכסף של הבוס שלו, הוא לא מרוויח מזה, הוא רק עושה לו צרות, ואשת קרעא היא שנה עקרה . הנגע במקדש מציין את הנגע בכסף . ומחלות בחזית, ירידה בעושר ….

…אם הברד ירד מהשמים, זה עדות לעינויי המלך את האנשים, לאובדן כספם ולכאב של חלקם . אם אדם רואה שהשמים גשמים ברד או שלג בזמן אחר מזה, אז המחפש חולה במחלה קלה ונרפא ממנה . אם הוא יראה שהקור נפל מהשמים על גופו, חלק מכספו ייעלם . והקור בזמנו מעיד על הסתלקות הדאגות והניצחון על האויבים והקנאים, משום שבתוכו צינון האדמה שממנו מופיעים נחשים ועקרבים . אם הקור היה יותר מדי, זה קילקל את המקומות ומנע את השביל, והצביע על כך שהמצב נפסק ושנסיעה לא אפשרית . זהו סימן לרוע, ואם אין בו שום נזק, הרי זה טוב ומזונות . ומי שרואה את הקור שנפל על אדמתו, אז זה רחמים מאלוהים אדירים, ואם זה יתקלקל, אז ייסר במקום ההוא . הקור עשוי להתייחס לארבה, ואם הקור פוגע ביבולים ובאנשים, מדובר בקנסות המוטלים על אנשים, או על מחלת אבעבועות שחורות או על אי שפיות, ומי שנושא את הקור במסננת או בבגדים או במה שלא נושא בו מים, ואם הוא עשיר, הרווחים שלו יתמוססו או שכספו ייעלם, ואם יש לו סחורה בים פחד בשבילה, ואם הוא היה עני, כל מה שהוא צריך ולובש הוא לא יישאר איתו, וכלום נותר לחייו ….

…ומי שרואה שחול או עפר יורדים משמים, אם הם מעטים, אז זה טוב, ואם זה יותר מדי, זה נגד זה ….

…ובנוגע לזקן : מי שרואה שהוא התארך מדי, חזונותיו מעידים על חוב ומצוקה . אם זה נמשך עד שהוא נופל על הקרקע, זה מעיד על מוות, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ממנו בראנו אותך, ובו נחזיר אותך .~ אם זה נמשך עד שנדבק לבטנו, הוא הכה כסף ואת הפרצוף שבעזרתו הוא יתעייף כמו שהיה על בטנו . אם היה רואה שאורכו מדד טוב, היה מרוויח כסף, כבוד וחיים טובים . ונאמר שאם הוא הוארך עד שהגיע לטבור, זה הצביע על כך שהוא לא מציית לאלוהים . אם ראה שדפנותיו ארוכות ללא מותניו, אז היה מקבל כסף שאחרים ייהנו ממנו, ואבן סירין בא אל אדם ואמר : ראיתי שזקני מגיע לטבור שלי, והסתכלתי עליו . הוא אמר : אתה מואזין שמתבונן בתפקיד השכנים . אין לשבח את הזקן בפירושו של הנער שאינו מבוגר, ואם הוא רואה שלקח זקן זולתו בידו ומשך אותו, אז הוא יורש את כספו ואוכל אותו . אובדן הזקן אם הוא לא גדל מהווה עדות לקלות ולחיסול החוב והנרתיק . ואם ירידתו גדולה יותר, הדבר מעיד על השפלה וכסף ויוקרה . אם הוא רואה כאילו כרית מדברת עם אשתו, עניינו מבולבל מגורלו, והוא מפריד בינו לבין יקיריו, מכיוון שהשטן, אלוהים קילל אותו, דיבר אל חוה בצורה של קוסמטיקה . ושחור השיער של הזקן מעיד על מחלק אם היה כהה, כך שאם היה מושחר לירוק, הוא ירוויח הרבה רכוש וכסף, אבל הוא היה עריץ, כי זה מאפיין את זקנו של פרעה . הצהבהבה שלה היא סימן לעוני ומחסור, והאדום הוא סימן לאדיקות . ואם ראה שלקח את זקנו ושערו פזור בידו . הוא תפס אותו ולא השליך אותו אליו כי כסף הולך מידו ואז חוזר אליו. אם הוא רואה כאילו זרק אותו, הכסף נעלם ממנו והוא לא מוחזר אליו . שיער שפם מוגבר הוא מתעב . והשלמות שלו ראויה לשבח, והפרשנות של מריטת הזקן לאיש העשיר היא הפזרנות שלו בכספו, ועבור העניים מעיד על כך ששני אנשים נפגשים אותו יחד, ומעיד שהוא לווה מאדם משהו ומלווה אותו לאחר. . וגילוח הזקן, הכספי והיוקרה הולכים . אם הוא רואה כאילו חתך את זקנו את מה שנשאר מאחיזתו, אז הוא משלם לזכאת על כספו . ושערות אפורות בזקן וכבוד ויוקרה . המוגלובין : לסטר, אם Hb Balhina, הצביע מחויבותו לשנה . אם היה רואה כאילו גילח את ראשו ללא זקנו, היה שומר על סוד הבוס שלו . אם הוא רואה כאילו הוא פגע בכולם, אז הוא שואף להסתיר את עוניו, והוא מחפש את הגורל עם העם . ואם השירה תקבל את הפיגמנטציה שלה, אז היא תחזור לכיוונה ולא תישאר הרבה . אם הוא רואה שהוא מת מרוב בוץ או טיח, אז הוא מבקש חנויות ועניינו ידוע . זקן של אישה מעיד שהיא לעולם לא יולדת, ונאמר שזה מעיד על מחלתה. נאמר שזה התפרש כהגדלת כספי בעלה ובנה וכבוד בנה, ונאמר שאם היא נישאה, היא הצביעה על נסיגת בעלה . אם היא תראה שהיא בהריון, היא תלד בן וענייניו יתגשמו . ונאמר שמי שיש לו זקן ארוך והרבה שיער יהיה לו חיים ארוכים ויותר כסף . ונאמר שמשהו המתרחש לפני זמנו מעיד על רוע, כמו למשל כאשר בנים גברים רואים זקן או לבן בתחושה, ולנערות צעירות יש חתונה או בן . כמו כן, כל מה שהוא מחוץ לתקופתו למעט דיבור, כי דיבור הוא מדריך טוב, כי האדם הוא מטבעו בעל חיים מדבר . אם צעיר שטרם הגיע לחלום רואה שיש לו זקן, אז הוא מת ולא מגיע לחלום, וזאת מכיוון שהזמן הקדים שהיה צריך להיות לו זקן . אם הילד לא רחוק מזמן צמח הזקן, הרי שזו עדות לכך שהוא לבד ועושה את שלו . ומסופר שאדם בא לאבן סירין, ואמר : ראיתי כאילו הזקן שלי מתארך וסבלאי לא התארך, אז הוא אמר : אתה מכה בכסף שאחרים יכולים לברך עליו . והוו הוא עזרתו של האיש שמתהדר בו וחי איתו בקרב האנשים, אז מה שהוא ראה בו קרה אז הוא פירש את זה כמו שציינת . ומי שרואה מחצית מזקנו מגולח, אז הוא חסר והוא הולך לקראתו, כך שאם גילח אותו צעיר לא ידוע, הוא הלך לעבר ידו של אויב שהכיר, או את שמו או את מקבילו . אם שייח 'מגלח אותו, אז הוא הולך עם הגבול המשוער שלו, ואם זה לא ידוע, אז הוא הולך לכיוונו בידי ראש מנצל מדכא, שאין לו בסיס, ואם הוא רואה שהוא מנותק, אז צריך לחתוך אותו מכספו וללכת מצידו באותה מידה שהוא חותך מזקנו . אם הוא רואה שהם טסו, אז הוא הולך למשפחתו והיכולת שלו היא מכספו . גילוח קל יותר ממריטה, ומריטה עשויה להיות טובה לחלק מענייניו אם הפנים אינם חשדניים, אך הטוב הזה קשה לו ….

…לירוק מציין את כוחו של אדם בחלום, כך שמי שרואה את הרוק שלו התייבש, הוא לא יוכל לעשות את מה שהוא רוצה ממה שעושים עמיתיו, ולהגיד את דבריו ומילותיו . ומי שרואה שהוא פלט קצף וקצף מפיו, אז זה מעיד על מילות שווא שהוא אומר או על שקר שהוא משקר . וכסף האיש יורק לפי יכולתו, ולכן מי שרואה שהוא יורק על קיר מוציא את כספו בג'יהאד או משתמש בכספו בסחר, אם הוא יורק על האדמה הוא קונה חווה או אדמה, ואם הוא יורק על עץ מפר שבועה או מפר שבועה . אם הוא יורק על אדם, הוא נפלט . יריקה חמה היא סימן לאריכות ימים, ויריקה קרה היא סימן למוות . ורוק יבש בפה הוא עוני, כיח הוא הכשר של דיבור, ידע או כסף . זה עשוי להצביע על בריאות או מחלה, ואם אדם רואה את כיח שלו משתנה מצביע על מצב רוחו הרע . יריקה בחלום עשויה להצביע על הפרעה של נוחות והנאה, ואובדן ילדים . רבים מדי בחלום הם עדות לחרדה ומצוקה . ומי שרואה את זה כאילו הוא יורק אז הוא מוציא מילים רעות, ואם יש בזה דם או ליחה עבה, אז דיבורו אינו מותר לו . ומי שיראה שהוא יורק בפני אדם או בעל חיים, ייתן לו מילים שאינן מותרות לו ….

…ומי שרואה שסבאלי התארך, זה מתפרש בשני אופנים, התהילה והילד, וחזון הגבות אם הכסף והקישוט מתארכים מדי, ונאמר שיש חיים ארוכים ….

…אד-דהן : שבח טוב, אם זה יותר מדי, זה הופך לדאגה ….

…בחלום הוא איש קשה, שצובר יותר מדי כסף . ועץ האלון מציין אדם עשיר, כי האלון שופע אוכל . זה גם מציין שייח גדול על גדולתו . או שזה מצביע על זמן רב כי הוא נעשה זקן ושנים רבות חולפות על פניו . וסמן שעבוד בגלל הקוצים שבתוכו . ובלוט ומפלצת או נסיעות . ואולי אלון מסמל מעשה סדום . ו Ballout Shah מציין את הכושים ….

…מיץ ומיץ : טוב מאוד, אז מי שמתחייב לכך בחלום, אני אסתכל על מצבו, ואם הוא יהיה עני, הוא יהיה עשיר, ואם חזונותיו לציבור כאילו הם סוחטים ענבים או שמן או דברים אחרים אחרים בכל מקום, והם היו כל כך פוריים ושוחררו . אם הוא רואה שהוא חולה או כלוא, אז הוא בורח ממצבו בכך שהוא משאיר את הלחץ ממאסרו, ואם הוא רואה שיש לו תשואות או חובות, עליו לשלם אותו ולהפיק ממנו תועלת . ואם יראה זאת, מבקש הידע והסונה יבין אותו ויסחוט את דעתו מחזהו . ואם הוא רואה בכך רווקות, הוא יתחתן, אז הזרע שלו ייצא והוא מפרה את פרנסתו . אם המיץ היה יותר מדי, והיו לו תאנים, יין או חלב עם סולטן . ומי שראה את זה כאילו סחט ענבים והכין לו יין, הוא זכה לחסד אצל הסולטאן והשיג כסף אסור לסיפור יוסף עליו השלום ….

…ומי שחושב שלשונו ארוכה מדי, הוא ידבר הרבה, ואולי זה יפשט את כל מי שמזיק ….