…ומי שראה שהוא חותך משהו במספריים, הוא היה זוכה בצורך שלו ….
חולם על חותך דשא
(36 פירושים ומשמעויות של חלומות על חותך דשא)פאהם, חזונו בחלום מעיד על הכרח וכעס, עליית רוח, השחרת פנים ושקר . והפחם מתבטא בכוח המדכא שלוקח את הכסף של האנשים ….
ומי שרואה שהוא צובט את זקנו בשיניו, אז זה מעיד על קהות ושפל נפש, ואם הוא מכניס אותו לפיו ללא ארגמן, זה מצביע על כך שהוא זימה, ואין בזה שום דבר מושכל או משבח. ….
…הדשא של החלום הזה מבשר דברים רבים וטובים במציאות . זה מבטיח חיים מאושרים ומשגשגים מאוד עבור איש העסקים, וצבירה מהירה של כסף ותהילה עבור סופרים ואמנים . האוהבים מבטיחים מסע בטוח דרך ים האהבה המשתולל . אם אתה רואה הרים מחוספסים מעבר לרצועת הדשא הירוק, זה מאותת על צרות רחוקות . אם אתה עובר חלקת דשא נבולת בזמן שאתה הולך על הדשא הירוק, המשמעות היא מחלה או בלבול בעבודה . כדי שחלום יהיה שלם, עליו להיות נקי ממכשולים או זיהומים . אבל אם אתה חולם על דשא נבול, אז מקווים להפך ….
…בנייה אם אתה רואה מבנים גדולים ויפים עם כרי דשא ירוקים הנמתחים לפניהם, אז זה סימן לחיים ארוכים המאופיינים בעושר, ומסעות ומבקרים בארצות נידחות . בתים קטנים שנבנו לאחרונה מעידים על בתים מאושרים והתחייבויות רווחיות, אך אם הבניינים ישנים ומלוכלכים, החלום ילווה בעקבות בריאות לקויה וירידה באהבה ובעבודה ….
…אחו אם אתה חולם שאתה הולך על אחו מטופח, זה מעיד על מקרים של שמחה והצלחה רבה . אם תצטרף לקבוצת אנשים עליזה באחו אז זה מעיד על בילויים עולמיים רבים וההתקשרות שלך תמשיך לעבוד בהצלחה . אם ילדה מטפלת באחו ירוק לקראת בואו של חבר או מאהב, אז זה מצביע על כך שהתשוקות הנלהבות ביותר שלה לגבי עושר ונישואין יתגשמו . אם הדשא מת והאחו ביצתי, ניתן לצפות למריבות ולהפרדה . אם תראה נחשים מתגלגלים בעשב לפניך, הם יתמלאו ברמזים קשים ובמעשי ייאוש מרמאים . אם אתה רואה אחו בחלום, זה מנבא שאתה תהיה מאושר, יברך, ותחיה עתיד נטול מצוקה . אם אתה רואה אחו ירוק מכוסה דשא ופרחים, זה מנבא אירועים משמחים שיביאו אושר ללבך . אחו צחיח מנבא תחושה אבודה וצער על אובדן חבר . אם חלמת שאיבדת את הדרך באחו צחיח, זה מנבא מזל אומלל ועצוב ….
…מהרו אם אתם חולמים על עגלים שרועים בשלווה בכרי דשא קטיפה ירוקים . זה מנבא צעירים מפגשים חגיגיים שמחים כמו גם תענוגות . מי שעסוק בחיפוש אחר עושר יגלה שהעושר גדל במהירות ….
…בוץ נמצא בחלום, כי מי שהולך בו יקבל סכסוכים וקשיים . ומי שרואה שהוא הולך בבוץ, אז הם מפחדים . בוץ, אם המטופל רואה זאת, הוא זמן רב לאחר מחלתו, אלא אם כן הוא רואה שהוא יצא ממנו . ואם המטופל עובר דרכו, הוא ייכנס לפורענות או לכלא . וללוש את החימר ולהכות אותו בחלב אינו טוב משום שהוא מעיד על צער, ייסורים ומריבות . צרת הבוץ היא מריבה ומצוקה, והיא עשויה להצביע על דת או דיבורים בתוכנית, ואולי היא מעידה על הריון לאישה עם ילד זכר, כי אלוהים אדירים אומר : ( ובראנו את האדם מזן חימר ) . והבוץ מעיד על שיבוש תנועות וקיצוץ תפילות . והבוץ אם התגעגעתי אליו . אולי הבוץ היה לוח עבור הקורא, ואולי הבוץ הצביע על גאווה בברכות, בפוליתאיזם או בחשיבה על אלוהים . אולי הבוץ היה סימן לנימוסים רעים וקשים . ואם הארץ הייתה צחיחה והוא ראה בוץ בחלום, היו בשורות טובות עבורו שיש הרבה דשא . אם הבוץ היה מבאר, זה הצביע על ירושה ומראה הבריכה, או על פיקדונות וסודות . ראה גם חימר ….
…פאדל עבדאללה בן סלאם . בסמכותו של קאיס בן עבד, אמר : הייתי במדינה עם אנשים כולל כמה מחבריו של הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ואיש בא בפניו עם שמץ של יראת כבוד. חלק מהאנשים אמרו : זה אדם מעם גן העדן. מדובר באיש מעם גן העדן. הוא התפלל לשתי רקעות בהן מותר. ואז הוא יצא והלך אחריו. כשהתחלתי להיות נוח, אמרתי לו : כשנכנסת לפני כן אמר אדם כזה וכאלה והוא אמר : תהילה לאלוהים, מה צריך לומר למה שהוא לא יודע, ואני אדבר איתך למה האם זה ראה חזון בתקופת שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שקט, אז היא אמרה לו שראית אותי באחו – הוא הזכיר את יכולתו, דשא וירוקות – ובאמצע הגן נמצא עמוד ברזל שמתחתיו באדמה ומעליו בשמיים, מעליו לולאה, ואמרו לי : אמרתי לו : אני לא יכול. אז מונצף הגיע אלי. אמר אבן עאון, והמשרת ההוגן אמר : כשהבגדים שלי מאחורי, הוא תיאר שהוא הרים את זה מאחוריו בידו, אז הייתי מופרד עד שהייתי בראש העמוד, אז לקחתי את הידית וזה נאמר לי. : אוסטמק התעורר והיא חייבת בידיים שלי Vqsstha על הנביא עליו השלום, הוא אמר : ( טור הגן של האיסלאם ועמוד האיסלאם וזה האחיזה הכי אמין ואתה באיסלאם עד שאתה מת ) אמר אדם עבדאללה בן סלאם . ובקריינות : הייתי במעגל בו עברו סעד בן מאליק ואבן עומר, ועבדאללה אבן סלאם עבר ואמרו, זה איש מעם גן העדן, אז קמתי ואמרתי לו : הם אמרו כאלה ואחרים והוא אמר : תהילה לאלוהים הם לא היו צריכים לומר: אין לי שום ידיעה על זה, אבל ראיתי כאילו הונח עמוד בגן ילדים ירוק, ובו חור כפתור. הראש, ו בתחתית היה הוגן – ואת הוגן היה מוואסיף – וזה נאמר לי : שאני מפונק זה, ואני קלקלתי לנו עד שלקחתי את המאחז, אז אמרתי לו שליח האל, עלולים אלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ושליח אלוהים, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום : ( עבדאללה נפטר בעודו לוקח את החץ האמין ביותר ) בסמכותו של חרשה בן אל-חור, אמר : הייתי יושב במעגל במסגד מדינה. הוא אמר : ויש שייח 'בעל מעמד טוב , עבדאללה בן סלאם. הוא אמר : הוא ניהל איתם שיחה טובה. הוא אמר : כשהוא קיבל את, העם אמר : הוא מי שמחה מבט איש מעם Paradise לתת לו להסתכל על זה הוא אמר. : אז אמר לי : על ידי אלוהים, ואני אעבור אותו, כך שאני יודע את המיקום של הבית שלו . הוא אמר : הלכתי אחריו והוא הלך עד שכמעט עזב את מדינה ואז נכנס לביתו. הוא אמר : אז ביקשתי ממנו רשות, אז הוא נתן לי רשות, אז הוא אמר : מה אתה צריך, בן אחי? הוא אמר : אמרתי לו : שמעתי אנשים אומרים לך מה אתה : שמח לראות אדם מעם גן העדן, שייראה אל Vojbna הזה להיות איתך אמר : אלוהים מכיר את אנשי גן העדן ואני להגיד לך מ~מ אמר שאני בזמן שאני ישן אם אתה בא לי גבר אמר לי : אז לקח לי את היד, ואני ויצאתי איתו. הוא אמר: אז הייתי על סוס בצפון שלי. הוא אמר : לקחתי לקחת את זה. הוא אמר לי : אל תיקח את זה, כי זה הנתיב של בעלי הצפון. הוא אמר : אם סוס הוא דרך מימיני, אז הוא אמר לי : קח הנה והביא לי הר והוא אמר לי : עלה הוא אמר : אז הלכתי אם אני רוצה לעלות נפלתי על אסתי. אמר : אז עשיתי את זה שוב ושוב אמרתי : ואז זאפ אותי אז הוא הביא לי את אמאד את ראשו בשמיים ומתחת לאדמה בפרק הנ~ל, הוא אמר לי : עלה למעלה אמר את זה : אמרתי : איך לעלות את הראש הזה בתוך השמים, אמר : הוא לקח את היד שלי Vzgel לי אמר : אם אני קשור בלולאה אמר : אז פגע גאווה בטור אמר : נותרו הקשורים הפרק עד שהוא הפך אמר : שני הרוגים השלום הנביא עליו Allaah לומר על : ( הדרכים שראיתי משמאל הן דרכים שבעלי צפון אמרו : הדרכים בהן ראיתי את ידך הימנית, הם דרכי הימני, ובאשר להר, זה בית השהידים , ולא תשיג את זה. הוא עדיין נצמד לזה בזמן שאתה מת ). אמירתו : אם סוס הוא שיטה, אמר אל-נוואווי : הסוס הוא ריבוי שדרה . והגישה היא הדרך הישר והדרך של השיטה בין ברור לאמירה : Zajal me פירושו לזרוק אותי ….
…העמק בחלום מעיד על נסיעה עייפה, או על אדם קשה, וראייתו עשויה להצביע על מעשים טובים וקרבה לאלוהים באמצעות הוצאות טובות, ואולי העמק מציין את תושביו או את מה שגדל בו . ואם הרואה היה ראוי למלך, הוא היה מלך וניצח על אויביו, ואם הוא היה צדיק, הופיעו ממנו הרבה כבודים, כי אלוהים אדירים אמר : ( בבוא אליה קראתי להם מה חוף העמק הימני ). אולי זה הצביע על ירידת הגשם . אולי הפתרונות בעמק הצביעו על העברת המסר לגבורים, כי אלוהים אדירים אמר : ( האם הגיע אליך החדית של משה, כשאדון שלו קרא לו העמק הקדוש התגלגל, לך אל פרעה, שהוא המום ). אולי העמק הצביע על הכלא מכיוון שההרים הכילו אותו, ונכנסים ויוצאים ממנו . ומי שרואה שהוא שוחה בעמק מישורי עד שהוא מגיע למקום שהוא רוצה, אז הוא נכנס לעבודה של הסולטאן וממלא את צרכיו . והעמק מציין את חותך הלוחם של הכביש . ומי שחופר עמק, אחד מבני עמו נפטר, והעמק מעיד על הקלה, מי שרואה שהוא נפל לעמק ולא סבל, הוא יזכה לתועלת משליט או הדרכה של שליט . ומי שראה שהוא גר בעמק בלי לשתול, אז עליו לבצע את חג'ג ' . ומי שראה שהוא מסתובב בעמק, היה אומר שירה ….
…היד היא בחלום מיטיבו של האיש, גבו ותמיכתו . מי שרואה שידו ארוכה וחזקה, והוא שליט, אז הוא ינצח עם אויביו, וכוח עוזריו וסרסוריו . ומי שרואה שידיו פרושות הוא אדם נדיב שמוציא את כל מה שיש לו . ומי שרואה שהוא הולך על הידיים, אז הוא תלוי במשהו שהוא מבקש מאחיו, בנו או בן הזוג . ואם הוא רואה שידו הימנית עשויה זהב, אז הרווחים שלו ודיכויו ייעלמו . אם הוא רואה שידו השמאלית היא המילה שלו, אז אחיו מכחישים אותו או שאשתו או בן זוגו מכחישים אותו . ואם ראה כי ידו מביאה אותו מתחת לבית השחי ואז מוציא אותו, והיה לו אור, והוא היה תלמיד ידע שזכה להנהגה בידע שלו, אפילו אם היה סוחר שזכה בנשיאות ו זכר . אם מים ייצאו לו מהיד הוא יקבל כסף . והידיים מציינות את הדרגה ושני הבנים והמדינה, והם מעידים על מעשיו הטובים של מי שלוקח ונותן בידיו . יד ימין מציינת בן, אבא, חבר או מי שתופס את המקום הנכון עבורך . ויד שמאל מציינת את האישה, האם, האחות, הבת והעבדה . אם הוא רואה שהוא איבד את אחת מידיו, זה מעיד שהוא איבד כמה מהאנשים שהיד הזו הצביעה עליהם . ומי שרואה את ידו חתוכה מעיד על מות אחיו, חברו או הסופר, או שנפלה האינטימיות ביניהם . ומי שיראה אורך בידו, הוא יהיה ארוך מדי לאנשים . בתודה, חסד, נדיבות ונדיבות . ומי שרואה שליט שחותך את ידיו ורגליו ללא מחלוקת, אז הוא חוזר בתשובה . ומי שרואה שאין לו יד, אז הוא מאהב . וכל מי שראה מן המושלים כי ידיו ורגליו מנותקות . זה מבודד . ומי שראה שידיו קפוצות, הצביע על הקמצנות שלו . ומי שראה שהוא הולך על הידיים, הוא השתמש בהן לפנסיה שלו . ומי שרואה שהוא חותך את ידיו בסכין, הוא יתפעל ממשהו, כי אלוהים אדירים אומר : ( כשראו אותו, הם גרמו לו לגדול ולחתוך את ידיהם .) ומי שראה כי שבועתו משותקת, שלו הפרנסה תיפסק, או שהוא חטא חמור . ומי שרואה את ידו הופכת לזהב מעיד שמה שבידו נעלם . ומי שרואה שידו הפכה לידו של נביא, אז אלוהים אדירים מנחה עם על ידיו ומניע לו טוב וברכה . ואם היה רואה שהוא חתך את ידו בקערת דם, אז הוא היה בסיכון של מרה . וכל מי שרואה שהוא אוכל את ידו או חלק ממנה, אז הוא עושה דבר שהוא מתחרט עליו, או שזה לא צודק, כי אלוהים אדירים אומר : ( וביום שהעושק נושך על ידיו ). היד החקוקה בחינה היא השפלה, צורך או צורך . ומי שרואה את שבועתו מנותקת, הוא ישבע שבועה לא מוסרית, וזה עשוי להצביע על גניבה, וכל מי שידיו ורגליו מנותקות, הוא ימות, ואולי מאסר, הגבלה או מחלה קשה, וזה יכול להיות עוני או צורך . ומי שיש לו יד כל כך ארוכה שזה הפך לחנית, אז הוא לא צודק, הוא מערער על כבודם של אנשים . ומי שנחתך לו היד, הוא נעדר ממשפחתו, או שהוא מתרחק מעבודתו, או מנותק מבטנו, והוא עלול להפסיק גילוי עריות וחטא . הדבר המוזר הוא שאם ראה את ידו מנותקת ודם זורם ממנה, הוא הכה כסף וחזר לארצו . ומי שרואה שידיו מורמות, אז הוא עני מכסף או מחוסר כסף מבן או אח או ידיעה או חדשות, והיד מציינת את הענף שמונפק על ידו, את התחייבות הנאמנות והברית. . אולי איבוד יד מעיד על הצורך בשאלה . ואולי יד טובה הצביעה על ניצחון על האויבים . מי שראה שהוא לוחץ את ידיו הצביע על חלל עבודה וחרם . העושר ביד הוא עדות לשחיתות הדת . ומי שאיבד את ידיו והוא מאנשי הציות, אמונו באלוהים הכל יכול . ואם ידיו גדלו, הוא הצביע על חמדנותו לעולם ועל העניין שלו לזכות בו . ומי שיש לו יד שבע, מתגעגע לתפילה ועוקב אחר הרצונות . ומי שהופך שמאלי, זו תועלת ופרנסה, כי אחרי הקשיים זה קל . ראה גם את כף היד ….
…עולמו של איש אלקרמן, חאפיז , עבד באלחרמה . ואת חותך המפרקים, אדם מבדיל בין אנשים עם מילים ורע . ואל-בנדר, אדם אמין שמופקדים אצלו פיקדונות וגמלוניות . איש דקדוק . והמחשב נמצא בבית המשפט, הבעלים של ייסורים שפוגעים באנשים בטיפול שלהם ומלחיץ אותם באחריות . ועבד הסריס, מלך שהוא בשאר, אם הוא רואה בביתו משרתים עם כלים, אז יש חולה שמחלתו התארכה או שאהיד, ושומר הסולטן הוא מבשר, ומי שרואה את שומר הסף הוא נסיך שמגיע למנדט ….
…באשר לשיניים בפרשנות, אנשי הבית והקרבה, כמו הגבוהים יותר, הגברים והתחתונים, הנשים, הניב הוא אדון אנשי ביתו או מי שמתאים לו, והעליון העליון נאמר על פאנג שהוא ילד שתופס את מקומו של אביו והשמאלי נמצא מתחתיו. הוא ראה משהו של יופי ויופי או נגדם, אז הוא רואה שבמי שייחס לו את השן, ומי שראה שהוא גדל עם צד דומה לזה, אז הוא מרוויח ממי שמייחסים לו אותו מן הנזכר או מי שתופס את מקומו, ומי שרואה את שיניו, אז הוא פגם של ביתו ואולי זה מעיד על עלייה של אל-חסן ושיניך נוגעות עדות לוויכוח בין אנשי ביתו, ו אי התאמת השיניים מעידה על כך שהוא הוציא כסף בכחישת הדאגות ולובן השיניים, אורכן ומשלמותם, עלייה בכוח פניו, ומי שרואה שהוא מגדל שן בזמן שהוא סובל מכאבים הוא חרפה או צרה ומי שרואה שמישהו מושך את שיניו מעיד שהוא חותך את רחם או שהוא מוציא את כספו על שנאתו, ומי שרואה ששן נופלת על האדמה ופוגשת אותו מעיד על כך שנולד לו ילד. אם הוא לא מצא אותו, זה מצביע על מותו של אחד מקרובי משפחתו, ואם הוא רואה ששיניו פחתו, אז זה לא מחמוד. חלקם אמרו שקטנות השיניים מעידה על טוב והזקנות שלהם מעידה על הבשורה. פגם בקישור זה בערנות, זה בשלושה היבטים: הם, עצב, פשיטת רגל, מוות של קרבה או חולשה של אנרגיה, ומי שרואה שכל השיניים שלו נפלו ונעלמו, אז הוא בחמש דרכים המוות מכל קרוביו ואורך חייו וכספו ופרנסתו ודתו והוא עלול למות ואם הם נופלים בחיקו או בידו, או במה שנשמר במקרה עשר דרכים להשיג כסף, שיש הרבה של צאצאים, לפגוש את קרוביו במקום, להרוס את ביתו, לשלם חובות, לעבור כסף בריבית, לעבור עשרים ושמונה שנות חיים והתגורר תקופה של שלושים ושתיים וקנס של שלושים דרהם לשלושים אלף תלוי המקום והכסף שעושים על חשבון ומי שחושב שהוא מנקה את השיניים בפרק הזמן הזה, זה לא מחמוד ומי שרואה שאין שיניים בפה ואז נבטו חדשים, ואז בשלוש דרכים הדברים משתנים וחיים ארוכים והנהלתו i לאינטרסים של עצמו וחלקם אמרו שמי שראה שאין בפיו אלא שן, אז זה מצביע על שנה, ואם הוא רואה יותר מזה של פחות מעשר, אז ביטוי אחד של זו שנה. שן במקום שאין צורך לגדל אותו, זה מעיד על דבר שאינו ראוי לשבח, ומי שחושב שהוא בלע את שיניו או את חלקן, הוא אוכל את מה שאסור לו בכסף….
…התער הוא כלי פלדה להתגלחות איתו . הוא בחלום נער זכר כי הוא מילה את הילד . ואם הוא חותך אותו, הרי זה שבירת עניין שהוא עומד לעשות, ואם הוא מסביר איתו בשר או פוצע בעל חיים, זו לשונו הרעה שבה הוא שולט באנשים בפגיעה . חזונו של אל מוסה מעיד על שנאה, איבה ולשון כואבת . ראה גם את הסכין ….
…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר: ~מי שראה שהוא חותך את האגודל, האגודלים שלו נעלמים, ואם האצבע המורה שלו נחתכת, זה מעיד על חוסר התמדה בתפילה, וכי חיתוך אצבעו האמצעית מעיד על מותו של מנהיג קשור אליו, וקיצוץ אצבע הטבעת מעיד על הרס כסף ….
…ומי שרואה שאדם ידוע דוקר אותו בחנית עד שהפצעים שלו יהיו עבים יותר, אז הוא יכה בכסף אסור. אם החנית חותך בשר, איבר או עצב ויהיה בידיו של העושה, אז הוא יפגע בטוב ….
…מי שרואה שידו עדיין מנותקת, ובכל זאת יש אמירה המעידה על מעשי הצדק, אם הוא חותך אותה הוא עוצר את כל האסורים והחטאים ….
…ומי שרואה נמר שנושך אותו או חותך אותו בציפורניו, אז זה מעיד על כך שנזק ואיבה מצד האויב התרחשו במידה הניתוח ההוא ….
…זנב אם אתה רק רואה את הזנב של בעל חיים בחלום, אז זה אומר שיקרה עניינים מטרידים שיחתכו אותך מהנאותיך . אם אתה חותך את זנבו של בעל החיים, רשלנותך תגרום לך לבעיות . אם אתה חולם שזנב צמח עבורך, המשמעות היא שהשיטות הרעות שלך גרמו לך לבעיות, ואירועים מוזרים יתרחשו שישאירו אחריך סיבוכים ….
…זקאת : בחלום, הוא אחד העשירים, מכיוון שכספו פורה ושמאלו גדלה, אלא אם כן הוא חייב חוב או יש לו פיקדון, אז הוא מפצה על כך ומשלם אותו לחייב שלו . אם המחייב הוא אדם מת או צדיק, אז הוא הצליח עם אלוהים וזכירתו עלתה ושילמה לזכאת על עבודתו, אז מה דעתך אם הוא מתפלל בתוצאה של זה או זיכרון של אלוהים, אז אם הוא ייתן רשות בשביל זה בזמן אחר שאינו במהלך חג'ג ', אז אולי הוא יעיד וישלם על זה זאקאט ? אם זה במהלך חודשי חג'ג ', אז הוא עושה חג'ג' ברוך השם . ואם אדם עני רואה את זה, אם הוא מגלח את ראשו, חותך את שפמו, קוטף את בתי השחי, גוזם את ציפורניו או מגלח את שיער הערווה שלו, אלא אם כן הוא נשלל מבגדים או נשטף במים, או שהוא עושה זאת במסגד , או מתפלל לאחר מכן, אז הוא יוצא ממצבו וחוזר בתשובה מחטאיו וקם עליו, ומצליח בתפילה לכאורה או עד עד ….
…מי שראה בחלום שיש לו פצע בגופו, זה יהיה כסף בשבילו . אם הוא נפצע ביד ימין, זה כסף שמרוויח אותו מקרבת זכר שיש לו, ואם הוא נפצע ביד שמאל, זה כסף שמרוויח ממערכת יחסים שיש לו מנשים . אם פצע ברגל שמאל, אז הכסף שלו הוא מחרישה ונטיעה, ואם הוא נפצע בעקב שלו, זה כסף שיבוא אליו מבנו . אם יש לו פצע ודם זורם ממנו, אז יש לו חוב, והוא מוציא עליו קשיים . ומי שרואה שלגופו יש פצעים רכים שדם זורם מהם, אז זה מזיק לבעליו בכסף ובדיבור . הוא נפגע בראשו והיה לו כסף לשמור . ואם ראה שהוא פצוע ולא שפך דם, אז הוא התעלם ממעלה שתגיע אליו . ומי שנפצע וישפוך ממנו דם, אז יהיה לו כסף שההשפעה עליו עליו תתברר . ואם היה רואה את הסולטאן כאילו נפצע בראשו, היה רואה את מות עמיתיו . אם העצם שלו נשברת, הצבא שלו יובס וההנהגה שלו תהיה חלשה . אם הוא נפצע ביד שמאל, חייליו היו מכפילים את עצמם . אם הוא היה נפצע ביד ימין, אז מה שהיה על ידו יהיה כפול . אם הוא נפצע בבטנו, הכסף בכספת שלו יוכפל . ואם פצע בירכו ירבה, שבטו היה מתרבה, ואם פצע ברגליו היה מכפיל את חייו . אם הוא נפצע ברגליו, הוא היה מכפיל את איתנותו בממלכתו . אם אדם פוגע בו, חותך את איבריו ומחלק אותם, אז למי שמכה יש סמכות על זה שהוכה בלשון ימין . אם הוא נפצע ויצא מהאדם הפצוע בדם, אז מי שהכה אותו חוטא ומי שהוכה יקבל תגמול עבורו. אם הוא מכתים את זה בדמו, אז הוא יקבל חטא וכסף אסור במידה שהוא מכתים את הדם . ומי שרואה שהוא פצע כופר, אז יש לו שליטה באויב שיש בו איבה לכאורה, ואומר בו את האמת, ומשיג ממנו כסף כמו דם, ושהדם של הכופר עבור המאמין מותר . ואם ראה אדם פצוע אותו, ולא יצא ממנו דם, אז הוא אומר באל-מג'רו במילים אמיתיות, לא תהיה לו תשובה . אם הוא ראה שהוא פצוע, ויצא ממנו דם, אז הוא מגבה אותו במה שמאמינים . ומי שרואה שהוא נפצע בסכין או במשהו ברזל, אז מופיע השחיתות שלו, ואין בו טוב . ומי שרואה שחלקים מגופו עוברים ניתוח, אז הביטוי בו הוא לאיבר שבו הניתוח אמור להתרחש, ואם זה בחזה או בלב, זה אצל הנער, ו נשים צעירות מעידות על אהבה, ובקשישים ובקשישים זה מעיד על צער . ואם זה על האגודל של יד ימין, אז זה מעיד על חוב שהוא רוכב עליו, ועל מכשיר לכתוב עליו . ומי שרואה שמלאך המלאכים פצע אותו בחרבו בבטנו, כאילו מת, יסבול מפצעים וכיבים, ואז הוא יירפא מהם . ומי שראה שהוא פצוע בצווארו, היה מקבל כסף בצד העקב ….
…אבן סירין אמר שמי שראה שהוא חותך חתיכת עץ עם מסור, אז הוא יפרש על ידי עזיבתו לאדם ייחס לו את העץ הזה ויפגע בו, ומי שראה שהוא מורח את אחד מקרובי משפחתו במסור ואז הוא מטריד את מקבילו לקרבה ….
…כרוב זה רע לחלום על כרוב . תוהו ובוהו עשוי להתעלות על כל גבול בכל הצורות . אם חלמת על כרוב ירוק, זה אומר חוסר כנות באהבה ובגידה בחיי הזוגיות . אם אתה חותך את ראשי הכרוב, זה אומר שאתה נמצא על סף אסון בגלל הוצאות בזבזניות ….
…ובנוגע לזקן : מי שרואה שהוא התארך מדי, חזונותיו מעידים על חוב ומצוקה . אם זה נמשך עד שהוא נופל על הקרקע, זה מעיד על מוות, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ממנו בראנו אותך, ובו נחזיר אותך .~ אם זה נמשך עד שנדבק לבטנו, הוא הכה כסף ואת הפרצוף שבעזרתו הוא יתעייף כמו שהיה על בטנו . אם היה רואה שאורכו מדד טוב, היה מרוויח כסף, כבוד וחיים טובים . ונאמר שאם הוא הוארך עד שהגיע לטבור, זה הצביע על כך שהוא לא מציית לאלוהים . אם ראה שדפנותיו ארוכות ללא מותניו, אז היה מקבל כסף שאחרים ייהנו ממנו, ואבן סירין בא אל אדם ואמר : ראיתי שזקני מגיע לטבור שלי, והסתכלתי עליו . הוא אמר : אתה מואזין שמתבונן בתפקיד השכנים . אין לשבח את הזקן בפירושו של הנער שאינו מבוגר, ואם הוא רואה שלקח זקן זולתו בידו ומשך אותו, אז הוא יורש את כספו ואוכל אותו . אובדן הזקן אם הוא לא גדל מהווה עדות לקלות ולחיסול החוב והנרתיק . ואם ירידתו גדולה יותר, הדבר מעיד על השפלה וכסף ויוקרה . אם הוא רואה כאילו כרית מדברת עם אשתו, עניינו מבולבל מגורלו, והוא מפריד בינו לבין יקיריו, מכיוון שהשטן, אלוהים קילל אותו, דיבר אל חוה בצורה של קוסמטיקה . ושחור השיער של הזקן מעיד על מחלק אם היה כהה, כך שאם היה מושחר לירוק, הוא ירוויח הרבה רכוש וכסף, אבל הוא היה עריץ, כי זה מאפיין את זקנו של פרעה . הצהבהבה שלה היא סימן לעוני ומחסור, והאדום הוא סימן לאדיקות . ואם ראה שלקח את זקנו ושערו פזור בידו . הוא תפס אותו ולא השליך אותו אליו כי כסף הולך מידו ואז חוזר אליו. אם הוא רואה כאילו זרק אותו, הכסף נעלם ממנו והוא לא מוחזר אליו . שיער שפם מוגבר הוא מתעב . והשלמות שלו ראויה לשבח, והפרשנות של מריטת הזקן לאיש העשיר היא הפזרנות שלו בכספו, ועבור העניים מעיד על כך ששני אנשים נפגשים אותו יחד, ומעיד שהוא לווה מאדם משהו ומלווה אותו לאחר. . וגילוח הזקן, הכספי והיוקרה הולכים . אם הוא רואה כאילו חתך את זקנו את מה שנשאר מאחיזתו, אז הוא משלם לזכאת על כספו . ושערות אפורות בזקן וכבוד ויוקרה . המוגלובין : לסטר, אם Hb Balhina, הצביע מחויבותו לשנה . אם היה רואה כאילו גילח את ראשו ללא זקנו, היה שומר על סוד הבוס שלו . אם הוא רואה כאילו הוא פגע בכולם, אז הוא שואף להסתיר את עוניו, והוא מחפש את הגורל עם העם . ואם השירה תקבל את הפיגמנטציה שלה, אז היא תחזור לכיוונה ולא תישאר הרבה . אם הוא רואה שהוא מת מרוב בוץ או טיח, אז הוא מבקש חנויות ועניינו ידוע . זקן של אישה מעיד שהיא לעולם לא יולדת, ונאמר שזה מעיד על מחלתה. נאמר שזה התפרש כהגדלת כספי בעלה ובנה וכבוד בנה, ונאמר שאם היא נישאה, היא הצביעה על נסיגת בעלה . אם היא תראה שהיא בהריון, היא תלד בן וענייניו יתגשמו . ונאמר שמי שיש לו זקן ארוך והרבה שיער יהיה לו חיים ארוכים ויותר כסף . ונאמר שמשהו המתרחש לפני זמנו מעיד על רוע, כמו למשל כאשר בנים גברים רואים זקן או לבן בתחושה, ולנערות צעירות יש חתונה או בן . כמו כן, כל מה שהוא מחוץ לתקופתו למעט דיבור, כי דיבור הוא מדריך טוב, כי האדם הוא מטבעו בעל חיים מדבר . אם צעיר שטרם הגיע לחלום רואה שיש לו זקן, אז הוא מת ולא מגיע לחלום, וזאת מכיוון שהזמן הקדים שהיה צריך להיות לו זקן . אם הילד לא רחוק מזמן צמח הזקן, הרי שזו עדות לכך שהוא לבד ועושה את שלו . ומסופר שאדם בא לאבן סירין, ואמר : ראיתי כאילו הזקן שלי מתארך וסבלאי לא התארך, אז הוא אמר : אתה מכה בכסף שאחרים יכולים לברך עליו . והוו הוא עזרתו של האיש שמתהדר בו וחי איתו בקרב האנשים, אז מה שהוא ראה בו קרה אז הוא פירש את זה כמו שציינת . ומי שרואה מחצית מזקנו מגולח, אז הוא חסר והוא הולך לקראתו, כך שאם גילח אותו צעיר לא ידוע, הוא הלך לעבר ידו של אויב שהכיר, או את שמו או את מקבילו . אם שייח 'מגלח אותו, אז הוא הולך עם הגבול המשוער שלו, ואם זה לא ידוע, אז הוא הולך לכיוונו בידי ראש מנצל מדכא, שאין לו בסיס, ואם הוא רואה שהוא מנותק, אז צריך לחתוך אותו מכספו וללכת מצידו באותה מידה שהוא חותך מזקנו . אם הוא רואה שהם טסו, אז הוא הולך למשפחתו והיכולת שלו היא מכספו . גילוח קל יותר ממריטה, ומריטה עשויה להיות טובה לחלק מענייניו אם הפנים אינם חשדניים, אך הטוב הזה קשה לו ….
…מרירות, שהיא מחלה דמוית ציסטה המחוברת לכבד, המכילה חומר צהוב, שהיא מרירות. מי שרואה בחלום שהוא חותך את מרירותו של אדם בשיניו ומת, החותך שונא אותו, ואם דמו יוצא והמשקה הקטלוגי שלו, אז כספו מותר בשל בורותו ורועו . מרירות מעידה על כעס, הנאה וצחוק . המרירות של האדם היא הבעלים של סודו ….
…באשר לים, זה הסמכות, והנהר הוא שליט בלעדיו. אז מי שיראה את הים או יעמוד עליו, אז יקרה לו משהו מהסולטן שהוא לא רצה. ומי שרואה שהים מחסור והפך למפרץ, אז הרשות נחלשת ומתרחקת מאותן מדינות מהן יצא הים, ומי שרואה שהוא נכנס לים בשחייה עד שהוא לא רואה, זה שלו אֲבַדוֹן. ומי שראה שהוא טבע בים או בנהר ולא מת בו, אז הוא טובע בעניין העולם הזה, ואולי הוא היה הרבה חטאים וחטאים, ומי שראה שהוא נכנס לים או נהר ופגע בו מקרקעיתו ובוץ ובוץ, ואז הוא יפגע מהם מהסולטן או זקן, ומי שרואה שהוא צוללן בים צולל על פנינים או משהו אחר, אז הוא יצא מכיוון שהוא חיפש ידע או כסף וזה פגע בו לפי כמות הפנינים לכאורה ואחרים, ומי שראה שהוא שואב מים מהים או מהנהר ומכניס אותם לקערה, ואז הוא מכה כסף משליט , ואם המים חשוכים, הוא זוכה לפחד ומי שרואה שהוא רוחץ או מכבה ממי הים או מהנהר, ואם הוא היה חולה, אלוהים רפא אותו או שהיה לו חוב שאלוהים שלט, או היה מודאג, ברוך השם הוא היה מודאג, או חשש מביטחון, או בכלא, הוא יצא ממנו לטוב, ואם הוא ראה שהוא הולך על המים בים או בנהר אז זה מציין את דתו הטובה ואת תקפות הוודאות שלו, ומי שראה גלגל מים חלש באותה מידה אדם לא צריך לטבוע בו, כי זה חיים טובים לבני אדם אם זה נפוץ או לאלה שבבעלותם את גלגל המים אדם בו, כי אלה חיים טובים לבני אדם אם זה אדם כללי או מי שבבעלותו את גלגל המים בפרט, ומי שרואה שהים קם מהאדמה, אז הוא שליט שחושש שהוא שולל או עוול לו, ומי שרואה שהוא נכנס לים או לנהר, אז הוא נכנס לשליט או שליט, ואם הוא חולה, מחלתו תחמיר ואם הוא ייצא מזה, זה מכה טוב מהסולטאן ומתרחק ממנו. ומי שרואה שהוא חתך ים או נהר לצד השני, אז הוא חותך אותם או גבעה ונשלם מזה. ומי שרואה שהוא שותה מים מתוקים מנהר או מגלגל מים, אז הוא יסבול מהעונג לחיות חיים ארוכים, ואם הם מרים או חשוכים, חייו הם בדאגה, פחד או מצוקה וזה נאמר שהוא חולה כמו שהוא שותה, ואם הוא רואה מעט מים בכלי או במקום שבו הוא כלוא, אז הוא נולד, ואם הוא רואה ששפכו עליו מים חמים מהמקום שהוא עושה לא מרגיש, אז הוא כלוא או חולה או סובל מהם או מפחד מהג'ין עד כדי חום שלו ומי שראה אם הוא נופל למים, אז הוא היה נופל למצוקה קשה או סבל, ומי שחושב שהוא נשא מים בקערה, ואם הוא עני, אז הוא קורה לכסף או לרווק שהוא נשוי או נשוי, אשתו או אומה ילדו את אשתו או את עבדתו, ואם הוא רואה שהוא נושא מים בבגד או בתוך מה שהוא מכחיש שהוא נושא בו מים הוא הבל, ומי שרואה הוא שותה מים מספל או מכוס או משהו דומה. אם הוא רווקי, הוא מתחתן, ואם הוא רואה שהוא מרוקן מים לצנצנת או למטמון או לתיק או למשהו אחר, אז הוא מתחתן אישה ומי שרואה שהוא מסיע מים לביתו, אז כל הטוב מונע אליה ומי שרואה כי מים זרמו בביתו או שעיניים פורצות בו, כי זה עיניים בוכות על אדם חולה או להיפרד מהנוסע או אחר, וכל מי שרואה את הערוץ שלו בית או פרדס פועל, אם הוא מודאג, הוא ישוחרר ואם הוא רואה את זה חסום, תורתו חסומה על ידו…
…קצב אם אתה רואה קצבים שוחטים בקר ויש להם הרבה דם שזורם, אתה יכול לצפות למחלה ארוכה וקשה במשפחה שלך . ואם אתה רואה שוחט חותך בשר, החברה תסביר את אישיותך ותגרום לך נזק . היזהר שלא לכתוב מכתבים או מסמכים ….
…נאמר שאיש המדקלמים ראה בשנתו כאילו חותך פיסת נייר מהקוראן ומניח אותה על האש, ולהבתם גרה . אז הוא העלה את זה בפני כמה מהפרשנים, והוא אמר שתהיה פיטנה על סמכות הסולטאן, והיא תנוח עם קריאתך את הקוראן, וכך היה . ומי שישמע את קריאת הקוראן, סמכותו תהיה חזקה, והשלכותיו משבחות, והוא יינצל מתכסיסי העבריינים . כי אלוהים אדירים אמר : ~ כשאתה קורא את הקוראן, יצרנו רעלה בינך לבין אלה שאינם מאמינים בהמשך .~…
…ומי שרואה שהוא שוזר בגד ואז חותך אותו בזמן שהוא פחות מאורכו, העניין בו הוא עשוי נעשה ….
…באשר לגדם האף, וכלי הקשה של העין, הם מצביעים על כך שמי שהוא זה שיש לו מזל והשופט משרת חוב עבור העניים וזה המסכן והם מתגמלים עם על העבודה שעשתה קודם לכן . כי אלוהים אדירים אומר : ~ והאוזן עם האוזן .~ אם הוא ראה כאילו זקן לא ידוע חותך את אוזניו, אז הוא פוקד את דטין . ומי שרואה כאילו הוא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, יגמם את אוזנו של אדם, אז הוא בוגד בו במשפחתו או בבנו, ומעיד על פטירת מדינתו . כמה מהם אמרו : מי שיראה כאילו אוזניו גדם ויש לו אישה בהריון, היא תמות . אם אין לו אישה, אז אישה מביתו תמות ….
…ונאמר כי מי שראה שהוא חובש טורבן לא ידוע ואינו יודע את צבעו או מראהו, כיוון שהוא אחד הטורבנים המתים, שיתכונן לכך, או שהיא אישה המודיעה לה על ענייניה לא יודע מה היא ומה היא עושה בדברים והוא מבולבל בקשר לזה, ונאמר כי הטורבן מוסר אם הראש מתגלה. זה מתפרש בעשרה היבטים של גירושין ובידוד, ואז מחליש את המדינה, עוקר עקירה המלך, חוסר הפאר, באהבה והפרדוקס של ראש, משנה את העניין בו הוא נמצא, חותך דרך עליו ואת מות אשתו. הוא השיג ממה שהוזכר ממה שהוזכר, ובאשר לכומתה, הוא היה גאה בזה, וכל כובע היה בכבוד ויוקרה על פי ערכו ….
…מי שרואה ששליט או שליט כרתו את שבועתו ונמצא ממנה, אז הוא נשבע באלוהים עמו בשבועת שווא, ולגבי יד שמאל אם שליט או מישהו אחר חותך אותה ושובר ממנה, אז זהו מוות של אח או אחות, או הפסקה בינו לבינם . או בינו לבין אח ז~ל שאין לו רחמים . או לנתק בן זוג או אישה ….