…מי שרואה שהוא הולך על הידיים או על הבטן שלו, או על היד והרגל שלו, או משהו אחר מלבד הלשון, אז כל אחד מהם הוא צדק או חוסר מוסריות והמי שאליו מיוחס החבר יונחה על ידי זה וזה, ומי שרואה שהוא קשור לדת בחלום בזמן שהוא מכיר בכך ולא מכיר זאת בחיים ערים, אז אלה התוצאות של החטאים שהקיפו אותו, ופעולות של מעשים חוטאים שפגשו אותו עונש בעולם הזה, או הצרה או חלק מהפורענות בעולם הזה ….

ומי שרואה את זה כאילו הוא הולך ביום במנורה, אז הוא יהיה מאוד דתי וישר, כי אלוהים אדירים אומר, והוא יעשה לך אור שתוכל ללכת איתו ….

…האם ביטוי חזונות מבוסס על חלקים או על השערות? הביטוי של החזיונות הוא התייחסות השערה , ואת השערה הוא טועה מעונה , ואדם לא לקטוע את הביטוי, אלא כדי להיות בצד הבטוח, וכי בשל רצונו של אלוהים . לכן, עדיף שהמעבר יפרסם הצהרה האומרת : אם אתה מאמין שהחזון שלך הוא כזה וכזה , או לסיים את דבריו באמרה : מאת אלוהים (1) לכן יוסף עליו יכול להתפלל עליו השלום, אמר לשואל כאשר רצה לעבור אליו : ( והוא אמר למי שחשב שברח מהם, זכור לי עם אדונך …) וכו 'הפסוק , סרט הטוען שהוא אחד מאלה שאלוהים סמך על ביטוי החלומות , והוא נהג לבטא את התגלות תפילת האל על הנביא מוחמד שלנו, שליטו וחבריו ושלום . אלוהים יודע…

…מהו פסק הדין על שוכב על חלומות בתחומי השירה ואת מתנהג? שקר הוא אחד החטאים הגדולים , וזה הוא : דיווח על משהו אחר מלבד מה זה משקף אמת, המהווה : התאמה טובה למציאות אמת היא אחד הגדול של איכויות טובות , וזה הוא אחד הכיבודים של מוסר שהשריעה באה לאשר ולפקוד . זוהי יצירה נשגבת המחקה את בני האנוש , ונמנעת מהמשפילים , ולכן היה זה תיאור שהיה טמון בנביאים עליהם ועל נביאנו, תפילות ושלום , וכנגד מה שקשור לצבועים שלהם הדמיון , שמשקר, כפי שאמרנו , והטקסטים של השריעה באו יחד עם איבה של האמת והזהרה מפני שקר , כולל הדברים הבאים : אלוהים אדירים אמר : ~ הו האמינו, ירא אלוהים והיה עם האמת (119). בסמכותו של אבן מסעוד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, בסמכותו של הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום עליו, אמר : ~ אמת היא צדק , וצדק מוביל לגן עדן , ועל המשרת לחפש אמת. עד שהוא כותב אלוהים הוא חבר , ושקר הוא מוסר , וחוסר מוסריות מונחה אל האש , והמשרת הוא לחקור שקר בכדי לכתוב שקר . ” מסופר על ידי אל-בוכרי (5743) ומוסלמי (2607). הרחוב היה מורשה בעניינים שבהם מותר לשקר, אז אסמה בינט יזיד אמרה : שליח אלוהים, תפילת האל ושלום עליו ועל משפחתו, אמר: ~ אנשים, אין צורך שתמשיך לשקר , כמו ללכת לישון באש. כל שקר על בן אדם אסור למעט שלושה מאפיינים : אדם שמשקר על אשתו כדי לרצות אותה, אדם ששוכב במלחמה, שכן מלחמה היא הטעיה, וגבר שוכב בין המוסלמים כדי להתאים ביניהם . ~ מסופר על ידי אל- Tirmidhi, לא (1939). לדבר : חסן שייח אל-אלבני ב ' Sahih אל-ג'אמע .' (7723) ובסמכותו של אום כולתום בינת Uqbah, כי היא שמעה את שליח האל, רשאי אלוהים התפילות והשלום עליו ולמשפחתו, אמרו : הוא אינו שקרן שמתפייס בין אנשים, ולכן הוא מתפתח טוב או אומר טוב . נאמר על ידי אל-בוכרי (2546) ומוסלמי (2605). שקר אינו מותר ב רצינות או הומור, אבל הכל יצירה ראויה להערכה, ואין שקר תקף, כמו השוטה של ​​אפריל, למשל, למעט כפי שאמרנו, שהדיר או קרא לצורך, כפי שנקבע בחדית ', וכמו לשקר להציל את הדם הבלתי ניתן לטעות מרוצח, או כדי לבצר את כספו של גוזל. וכן הלאה . אבן מסעוד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : ~ שקר אינו מתאים בצחוק או ברצינות .~ ( נאמר על ידי אל-בוכארי בספר אל-אדאב אל-מופרד, מס ' 387) . שקר הוא גדול יותר אם הוא מביא לפגיעה או לשחיתות, ושקר רגיל נחשב לחטא גדול . שקר בשירה, אם כי חלק מה מבקרים לבלבל אותו, אני לא איתם. שירי Timeless .. הוא בן אלמוות עבור הכנות של רגשותיה וכנות של רגשותיה, ואת הכנות של הביטויים שלה, אבל אני יכול לא למצוא הצדקה אלה שמשקרים את השיער ואת נופל בתוך חלום שהוא ראה שקר . באשר לייצוג, הוא שינה את תקלותיו ורעותיו הרבות, כך שהקדושה גוברת אם משתמשים בה ללעג, או שהיא כרוכה בעירום, בערבוב או בשקר, ועבירת השקר הזו מאושרת כשאתה אוהב סיפור לאדם שחולם בזמן שקר, וזה משמש רק להגדלת העלילה האמנותית כפי שהיא מועלה או נאמרת אור, כפי שטענו המבקרים . לסיכום, שקר בשירה או במשחק הוא דבר שהוא לא מותר ולא טוב לעשות מצד המאמין או המוסלמי, ות על המשורר והשחקן לחפש טקסטים מותרים, ובכך זו חפותו ואשמתו, מהתפשטות בקרב אנשים אסורים, ולכן זהו קלקול ושמועה של שחיתות, ולהרהר באחי, למשוררים או שחקנים רבים, אשר עשה לעצמו קו הוגן, לא הציג את מה שהוא יכול להתחרט עליו מחר, וניסה לחקות אותו בתחומך, יש שירה טובה ויפה, ויש ייצוג משמעותי וכנה ….

…ומי שרואה שהוא מסתכל בארמון או בהכנסותיו, הוא יתחתן עם אישה טובה, כמו גם יסתכל על התפקיד ….

הליכה מי שרואה בחלום שהוא הולך שטוח, אז הוא מחפש את חוקי האיסלאם ומספק חיים טובים, ואם הוא הולך בשווקים, יש לו רצון בידו . ואם הוא ילך יחף, אז הוא יהיה בדיכאון ויהיה לו תום לב . והכוונה בהליכה היא ענווה לאלוהים הכל יכול . והליכה מציינת בקשת פרנסה, עבור שדי אומרים : ( אז ללכת במסלולים שלה ולאכול של שלו ההוראה .) לך לריצה ואת נצחון על האויב . הליכה אחורה מעידה על היפוך של עניין שהתחיל, או של שחיתות בדת המחפש ושינוי מצבו, ומי שרואה שהוא נוקב בהליכתו מעיד על כיעור מצבו ושחיתות מצבו מצב . ואם יראה שהוא הולך ונשא על פניו, יאבד את העולם והבא, כי אלוהים אדירים אמר : ( הופך על פניו, הוא יאבד את העולם ואת הבא ). אם הוא מוצא אדם, הוא מציין את עלבונו של המוצא על ידי הגעתו של השנוא . והליכה אם היא מחפשת מעידה על מעשה טוב . והליכה מעידה על נסיעה מסוכנת . ומי שהולך בראש מורכן, חייו יתארכו, וזה יכול להיות אחרי מחלה ששרד . מי שרואה שהוא הולך על רגל אחת מציין שחצי מכספו ומחצית חייו נעלמו . הליכה אנושית היא כמו הליכה של חיה היא עדות ליצירת מוסר של בורים, אלא אם כן החיה נאכלת, אז היא הולכת עם אנשים עם טוב, אחרת היא הולכת אצל אנשים עם צביעות ושואפת במה שהיא לא מבינה ….

…ומי שרואה חול נמשך כמו נהר, אז הוא מתפרש כזרם כסף מתמשך, ונאמר כי חול אדום יתפשט לזהב, לבן לכסף ושחור בכסף .)…

…הוא ראה שהוא יושב על חול, כפי שציין, כי יש לו כסף בשפע ….

…העברת חול אם אתה חולם שאתה עומד בחול רך ונע, הדבר מנבא אובדן מבחינת סחר וחברים רמאים . אם אינך מצליח לברוח מהחול הטובעני, אז זה מנבא שתיכנס לבעיות ודאגות עצומות . אם בחורה חולמת שמאהבה הציל אותה מלטלול לחול טובעני, אז זה מנבא שיהיה לה בעל נאמן, ישר ונכבד שיישאר מאוהב בה ….

…צלף חול הוא אישה בחלום ….

…ומי שרואה שהוא שם חול בקערה חוסך כסף למשפחתו ….

…סיור בחול בחלום מציין הונאה וגניבה, מה שמביא ממלוכים ועבדים, הטבות ורווחים מנסיעה . וחול בחלום הוא כסף אם זה לא לעתים קרובות, וחול רב תפוס בעולם הזה ובדת . ומי שרואה שידו בחול, הוא מבולבל מסדר עולמי . ואם החול גדל ויגדל, הפרשנות הייתה מייסרת . ומי שרואה שהוא החזיר את החול, או אסף אותו, או נשא אותו, אז הוא אוסף כסף ויהיה לו טוב . אם הוא הולך בחול, אז הוא עוסק בעבודה עמוסה בדת או בעולם . אולי החיפוש בחול הצביע על המגבלות . וחול מציין מוות, חיים, עושר ודיור . אולי ההליכה בו הצביעה על דאגה, עצב, יריבות וטרוניות . וחול הוא עמל, עייפות וקושי, ואין בו טוב לאישה אם בקרו נמצא בו, כי זו עדות להרחבתה, וכמו כן אם גבר הולך בקושי . והחול האדום מעיד על מעמדם הנהדר של מובטלים . וחול לבן הוא פרנסה לאדוני הזמן ולאסטרולוגים . והחול הצהוב מעיד על החרטה של ​​המטופל ועל תפנו הטוב . החול שנאסף בשורשי עצים וצמחים מעיד על פרנסה ….

…ומי שרואה שחול או עפר יורדים משמים, אם הם מעטים, אז זה טוב, ואם זה יותר מדי, זה נגד זה ….

חול לראות חול בחלום מציין רעב, עוני והרס ….

ועוזרת סנדוויץ 'של בתולה ….

…אם מישהו ראה שהוא הולך בנעל, ואחד מהם שלף את רגלו והלך עם נעל אחת, אז זה נפרד מאח, אחות או בן זוג בגב נסיעה או מת או מתגרש מאשתו או מוכר את שלו משרת אחרי אחד מהם או אמם ….

שופט, מי שרואה את עצמו כאפוטרופוס של מערכת המשפט, אז הוא הוגן בזה. אם איש החזון היה סוחר, הוא היה פוגעני, ואם הוא וולגרי, יותר מהמידה והמשקל ….

ומי שרואה שהוא והחליף במיטה אחת, אז ישתף אותו בענייניו או ייתן לו מקום לשלוט בו, ונאמר שהוא או מתחתן עם אישה מבית הח'ליף או נותן לו עבד -נערה ….

…ומי שרואה שמשהו נבט על ידו כשהוא ער, אז זה לא ראוי לשבח ….

…וזה על פניו, ומי שרואה כי אוכל רב נמתח על מפתו בזמן שהוא יושב בחזהו, אז זה מתפרש על אחת עשרה פרצופים של תהילה, כבוד, אפוטרופסות, שמחה, ברית מילה, משתה , חדשות טובות, חתונה, מדינה, טובות ותועלת ….

…וכל מי שראה שהאריה עליו הוא רוכב אינו מציית לו, ואם זה קרה לו, המלכים והזקנים לא הראו לו ….

…ומי שחושב שהוא יושב על שטיח קטן ומתחתיו הוא שטיח גדול ורחב, הפרשנות מעידה על הגדול, לא הקטן, אלא הקטן ….

…ומי שרואה טורבן על ראשו, והטורבן ההוא אינו אדם החובש אותו כמוהו, כאילו הוא פקיה וראה טורבן טורקי או טורקי על ראשו, והוא ראה טורבן על ראשו, זה לא ראוי לשבח עבור שניהם ….

…איסמעיל בן אל-אשאת אמר, ~מי שחושב שכתב על גבו הוא דת וצדק .~…

…ונאמר שמי שרואה שיש לו כובע טוב על הראש, עליו לעקוב אחר עבודה אם הוא כשיר לכך ….

…ומי שרואה את זה כאילו הוא הולך לג'יהאד, הוא יזכה בניצחון, טובה , שבח וגובה טוב, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואלוהים נתן למוג'אהדין פרס גדול על העומדים .~…

…ומי שיראה שהוא על קיר מגדל, אז הוא יזכה בניצחון ויגיע ליעד ….

…ומי שרואה שהוא רוכב על סוס בזמן שהוא עף באוויר, או שלסוס יש כנפיים בזמן שהוא ציפור, אז הוא מציין ואמר אל-קירמני, מי שראה שהוא רוכב על סוס מכוסח עם שלו אוכף ורסן עליו בזמן שהוא הולך לאט, ואז הוא יכה בסמכות ובכבוד ככל שהוא מסוגל לעשות את הסוס הזה ואחריו ….

…באשר לכתיבה, היא מתפרשת על ידי הדרך בה המדינה הולכת ומפיגה את הצורך, ומי שחושב שהוא כותב וההשפעה של כתיבתו לא מופיע. אם הוא מעסיק, אז הוא מפוטר, במיוחד אם לכתיבה יש ציון ….

…אם היא רואה אישה שאומרים לה לבקש סליחה על חטאך, היא מואשמת בחוסר מוסריות ….

ומי שרואה שהוא תחליף לאדם הידוע לסוסה, אז הוא יבקש את עזרתו של אותו אדם במה שהוא מבקש או יגיע אליו, ונאמר שהוא נתפס כתחליף לאדם, אז זה פירש כי אותו אדם הוא תלות, שותף או יורש ממרחק, ואם האיש אינו ידוע אז הוא אויב ….

…באשר להיצע, זה הביקוש לפרנסה והשגת הרצוי. ומי שרואה שהדיו פגע בבגדו, אז זה מעיד שנזק נגרם לו. אבל אם הוא סופר, זה לא מזיק לו ונאמר שהחזון של הדיו אם הוא מלא בחומר, אז זה מתפרש על ידי אישה שיודעת להרוויח, ואם הוא רואה שמשהו כתוב עליו ממנה, אז הוא יהיה טוב יותר מכאלה. האישה ….