…ומי שרואה שעינינו פרצו למקום ולא היה לו הרגל לעשות זאת, אז הוא מעביר את האומללות לאנשי המקום ההוא ….

…לדבריו, קירמני ראה כי בסערת המוות ובנטיות הרגל, זה לא הוגן כלפי עצמו אומר, ~ אם אתה רואה את העוול – עושי סבל של מוות ~ , ונאמר שזו דת אללה את מותו , ואת התקווה לספר שהוא נוסע, ואמרו לו ללכת לכספו או להשליך את ביתו ולשנות את מקום מגוריו ….

…ג'עפר אל-סאדיק אמר כי חזון הכימרה מעביר שבעה יתרונות מצד האב או האח, והילד, גאווה, כבוד, חיים ארוכים, הגינות ודת . ונאמר שמי שיראה שהוא עוטף מגילה על רגלו, הוא ייסע . ומי שראה שהוא עוטף את זה בזמן שהוא מתכוון לנסוע, הוא יעזוב את העולם אם העטיפה הייתה על הרגל ומקורו . ומי שרואה מגילות מונחות, הם מתפרשים בכסף, במיוחד אם הוא הציל אותם. באשר לבגדים, זה מתפרש עם נשיא שהוא פילנתרופ בזכות החזון איש, ואולי הוא היה סגפן מתוקן . אל-קירמני אמר: חזון שטוב לנשים ויתרון, במיוחד אם הן עוסקות, והמעבר צריך להבין את צבעו ולחצות אותו, כאמור באוסול על הצבעים ….

…אל-רמל : כמו כן, מהלך העפר עובר , מה שמעיד על מוות, חיים, עושר ומגורים, משום שהוא מן האדמה, והערבים אומרים : אדם נעשה מלא יותר אם הוא עני . זה כולל גם את האלמנות, שהן בעליהן שבעליהן מתו, ואולי המרדף אחריה מעיד על מגבלות, שכל, מצור, התפרעויות ורמאות, וכל מה שהוא חיפש בה של דאגה, צער, ריב וטרוניות, כי ההולך בה מקבל ואינו רץ, הולך בו או רוכב, בהתאם למידת שפע וחסרונו. והנמכת כף הרגל בה, משמעותה היא בעוצמה וקלילות, ומי שרואה שידו בחול, אז הוא נתפס לעניינים עולמיים עם סדרם . אם הוא רואה שהוא אסף את החול, או אסף אותו, או נשא אותו, עליו לגבות כסף ויהיה לו טוב . ומי שהולך בחול, הוא מתייחס לעבודה עמוסה, כמה שפחות ….

…באשר לירך, כוחו של האדם, עמו ושבטו, ומי שרואה שיש בזה קישוט או דבר מביש, אזי זה מיוחס לכך. ומי שרואה שהירך שלו מנותקת, הוא יוצא ממשפחתו ומת זר, ובאשר לברכיים, הם מצוקת האדם ודרישתו. ההתנהגות שלו, ומי שרואה את זה במה שמעוטר או מבזה, אז זה מיוחס להם, ואולי הרגל הייתה חייו של אדם. אם הוא רואה שרגלו עשויה מברזל, חייו ארוכים, וכספו או העץ שלו נותרים חלשים מחיפוש פרנסתו בחיפוש פרנסתו, ומי שרואה שרגלו סובבת ברגל אחרת הוא סימן לאבדון .. ….

…התוף נמצא בבשורה שקרית חלומית . ובעל התוף מבטא איש כהה או מוכר יין . ואם התוף היה איתו רוקד וצורח . זה חוסר מזל עבור מי שראה את זה . והתוף הדו-מיני הוא אישה עם הרבה תקלות . ותוף הנשים הוא סחר בהבלים . וצליל תוף התהלוכה הוא חדשות כוזבות, או אדם שבכל זאת משבח את אלוהים הכל יכול . עולי הרגל בשיירה גררו איש הדרכה לכבישים . וגם פולשים לתופים ….

…צריבה בוערת מסמלת חדשות טובות . אם אתה שורף את היד שלך באש בוערת וצלולה, המשמעות היא טוהר מטרה ותמיכת חבריך . אם שרפתם את כף הרגל בזמן שאתם עוברים מעל פחם או קמינים, משמעות הדבר היא היכולת שלכם לבצע כל עבודה, ויהיה בלתי אפשרי ככל שיהיה בעיני אחרים . הבריאות הרגילה הרגילה שלך תישאר איתך, אך אם תתגבר על ידי אש זה מסמל שהאינטרסים שלך יסבלו מבגידה של מה שמכונה חברים . אם נשרפתם בחלום, המשמעות היא שאירועים עצובים יבטלו את כל השמחות והתענוגות הצפויים ….

…באשר לשני הגברים, הם ההורים, ההריון שלו, או מה שאדם עומד עליו במקום פרנסתו, כל מה שהוא רואה בכך מזין או שיין, הפרשנות שלהם היא בהם. אם הוא רואה שרגלו האחת נחתכת או שבורה, אז הוא מציין שחצי מכספו נעלם או שאחד מהוריו הלך, ואם הוא רואה את התאונה ברגליים זה מעיד על נסיעותיו או על עזיבת כספו או את מותו, ומי שרואה את רגליו מברזל או מנחושת, זה מעיד על עלייה בחייו ובכסף שלו, ומי שרואה שרגליו מטומטמות, זה מעיד על חייו הקצרים ועל ירידת כספו ומי שרואה את הרגל הפך לגבר משהו מהבעלי חיים הוא סימן לחוזק…

…ש : האם לראות את השליח, אלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אפשרי? האם מי שראה את השליח, תפילת אלוהים ושלום עליו, בעמוד כלשהו, ​​האם ראה זאת באמת? כן , ואולי הדוגמאות החשובות ביותר לראייה טובה, חזון הנביא עליו השלום הופנה על ידי האימאם בוכרי והמילה המוסלמית מהדיאת אבו הוראירה אמרה : שליח אללה עליו השלום : ~ מרני ב יש חלום רני, השטן הוא לא איתי ~(1). בשנת הרומן שלו, ~ מן רני בתוך חלום Vsarani ער או כאילו ערנות רני הוא לא אל השטן עלי . בשנת הרומן, הוא אמר עליו השלום :~ מן רני היה דעתו של תקין , ~ אבן סירין אמר : אם רה בצלמו (2 ). העובדה שמדענים נבדלו במשמעות השלום עליו : מרני בחלום היא ראתה אותי … ~ אבן אלבקלאני אמר : פירושו שהראייה שלו נכונה לא בודגט ולא דומה. השטן , ונתמך אמירת רומן ~ היה הדעה של תקין ~ נאנח חזון הוא נכון , וזה היה האבן סירין לו נחתך אדם שהוא ראה את שלום הנביא עליו, אמר : בשורה לי כי ראיתי אם הוא תאר תכונה שהוא עשה לא יודע, הוא אמר : אתה לא רואה אותו . אמר אבן חג'אר ושרשרת השידור שלו אותנטית (3). אחרים אמרו : אבל התופעה המודרנית פירושה שהוא ראה את זה תופס לא מפריע למנוע את זה . אחרים אמרו : ככל הנראה אומר עליו השלום : ~ איבד את ראני או הימין ראה את השטן בתמונה ~, אם דעתו של המתואר מכירה אותו בחייו, מאחורי הסכסוך היה פרשנות חזון של Araaa למעשה , וזה נכון שהוא רואה למעשה, אם זה היה על היכולת שלו ידוע או אחרת . חוקרים אחדים אמרו : בחרו נביה בוראת יתברך כי אנשים רואים אותו לתקן את כל הכנות ולמנוע את השטן לדמיין נוצר פן שוכב על לשונו בשינה כמו הפרת אלוהים הרגל של שלום הנביאים להיות עליהם את נס , וכפי בלתי אפשרי כי השטן דמיינתי בצלמו של ערנות , אם חתם חשד האמת עם שקר לא Aathag מה שהביא מחשש תפיסה זו Vhamaha אללה מן השטן Nzgh ו Osuste ושינון ו קדה (4), אמר האימאם אבן חג'ר : זה נראה לי שמה שמשמעותו של רני בחלום מתכון כלשהו היה פליקטבהר וידע שהוא ראה אמת התגלות שהיא מאלוהים, לא הטעות שהיא החלום, השטן הוא לא בשבילי (5) ~ אבל המשמעות של ~ אל כאילו רני ב ערנות ~ הוא כפוף המילים : אחד של אותם : כי מה פירוש האנשים בזמן ובאמצעים שלו כי שנת רה ו לא נדדתי לעזור לו בורא יתברך על הגירה ואז לראות את השליח בעליל . שני שאלה : הוא רואה ה דואר אשרור כי החזון של ערנות של העולם הבא ; כי הוא רואה בחיים שלאחר המוות את כל האומה מרה בעולם ולא ראה . III : הוא רואה את החזון הבא של עצמו בתוך הקרבה של אותו ולקבל Chweath וכך ________________________________ (1 ) מסופר על ידי בוכרי כמו הפתיחה (12 /383 ) הדלת וראיתי את השלום הנביא עליו בתוך חלום , ואת בתור מוסלמי בתוך הגרעין (15 /24 ). (2 ) סופר על ידי בוכרי כמו הפתיחה (12 /383 ) דלת וראה את שלום הנביא עליו בתוך חלום , ואת בתור מוסלמי בתוך הגרעין (15 /26 ). (3 ) ראה : אבן חג'אר – אופ (4) אבן חג'אר – אופ – (12/389) והפניה קודמת גרעינית – (15/25). (5) אבן חג'אר – התייחסות קודמת – (12/389). ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…