…חדר אמבטיה הוא בחלום שליח ישר, חבר כנה ומאהב מקנא . אולי זה מעיד על הנשים המוגנות ששומרות סודות . יונים עשויות להתייחס ליונים שהן מוות . וזה מציין אישה עם ילדים, או גבר עם הרבה ילדים, שקולט לאנשים שבביתו . וחזון היונים מעיד על הבכי . היונה הביתית היא אישה ערבית טובה, והביצים שלה הן בנות או שכנות, המגדל שלה הוא תרכובת של נשים, והגוזלים שלה הם בנים . שאגת היונה מאשימה גבר באישה, והלבן הוא דת, הירוק אדוק, השחור הוא כרית, והלבן הוא תערובת . ואם יונתו הסתובבה ולא תחזור אליו, יתגרש מאשתו או שהיא תמות . ואם יש לו יונים מעופפות, יש לו נשים ועובדות שהוא לא מוציא עליהן, אז אם הוא מפנה כנף מביתו . והיונה היא עוזרת ערבית, ובסמכותו של אבן סירין, אלוהים אדירים ירחם עליו, שהיא חדשות שמגיעות מרחוק . והיונה היא אישה אהובה שהיא חופשייה או שפחה . ומי שראה שהוא שחט יונה, יתחתן עם בתולה עוזרת . ויונה אחת נולדת ממשרתת . ומי שראה שהוא אכל מבשרה היה פינוק . ויונים עם גוזליהם בשבי עם ילדיהם . ומי שיראה שהוא ציד יונים, הוא יקבל כסף מאנשים מכובדים . וזה היה אומר : מי שרואה יונה, הוא אינו שואל הבורא יתברך על כל דבר, אבל הוא נותן את זה . אם הוא רואה שיש יונה בביתו, והמחפש רווק, אז הוא יתחתן עם אישה יפה וחברית . ועקרת הבית מסכימה עם בעלה . אם הוא רואה שהוא יונה ועומד עליו או טס איתו בטיסה, אז הוא יקבל הנאה או שמחה, טוב וחסד . ונאמר : מי שרואה שהוא הפך ליונה שאוכל את כספי אויביו, והיונה מציינת את החדשות הדחופות ואת הספר, כי היא מעבירה את החדשות בספר, ואלה חדשות טובות למי שנמצא מצוקה, או נעדרו אם מטוס מגיע אליו, אלא אם כן הוא חולה ונופל עליו, כי זו יונת המוות, ולא במיוחד אם זה היה מהיונה וצעק לראשו . אולי היונה הייתה זרע . ומיטב היונים הירוקות . מי שרואה חסר בעין חממה, זה חסר בדת ובמוסר של אשתו . ומי שרואה שהוא זורק יונה, הוא משמיץ אישה או מסמס לה במילים רעות . ומי שרואה שהוא הכה מביציות של יונים, זה יפגע בכסף אצל נשים וילדים . ומי שרואה שהוא תופס יונה ביתית, הוא יתפוס אישה אסורה . ומי שרואה שהוא מאכיל יונה, הוא מדבר אישה ומלמד אותה . ומי שרואה יונה או ציפור על ראשו, או על כתפו, או קשורה לצווארו, הדבר מעיד על פעולתו בינו לבין בוראו . אם הציפור הייתה שחורה ומכוערת למראה, הדבר מעיד על קבלת עבודתו והשחיתות של דתו . אם זה היה בצבע לבן, זה נראה טוב, מה שמעיד על עבודתו הטובה ועל צדקתו . ומי שיראה שהוא הכה מנוצות היונים או מבשרן, יסבול הרבה כסף וטוב . ראה גם ירח ….
חולם על יונה תוקפת
(25 פירושים ומשמעויות של חלומות על יונה תוקפת)…ומי שיראה שהוא תפס יונה, הוא יסבול מאישה אסורה. זה אם היונה היא ביתית ואם היא פראית, אז אין בה שום דבר רע ….
…ונאמר כי מי שראה כי תפס יונה, שבנו יבוא אליו, ונאמר כי חזון אפרוחי היונים מתפרש משני הצדדים על ידי פגיעה בכסף של נשים למי שמתאים לו, והם לפניהם ….
…ומי שרואה שנתן לו יונה, אז הוא מרוויח ממדינה רחוקה ורואה תפוח של עין וטוב ….
…ומי שרואה יונה שחורה שמגיעה אליו, הוא נעדר ….
ומי שרואה יונה שנחתה על כתפו, מעל לראשו או בצווארו, אז הוא מתפרש על ידי עבודתו, וצבעו נחשב אם הוא שחור ומכוער למראהו או משהו דומה לזה, עבודתו הוא גרוע יותר ואם הוא נראה טוב ולבן
…ומי שרואה שהוא רואה יונה עם אגוזי לוז, הוא משמיץ אישה .)…
…יונה לראות יונים בחלום ולשמוע אותן מריעות בקינן מעיד על שלום המשפחה וילדים חסרי דאגות . הפרשנות של החלום הזה עבור הילדה היא שהיא תתחתן מוקדם ותנהל חיים מאושרים . אם חלמתם לראות יונים כמטרות בזריקת מירוצים, ואם השתתפתם במרוצים אלו, פירוש הדבר שעליכם לשים לב לגסות רוחכם, המתבטאת בהתמודדותכם עם אחרים . הרחק מהנאות מהירות ומטה . אם אתה רואה יונים בחלום, זה מנבא שתמנע מבעיות ותשמע חדשות מחבר נעדר ….
…יונים שרואים יונים בחלומות כשהם מזדווגים ובונים את קיניהם מעידים על רוגע העולם ועל בתים מאושרים שבהם ילדים מודים בציות וברחמים שוררים על כולם . אם אתה שומע את יללתו של יונה בודדה בחלום, אז זה מבשר על כאב ואכזבה עקב מותו של אחד מאלה שאתה מבקש לעזור, ולעתים קרובות זה מבשר את מות האב . אם אתה רואה יונה מתה, זה סימן רע להפרדת בני הזוג, על ידי מוות או בגידה . אם אתה רואה יונים לבנות, זה מעיד על יבולים בשפע ואמון עיוור בנאמנותם של חברים . אם אתה רואה בחלומך להקת יונים לבנות, אז זה מעיד על ביטחון, אושר תמים והתפתחויות מזל בעתיד . ואם אחת היונים העבירה לך מסר, זה כולל חדשות בעלות אופי משמח מחבר נעדר, שכן היא מעידה על פיוס בין אוהבים . אם היונה נראית מותשת, הרי שהפיוס יגבר על גוון של עצב, או שהחדשות המשמחות עשויות לתת נופך של עצב על ידי אזכור חבר חסר ישע . אם המכתב הוא מהעבודה, ייתכן שאחריו תקלות קלות . אם אתה חולם על מסר שמנבא שאתה גונה, אז מחלה חשוכת מרפא תפקוד אותך או קרוב משפחה שעלול לגרום לך אסון כלכלי ….
…מי שיראה שיונה באה אליו בכוונה, הוא יקבל בשורות טובות ממקום והדבר הכי טוב שהוא רואה ביונים לבנות ….
…ומי שראה שיונה נוחתת על ביתו, זה יפרש את הגעתו של נעדר ….
…ג'ה `אמר את חזון היונים בשישה היבטים: אישה, מצוקה, חוב, הפרעה, אשרור והלוואה. אולי חזון היונה מעיד על אישה יקרת ערך או על ראש הבית ….
…היונה : האישה הצדיקה והאהובה היא שלא מחפשת תחליף לבעלה, ונח עליו השלום קרא לה ומציין את החדשות הדחופות, השליח והספר, כי היא מעבירה את החדשות ב הספר, ומקורו הוא שנח שלח את העורב לדעת את עניין המים עבורו, והוא מצא גופה צפה על המים, אז הוא עבד איתה, הוא שלח את היונה והיא הביאה לו נייר ירוק והוא קרא לזה : זה למי שנמצא במצוקה או שאין לו בשורה משמחת אם הוא נופל עליו או שמטוס מגיע אליו, אלא אם כן הוא חולה ונופל על ראשו, כי זו יונת המוות, במיוחד אם זה היה מהיונה והתנופף בראשו בשינה, ואולי היונה הייתה ילדה . והיונה הירוקה הטובה ביותר, ומי שרואה שהוא הבעלים ממנה לאין שיעור, יהיה לו שלל וטוב . חלקן בנות ושכונות, והמגדל שלו הוא מתחם של נשים, וגוזליו הם בנים או שכונות . ומי שרואה יונה אנושית, אז הוא איש אשור, ואם הוא זורע מספוא ליונים וקורא להם אליו, אז הוא מוביל . והיונה שואגת, מאשימה גבר באישה . ביצים הן דת, ירקות הם יראת שמים, שחורים הם אדונים של נשים וגברים, וגלידות הם בעלי תערובות, ומי שמנוכר ביונה ולא חוזר אליו, הוא מתגרש מאשתו או מת, ולמי שיש לו יונים יש נשים ונשים שפחות שלא מוציאות עליהן . אם כריתת כנף של יונה תישבע לאשתו לא לצאת החוצה, או להיוולד לו על ידי אשתו, או להיכנס להריון . היונה היא גבר או אישה ערבים, ומי ששוחט אותה יקלקל אישה בתולה, וכל מי שאוכל את בשרו יאכל את כספי האישה . ויונים עם אפרוחיהן, שבי עם ילדיהן . והיונה המנחה המיוחסת, חדשות שמגיעות מרחוק . ואם אשתו הייתה בהריון, היא ילדה ילד . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו פגעתי ביונה לבנה שמאוד אוהבת אותי, כאילו אחת מעיניה היא אחת העיניים הטובות ביותר של יונה, והעין השנייה בפנים סביבו היה מכוסה צהוב . אבן סירין צחק ואמר : אתה מתחתן עם אישה יפה שאתה אוהב מאוד וזה לא משנה לך מי ראית בעיניה, כי הפגם לא נמצא בראייה, אלא הוא משהו בדגדגן שלה, וזה רע באופי שלה ופוגע בך בזה . אז אדם החזון התחתן עם אישה וראה ממנה דמות חזקה ….
…חדר האמבטיה : מציין את האישה שתמוסס איתו את המיזרה, והאדם נלקח איתו כאשר זיעתו יוצאת, כיוון שזרעו נופל ברחם, וזה כמו פות . ואולי הוא ציין את תפקידם של אנשי הגיהינום ואנשי הרשע, הסכסוך והדיבור, כמו תפקידם של הנואפים ובתי הכלא, ותפקידם של השליטים והאספנים על אשו ודיכויו או הטרור של משפחתו ושל שערים טובים ממנו ושפע המים הזורמים בו . ואולי מצוין על ידי הים והחולי, ולעזאזל . מי שרואה את עצמו בחדר אמבטיה או מישהו אחר רואה אותו בתוכו, ואם הוא רואה אותו מת, אז הוא נמצא בתוך האש והאינטימי, כי הגיהינום הוא תפיסתי ויש לו שערים שונים, ובו האינטימי והסמוק, ו אם מטופל יראה זאת, אסתכל על מצבו, ואם הוא רואה שהוא מחוץ לבית החום לבית הטהרה, ומחלתו היא ערה חופשית, קמתי . אז מי ששוטף ויצא מזה, הוא יצא שלם . אם מחלתו הייתה הצטננות, היא גברה וחששה ממנו . אולם אם הוא שוטף ולובש בגדים לבנים, בניגוד להרגלו, ונוסע בסירה שאינה מתאימה לו, כלומר לשטוף אותו, לעטוף אותו ואת ארונו . ואם זה היה בחורף, ההתכווצות הפחידה אותו . אם הוא רואה שהוא נמצא בתוך בית החום, אז הוא נגד מה שהוזכר קודם לכן ביציאה, אז תתייחס לשיקול, והבית האמצעי יהיה לחולים שישבו בו, מה שמעיד שהוא מתווך במחלתו עד שהוא נכנס או עוזב, אז זה נסיגה או התאוששות . ואם הוא לא היה חולה, והיה לו מריבה או צורך בבית של שליט, שליט או שליט, פסק הדין עבורו ועבורו מבוסס על מידת החום או הקור שקיבל בחדר האמבטיה, או חלקלק או ריסוס . אם כל זה, והאיש היה רוואי, יתחתן או השתתף בחגיגה או הלוויה, והיה בזה רעש או רעש, דאגות וצער, כמו זה שבשירותים, אחרת תהיה לו סיבה בשבילו כסף העולם עם שליט בגלל זרימת מים וזיעה, שזה כסף . זיעה עשויה להצביע על דאגה, עייפות ומחלות, במיוחד בעננות ובטמפרטורה של חדר האמבטיה . אם פשטו אותו מבגדיו, הרי שזה אצל אשתו, ולמען משפחתה ובשביל משפחתה, יבוצע בו מה שהאמבטיה קוראת . אם הוא בבגדיו, העניין הוא מנקודת מבט זרה או כמה עניינים אסורים כמו האם, הבת והאחות, כך שגם תנאיו נחשבים, ודרגותיו ומקומות מגוריו מועברים, ומה הוא נפגש או נפגש ברשותו בחדר האמבטיה, והעברתו בו ממקום למקום . ואם הוא רואה שהוא נכנס אליו דרך תעלה או אנרגיה קטנה בדלתו, או שיש בו אריה, לביאה, בהמה, עורבים או חיים, אז הוא אישה שנכנסת אליה בעיטור, והוא פוגש איתה את אנשי הרוע וחוסר המוסריות בקרב העם . כמה מהם אמרו : חדר האמבטיה הוא בית של נזק, ומי שנכנס אליו נפגע מהנשים . יונים נובעות משמם האינטימי, שכן הן בשר חזיר, ויונים הן גיס או קרוב משפחה . אם היו משתמשים בו מים חמים הנשים היו נלחצות, ואם הם היו המומים ונכנסים לשירותים, הם יצאו מעננה . אם הוא מתיישב בחדר האמבטיה, אז הוא שובר את האישה ומכריז על פקודתו, כי האמבטיה היא המקום בו נחשף ה~אווה ~ . אם הוא יבנה אמבטיה, אז הוא יבצע מגונה ויתעב אותו בכך . אם חדר האמבטיה חם ורך, אז משפחתו, חתנו וקרובי נשיםיו מסכימים, עזרו לו וירחמו עליו . אם הוא קר, הוא לא מתערבב איתו ולא מרוויח מהם . ואם היה לו חם מאוד, הם היו מחוספסים, והוא לא ראה אותם מרוצים מחומרתם . ונאמר שהוא ראה שהוא בבית החם . כי אדם בוגד בו עם אשתו, והוא שואף לעצור אותו, ולכן הוא לא מתכונן אליו . אם האגן מלא והמים זורמים מהבית החם לבית האמצעי, אז זה יכעיס אותו על אשתו, ואם האמבטיה מיוחסת לזעם העולם, ואם הוא קר, אז האדם החזון לקוי ועם מעט הכנסה, וידו אינה מגיעה למה שהוא רוצה . ואם הוא חם, רך ואוהד, אז ענייניו הם של אהבה, והוא יהיה אוהב המדינה, שרואה בו הקלה ושמחה . ואם חם מאוד, אז זה יהיה פורה, ולא יהיה לו מידה, והוא לא ישבח את העם . ונאמר כי מי שראה שהוא נכנס לשירותים הוא עדות לקדחת מצמררת . אם הוא רואה שהוא שתה מים חמים מהבית החם, או שפך אותם או התרחץ איתו באופן שאינו כביסה, אז זה דאגה, מצוקה, מחלה ואימה, כמו המים החמים, ואם הוא שתה אותם מהבית האמצעי, אז זה חום מוצק . אם משקה מבית קר, אז הוא צייר, ואם הוא רואה שהוא שוטף את עצמו במים חמים ורוצה לנסוע, אז הוא לא צריך לנסוע . אם הוא נשכר על ידי אדם המבקש את טובתו, אז אין לו סעד, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואם הם מבקשים עזרה, הם יטופלו במים כמו זמן זמן .~ אם משולבים האמבטיה, הכיבוי והנורה, קחו את האמבטיה והאמבטיה ועזבו את האמבטיה, כי זה חזק יותר בפרשנות . אם הוא רואה יונה לא ידועה במקומו, אז יש אישה שאנשים יצפו בה . וכמה מהם אמרו : מי שראה את זה כאילו הוא בונה חדר אמבטיה, הוא הקל על עצמו . והוא סיפר שאדם ראה כאילו הוא החליק לשירותים, אז הוא חתך אותו במעבר חצייה, והוא אמר : אתה כל כך גרוע . הוא הראה לו שהוא החליק לשירותים, ורגלו נשברה ….
…המסגד הוא בחלום איש מדען . ומי שרואה שהוא בונה מסגד, זה מעיד על טוב ועל סונה, קשרי קרבה והנחת צדק אם הוא כשיר לכך . ומי שרואה מסגד שמתפקד היטב הוא אדם שאוסף איתו אנשים ומתחבר ביניהם בטוב ובטוב . ואם הוא רואה מסגד שנהרס, אז הוא ימות שם, מלומד ראשי שיש לו דת וסגפנות . אם הוא יראה שאדם לא ידוע מתפלל במסגד והאימאם של המסגד חולה, הוא ימות . ואם היה רואה שביתו הופך למסגד, היה מכה בצדקות, סגפנות וכבוד . ואם הוא רואה שמסגד הפך יונה, אז אדם נסתר מתעב . והמסגד מציין את השוק והמסחר . מי שבונה מסגד כקורבן לאלוהים הכל יכול קובע את האמת, מחייב את הטוב ואוסר את הרע, ואם הוא מלומד שמלחין ספר, אז אנשים נהנים מהידע שלו, ואם הוא עשיר הוא משלם לזכאת הכסף שלו , ואם הוא רלוונטי, הוא התחתן, ואם היה נשוי, נולד לו בן, וזכרו הטוב הופץ, ואם היה עני היפטר, ורק אסף אנשים בטוב, ועזור להם לציית לאלוהים . אם הוא בונה אותה באופן שלא מותר לבנות, או אם המיהראב סוטה ממנה לכיוון אחר, אז זה מעיד על רוע . הוא הרגיש שהוא בונה מסגד אטווגה בדת או עלייה לרגל, או בנייה נמשכת כמו אמבטיה או בית מלון או חנות או אחרת . ומי שרואה שהוא מקגיר מסגד, הוא תומך יתום, ואם הוא גדל במסגד, אז הוא מגדיל את חובו ממעשה טוב או נימוסים טובים . אם החנות עברה והפכה למסגד, היא ציינה את הרווחים המותרים, או שהמותר היה מעורבב עם האסור, או שהמשיל היה משולב במים בלבד . והמסגדים הנטושים מצביעים על רשלנותם של חוקרים, על ביטול העניים הטובים ועל איסור הרע, וזה מעיד על הסגפנות המנותקת מהעולם, ומי שרואה שהוא נכנס לדלת המסגד, מתגאה בכך השתטחות, ואז הוא מבורך בתשובה, אמר הקב~ה : ( ונכנס בדלת בהשתטחות ואמר, אנו סולחים על חטאיך ). ומי שרואה שהוא מגיע למסגד ומוצא שהוא סגור ופותח לו, אז הוא ממנה איש חוב ומציל אותו ממנו ומשפר את שבחו עם האנשים, וכל מי שרואה שהוא נכנס למסגד בזמן שהוא ואז נוסע מנתק את קרבתו בעצמו, הוא מונע מהם לתמוך בו . ומי שרואה שהוא נפטר במסגד מעיד על ניצחון על האויבים, כי אלוהים אדירים אומר : (הוא אמר : מי שפגע בסדרם, נשתמש בהם כמסגד ) , והכניסה למסגד הגדול במכה מעידה על ביטחון מפני פחד וכנות של הבטחה . ראה גם אלג'מי ….
…מזל קשת הוא בחלום מסע ואח, אישה וילד, וזה קרוב לאלוהים הכל יכול, כי הקב~ה אומר : ( כך זה היה מעבר לפינה או למטה ). ומי שרואה קשת עם כיסוי, אשתו בהריון . ומי שנתן לאשתו קשת והיא בהריון, היא ילדה לו משרתת . ואם אשתו תתן לו קידה, הריונה הוא ילד זכר, כי הילד נמסר לאביו, אז הוא יהיה איתו בחנות שלו, והאישה מגדלת את הילדה ונשארת איתה בבית . ומי שרואה שקשתו שבורה, ואין שום נשק איתו, אז אחיו, בנו, בן זוגו או חברו ימותו . ומי שרואה את קשתו שבורה בידו, הוא מורחק מתחום שיפוטו אם הוא מושל, והוא מפסיד אם הוא סוחר . מסע בקשת . ומי שרוכב על חוט בקשת, אז הוא יתחתן, ואם פירוקו גרוש, וכל מי שרואה את הסולטן נותן לו שתי סוגריים, הוא מגיע לדרגה ונסיכות, כי אלוהים אדירים אומר : ( אז הוא היה סביב בפינה או למטה ). הסוגריים מסומנים על הגבות . מי ששובר את קשתו ייסע . אולי הקשתות שלו היו שקריות או נכונות . ומי נכנס וקשת הפסקות לה גיד, אז הוא יהיה לגרש את אשתו, ואולי הוא יוסר המדינה שלו . ואם הוא זורק חץ ועושה טעות, מדובר בניצול לרעה של סמכותו, ואם יפגע במטרה הוא ישיג את מבוקשו . ומי שרואה בידו קשת מתוחה, ילד ייוולד לו . ומי שיראה שהוא משליך את דרך האל, אז יהיה לו כבוד . השלכת קשת אגוזי לוז לשממה היא ציד ושלל חוקיות, ובארץ שקר והונאה . אם הוא רואה שזרק ציפור אגוז, אז הוא משקר לאיש ענק כוזב . אם הוא זורק יונה, זה פוגע באשתו . וקשת האגוז למי שבבעלותו היא זונה, וקשת האדם היא מחלת מפרקים, וקשת הקשת היא חיים ארוכים, וקשת הקשת בזבוז של כסף, וקשת הקידוח היא פרנסה ותועלת, כמו גם קשת המחרטה . ראה גם חץ ….
…פחד מאלוהים 103 – בסמכותו של חייט המוסלמי, שאמר : גבר אמר לאבן אל מוסייב : הראיתי לי שתן בידי, אז הוא אמר, ~ירא אלוהים~, אם אישה אסורה באה במגע עם אתה, אז תראה, ויש אישה בינה לבינו הנקה . 104 – ואחר הגיע אליו ואמר : הו אבו מוחמד, אני רואה כאילו אני שתן בתוך מטע זיתים. הוא אמר : הביטו תחתיכם, אישה מתחתיכם, שנישואיה אינם מותרים לו . 105 – על הסמכות של המוסלמים אל-Khayyat, אמר : גבר – כלומר סעיד בן אל-Musayyib – אמר לו כי ראיתי יונה כי נפלה על המגדלור של המגדלור של המסגד, והוא אמר : מתחתן אל-חג'אג ' בתו של עבדאללה אבן ג'עפר אבן אבי טאליב (5). אל-חג'ג 'נישא לבינת עבדאללה בן ג'עפר, אז עבדול-מאליק בן מרואן כתב לו בכוונתו להתגרש ממנה, ולכן התגרש ממנה . 106 – בסמכותו של אלח'יאט המוסלמי, הוא אמר : אדם בא לאבן אלמוסייב ואמר : אני רואה שעז מגיעה מהדק את הקפל, והוא אמר : תשחט אותו, הוא אמר, שחט, הוא אמר. : אבן האום Sala'a מת, אז מה עד שהוא הגיע כי הוא מת, מוחמד אבן עומר אמר – האמצעי Allowavdy – היה בנו או Slae איש של אנשים נאמנים של העיר מחפש אנשים 107 – A אדם בעל הבנת בן Musayyib הוא רואה בשינה את קונה נלחם באש, הוא אמר : אם ראאם לאשר לא ימות אפילו ירכב על הים וימות נהרג, הוא אמר : הוא רכב על הים יירפא באבדון ויהרג יום חדש (2) עם חרב (3). 108 – מן עובייד בן בהיפוקמפוס – אללה אבן Nawfal אמר : שאל את הילד לא ליצור לי, אמרתי את בנו של Musayyib : אני יכול לראות שהוא מכניס ביצים אבן, בנו של Musayyib אמר : עוף Agamy לשאול סיבה אל הפרסים, Vtsrit אמר פולד Li היה לא Azld לי (4). 109 – בסמכותו של אל-חיאת המוסלמי, הוא אמר : אדם אמר לאבן אל-מוסייב : הו אבו מוחמד, ראיתי כאילו אני יושב בצל, אז קמתי לשמש , אז אבן אל- מוסייב אמר : אלוהים, אם היית צודק, היית יוצא מהאיסלאם, אבו מוחמד, יצאתי עד שנכנסתי לשמש והתיישבתי. הוא אמר : אתה שונא את חוסר האמון, הוא אמר : אז הוא יצא בזמן עבד אל-מאליק בן מארוואן ונלקח בשבי, והוא נאלץ לא להאמין, אז הוא חזר ואז הגיע למדינה והוא היה ניתנה הבחירה בכך (5). 110 – בסמכותו של חלב אל-אקילי, הוא אמר : סעיד בן אלמוסייב בא לבוא ואמר : הו אבו מוחמד, ראיתי קסמים על פניו כאילו משה נלחם בפרעה, אז הוא אמר לו : מי המנצח ? הוא אמר : משה ניצח את פרעה. הוא אמר וצעק בקולו העליון : ~אבן מארוואן וורד הכעבה נספו – שלוש פעמים .~ ואז הכיר את בעל העיר, אז הוא יצא עד שעמד על ראשו ואז אמר : אתה מאחל למותו של מפקד נאמנים. אני מקווה שאלוהים יהרוג אותך לפניו. סעיד אמר : הסיפור שלך יתגלה לתשעה ימים , הוא אמר : הם נשארו רק תשעה ימים עד שהגיע נוסע עם מותו והיילוד לקח את בנו ….
…נדיר סיפר שאדם הגיע לסייד בן מוסאיייב אמר, ראיתי על מרפסות המסגד יונה לבנה היטב ואם הנץ בא ואנמלה אמר שאישרר את חזונך ואלאגאג מתחתן עם בת עבדאללה בן ג'עפר, כי אשת היונה לבנה כחולה – מלך ערבים של בז שבב, לא רק הצליינים יצאו ) גם החזון עבר ….
…בוצה מעידה על טוב בחלום, במיוחד אם הוא איבד מים, או היה עני, אז זה מעיד על סכר עוניו עם זרם הפרנסה . מי שהיה רווק, וראה את הבוצה, התחתן והיה לו יונה וחמות, והבוצה הצביעה על קיום מינימלי . מה שקרה בחלום של בוצה הם הם, עצב ואימה, כך שמי שרואה שהוא נכנס לבוצה, הוא ייפול לצער ותעתוע, וזה השחור של הבוצה . בוצה מעידה על בזבוז כסף, עקרונות רווח ותקנות צדקה ….
…אל-סאקר : מציין שני דברים : אחד מהם הוא סולטן אצילי ולא צודק שהוזכר, והשני הוא אבן רפי . ומי שראה נץ הלך אחריו, איש אמיץ כעס עליו . מסופר שאדם הגיע לסעיד בן אלמוסייב ואמר : ראיתי על מרפסות המסגד יונה לבנה, ונדהמתי מטובו, אז הגיע בז וסבל אותה . אבן אלמוסייב אמר : אם אתה מאמין לחזון שלך, אל-חג'ג 'יתחתן עם עבדאללה בן ג'עפר . כמה מעט נמשך עד שהתחתן איתה, ואמרו לו : הו אבו מוחמד, איך קיבלת את זה? הוא אמר : בגלל שהיונה היא אישה, והלבן טהור, אז לא ראיתי אף אחת מהנשים שהיו טהורות יותר מנערת הציפור שבשמיים, והסתכלתי על הבז, ואז זה היה ערבי ציפור שלא הייתה אחת הציפורים הזרות, ולא ראיתי בקרב הערבים נץ של אל-חג'ג 'בן יוסף ….
…מי שראה שהוא טס מלמטה לגובה בלי כנף קיבל את משאלתו ועלה גבוה כמוהו, ומי שראה זאת כאילו הוא טס כזבוב יונה יוחס .)…
…חלק מהמתורגמנים אמרו: מי שראה שהוא משחק עם יונים ונמנה עם אנשי השחיתות, אז פירש שהוא הומוסקסואל כי זה היה אחד הטקסים של אנשי לוט, וכעת אנשים רבים מתפתים ל האומנות היא על ידי משחק יונים, אז תן לו לפחד מאלוהים אדירים ונאמר שחזון של כל יונה מתפרש למאה דרהם ואבו סעיד המטיף אמר שהוא ראה שהוא מכריז על אהבה לתפוס יונים, הוא אדם ש קורא לאנשים לשחיתות ….
…לגבי הריר : מי שרואה כאילו יש לו ריר . מכיוון שהוא ממלא את חובו, או חוסך מהם, או שהוא מתיר לעם לעשות דבר שעשה . נאמר כי הריר הוא המדריך של הילד, כמו גם הראיות לכך שהכוס נוצר מריר האריה . ומי שרואה שהוא רוכב על האדמה, תיוולד לו בת . אם היה רואה כאילו הוא עובר על אשתו, היא הייתה נכנסת להריון ויולדת בן . ואם יראה את אשתו מפילה אותו, היא תלד בן או תגמל בן צעיר, וכל מי שקיים יחסי מין בבית של גבר, הוא מתחתן עם אישה מאותו בית, בין אם מותר ובין אם אסור . אם הוא נתקע במיטת גבר, אז הוא בוגד באשתו. אם הוא נועץ במטפחתו, הוא בוגד בו במשרתו. אם הוא רואה שהוא מתאבל, ואישה לוקחת את הנזלת שלו, אז היא מתעתעת בו ונושאת אותה . אם הוא רואה כאילו הוא שוטף ריר של מישהו אחר, אז גבר מרמה את אשתו, והוא שואף לכסות אותו, ולא להסתיר . אם הוא רואה שהוא אכל את הנזלת שלו, הוא אוכל את הכסף של בנו . ואם אכל ריר של מישהו אחר, אכל את כספו של בן אחר . אם הוא רואה כאילו יש לו נזלת באף, אז חזונותיו מעידים על חוט אשתו . ואם ראה כאילו הוא מתעטש ויצא בעל חיים מאפו, מיוחס לו ילד אחר . אם החוץ היה אריה, הוא היה בן גנב . אם זו הייתה יונה, אז בת אהובה . אם הוא רואה את הליחה שלו זורמת, הוא הכה בילדים כמוהו, ואם הוא רואה אדם עם תפר בבגד, הוא יחבר אותו לנישואין ….
…ומי שרואה את אדם, עליו השלום, את יופיו ותפארתו, את שומר האפוטרופסות, אם הוא ראוי, אחרת הוא יייחס לאדם גדול או יציין כי חטא, אז עליו לחזור בתשובה. אם הוא רואה שדיבר איתו, יש לו ידע וידע. מי שראה את אידריס קיבל דרגה גבוהה של כבוד ומי שראה את נח היה לו חיים ארוכים והוא סבל ממצוקה ופגיעה וניצח והביא ילדים לאשתו של דינה ומי שיראה מכסה המנוע עליו ישלט על ידי טיפש ובור אנשים, והוא ניצל ומנצח בטוב ובטוב, וכל מי שראה צדיק הוא השיג מהטפשים ואז הוא ינצח או שבעניין שלו זה טוב. או שיש לו אישה לא מוסרית, ואם הוא מישהו שעושה את עבודת עמו, שיראה מאלוהים ויתחרט, וכל מי שרואה את אברהם, אז הוא יבצע את חג'ג 'או יתברך באהבת האל, ודאגותיו ו המצוקה תיעלם, ונאמר כי עוול משליט לא צודק יגיע אליו והוא ינצח. וכל מי שרואה אותו ומי שרואה את איוב פוגע בו באסון אז הוא ניצל ומפצה בטוב, ואם הוא חולה או חולה שלו, הוא יירפא מאלוהים אדירים וכל מי שרואה את יונה הוא ממהר בעניין שפוגע בו מכליאה ומצוקה, אז הוא יינצל ומי שרואה את דוד כאפוטרופוס ויכול להיות שהוא נגוע בגלל אישה וייתכן שיהיה לו משהו והוא הושפע מליקריץ, ומי שראה את שלמה כאפוטרופוס של המדינה וההוראה מפסיקתו ומי שרואה את זכריה, בזקנתו, משיג בן אדוק, וכל מי שרואה את יחיא זוכה באדיקות וביראת שמיים, או שהפך להיות ראוי ומדינה, ובשורות טובות מגיעות אליו, ומי שרואה את ישוע הופך לסגפן, מתפלל לנסיעות תכופות, ולמי שרואה ייאוש יש קריאה לענות לאויביו, ומי שרואה ירקות, הוא יבצע חג'ג 'ויהיה חיים ארוכים ואולי יציין פוריות לאחר הגזמה, ומי שראה את לוקמן סיפק חוכמה או בן צדיק, ומי שראה נביא של הנביאים, עליהם השלום במקום, אם משפחתו הייתה במלחמה, הם היו מנצחים על אויבם, ואם הם במצוקה או חוסר הקלה מהם, ומי ראה שהוא ביקר אצל נביא, חי או מת, אם הוא היה אדוק, הוא גדל אם הוא לא צייתני, אלוהים יסלח לו, או שהוא מציין שהוא יבקר אותו כמו שהוא ראה, או שהוא מציין שהוא מהעם של גן עדן, או שקרה לו טובה וברכה, וכל מי שרואה אחד מהם בזמן שהוא בצלם טוב, יהיה לו טוב בדתו ובעולמו, ואם הוא רואה בו חסר ואחר מאשר תמונה טובה , הוא מציין את חוסר הדת של החזון איש, ומי שרואה שהוא נביא הנביאים, אז הוא ימות קדוש מעונה ויהיה מוגבל בפרנסתו ויתברך בסבלנות אחרי הפורענות ואז הוא יבוא ניצחון ומי שרואה את קבר הנביא בקרב הנביאים הוא טוב ומברך ד נאמר שהוא נמצא בהשתדלות שלו ואם הוא רווק הוא מתחתן וכמה מהם אמרו שהוא ביקר במקדש של מישהו מהנביאים, המלווים או הצדיקים, כי הוא משחרר את דאגותיו ואת צערו ומסיים חטאיו…
…קדחת מעידה בחלום על פירעון החוב מכיוון שמדובר בתמורה לחטאים, ואולי זה מעיד על איום ואיום . אם זה מציין את החוב, אזי החוב עשוי להיות שלוש מאות ושישים דראם, ואם יום אחד מוציא פדיון למשך שנה, והשנה היא שלוש מאות ושישים יום . אולי זה הצביע על הבגדים האצילים אם היה קר בקיץ, או שהיה חם בחורף . חום עשוי להיות סימן לחרדה אצל בני זוג, ילדים או בני זוג . חום הוא הגשמה של הבטחה, מכיוון שהוא הונו של כל מאמין מהאש . מי שרואים בחלום מתחמם יתר על המידה, הוא עוסק במשהו שמקלקל את דתו . הקדחת היא שליחו של מלך המוות ומבשרת אותו, המפייס בין מה שהוא בינו לבין אלוהים אדירים, ואם הוא רואה שהוא מצטמצם כל יום, אז הוא מתמיד בחטאים . אם בשר של רבע נענש וחזר בתשובה שוב ושוב . הרועד הוא שאננות, והצלב ממהר לשקר . ומי שרואה שהוא קדחת ומת או היה אפוף, אז הוא מתעקש על חטא, פשע או עלבון לאלוהים הכל יכול, לכן זה מבשרו לחזור בתשובה . ומי שרואה שהוא חום, חייו יתארכו, גופו בריא, כספו יגדל, ואנשים יחמדו אותו ויפנו אליו . אולי חום מעיד על יונה שחזון הראייה נכנס, וגורם לו לסבול ייסורים וצמא ….