…איסורים כגון שבירת הצום ביום הצום, או צום ביום הספק, או עמידה בערפה ביום אחר מזה, או שישי תפילה לפני המרידיאן וכדומה . ואולי היונים ציינו את הכנסייה משום שהיא מסווה של השדים והשטן . היונים עשויות להתייחס לרווקה לאישה . ומי שלוקח את חדר האמבטיה למגורים שלו, הוא מתעקש על חטאים . ומי שייכנס לשירותים ויתרחץ ויצא ממנו, הוא יעזוב את אלה שהם אישה או דת . חדר האמבטיה הוא בית כלא חשוך, וארון האמבטיה הוא אישה חסרת תועלת . היא ראתה בכך כשבירת הצום ביום הצום, או בצום ביום הספק, או בעמידה בערפה ביום אחר מזה, או בשישי להתפלל לפני המרידיאן וכדומה . ואולי היונים ציינו את הכנסייה משום שהיא מסווה של השדים והשטן . היונים עשויות להתייחס לסינגל לאישה . ומי שלוקח את השירותים למגורים שלו, הוא מתעקש על חטאים . ומי שייכנס לשירותים ויתרחץ ויצא ממנו, הוא יעזוב את אלה שהם אישה או דת . חדר האמבטיה הוא בית כלא חשוך, וארון האמבטיה הוא אישה חסרת תועלת ….

…מי שרואה שהוא בונה חדר, אז הוא מואשם באישה, ואם הוא בונה חדר אחד על פני חדר אחר, הוא מציין את נישואיו לאישה על פני אשתו, ואולי החדר מעיד על מיקום גבוה ומעלה את הרמה והיוקרה. בקרב אנשים ….

חדר שינה פירושו לראות חדר שינה רענן, שינוי שמח לחולם . טיולים למקומות נידחים וחברים נחמדים ….

חדר אמבטיה אם אתה רואה ורדים לבנים בחדר האמבטיה וורדים צהובים בקופסה, זה מצביע על כך שמחלה תפריע להנאה, אך שמחות ארוכות טווח יגרמו כתוצאה מתסכול זה . אם בחורה חולמת על חדר אמבטיה, זה מנבא כי נטיותיו מופנות לעיתים קרובות להנאות זולות ומופרכות ….

חדרנית חדרנית אם אתה רואה עוזר חדר שינה בחלום שלך, זה אומר מזל רע ושינויים ספציפיים . אם גבר חולם שהוא מתעלס עם משרתת בחדר השינה, אז זה מצביע על כך שהוא עשוי למצוא את עצמו מושא ללעג בגלל התנהגותו הבלתי מרוסנת ….

…ומי שרואה חדר אמבטיה נקי עם מים חמים, לחים וקרירים ומתונים ויש לו שירות, אין בו שום דבר רע. זאת אם התכוון לטהר את עצמו כל עוד לא ראה את מה שהוא שונא במדע הביטוי ….

מי שיראה שהוא שקוע, אז הוא יקבל הסתגרות קיצונית וישתנה ממצב אחד למשנהו, כך שבכך הוא נעדר מימין ועלול להצביע על חוסר חיים ….

…ומי שרואה שהוא בחדר ישן, ואם הוא עני הוא הופך לפשיטת רגל ועוניו גדל, ואם הוא עשיר, אז הגידול בעושר ובאושר, ואם זה דת, אז הגדלת הטוב בדתו, ונאמר שהחדר הוא אישה ….

חדר אם אתה רואה את עצמך בחדר יפה ומרוהט ברהיטים יקרי ערך, זה כולל הכנסה פתאומית, בין אם באמצעות ירושה מקרובי משפחה שאתה לא מכיר, או באמצעות ספקולציות מסחריות . באשר לילדה, החלום הזה אומר שזר עשיר יציע לה נישואים יפהפיים ויציבות . אם החדר פשוט עם ריהוט, חלקו בהכנסות מספיק עם חיסכון בהוצאות ….

ומי שרואה אמבטיה מעיד על דאגה ועצב, וכביסה יש שמחה והנאה, ואם המים מתונים אז הם טובים, ואם הם חמים מדי אז נגדו ….

ומי שרואה שם יש בזה המון קישוטים המעידים על מצבו הטוב או על עזיבת העולם ועל מרחב הידוע של הבית, על שלוות החיים ….

ומי שרואה שאמבטיה נהרסה ונחקרה, אז מוות של אישה מיוחס לכך, וייתכן שזו אשתו או קרוב משפחתו הגדול ביותר ….

…הטעיה נמצאת בחלום מסמנת רמאות לאחרים . או להונות מילים מחשש לכוח . אולי הרמאי הצביע על בטנו ולטובה והמכוערת של המיטה . אם הוא רואה הטעיה בביתו שאינו סומך עליו, התקוות והכוונות מתחדשות אליו . ראה גם חדר ….

חדר לראות אבנים בחלום מעיד על אינסוף בעיות, דאגות וכישלונות . ואם אתה חולם שאתה הולך בין סלעים או אבנים, זה אומר שתחיה תקופה מסוימת במצוקה ובמצוקה . ואם אתה מבצע עסקה בארצות הסלעים והאבנים שלה העשירים במינרלים, המשמעות היא הצלחתך ושגשוג המסחר שלך לאחר תקופת סטגנציה . ואם אתה מפסיד מהעסקה, צפה למצוקה ודאגה . ואם אתה חולם שאתה מודאג מאוד מהפסקת המסחר, זה מעיד על ההצלחה שלך במכירה או בקנייה של דברים שמביאים לך רווח . לראות חלוקי נחל או אבנים קטנות בחלום מעידים על דאגות ובעיות קלות . אם אתה חולם שאתה זורק אבנים, המשמעות היא שתזוף מישהו . אם אתה רואה שאתה זורק חלוקי נחל ואבנים על אדם שאיתו אתה נלחם, פירוש הדבר שתברח ממצוקה וסכנה בגלל דאגתך לעקרונות וערכים בריאותיים ….

חדר האמבטיה : מציין את האישה שתמוסס איתו את המיזרה, והאדם נלקח איתו כאשר זיעתו יוצאת, כיוון שזרעו נופל ברחם, וזה כמו פות . ואולי הוא ציין את תפקידם של אנשי הגיהינום ואנשי הרשע, הסכסוך והדיבור, כמו תפקידם של הנואפים ובתי הכלא, ותפקידם של השליטים והאספנים על אשו ודיכויו או הטרור של משפחתו ושל שערים טובים ממנו ושפע המים הזורמים בו . ואולי מצוין על ידי הים והחולי, ולעזאזל . מי שרואה את עצמו בחדר אמבטיה או מישהו אחר רואה אותו בתוכו, ואם הוא רואה אותו מת, אז הוא נמצא בתוך האש והאינטימי, כי הגיהינום הוא תפיסתי ויש לו שערים שונים, ובו האינטימי והסמוק, ו אם מטופל יראה זאת, אסתכל על מצבו, ואם הוא רואה שהוא מחוץ לבית החום לבית הטהרה, ומחלתו היא ערה חופשית, קמתי . אז מי ששוטף ויצא מזה, הוא יצא שלם . אם מחלתו הייתה הצטננות, היא גברה וחששה ממנו . אולם אם הוא שוטף ולובש בגדים לבנים, בניגוד להרגלו, ונוסע בסירה שאינה מתאימה לו, כלומר לשטוף אותו, לעטוף אותו ואת ארונו . ואם זה היה בחורף, ההתכווצות הפחידה אותו . אם הוא רואה שהוא נמצא בתוך בית החום, אז הוא נגד מה שהוזכר קודם לכן ביציאה, אז תתייחס לשיקול, והבית האמצעי יהיה לחולים שישבו בו, מה שמעיד שהוא מתווך במחלתו עד שהוא נכנס או עוזב, אז זה נסיגה או התאוששות . ואם הוא לא היה חולה, והיה לו מריבה או צורך בבית של שליט, שליט או שליט, פסק הדין עבורו ועבורו מבוסס על מידת החום או הקור שקיבל בחדר האמבטיה, או חלקלק או ריסוס . אם כל זה, והאיש היה רוואי, יתחתן או השתתף בחגיגה או הלוויה, והיה בזה רעש או רעש, דאגות וצער, כמו זה שבשירותים, אחרת תהיה לו סיבה בשבילו כסף העולם עם שליט בגלל זרימת מים וזיעה, שזה כסף . זיעה עשויה להצביע על דאגה, עייפות ומחלות, במיוחד בעננות ובטמפרטורה של חדר האמבטיה . אם פשטו אותו מבגדיו, הרי שזה אצל אשתו, ולמען משפחתה ובשביל משפחתה, יבוצע בו מה שהאמבטיה קוראת . אם הוא בבגדיו, העניין הוא מנקודת מבט זרה או כמה עניינים אסורים כמו האם, הבת והאחות, כך שגם תנאיו נחשבים, ודרגותיו ומקומות מגוריו מועברים, ומה הוא נפגש או נפגש ברשותו בחדר האמבטיה, והעברתו בו ממקום למקום . ואם הוא רואה שהוא נכנס אליו דרך תעלה או אנרגיה קטנה בדלתו, או שיש בו אריה, לביאה, בהמה, עורבים או חיים, אז הוא אישה שנכנסת אליה בעיטור, והוא פוגש איתה את אנשי הרוע וחוסר המוסריות בקרב העם . כמה מהם אמרו : חדר האמבטיה הוא בית של נזק, ומי שנכנס אליו נפגע מהנשים . יונים נובעות משמם האינטימי, שכן הן בשר חזיר, ויונים הן גיס או קרוב משפחה . אם היו משתמשים בו מים חמים הנשים היו נלחצות, ואם הם היו המומים ונכנסים לשירותים, הם יצאו מעננה . אם הוא מתיישב בחדר האמבטיה, אז הוא שובר את האישה ומכריז על פקודתו, כי האמבטיה היא המקום בו נחשף ה~אווה ~ . אם הוא יבנה אמבטיה, אז הוא יבצע מגונה ויתעב אותו בכך . אם חדר האמבטיה חם ורך, אז משפחתו, חתנו וקרובי נשיםיו מסכימים, עזרו לו וירחמו עליו . אם הוא קר, הוא לא מתערבב איתו ולא מרוויח מהם . ואם היה לו חם מאוד, הם היו מחוספסים, והוא לא ראה אותם מרוצים מחומרתם . ונאמר שהוא ראה שהוא בבית החם . כי אדם בוגד בו עם אשתו, והוא שואף לעצור אותו, ולכן הוא לא מתכונן אליו . אם האגן מלא והמים זורמים מהבית החם לבית האמצעי, אז זה יכעיס אותו על אשתו, ואם האמבטיה מיוחסת לזעם העולם, ואם הוא קר, אז האדם החזון לקוי ועם מעט הכנסה, וידו אינה מגיעה למה שהוא רוצה . ואם הוא חם, רך ואוהד, אז ענייניו הם של אהבה, והוא יהיה אוהב המדינה, שרואה בו הקלה ושמחה . ואם חם מאוד, אז זה יהיה פורה, ולא יהיה לו מידה, והוא לא ישבח את העם . ונאמר כי מי שראה שהוא נכנס לשירותים הוא עדות לקדחת מצמררת . אם הוא רואה שהוא שתה מים חמים מהבית החם, או שפך אותם או התרחץ איתו באופן שאינו כביסה, אז זה דאגה, מצוקה, מחלה ואימה, כמו המים החמים, ואם הוא שתה אותם מהבית האמצעי, אז זה חום מוצק . אם משקה מבית קר, אז הוא צייר, ואם הוא רואה שהוא שוטף את עצמו במים חמים ורוצה לנסוע, אז הוא לא צריך לנסוע . אם הוא נשכר על ידי אדם המבקש את טובתו, אז אין לו סעד, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואם הם מבקשים עזרה, הם יטופלו במים כמו זמן זמן .~ אם משולבים האמבטיה, הכיבוי והנורה, קחו את האמבטיה והאמבטיה ועזבו את האמבטיה, כי זה חזק יותר בפרשנות . אם הוא רואה יונה לא ידועה במקומו, אז יש אישה שאנשים יצפו בה . וכמה מהם אמרו : מי שראה את זה כאילו הוא בונה חדר אמבטיה, הוא הקל על עצמו . והוא סיפר שאדם ראה כאילו הוא החליק לשירותים, אז הוא חתך אותו במעבר חצייה, והוא אמר : אתה כל כך גרוע . הוא הראה לו שהוא החליק לשירותים, ורגלו נשברה ….

…ומי שרואה שהוא בחדר חדש, ואם הוא עני, הוא מתעשר, ואם הוא סוחר, אז נענש על ידי הטוב, ונאמר שאם הוא עשיר, יהיה לו כסף ….

…אם הוא רואה אדם הסובל ממחלה או ממחלה שהוא מוצא, אז הוא חוזר לעניין בו יש לו טוב בדתו מהיום למחרת, אם זה ממחלה, ואם זה צפוף ללא מחלה הוא מגלה, אז הוא נוטה יותר לספור במספר שהבטיח לאדם, או משהו שנשבע לעצמו. או במילים שהוא דיבר, או במתנה שיצאה ממנו, ואולי זה מכעס עז שנעשה איתו ….

…הזרקה : מי שרואה שהוא עוסק במחלה, הוא מוצא אותה בעצמו, ואז הוא חוזר לעניין שיש לו טוב בדתו . ואם היה צפוף בלי מחלה שמצא, אז הוא יחזור למספר שהוא רואה באדם, או נדר שנדר לעצמו, או במילים שדיבר, או באושר שיצא ממנו, וכך הלאה, ואולי הכעס החמור הוא שפקד אותו ….

…החזון של ילדה רזה לאב Balastsaga דבר קיץ עמ' האבן Nawfal – אללה עשוי להיות מרוצה ממנו – מבן קיץ אבא הילדה הרזה אמו האשים לוד היה עבדול Muttalib אמר : רצופים שנתי Quraish עור Jdbh Oqahlt ו להשיל את העצם , היא אמרה : בזמן שאני משקר הו אלוהים, או מהום אם אני עם טלפון מפורסם שצועק בקול סהל אומר : הו, קורייש, הנביא הזה נשלח ממך, וזה במהלך עזיבתו, אז הוא חי בטוב ופוריות . אל תראה ממך אדם גבוה ולבן עצם שמרסק שתי עיניים , מתגאה בו ושנה מוקדשת לו , אבל תן לו להציל אותו ואת בנו ולפנות אליו מכל בטן אדם , לא פליסקנאה של מים פגעו מן טוב כדי לקבל את הפינה , ולאחר מכן נבחרו בקפידה פעמים House שבע לחיות עד אביו האף-בי-איי Felictsag גבר שמאמינים אנשים , לא כוללים הטהור וטוב עצמה , לא Vgshm אם אתה אוהב ואתה לחיות . היא אמרה : אז הכרת האל הפכה לאישה מפוחדת. העור שלי ומוחו עמדו. החזון שלי נקטע, אז ישנתי בנהרות מככה . אז, הקדוש ואסור, אם הוא נשאר עם אותו , הוא abtahi אלא אם הוא אומר את זה הוא shaybah של שבח , מדובר shaybah , ואת קוריש הושלם איתו . הוא בישר לו כל הבטן של היערכות גבר ולדבר וקיבל תאוצה ואז ואחר כך עלו אביו Qubais והכה אנשים קבורים סביבו פעם לממש בחיפושם עד העוני לשיא Vacetknoa Jnabiah ואיתם Messenger של שלום אללה עליו, אשר כי ביום שגולם עלול להתעורר או ייסורים, אמר עבדול מוטאליב : הו אלוהים גבר על אלכאלפ הגלאי קורבה אתה העולם הוא מורה ומנהל הוא מבולק והולה עבדאק ואמאאק בדחירת אהרמק מתלוננים בפניך בשנתם שעשויה אוקלהט לנעול נעלי בית , וסאם אלוהים Amatarn והגיתה נורא Mgdakka , מה Eu אף הרחיק את השמים Pmaiha Okz העמק Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, היא אומרת עבדול Muttalib : ברכות לך, אבא אל-Bathaa , הנאא , כי הוא , עבור חיית אנשי בתות, ובזה כתוב שם רקיפה : בשיסה אל-חמד, שאלוהים ישקה את העיר שלנו. איבדנו את החיים ואת המים שמתחת. אז המים והעצים חיו בשטף של אלוהים עם המוצלח. אין שום דבר עם צדק או סכנה, וב חדית זה מוזר כי אנחנו מסבירים את זה בקצרה , אומר : עבד אל-Muttalib אמא היא מעשה סוני . והחליף את אפסט . ודילול העצם גרם לו להיות חלש ממאמץ . והיפנוזה זמן שינה ושחר ראשון . הלה עוררה השראה להאצת מילים . והיה – מוגבל – גשם ופורי , לא מעט יותר גשמי אוטם ופוריות . והעצמות בהצטרפותם לעין חזקות יותר מהגדולות . חלקם רזים בגוון . והנחר הגבוה . ואומר : יש לו גאווה שמצערת אותו, עליו להסתיר ולא להתגאות בה . הסונה היא הדרך . מדריך אותו , כי הוא , אנשים מראים את זה . תנו להם לזרוח , עם סיין ואת שין , כי הוא , לתת להם לשפוך , כלומר , אז תן להם לשטוף . ואז חטא, כל הקלה והקלה . וכל פאשט ושיבה אל-חמאד הגדיל את התואר עבדול מוצאליב . והיא סיימה אותו , כי הוא , שהם כולם הגיעו . ומגבלת הזמן לשתיקתו ואומרו : ייסורים, כלומר קרבה . יש צורך בתכונה . והתירוצים בחצרות . ושנת הבצורת והמצוקה . והוא מתכוון לפירים וכפכפי הכבשים והגמלים . וקלקל המון . אין צפוף . והרעש הוא מים זורמים מאוד . ושייח שייח ' . ואלז'ל כל עננים שחורים מאוחרים וג'וני . אמירתו : בקולו של סאהל, הכוונה בו במתוק . ואמירתו : אדם גבוה, כלומר הוא גבוה, ואם הוא גבוה מדי, נאמר שהוא ארוך עם דגש . והוא אמר : תן לו ללכת , הדליף הוא ההליכה האיטית , שנאמר : הוא הולך כשהוא הולך והסירה הדורגת . והיא אמרה : וב אותם טהור וטוב ושמחה – אומר שליח השלום אללה עליו – ואומרים : Mviodh , Mufiod הוא אחד שפגע לבו – לב – הכאב של . פאניקה, סיפוח, פחד ופאניקה . והוא אמר : העור שלי עמד, כלומר הכווץ, ונאמר : היא רצתה לעצור את השיער שלי, אז הוא קם מבהלה . ואלוהים שוטט בראש ונבוך מחומרת הרגש . ואמירתה : כך גם הקדושה והאסור , זה מלהשבע על ידי משהו אחר חוץ מאלוהים וזה התנער , וזה קרה מזה בזמן הבורות, ואם זה פוליתאיזם . ואמרתה : הם קבורו סביבו, כלומר הם הולכים בדרך לנה . והמישור המשמח הוא מטוס, והטוב ביותר שהטיף לו מזיק הוא הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו. לא מן הנמנע שההקלה של הקוראיש נובעת מכך שהוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, הוא אחד המבקשים עזרה מקרבם ….

…הכעבה : אולי זה מצביע על תפילה כי זה הקיבלה של המתפללים, וזה מציין את המסגד ואת המסגד כי זה בית האל, וזה מציין את מי שעוקב אחריו ומונחה על ידי הדרכתו וחזר אל שלו מצווה ואינו סותר אחרים, כגון האיסלאם, הקוראן, הסונה, הקוראן, הסולטאן, השליט, המלומד, האב, האדון, הבעל, האם והאישה, וזה עשוי להצביע על גן עדן. כי זה בית האל . גן העדן הוא הבית שלו והוא יכול להגיע אליו . וזה עשוי להצביע על מה שמסגדים ומסגדים מבחינת עונות השנה, קבוצות, שווקים ושיקום . מי שרואה את הכעבה, את ביתו יחפשו אנשים ויהיה צפוף בדלתו בגלל סולטן שיכול להשיג אותו או ידע שהוא מלמד, או סולטן או נזיר מכובד, בכיר . ואם היה עבד, אז שחרר אותו אדוניו, כי אלוהים אדיר שחרר את ביתו מידי הגבורים . אבל אם הוא בסביבתה או מבצע אחד מהטקסים שלה, אז הוא משרת סולטן, מלומד, מתפלל, או אביו או אמו, או אישה או אדון עם עצה, צדק, עמל ועייפות . ואם ראה שהוא נכנס אליה, הוא יתחתן אם הוא היה רווק, והתאסלם אם הוא לא מאמין, והוא שב לתפילה ולצדק אם הוא לא היה מודע, ולציית להוריו אם הוא לא ציית . אחרת, הוא נכנס לביתו של סולטן, שליט או משפטן לעניין שמוכיח על ידי הגדלת שנתו ותנאיו בערותו, אלא אם כן הוא חושש כשהוא ער, כי הוא בטוח ממי שהוא רוצה . ואם הוא חולה, אז זה מותו וניצחונו, במיוחד אם בחלום הוא נישא אליה בזקן שקט מבלי לדבר או ללבוש בגדים ללא לבוש, אז הוא יעזוב את העולם ויענה לקריאתו של אלוהים אדירים ולהוביל, ברוך השם, לשמיים . אבל אם הוא ראה אותה במדינה או ביישוב, אם החזון היה ספציפי לזה שראה אותו, והוא לא ראה קבוצה של אנשים איתו כשראה את זה, אז תסתכל על מצבו ואם הוא היה מחכה שהאישה תקבל את נישואיה והוא היה צריך לחכות לה, ואז העניין שלה התקרב והיה קרוב לבואה, במיוחד אם הוא ראה אותה ביישוב שלה או ביישוב שלו, ואם הוא נכנס לזה בזמן שהוא נמצא אותו, זה ניתן לו, ואם הוא ייכנס אליו, הוא ייכנס אליה בביתה מהר יותר בגלל הקרבה של הכעבה אליו אחריה והקושי שבמרחק שלה, ואם הוא רואה את זה הוא היה מודע מדתו או שנזנח להתפלל, אז זו אזהרה ואזהרה מפני שהוא יעזוב את מה שהוא צריך לעשות כדי לכוון את זה אליו במקומו, וכמו כן, אם הוא אחד שמחויב לבצע את חג'ג 'ו התעלם ממנו, הוא איבד את זיכרונו כשלעצמו וחייב אותו לבוא אליו, ואם שום דבר מזה והחזון של האנשים הפשוטים היו ההתכנסות סביב זה בחלום והרעש שלה בחלומות, ואז או שליט צודק מגיע לפניהם, או שליט או אדם מלומד או אימאם זכר שמגיע לרגל של אנשים או נוסע רחוק , או עוזב את ביתו לאחר תאונה שקורה לו או חובה המחייבת אותו או שמת מת אליו, ואז אנשים הולכים אחריו ומקיפים סביבו מתפללים עבורו ומברכים אותו וכן הלאה ….

…גודש אם אדם שקוע בחלום על מה צריך להשתמש על פי הרגל, זה מעיד על משהו שנחסם בו . אם הוא התמודד עם מה שאסור להשתמש בו, או מוזרק על ידי מישהו שאין לו הרגל כזה, כמו אם ביתו נבזז, או שמתו נחפר מקבר, או שהוא נאלץ להוציא את מה שהיה לו מהפקדות , או שהוא ראה שהוא שקוע במחלה שמצא מעצמו, ואז הוא מתייחס למשהו שיש בו. סלאח בדתו . ואם הוא צפוף בלי מחלה, הוא מצא את עצמו, אז אולי זה מעיד על כעס עז שפוקד אותו ….

…זה בחלום יציבות בדת . זה עשוי להתייחס לילדים או חוסר פעילות ממסעות או ממחלות . והגבלה מעידה על טוב לב של מי שהגביל אותה בחלום . והגבלת הכסף קבועה לעניין הנישואין . אם זה של פליז, אז הוא איתן באומללותו, ואם הוא עשוי מעופרת, אז הוא איתן בעניין של חולשה וחולשה . אם זה מחבל, אז זו יציבות בדת . ואם זה מעץ, זוהי הוכחה לצביעות . המגבלה עבור הסוחר היא מזוודות של לון, והאדם המודאג דואג לו, ולמטופל יש משך מחלתו . ומי שחושב שהוא מחויב למען האל, אז הוא חרוץ בעניין ילדיו . ומי שרואה שהוא כבול בעיירה, אז הוא המתנחל שלה . אם הוא רואה שהוא קשור בבית, הוא סובל מאישה . אם ההגבלה היא צרה, העניין צפוף מבחינתו . והגבלת הנאהבים תמיד תשמח . ואם הקשור רואה שהוא הגדיל מגבלה אחרת, ואם הוא חולה, הוא מת, ואם הוא בכלא, מאסרו ארוך . ומי שרואה שהוא קשור והוא לובש בגדים ירוקים, קומתו היא בעניין דת ורכישת שכר, ואם הוא לבן, אז קומתו היא בעניין של ידע ופסיקה, יופי ויופי, ואם הוא אדום, אז קומתו היא בעניין של כיף ושמחה, ואם הוא צהוב אז קומתו במחלה . ומי שרואה שהוא מחויב לשרשרת זהב, הוא מחכה לכסף שנעלם . ומי שרואה שהוא קשור לאיש אחר ברשומה מעיד על כך שהוא רכש חטא גדול, הוא חושש עבורו בתגובה של הסולטן על מה שאלוהים הכל יכול אומר : ( ואתה רואה פושעים באותו יום כבולים באזיקים ) , ואת הגבלה היא מלכתחילה ועוני . ראה גם fol או ראה כבל ….

…אלי-Sawaqi : אל- Saqia מציין את הקורס, מיקום ואת סיבת הפרנסה, כגון ל- Hangout, תעשייה, נסיעות, וכן הלאה . אולי זה הצביע על הפצעים להאריך אותם במים, שכן זהו מסלול שקדמו לו הפרדסים, וזה עשוי להצביע על השקיה והשקיה, לשאת מים ולהביא אותם אליהם . אולי זה הצביע על העלייה לרגל לכביש הנסיעה, למטיילים שהולכים עליו כמו מים . אולי זה הצביע על היצירה, כי זה גלגל המים של הגוף . אולי זה הצביע על חיי הבריאה אם ​​זה למען הציבור, או על חיי הראש שלו אם הם פרטיים . מי שרואה גלגל מים זורם עם מים מחוץ לעיר ובתוכו בחריץ עם מים צלולים ואנשים משבחים את ה 'עליה או שותים ממימיו וממלאים את כליהם מתוכם, הביטו במה שיש בהם, ואם הם נמצאים מגיפה, הוא יפונה ממנה ואלוהים אדירים יכול לספק להם חיים, ואם הם נמצאים בקשיים, אלוהים ייתן להם שגשוג. או עם גשם מתמיד או חברות עם אוכל, ואם הם לא נמצאים בכל זה, הם מואשמים שיש להם הרבה מאוד כסף לקנות סחורה ומה הם קיפאו מהחפצים, ואם המים שלהם חשוכים או מלוחים או מחוץ לגלגל המים שמזיק לאנשים, אז זה רע לאנשים ולרע בהם, או מחלה כללית כמו הצטננות בחורף וקדחת בקיץ, או חדשות שנואות למטיילים, או שלל אסור וכסף זדוני הכלול את כמות והעלאת הראייה . באשר למי שרואה אותה כעבדת בביתו או בחנותו, הראיות שלה נובעות ממנו במונחים שלו, בהתאם למידת טוהרם, טובת המים וזרימתם המתונה . ומי שראה בה עוזרת בית לפרדס או דונם שלו, היא התבוננה במצבו, ואם הוא היה רווק הוא התחתן או קנה עוזרת בית, הוא היה מתחתן איתה. המים שלהם הם דם, מכיוון שמשפחתו מתחתנת עם מישהו אחר, בין אם בחוסר הטעות שלו ובין לאחר הפרדתו על פי מצבו ומה הוא בעליית שנתו . חלקם אמרו : גלגל המים שאדם בודד חוסם ואינו טובע בו הם חיים טובים עבור מי שבבעלותו, במיוחד אם המים חסרים מהמהלך המוגבל שלהם בקרקע, ואם הם גולשים ממסלולם. מימין ומשמאל, אז הם, צער ובוכה על אנשי המקום ההוא, וכמו כן אם גלגל המים מתבצע במהלך המגורים והבתים, זה חיים טובים לאנשים . מסופר שאדם ראה גלגל מים מלא אשפה ומטאטא, והוא לקח את חפירה וניקה את גלגל המים ההוא ושטף אותו עם הרבה מים, כך שקנקן המים בו יהיה מהיר וברור, אז הוא הציע לו שממחר זה יהיה צפוף וקל ביותר באופיו . האגן : איש של סולטן מכובד, נפאא. אם יראה אגן מלא, הוא יזכה בכבוד ובכבוד מאדם נדיב . אם הוא עושה שטיפה ממנו, הוא יציל את מי שכן ….

…מסגדים : המסגד מציין את העולם הבא מכיוון שהוא מחפש בו, בדיוק כמו שמזבל האשפה מציין את העולם, והוא מציין את הכעבה מכיוון שהוא בית אלוהים, והוא מציין את המקומות המשלבים רוח, תועלת, תגמול ועזרה , כמו בית השליט, מעגל הזיכרון, העונה, הריבאט, שדה המלחמה והשוק מכיוון שהוא שוק להבא . ואז כל מסגד מציין את דרכו בגודלו, בתהילתו ובמהותו . מי שבונה מסגד בחלום, ואם הוא ראוי למערכת המשפט, הוא ישיג אותו, וכמו כן אם זה נושא הפתווה והוא עשוי לציין בעולם עבודת סיווג שימושית, ובעיתונים ל קוראן שהוא כותב, וברווקות על נישואין ונישואין, ולתלמידי הכסף והעולם על בניין שהוא בונה עליו התשואות והיתרונות שנמשכים. כמו חדר האמבטיה, המלון, החנות, התנור, הספינה וכדומה, בגלל התגמול הנוכחי במסגד עם שפע הרווחים בו בתפילת הקהילה, ואנשים מגיעים אליו מכל עבר, ו הזן אותו ללא אישור . ומי שהתעורר בהשפיע על העולם ועל כספו, או שהשפיע על חייו שלאחר המוות בדחיפותו, הפתגמים הזוכים חזרו לרווחים וההטבות שבעולם הזה עבורו, או לעתיד ולתגמול בעתיד שהוא דרישתו בהתעוררותו . באשר למי שהורס מסגד, הוא יוצא נגד מי שבנה אותו, והוא עשוי להסיק את וולגריות מצבו על ידי מי שבונה אותו במקומו או גורם לו לקרות במקומו לאחר הריסתו, אז אם הוא בונה חנות שהוא מעדיף את העולם על פני הבאים, ואם הוא בונה אמבטיה, חובו מושחת בגלל אישה, ואם הוא חופר בור במקומו, הוא חוטא למי שהוא הונאה כפייתית, או עבור למען קבוצה שהפרידה בינו לבין ידע, טוב ומעשים, או למען שליט שפיטר אותו, או צדיק שהרג אותו, או מקום בו הייתה לו חופשה או נישואין חוזים, הוא השחית ו ביטל אותו . ואם יראה את עצמו נשלל מבגדים במסגד, יופשט מהמתאים לו מסימני המסגד, ואם זה בימי חג'ג ', אז יבצע את חג'ג' ברוך השם, במיוחד אם הוא נותן את הקריאה לתפילה, ואם הוא אשם, הוא יוצא ממה שהוא נמצא בתשובה ובציות, ואם הוא מתפלל בזה על בסיס תשובה וצייתנות. מצב שאינו כיוון כיוון התפילה לנוכח הסערה, משום שהוא מסור לחיפוש העולם בשוק שווקים ובעונה של עונות, בה הוא מקופח ממה שהוא קיווה לו, וב הוא מאבד את כל מה שקנה ​​ומכר בגלל השחתת תפילתו ואובדן עמל . זה עשוי להצביע על השחיתות של מה שנכלל ברשלנותו של האסור והשטף אם הוא מתקיים על ידו .. באשר למסגד הקדוש, זה מעיד על עלייה לרגל למי שמכחיש זאת או נותן אישור, גם אם זה לא נמצא את ימי חג'ג 'עם מהותו בזה והראיות שלו, כי הכעבה שהעלייה לרגל נמצאת בו . זה עשוי לציין את הבית האסור של הסולטאן שרוצה אותו מהכנסתו שהוא בטוח, את בית העולם, את המסגד של מדינה ואת השוק הגדול של עניינים גדולים ואסורים, כמו שוק החליפין והצורפים בגלל המספר הרב של בירורים הנדרשים בה ומה נכנס לאנשיה אסורים, מחסור וחטא, כמו גם כל האסור על ידי מה שיש בה אנושי האפוטרופוס נדרש להימנע מלעשות דברים אסורים, מפני הסגת גבול על בעלי חיים, ומפגיעה בגרימת נזק ….

…החדר : מציין גובה והחלפת סודיות בחינם, מכיוון שהחדר עדיף על הבית . וזה מצביע על בטיחותם של הפוחדים, כי אלוהים אדירים אומר : ~ והם בטוחים בחדרים .~ וזה מצביע על גן עדן, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אלה יגמלו את החדר במה שהם היו סבלניים .~ זה גם מציין את המיהרב, כי הערבים קוראים לזה ככה . כל מי שבונה חדר מעל ביתו ורואה את אשתו מכחישה אותו ואת התמרמרות פעולתו, או בוכה בבכי, או כאילו היא לבושה בבגדים, הוא יתחתן עם אשה אחרת, או שיהיה לו נוח, ואם אשתו ריחנית , יפה ומחייך, החדר הוא גידול בחייו העולמיים וגובהו . אם הוא יעלה לחדר לא ידוע, אם הוא מפחד מביטחון, ואם הוא חולה, הוא יהפוך לגן עדן. אחרת, הוא יזכה לגובה, הנאה וגובה . ואם היה לו כינוס שיעקוב אחריו בעלייתו, היה מכהן עליהם בכוח או בדגל, או בחיקוי במהרב . ואם הוא רואה פרישות בחדר, הוא מתחתן עם אישה טובה, נשיאת דינה . אם הוא רואה שניים, שלושה או יותר חדרים, הוא בטוח ממה שהוא חושש . ואם יראה שהבית העליון נפל על הבית התחתון ואינו פוגע בו, אז יציג לו אותו בהיעדרו . אם יש לו אבק, יש לו כסף . המבט : רואים גבר, אז מי שרואה אותה מרחוק, הוא כובש את אויביו, מקבל את מבוקשו ומעלה אותו בשמחה . אם סוחר יראה זאת, אז הוא יכה ברווח ובמדינה, ותפארתו עולה מעל המקום שהיה והיה . ובניית התחזית היא מהלך בניית התפקיד ….

…מי שרואה שאחד מסודותיו לקח אותו, חדר או הביס אותו, אז מחצית מכספו נעלם, ואם הוא נעלם, הסתיר אותו יחד עם כל כספו ….

…החדר בחלום מעיד על ביטחון מפני פחד, כי אלוהים אדירים אומר : ( והם בטוחים בחדרים ) , ואם הוא בפרישה, הוא מתחתן, ואם הוא נשוי, יש לו בן או ילדה שפחה מעל שלו. אשתו . החדר הוא אישה בתום לב . ומי שרואה את זה מרחוק, זה התרוממות רוח, חיוב ושמחה, ואם זה מחימר, זה רוממות בהנאה ובדת . ואם היה עולה לחדר לא ידוע ופחד מביטחון, ואם הוא היה חולה, הוא יהפוך לגן עדן, אחרת היה מגיע לגובה ומנחה את עמו בסמכות, בידע או בדמיון . ומי שראה שהוא נמצא בחדר חדש והוא עני, הוא התעשר, ואם הוא היה עשיר, הוא נפגע מכספו . אם הוא ראה שהוא בחדר ישן והוא אדם עני, הוא פשט את הרגל, ואם הוא היה עשיר, אז הוא התעשר . ומי שרואה שהוא בונה חדר, הוא יתחתן עם אישה ….

…בושם אם אתה נושם בושם בחלום, תיתקל באירועים משמחים לפניך . אם אתה מבשם את עצמך ואת בגדיך, זה מנבא שתחפש ותיהנה . אם חלמת שהתעלפת בגלל עוצמת ובושם של הבושם, המשמעות היא שההנאה המוגזמת שלך תשפיע על המודעות שלך וכוחך הנפשי . אם תשפוך בושם על הרצפה תאבד משהו נעים וטעים. אם תשבור בקבוק בושם, הרצונות והרצונות הפרועים שלך יובילו אותך לאסון . אם אתה חולם שאתה מכין בושם ומטפטף אותו, בהצלחה יהיה בעל בריתך בעבודה, ויהיה לך הרמוניה במערכת היחסים שלך עם חברים. אם בחורה חולמת שהיא מריחה את חדר האמבטיה שלה, זה מנבא שהיא תתאהב . אם היא תקבל בושם במתנה מגבר, היא תיכנע לפיתוי ההנאות וזה מסוכן עבורה ….

…ומי שרואה שהוא נכנס לבית ידוע, אז הוא יכה בעולם לפי יכולתו וטובתו של הבית. אם זה של חלב וחימר, אז זה מותר, ואם זה של לבנים וטיח זה אסור. זהו משכנו של עולם הבא, ואם הוא רואה שהוא נכנס אליו ואז עזב, אז הוא מתקרב למוות ואז בורח, ומי שרואה שביתו, בתי ביתו, בנייתם ​​או גגותיהם התרחבו מעבר שלהם גורל ידוע, אז זה קיבולת בעולמו, ואם הוא רואה שיש עין בביתו או מביוב נוטף בלי גשם או רואה גג ביתו locomoting, בשביל זה הוא בכי עיניים על מותו של אדם בתוכו, ומי שרואה שהוא נכנס לבית זרוע, הוא יפגע מהם לפי כמות הרטובים והבוצי, ומי שרואה שהוא מעל בית לא ידוע, הוא יפגע באישה עד הבית וסכנתו. אדם עני שהוא עשיר או שנפצע מכספו ונאמר שהחדר הוא אישה. אם הוא רואה שהוא בונה חדר, הוא נמצא עם אישה, ואם הוא רואה שהוא בחדר ישן והוא עני, הוא הופך לפשיטת רגל או…

…ומי שרואה את זה כאילו הוא מתפלל בירושלים, הוא יורש ירושה או נאחז בצדקות, ואם הוא רואה שזה בקפלה למתן עלייה לרגל וביטחון, כי אלוהים אדירים אומר : ~וקח מהמקום של אברהם חדר תפילה . ~ ומי שיראה שהוא מתפלל בירושלים מלבד כיוון כיוון מכה, אז יבצע את חג'ג ' . אם הוא רואה את זה כאילו הוא מבצע שטיפה בירושלים, זה הופך להיות חלק מהכסף שלו בה . והשאירה ממנו מעידה על נסיעה והולכת ירושה ממנה, אם היא בידו . אם ראה שהוא אוכף בירושלים, נפגעה מנורה בבנו, או? יש לו נדר בבנו שעליו למלא ….

…ומי שרואה שהוא נכנס למקום של זה, אז זה ביטחון, נחמה ואדיקות מוגברת, ונאמר שמי שראה שהוא חי קצת מזה, או שהוא יגרום לו לחיות גם בערות או יעשה מעשה צדקני, ואם הוא היה כשיר לעשות משהו אז היה משתלט עליו או מתחתן עם מישהו או מסכים איתו בדת או מבצע חג'ג 'בשנתו או בונה חדר אמבטיה או תעלה או חנות וכדומה ….

…זה בחלום שהביע הבעל והכסף . מי שיראה את פי הטבעת חסום, הוא ימות . הדוגווד הוא איש עבד . ונאמר : הוא איש קרן ומתופף . ונאמר : זה חלק מהגילוי עריות . ונאמר : הוא אדם ששומר סודות . ומי שרואה עגל של אדם, הוא ירוויח ממנו סידור . ומי חתך את פי הטבעת שלו, חתך רחם . ומי שרואה את פי הטבעת של האדם, אז הוא רואה פרצוף זועף, ואם יצא ממנו דם או צואה, כסף יצא מזה לפי זה . יציאת צואה ממצב אחר מאשר העמדה הרגילה, יציאת כסף ללא ריבית . ונאמר : הקטע האחורי הוא גבר טיפשי, והאישה האלמונית ארגנה את ניהול העולם לזה שראה . ומי שרואה את התולעים יוצאות מפי הטבעת שלו, ילדיו נפרדים . אם הדם יוצא מהחלק האחורי, זה הילדים של הילדים . ומי שמוכתם בדם שיצא ממנו, כסף אסור . ומי שיצא מפי הטבעת או מהבטן עם סמרטוט, הוא הפריד עם יחיד, שאכל מהכסף עבור משפחתו . תיק, חזה, חנות, בית, חנות או חדר ישיבות של גבר . ואולי הקטע האחורי בחלום מתייחס למה שהוא עוסק בזמן שהוא ער, כמו סכינים, מכנסיים או מחצלות שעליהם הוא יושב, או שעליהם הוא רוכב על חיה או אוכף . אולי זה הצביע על צייתנות ואי ציות של בעליו, ואולי זה הצביע על דלת סודו או על משרתו הישיר של עפרו, ואולי הוא הצביע על טיפול באבל, והוא מעיד על המרזב הנלווה לעפר הבית. , והמשוט מציין את הבית השומם שאיש אינו מבקר בו, או את האדמה הבוצית שאיש אינו מטפח , ואף אחד לא קוצר אותה, והיא מעידה על אדם הפונה מאנשים בגלל רועו ובורותו, או מקום הכפירה וחוסר מוסריות, ואולי המעבר האחורי מצביע על הפה הנמוג, ומעיד על השמחות וההנאה, ואם מי שהיה לו יד נראה בחלום עלייה רעה, הוא ציין שהוא מתכנן לזחול להילחם . ומי שרואה כי טווס הגיח מפי הטבעת שלו, ונולדה לו ילדה יפה, ואם יצא דג נולדה לו ילדה מכוערת, ואם זה היה תולעים או כינים, אז הוא הופרד מקרוביו , ואם הוא יצא ממנו כמו נחשים, אז הם בכל מקרה זרים ….