מי שרואה שהוא הולך על הידיים או על הבטן שלו, או על היד והרגל שלו, או משהו אחר מלבד הלשון, אז כל אחד מהם הוא צדק או חוסר מוסריות והמי שאליו מיוחס החבר יונחה על ידי זה וזה, ומי שרואה שהוא קשור לדת בחלום בזמן שהוא מכיר בכך ולא מכיר זאת בחיים ערים, אז אלה התוצאות של החטאים שהקיפו אותו, ופעולות של מעשים חוטאים שפגשו אותו עונש בעולם הזה, או הצרה או חלק מהפורענות בעולם הזה ….

…ומי שראה שהוא מפנה מי ים ציין שהוא השיג כסף באמצעות איש חסר חובות ….

…ומי שרואה את זה כאילו הוא הולך ביום במנורה, אז הוא יהיה מאוד דתי וישר, כי אלוהים אדירים אומר, והוא יעשה לך אור שתוכל ללכת איתו ….

…מהו פסק הדין על שוכב על חלומות בתחומי השירה ואת מתנהג? שקר הוא אחד החטאים הגדולים , וזה הוא : דיווח על משהו אחר מלבד מה זה משקף אמת, המהווה : התאמה טובה למציאות אמת היא אחד הגדול של איכויות טובות , וזה הוא אחד הכיבודים של מוסר שהשריעה באה לאשר ולפקוד . זוהי יצירה נשגבת המחקה את בני האנוש , ונמנעת מהמשפילים , ולכן היה זה תיאור שהיה טמון בנביאים עליהם ועל נביאנו, תפילות ושלום , וכנגד מה שקשור לצבועים שלהם הדמיון , שמשקר, כפי שאמרנו , והטקסטים של השריעה באו יחד עם איבה של האמת והזהרה מפני שקר , כולל הדברים הבאים : אלוהים אדירים אמר : ~ הו האמינו, ירא אלוהים והיה עם האמת (119). בסמכותו של אבן מסעוד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, בסמכותו של הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום עליו, אמר : ~ אמת היא צדק , וצדק מוביל לגן עדן , ועל המשרת לחפש אמת. עד שהוא כותב אלוהים הוא חבר , ושקר הוא מוסר , וחוסר מוסריות מונחה אל האש , והמשרת הוא לחקור שקר בכדי לכתוב שקר . ” מסופר על ידי אל-בוכרי (5743) ומוסלמי (2607). הרחוב היה מורשה בעניינים שבהם מותר לשקר, אז אסמה בינט יזיד אמרה : שליח אלוהים, תפילת האל ושלום עליו ועל משפחתו, אמר: ~ אנשים, אין צורך שתמשיך לשקר , כמו ללכת לישון באש. כל שקר על בן אדם אסור למעט שלושה מאפיינים : אדם שמשקר על אשתו כדי לרצות אותה, אדם ששוכב במלחמה, שכן מלחמה היא הטעיה, וגבר שוכב בין המוסלמים כדי להתאים ביניהם . ~ מסופר על ידי אל- Tirmidhi, לא (1939). לדבר : חסן שייח אל-אלבני ב ' Sahih אל-ג'אמע .' (7723) ובסמכותו של אום כולתום בינת Uqbah, כי היא שמעה את שליח האל, רשאי אלוהים התפילות והשלום עליו ולמשפחתו, אמרו : הוא אינו שקרן שמתפייס בין אנשים, ולכן הוא מתפתח טוב או אומר טוב . נאמר על ידי אל-בוכרי (2546) ומוסלמי (2605). שקר אינו מותר ב רצינות או הומור, אבל הכל יצירה ראויה להערכה, ואין שקר תקף, כמו השוטה של ​​אפריל, למשל, למעט כפי שאמרנו, שהדיר או קרא לצורך, כפי שנקבע בחדית ', וכמו לשקר להציל את הדם הבלתי ניתן לטעות מרוצח, או כדי לבצר את כספו של גוזל. וכן הלאה . אבן מסעוד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : ~ שקר אינו מתאים בצחוק או ברצינות .~ ( נאמר על ידי אל-בוכארי בספר אל-אדאב אל-מופרד, מס ' 387) . שקר הוא גדול יותר אם הוא מביא לפגיעה או לשחיתות, ושקר רגיל נחשב לחטא גדול . שקר בשירה, אם כי חלק מה מבקרים לבלבל אותו, אני לא איתם. שירי Timeless .. הוא בן אלמוות עבור הכנות של רגשותיה וכנות של רגשותיה, ואת הכנות של הביטויים שלה, אבל אני יכול לא למצוא הצדקה אלה שמשקרים את השיער ואת נופל בתוך חלום שהוא ראה שקר . באשר לייצוג, הוא שינה את תקלותיו ורעותיו הרבות, כך שהקדושה גוברת אם משתמשים בה ללעג, או שהיא כרוכה בעירום, בערבוב או בשקר, ועבירת השקר הזו מאושרת כשאתה אוהב סיפור לאדם שחולם בזמן שקר, וזה משמש רק להגדלת העלילה האמנותית כפי שהיא מועלה או נאמרת אור, כפי שטענו המבקרים . לסיכום, שקר בשירה או במשחק הוא דבר שהוא לא מותר ולא טוב לעשות מצד המאמין או המוסלמי, ות על המשורר והשחקן לחפש טקסטים מותרים, ובכך זו חפותו ואשמתו, מהתפשטות בקרב אנשים אסורים, ולכן זהו קלקול ושמועה של שחיתות, ולהרהר באחי, למשוררים או שחקנים רבים, אשר עשה לעצמו קו הוגן, לא הציג את מה שהוא יכול להתחרט עליו מחר, וניסה לחקות אותו בתחומך, יש שירה טובה ויפה, ויש ייצוג משמעותי וכנה ….

…האם ביטוי חזונות מבוסס על חלקים או על השערות? הביטוי של החזיונות הוא התייחסות השערה , ואת השערה הוא טועה מעונה , ואדם לא לקטוע את הביטוי, אלא כדי להיות בצד הבטוח, וכי בשל רצונו של אלוהים . לכן, עדיף שהמעבר יפרסם הצהרה האומרת : אם אתה מאמין שהחזון שלך הוא כזה וכזה , או לסיים את דבריו באמרה : מאת אלוהים (1) לכן יוסף עליו יכול להתפלל עליו השלום, אמר לשואל כאשר רצה לעבור אליו : ( והוא אמר למי שחשב שברח מהם, זכור לי עם אדונך …) וכו 'הפסוק , סרט הטוען שהוא אחד מאלה שאלוהים סמך על ביטוי החלומות , והוא נהג לבטא את התגלות תפילת האל על הנביא מוחמד שלנו, שליטו וחבריו ושלום . אלוהים יודע…

…ומי שרואה שהוא מסתכל בארמון או בהכנסותיו, הוא יתחתן עם אישה טובה, כמו גם יסתכל על התפקיד ….

הליכה מי שרואה בחלום שהוא הולך שטוח, אז הוא מחפש את חוקי האיסלאם ומספק חיים טובים, ואם הוא הולך בשווקים, יש לו רצון בידו . ואם הוא ילך יחף, אז הוא יהיה בדיכאון ויהיה לו תום לב . והכוונה בהליכה היא ענווה לאלוהים הכל יכול . והליכה מציינת בקשת פרנסה, עבור שדי אומרים : ( אז ללכת במסלולים שלה ולאכול של שלו ההוראה .) לך לריצה ואת נצחון על האויב . הליכה אחורה מעידה על היפוך של עניין שהתחיל, או של שחיתות בדת המחפש ושינוי מצבו, ומי שרואה שהוא נוקב בהליכתו מעיד על כיעור מצבו ושחיתות מצבו מצב . ואם יראה שהוא הולך ונשא על פניו, יאבד את העולם והבא, כי אלוהים אדירים אמר : ( הופך על פניו, הוא יאבד את העולם ואת הבא ). אם הוא מוצא אדם, הוא מציין את עלבונו של המוצא על ידי הגעתו של השנוא . והליכה אם היא מחפשת מעידה על מעשה טוב . והליכה מעידה על נסיעה מסוכנת . ומי שהולך בראש מורכן, חייו יתארכו, וזה יכול להיות אחרי מחלה ששרד . מי שרואה שהוא הולך על רגל אחת מציין שחצי מכספו ומחצית חייו נעלמו . הליכה אנושית היא כמו הליכה של חיה היא עדות ליצירת מוסר של בורים, אלא אם כן החיה נאכלת, אז היא הולכת עם אנשים עם טוב, אחרת היא הולכת אצל אנשים עם צביעות ושואפת במה שהיא לא מבינה ….

…סרטן ~ לובסטר ~ אם אתה חולם על סרטן, זה מצביע על כך שתמצא בעיות מורכבות רבות, הגורמות לכך שהפתרון שלהם נאלץ למצוא את השיפוט הבטוח ביותר עבורם . חלום זה מבשר על חובבים חיזור ארוך וקשה ….

…באשר לפרות הים, זה קרוב אליו בפירוש, אך ההבדל ביניהן הוא שהוא מוכח בניגוד לדולפין ….

…ומי שראה שדגי הים מדברים איתו, הוא מציין כי סוד המלך התגלה ….

…ספינת ים אם חלמתם על ספינות, פירוש הדבר מאבק על ידי מעבר מכשולים וקשיים בלתי נראים, ואפשרות נסיעה והפלגות ימיות . אם פחדת במהלך החלום הזה, המשמעות היא שעליך לעבור קשיים רבים על מנת להשיג עושר ויוקרה . אם חלמתם על ספינת ים הרוסה, פירוש הדבר חברות אבודה בסביבה של סחר או אהבה ….

…ומי שרואה שנחפר ים והעם מתכוון בכך שזרם המים מהים הקדום אליו, אז הם נפגשים כדי להסיר את המלך ואת רצף הזולת ….

…** חזון הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, של פולשי הים .. אחד החזון שהתגשם הוא חזון הנביא, תפילת האל ושלום עליו, של פולשי הים שפלשו לקפריסין בזמן עותמאן – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – ואלה שפלשו לרומאים בזמן מועאוויה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו -. בסמכותו של אישק בן עבדאללה בן אבי טלהא בסמכותו של אנאס בן מאליק – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – הוא אמר : כאשר שליח האל, שיהיה עליו תפילת האל ושלום עליו, היה הולך לקובה, הוא היה נכנס אום הרם כופף את מלאחן והאכיל אותו, ואום הרם היה נתון לפולחן של אבן אלסמית, אז נכנס אליה שליח האל, יתפלל האל. יום אחד היא האכילה אותו וישבה עם ראשו ושליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ישנה ואז התעוררה מצחוק . היא אמרה : אז אמרתי : מה מצחיק אותך, שליח אלוהים? הוא אמר : (בני עמי הציעו לכובשיו למען האלוהים שרוכבים על דחף מלכי הים האלה על המשפחה או שהוא אמר : כמו מלכים על המשפחה ) יצחק הטיל ספק, אז אמרתי : שליח אלוהים, התפלל לאלוהים שיעשה אותי לאחת מהן, הוא קרא לה, ואז הניח את ראשו והוא ישן, ואז התעוררתי מצחוק, ואמרתי : מה גורם לך לצחוק שליח אלוהים? הוא אמר : ( אנשים מהעם שלי הציעו לי פשיטות למען אלוהים כמלכים על המשפחה או כמו מלכים על המשפחה. ) כפי שאמר בראשונה, היא אמרה : אמרתי : שליח אלוהים, התפלל לאלוהים. לעשות אותי ביניהם. הוא אמר : ( אתה אחד הראשונים ) הוא אמר : רכבתי על הים בזמן מועאוויה. היא נפלה מהאופניים כשיצאה מהים ונספתה . תועלת :::: אום הרם בינת מילחן היא אחותו של אום סלים והיא דודתו של אנאס בן מאליק . אל-בוכרי תרגם את החדית 'הזה באומרו : ( פרק חזון היום ) הוא אמר : אבן עאון אמר בסמכותו של אבן סירין : חזון היום הוא כמו חזון הלילה. אל-חאפיז אבן חג'אר הזכיר בסמכותו של עלי אבן אבי טאליב אל-קייבראני כי אמר : אין הבדל בפסיקת הביטוי בין חזון היום והלילה לבין חזון הנשים והגברים . ובסמכותו של זייד בן אסלאם, בסמכותו של אתאא בן יסאר, שאשה שדיברה איתו אמרה : שליח האל, שאלוהים יברך אותו וייתן לו שלום, נרדם ואז התעוררתי מצחוק ו אמר : האם אתה צוחק עלי שליח אלוהים? הוא אמר : ( לא, אבל מכמה מבני עמי שמוציאים פשיטות בים כמו מלכים על המשפחה. ) היא אמרה : ואז הוא נרדם ואז התעורר מצחוק אז אמרתי : הו שליח אלוהים, אתה צוחק אליי? הוא אמר : ~ לא, אבל מאנשים של האומה שלי שמביאים את פולשים בים, והם חוזרים לאחר כמה שלל אשר נסלחים. ~ אמרתי : הייתי מתפלל לאלוהים לגרום לי מהם, אז הוא קרא לה. הוא אמר : אתא בן יסאר אמר לי, הוא אמר : ראיתי אותה בין הפולשים שאלמונדהיר בן אלזובייר פלש לארץ רום והיא הייתה איתנו והיא מתה על אדמת רום ….

מי שרואה ים צלול ורגוע, אז הוא בעל דת צודקת, ואם אחרת, אז הביטוי שלו נגדו ….

…ומי שראה שים מת עומד בינו לבין הכביש, ואם הוא היה נוסע אז הוא ינתק את הכביש, ואולי זה היה חסום על ידי הסולטאן או כאלה ….

…שודד ים לראות שודד ים בחלום מנבא כי תיחשף למלאכותיו של חבר כוזב . אם אתה רואה את עצמך כשודד ים, זה מנבא שאתה תהיה כפוף לרצון של חברים ומכרים . אם בחורה חולמת שהאהוב שלה הוא פיראט, זה מנבא שהוא רמאי ואדם רע . אם פיראט חטף אותה בחלום, היא תהיה נתונה לפיתויי שווא שיגרמו לה לעזוב את הבית ….

…קצף ים אם אישה חולמת על קצף ים, הדבר מנבא שהנאות מושחתות ולא לגיטימיות ירחיקו אותה מדרך הצדק . אם היא לובשת מעטה חתונה מקצף ים, היא תטבול בהנאה פיזית, למעט טוהר אמיתי וצניעות מולדת . היא, ככל הנראה, תצטרך לגרום עצב לחלק מאנשיה האתריים בשל חוסר יכולתם לספק את שאיפותיה ….

…ומי שרואה שמשהו מבהמת הים דיבר אליו, אז הוא מתיר את סוד המלך ….

…ומי שיראה שהוא שתה את כל הים, הוא ישיג רכוש גדול אם הוא ראוי לכך ….

…ומי שרואה שהוא מסתכל על הים מרחוק ולא מתקרב אליו, אז הוא מקווה לתקווה ולא מגיע אליו ….

…אם אתה חולם שאתה שומע את אנחת הים הבודדת, זה מנבא שתוכל לחיות חיים מדכאים וסטריליים נטולי אהבה וחברים . חלומות הים מעידים על ציפיות שלא מומשו . אמנם נהנים מעונג גופני, אך קיימת כמיהה פנימית מוחצת להנאה שהגוף אינו יכול לפגוש . אם אישה צעירה חולמת שהיא מחליקה בחן מעל הים עם אהובתה, אז החלק שלה הוא שתקוותיה הבתוליות יתגשמו במתיקות, והשמחה תעמוד על המשמר בפתח הגשמת נדרים שלא משתנים ….

…באשר לסרטנים, הם אדם ממוצא רב, רחוק ממרץ ומצוקה קשה של המוסר, ומי שרואה שהוא חטף סרטן או מחזיק בו או לוקח אותו, אז הוא ירוויח גבר גם כן, ומי שרואה שהוא אוכל של בשר סרטנים, הוא יכה כסף וטוב ממקום רחוק. באשר לחיות הים, הם גברים על פי הסכנות, היתרונות והאיבה שלהם לאדם. זה פגע בחיית ים, כי זה מכה באדם שנמצא באותה מידה על הגברים כמו על החיה…

…באשר לספינה של הים המלוח, אם זה למוסלמים, אז זה טוב, ואם זה לכופרים, זה שלל ויתרון שנקרא על ידי אדוני הסירות, ולגבי קהל, זה נלקח על ידי השודדים והפולשים, וייתכן שמדובר במלחמה ובפתיעה ….

…באשר לסוסון הים, הוא מתפרש לטובת מי שהשיג אותו, ונאמר שהוא מתפרש על ידי האדם על פי יכולתו בסכנה ….

…נמל ימי אם חלמתם לבקר בנמל ים זה מצביע על כך שיהיו לכם הזדמנויות לנסוע ולרכוש ידע, אך יהיה מישהו שיתנגד לטיולים הצפויים שלכם ….

…אם מישהו ראה שהוא הולך בנעל, ואחד מהם שלף את רגלו והלך עם נעל אחת, אז זה נפרד מאח, אחות או בן זוג בגב נסיעה או מת או מתגרש מאשתו או מוכר את שלו משרת אחרי אחד מהם או אמם ….

…ומי שרואה שיש לו הרבה מי ורדים שיינתנו לכולם, אז הוא מציין ששמו מתפשט באותו מקום בטוב ובצדקה, וכל האנשים משבחים אותו, ואם הוא מדען, אז אנשים תועלת מתחנונו ….

…באשר למי ורדים, הם מתפרשים בבריאות ובשבחים טובים. מי שרואה שהוא פיזר מי ורדים על מישהו שאין לו ריח, אז הוא חוסך את כספו או עבור מישהו שלא מכיר בכך ולא מודה לו מכך ….

…ומי שרואה שהחליף או מי שתופס את מקומו, הוא מתחתן ….

…והמקום המכובד : קהילת האיסלאם . מי שרואה שהוא על דוכן בזמן שהוא מדבר את דברי הצדק, אז אם הוא ראוי, הוא מגיע לגובה ולסמכות, ואם הדוכן אינו ראוי, הוא ידוע לטוב, אז אם הדוכן אינו ראוי ו הוא רואה כאילו לא דיבר על זה או דיבר רע, אז זה מעיד שהוא צלוב, והדוכן כבר הושווה לתא המטען . ואם שליט או שליט רואים שהוא על דוכן, והוא שובר או נופל עבורו, או מוריד ממנו בכוח, אז הוא מבודד ורכושו ייעלם, במוות או בדרך אחרת, ואם האדם של החזון אין מנדט או סמכות, הפרשנות שלו חוזרת לשמו או לשליט מהשבט שלו ….

…ומי שרואה שהוא שותה מי ורדים, זה מעיד על צער והתבוננות, אך ביתו וקרוביו משבחים אותו ומשבחים אותו ….

…נאמר כי המעבר צריך לשאול מישהו שרואה חזון ושכח אותו כשהתעורר משנתו כיצד מצא את מצבו. אם הוא ימצא את ידו על אצבעותיו, אז הוא היה רואה עצים קטנים ואם הוא ימצא אותם על גבו, אז הוא היה נראה ברור, ואם הוא ימצא אותם בצד שלו, הוא היה רואה מישהו שוכב , ואם הוא ימצא אותם על צלעותיו, הוא היה רואה אם ​​אישה מוצאת את זה על פניו, אז הוא היה רואה פח אשפה, ואם הוא מוצא את זה על הראש שלו, הוא היה רואה עמוד ענק או עץ גדול, ואם הוא ימצא אותו על הירך, הוא היה רואה עץ גבוה ואם הוא ימצא אותו על הברך, אז הוא יראה נהר, ואם הוא ימצא אותו על אצבעות רגליו, יהיה לו ראיתי יער קטן ….