…ומי שרואה שהוא מוציא צפרדע מהמים וזורק אותה לארץ, אז הוא מתפרש בכך שהוא פוסק אותו על אדם סוגד ומונע ממנו לחיות ולפגוע בו ….
חולם על צפרדע גדולה
(40 פירושים ומשמעויות של חלומות על צפרדע גדולה)…באשר לצפרדע האחת, מדובר באדם סוגד וחרוץ, והקבוצה היא גיוס של חיילי אלוהים אדירים. ומי שרואה שהוא הכה צפרדע, הוא מתערבב עם אדם טוב וראוי, ואם הוא רואה קבוצת צפרדעים יורדת על אדמה או עיירה, אז ייסורי האל יורדים במקום ההוא…
…ציפורן של צפרדע, נכנס לעבודתם של כמה נשיאים, סולטנים או מלומדים ….
…חלק מהמתורגמנים אמרו: מי שראה צפרדע לא דיבר, כך שהוא יכול לפרש אדם שהיו לו מילים עם החזון איש שלא יכול היה להגיד לו את זה, ולכן עליו לשקול את מצבו בכך. הוא ציטט כראיה באמירת שירה בקיאה כלשהי : ( הצפרדע אמרה במילים … החכמים הבינו זאת ) ( בפי מים, כך גם … מי שיש בו מים יאמר ….
…ומי שרואה פנינה גדולה, זה שמתקבל הרבה כסף והוא נמכר שיתפרש על ידי רכישת ידע, ואם זה לא ממשפחתו, זה יוביל לרכישת טוב ….
…ומי שרואה שהוא הבעלים של ארץ לא ידועה גדולה, היא נחותה בהיקף הארץ ההיא, וייתכן שזה ביטחון מכיוון שאנשים נוצרו ממנה, ואולי זו הייתה אשת האדם בגלל שהיא חרשה ….
…צפרדע אם אתה חולם לתפוס צפרדעים, המשמעות היא רשלנות במעקב אחר בריאותך, מה שעלול לגרום לאסון קטן בקרב בני משפחתך . אם אתה רואה צפרדעים בין העשבים, זה אומר שיהיה לך חבר נעים ומתאים שיהווה את המוקד והייעוץ שלך . לראות צפרדע זכר לאישה פירושה נישואין לאלמן עשיר, אך הוא יהיה אב לילדים שידאגו לו . אם אתה רואה צפרדעים במקומות ביצות ומסריחים, הדבר מנבא בעיה, אך תתגבר עליה בחביבותם של אחרים . אם חלמת לאכול צפרדעים, זה אומר הנאה חולפת ורווח קטן מחברת אנשים מסוימים . אם אתה שומע צפרדעים, זה מנבא שתבקר, מה שיוכיח לך בסופו של דבר שהם היו חסרי פרי וללא טוב . ראיית ראשנים בחלום מצביעה על כך שציפיות לא ודאיות בנוגע לעבודה יגרמו לך חרדה ובלבול . אם אישה הייתה רואה אותה במים צלולים, היא הייתה מנהלת רומן עם אדם עשיר אך לא מוסרי ….
אם הנרתיק היה קטן, אויבו גבר, ואם הוא גדול, אויבו גבר ….
עצם אם אתה רואה את העצמות שלך בולטות מגופך, זה מצביע על כך שבגידה פועלת לכבוש אותך . אם אתה רואה ערמת עצמות, המשמעות היא רעב והשפעות משחיתות סביבך ….
…פנינים : פנינים מוסדרות בפרשנות הקוראן והידע, ולכן מי שרואה כאילו הוא חודר פנינה שטוחה, אז הוא מפרש נכון את הקוראן, וכל מי שרואה כאילו מכר או בלע פנינים, הוא שוכח את הקוראן, ונאמר שמי שרואה את זה כאילו הוא מוכר פנינים, אז הוא שופך דגל ומפיץ אותו בין אנשים . והכנסת פנינים לפה מעידה על דת טובה. אם הוא רואה כאילו הוא מפזר ממנו פנינים ואנשים לוקחים אותם בזמן שהוא לא לוקח אותם, אז הוא מטיף שימושי להטפה . אמרו שהפנינה היא אישה שהוא מתחתן איתה או משרתת . ונאמר שנולדו פנינים, כי אלוהים אדירים אמר : ~ שני נערים יקיפו אותם כשרואים אותם, ואתה מחשיב אותם כפנינים מפוזרות .~ מטאפורת הפנינים מצביעה על ילד שאינו חי, והפקת פנינים מקרקעית הים או מהנהר היא כסף מותר מצד מלכים מסוימים . פנינים רבות הן גם ירושה, והיא מיועדת למושל המדינה, לעולם יש דגל, ולסוחר יש רווח . הפנינה היא השלמות והיופי של הכל . ומי שרואה שהוא מנקב פנינה עם עץ, הוא יתחתן עם אישה שאסורה . ומי שבולע פנינים, הוא מסתיר עמו עדות, ומלעיסת פנינים, הוא מגבה אנשים, ומי שרואה את זה כאילו הוא מקיא, לועס ובולע אותה, הוא סובל מאנשים וגובים אותם, ומי שרואה פנינים הרבה ממה שיש נמדד בקפיצות ונושא בכבוד כאילו הוציא אותו מהים, ואז הוא מכה כסף מותר מאוצרות המלכים. כאילו הוא סופר פנינים, נאמר שהם יסבלו מקשיים . ומי שרואה את זה כאילו פתח דלת ארון במפתח והוציא ממנו תכשיטים, אז הוא שואל מדען על נושאים כי העולם הוא אוצר והמפתח שלו הוא השאלה, ואולי החזון הזה היה אישה שיצליחו לכבוש וללדת את ילדיו של חסן . ומי שרואה כאילו השליך פנינה לנהר או לבאר, יעשה חסד לעם . מי שרואה בכך שהוא הבחין בין פנינה לקליפתה, ולוקח את הקליפה וזורק את מה שיש באמצע, אז הוא נבלות, ופנינה גדולה עדיפה על קטנה, ואולי גדולה אחד מציין את הקיר הארוך של הקוראן . והפנינה הלא מתוקנת מציינת את הילד, ואם היא נכתבת אז היא שכונה, ואולי הפזורה שלו מעידה על כך שמומלץ לדבר, וזני הפנינים, המהות ואחרות מעידים על אהבת הרצונות של נשים ונערים . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי שני גברים מכניסים פנינים לפיהם . אחד מהם יוצא קטן יותר ממה שהוא הכניס, והשני יוצא גדול יותר . הוא אמר : באשר למה שראיתי יוצא קטן, ראית את זה בזמן שדיברתי על מה ששמעתי, ולגבי מי שראיתי שזה יוצא גדול, ראיתי את זה עבור חסן אל-בסרי ומעשה הפולחן מדברים יותר ממה ששמעו . ובאה אליו אישה ואמרה : ראיתי שתי פנינים באבני, אחת מהן גדולה מהשנייה, אז אחותי שאלה אותי אחת מהן, ונתתי לה את הצעירה יותר, אז הוא אמר לה: את הן אישה שלמדה שתי סורות, אחת מהן ארוכה מהשנייה, אז לימדתי את אחותך הצעירה . היא אמרה : למדתי את הפרה ואת משפחת עמרן, כך גם אחותי משפחת עמרן . אדם בא אליו ואמר : ראיתי כאילו אני בולע פנינים ואז זורק אותם, אז הוא אמר: אתה אדם בכל פעם שאתה משנן את הקוראן ושוכח אותו, אז ירא אלוהים . אחר בא אליו ואמר : ראיתי כאילו אני מנקב פנינה, אז הוא אמר : האם זה אמא שלך? הוא אמר שכן, היא הייתה, והיא הוגלה. הוא אמר : יש לך משרתת שקנתה אותה משבי. הוא אמר כן. הוא אמר : ירא אלוהים, כי אמא שלך היא . ובא אליו אחר ואמר : ראיתי כאילו אני הולך על פנינים, אז הוא אמר : פנינים הם הקוראן ואין לשים את הקוראן מתחת לרגליך . ואחר הגיע אליו, הוא אמר : ראיתי כאילו פי מלא פנינים ואני מסגיר את זה לא מסופר, הוא אמר : אתה אדם משפר את הקוראן וקרא אותו, אתה, הוא אמר : אושרר . ואחר הגיע אליו ואמר : ראיתי כאילו יש פנינה באחת מאוזניי שנראית כמו עגיל, אז הוא אמר ירא אלוהים ואל תשיר את הקוראן . ואחר בא אליו ואמר : ראיתי כאילו הפנינים פזורות מפי, אז הוא גרם לאנשים לקחת ממנו ואני לא לוקח מזה שום דבר. הוא אמר : אתה מספר סיפורים שאומר מה שאתה לא עושה ….
…הוא נמצא בחלום המעיד על הסתרת העניינים, ואולי המלווה מציין סודות בפני בן הזוג, והאישה שמסתירה את ענייניו על אדם מגן עליו מפני התבוננות באחרים, ואם הוא מורה, הוא מציין להעלות את הסטטוס של מי שהתייחס אליו, כמו אישה, ילד או בית . הכיסוי הלא ידוע הוא דאגה לאלה שראו אותו בחלום, ואם הוא נמצא בפתח חנות, אז זה דאגה לחיים . ואם זה בפתח בית, הרי זה דאגה של העולם, והצעיף הישן לא נמשך . ומי שרואה כיסוי שנקרע משמחה ומגיע להנאה, והסוד השחור הוא מכסף, והצעיף בפתח המסגד הוא על ידי הדת . ההסתרה הידועה שנראית בחלום אינה פוגעת ולא מועילה . וההינומה במקום אחר במקומות הם ועצב, ובמקומותיה אין פירוש לזה, ומי שרואה צעיף שאינו דלת או כניסה או במקום מחריד הוא דאגה גדולה וחזק פחד, אז ההשלכות שלו יהיו טובות ובריאות, ומה גדול יותר וחלש חזק וחמור יותר, ומה שהוא דק יותר קל וחלש יותר . ואם הוא רואה שהטוניקה נחתכת או נעלמת איתה, אזי דאגה ועצב מוסרים מדעתו . והווילון, אם גבר יחיד רואה זאת, אז הוא מתחתן עם אישה שמסתירה אותו מפני חטא, עוני וצורך, וכמו כן אם לאישה אין בעל . הכיסוי בדלת הבית מודאג מהנשים . הטוניקות השחוקות ארעיות . הטוניקות החדשות ארוכות . הטוניקה שנקרעה זמן רב היא ענף דחוף, והרוחב נקרע, רוחב בעליו נקרע . הטוניקות השחורות הן של המלך . והטוניקות הלבנות או הירוקות מחמוד אל-עקבה . אם האדם המבוקש, המפוחד, הנמלט או שנעלם רואה רעלה על המיטה, הרי שזה כיסוי עבורו . וככל שהטוניקה גדולה יותר, כך הדאגה שלו הייתה גדולה יותר ויותר מכוערת . שפע הווילונות בחלום הוא עדות לחוסר האפשרות של תנאים . אולי הווילונות מצביעים על ההסתרה בעניינים, וחשיפתם מהווה עדות לגילוי . ראה גם סודיות ….
…המנעול והמפתחות : לגבי מי שפותח מנעול, אם הוא רלוונטי, אז הוא יתחתן, ואם זו קצבה לכלתו, אז הוא יתגרש ממנה, אז המפתח מוזכר, והמנעול הוא שלו אשתו . כמו שאמר המשורר : עשה זאת בסלא … וקיבל את מתג הנעילה רק כדי להיכלא וינז'ו אותו להתפלל, אלוהים אדירים אמר : ~ הכיבוש טספוואווה הגיע ל ~ 0 כל שהוא יביא לניצחון . ואם יש מחלוקת שיש בו ניצחון ושיפוט, אלוהים אדירים אמר : ~ פתחנו בפניך פתח ברור .~ ואם הוא נמצא בעוני ואינו מסוגל לפתוח עבורו מהעולם את מה שמשתמש באישה, או מחברה או מנסיעות, אז עצור . ואם הוא היה שליט והוא לא היה מסוגל לשפוט, או שמופתי לא היה מסוגל להוציא את הפתווה שלו, או חולף ושאלה הייתה קשה לו, נראה לו שהוא סגר עליו ועשוי להבדיל בין זוג נשוי או שותפים, נכון או לא נכון, בהתאם למידת החזון . באשר למפתח, זה מצביע על התקדמות בסמכות, כסף, חוכמה וטוב . ואם המפתח לגן עדן הגיע לסמכות רבה בדת, או בעבודות צדק רבות, או שהוא מצא אוצר או כסף המותר כירושה . חסימת המפתח לכעבה מונעת סולטן או אימאם גדול, ואז באופן זה במפתחות . המפתחות הם כוח, כסף וסכנה גדולה, והם המושכות . אלוהים אדירים אמר : ~ יש לו יסודות שמים וארץ .~ פירושו סמכות השמים והארץ ואוצרותיהם . כמו כן, אמר בקארון : ~ כל עוד המתגים שלו כל כך עזים או עוצמתיים .~ הוא מתאר את כספו וכספותיו . מי שיראה שהוא פגע במקש או במפתחות, הוא יכה בכוח או בכסף עד כדי כך . ואם הוא רואה שהוא פותח דלת עם מפתח עד שהוא פותח אותה, אז המפתח הוא אז תחנון שיש לענות לו ולהוריו או לאחרים בו, ועל ידי זה הוא נענה לבקשתו שהוא מבקש, או שהוא מבקש עזרה של מישהו אחר וזוכה בה . האם אינך רואה שהדלת נפתחת עם המפתח כאשר הוא רוצה, גם אם המפתח לא נפתח מעצמו, והוא נהג לבקש עזרה בעניין זה על ידי מישהו אחר ? כמו כן, אם הוא יראה שהוא פתח מגדל עם מפתח עד שיפתח אותו ונכנס אליו, אז זה יהפוך להקלה גדולה ולטובה גדולה עם תחנון ועזרת אחרים עבורו . והמנעול : ערב, סגירת הדלת על ידי מתן ערב, ופתיחת המנעול היא שחרור ויציאה מאחריות . וכל סגירה שהם, וכל פתיחה היא פרג ' . ונאמר שהמנעול מסמל נישואין, ונאמר שפתח המנעול הוא הקריאה, ומפתח הברזל הוא איש עם חוסר מזל גדול, ומי שרואה שהוא פתח דלת או מנעול, יעניק ניצחון אל הקב~ה ואומר : ~ הניצחון הוא מאלוהים פתח קרוב .~…
…צפרדע שלולית לראות צפרדעים שלוליות בחלום מעיד על כך שנכנסת להרפתקאות מצערות . אם אתה אישה אז שמך מאוים משערורייה . אם אתה הורג צפרדע, ביקורת על שיקול דעתך והתנהגותך . אם אתה תופס את הצפרדעים האלה, הם יהוו זרז לערער ולהפיל חבר ….
…הצפרדע : אדם סוגד בקפידה לציית לאלוהים. באשר לצפרדעים הרבות במדינה או ביישוב, היא מייסרת . ומי שאוכל בשר צפרדע, הוא ירוויח מכמה מחבריו, וכל מי שרואה צפרדע מדברת אליו, הוא יכה מלך, והצפרדע מכבה את אש נמרוד ….
…לדבריו, קירמני ראה כי עצוב ללא שמחה זה חי שמחה גדולה והנאה גדולה על כך שאומר את הפסוק הכל – יכול ~ Vothabkm mines Bgm ~ , במיוחד אם הרואה של אנשי הדת והצדק יהיה מודיע על שמחה והנאה, אם כי אנשי השחיתות, הוא חייבת סאקרה לקבל את GM, ואת השמחה, זה לא ראוי לשבח ….
…נדיר, איש אמין אמר לי שהוא אמר שהוא נכנס לירושלים לפני כמה שנים והייתה לו מגפה גדולה, אז נפגשתי עם השייח 'אבי בכר אל-חלבי, שמתגורר בתילוניה, הידוע ליד באב האטה, וקראתי לו את ההאדית. בעבר, אז קראתי איתו את תגובתו מהקוראן לאחר תפילת הצהריים, על פי הרגלו. כשסיים, הוא קרא למילים האלה שלוש פעמים עם קבוצה מתלמידיו, שאלתי אותו על כך, אז הוא אמר אנקדוטה משליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ואז הוא הורה לחלק מה קבוצה שתכתוב לי את זה, אז הם כתבו את זה ותיקנו לו את זה. אלוהים שכולו כוח וכל יכול, אלוהים, אלוהים, אלוהים, אלוהים הוא הגדול ביותר, אלוהים הוא הגדול ביותר, אלוהים הוא הגדול ביותר, תפארת רעך, ותפארת שבחך – ויש אלוהים מלבד אתה, אלוהים, אני מחפש בך מקלט מדקירות, מגיפה, הפתעה ותפניות רעות בנפש, במשפחה ובכסף, והילד, אלוהים הוא הגדול ביותר, אלוהים הוא הגדול ביותר, אלוהים הוא הגדול ביותר, מספר חטאינו עד אשר נסלח לך, אלוהים, ברוך מוחמד, בעל האגן ואל-כוותאר, אלוהים הוא הגדול ביותר, אלוהים הוא הגדול ביותר, אלוהים הוא הגדול ביותר, אלוהים הוא הגדול ביותר, כפי שהתחננת עבורנו נביא מוחמד שלנו, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אז תן לנו את חיינו ויהפוך אותנו לבתינו ואל תשמיד אותנו בחטאינו ובפגמינו וירחם עלינו ברחמיך הו אלוהים הוא הרחום ביותר, אז אלוהים יספיק להם, והוא הכל שומע, הכל יודע, ואלוהים הוא החסד ביותר, ואין כוח או כוח אלא באלוהים, העליון הגדול. ואז שאלתי אותו באמצעות תמיכתו בשליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום. שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום בחלום, ומגפה גדולה ירדה במדינה ההיא עד שרוב אנשיה מתו. הוא אסף אליו כמה מחדשותיו וביקש ממנו שאם יראה את שליח האלוהים, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום, על הרגלו בחלום, הוא יבקש ממנו השתדלות עליהם, ואז הוא ראה את הנביא, השלום והברכה עליו, אז הוא מילא אותו בתחינה זו והורה לו שהוא קורא לזה ומלמד את העם לקרוא לזה בהרמת המגפה. הוא אמר, אז אמרתי, שליח אלוהים, אני חושש שאשכח אותו או שאטעה במשהו מזה. הוא אמר, אז שליח האלוהים עליו השלום וברכותיו של אלוהים, ציווה על אדם שהיה עמו ואמר : כתוב לו את זה בכף ידו . אז התעוררתי ומצאתי אותו ביד כתוב על הניסוח שלו, כיוון שהוא גרמני. מחברו אמר, ושאלתי מי אמר לי על כך שהשייח 'אבו בכר הסמיך אתכם לספר זאת ממנו באמצעות שרשרת הקריינות הזו והוא אמר שכן ….
…הקערה : זהו סימן לאישה ולמשרת, ולמקום אליו מגיעים הפרנסה . מי שרואה קהל של אנשים על קערה גדולה או קערה גדולה, ואם הוא היה בין אנשי המדבר, אז אדמתם ופדנם, ואם היו אנשי מלחמה, הם פנו אליה בצביעות, והזיזו את ידיים סביבו על ידי גלדיאציה לפי כמות האוכל שלו ומהותו, ואם הם אנשים בעלי ידע, הם היו מתרגלים לזה אם האוכל שלו היה מתוק וכדומה, ואם הם לא מוסריים, או שהאוכל שלה היה דגים או בשר מסריח, ואז הם יצרו נואף ….
…לא. אם חלמתם על מספרים, הדבר מעיד על מצוקה נפשית ושגיאה גדולה . אתה תהיה המפסיד בעסקה גדולה אם לא תדאג לעסק שלך ולשיחות שלך ….
…המדרגות : זה מציין את הסיבות לגובה, לגובה ולרצון בעולם הזה ולהבא, על פי אמירת מעריב : מידת כך וכך עלתה, וכך וכך הוא בדרגה גבוהה . וזה מצביע על ההכתבה והשכנוע של האמרה הקב~ה : ~אנו נשאוב אותם מהמקום שהם לא יודעים .~ אולי זה הצביע על שלבי הנסיעה ועל בתיהם של המטיילים שהם יורדים על מעמד המעמד ושלב הבמה . אולי מסומן בימי החיים שהובילו למטרתו . הידוע בו מציין את משרת הבית ואת משרתו של בעליו ואת חייתו, כך שמי שעולה בגרם מדרגות לא ידוע, אבדוק את עניינו, ואם הוא יגיע לקצהו והוא חולה, הוא ימות. אם הוא נכנס לחדר שמעליו, נשמתו הגיעה לגן עדן, ואם הוא כלוא בלעדיו הוא ימנע ממנו לאחר המוות. מסע שהוא יצא אל פניו והגיע לפרנסה אם המסע שלו היה בכסף, ואם זה היה למעט אחר, הסקתי את מה שהוא הוביל או פגש בזמן עלייתו, מה שמעיד על טוב ורע ועל מילוי ומחסור בצרכים, כמו אם הוא פגש ארבעים איש או מצא דינרים על המספר הזה, אז אלה חדשות טובות בדיוק למה שהוא יצא, ואם המספר היה שלושים, הוא לא עשה את זה, כי השלושים היו קצרים , והארבעים הושלמו, זה הושלם על ידי אלוהים אדירים למשה בקשיים, אפילו אם מצא שלושה והסתלקותו הייתה בהבטחה שניתנה לו, כי אלוהים אדירים אמר בשלושה : ~ זו הבטחה ש אינו שקרי . ~ כמו כן, אם יאשר את הופעתו ועזיבתו לחאג ', הוג' שלו הושלם עבורו, ואם לא קיווה לשום דבר מזה, והוא לא ראה שבחודשי החאג 'הוא ישיג סמכות ו הגבהה, דרך מדינה, פתווה, אורטוריה, או קריאה לתפילה על המגדלור, או שהיא בורחת מהעניינים המפורסמים המפורסמים . באשר לירידה במדרגות, אם הוא נוסע, הוא בא ממסע, ואם הוא מוזכר כמנהיג, הוא יעזוב את הנהגתו . והוא היה מבודד מעבודתו, ואם הוא היה רוכב, הוא הלך ברגל, ואם הייתה לו אישה חולה, היא תאבד, ואם הוא היה החולה שהיא נראתה, ואם הוא הולך לבאר – מקום ידוע, או למשפחתו ולביתו, או להרבה קש או שעורה, או למה שמעידים על כסף עולמי והנפקותיו הוא התאושש ממחלתה . ואם ירידתו הייתה ממקום לא ידוע שאינו מכיר, או מדבר, או לאנשים מתים שהכיר מאלה שקדמו לו, או שנפילתו הייתה קרע, או שהוא נפל ממנו לחור או לבאר או קבור, או לאריה שזלל אותו, או לציפור שהוא חטף, או לספינה עוגנת שהורידה אותה או, להצטופף מעליה, והיא הלכה בו, כי המדרגות הם ימי חייו וכל שנשלח אליו מהם הוא מותו כשהוא הושלם וימיו פג . אם הוא נשמע ער ממחלה, והוא היה עריץ או לא מאמין, אז הסתכלתי על מה שהתגלה לו, ואם זה מעיד על טובות כמו המסגד, הפוריות, הגן, ההדחה וכדומה, אז הוא בטוח וחוזר בתשובה, והוא יורד ממה שהוא ועוזב אותו ומנתק אותו גם אם ירידתו היא כנגד מה שמעיד על גדלות גדולה וחטאים גדולים וחוסר אמון, כמו יהירות ואש גדולה מפחידה, אריה, נחש, ומלכודות גדולות , כי זה נמשך אליו ולא נלקח לפתע עד שיוחזר לו מה שמתכלה בו, והוא נענש איתו ואינו מסוגל לברוח ממנו . בניית המדרגות חודשה, כראיות לטובות מעידות על שחיתותה, אם זה היה מחלב זה היה טוב, ואם זה היה מלבנים, הוא לא אהב . חלקם אמרו : התואר הוא לעשות מעשים טובים, הראשון הוא תפילה, השני הוא צום, השלישי הוא זקאת, הרביעי הוא צדקה, החמישי הוא חג'ג ', השישי הוא ג'יהאד, והשביעי הוא הקור'. an . וכל המראקים הם מעשים טובים, כי הוא, השלום והברכה עליו, אמר : קרא ותרכך : עולה ממנה אם זה מחימר או מחלב, טוב בדת ובאסלאם, ואין בזה טוב. אם זה מלבנים, ואם הוא רואה שהוא בחדר ללא מרגרינה ואין בו שום שלום, הרי זה שלמות דתו וגובה דרגתו אצל אלוהים, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אנחנו להעלות דרגות של מה שאנחנו רוצים . ~ סירי החימר עשויים מחימר . למושל יש גובה וגאווה עם חובות, וסוחרים סוחרים עם דת, גם אם הם עשויים אבנים, כי זה הגובה של קשיות הלב . ואם זה מעץ, אז זה בצביעות ובצביעות . אם זה מזהב, הוא משיג מצב, פוריות וטוב . ואם זה היה מכסף, אז הוא היה משיג את המשרתת שלי עם המספר של כל מרגרינה, ואם היא הייתה של אפס, אז הוא היה משיג את טובין העולם הזה . מי שעולה למרקה ייהנה מהבנה וחוש שיעלו אותה . ועל התואר נאמר שהוא אדם סגפן שסגד, ומי שקרוב אליו היה זוכה לגובה ולסגפנות, כי הקב~ה אמר : ~ אלוהים מרומם את האנשים שביניכם , ואת אלה שהגיעו לידיעה בדרגות .~ וכל תואר עבור המושל הוא שנה . וסולם העץ : אדם רזה וצבוע, ועולה בו הוא בניין בכוונה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ או סולם בשמיים והיית קורא להם בסימן .~ נאמר כי העלייה כוללת עזרה של עם עם צביעות, ונאמר כי מדובר במדריך טיולים . אם הוא עולה בה כדי לשמוע את דברי האדם, אז הוא מכה בסמכות כשאמר : ~ או שיהיה לך סולם בו הם מקשיבים, שומעיהם יבואו עם סמכות ברורה .~ אדם אמר לאבן סירין : ראיתי כאילו אני על גרם מדרגות, אז הוא אמר : אתה אדם שמקשיב לאנשים . שלום עלי אדמות הוא מחלה, והקמתו היא בריאות . טאק : רחב הוא עדות לנימוסים הטובים של אישה, וצר הוא עדות לנימוסים הרעים שלה . אם גבר רואה שהוא יושב בלהקה צרה, אז הוא מתגרש מאשתו בגלוי, ואם עמדתו על הלהקה רחבה, אז האישה משתחררת בסתר מבעלה . התפקיד הוא נשיא שאושר על ידי משק הבית ….
…באשר לצרכים : נאמר שזה מתן עוול, ונאמר שזו עדות ההקלה, ומי שרואה שזה חדש, צערו נעלם . אם יש לו כסף, עליו לשלם לזכאת על כספו . ואם הוא רואה שהוליד שרפרף רב והיה במסע, הוא לא נוסע והדרך מנותקת . אכילת בתולה : לתפוס אותה ולהשיג אותה, אסור כסף בצער . אולי זה היה נאום שהוא הצטער על חמדנות, ומי שהעלה את האירוע היה סטטי, הוא היה מוציא חלק מכספו על בריאות . ואם הוא היה שואל, הוא בדרך כלל מוציא את כספו . אם ידוע על מקום האירוע, כגון ההדחה, הרי שהוצאותיו ידועות על פי רצונו . אם זה לא ידוע, אז הוא מוציא כסף לא חוקי על משהו שהוא לא יודע שהוא לא מתוגמל עליו ולא מודה עליו, וכל זה בחסד של נשמה . כל מה שיוצא מהבטן של אנשים ובעלי חיים מהירושה, זה כסף, אבל הניתוח והאיסור שלו, ככל שהוא מריח, מלוכלך ואנשים פוגעים בו, אלא אם כן זה משהו יקר מאוד מבתוליהם של אנשים שהוא כמעט בוץ, זה הם או פחד מסמכות . אם הוא מציג לא מוסרי חדש יותר לבגדיו, ואם הוא מכיר לו את מכנסיו, הוא כועס על אשתו ושומר עליה את הנדוניה שלה, ואם הוא רואה שהוא יצר מקום וכיסה אותו בעפר, אז הוא מכסה כסף . האחרון על עצמו נפל לחטא . אם הוא גרם למחלה ממושכת במיטתו, כי הוא עושה זאת רק כשהוא ער, ומי שאינו מסוגל לקום, וחזון זה מעיד גם על עזיבתו של האיש מאשתו . ונאמר מי שראה שהוא אוכל לחם בתירוץ, ציין שהוא אוכל לחם עם דבש כשהוא ער, ונאמר שזה מנוגד לסונה . אם עשה צרכיו שלא בכוונה, אז נשא אותו בידו, כי הוא מבורך בשקית דינרים אסורים על פי כמות הצואה ומי שרואה שזה קורה בשווקים העוברים, או במרחצאות ובקהילות, מציין את זעמו של אלוהים נגדו והמלאכים, והוא זוכה לשערוריה גדולה, לאובדן גדול ולהופעת מה שהאדם מסתיר וזה גם מעיד על מחסור שהוצג לחזון החזון . אם זה מתרחש בפח אשפה או בחוף הים, או במקום שאינו מכחיש זאת, זוהי עדות לטוב ולהסיר דאגה וכאב . אם הוא רואה כאילו אדם ידוע זורק אותו עם חלק מגללי העם, אז זה מעיד על עוינות, אי הסכמה ואי צדק, והוא ייחשף למי שזרק אותו איתו, ופגיעה גדולה . וכמות האנשים הגדולה נבלה גם מעידה על מכשול בתנועות, והדרישה לנזקים רבים . כתם הוא פרסטזיה אנושית, מחלה או פחד . זה גם סימן טוב למעשיו המכוערים, ובדקנו שזה ממה שהם מרוויחים . באשר לאומללות : מדובר בנאום שמכיל השפלה, כך שמי שמסכן את עצמו יסבול ממצוקה, ואם הוא נמצא בקרב העם, הוא ייפול לקלון . ומי שרואה את זה כאילו מישהו אחר התעלף בזמן שהוא מרחרח, אז הוא יעבור את זה . מי שרואה את זה כאילו הוא בתפילה ורוח לא מסריחה ממנו, הוא מחפש צורך, וקורא לאלוהים להקלה, ומדבר מילים שמכילות השפלה, והעניין ההוא הופך להיות קשה עבורו ….
…הצפרדע היא בחלום אדם סוגד אשר חרוץ לציית לאלוהים הכל יכול . ומי שראה שהוא עם צפרדעים, החברה שלו עם קרוביו ושכניו השתפרה . ומי שראה שהוא אכל בשר צפרדעים זכה למעט תועלת מקרוביו ושכניו . וצפרדעים בחזון מצביעות על אנשים של קוסמים מתעתעים . מי שאוכל את הצפרדע מקבל מלך . ומי שרואה שהצפרדעים עזבו את העיירה, הייסורים מוסרים מהעיירה בתפילה ובתחנון . וציד צפרדעים יכבוש פתגמים ועמיתים . וצפרדעים עשויות לציין את השומרים בשערי הסולטנים או אנשי שבח מהעניים או הסגפנים . צפרדעים מעידות על האוכלוסייה הכללית של בעלי האספסוף . ומי שיראה שהוא הכה צפרדע, הוא יתערבב עם אדם חופשי, צדיק וסגול . ומי שרואה שקבוצת צפרדעים יורדת על אדמה או על עיירה, אז ייסור ייסורי ה 'במקום ההוא עד שאלוהים הכל יכול להדוף זאת . ונאמר : הצפרדע היא אישה חופשית וטהורה של דת ויראת כבוד שאינה פוגעת באיש ….
…אבו סעיד, המטיף, אמר כי בשר צפרדע הוא תועלת מהמלווים, ודבריו איתו הם פציעה טובה ומלך ….
…באשר לצפרדע, זה מתפרש על ידי אדם שסוגד וחרוץ, וקבוצתו מצבא אלוהים אדירים, ומי שרואה שהוא היכה צפרדע, הוא ילווה איש טוב וסגול ….
…קפיצה אם אתה חולם לקפוץ מעל כל דבר, תצליח בכל מאמץ, אך אם אתה קופץ ונופל על הגב, הדברים ההפוכים יקשו על החיים . אם אתה קופץ מגדר, זה אומר ספקולציות פזיזות ואכזבה באהבה . אם ילדה חולמת שהיא קופצת מעל מחסום, הדבר מעיד שהיא תגשים את רצונותיה לאחר סכסוך והתנגדות גדולה ….
…הגרלה אם אתה רואה בחלום שאתה מוכר משהו בהגרלה, אז תיפול בשבי רעיונות ואשליות שחורות . אם אתה חולם שאתה משתתף במסיבת הגרלה בכנסייה, פירוש הדבר שהדאגות ישלטו בעתידך. חלום זה מנבא את הילדה שציפיותיה ריקות וחסרות תועלת . אם חלמתם על הגרלה ותקדישו תשומת לב רבה למשיכות, תוכלו להיקלע לפרויקט טריוויאלי שדוחף אתכם לצאת לטיול לא הולם . אם אתה מחזיק בנתון הזוכה, תזכה בספקולציות מסחריות שתבלבל אותך ויגרום לך לחרדה גדולה . לראות אחרים זוכים בלוטו מעיד על תשוקה להפצצה, שתייה ובידור שתפגיש חברים רבים . אם תאבד הגרלה, תהיה קורבן של אנשים ערמומיים . זה יביא לסבל עגום בענייניך . אם בחורה חולמת על הרבה בדרך כלשהי, המשמעות היא שהדרך הרשלנית שלה לעשות עסקים לא תגרום לאכזבה ותיתן לה בעל שאינו יודע יציבות ואי אפשר לסמוך עליו . אם חלמת על הגרלה, הדבר מעיד על כך שתרצה חברויות בלתי הולמות בעבודה . ענייני האהבה שלך יהיו הנאה זמנית ….
…עריפת ראש אם אתה חולם שראשך נחתך, החלום הזה ילווה בקרוב תבוסה מוחצת או אי מילוי התחייבות . אם אתה צופה באחרים מנותקים את ראשיהם, וזה מלווה בזרימת דם גדולה, אז זה מנבא מוות וגלות ….
…מעיד על שכחה חלומית . אדם אמר לאל-חסן : הו אבו סעיד, האם השטן ישן, אז הוא חייך ואמר : אם הוא ישן היינו מוצאים הקלה גדולה . לראות את השטן בחלום מעיד על מלומד שמכר, או עזב תפילה, מעילה וקבלת חטאים וחטאים . חזונו מעיד גם על הונאה, הונאה, קסם, קנאה והפרדה בין בני הזוג, באנלוגיה לסיפורו עם אדם, עליו השלום, ואולי חזונו הצביע על כפירה מהדת מכיוון שהיה משרתו של אלוהים אדירים, ולכן חזר על ידי סתירתו וגירשו . ואז זה בפירוש המציין את המלך הכופר, המצויד לחיילים וסוסים, אמר אלוהים אדירים : ( והביא אותם עם סוסיך ורגליך ). אם אדם רואה שהוא הפך לשטן, הוא נפגע בעיניו, או נפטר מדתו, או חי מנוכר ומת במצוקה, ומסופק עם צאצאים וכסף, וניצח על אויביו במרמה ובמרמה, ואם היה ראוי למלך מלך, והוא היה מצווה על עוול ואוסר את הידוע . ומי שרואה כאילו הרג את השטן, אז הוא זומם בערמומיות ובונאה, ואם הוא צדיק וצנוע, אז הוא מתעב את עניין האלוקים הכל יכול ….
…אם אתה חולם שאתה מדבר עם אדם טיפש, אז זה אומר שאירועים בלתי צפויים בחייך יעלו אותך למעמד גבוה יותר . אם אתה רואה בחלום שאני שותק, אז הפרשנות שלו חושפת אותך לאסון ולמצוקה גדולה ….
…גיהנום : סימן סמכות למהותו ולסמכותו על מה שנמצא מתחתיו, עם נזקו ותועלתו, ואולי הוא מעיד על הגיהינום עצמו ועל עונש האלוהים, והוא עשוי להצביע על חטאים, חטאים ואסורים וכל מה שמוביל אליו ומקרב אותו אליו . מתוך אמירה או עשייה . אולי זה הצביע על הדרכה, על האיסלאם, על הידע ועל הקוראן, מכיוון שהוא מונחה בחושך, יחד עם דברי משה , עליו השלום : ~ או מצא הדרכה באש ~, והוא מצא ושמע את דברי אלוהים אדירים בהדרכה . אולי זה מעיד על פרנסה, תועלות ועושר, מכיוון שהוא מכיל טוב בפנסיה למטייל ולהווה, כפי שאמר אלוהים אדירים : ~ הפכנו את זה לתזכורת והנאה עבור המאמינים .~ נאמר לו מי שהוא עני או מת, אשו כובתה . מכיוון שהערבים הוצעו כמתנות לאבן אל-סביל ולאורחת שהופסקו, על מנת שהיא תודרך ותוגן בפניה, כדי שיבטאו בנוכחותה נדיבות ועושר, וחוסר המעש שלה מסבל ועוני . אולי זה הצביע על הג'ין כי הם נוצרו מאש רעילה . וזה עשוי להצביע על החרב והמרדה, אם יש לה קול, רעם, לשונות ועשן . אולי זה הצביע על ייסורי הרשות, מכיוון שהיא ייסורו של אלוהים והוא סמכותם של שני העולמות . אולי זה הצביע על העקרות והארבה . וזה עשוי להצביע על מחלות, אבעבועות שחורות ומגיפה . מי שרואה שריפה נופלת מהשמים בבתים ובחנויות, ואם יש לה לשונות ועשן, הרי זו מרדה וחרב השוכנת באותו מקום, במיוחד אם היא נמצאת בבתים של עשירים ועניים, ו המאהב זורק את זה על האנשים, במיוחד אם זה נמצא בבתים של עשירים בפרט, ואם זה גחלים ללא לשונות הם מחלות, אבעבועות שחורות או מגיפות, במיוחד אם הם בכלל מערבבים אנשים . אך אם ירידת האש נמצאת בדיונות ובפדנים ובמקומות עיבוד וצמחים, הרי זו עקרות ששורפת צמחים או ארבה ששורפים ותופסים אותם . באשר למי שמדליק אש בדרך שהולכת, או שאנשים יונחו על ידה אם הוא מוצא אותה כשהוא זקוק לה, אז הידע וההדרכה הם מגיעים אליהם, או שהוא משדר אותה ומפרסם אותה אם הוא ראוי לכך, אחרת הוא יקבל סמכות, חברות ותועלת, והאנשים מרוויחים איתו . אם האש נמצאת בדרך שאינה בדרך, או שהיא שורפת מישהו שעובר בה או מניצת אותה או פוגעת בו בעשן, או שהיא שורפת את הבגד או את גופו או פוגעת בראייתו, אז זו כפירה שהוא עושה או מפקח, או רשות בלתי צודקת המפלטת בו או שהיא עוולה כלפיו בהתאם למידת שירותו אליו או בריחתו מהם . אבל אם זו הייתה אש גדולה שלא דמתה לאש העולם הזה, היא הועלה עליו כדי להיזרק לתוכה, אז רבים מאויביו רצו לפגוע בו, אז הוא יזכה בניצחון עליהם ויהיה עדיף עליהם , ואם היו זורקים אותו לתוכו, הוא היה מציל את איברהים, עליו השלום . וכל זה אם מי שביצע זאת היו אויביו, או החפץ בו היה איש צדיק . אך אם הוא רואה אותה מאיימת עליו במיוחד, או מי שהשתלט על הדלקתו יוצא איתו, אלוהים ירא את אדוניו ויסלק את מה שהוא ממעשיהם של אנשי הגיהינום לפני שהוא מגיע אליה, אז הוא נזף בה כי פחד ממנה . באשר למי שרואה אתו אש בתנור, בתנור, בקאון וכדומה במקומות בהם הוא נשרף, אז הוא משיג עושר ויתרונות, במיוחד אם פרנסתו היא למען האש, במיוחד אם זה גם בחורף . ואם יראה את אשו כובתה או כובתה, או הופכת לאפר, או מים או גשם מכבים אותה, אז יחסר לו והוא יושעה מעבודתו ותעשייתו . ואם מישהו שלא יחיה מזה במקומות כאלה ישתלב במזון, הוא היה רוצה שכסף או פרנסה ישמשו שליט או לסמכותו ולעזרתו, או על ידי התדיינות, סדרנות, סכסוכים ותיווך, אחרת הוא יהיה מותקף על ידי מילים ומילים רעות ורעות . לגבי מי שרואה את זה, זה נשרף במזון, בשמן או בכל דבר ממכירות, ואז הוא מגזים, ואולי הסולטן יבקש אותו והעם ייקח את הכסף שלו איתו . באשר למוות של אכילת אש, זה כסף אסור ופרנסה מזיקה שהוא אוכל, ואולי זה מכסף של יתומים, בגלל מה שיש בקוראן. אם הוא ראה אש מדברת בצנצנת או בשקית או בקערת כלים אחרים המעידה על זכרים ונקבות, אז מה שמיוחס לאותו כלי יפגע בג'ין ובכניסותיו, עד שידבר על לשונו . כמה מהם אמרו : אש היא מלחמה אם יש להבה וצליל, ואם המקום שאתה רואה זה לא ארץ מלחמה, אז זה מגיפה, כאב, אבעבועות שחורות או מוות שקורים שם . אבו-עמר אל-נח'איי אמר לשליח האל, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום : ראיתי אש שיצאה מהאדמה והסתובבה ביני לבין בן שלי, וראיתי את זה אומר : א להבת הראייה והעיוור, האכילו אותי שכולכם אוכלים את משפחתכם ואת כספכם, אז הוא אמר עליו השלום : זה משפט שיקרה בסוף הזמן והורג אנשים מולם, ואז הם רבים עם כלים ומריבים בין אצבעותיו, והעבריין חושב שהוא פילנטרופ, ודם המאמינים עדיף למאמינים מאשר לשתות מים . ומי שמבעיר אש בכדי לשרוף אותה, הוא מקרין צו למלא את עוניו, כי הקור הוא עוני . אבן סירין נשאל על אדם שראה מנורה על אגודלו ואמר : זהו עיוור שהובל על ידי כמה מבנו . אם אני מערבב אותו לצליית בשר איתו, אני מאיר משהו שאנשים נוגעים בו . אם הייתי מכה על המנגל, הייתה לי פרנסה קטנה בעצב . אם עורר אותו לבשל סיר עם אוכל בתוכו, הוא גידל משהו שירוויח מהערך של ביתו . אם אין אוכל בסיר, אז עליו לתקוף גבר במילים ולגרום לו לעשות משהו לא נעים . כל מה שפוגע באש ונשרף מהגוף או מהבגדים, זה נזק ופורענות . ומי שיעלה באש יפגע בכסף אסור מהסולטאן . ומי שנפגע מזוהר האש, אנשים יעקרו בו בחזרה ….
…הוד, עליו השלום, הוא זה שראה אותו בחלום, אז היה שולט עליו עם טיפש ובור, ואז היה מנצח עליהם, והוא יינצל ממצוקה גדולה, כי אלוהים אדירים אמר : ( וזה להצילם ענישה מחמירה ). ומי שרואה ברדס, עליו השלום, רואה רווחה וטוב, ועם יגאל בידו ….
…הצגת טבלת מוצרים אם אתה חולם על שולחנות תצוגה לסחורה, הדבר מנבא שעבודה יעילה תמנע מהתלות להסביר את חייך לרצונות חולים . אם אתה חולם על שולחנות תצוגה ריקים ובוציים , אז זה מנבא פעולות חסרות מזל שיגרמו לחרדה גדולה במוח, שמא עבודתך תתפוגג לחלוטין ….
…אל-קירמני אמר: ~מי שראה שהארץ איבדה את דרכה, כי זו אסון היורד מכוח, בצורת, ארבה, פחד גדול או פורענות גדולה, כי אלוהים אדירים אמר, ' אז הרסנו את הארץ עם אותו ובשחרו . ~…