…ש : האם יש שם למלך שהופקד על החזון? C : את החזון שידענו כבר , ויש לנו להסיק שלה הגדרה , הוא מוכפל מעשיו של המלך, שהיכה אלוהיה ואת החזון כולו, שמעידים הרואה, כולל להכות אותו על האידיאלים שלו, ומביעה התייחסות לדמיונו, ולכן נקרא ביטוי לפרשנות . למלך זה נאמר : ששמו ( סידיקון ) לא עמד בחדשות נאמן לתווית זו, אך אומר מלך החזון, או המלך ללא הקצאת שם הראיות שסיפר אחמד במוסנאד, מסופר מ ג'ביר בן עבדאללה כי שליח אללה עליו השלום, הוא אמר ~ ראיתי כאילו הגעתי עם מיסת תמרים והגדם שלו היה בפי, ומצאתי בו גרעין שפגע בי, אז פוצצתי אותו ואז לקחתי עוד אחד ומצאתי אותו ומצאתי בו גרעין, אז נשפתי אותו ואז לקחתי שליש ומצאתי בו גרעין, אז נשפתי אותו . אבו בכר אמר : תן לי חצה את זה. הוא אמר : הוא אמר, חצה את זה . אבו בכר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : זה הצבא שלך ששלחת לברך ולהרוויח, אז הם השליכו אדם והוא חיפש אותם בשבילך ו קראו לו, ואז הם פגשו אדם והוא חיפש אותם אחריותך וקרא לו, ואז הם פגשו אדם והוא חיפש את האחריות שלך וקרא לו. המלך אמר : כמו כן המלך אמר . מה שמעסיק אותי מהאזכור של החדית 'הוא שהשליח האצילי קרא לו המלך, אבל הוא לא שם לו, גם אם היה לו שם לקרוא לו, כפי שהוא כינה מלאכים אחרים, כמו גבריאל, ישראפיל, מיכאל, ואחרים . כמה תיאורים הוזכרו לגבי המלך הזה, שלא מצאתי את האותנטיות שלו. כולל זה שמה שנמצא בין תנוכי אוזניו לכתפו הוא מסע של שבע מאות שנה . אבן חג'אר אמר באל-פת ' : אל-חכים אמר : אלוהים הפקיד את החזון בידי מלאך שהיה מודע לתנאי בני אדם מהלוח המשומר, והוא העתיק אותם ונתן לכל אחד את סיפורו דוגמה, ואם אדם ישן, המלך היה רוצה שיהיו לו דברים בדרך החוכמה, כדי שיהיה לו בשורה טובה, אזהרה או נזיפה ….
חולם על המלך תות
(31 פירושים ומשמעויות של חלומות על המלך תות)…מאבק השמש יוצא כנגד המלך, והפחתת קרני השמש תפחית את יוקרתו של המלך . אם הוא רואה את השמש מפוצלת לשני חצאים, אז מחצית ממנה נשארה והשניה נעלמה, אז היא יוצאת אל המלך בחוץ, ואם החצי שנותר עוקב אחר חצי הזהב ומצטרף וחוזר לשמש בריאה, אז בחוץ לוקח את כל הארץ, ואם המחצית ההולכת וחוזרת למחצית הנותרת והשמש חוזרת כמו שהיה מלכו חזר אליו והוא זכה בחוץ . אם כל אחד משני החצאים הופך לשמש בפני עצמו, הרי שבחוץ יש את מה שיש עם המלך מהמלך, והופך לעמיתו ומקבל חצי מממלכתו . אם הוא רואה את השמש נופלת, זה אסון לערכי האדמה או להורים . אם היה רואה כאילו השמש זורחת בבית ומאירה את כל הבית, לאנשי הבית תהיה תהילה, כבוד ומזונות . ומי שראה שהוא בלע את השמש, הוא היה חי בחיים כבדים . אם הוא היה רואה את זה, המלך ימות . ומי שנפגע מאור השמש, אלוהים ייתן לו אוצר וכסף גדולים . ומי שיראה את השמש יורדת על מיטתו, הוא יחלה ויתלקח בגופו . אם הוא רואה שהוא עושה לו טוב, הוא מציין פוריות ועזב, ומציין אצל אנשים רבים את הבריאות . ומי שהשמש לוקחת ממנו משהו או נותנת לו משהו, זה לא מחמוד . אחת האינדיקציות למעשים טובים היא שאדם רואה את השמש בצורתו והרגלו הרגילים, ועלייה או ירידה בה עלולים להזיק . ומי שימצא את חום השמש ויתפנה בצל, הוא יינצל מצער . ומי שמוצא קר בצל ויושב בשמש, העוני שלו נעלם, כי הקור הוא העוני . ומי שמסוגל לראות את השמש כשהיא שחורה ומבולבלת, המלך מחויב אליו בכל עניין . ומסופר כי שופט חומס ראה כאילו השמש והירח נהרגים, וכוכבי הלכת נפרדו, ולכן הוא פוצל עם השמש, והוא פוצל עם הירח . הוא סיפר על חזונותיו על עומר בן אל-חטאב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו . אמר לו : עם מי היית? הוא אמר : עם הירח . עומר קרא : ~ אז מחקנו את פסוק הלילה וגרמנו לנו לראות את הפסוק של היום .~ והוא הסיט אותו מעבודת חומס, ולכן פסק שהוא הלך עם מועוויה לשתי שורות, והוא נהרג . ומי שרואה את השמש, הירח והכוכבים התקבצו במקום אחד ואת מלכם, ויש להם אור וקרניים, אזי האמרה מקובלת על המלך, השר והנשיאים . אם זה לא קל, אז אין בו טוב לחזון . אם הוא רואה את השמש והירח מסתכלים עליו מלמעלה, הוריו מרוצים ממנו . אם אין להם קרן, הם כועסים עליו . אם הוא רואה שמש וירח מימינו ומשמאלו, לפניו או מאחוריו, אז הוא ייפגע מפחד או פורענות ותבוסה, והוא נאלץ לברוח איתו, כי אלוהים אדירים אומר : ~ השמש והירח שאספו יחד, והאדם יהיה לומר כי אשר הוא היום של בריחה .~ ושחור השמש, הירח והכוכבים וסיבובם, משנים את הברכות בעולם הזה . וליקוי חמה, קרה עם המלך . וכל מי שרואה עננים המכסים את השמש עד שלא יאיר, המלך יחלה . אם הוא רואה את זה לא נע בעננים או יוצא ממנו, אז המלך ימות, ואולי השמש הייתה מדען שיודע איך העננים התפנו, אז העצב יתפנה ממנו . ירח : במקור שר המלך הגדול ביותר, או סולטן ללא המלך הגדול ביותר, והכוכבים סביבו הם חיילים . ובתיו ודירותיו, או נשותיו ועובדותיו . וזה אולי הוא מציין חוקר המשפטן וכל ההוכחות שהוא מנחה, משום שהוא מונחה בחושך זורח הציבור . זה מציין את הילד, הבעל והאדון, והאישה והבן, על יופיו ואורו, ומשווים אותו ליופיים של נשים וגברים, ולכן נאמר כאילו הירח המלא היה כאילו היה ירח ירח. . ואז תאונותיו מתפרשות ומתורגלות כדומות למה שהוזכר קודם לכן בשמש, וזה עשוי להצביע על עלייה או ירידה, מכיוון שהוא גדל ויורד, כגון כסף, עבודות וגופות, יחד עם ההצהרה הקודמת על התנועה, כגון כחולה שרואה בתחילת החודש ירד עליו או הביא אותו אליו, אז הוא יתעורר מהבעיה שהוא נחסך ממחלתו . ואם הוא קצר בחודש, אז גילו נעלם, והמועד האחרון שלו מתקרב לכמות שנותרה בחודש, זה יכול להיות ימים, וזה יכול להיות אוסף, חודשים או שנים, עם הוכחות לכך בחלום או בחיים ערים . אם הוא יורד בתחילת החודש, או אם הוא נראה נעדר ממקומו, הוא עזב את מקומו ובא ממסעו . ואם זה היה בסוף החודש, לאחר שנסע ועזב את מולדתו . ומי שרואה אותו איתו או בחיקו או בידו, הוא יתחתן עם בעל לפי אורו ואורו, בין אם הוא גבר או אישה . עיישה, שאלוהים ישמח ממנה, ראתה שלושה ירחים שנפלו בחדרה. היא סיפרה את חזונה לאביה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, ואמרה לה : אם חזונך נכון, שלושה קבורים בחדרך, הם מיטב אנשי הארץ ….
…השמש : במקור המלך הגדול ביותר, מכיוון שהוא מאיר את מה שנמצא בשמיים מעמיתיו, עם התועלת הרבה שלו ומסלק את כל האנשים לאינטרסים שלו, והוא עשוי להצביע על מלך המקום בו נראה החזון, ומעל הוא גבוה יותר ממה שהוא מציין את השמים אליו, וזה מלך המלכים וגדול השלטונות, כי אלוהים, כבוד לו המעלה הוא מלך המלכים, אדיר הענקים, ומנהל השמים ואלו שעליו ועל הארץ ועל אלה . והשמש עשויה להצביע על סמכותו של האדם בעל החזון, אם הוא רואה זאת במיוחד ללא הקהילה והמועצות, כגון נסיכתו, רב~ט, מורה, אביו או בעלה אם היא אישה, ואולי המכובדת אישה כאשת המלך, נשיאה, אדון, בתו, או אמו או אשת הרואה, או אמו או בתו, או יופיה . המשוררים משווים את יופיים של בתולות לשמש ביופיים וביופיים . נאמר כי בחזונו של יוסף עליו השלום, זה סימן של אמו, ונאמר דווקא על דודתו מצד אמו, אשת אביו, ונאמר כי מדובר דווקא בסבתו. , ונאמר שזה סימן של אביו והירח על פני אמו, כל זה מותר בביטוי, ואם השמש מציינת את האב, אז הוא העדיף אותה על פני הירח על ידי האור והשמש, ואם זה מציין את האם, תן לה להיות נשית ולהזכיר לירח, אז מה שנראה בשמש של תאונה, הפרשנות שלה חזרה למי שמתייחס אליו ממי שתיארנו בגורלות האנשים ובגודל של חזון והראיות והראיות שלו . אם נראית אישה שנפלה ארצה, או שציפור בולעת אותה, או שהיא נופלת לים, או נשרפת באש ועיניה נעלמות, או מושחרות ונעדרות באופן שאינו מסלוליה מהשמיים, או היא נכנסת לארון מת, המיוחס לה ימות . ואם הוא ראה ליקוי חמה או ענן מכסה אותו וצבר עליו אבק או עשן עד שאורו פחת, או אם ראית אדווה בשמיים ללא יציבות, זה היה עדות לתאונה שקרתה למי שהוסיף לה, או ממחלה, דאגה, צער, מצוקה או חדשות מדאיגות, אלא שמי שאתה מציין חולה בהתעוררות, מכיוון שזה מותו, ואם הוא רואה את זה מושחר ללא סיבה להונאתו או ליקוי חמה, העוול של הוסיף וחוסר הצדק שלו, או של חוסר האמונה והאשליה שלו גם אם לקח את זה בכף ידו או את החזקה שלו בחיקו, או שהוא ירד עליו בביתו עם האור והבהירות שלו הוא היה מסוגל להחזיק את סמכותו וגאוותו החזקה שלו, אם הוא היה מאלה שמתאימים לו, או הגעתו של אדון למעמד זה אם הוא נעדר, בין אם בנו או משרתו או אשתו ראו זאת, משום שהוא הסמכות של כולם והערכים של הבית, אחרת האישה ההרה נשאה אם היה לו משרתת או ילד שהבדיל בין הזכר לנקבה מבקשים להגדיל את הראייה, כגון לקיחתו וכיסויו מתחת לבגדו, או הכנסתו לאחד מכליו, והוא יעיד כי בו על ידי הנקבות הנסתרות, ומי שמציין זאת יפה מוזכר עם ידע או סמכות . ואם במקרה זה היא הייתה כהה ומצומקת בצבע, אז המלך היה בוגדני ברשותו, או במשפחתו, אם הוא פגש בכך, אחרת יוטל עליו כוח, או שהוא הותקף על ידי עובד, או כף רגל נעדרת, או שהוא נפטר בקרב חולים, ונשים בהריון נפלו מהעובר שלהן, או הולידו בן הבדל את הפרצופים האלה והגביר את הראיות . ואם הוא רואה את זה מגיח ממגריב או חוזר אחרי השקיעה, או חוזר למקום ממנו עלה, יופיע סימן ושיעור שמצביע על מה שהכנתי על ידי הגדלת הראיות שלו . זה עשוי להצביע על חזרתו של האדם המיוחס לה למה שהוא קיווה בנסיעות, צדק או עוול, בהתאם ליתרון של הופעתה והיעדרה, והזמנים לכך . אולי הכישלון עליו הצביעו החולים, והיעדרותו לאחר הופעתו אצל הסובלים מההריון עשויה להצביע על מות העובר לאחר הופעתו . ואולי זה מעיד על הגעת הנעדר ממסעותיו והכסף המוזר, ואולי היעדרו מעיד על חזרתו של האסיר לכלא לאחר שחרורו, ועשוי להעיד שמי שחיבק את האיסלאם מבגידתו, או חזר בתשובה ממעשיו הפסולים, יחזור להטעותו . ואם מישהו רואה שעושה מעשים נסתרים טובים או רעים, הוא מציין את ז'קטו ומסתיר את תנאיו, וכיסויו אינו מתגלה כדי שהשמש תיעלם, אלא שהוא מי שניתן לו בלילה שלו כאישה , או קנה סוד, לדבריו, האישה חוזרת למשפחתה, והסודיות שייכת למוכר שלה . עלייתה לאחר שקיעתה עשויה להצביע גם על מי שהתגרשו מאשתו מההתאוששות שלה, בפני אלו ההריוניים מגאולתה, ולאלו שלא הצליחו לחיות או גרמו לה בשל צביעותה, במיוחד אם טובתה היא על ידי השמש, כגון קיצור, כביסה, מיסי חלב וכדומה, ולמי שחולה על מותו, בגלל היעלמות הצל האנושי. עם דבריו של הקב~ה : ~ ואז השמש הפכה אותו למורה דרך ואז לקחנו לנו אגרוף קטן. ”ובשביל מי שהיה בג'יהאד או מלחמה, לניצחון, כי היא חזרה ליושע בן נון, עליו השלום, במלחמת האויבים אליו, עד שאלוהים הראה לו אותם ולמי שהיה עני בחורף ביום, על הלבוש והעושר, וביום הקיץ על העצב, המחלה, החום ודלקת הלחמית . ישיבה בשמש בקיץ היא אינדיקציה לייסורים ולצער בו הוא שרוי, לליווי השליט, או הסיבה שבגינה השמש ירדה עליו לפי עמדתו וכיוונו . וכל מי שראה שהוא הופך לשמש, הוא הכה במלך אדיר כמו קרניו . ומי שפוגע בשמש התלויה על ידי שרשרת, שומר המדינה והצדק בה . ואם ישב בשמש וירפא בה, הוא יקבל ברכה משליט, ומי שרואה שאור השמש וקרניה ממזרח לדמדומים, ואם הוא ראוי למלך יזכה מלך גדול, אחרת יהיה לו דגל המוזכר בכל הארצות, ומי שרואה שהוא הבעלים של השמש או שהוא מסוגל לה, אז הוא האמרה מקובלת על המלך הגדול ביותר . מי שראה אותה, ספיה מונירה, קם אליו, אם הוא היה שליט שצבר את השלטון במנדטו, ואם הוא היה נסיך שהשיג טוב מהמלך הגדול ביותר, ואם הוא מקהילת פרנסה מותרת, ואם היא הייתה אישה שראתה מה נעים לה מבעלה . ומי שרואה את השמש זורחת בביתו, אם הוא סוחר, הוא מרוויח במסחר שלו, ואם הוא תלמיד של אישה, אז הוא יכה אשה יפה, ואם זה נראה על ידי אישה שיש לה נשואה והפרשת בעלה גדולה יותר . ואור השמש הוא יוקרתו של המלך וצדקו, ומדבריו השמש קיבלה הרמה מהסולטן, ומי שרואה את השמש עולה על ראשו אך לא את גופו, הוא יקבל רציני ומקיף עניין . ואם זה הופיע על רגליו ללא שארית גופו, הוא היה מקבל פרנסה מותרת לפני הטיפוח שלו, ואם זה מופיע על בטנו מתחת לבגדיו ואנשים לא ידעו, תהיה לו צרעת, כמו גם על שאר איבריו מתחת לבגדיו . ומי שרואה את קיבתו מתפצלת והשמש זורחת בו, אז הוא מת, ואם אישה רואה שהשמש נכנסה מהאוכף שלה בזמן שהוא צווארון ואז תצא מזנבה, אז היא תתחתן עם מלך תישאר איתה לילה, ואם זה נופל על הנרתיק שלה, אז היא נואפת, ואם הוא רואה שהשמש שקעה כולה והוא מאחוריה, הוא הולך אחריה ואז הוא מת, ואם הוא רואה שהוא עוקב אחר השמש כשהיא נוסעת ולא שקעה, ואז הוא יהיה אסיר אצל המלך . אם הוא רואה את השמש הופכת איש זקן, אז הסולטאן משפיל את אלוהים כל יכול, עושה צדק ומשיג כוח, ותנאי המוסלמים משתפרים, ואם היא נעשית צעירה, אז הוא מחליש את מצבם של המוסלמים ומביש את הסולטאן . אם הוא רואה אש יוצאת מהשמש ושורפת את מה שמסביב, אז המלך גווע בכמה מחבריו, ואם הוא רואה את השמש אדומה, הוא מושחת בממלכתו . אם הוא ראה את זה מצהיב, המלך היה חולה . אם ישחיר, זה יגבר, וזה יהיה דלקת . אם הוא יראה שהיא נעדרת, הוא יחמיץ את בקשתו ….
…זר המלך, הוכחה לתוספת כסף, ידע ונער . והכתר לאישה הוא גבר זר . ואם סוחר רואה שהוא שם זר על ראשו, הכסף שלו נעלם . אם מעמדו סמכותי, הוא יטעה בדתו . ואם המלך יראה כי כתרו או כתרו הונפו מראשו, יפסק רכושו ….
…אם הוא רואה שדלת בית המלך מסביב, אז אחד מעובדי המלך מתרחק מסמכותו, או שהמלך מתחתן עם אחר ….
…ומי שחושב שבית המלך הוא חורבה זורמת, אז המלך אינו הוגן בשיקול דעתו, כך שאיש אינו יכול להתקרב אליו מדיכויו. נאמר על כך שביתו של הצורר הוא חורבן, גם לאחר זמן מה ….
…מבין המלאכים השלום עליהם . מי שרואה בחלום שהוא מדבר עם מלך או נותן לו משהו, אז זו עדות שהוא יספק, ברוך השם . ומי שראה שהמלאכים יורדים למקום, אם אנשיו היו במלחמה, הם היו מנצחים, ואם הם היו בייסורים, אז הם יוקלו . אולי ירידת מלאכים הצביעה על מגיפה או מגיפה, או על נסיכים, סרסורים או עובדים . ומי שיראה שהוא טס עם המלאכים, הוא יקבל קדושים מעונה, והוא יזכה בהנאתו ובכבודו של האל הכל יכול . ומי שרואה את המלאכים במקום, בזמן שהוא מפחד מהם, תהיה מלחמה, ריב, ריב ואיבה . ואם הוא רואה שהמלאכים משתטחים אליו או כורעים על ברכיהם, מתקיימים צרכיו ומתן צדק וזכרון טוב . ואם הוא רואה אותם בדמות נשים, הוא משקר לאלוהים הכל יכול . ואם הוא רואה שהמלאכים מטיפים לילד, ייוולד לו חוקר טוב וחסיד . אם הוא רואה קבוצת מלאכים בעיירה, אז ימות שם מלומד או סגפן, ואיש מדוכא ייהרג . ומי שיראה שהוא הפך למלך, הוא יקבל כבוד וגאווה . ומי שרואה שהוא נלחם במלך, הוא יוסר ממקומו, מגאוותו ומדרגתו, ויהיה במצוקה . ואם ראה את המלאכים נכנסים לביתו, נכנס אליו גנב . אם הוא רואה שמלאך לקח ממנו את נשקו, הרי שהראיה לכך שכספו, כוחו ויתרונו נעלמו, ואולי הוא עזב את אשתו . אם המלך רואה ילד, הוא מציין את העתיד, ואם הוא רואה בו צעיר, הוא מציין את ההווה, ואם זקן רואה אותו, הוא מציין את העבר . ומי שרואה שהוא הפך למלך, הוא יהפוך לכומר, או מגדת עתידות או גימיק, ואם הוא חולה מעיד על מותו . ומי שרואה את המלאכים מבקשים סליחה עבורו, על שלום בדתו ובמצבו, ועושרו יגדל . ואם המלאכים יורדים בבתי העלמין, קבורים שם הצדיקים . אם הוא רואה מלאכים בשוק, זו עדות לזלזל . מי שראה שהוא נלחם במלך, יושפל ויושפל אחרי התהילה . ומי שרואה שהוא נעשה בצלמו של מלך, אם הוא היה בעוצמה הוא היה זוכה להקלה, ואם הוא היה בעבדות מניון, ואם היה מכובד, הוא היה זוכה בתוספת ונשיאות . ומי שראה את המלאכים מברכים אותו, אלוהים נתן לו תובנה בחייו, וחתם אותו היטב . ואם כופר לא רואה שהמלאכים מתפללים עבורו ומבקשים סליחה עבורו, הוא הופך למוסלמי . אולי חזון המלאכים מציין את הילדים ובעלי התנאים . ומלאכי הייסורים אם הם נכנסים למתים ולא מפחדים מהם מעידים על ביטחון, במיוחד אם הוא נוסע, אז הוא בטוח מהשודדים . וראייתם מציינת את שליח המלך, סגנו או השליט, ואם היה לו חוב, אחריותו פוטרה, ואם היה חולה הוא נרפא . אולי החזון שלהם הצביע על המתרגמים שמכירים את שפות העם, כי הם שואלים כל אחד בשפה שלו ….
…אבן אישאק אמר : רביע בן נסר, מלך תימן, היה בין קהל המלכים . Altbabah ו ראה את החזון של ההילה שלו Feza זה לא לתת כומר ולא קוסם ולא Aaiva וגם לא אסטרולוג מן האנשים של ממלכתו, אך העלה אותו אמר להם, ראיתי חזון Hltinay ו Fezat אותם הם אמרו לי זה ולפטואלה , הם אמרו לו : אקסה הודענו לך את פטואלה , הוא אמר : אמרתי לך שזה לא הרגיע שהוא סיפר לך על הפרשנות שלה, כי הוא ידע רק את הפרשנות שלה לפני שהוא סיפר לו על זה , ואחד הם אמרו לו : אם המלך רוצה בכך, אז הוא צריך לשלוח אלי דירה שטוחה והוא לא אחד מהם הבקיא יותר בהם. הם מספרים לו על זה . הוא שאל על כך , אז הוא שלח אליהם, והוא בא אליו לפני שהוא חתך ואמר לו : ראיתי חזון שהדהים אותי ונחרד מזה, אז הוא סיפר לי על זה, כי אם אני מכה בו, הייתי מפרש את זה. הוא אמר : אני כן , ראיתי לבה שיוצאת מתוך חושך , והיא נפלה באדמת האשמה, וכל אדם אכל ממנה גולגולת , אז המלך אמר לו : מה התגעגעתי מזה, הו סתיח, מה יש לך בפרשנות שלו? הוא אמר : אני נשבע באהרטין של הנאש לתורכיה היבשתית של תבטון , וולימלקן בין אבייאן לג'רש , אמר לו המלך : ואבי פן זה עבורנו אובייקט טורד פוגע מתי יהיה , אבי זמני זה או אחר כך? הוא אמר : גם אחרי יותר מששים או שבעים לאקן , אמאדן שנים , אמר : אופדום ממלכם או מנותק? הוא אמר : לא, אבל זה מנותק לכמה שבעים שנה , ואז הם נהרגים ונמלטים ממנו . הוא אמר : ומי שמגיע אחרי זה שהורג מגרש אותם? הוא אמר : אחריו יוראם בן דהי יאזן , שיוצא מעדן , והוא לא משאיר אף אחד מהם בשבועה . הוא אמר : האם זה מסמכותו או שהיא מנותקת? הוא אמר : לא, אבל זה מנותק . הוא אמר : מי יחתוך את זה? הוא אמר : נביא חכם , שהגילוי מגיע אליו מעלה עליונה. הוא אמר : מיהו הנביא הזה? הוא אמר : אדם מבנו של חאליב בן פהר בן מאליק בן נדר , המלך יהיה בעמו עד סוף העידן . הוא אמר : האם יש עוד גיל ? הוא אמר : כן , שעליו אוספים Alolon ואחרים , הוא מאושר שם משפר , ו Ishqy זה מתעלל , אמר יותר ראוי של מה שאתה אומר לי? הוא אמר : כן , בין הערביים ובין הערביים , ושברים אם הם עקביים . מה שאמרתי לך נכון . ואז הציג עליו חריץ, והוא אמר לו, כשאמר לשאטה והסתיר את מה שהוא אמר לראות: האם הם מסכימים או לא מסכימים , והוא אמר : כן , ראיתי לבה שיצאה מהחושך ונפל בין אחו לערמה וכל נפש אכלה ממנו. הוא אמר : כשאמר לו את זה, הוא ידע שהם מסכימים , כי האמירה שלהם היא רק אחת שהשטח אמר : נפלת על אדמת האשמה, וכל גוף אכל ממנה , והוא אמר חלק : זה נפל בין גן ילדים וגבעה, וכל נשמה אכלה, אז המלך אמר : טעיתי, חלק ממנה, מה יש לך בפרשנות שלה? הוא אמר : אני נשבע Ahartin של האדם , הארץ Anzln סודן , Vlegbann על כל ילד בנאן , וירשתם בין אביאן כדי נג'ראן , את המלך אמר לו : ואבי שסע זה אלינו, וכאשר יהיה חרא פוגע לְהִתְנַגֵד? בזמני או אחרי? הוא אמר : מיהו העניין הגדול הזה? הוא אמר : צעיר שאינו פיזי ואינו ערים , מוציא אותם מביתו של מי ששוקל , ולכן אינו משאיר אף אחד מהם בתימן . הוא אמר : האם שליטתו נמשכת או מנותקת? הוא אמר : אבל לנתק את השולח של Messenger , מגיע תקין וצדק , בין אנשי הדת ואת האשראי , להיות מלך עמו – כדי – פרק יום , אמר : מה הפרק היום? הוא אמר : א היום שבו מתוגמל מושלים , וקרא אותו משיחות עדן , שמע על חיים אותם ואת המתים , ב שבו אנשים מתכנסים Meeqaat , יהיה זה עבור מי מפחד לנצח ומעשים טובים , הוא אמר : ראוי של מה זה אומר ? הוא אמר : כן, אדון השמים והארץ , ומה ביניהם של הרמה והנמכה , אם מה שניבאתי תעקוב אחר מה שיש בו . אבן אישק אמר : הוא נפל באותו רביע בן נסר מקלה פג'ז את בניו, והעליב את ביתו בעירק, כולל לתקן אותם וכתב אותם למלך מלכי פרס אמר לו בלבול סבור בן חרזד וושכנם , זה השאר של רביע בן נאסר אל – נועמאן בן אל – מונדהיר , הוא מיחסי תימן וידע נומן אבן אלמונדיר אבן אלנומן איבן אלמונדיר אבן עמר אודא אודא אבן רביאה אבן נסר המלך ההוא . אבן הישאם אמר : אנ -נועם בן אלמונדיר בן אלמונדהיר בו הוא אמר לי ח'אלף אל-אחמר . סיפור זה אבן הישאם הוזכר הביוגרפיה ואבן ג'ריר ב שלה בהיסטוריה Obongam Asbahani ב סימני הנבואה ואת בנו של רבים על ההתחלה ואת הסוף, את כל אותם מן הבן של יצחק עלה ב אבן ג'ריר של רומן כדי ממנו אבן אסחאק אמר : כאשר הבנייה היבט של רביע נאסר אמר בן כך עושה רביע, בנו ומשפחתו הוא לא עשה זהב. הוא הזכיר שבערבים והם דיברו על זה עד שהוא הזכיר את זה וידע את זה אצלם . כשאביסיניה הגיעה לתימן, והעניין עליו דיברו התרחש מפקודת הכהנים . אל- אשה אמר : אני בן קאיס בן-תעלבה אל-בכרי בחלק מהדברים שהוא אומר והוא מזכיר מה קרה מעניין שני אותם כמרים שטוחים וקוצניים היא נראתה בשפתיים, כמו המראה שלה באמת, כמו אמר זאב כשהוא צרח ….
לראות את המלך בדמות זקן הוא עדות לתקופה שעברה
…ומי שרואה שארמון המלך או ביתו רועדים, זה מצביע על כך שאנשי המקום ההוא נקלעו לאסון ….
…לעיתים נדירות הוא סיפר שהוא נמצא בעיר של מלך בשם יוסף, והיו לו שלוש שערות לבנות בזקן, והיה לו סגן שנקרא גם יוסף בצד אחד של הצדדים, ואמרו לו שהסגן גדל שלוש שערות לבנות בזקנו כמו המלך, אז המלך ישן באותו לילה וראה שהסגן הנ~ל בא וישב בדרגת המלך והמלך עומד בין ידיו המושל התעורר מבועת ולא איכס את חזונו על אחד זימן עו~ד שהזכיר להורות לו כאשר הוא מייצג את ידיו ורצה להורות לתליין להרוג אותו זימן את בגלס את טעמו וידעו וטוען כי ידע ידע על ביטוי ורפה למה שראה ולמה התכוון בפרלמנט הנ~ל זמן שמירת מלך מולנה אמר לו מפני ההתעללויות ואוסר להרוג נפש ללא פשע והביטוי של מה שהמלך ראה הופיע בנוסחו, הוא אמר איך זה, והוא אמר: אם המלך ראה אותו מישיבת האמור לעיל ד על פי דרגתו המכובדת, זו ישיבתו של המלך באופן אישי מכיוון שהוא נקרא ודומה באפור, ולגבי המלך העומד בידיו, זהו הסגן העומד במצב זה בו הוא נמצא. החזון יצא ….
…בעקבות המלך ההוא . ומי שרואה את הסמכות הצודקת הנכנסת למקום, רחמיו של אלוהים אדירים מדכאים את המקום ההוא, ואם המקום הוא דבר השולל את כניסתו לערות, הרי שזו אסון . ומי שיראה שהוא שונה לשערי מלכים, הוא יזכה בניצחון על ידי נתינה . אם יראה שהוא נכנס למלך, הוא יקבל כבוד והנאה . ומי שראה שהוא מתמודד עם מלך, הוא השיג חסד של עין, הנאה וטוב, ולראות את המלכים המתים ציינו מה הם השאירו אחריהם . חזון המלך מעיד על ניצחון על אויבים וחוסר מוסריות . לראות את הסולטן האלמוני מציין אש, ים ושינה . אם הוא ראה שהמלך היה באיכות ירודה, זה היה עדות לניהולו הלקוי בקהילה . אולי לראות את המלך הצביע על מטבע הדירהם או הדינרים . ומי שרואה בחלום נסיך או סולטנה, אולי הוא עשוי לפקח על תסמיני האנשים . מי שיראה שהוא מחבק את הסולטאן או לוחץ איתו ידיים, הוא יסדיר איתו את מצבו . ומי שרואה שהוא רב עם סולטנה אז הוא מתווכח עם הקוראן, כי הסמכות היא בשפת הוויכוח . ואם החולה רואה שבקשתו נשלח סולטן לא ידוע, הם שליחי מלאך המוות, ואלוהים הוא הסולטאן . ומי שראה שהסולטן לוקח את מכסה המנוע, הוא ייקח את כספו . ומי שרואה שהסולטן במצוקה, אז הוא נסער . ומי שרואה שהסולטן משוגע, אז הוא מודאג . ומי שחושב שהסולטן נסוג ממועצתו, זו הפחתה או פטירת סמכותו . וכל מי שראה כי דוכן הסולטן נשבר בזה, או שהוא לא השלים את תפילתו, או שחרבו נלקחה ממנו, או שביתו נהרס, או שור סחב אותו, או שנרמס על ידי חיה , כל זה הוציא אותו מסמכותו . הבגדים השחורים של הסולטאן גברו כוחם, הלבנים הגבירו את הפאר ואת שחרור החטא, בגדי הכותנה הופיעו אדיקות וצניעות, ובגדי הצמר היו ברכה בשפע . אם המרגל רואה שהוא הפך לשליט, אז מצבו מתגלה, ואם האישה רואה שהיא שליט, אז היא מתגלה, ואם היא חולה, היא מתה . אם הוא יראה את עיוורונו של הסולטאן, אעוור אותו לחדשות עמו . המלך ההוא . ומי שרואה את הסמכות הצודקת הנכנסת למקום, רחמיו של אלוהים אדירים מדכאים את המקום ההוא, ואם המקום הוא דבר השולל את כניסתו לערות, הרי שזו אסון . מי שיראה שהוא שונה משערי מלכים, הוא יזכה בניצחון על ידי נתינה . אם יראה שהוא נכנס למלך, הוא יקבל כבוד והנאה . ומי שראה שהוא מתמודד עם מלך, הוא השיג חסד של עין, הנאה וטוב, ולראות את המלכים המתים ציינו מה הם השאירו אחריהם . חזון המלך מעיד על ניצחון על אויבים וחוסר מוסריות . לראות את הסולטן האלמוני מציין אש, ים ושינה . אם ראה שהמלך היה באיכות ירודה, זה היה עדות לניהולו הלקוי בקהילה . אולי לראות את המלך הצביע על מטבע הדירהם או הדינרים . ומי שרואה בחלום נסיך או סולטנה, אולי הוא עשוי לפקח על תסמיני האנשים . ומי שרואה שהוא מחבק את הסולטאן או לוחץ איתו ידיים, הוא יסדיר את מצבו איתו . ומי שרואה שהוא רב עם סולטנה אז הוא מתווכח עם הקוראן, כי הסמכות היא בשפת הוויכוח . ואם החולה רואה שבקשתו נשלח סולטן לא ידוע, הם שליחי מלאך המוות, ואלוהים הוא הסולטאן . ומי שראה שהסולטן לוקח את מכסה המנוע שלו, הוא ייקח את כספו . ומי שרואה שהסולטן במצוקה, אז הוא נסער . ומי שרואה שהסולטן משוגע, אז הוא מודאג . ומי שחושב שהסולטן נסוג ממועצתו, זו הפחתה או פטירת סמכותו . וכל מי שראה כי דוכן הסולטן נשבר על ידו, או שהוא לא השלים את תפילתו, או שחרבו נלקחה ממנו, או שביתו נהרס, או ששור סחב אותו, או שנרמס עליו בעל חיים, כל זה הוציא אותו מסמכותו . והבגדים השחורים של הסולטאן גברו כוחם, הלבנים הגדילו את הפאר ואת שחרור החטא, את בגדי הכותנה מראה של אדיקות וצניעות, ובגדי הצמר היו ברכה בשפע . ואם מרגל רואה שהוא הפך לשליט, אז מצבו מתגלה, ואם אישה רואה שהיא שליט, היא מתגלה, ואם היא חולה, היא מתה . אם הוא יראה את עיוורונו של הסולטאן, אעוור אותו לחדשות עמו ….
…ומי שרואה את מיטתו בפתח המלך, הוא ייקח את המנדט ….
…אבן סירין אמר שמי שיקרא ~ אמור אלוהים בעל המלך ~ , הפסוק הוא מיוחד, והוא יזכה בדרגתם ובכבודם של המלכים . אל-קירמני אמר, הוא מקבל את מה שהוא רוצה ….
…אם הוא רואה עצם בראשו של המלך, הרי שזו הגדלת סמכותו ….
…ומי שרואה שחופת המלך נפלה, אזי גסיסת רכושו ושריפתה מעידה על מותו, ולגבי נשיאתה באוויר, זהו כבוד וחסד למלך אחר באותו מקום בו הוא נמצא ….
…ומי שרואה שהמלחמה היא בין המלך לנתיניו, אז הוא מציין את המחירים הזולים ….
…שומר המלך, חזונו בחלום מעיד על זיכרונו של האל הכל יכול ותפילת הלילה . אולי חזונו הצביע על רוע ובלבול במילים . באשר לסוהר, זה מעיד על הופעתו של הנסתר ….
…וראה אדם כאילו בועט במלך ברגלו, ולכן היכה כשהוא צועד בדינר ועליו דמות המלך . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו יש הרבה שיער על הרגליים שלי, והוא אמר : דין רוכב עליו ומת בכלא . הוא אמר לך שראיתי אותה . אז הוא החזיר את אבן סירין ואז נפטר בכלא בגלל ארבעים אלף דרהם, והוא הוציא אותו בשמו לאחר מותו, והוא ראה אדם כאילו הוא מוגבל, והוא חצה אותו בשבילו ואמר : אתה להיות נואף . ואז הוא נלקח עם אישה . ויבא אבן סירין לאיש ואמר : ראיתי כאילו אצבעי על גחלים, ואם שמתי עליו ככיבוי אש, ואם הרמתי אותו ממנו, הוא חזר כמו שהיה, והוא אמר. : זהו אדם של תשוקה, והוא אמר : הוא לא חובב תשוקה, אבל הוא מדבר בגורל . הוא אמר : מה יותר קשה מהגורל? . אישה ראתה כאילו אגודל הגבר שלה נחתך, אז היא סיפרה לאבן סירין את החזון שלה, והוא אמר : אתה מתפלל עם שניתקת ….
אם המלך יראה שהוא מכין ומעצב שולחן, אז תושבי בהגון יתנגדו אליו, יתייעצו איתם וירוויחו אותם.
לראות אותו כילד הוא עדות לזמן העתידי
…ומי שרואה שהמלך נתן לו דירה, אז הוא יפרש את התרחשות הצער, במיוחד אם הדירה לא הייתה טובה ….
ומי שרואה אם הוא חולה, חזון זה מעיד על מותו ….
מי שראה את זה היה בעבדות מניעה
אם הוא רואה שיש לו ראש, אז זה כסף, שהכי פחות מהם הוא אלף דירהם והכי אלף דינרים ….
אם האימאם ראה שהוא הולך, אז חלק מהאנשים הפשוטים בירכו אותו והוא הלך באוזנו. הוא נפטר פתאום, כשאמר כי שדאד בן עאד, כשהלך לגן העדן שלקח, פגש אותו מלך המוות בצורה של ערווה כלשהי, אז הוא הודה לו באוזן וקפץ את נשמתו ….
ולראות אותו בדמותם של גברים צעירים, עדות לתקופה הנוכחית
ומי שרואה שהוא מלך שבוי, אז הוא ראוי לשבח, וחזון השבוי הוא משפט וגובהו טוב ….
…ונאמר כי מי שיראה שהמלך מצווה עליו להצלב, הוא ישיג ממנו מעמד גבוה וכבוד, אך לא מועדף בדתו ….
ומי שרואה מלך שנותן לו גזירה, זה מעיד שיהיה לו מנדט ממנו ….
…הקפיאו אם חלמתם לראות תותים, מאיימים עליכם ליפול למלכודות וחוטים של כמה רמאים, אך תוכלו לברוח מהם בעצמכם . אם אישה אוכלת תותים, זה מנבא צער ודאגה להפצת שמועות בגלל אירועים בסביבתה . תות בחלום מציין שגשוג ואושר . תוכלו להגשים רצונות שתמיד חלמתם עליהם . אם אכלת תותים, זה מנבא שתנטוש את החברה שלך ותשכח את אהבתך . אם מכרתם תותים בחלום, זה מנבא קציר פגוש, אושר וטוב ….