…מחלה היא צביעות בחלום, כי אלוהים אדירים אומר : ( בליבם מחלה, אז אלוהים הגדיל את המחלה עבורם ). ומי שראה שהוא חולה, דתו לקויה וגופו תקין . ומי שראה שאשתו חולה, דתה לקוי וגופה בריא . אם המטופל רואה שהוא רוכב על חזיר, גמל או שור, הוא חושש מהמוות . ילד חולה, אם נרפא ממחלתו, ימות . ומי שראה שהוא חולה, הוא הביס את אויביו והשיג כסף רב, חיים ארוכים ואושר . ומי שנמצא במצוקה ורואה שהוא חולה, הוא ישרוד . ואם החולה רואה שהוא משחרר עבד, הרי שהוא מת כי למת אין בעלות . אם אדם לא ידוע רואה שהוא חולה, אז המחלה שייכת לחזון הראייה . מחלה היא הוצאת כסף, תשובה, תחנון ותחנונים, ומחלה היא אהבה, ואהבה היא גם מחלה . ונאמר : מי שרואה שהוא חולה יהיה לו בריאות . ומי שראה ששני בניו חולים, עיניו השחירו . ומי שרואה שאביו חולה, יהיה לו כאב ראש, כי הראש הוא במקום האב . ומי שרואה שהוא חולה, אז הוא הרבה שקר ושחיתות . ונאמר : הרואה שהוא חולה שמחלתו התארכה וחטאיו נפלו ימות . ונאמר : המחלה פוגעת בו באותה מידה כמו מחלתו . ומי שרואה שהסולטאן חולה, אז הוא יחלה בדתו, אחרת הוא ימות באותה שנה . ואיש חולה בודד אותו מאשתו . מחלת החוקרים היא חולשה בדת . מחלת הנימוס היא פיזור והפרדה של בניו ממנו, ומחלתו של הילד היא עדות לדאגתם ולמצוקת הוריו . וגם מחל הפרג מבקשת מותו . ומחלה כללית בקרב אנשים היא עדות לבצורת ולדיכאון פנסיוני . ראה גם מגיפה ….

…ומי שרואה שהוא איבד את חייו בבית עם, ביישוב, בעיירה או בכפר, הוא יטיל שם את זרעו בנישואין ….

…הגעגוע למולדת הוא בחלום סימן להפרדה מבין בעלים או חברים, ועושר אחרי עוני . ואין בו טוב בחלום אם הוא נמצא עמו אבלות ….

חבר אם חלמת על חברים נעימים ומאושרים, פירוש הדבר של חדשות טובות עליהם, או שתראה אותם בקרוב או שתראה את קרוביהם . אם אתה רואה את חבר שלך עייף או מותש, זה מעיד על כך שבאו בעקבותיו מחלה או חוסר מזל . אם אתה רואה את חבריך בצבע כהה, משמעות הדבר היא מחלה יוצאת דופן עבורך או עבורם . אם אתה רואה אותם לובשים צורות של בעלי חיים, המשמעות היא שהאויבים יפרידו אותך מקרוביך הקרובים ביותר . אם אתה רואה את חברך לובש צבעים כהים עם להבות אדומות, זה מנבא שדברים מתועבים יקרו לך, ויגרמו לך חרדה אם לא אובדן ושחבריך יהיו מודאגים מכך . אם חלמת שראית את חברך עומד כמו פסל על גבעה, פירוש הדבר שתתקדם במצבך הנוכחי, אך תחזיר רשמים קודמים של צדק וידע ותחפש אותם דרך כל שינוי שמתרחש . אם פסל החבר נמוך, תתעלם מהחברים הוותיקים כאשר הדברים ישתפרו בעתיד . אם הפסל נמצא מעל מישור או ברמה בה אתה רחוק ממנו, תאלץ את עצמך לחפש שינוי למרות קשרי ידידות או אהבה עצמית . אם חלמת שראית חבר עם מטלית לבנה קשורה על פניו, זה אומר שתפגע ממישהו שינסה לשמור על הידידות איתך . אם חלמת שלחצת יד לחבר שפגע בך ושהוא עזב אותך והוא נראה עצוב בשבילו, אז זה מנבא שתתמודד עם מריבה עם חבר שגדל, וייתכן שהפיוס יבוא בעקבותיו . אתה בטוח עומד לאבד מישהו ….

חבר מושבעים אם אתה חולם שאתה חבר מושבעים, פירוש הדבר של טינה על משרותיך ותבקש לשנות את המצב הכספי שלך . אם אתה חולם שחבר מושבעים זיכה אותך מאשמה, אז עבודתך תצליח, והדברים ילכו בדרכך, אך אם חבר מושבעים ירשיע אותך, האויבים יתגברו עליך וימצו אותך מעבר ליכולתך ….

…מורה בבית ספר אם אתה חולם על מורה בבית ספר, זה מנבא שתטה ללמוד ולרכוש בדרכים שקטות . אם אתה מורה בבית ספר בחלום, זה מנבא שתוכל להשיג את ההצלחות שאתה רוצה במדע, בידע ובתחומים אחרים ….

…מהפנט – שכבות בבית החולים : מעיד על סוחר המיתון והאבטלה, עשוי להצביע על חופשת העובד ועל לידת המחזיק ….

…ומי שרואה שהוא שבר את אחד מחבריו, אז יתפרש למי שייחס אותו חבר, והסברנו על כל חבר ומה מיוחס לו בהפרדת החברים בפרק יט ….

חבר אם אתה חולם שאתה חבר בחברה, תצליח בעסקים הדורשים כישורים אינטלקטואליים ומנטליים ….

…הנגב בבית : הונאה . אם הוא ראה כאילו הוא חופר בבית והוא הגיע לגיל ההתבגרות, אז הוא מחפש אישה ומגיע במרמה . אם הוא רואה שהוא חופר בעיר, אז הוא מחפש את הדת של איש ידע, כי הנביא, שיהיה עליו תפילת ה 'ושלום, אמר: ~ אני עיר הדעת ואני ב השער שלה . ~ אם ראה כאילו הוא נקדח לסלע, הוא חיפש דת שלטונית קשה ….

…ומי שרואה שהוא אוכל משהו ממאכלים של חולה בימריסטן, אז יש לו שלושה היבטים של מחלה או בריאות, וזה יכול להיות מותו של חולה ….

חבר הוא בן אדם בחלום, זה בא לידי ביטוי על ידי המשפחה, כך שמי שמופרד ממשפחתו עוזב את משפחתו או מחרים אותם, והחברים הם ילדיו, וכל מי שגזרתו מנותקת, הוא נוסע או שהוא רחוק ממשפחתו, מילדיו או משבטו ….

…ומי שרואה שהוא עונה בבית, אז יהיה חסד, טוב וחסד ….

…ומי שרואה שטיח בבית זר והוא אינו מכיר את השטיח או את המקום, אז זה מעיד על שינוי במצבו, ואם הוא רואה אותו מקופל או נשרף, אז זה מתפרש כמותו בזרות ….

…בתים : בית של גבר הוא אשתו הנסתרת בבית אליו הוא שוהה, וממנו נאמר כי ככה נכנס לביתו, אם הוא מתחתן, אז הוא לוקח את זה בשבילה כי היא נמצאת בו , ודלתו היא הנרתיק שלה או פניה, והארון והארון הם בתולה כבתו או בתו החורגת משום שהיא מצועפת, והגבר אינו חי עמה . ואולי הוא ציין את ביתו גם לגופו, את בית השירות את עבדו, את חנות החיטה שאמו, שהייתה הסיבה לו לחיות עם חלב לצמיחה ולחינוך, וה- cenef מציין את המשרת שעשה גורף ומכבס, ואולי הוא ציין את האישה שנמצאת איתה לבד כדי לענות על צרכיו, משוחררת מבנו ומשאר בני משפחתו . והסתכלות על אדם מנישות ביתו מצביעה על כך שנרתיק אשתו נצפה או מנוהל, והוא חזר לכך מבחינת מחסור, טיפוח, הריסה או תיקון, הוא חזר למה שיוחס לו, כמו למשל אומר : ראיתי כאילו אני בונה בית חדש בביתי, ואם הוא היה חולה, הוא היה מתעורר וגופו בריא. כמו כן, אם יש מטופל בביתו המעיד על טובתו, אלא אם כן זה הרגלו, הוא יקבור את מי שמת עבורו בביתו, אז זה יהיה קברו של המטופל בבית, שנקרא אם הוא נבנה. במקום בלתי אפשרי, או שבכל זאת הוא צויר בלבן, או שהיה בבית באותו פריחה או שתי רוחות, או מה שמצביע על ידי אסונות, ואם אין מטופל, הוא התחתן אם היה רווק, או של בתו בעל והביא אותה איתו אם היא הייתה זקנה, או שהוא קנה סוד לפי מידת הבית וסכנתו . ומי שרואה שהוא הורס בית חדש, הוא הוכה מהם והרע, וכל מי שבונה בית או קונה אותו יסבול הרבה טוב, ומי שרואה שהוא נמצא בבית לא ידוע טיח טיח שהוא נפרד מהבתים, וכשמילים מעידות על רוע, זהו קברו . ומי שראה שהוא כלוא בבית כבול וסגור בדלתו, והבית נמצא באמצע הבתים, יהיה לו טוב ויפה . ומי שראה שהוא סבל בית או תורן, הוא ייקח את מוצרי האישה . אם בית או תורן היו נושאים אותו, אישה תישא באספקתו . ודלת הבית הייתה אישה, כמו שהיא עטפה אותה, ומי שראה שהוא סוגר את הדלת התחתן עם אישה . והדלתות נפתחות, שערי הפרנסה . באשר לפרוזדור, משרת על ידיו מבצע את הפיתרון, את החוזה ואת העניין החזק . ומי שרואה שהוא נכנס לבית וסוגר את דלתו על עצמו, הוא יימנע מלהישמע לאלוהים הכל יכול, כי אלוהים אדירים אומר : ~ והדלתות סגורות .~ אם היה רואה שהוא קשור אליו, הדלתות נסגרות והבית היה שטוח, הוא היה בריא ובריא . אם הוא רואה שביתו עשוי זהב, אש פוגעת בו בביתו, ומי שרואה שהוא עוזב בית צר, הוא יוצא מהם . לבית אין גג והשמש או הירח עלו, אישה מתחתנת שם . ומי שרואה בביתו בית רחב ידיים שאינו נמצא בו, הרי היא אישה צדיקה שתוסיף עוד לבית ההוא . אם הוא מטויח או בנוי בלבנים, הרי שמדובר באישה צבועה וארסית . אם יש נחיל מתחת לבית, אז הוא אדם ערמומי . אם זה מחימר, הרי שהוא מטעה בדת . הבית החשוך הוא אישה בעלת אופי רע, בעל אופי רע, ואם האישה רואה את זה, אז זה גם גבר . אם היה רואה שהוא נכנס לבית זרוע, הם היו מכים אותו מאישה כמו רטיבות וכמה הרבה בוץ, אז זה היה מוסר ומתוקן . אם הוא יראה שביתו רחב יותר ממה שהיה, הרי שהטוב והפוריות יתרחבו עליו והוא יתקבל היטב על ידי אישה . ומי שיראה שהוא חורט בית או מקשט אותו, תהיה מחלוקת ומהומה בבית . בית מואר הוא מדריך טוב ומוסר טוב לנשים . החומה : אדם, ואולי מצבו של האיש בעולמו הוא אם הוא רואה שהוא עומד עליו, ואם הוא ייפול ממנו, הוא יוסר ממדינתו . אם הוא ראה שהוא דחף קיר, אז הוא זרק אותו החוצה ואז הוא הפיל אדם ממדרגתו והשמיד אותו . והחומה היא אדם נמנע שיש לו חוב, כסף וגורל, כמו החומה ברוחבה, בהידוק ובגובה שלה, והאדריכלות סביב זה בגלל זה . ומי שרואה קירות שבונים רשימה הזקוקה לכד, אז הוא מלומד או אימאם שמצבו נעלם . אם הוא רואה אנשים זורקים אותם, אז יש לו חברים שמטילים את ענייניו . ומי שרואה שהוא נפל על קיר או על משהו אחר, הוא עשה הרבה חטאים ומחיש את עונשו . סדק בקיר, עץ או ענף הוא גורלו של אחד מבני ביתו, ושניים כמו עגילים ושני פטמות . ומי שרואה קירות לימוד, אז הוא אימאם צודק, חבריו ומשפחתו הלכו . אם הוא יחדש את זה, הם היו מתחדשים וחוזרים למדינתם הראשונה במדינה . אם הוא רואה שהוא מחובר לקיר, אז הוא מחובר לאדם רזה, וכוחו ככל שהוא יכול מהקיר . ומי שמתבונן בקיר ורואה בו את הדוגמה שלו, הוא ימות וייכתב על קברו ….

…ומי שרואה שהוא גר בבית הבנוי, הוא מציין שחייו יהיו קרובים ….

…מי שיראה את הכוכבים בבית או בשמיים מאירים, הוא יוכה בכוח ובכבוד, או שמעמדו יהיה מוגבה ….

…מי שרואה שליט בבית, או נכנס למסגד, עיירה או כפר, אזי זו עדות לפורענות שמתרחשת עבור תושבי אותם מקומות, כי אלוהים אדירים אומר, ~ אם המלכים נכנסים לכפר הם מקלקלים אותו . ”…

…ומי שרואה שהוא נמצא בבית לא ידוע שאינו מכיר ושומע מילים דומות לו בהתעוררות, או שהוא לא מבין מזה שום דבר, או מסיק ממנו לרוע, אז זה מותו והבית ההוא את קברו, ונאמר כי הבית הוא האישה אליה מתגורר הגבר, לא משנה מה הוא רואה מזיין או משם מדובר עליה ….

…ומי שרואה שהוא נמצא בבית בזמן שהוא מונע לצאת, אז יש תוצאה טובה וראויה לשבח ….

…נאמר כי חזון הדקל בבית מעיד על זיקתו לאדם גזעי, ואם הוא מתייבש, הם נפרדים ….

…ומי שראה שבית ברק התרחש בבית, ואם היה לו אדם חולה, הוא מת, ואם היה לו נעדר, גנב היה דופק עליו או נשדד על ידי בעל העיר ….

…אם האוזן נמצאת בבית, אז הוא מזמין אישה להתפייס, ואם הקריאה לתפילה היא חובה, אז הוא שולל אישה ….

…תפקיד : התפקיד, זה תפקיד שמוביל, מה זה נפל מההריסה או מצמצום או יכולת או טוב או רע, אז הוא חזר למשפחתה ובראשה ולתושביה . הקירות הם גברים והתקרות הן נשים, כי גברים הם מגיני הנשים, כי הם מעליהם, ודוחפים אותם לגרוע מכולם, אז הם כמו כוח, אז מה שאישר את משמעותו, הוא חזר אותו ועבד על זה . ביתו של האיש מציין את גופו, את חלוקתו ואת עצמו, מכיוון שהוא יודע זאת ומכיר אותו. זהו תפארתו, זיכרונו, שמו ומעיל משפחתו, וזה עשוי להצביע על כספו בו הוא נמצא בכושר, ואולי זה מעיד על לבושו לכניסתו אליו, ואם היה זה גופו, דלתה היו פניו, ואם הייתה זו אשתו, זו הייתה דלתה הקלה שלו, ואם זה עולמו וכספו, אז הדלת שלה הייתה הדלת שהוא גרם ומזונותיו, ואם זה הבגד שלו, אז זה הדלת הייתה הצווארון שלו . אם הדלת לבד, היא עשויה להתייחס לראש הבית, והפרט שנפתח ונסגר, והפרט האחר עשוי להתייחס אליו לאשתו החובקת אותה בלילה, ופונה ממנה בעת כניסה ויציאה במהלך היום, ובו מסכמים את הזכר ואת הנקבה בצורה ובסגר, זה שבו הסגר הוא הזכר, וזה שבתוכו הלולאה היא הנקבה, אשתו, כי המנעול מוכנס לתוך זיז הוא זכר, והצורה הכוללת אם הוא מתפרק היא כמו זוג, וזה עשוי להצביע על שני בניו של בעל הבית, זכר ונקבה, ושני האחים והשותפים בבעלות על הבית . באשר למשקוף הדלת וסיבוביה וכל מה שנכנס אליה בלשון, שהוא לאישה ולעובד, ולגבי רשימותיה, זה עשוי להצביע על ילדים זכרים או עבדים, אחים ומשרתים . באשר לרגליו וטבעת הדלת, הם מצביעים על רשות בעליו, גבותו ומשרתו, ומי שרואה דבר מכך, ירידה, התרחשות, עלייה או חידוש, זה רגיל לתוספת על ידי הגדלת הראיות והראיות לערנות . באשר לבית הלא ידוע מלבד הידוע, זהו משכנו של הבא, כי אלוהים אדירים קרא לזה בית ואמר : ~ והבית ההוא הוא הבא ~. כמו כן, אם ידוע שיש שם המציין את הבא, כגון משכנה של עוקבה או משכנו של שלום, אז מי שרואה את עצמו בו והיה חולה, מוביל אליו בשלום והוא חופשי מהפיתוי והרע. של העולם הזה, ואם הוא לא חולה, זו בשורה משמחת עבורו, בהתאם להיקף עבודתו, מחאג 'או ג'יהאד או סגפנות, פולחן, ידע, צדקה, קשר או סבלנות על רקע אסון. הוא הוביל אליה, ולמען מי הוא הטיף חזון מוגבר וראיות ערניות, ואם ראה איתו בספרי חלומות שעליהם למד, אז הידע שלו הוביל אותו אליו . ואם יש בו מתפלל, אז הוא הגיע לתפילותיו, ואם היה לו סוסו וחרבו, הרי שמאבקו הגיע אליו, אז על המשמעות, ובאשר להתעוררות, הוא מסתכל במפורסמים ביותר במעשיה עם עצמו והכי קרוב בשנתו לשאר ציותו, אם הם היו רבים, הבשורה הטובה הייתה בחלום . לגבי מי שבנה בית שאינו ביתו במקום ידוע או לא ידוע, בדוק את מצבו, ואם הוא חולה או שיש לו אדם חולה, הרי זה קברו, ואם אין דבר מכך, אז זה עולם שמועיל לו אם הוא נמצא במקום ידוע, ואם הוא בנה אותו בחלב וחימר, זה היה מותר, ואם זה היה עשוי לבנים, טיח וסיד, זה היה אסור למען האש ש הדליק את עבודתו . ואם הוא בנה את הבית במקום לא ידוע ולא היה חולה, אם זה היה עם חלב אז זה מעשה טוב שהוא עושה למען הבאים, או שהוא עשה את זה . ואם הם בתמורה, אז הם מעשים ראויים למעצר שהוא מתחרט עליהם בהמשך, אלא אם כן הוא חוזר להרוס אותם בחלום, אז הוא חוזר בתשובה מהם, ובאשר לבית של מבנה לא ידוע, אדמה, מיקום ואינדיבידואלי משפחות על התפקיד, במיוחד אם הוא רואה בו אנשים מתים שמכירים אותם, אז זה משכנו של הנולד. הכנסתו, אז הוא מת אם הוא לא יוצא מזה, ואם הוא נכנס ועוזב אותה, אז הוא נמצא על סף מוות ואז בורח, ומי שרואה שהוא נכנס לבית חדש עם מתקנים שלמים והיה בין הבתים במיקום ידוע, אם הוא עני הוא מתעשר, ואם הוא עשיר הוא מתעשר יותר, ואם הוא חרד שחרר אותו, ואם הוא היה ציית, הוא חזר בתשובה, ועל פי טובתה ויכולתה , אם הוא לא הכיר את בן-זוגה, אם היה לה בן-זוג, אז זה היה בעליה, ואם היא הייתה מוצקה, זה מותר, ואם היא הייתה מטויחת אז זה היה אסור . ויכולת הבית היא רוחב ונדיבותו של עולמו, צרותו, צרות עולמו ואומללותו, ונמצא שהוא מחדש את עבודתו, ומסדיר את דתו, ולגבי הידוקו, הוא דיוק ניהולו, ומטרתו היא אושרו, והבית עשוי מברזל לאורך החיים של בעליו ומדינתו . ומי יוצא מביתו כועס, הוא ייכלא, כי אלוהים בכבודו ובעצמו אומר : ~ והוא נעלם מהבית שלו בכעס .~ אם הוא רואה שנכנס לבית שכנו, הוא נכנס לסוד שלו . אם הוא אדם לא מוסרי, אז הוא נבגד על ידי אשתו ופרנסתו . בניית בית לפרישות היא אישה מוגבהת שהוא מתחתן איתה, וכל מי שרואה בית מרחוק משיג עולם רחוק, ואם הוא נכנס אליו מבניין ובוץ ולא היה נפרד מהבתים והבתים, אז זה עולם שקורה לה . ומי שרואה שהוא עוזב את הבניינים, מדוכא או משתנה, אז הוא עוזב את עולמו או את מה שיש ברשותו על פי היקף המצוין על ידי פני יציאתו . מסופר שאיש תושבי תימן הגיע למעבר ואמר : ראיתי כאילו אני נמצא בבית ישן שלי וזה הרס אותי . הוא אמר : אתה מוצא ירושה, ועד מהרה קרוב משפחה נפטר וירש ששת אלפים דירהם . ואחר ראה כאילו הוא יושב על גג בית צלוחיות, והוא נפל ממנו עירום, אז סיפר על חזונו במעבר חצייה ואמר : אשה מבית המלך יפה, אבל היא מתה מוקדם יותר, וזה היה כך . בתי הבית הם נשות בעליו, הסגנונות והסמרטוטים הם גברים, מרפסות הבית הן כבוד העולם וההנהגה, ואוצרו הוא האפוטרופוס על כספו מאנשי ביתו. , בריאותו נמצאת בעיצומה של מדינה עולמית, פני השטח שלה הוא שמו, גובהו, ובית האימאם אל עדל הוא פער מחורי המוסלמים, והריסת בית המלך המחוזק היא חוסר סמכותו . העובדה שהאיש היה על גג לא ידוע השיגה מעלית וביקשה את עזרתו של אדם בכיר, והוא ביקש עזרה . הנוצרים אמרו: ~מי שראה את זה כאילו הוא גורף את ביתו, הוא היה מוכה בצער או מת פתאום, ונאמר כי טאטוא הבית הולך להיעלם, ואלוהים יודע מה נכון ….

…ומי שרואה שהכבד שלו חולה, הוא יתחרט על בנו ….

…והוא ראה אדם כאילו הוא חולה ואין לו רופא שיטפל בו, והיה לו עם המריבה האחרונה 0, אז הוא הציע לו שיריבו ניצח אותו, והמחלה היא עדות ליריב, והרופא היה עוזרו ….

…אם הוא רואה אדם חולה כאילו הוא ממציא אותו בשבילו, אז על ידי חירותו הוא יהיה בריא ויירפא ….

…ומי שרואה שהסולטן חולה, אז הוא לא ראוי לשבח בזכותו של המחפש, ואם יש בינו לבין מריבה, הרי הוא מובס ….

…ומי שרואה אדם חולה אוכל מסיר, אז חייו קרובים, ואולי לראות את הגורל מעיד על ראש הבית ….

…מי שרואה שהוא חולה השחית את חובו ולא מת באותה שנה ….

…ומי שרואה שבארה התגלגלה ויש לו אישה חולה או אחרי לידה, אז היא תירפא ממחלתה ותפטר מהניפה שלה, והבור הוא סוג של זה, אבל ביניהם הבדל כי ובכן יוצא ממנו והבור מונח בתוכו, אך כלל הביטוי הוא אחד, וזהו הטנק ….

ומי שרואה שהסגן נותר סולטן, אז זו האיתנות שלו, הגדלת הפאר וטובתו הגדולה, בשונה ממה אם היה רואה שהסולטאן נהפך לסגן, ולכן הביטוי שלו נגדו, והסגנות מתפרשות מה גזירת שם ערים, כמו אלשאם מאל-טייב, חלב מחאלב, פרנסה, טריפולי מטריאן, זה תענוג, חמא מחמא וספאד מסאפה וזה נאמר מלבד זאת, קראק הוא מ ביצור, ונאמר שמה שצריך כדי להפיק את השם בטורקית ובירושלים הוא מטיהור ורחמים, עזה מגאז וחנאס מהבהא סונה, ושאר התביעות נמדדות בהתאם ונחשבות כנ~ל ….