…מי שרואה קבוצה של חיג'אב או גבה אחת, אין בזה שום דבר טוב, במיוחד אם הוא מקמט את מצחו, ונאמר שנראות הגבה מעידה על הסתרת משהו מהצופה, וחלק מהמביעים שונאים את הבעתו , כלומר ביטוי ראיית הגבות מבחינת המשפט ….
חולם על מגלח גבה
(18 פירושים ומשמעויות של חלומות על מגלח גבה)…גבה גבה מצביע על כך שתיתקל במכשולים מרושעים בעתיד הקרוב ….
…הגבה היא קישוט העין . והגבה לאדם היא טובתו, יופיו, ציוויו וכבודו בדתו, כנותו וקומתו, ופירוש הגבות מבוסס על מה שרואים בטוב או בשחיתות . ואם הגבות עבות בשיער, הרי שהן שתי עמודים, על מנת שנשים ישחירו את גבותיהן לקישוט . הגבות הן הורים, שני בנים, שני בני זוג, שתי נשים, או שתי סגנות נשיאות, ואם אדם רואה את גבותיו מחוברות זו לזו, הדבר מעיד על אינטימיות ואהבה ולהיפך . השחור והשפע בשערה הם עדות למצבם הטוב של מי שהכריזו על כך . וירידתם לעין היא עדות לשינוי מצבם של המתייחסים אליו, כמו בן, בן זוג, אשה או חבר . אולי זה הצביע על אריכות ימים כדי שיראה את עצמו ככזה . וגבות מעידות על דרגה בדת . ואולי הגבה הצביעה על שימורו של העין, כמו המושל, האפוטרופוס והבעל . זהו קשת חצים הניכרת מעיניים יפות ….
…זקאת : בחלום, הוא אחד העשירים, מכיוון שכספו פורה ושמאלו גדלה, אלא אם כן הוא חייב חוב או יש לו פיקדון, אז הוא מפצה על כך ומשלם אותו לחייב שלו . אם המחייב הוא אדם מת או צדיק, אז הוא הצליח עם אלוהים וזכירתו עלתה ושילמה לזכאת על עבודתו, אז מה דעתך אם הוא מתפלל בתוצאה של זה או זיכרון של אלוהים, אז אם הוא ייתן רשות בשביל זה בזמן אחר שאינו במהלך חג'ג ', אז אולי הוא יעיד וישלם על זה זאקאט ? אם זה במהלך חודשי חג'ג ', אז הוא עושה חג'ג' ברוך השם . ואם אדם עני רואה את זה, אם הוא מגלח את ראשו, חותך את שפמו, קוטף את בתי השחי, גוזם את ציפורניו או מגלח את שיער הערווה שלו, אלא אם כן הוא נשלל מבגדים או נשטף במים, או שהוא עושה זאת במסגד , או מתפלל לאחר מכן, אז הוא יוצא ממצבו וחוזר בתשובה מחטאיו וקם עליו, ומצליח בתפילה לכאורה או עד עד ….
…מי שרואה בחלום שהוא הארה בשירותים ורחץ, אז הוא משולם מחוב שהוא חייב, ואם הוא המום, עצבותו נעלמה, ואם הוא חושש מביטחון, ואם הוא חולה הוא נרפא, ואם הוא עבד שמשוחרר, ואם הוא לא ביצע חג'ג ', זה אם האור גילח אותו, אז הוא עף הפרח הוא ענן שלא נשאר, וזה לא המקרה עבור האדם שפרחו התגלח, אם הוא עשיר, כספו נעלם, ואם הארה נמצאת בכל גופו ללא פניו, הוא ימות . אם להארה אין שיער על גופו כשהוא ער, והאור מגלח אותו למעט שיער הערווה, אז הוא מת, כספו נעלם ונשותיו נשארות . והארה במקום הסונה אם היא הולכת עם שיער הערווה היא סימן לפות, ואם היא לא הולכת עם שיער הערווה אז זה עדות להפסקת הדת והעצמה הגוברת . ואם הוא עני, הוא חיוני וקל עליו, ואם האור מגלח חלק ממנו ומשאיר חלק ממנו, אז חלק ממצוקתו ישתחרר ממנו וחלק ממנו יישאר, והוא ילך מ כספו, או חסדו וסמכותו יוסרו ממנו וחלקם יישאר . הארת האש היא מי שרואה בחלומו שהוא מכין תנור, ואז הוא ירוויח רווח בכספו ותועלת בעצמו . אם הוא רואה בבית המלך הארה, אז אם למלך יש בעיה של הארה ומונחה אליו, ואם יש לו אויבים המנצחים . אם היה רואה שהוא בונה הארה ולמדינה יש אנשים, הוא היה זוכה במנדט ובכוח . מי שמכה באור בלי אפר יישא לאישה חסרת תועלת . הטנור הוא מסוגים שונים, ולכל הארה יש פרשנות. תנור הברביקיו מעיד על מאסר, ומי שנמצא בעוצמה מעיד על כך . ישועתו וחסדו . התנור אלסלאאת מציין את האימאם המלומד אליו הנושאים מופנים, ולכל אחד ניתן משהו לרפא את נפשו . ונורת הגואר מעידה על מפעל העוף . ומי שראה שיש לו הארה בחורף בזמן שהוא בוער באש, הצביע על החיפוי, הנוחות והתועלת, ואכילת פירות שאינם צבעיהם, ואם היה בקיץ, הוא ציין מחלות עם חום ושפיכת דמים, ודאגות וכעסים . ואולי ההארה מתייחסת לבטן כשהיא נזרקת לתוכה ….
…אם אישה רואה שהשיער שלה מגולח, בעלה מוריד אותו, או שהיא מתה . אם ראתה שבעלה מגלח את ראשה, או מסתפר בהראם, הרי שהראייה שלה הצביעה על מימוש דתה ועל ביצוע אמונה . ואם ראתה שבעלה מגלח את ראשה מחוץ למקדש, הראייה שלה הצביעה שהוא נועל אותה בביתו, כי הציפור תישאר בקן שלה אם היא תנתק את הכנף . ונאמר כי גילוח שלה, מעיד על פריצת הצעיף . ואם היא ראתה שאדם קורא לה להסתפר, אז הוא מזמין את בעלה לנשים אחרות בחשאי ממנה, ובינה לבין אותו אדם יש איבה ומצוקה . ונאמר כי מי שראה זאבי ערבות של אישה מנותקת, שהיא לעולם לא יולדת ילד ….
…האם אתה מבצע את מצוות המתים באמצעות חזונות? זו שאלה שנשאלת לעתים קרובות על ידי מתקשרים או מבקרים באתר, ואולי הדבר הכי פשוט לומר כאן הוא; אני אומר : יישום המצוות באמצעות חזונות הוכח, בהתבסס על סיפורו של ת'אביט בן קאיס בן שמאס, וזה היה אחד מבחירת המלווים, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, והוכח שהנביא הקדוש. , יהי עליו תפילת האל ושלום, אמר לו : הו תאביט, אינך מקבל לחיות מיטיב ולהרוג קדוש מעונה ולהיכנס לגן עדן? . מליק, אחד המספרים של החדית ', אמר : תאביט בן קיס נהרג ביום ימאמה כשהיד . ואת סיפורו של ת'אביט בן קייז שהוזכר על ידי אבן אל-קיים בספר הרוח, הוא אמר : כאשר יום אל-ימאמה היה המלחמה נגד הכופרים, יצא תאביט עם ח'אליד בן אלוואליד להילחם במוסיילימה וכשנפגשו ונחשפו, אמר תאביט וסלים, אדונו של אבו חודייפה : כך נלחמנו עם שליח האל. ואז כל אחד מהם חפר בור ועמד והרג עד שנהרגו, ובתאביט באותו יום היה מגן בשבילו יקר, וגבר מוסלמי עבר לידו ולקח אותה, ובעוד גבר מוסלמי ישן כשבא אליו בשנתו – כלומר קבוע – ואז הוא אמר לו : אני אתן לך ציווי, אז אתה לא צריך להגיד שזה חלום שאתה מאבד, אני כשנהרגתי עבר לי מוסלמי ולקח את המגן שלי, וביתו היה בקצה הרחוק של העם, ובסתרו סוס סוס – כלומר לרוץ בשמחה ובפעילות – והוא הספיק על המגן עם חוט – כלומר מספר של אבנים – ומעל החוט שהוא השאיר – שהונח על גבה של חיה לרכיבה – אז הגעתי לאלמוות אז צריך לשלוח אותו לדרעי ולקחת אותו, ואם מדינה באה לפני יורשו של שליח האל , כלומר אבו בכר אל-סידיק, ואז אמור לו : יש לי כאלה וכאלה מהדת, וכך וכך מהמעמד שלי ישן . אז האיש בא להיות בן אלמוות, אז הוא אמר לו, והוא שלח למגן, והוא הביא אותו ומצא אותו כפי שאמר להם בחזון מתחת לחוט, ואז הפרסים כמוהו, ואבו בכר אישר את שאר רצונו . אבן עבד אל-בר ועתיקים אחרים, כמו גם השייח 'מוחמד בן-אתאמין מההדית, שאלוהים ירחם עליו, אמרו : אבו בכר אישר את רצונו לקיומם של רמזים המעידים על כנותה . אבן עבד אל- בר אמר : איננו יודעים על מי שרצונו אושר לאחר מותו, לא קבוע בין קאיס, שאלוהים ירחם עליו . כפי שציין הקורא האציל, ח'אלד בן אלוואליד, אבו בכר והחברים הסכימו איתו ליישם חזון זה וליישם את האמור בו . אבל אבו בכר, הנביא הקדוש, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, אמר עליו : שנותיי והשמש של הח'ליפים המודרכים כהלכה צריכים להיות עליכם …. וכו 'האדית, והוא אחד הכשרונות, המעמד והידע בקרב בני הזוג בפרט והמוסלמים בכלל, וחריצותו בכך אינה גורמת לנו להכיר ביישום מצוות המתים באמצעות חזונות של אחרים, במיוחד אלה קשורה למעשי פולחן, וזו אחת הדלתות הגדולות שדרכן נכנסו אלינו כפירה ומיתוסים רבים. ואכן, הסכסוך שגרם להרגם של אנשים חפים מפשע רבים, ואולי חלק מהסופים, יתכן שאלוהים הדריך אותם, נפל למדרון המסוכן הזה בטענה כי נביאם האצילי בא אליהם ובאמת התיר לו או בירך אותו על מעשה. סיבולת, זה נדחה רומן . מה שנשאר מהנושא הזה נותר לאחד ההרוגים לבוא ולבקש מאחד היורשים משהו שלא קשור בכלל לדת, אלא עניין של חיי ציבור או אינטרסים שקשורים אליו, או צו שנקבע ב הטקסט של השריעה. כגון סונה, צדקה, חג'ג ', אומרה, קשרי קרבה, ביצוע החוב שהוא חייב לאלוהים או לאדם, ושאר דימויים אלה. זה נבחן, ואחרי שהצגנו את החזון בפני מי שאמון על ידיעותיו, יש לשחרר את הנפטר הזה ואין מבוכה, ברוך השם . ואלוהים יודע הכי טוב ….
…אל-כלב : הפרשנות שלה הייתה שונה. חלקם אמרו שהוא עבד, ונאמר שהוא עריץ טיפש שנובח . והאריות הם ערבים, והוא אויב חלש עם מעט אבירות, והכלב הוא אישה מרושעת, כך שאם נשיכתו נשנאת ממנה, ואם כלב קורע את בגדיו, אז אדם רשע קורע את התצוגה שלו . ומאכילת בשר של כלב, זה נראה לאויב שהכה מכספו, ושתה את חלבו מפחד, ומריפוד כלבים, ולכן הכלב באותה תקופה הוא חבר לבקש עזרה ולבקש ממנו עזרה. , והכלב מצביע על השומר. ואם היה לו אויב או יריב שקילל אותו, או דיכא אותו, ואם היה לו עבד שבגד בו, או שומר בגידה שלו, ואם זה היה בזמן הרעב הוא קיבל ממנו משהו, אז את מידת הנשיכה ואת הכאב שלה הוא היה מקבל אותה . והכלב הוא אישה מרושעת של עם רע . גור : נולד סאד גור חביב וחביב על משפחתו . ולבן אמונתו, ונאמר כי גור הכלב הוא ממזר, אדם שאנשיו מטופשים מהזנות, והכלב הוא טיפש, וכלב רועה הוא כסף שהוא מקבל מראשי, והכלב הוא אויב לא צודק, והכלב המוגדר היטב תומך בבעליו על אויביו, אך הוא קלוע ואין לו אבירות . נאמר כי הבעלים של חזון זה משיג כוח ומספיק בחיים, וחלקם אמרו : בפרשנות, כלבים מעידים על נזק, סבל ומחלות . והאויב, למעט במקום אחד, והוא זה שלוקח צעצועים וחוצפה, כי זה מעיד על חיים בהנאה ובהנאה, וכלב המים הוא תקווה כוזבת ומשהו שאינו מתגשם . וכל סוגי הכלבים מעידים על עם זדון . ונאמר כי אבו בכר אלסידיק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, ראה בשנתו בשנת הכיבוש בין מקכה למדינה, כי שליח האל, שלום וברכה עליו, הגיע ממכה בקרב מלווים, אז כלב יצא מעליהם, וכשהם התקרבו אליה, היא שכבה על גבה, וכשהרופאים שלה זרזו חלב . הוא סיפר על חזיונותיו לשליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, והוא אמר : הכלב שלהם הלך, והוא קיבל דירהם, והם מבקשים ממך לקרובי משפחה שלך בזמן שאתה פוגש כמה מהם, ואם אתה לפגוש את אבו סופיאן בן חרב, לא להרוג אותו . ומי הופך לכלב, אלוהים למד אותו ידע רב ולאחר מכן גנב אותו ממנו, עבור הקב~ה אמר : ~וזה אומר להם את החדשות של אותו מי הגיע, ואנחנו נופרד מהם .~ מסופר שגבר ראה שנרתיק אשתו מכיל שני כלבים, ולכן הוא סיפר את ראייתו במעבר חצייה ואמר : זו אישה שרצתה להתגלח, אז הוא תירץ את האיילים, אז היא חתכה אותו בזוג. של מספריים, והאיש הגיע לביתו ומישש את הנרתיק של אשתו, והוא מצא את המספריים ….
…ובאשר לגב : האיש הופיע, תמיכתו, ערכו, מפלטו בו הוא יכול לזכור, ומקום כוחו . אם הוא ראה שגבו כפוף, הוא היה נפגע על ידי סגן, ונאמר שזו עדות לאפורה . ולראות את גב החבר, מסתובב ועוזב אותו . ולראות את גב האויב, ביטחון מרועו . ולראות את הגב של הזקן, את ניהול העולם שלו ואת מותו . ושראה את גבה של הצעירה, עיכב מעט את הצורך . לראות את הגב של אישה זה עדות לבקש משהו שהיא לא יכולה להרשות לעצמו, והוא השתלט על העניין הזה ….
…ונאמר שמי שראה שהוא מתקשר, או שהוא ראה מישהו קורא על גבה של חיה, אז זה היה מסע ….
…אבו סעיד, המטיף, אמר : הכלב מתפרש בשתי דרכים על ידי עבד שבבעלותו ואויב שמגן עליו, והכלב המזיק הוא אדם שמזיק למי שיש לו את החזון, והכלב שנלקח. לשחק ולהשתולל, זה מעיד על הנאה והנאה ונאמר שאבו בכר אל-סידיק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, ראה בשנתו בדרך למכה ומדינה, אלוהים יגן עליו, שאלוהים שליח, שלום וברכות אלוהים עליו, הגיעו ממכה לחבריו, אז כלב שנזרק מסביבו יצא עליהם, וכשהם התקרבו אליה, היא רכבה על גבה, וכשהיא משכבת בחלב, הוא סיפר את חזונותיו לשליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, והוא אמר: הכלב שלהם הלך וקיבל דירהם ….
…ומי שרואה שהוא מגלח את ראשו בזמן שהוא רץ לפניו, אז הוא חרוץ להרוויח כסף ….
…אם הוא רואה את שיער גופו כל עוד שערה של כבשה, כי השיער בגופו של בעל העולם הזה הוא עושרו ורוחב חייו העולמיים גדל בו וחייו ואורך שיער גופו עבור אחד עם דאגות ופחד, מצבו צר וענייניו מופרדים ועוצמת צערו בכך . אם הוא רואה שהוא גילח אותו באור או במוס, אז אם הוא מגלח את השיער מגופו, הדאגות וההידוק של המצב נפרדים ממנו, והופכים לרוחב ולטוב . ואם השיער הזה מגולח מבעל העולם הזה וצניעותו, הרי חייו העולמיים ייהרסו והוא מנותק ממצערו, ומצבו יהפוך לאי נעימות ומצוקה . ומי שרואה בחתיכת מזונו שערה או משהו דומה, ימצא בפרנסתו מחסור, וההיאחזות כמו תולעים, וכינים הם ילדים ….
…ובנוגע לזקן : מי שרואה שהוא התארך מדי, חזונותיו מעידים על חוב ומצוקה . אם זה נמשך עד שהוא נופל על הקרקע, זה מעיד על מוות, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ממנו בראנו אותך, ובו נחזיר אותך .~ אם זה נמשך עד שנדבק לבטנו, הוא הכה כסף ואת הפרצוף שבעזרתו הוא יתעייף כמו שהיה על בטנו . אם היה רואה שאורכו מדד טוב, היה מרוויח כסף, כבוד וחיים טובים . ונאמר שאם הוא הוארך עד שהגיע לטבור, זה הצביע על כך שהוא לא מציית לאלוהים . אם ראה שדפנותיו ארוכות ללא מותניו, אז היה מקבל כסף שאחרים ייהנו ממנו, ואבן סירין בא אל אדם ואמר : ראיתי שזקני מגיע לטבור שלי, והסתכלתי עליו . הוא אמר : אתה מואזין שמתבונן בתפקיד השכנים . אין לשבח את הזקן בפירושו של הנער שאינו מבוגר, ואם הוא רואה שלקח זקן זולתו בידו ומשך אותו, אז הוא יורש את כספו ואוכל אותו . אובדן הזקן אם הוא לא גדל מהווה עדות לקלות ולחיסול החוב והנרתיק . ואם ירידתו גדולה יותר, הדבר מעיד על השפלה וכסף ויוקרה . אם הוא רואה כאילו כרית מדברת עם אשתו, עניינו מבולבל מגורלו, והוא מפריד בינו לבין יקיריו, מכיוון שהשטן, אלוהים קילל אותו, דיבר אל חוה בצורה של קוסמטיקה . ושחור השיער של הזקן מעיד על מחלק אם היה כהה, כך שאם היה מושחר לירוק, הוא ירוויח הרבה רכוש וכסף, אבל הוא היה עריץ, כי זה מאפיין את זקנו של פרעה . הצהבהבה שלה היא סימן לעוני ומחסור, והאדום הוא סימן לאדיקות . ואם ראה שלקח את זקנו ושערו פזור בידו . הוא תפס אותו ולא השליך אותו אליו כי כסף הולך מידו ואז חוזר אליו. אם הוא רואה כאילו זרק אותו, הכסף נעלם ממנו והוא לא מוחזר אליו . שיער שפם מוגבר הוא מתעב . והשלמות שלו ראויה לשבח, והפרשנות של מריטת הזקן לאיש העשיר היא הפזרנות שלו בכספו, ועבור העניים מעיד על כך ששני אנשים נפגשים אותו יחד, ומעיד שהוא לווה מאדם משהו ומלווה אותו לאחר. . וגילוח הזקן, הכספי והיוקרה הולכים . אם הוא רואה כאילו חתך את זקנו את מה שנשאר מאחיזתו, אז הוא משלם לזכאת על כספו . ושערות אפורות בזקן וכבוד ויוקרה . המוגלובין : לסטר, אם Hb Balhina, הצביע מחויבותו לשנה . אם היה רואה כאילו גילח את ראשו ללא זקנו, היה שומר על סוד הבוס שלו . אם הוא רואה כאילו הוא פגע בכולם, אז הוא שואף להסתיר את עוניו, והוא מחפש את הגורל עם העם . ואם השירה תקבל את הפיגמנטציה שלה, אז היא תחזור לכיוונה ולא תישאר הרבה . אם הוא רואה שהוא מת מרוב בוץ או טיח, אז הוא מבקש חנויות ועניינו ידוע . זקן של אישה מעיד שהיא לעולם לא יולדת, ונאמר שזה מעיד על מחלתה. נאמר שזה התפרש כהגדלת כספי בעלה ובנה וכבוד בנה, ונאמר שאם היא נישאה, היא הצביעה על נסיגת בעלה . אם היא תראה שהיא בהריון, היא תלד בן וענייניו יתגשמו . ונאמר שמי שיש לו זקן ארוך והרבה שיער יהיה לו חיים ארוכים ויותר כסף . ונאמר שמשהו המתרחש לפני זמנו מעיד על רוע, כמו למשל כאשר בנים גברים רואים זקן או לבן בתחושה, ולנערות צעירות יש חתונה או בן . כמו כן, כל מה שהוא מחוץ לתקופתו למעט דיבור, כי דיבור הוא מדריך טוב, כי האדם הוא מטבעו בעל חיים מדבר . אם צעיר שטרם הגיע לחלום רואה שיש לו זקן, אז הוא מת ולא מגיע לחלום, וזאת מכיוון שהזמן הקדים שהיה צריך להיות לו זקן . אם הילד לא רחוק מזמן צמח הזקן, הרי שזו עדות לכך שהוא לבד ועושה את שלו . ומסופר שאדם בא לאבן סירין, ואמר : ראיתי כאילו הזקן שלי מתארך וסבלאי לא התארך, אז הוא אמר : אתה מכה בכסף שאחרים יכולים לברך עליו . והוו הוא עזרתו של האיש שמתהדר בו וחי איתו בקרב האנשים, אז מה שהוא ראה בו קרה אז הוא פירש את זה כמו שציינת . ומי שרואה מחצית מזקנו מגולח, אז הוא חסר והוא הולך לקראתו, כך שאם גילח אותו צעיר לא ידוע, הוא הלך לעבר ידו של אויב שהכיר, או את שמו או את מקבילו . אם שייח 'מגלח אותו, אז הוא הולך עם הגבול המשוער שלו, ואם זה לא ידוע, אז הוא הולך לכיוונו בידי ראש מנצל מדכא, שאין לו בסיס, ואם הוא רואה שהוא מנותק, אז צריך לחתוך אותו מכספו וללכת מצידו באותה מידה שהוא חותך מזקנו . אם הוא רואה שהם טסו, אז הוא הולך למשפחתו והיכולת שלו היא מכספו . גילוח קל יותר ממריטה, ומריטה עשויה להיות טובה לחלק מענייניו אם הפנים אינם חשדניים, אך הטוב הזה קשה לו ….
…מי שרואה ששערו ארוך והוא חפץ בכך, אז הוא מתעשר וממלא את חובו, ואם אורכו הוא חוסר מזל בקרב העם, אז זה חוב שהוא רוכב ואמרו שחלק מהם אמרו מי שראה את שיערו התארכו יתר על המידה, אז הם והצער, ואם האישה רואה שזה קישוט וגידול בתהילה ונאמר לראות את אורך השיער לאלו שהיו עניים אין שום דבר רע בזה, ומי שרואה שהשיער שלו לוקה בחסר, זה חסר שהם ומי שרואה שהוא גילח את הראש בזמן שהוא רגיל לזה ואוהב את זה, אז הוא עשיר ואם הוא אחד שמרים את השיער ולא מגלח אותו, אז הוא אינו מחמוד ומי שרואה שהוא גילח את ראשו בזמן שהוא נמצא בחודשי חג'ג 'או בחודשי הקודש, אז הוא טוב בדתו ובגילו בגלל חטאיו והסרת דאגותיו ומצוקתו, וזה היה אמר שאם הוא ראה את זה עם עמדה, אז זה לא מחמוד, ואם t האישה ראתה את זה, זה מעיד על מות בעלה או אחת מהמהרמות שלה או על פריצת הצעיף, ואם היא ראתה ששערה נחתך או חלק ממנו, זה מעיד על ריב עם בעלה וזה היה אמר שקרה אסון ולראות את הגבות אם זמן רב מעיד על כך שכסף וקישוט ונאמר חיים ארוכים ומי שרואה שהשפם שלו מגולח או מדולל, אז זה טוב לשפם, והירידה בשפם היא לא אהב, והעלייה בו עשויה להוות אינדיקציה למשקה משכר, איסור על זקאת ושלילת פיקדון, והם ומי שרואה שלראשו אין שיער בזמן שהוא קירח או שהוא רקד ו שיער צמח בראשו מעיד על כך שטוב…
…וכמה מהמתורגמנים אמרו שמי שיראה שהוא מגלח את ראשו כל עוד הוא לא במלחמה, אז הוא יהיה עשיר ויתעצם עם תלוייו, והוא היה ראוי לשבח ואין בו שום דבר רע, ואם הוא היה במלחמה אז זה לא היה טוב, ונאמר שאם הוא היה בחודשים הקדושים, הוא יהיה גמול על חטאים, ביטול חובות וסוף דאגותיו ומצוקתו, ונאמר כי אחד ההורים או שניהם מת ….
…ונאמר כי מי שראה שהוא מגלח את שיער הערווה שלו בתער הוא ראוי לשבח, ואם האישה תראה זאת, היא תיטיב עם בעלה ….
…מסופר שאדם אמר : ראיתי את ראשי מגולח וציפור יוצאת מפי, וכי אישה פגשה אותי והכניסה אותי לנרתיק שלה, וראיתי את אבי דורש אותי בדחיפות, ואז הוא נעל אותי . אז הוא סיפר זאת לחבריו, והוא אמר שלקחתי את זה, ולגבי הציפור שיצאה ממני, נשמתי והאישה שהביאה אותי לנרתיק שלה, האדמה חופרת לי ואני נעדר בתוכה, ובאשר אבי שואל אותי ואז נועל אותו ממני, הוא שואף להיפגע ממה שקרה לי . ואז נהרג החזון איש קדוש מעונה . ואחר ראה כאילו הוא מגלח את ראשו בידו, אז חתך אותו במעבר חצייה ואמר : אתה משלם את חובך ….