…חדר האמבטיה : מציין את האישה שתמוסס איתו את המיזרה, והאדם נלקח איתו כאשר זיעתו יוצאת, כיוון שזרעו נופל ברחם, וזה כמו פות . ואולי הוא ציין את תפקידם של אנשי הגיהינום ואנשי הרשע, הסכסוך והדיבור, כמו תפקידם של הנואפים ובתי הכלא, ותפקידם של השליטים והאספנים על אשו ודיכויו או הטרור של משפחתו ושל שערים טובים ממנו ושפע המים הזורמים בו . ואולי מצוין על ידי הים והחולי, ולעזאזל . מי שרואה את עצמו בחדר אמבטיה או מישהו אחר רואה אותו בתוכו, ואם הוא רואה אותו מת, אז הוא נמצא בתוך האש והאינטימי, כי הגיהינום הוא תפיסתי ויש לו שערים שונים, ובו האינטימי והסמוק, ו אם מטופל יראה זאת, אסתכל על מצבו, ואם הוא רואה שהוא מחוץ לבית החום לבית הטהרה, ומחלתו היא ערה חופשית, קמתי . אז מי ששוטף ויצא מזה, הוא יצא שלם . אם מחלתו הייתה הצטננות, היא גברה וחששה ממנו . אולם אם הוא שוטף ולובש בגדים לבנים, בניגוד להרגלו, ונוסע בסירה שאינה מתאימה לו, כלומר לשטוף אותו, לעטוף אותו ואת ארונו . ואם זה היה בחורף, ההתכווצות הפחידה אותו . אם הוא רואה שהוא נמצא בתוך בית החום, אז הוא נגד מה שהוזכר קודם לכן ביציאה, אז תתייחס לשיקול, והבית האמצעי יהיה לחולים שישבו בו, מה שמעיד שהוא מתווך במחלתו עד שהוא נכנס או עוזב, אז זה נסיגה או התאוששות . ואם הוא לא היה חולה, והיה לו מריבה או צורך בבית של שליט, שליט או שליט, פסק הדין עבורו ועבורו מבוסס על מידת החום או הקור שקיבל בחדר האמבטיה, או חלקלק או ריסוס . אם כל זה, והאיש היה רוואי, יתחתן או השתתף בחגיגה או הלוויה, והיה בזה רעש או רעש, דאגות וצער, כמו זה שבשירותים, אחרת תהיה לו סיבה בשבילו כסף העולם עם שליט בגלל זרימת מים וזיעה, שזה כסף . זיעה עשויה להצביע על דאגה, עייפות ומחלות, במיוחד בעננות ובטמפרטורה של חדר האמבטיה . אם פשטו אותו מבגדיו, הרי שזה אצל אשתו, ולמען משפחתה ובשביל משפחתה, יבוצע בו מה שהאמבטיה קוראת . אם הוא בבגדיו, העניין הוא מנקודת מבט זרה או כמה עניינים אסורים כמו האם, הבת והאחות, כך שגם תנאיו נחשבים, ודרגותיו ומקומות מגוריו מועברים, ומה הוא נפגש או נפגש ברשותו בחדר האמבטיה, והעברתו בו ממקום למקום . ואם הוא רואה שהוא נכנס אליו דרך תעלה או אנרגיה קטנה בדלתו, או שיש בו אריה, לביאה, בהמה, עורבים או חיים, אז הוא אישה שנכנסת אליה בעיטור, והוא פוגש איתה את אנשי הרוע וחוסר המוסריות בקרב העם . כמה מהם אמרו : חדר האמבטיה הוא בית של נזק, ומי שנכנס אליו נפגע מהנשים . יונים נובעות משמם האינטימי, שכן הן בשר חזיר, ויונים הן גיס או קרוב משפחה . אם היו משתמשים בו מים חמים הנשים היו נלחצות, ואם הם היו המומים ונכנסים לשירותים, הם יצאו מעננה . אם הוא מתיישב בחדר האמבטיה, אז הוא שובר את האישה ומכריז על פקודתו, כי האמבטיה היא המקום בו נחשף ה~אווה ~ . אם הוא יבנה אמבטיה, אז הוא יבצע מגונה ויתעב אותו בכך . אם חדר האמבטיה חם ורך, אז משפחתו, חתנו וקרובי נשיםיו מסכימים, עזרו לו וירחמו עליו . אם הוא קר, הוא לא מתערבב איתו ולא מרוויח מהם . ואם היה לו חם מאוד, הם היו מחוספסים, והוא לא ראה אותם מרוצים מחומרתם . ונאמר שהוא ראה שהוא בבית החם . כי אדם בוגד בו עם אשתו, והוא שואף לעצור אותו, ולכן הוא לא מתכונן אליו . אם האגן מלא והמים זורמים מהבית החם לבית האמצעי, אז זה יכעיס אותו על אשתו, ואם האמבטיה מיוחסת לזעם העולם, ואם הוא קר, אז האדם החזון לקוי ועם מעט הכנסה, וידו אינה מגיעה למה שהוא רוצה . ואם הוא חם, רך ואוהד, אז ענייניו הם של אהבה, והוא יהיה אוהב המדינה, שרואה בו הקלה ושמחה . ואם חם מאוד, אז זה יהיה פורה, ולא יהיה לו מידה, והוא לא ישבח את העם . ונאמר כי מי שראה שהוא נכנס לשירותים הוא עדות לקדחת מצמררת . אם הוא רואה שהוא שתה מים חמים מהבית החם, או שפך אותם או התרחץ איתו באופן שאינו כביסה, אז זה דאגה, מצוקה, מחלה ואימה, כמו המים החמים, ואם הוא שתה אותם מהבית האמצעי, אז זה חום מוצק . אם משקה מבית קר, אז הוא צייר, ואם הוא רואה שהוא שוטף את עצמו במים חמים ורוצה לנסוע, אז הוא לא צריך לנסוע . אם הוא נשכר על ידי אדם המבקש את טובתו, אז אין לו סעד, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואם הם מבקשים עזרה, הם יטופלו במים כמו זמן זמן .~ אם משולבים האמבטיה, הכיבוי והנורה, קחו את האמבטיה והאמבטיה ועזבו את האמבטיה, כי זה חזק יותר בפרשנות . אם הוא רואה יונה לא ידועה במקומו, אז יש אישה שאנשים יצפו בה . וכמה מהם אמרו : מי שראה את זה כאילו הוא בונה חדר אמבטיה, הוא הקל על עצמו . והוא סיפר שאדם ראה כאילו הוא החליק לשירותים, אז הוא חתך אותו במעבר חצייה, והוא אמר : אתה כל כך גרוע . הוא הראה לו שהוא החליק לשירותים, ורגלו נשברה ….

…היד היא בחלום מיטיבו של האיש, גבו ותמיכתו . מי שרואה שידו ארוכה וחזקה, והוא שליט, אז הוא ינצח עם אויביו, וכוח עוזריו וסרסוריו . ומי שרואה שידיו פרושות הוא אדם נדיב שמוציא את כל מה שיש לו . ומי שרואה שהוא הולך על הידיים, אז הוא תלוי במשהו שהוא מבקש מאחיו, בנו או בן הזוג . ואם הוא רואה שידו הימנית עשויה זהב, אז הרווחים שלו ודיכויו ייעלמו . אם הוא רואה שידו השמאלית היא המילה שלו, אז אחיו מכחישים אותו או שאשתו או בן זוגו מכחישים אותו . ואם ראה כי ידו מביאה אותו מתחת לבית השחי ואז מוציא אותו, והיה לו אור, והוא היה תלמיד ידע שזכה להנהגה בידע שלו, אפילו אם היה סוחר שזכה בנשיאות ו זכר . אם מים ייצאו לו מהיד הוא יקבל כסף . והידיים מציינות את הדרגה ושני הבנים והמדינה, והם מעידים על מעשיו הטובים של מי שלוקח ונותן בידיו . יד ימין מציינת בן, אבא, חבר או מי שתופס את המקום הנכון עבורך . ויד שמאל מציינת את האישה, האם, האחות, הבת והעבדה . אם הוא רואה שהוא איבד את אחת מידיו, זה מעיד שהוא איבד כמה מהאנשים שהיד הזו הצביעה עליהם . ומי שרואה את ידו חתוכה מעיד על מות אחיו, חברו או הסופר, או שנפלה האינטימיות ביניהם . ומי שיראה אורך בידו, הוא יהיה ארוך מדי לאנשים . בתודה, חסד, נדיבות ונדיבות . ומי שרואה שליט שחותך את ידיו ורגליו ללא מחלוקת, אז הוא חוזר בתשובה . ומי שרואה שאין לו יד, אז הוא מאהב . וכל מי שראה מן המושלים כי ידיו ורגליו מנותקות . זה מבודד . ומי שראה שידיו קפוצות, הצביע על הקמצנות שלו . ומי שראה שהוא הולך על הידיים, הוא השתמש בהן לפנסיה שלו . ומי שרואה שהוא חותך את ידיו בסכין, הוא יתפעל ממשהו, כי אלוהים אדירים אומר : ( כשראו אותו, הם גרמו לו לגדול ולחתוך את ידיהם .) ומי שראה כי שבועתו משותקת, שלו הפרנסה תיפסק, או שהוא חטא חמור . ומי שרואה את ידו הופכת לזהב מעיד שמה שבידו נעלם . ומי שרואה שידו הפכה לידו של נביא, אז אלוהים אדירים מנחה עם על ידיו ומניע לו טוב וברכה . ואם היה רואה שהוא חתך את ידו בקערת דם, אז הוא היה בסיכון של מרה . וכל מי שרואה שהוא אוכל את ידו או חלק ממנה, אז הוא עושה דבר שהוא מתחרט עליו, או שזה לא צודק, כי אלוהים אדירים אומר : ( וביום שהעושק נושך על ידיו ). היד החקוקה בחינה היא השפלה, צורך או צורך . ומי שרואה את שבועתו מנותקת, הוא ישבע שבועה לא מוסרית, וזה עשוי להצביע על גניבה, וכל מי שידיו ורגליו מנותקות, הוא ימות, ואולי מאסר, הגבלה או מחלה קשה, וזה יכול להיות עוני או צורך . ומי שיש לו יד כל כך ארוכה שזה הפך לחנית, אז הוא לא צודק, הוא מערער על כבודם של אנשים . ומי שנחתך לו היד, הוא נעדר ממשפחתו, או שהוא מתרחק מעבודתו, או מנותק מבטנו, והוא עלול להפסיק גילוי עריות וחטא . הדבר המוזר הוא שאם ראה את ידו מנותקת ודם זורם ממנה, הוא הכה כסף וחזר לארצו . ומי שרואה שידיו מורמות, אז הוא עני מכסף או מחוסר כסף מבן או אח או ידיעה או חדשות, והיד מציינת את הענף שמונפק על ידו, את התחייבות הנאמנות והברית. . אולי איבוד יד מעיד על הצורך בשאלה . ואולי יד טובה הצביעה על ניצחון על האויבים . מי שראה שהוא לוחץ את ידיו הצביע על חלל עבודה וחרם . העושר ביד הוא עדות לשחיתות הדת . ומי שאיבד את ידיו והוא מאנשי הציות, אמונו באלוהים הכל יכול . ואם ידיו גדלו, הוא הצביע על חמדנותו לעולם ועל העניין שלו לזכות בו . ומי שיש לו יד שבע, מתגעגע לתפילה ועוקב אחר הרצונות . ומי שהופך שמאלי, זו תועלת ופרנסה, כי אחרי הקשיים זה קל . ראה גם את כף היד ….

…שריטה היא בחלום עבדת, משרתת, ילד או משרת . והצריבה מציינת את הילדה, הבת החורגת והמשרתת ….

…באשר לשדיים, הן בנות, כך שמה שקרה בהן יוחס להן. מי שראה שמשהו נובט במקומם הצביע על ריבוי הבנות וירידה בהן נגדו, ואם ראה שיש חלב בשדיו, הרי זה גידול בחובות, ואם הוא רווק הוא נשוי או נשוי, אז הוא מתעשר או שייח זקן שהוא עני או אישה צעירה שיש לה חיים ארוכים או אישה זקנה מציינת את מותה, או אישה רווקה שמתחתנת או ילדה צעירה מאוד, אז היא עלולה למות, ואם האישה רואה שהפטמה שלה מנותקת, אין בזה טוב, ובתה עלולה למות, ואם היא רואה את השד שלה מוכה באש, אז הבת שלה נפגעת מהמלך ואם היא רואה שהיא קשורה את השד שלה, ואז היא מציינת את לידתה מניאוף…