כל מה שהיה מיכל כסף ומטען טוב מעיד על הלב . וכל אחד מהם מעורב וחלקו נכלל בחלק, ולכן זה מעיד על השתתפות, נישואין וסיוע ….
חולם על פפאיה בשלה פנימה
(19 פירושים ומשמעויות של חלומות על פפאיה בשלה פנימה)אם אישה רואה שחלב האם שלה חזר לגרונה, זו מצוקה ….
ומי שרואה שהוא נכנס לאישה ורואה את הנרתיק שלה, והיא זוכרת רע, יהיה לו הרבה טוב וימלא את צרכיו, ואם היא מפורסמת בדת, הטוב גדול יותר, והאישה הנואפת בלי זה, והלא נודע חזק מהידוע ….
…חיטה אם אתה רואה בחלומותיך שדות עצומים של גידול חיטה, זה מצביע על כך שהאינטרסים שלך ייקחו סימנים מעודדים . אם החיטה בשלה, אז זה אישור למזל שלך, והאהבה תהיה המלווה המאושר שלך . אם אתה רואה גרגרי חיטה צלולים וגדולים שמסתובבים בחקר החיטה, אז זה מצביע על כך שהשגשוג פתח בפניך את שעריו לרווחה . אם אתה רואה חיטה בשקיות או בחביות, הנחישות שלך להגיע לפסגת ההצלחה תוכתר בניצחון, והיא תאחד את היסודות של ענייני האהבה שלך . אם חנות החיטה שלך לא הייתה מכוסה היטב וראית את תכולתה לחה, אז זה מנבא שבזמן שאתה צובר עושר לא שכחת להגן על זכויותיך ותראה את האינטרסים שלך פוחתים בידי האויבים . אם דוקרן ישפשף את ראשה בידיים שלך ואכל אותו, היא תעמל קשה בכדי להגיע להצלחה, והיא תשיג את זכויותיך ותבטיח להן . אם חלמת לטפס על מישור תלול מכוסה חיטה ודמיינת שאתה מושך את עצמך כלפי מעלה על ידי הסתמכות על גבעולי עשב חיטה, הדבר מעיד על כך שתיהנה מהצלחה רבה וכך תוכל להפוך את עצמך למובהק בכל מקצוע שתבחר ….
…ברביקיו בחלום הוא בשורה טובה של חיים, ואם הוא לא בוגר אז זה הם . הטלה הצלוי השמן הוא הרבה כסף, ואם הוא רזה, זה מעט כסף והפרנסה עייפה . ומי שאוכל צלי טלה, הוא אוכל מהכנסות ילדו . קליית הפרה בטוחה לאדם החשש, ואם יש לו נושא הוא יקבל בן זכר . והעגל הצלוי הוא פורה ותוסס . וגריל גדי מציין ילד זכר שאכל אותו . וכל מה שנחשף לאש בערות, בחלום, הוא חטא . גמל צלוי הוא נער זכר, והוא בטוח מפחד, או שהוא ילד מנומס . ומי שיראה שזרועו של גמל צלוי מדבר אליו, הוא יינצל מאבדון . ובשר ציפורים בגריל או מבושל מספק כסף ללא בגידה או בגידה . הצד הגריל מתבטא על ידי האישה מכיוון שחוה נוצרה מצד אדם, השלום על שניהם . זרוע צלויה בוגרת היא פרנסתה של אישה שמתעתעת בה, ואם היא לא בשלה אז היא נוגדת . ומי שקונה חתיכת ברביקיו, הוא שוכר עובד . ונאמר : ברביקיו זה עצב או כסף אסור . ומי שראה שהוא צלה איל חולה, או שהסולטאן עינה אותו או כלא אותו, ומי שצלה כבשה אשתו או אמו חלה, ומי שנודד ברצינות, לבנו או לעבד יהיה אבעבועות . המנגל עשוי להצביע על החדשות הטובות לצאת מהמצוקה והניצחון על האויבים אם הצלי היה עגל, ואם היה זה גמל שהצביע על התהילה והשמחות של מחלות ריפוי, נישואין לפרישות והגעת מטייל . וברביקיו עשוי להתייחס לחיטוטים, או לבזוז חסד, מאסר וגזל כסף ….
…ומי שרואה פרה שמנה, זו שנה פורייה, במיוחד אם היא בהריון, אז היא בשלה יותר, ואם היא יולדת, היא פורייה יותר ….
…אם אתה אוכל עגבניות בחלום, אז הפרשנות שלה היא בריאות טובה . אם אתה רואה את הפירות הגדלים בשטח, זה אומר אושר ואושר משפחתי . אם אישה רואה עגבנייה בשלה, זה אומר שהיא תמצא את האושר שלה בנישואין ….
…אם הוא ראה את זה כאילו הוא נכנס אליו מכל דלת שהוא רוצה, אז הם מרוצים ממנו, ואם זה כאילו הוא נכנס אליה, היא השיגה אושר ובטחון בדירה, כי אלוהים אדירים אמר : ~ הכנס אותם פנימה שלווה וביטחון . ~…
…** חזון שבו ארבעת הרקעים הם אחרי שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בסמכותה של סאקינה מולא מאום סלאמה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה – שאמר : שליח האל, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, כשהוא התפלל בבוקר, הגיע אל חבריו ואמר : ( מה אתה חושב הלילה זה חזון ) ? הוא אמר : הוא התפלל התפלל שפג'ר קיבל את חבריו אמר : ( מי מכם רואה ראיית לילה ) ? הוא אמר : הוא התפלל יום אחד ואמר : ( מי מכם ראה חזון ) ? איש אמר : ראיתי, שליח אלוהים, כאילו ניכר איזון מהשמיים, אז שמתי אותו בצד אחד ושמתי את אבו בכר על אחר, אז קפצתי לאבו בכר וזה קפץ והשאיר את אבו בכר פנימה המקום שלו. ואז הרם את עומר עותמאן והעלה את האיזון אמר : משנה את פני שליחו של אללה עליו השלום ואז אמר : ( רצף של נבואה שלושים שנה ואז תהיה מלך ) סעיד בן ג'המן אמר : הוא אמר לי ספינה : תפס את השנים של אבו בכר ועשרה וגיל שתים עשרה עותמאן ושישה על – ראדי אלוהים מטעמם – ובסמכותו של סמרה בן ג'ונדוב – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – שאדם אמר : הו שליח אלוהים, ראיתי כמו אם הם הסיעו את המדריך שלי בשמיים. עלי, הוא לקח את האישה העירקית שלה, והיא הפכה לפעילה ומשהו נשפך עליו ….
…וכמה מהמביעים אמרו, אולי המספריים הצביעו על אדם שמפריד בין המפגש ועובר דרך הפרעת ההיכרות כאשר הפתגם נקבע בין המספריים למחט. המספריים אמרו בשופר המחט : כי משהו הוא הערך שלי הוא הרבה במחיר ואני ממוקמת והערך שלך נמוך ואתה מורם מעל הראש והיא אמרה לו באותה לשון : אתה נכנס פנימה הפרדה ו- II ללכת על ידי התקשרות ….
…באשר לכלב, זה אויב חלש וקולע, ומי שרואה שכלב נובח עליו, הוא שומע מאדם קטן מה הוא שונא מחיבה, ומי שרואה שכלב קורע את בגדיו, ואז הוא קורע את התצוגה שלו או מטביע את כספו או מקבל משהו שנוא לפי כמות הגריסה ומי שרואה שכלב אכל או נושך אותו, הוא יקבל מכך את הדברים הנ~ל, ואם הוא רואה שהוא הורג כלב, אז הוא מנצח אחריו, ואם הוא רואה שהוא קנה כלב או מחונן לו אותו, אז חלק ממשפחתו סותרת אותו בחלק מההוצאות שלו ואז הוא מחזיר אותו ומי שרואה כלב או חיה אחרת על מיטתו או על שולחנו או משתין פנימה ברכיו או במקום שהוא מכחיש, ואז אדם מרושע שהוא סותר עם משפחתו, וכל מי שרואה כלב שקורע חלק ממנו או משהו דומה לו, אז הוא אדם לא מוסרי שמתעלל בבנו, בתו או הנער…
…אבו אל-קאסים אל-חוסיין בן בכר בן הרון אמר לנו, בסמכותו של אבו מוחמד אל-מרשי, בסמכותו של אחמד בן מוחמד בן אל-חג'ג ', שאמר : הבנתי את הנכון ביותר מבין אל-שאפי. , מאליק ואחמד בן הנבל, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, וכל אלה שמובילים לפסיקה, ולכן לא הסכמתי עם הצהרותיהם והבדליהם בעניינים, ולכן אהבתי לקחת את הדברים הנכונים ביותר, שאלתי את אלוהים אדירים להראות לי את הנביא, תפילת אלוהים ושלום עליו, בשינה, אז הוא נפל במוחי שתראה את ליל שישי, אז כששישי בערב היה קסם וסיימתי את הוורד שלי, וישבתי על חזרה לחכות למואזין, העיניים שלי הכריעו אותי ונפלתי במוחי שהנביא התפלל שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום מגיע אלי, אז נכנס אלי אדם עם משטחים ובגדים לבנים, והוא בירך וישב, ואז הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, ובירך אותו ונשק לו בין עיניו ו ער אותו על הכינוי שהיה איתי ועל האיכות שהייתה איתי ועם קבוצה של חבריו, אז הוא ישב וישב בין ידיו אז שאלתי אותו על נושאים, ואז סיימתי עם מה שהיה לי משפטים, אז שאלתי אותו על נושא והוא אמר : אני לפי מה שהוא אומר, והוא הנהן פנימה לפניו . ואז שאלתי אותו על עוד אחד, והוא אמר : לפי מה שהוא אומר את זה, אז שאלתי אותו בנושאי אי הסכמה, והוא היה בידו כל יום והוא אומר על מה שהוא אומר את זה, אז זה נפל ל דעתי שהוא אחמד בן חנבל . אמרתי, שליח אלוהים, נבחנת . הוא היה סבלני ואמר לי : ראה מה אלוהים עשה לו, ואז הוא פנה אלי ואמר : התפלל איתנו למחרת, אז אמרתי, שליח אלוהים, אני לא צריך את זה . ואז הוקמה התפילה ושליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, קם והתפלל איתנו באומרו : שלום עליכם ורחמי אלוהים . אז הלכתי לימיני ואז הבנתי שאני מול הצ'יבלה ….
…על הארץ, ההרים שלה, האדמה שלה, המדינה שלה, הכפרים שלה, התפקיד שלה, הבניינים שלה, הארמונות שלה, המבצרים שלה, המתקנים שלה, החזיות שלה, החול שלה, הגבעות שלה, המרחצאות שלה, הסלים שלה, השווקים שלה, שלה חנויות, גגותיה, שעריה, דרכיה, בתי הכלא שלה, מכירתה, כנסיותיה, בתי האש שלה, המסדרונות שלה וכדומה. העולם נמצא בעולם, והשמים מעל העולם הבא, כי העולם קרוב יותר, והעולם מתעכב, במיוחד מכיוון שגן העדן נמצא בשמיים, והאדמה הידועה מציינת את העיר בה הוא נמצא, אנשיה ותושביה . וזה מציין נסיעה, אם זה מסלול נסיעה כמו מדבריות וערבות, ומצביע על אישה אם היא אחת ממה שהוא תופס את גבולותיה, והוא רואה את הראשון והאחרון שבהם . והיא מציינת את האישה והאישה, כי היא נכנסה פנימה, חרשה, זרעה והשקה, כדי שתישא, תלד ותטיל את צמחיה עד להשלמתו . אולי האדמה הייתה אם כי נבראנו ממנה . מי שבבעלותו קרקע לא ידועה, מתעשר אם הוא עני, מתחתן אם הוא רווק, והוא מתחתן אם הוא עובד . ואם הוא מוכר קרקע או יוצא ממנה לאחר, הוא ימות אם הוא חולה, במיוחד אם האדמה שאליה עבר אינו ידוע, והוא עני אם הוא אמיד, במיוחד אם האדמה שנפרד ממנה הייתה עשב ומרעה, או שעזב מתורה לתורה, אם היה משגיח . אם הוא יוצא מארץ יבשה לארץ פורייה, אז הוא עובר מכפירה לסונה, ואם זה אחרת, העניין נגדו, ואם הוא רואה שהוא מקווה לנסוע, זה מה שהוא פוגש בו את המסע שלו, ואם הוא רואה כאילו האדמה התפצלה אז צעיר עוזב ממנה, מופיע איבה בקרב בני עמה אם זקן יצא ממנה, סבא שלהם היה שמח וצבר פוריות, ואם הוא ראה אותו מתפצל , שום דבר לא יצא מזה ושום דבר לא נכנס לתוכו, אירוע מרושע התרחש על פני האדמה, ואם שבעה יצאו ממנו, זה הצביע על הופעתו של שליט לא צודק, ואם הוא יצא בחיים, אז זה נשאר מייסר בזה אזור . ואם האדמה הייתה מפוצלת בצמחים, אנשיה זכו לפריון, ואם ראה שהוא חופר את האדמה ואוכל ממנה, השיג כסף בערמומיות, כי חפירה היא רמאות, ואם הוא רואה ארץ שנפרדת את הצמח והוא חושב שזו נחלתו ושמח בכך, הוא מציין שהוא מקבל את מה שהוא חפץ ומת במהירות, כי אלוהים אדירים אומר : גם אם הם שמחו על מה שהגיעו, לקחנו אותם פתאום . ~ וכל מי שיקפל את הארץ בידו, תינתן לו נחלה, ונאמר כי קפל הארץ רכש נחלה . ארץ צרה, צרה חיים . ומדברו האדמה טובה, הוא השיגה טוב בדת ובעולם, ומילותיה החשודות בעלות משמעות לא ידועה, כסף של חשד ….
…האיילה היא בחלום עבדת ערבית יפהפייה . מי שרואה שהוא מלך איילה, הוא זומם כנגד שפחה, ואם הוא זורק עליה אבן, הוא נכנס פנימה . אם ירה בה בחץ, ילדה שפחה . אם הוא ראה שהוא לקח גזלה, אז הוא ילד . אם השחר ייכנס לביתו, הוא יתחתן עם בנו . ואם הוא רואה צבי שמקפיץ עליו, אשתו אינה מצייתת לו ….
…אל-קנאתר : הקנטרה הלא ידועה מציינת את העולם, במיוחד אם הוא נמצא בין העיר לבית הקברות, מכיוון שהעולם עובר ולא נמשך . אולי זה הצביע על הספינות כי זה כמו המרחק והדרך המתווכת בין שני המקומות, וזה עשוי להצביע על הסולטאן, השליט, המופתי, וכל מי שאנשים מגיעים איתו לענייניו ולהפוך את המסמר שלו לגשר בתוך אורוות, וזה עשוי להצביע על השביל מכיוון שהוא מהווה מכשול בקהל שבינו לבין גן העדן . מי שעובר בחלום על קשת ברחבי העולם להבא, במיוחד אם לאחר מעברו הוא מוצא אנשים מתים, או נכנס לבית שבנייתו, משפחתו ומעמדו אינם ידועים, או שציפור עפה איתו, או נבלעת על ידי בעל חיים, או נופל לבאר או לבור, או עולה לשמיים, כל זה אם הוא חולה ערות . ואם הוא לא היה חולה, הסתכלתי, ואם הוא נוסע, היא הייתה מודיעה לו שהוא יבלה את מסעותיו, ורמזתי למה שהוצג לעיל בסימני הטוב והעושר, או הרוע והעוני שהוא נתן לו בירידה לקנטרה . אם הוא יורד לפוריות, תאנים, שעורה, תמרים, אישה או זקנה, הוא מגיע לריבית וכסף, ואם הוא יורד לארץ ומסגד, מה שהוא רוצה במסע שלו יהיה או חג'ג '. כיבוש או קשר . אם היא קיבלה אריה, בוצה, קש, קש, ענבים שחורים, סודן, מים חתוכים או זרם זורם, אין כל טוב שהוא פוגש במהלך מסעותיו או כשהוא מגיע למשפחתו, ואם יש טיעון בשבילו או בנשיא הזקוק לכך והוא ראה ממנו ראיות לכך כל מה שהתגלה לו מטוב או רע . באשר למי שיהפוך לגשר או לגשר, הוא יקבל סמכות ויזדקק לו, לתפקידו ולמה שיש לו . עמודות : הטור מציין את כל הנשענים עליו ומהו ראש עיר, טבילה ועמוד כמו אסלאם, הקוראן, סונה, משפט, דת, סולטן, משפטן, שליט, אב, אדון, בעל, אפוטרופוס, עד, אשה ומעמד . לפי מיקום העמוד והגידול בחלום ומאפייניו של הרדום, עדות לכך היא פרשנות העניין ומציאות החזון, כך שמי שרואה עמוד נטה ממקומו וכמעט נפל מתחת בנייתו, ואם זה במסגד הגדול, אז איש מאנשי הסולטאן מסכים איתו או עומד לצאת מצייתנותו או מתורתו, או אדם שבין המלומדים או הצדיקים, הוא פונה מהידע שלו ונוטה לא להיות ישר לפיתוי שנכנס אליו או פגע בו, ואם הוא נמצא במסגד שבטי, אז הוא האימאם שלו, המואזין שלו, או מי שבונה אותו ומשרת אותו . ואם העמוד נמצא בביתו ובבית מגוריו, ואם החזון איש הוא עבד, הרי העמוד הוא אדונו המשתנה אליו ונראה לו שהוא שונא, והוא חושש ממנו אם פחד ממנו פנימה חלום שהוא ייפול עליו, ואם הוא היה אישה אז העמוד הוא בעלה, ואם הוא גבר אז העמוד הוא אביו ונפילת העמוד היא המחלה המיוחסת לו או שהוא נספה אם הוא היה חולה, וכמו כן אם קם לשמיים ונעדר בהם, או נפל לבאר או לבור ולא ראה . אם העמוד הוא אחד מעמודי התווך של הכנסיות, אז מה שמיוחס לו הוא מה שנעשה על ידי כופר או כופר, כמו נזירים, דיקונים וראשי כפירה ….
…כיכר היא בחלום אספקה רחבה, כך שאכילת משכון היא מתווך בפרנסתו, ומי שרואה בידו שני צ'יפס הוא אוכל מאלה ומאלה, ואז הוא אדם שמשלב את שתי האחיות וצובט לחם פנימה חלום מעיד על מעט רווח ….
…שממה מעידה בחלום על פיזור המשפחה ועל מותם . חורבן העיר מעיד על מותו של מלכה, או על דיכויו, כשם שמות המלך מעיד על חורבן העיר . ומי שרואה את עצמו בחורבות, הוא ייפגע ממצבים שלא יכולים להיות להם . ומי שרואה כי עיר הושמדה על ידי רעידות אדמה או כל דבר אחר, הוא יישפט למוות . ומי שרואה כפר משגשג נהרס, ומשקיו משובשים, אז ההנחיה או האומללות פוקדים את בעליו, ואם הוא רואה אותו מלא כוח, אז זו צדקת דת בני עמו . ומי שרואה את העולם הרוס מחוות ומבתי מגורים, והוא רואה את עצמו בהריסות, עם צורה טובה של בגדים וסירות, אז הוא עולם שיוליך אותו שולל . ומי שרואה את קירות הבית נהרסים בזרימה, אז זה מוות של אשתו . ומי שרואה שביתו נפל עליו, ויש אבק, אז זה חצבת . אולי נפילת הגג הייתה אסון . ומי שרואה חורבן, הוא ישוב לבניין אמיתי, כי זה טוב בדת בעליו, וחזרתו מטעות להדרכה . ומי שרואה משהו מביתו, ארמונו או ביתו נופל פנימה, והוא נעדר, אז עליו לשלם אותו . ואם הרוח מפילה בית, הרי זה מוות במקום ההוא בידי שליט לא צודק . ומי שרואה שהוא הורס בית או מבנים עתיקים, אז הרע יפקוד אותו . ומי שרואה שביתו קרס כנגדו, וחלקם קרסו, אז מת בו אדם, או שאסון או תאונה איומה פוקדים את בעליו . אם אישה רואה שגג ביתה קרס, הרי שזה מות בעלה . ומי שרואה שהגליל של ביתו שבור או נהרס, אז הוא או חלק ממשפחתו האהובים על ידו ימותו, כמו גם כל הפסקה או הריסה של בית או חומה הם אסון . ואם סולטן ראה שביתו נהרס, זה היה מסיר אותו בכל מקרה ….
…ומי שיראה שהוא פגע במראה ולא מסתכל בפניו בתוכו, אז הוא ישיג את מה שהוא שונא בפניו אצל אנשים. אם הוא יסתכל על זה, אין בזה שום טוב, ואם הוא בעל סמכות, הוא יראה בקרוב את מקומו כמוהו, אלא אם המראה תהיה שוב או אפס או משהו כזה, אז הוא יכה ילד בן , ואם לא הוא מחכה לבן והוא סולטן או עובד, אז הוא מבודד ורואה מישהו אחר במקומו, ואם לא כך הוא עוזב את אשתו ונאמר שמי שראה מראה עם שלו יד שהוא הסתכל פנימה, ואז הדאגה שלו נעלמת, ואם אישה רואה שהיא מסתכלת במראה בלי כסף, אם היא בהריון, היא יולדת ילדה שפחה כמוה, ומי שרואה שהוא מסתכל במראה אישה הודית מתה על ילד זכר, ואם יש לו אישה בהריון, אז מה שנמצא ברחם שלה הוא המת…
באשר לראות לכלוך וחול, מי שרואה שהוא פגע בערימת עפר, ואז הוא פוגע בבריכת כסף, ומי שרואה שהוא עפר, אז הוא אוכל מכסף שנופל לו, ומי שרואה שהוא משיל ידיו מעפר, אז הוא חסר ואמרו שהוא חי הרבה זמן, ומי שרואה שהוא אוסף חול או נושא אותו או גונב אותו, אז הוא אוסף כסף ומכה בגוד ומי שרואה שהוא נכנס פנימה חול, ואז הוא יעסוק בעבודה בחוב או בעולם כמו חול