והסהר לא טוב לזה, כי השיניים קרובות, והפרצה היא כמו מטאטא . ומי שנותן מתנה רצויה מסוגה, שהיא עבור המהדי או זה לו היא ניתנת ….

ומי שרואה כאילו חזר כמורה : הסתכלתי במצבו ובכל מה שמתאים לו במה שמייחס לו המורה, והמורה האלמוני עשוי להתייחס לאלוהים הכל יכול כפי שציין השופט, על אמירתו : ~ הכי רחום לימד את הקוראן ”את הפסוק . הוא המורה לכל הבריאה ….

יציאה מדלתות צרות : בשורה טובה של ישועה וביטחון, לצעירים וטובי אמצעים למבוגרים . אצל חולים זה מעיד על מוות, ישועה, חיים ומנוחה . ומי שבטוח הוא אינדיקציה למחלה, כי הבטיחות לא מרוצה ממנה אלא מי שאיבד אותה ….

…הסכין : מי שמרוויח אותה בחלום ידווח לאישה אם הוא בפרישה, ואם אשתו בהריון, בנה יתברך, ואם יש לה את מה שתומך בזכר, אז היא זכר, אחרת היא נקבה . החנית . אם לא היה לו הריון, והוא ביקש עד עם הימין, הוא מצא אותו . אם זה היה עבר, העד היה צודק, ואם זה לא עבר או עם שאריות, עדו נפצע, ואם הוא היה מכוסה בכיסוי עבורו או שעדותו נדחתה בגין אירועים שנראים ממנו באחר עדות . אם אין בזה שום דבר, הרי שזו תועלת מהעולם שהוא יכול להשיג, או קשר אליו, או אח שמלווה אותו, או חבר שמתיידד איתו, או משרת שמשרת אותו, או עבד שבבעלותו באישור אנשים . אם הוא נותן סכין שאין איתה נשק אחר, הסכין מהנשק היא סולטן, וכך גם הפגיון . והסכין הוא תירוץ, כי אלוהים אדירים אומר : ~וכל אחד מהם הביא סכין .~ ונאמר שמי שרואה בידו סכין כשהוא לא משתמש בה, אז הוא מספק לבן שקית, ואם הוא רואה שהוא משתמש בה, אז זה מעיד על הפסקת העניין בו הוא הוא ….

…האם אנשי השמיים או אנשי הגיהינום רואים חזונות או חולמים? נושא זה הוא אחד הנושאים שעצרתי עליהם הרבה, ולאחר מחקר ממושך על מאפייני אנשי גן העדן ואנשי הגיהינום, אני אומר : גן העדן הוא משכן הברכה, ואיזו חסד, אלוהים הקב~ה אומר בהאדית האלוקית שסיפר בוכרי בספר גן העדן ותיאור האושר שלו דרך אבו הורירא, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו : [ הכנתי עבור עבדי הצדיקים את מה שלא ראתה עין, שום אוזן נשמעה, ולא לב אנושי בסיכון ]. על פי מה שכינתה באומרו עליו השלום עליהם, כאמור גם בבוכרי, באותה עמדה הראשונה : […….. אל תטיל שתן, ולא יעשה את צרכיה, ולא את אימיטקטון, ולא אתבלון, אומכתם. מועמד לזהב, מושק ומג'מרם אלו ובעליהם אל-הור אל-עין, מוסרם על יצירת אדם אחד, בדמות אביהם אדם, שישים אמה בשמיים ]. האושר הזה הוא נצחי, והאש היא משכנה של סבל נצחי גם כן. אל-סחיח הוכיח גם את מה שסיפר אל-בוכארי באמצעות אבו סעיד, שאמר : שליח האלוהים, שיהיה עליו תפילת האל ושלום, אמר : […. הו גן העדן ! אלמוות, אין מוות, הו אנשי הגיהנום ! אלמוות אינו מוות ]. שינה היא אחד המאפיינים של מחסור בזכותם של אנשי גן העדן, והיא הגיעה בחדית 'דרך אבו הוריירה עם שרשרת העברה : [ שינה היא אחיו של המוות, ואנשי גן העדן אינם ישנים. ] החדית 'הזה תוקן על ידי אל-אל-אלבני, אלוהים ירחם עליו, באל-סילסילה אל-סאהיה, J / 1 עמ'. : 74 H : 1087 זה גם סותר את הייסורים הנצחיים של אנשי הגיהינום, שכן הם רוצים שאלוהים יפטור אותם מייסוריהם, אך אין להם אלא צער, כפי שאמר עליהם הקב~ה. [ והזהיר אותם ביום של שברון הלב, כיוון שהעניין עבר בזמן שהם רשלניים והם לא מאמינים ] מרים : 39….

…Visions מבחינת ההגדרה של המונח ** ראשית : את ההגדרה של חזיונות כאשר מלומדים מוסלמים : מלומדים מוסלמים יצאו ב הגדרת החזון של לגיטימיות מיוחדת של טקסטים אלה VQ Guet בין החזון מלבד אדם רואה שלו חולמים ו- E של הטקסטים האלה, שהחלו מדענים בהגדרות שלהם שדרכו מודרני אבו קתאדה מוסכם : ( חלומות אמיתיים של אלוהים ואת החלום של השטן ) (1) לבין הדוקטרינה של השנה ב חזון כי : א סט של אמונות וחתול מוכנס אלוהים מסר בלב העבד בידי מלך או שד . או בשמותיהם אמת כלשהי . או שאנחנו מתכוונים לזה, או שזה לא בסדר . אבן אל- עראבי אמר : זה דומה במקרה של עירנות שהכילה מחשבות על לב האדם וחשב שזה E ) T על הפורמט . כלומר במערכת אחת . אחרת, הוא עשוי לבוא בתמצית שלא נאספה . והגדירה קדימה, אמרה אל-מזירי : תורתם של הסונים באמת ההתגלות . שאלוהים כל יכול יוצר אמונות בלב האדם הישן כמו שהוא בורא אותן בלב המעור, והוא, תהילה לו, עושה את מה שהוא רוצה שלא מונע ממנו לישון או להתעורר, אז אם הוא ברא אמונות אלה כאילו הוא הפך אותם למדע על דברים אחרים שהוא יוצר אותם במקרה השני, או שהוא ברא אותם . וידעתי שהם : אמונות שאלוהים יוצר בלב הרדום – כמו שהוא בורא אותם בלב הנערים, כך שאם הוא בורא אותם, זה כאילו הוא עשה להם דגל על ​​דברים אחרים, אז הוא יוצר אותן במקרה השני, ואמונות אלה נופלות לפעמים בנוכחות המלך, ואז מה שקל נופל אחריו . ולפעמים השטן נמצא בנוכחות נפילות מעבר לכואב . (2) למעשה, המתווך בתעריף מכיר בכך שהם דומים במידה רבה כפי שנצפה מאותת להבדיל בין שני הסוגים של מה שהאדם רואה בחלומותיו . עליו אדבר בפסקה הבאה . אן Alhadit גם הבחינה Acar ידי ואמר : ( חלומות אמיתיים של אלוהים , ואת החלום של השטן ) כי אלוהים יוצר את החזון ואמונות שהופכות אותם מרוצות כדי לציין כי ללא נוכחות של השטן . והוא יוצר מה שהוא ידע על מה שפוגע בנוכחות השטן, ולכן הוא מייחס פרס לשטן על נוכחותו איתה, גם אם אין לו שום פעולה אמיתית . זהו פשר אומר ( עליו השלום ) (( התגלות של אלוהים ואת החלום של השטן )) הוא לא על השטן כדי לעשות משהו . כמה מדענים : כי השטן עשה ואת ההשפעה של עדות ישירה של hadeeth ג'אבר אללה עשוי להיות מרוצה ממנו אמר : A האיש הגיע הנביא, עליו השלום, אמר : (( ראיתי בתור אם להיט צווארי, הוא אמר : ( אחד אתה Btalb השטן לא יקרה? ) מסופר על ידי מוסלמים האימאם אחמד, ומונח זה של האימאם אחמד . ב המילה כאשר מוסלמי האימאם : הוא אמר: הוי שליח אלוהים : ראיתי בתוך חלום כמו אם הראש שלי פגע ב Vtdhrj Vachtddt על השפעתו . שליח האל העקיומי : ( לא מדבר אנשים Btalb השטן ללכת לישון ) Jabir אמר : שמעתי את הנביא עליו השלום אחרי דרשה הוא אמר : Hala עושה אחד של אתה בטבאל השטן בשנתו . (3) האימאם מוחמד ספארעני רחמי אלוהים אמר : להיות בטלב השטן שהוא רואה בחלומותיו מה מעציב אותו . זה נכנס לדאגה וכעס ומבלבל אותו בחזונו . הוא מניפולציה אמר 0 כדי בכל פעולה לא עובד זה שימושי : אבל אתה שחקן . הוא אמר בראיון, אמר istinja, PE אס עליו ( שהשטן ממלא את המושבים בבני אדם ) (4) כלומר הוא נכנס למיקומים, איסטינג'ה ועוקב אחר פגיעות ושחיתות? מכיוון שהוא מציב נטוש במקום בו אללה מגלה היכן ציווה על אסטרה בסטרה ולהימנע מחשיפה לעיני הצופים ולמוהאב את הרוח ושתן הרקטה . כל השטן הזה שיחק ודעה זו נכונה, ולכן החלום מהשטן הופך למציאות . הוא זה שמתאר אותו כמציאות, ולא כפרס . זאת מהעוינות הקבועה והמוצהרת שלו לבני אדם . מעשה השטן אם עובדת נפאטה . אין מטאפורה . סעיד קוטב, אללה ירחם עליו, הוא אמר : מעל הכל . אנו מחליטים כי הכרת טיבה או אי ידיעתה אינה קשורה להוכחת קיומה ואת אמיתותם של חלק ממנה . . . עד שהוא אמר . . . אנו תופסים את אופי החזונות הללו באופן כזה שמחסומי הזמן והמרחב הם שמונעים מהיצור האנושי הזה לראות את מה שאנחנו מכנים העבר והעתיד . או ההווה הנסתר . ושמה שאנחנו מכנים עבר או עתיד מוסתר על ידי גורם הזמן . ההווה הרחוק גם מעיב על גורם המקום . וכי התחושה של מה שיש באדם, איננו יודעים את טיבה, מתעוררת או מתחזקת, ולכן היא מתגברת על מחסום הזמן ורואה את מה שמאחוריה בצורה מעורפלת . לא מדע, אלא זכר . וכו 'את דבריו . ואז הוא אמר : ואני יכול לשקר הכל לפני שאני משקר, תאונה שארעה לי בזמן שהייתי באמריקה ומשפחתי בקהיר . וראיתי כאשר הישן ראה לי בן אחות כבחור צעיר, עם דם בעינו שמנע ממנה לראות . אז כתבתי למשפחתי ושאלתי על העין שלו . התגובה הגיעה לי שלעין שלו יש דימום פנימי ושהוא מטופל . שמים לב שהדימום הפנימי לא נראה מבחוץ . זו הייתה תצוגה מדגמית של אלה שנראו בעין בלתי מזוינת ראייה רגילה, אך הוסתרה מעיני דימום פנימי בתחתית, או שראייה אחת העלתה כי דם מהג'וב בפנים (5) ** שנית : הגדרת חזונות כאשר מדענים אינם – מוסלמים : עבור מדענים, שאינם מוסלמים, יש להם סיפורים ראויים למרבה גנאי בנושא זה, והסיבה לכך היא שהם ניסו למצוא עובדות שאינן מודעות לתודעה אליה הם פונים בהיבטים רבים אחרים . הם גם לא מאמינים או מאמינים בהתגלות או בשמיעה, ולכן דבריהם הופרעו . מי ששייך לרפואה מייחס את כל החזון לארבע התערובות שהן ליחה, מרה, דם ושחור, למשל : הם אומרים שמי שהליחה המומה עליו רואה שהוא שוחה במים, בגלל התאמת המים ל טבע הליחה, ומי שמתגבר על ידי הצהוב רואה את הלהבות, ועל כך לא מעידים ולא עושים זאת בדרך כלל. ומה שאמרו הוא סוג של חזון והחזון אינו מוגבל אליו , כי אנו יודעים שחלקו מן הנשמה , חלקו מן השטן וחלקו מן הרחום ביותר . ופילוסופים טוענים כי התמונות של מה קורה בתוך האדמה היא מובילה בעולם Kalnicoh מה לגבול עם חלק מהם Antakec בתוך הלב של השינה , וזה אפלטון של תאוריה המכונה תאוריה של אידיאל שרוב הדעת המושחתים מ שלה קודם , כי Alantqash של האיכויות של אובייקטים מה קורה בתוך הסימפטומים העליונים של העולם , והתסמינים לא מדברים על זה . יש חוקרים שאינם מוסלמים צריכים לנסות לפתור את תעלומת החלומות והגישה אליהם ניתן לשפוט את נפש האדם, את המניעים והנטיות והמגמות ואף הוחזקו . הוא פרסם את העולם של סופר בשם זיגמונד פרויד ( ניתוח של חלומות ) ב 1899 לספירה , ורואה שככל ( אגו ) על אירוע של ערנות היא זו אשר שולטת על הכוח של התנועה, פונקציה זו שיבשו במהלך השינה , ו ואז דוהה צנזורה גדולה שהוטלה על החלק ( הוא ) או התת מודע אמר : נסיגת המשלוחים הפסיכולוגיים שתפקוד השליטה או החלשתו מאפשר חופש מסוים נראה כעת . מצב חלום מיועד • לא מזיק . זה כבר בשימוש ~ פרויד ~ ניתוח של חלומות בתור אמצעי להגיע למעמקי הלא מודע Akoshvh עבור סודותיו . ~פרויד ים אן היא חלומות בתור ' דרך המלך ' ( אל התת-מודע המכיל את החוזה ואת המניעים ואת הרצונות המודחקים . ודאגו מדען ' קארן הורני ' ניתוח של חלומות . הם רואים חלומות המגבירים תובנה לגבי המצב ולחשוף כמה מגמות של המטופל כלפי העולם . זה הוא האמין ~ Aaark מ ~ שחלומות משקפים אלמנטים ואלמנטים סבירים סבירים אישיים בבית באותו הזמן . (6) זה מורגש מן המצגת קצרה זו לנק' שלהם הצפיות האלה כוללות : _ התמקדות השימוש חלומות בתור אמצעי להיכנס החולה של העולם ולגלות את סיבת מחלתו , או מצב . . הם מתמקדים רק כך – חלומות Bodgat שנקרא , אשר חושב על האיש לפני השינה שלו ואז לראות אחרי בשנתו , או להתמקד במשהו כי אין שום קשר עם חלומות , אבל זה מה שהם עושים עם מטופלים במרפאות פסיכיאטריות אחרי מה שהופך אותו להירגע המרפאת והעלים מדברים על עצמו ועל עבודתו והאישה ואלה ar מחייב אותו , והרופא כדי לפקח על הדיבור הזה , ולהיכנס דרך המטופל האישי הזה , וזה שונה לגמרי מהחזונות שהאדם רואה בחלום על ידי מלך החזון . Sayid Qutb אומר : אומר בית ספר לפסיכואנליזה על אופי החזון : Photo Photo Dreams נושמים תשוקות מגודלות בהעדר מודעות, וזה מייצג חלק מהחלומות . אבל לא כולם מיוצגים . ופרויד עצמו . על כל שליטתו הלא מדעית בתיאוריה שלו, הוא מחליט שיש חלומות נבואיים . (7) אומר מוחמד עלי קטב לתומך של סייד קוטב : לי יש אימצה ~ Ofroed ~ בניתוח יותר ומסקנות על אלראי ו אז ישב שדרכו הכללים ואת היסודות שהוא בנה את התיאוריות שלו בפסיכולוגיה , אבל • לצערי – זה היה לכיוון הסמלים והמשמעויות פיזית, או שמדובר בחיה דקדנטית, כך שהאדם אינו עושה צדק עם אנושיותו , והחזון – ללא ספק – חלקי בחיי היומיום של האדם , אך הוא במסגרת נסתר מעולם הגילוי, דו קיום בחיים ותרגול חושי , חזון שאינו חזון אלא תובנה , ותנועה שאינה עם הגפיים והאיברים, אלא רק במובן הרגשי . (8) אולי הטוב מבינינו להסביר את הסיבה לחסרון זה של הפסיכולוגים בהבנת החזונות ולתת לו את הזכות של האימאם אל- קורטובי אמר : לגרום לבלבול רתיעה בלתי חוקית ממה שהגיע נביאים מהדרך הישרה ומספיק הערות ב תגובה (9). ________________________________________ (1 ) הסכים , אל- בוכרי מסופר כפת 'אל- בארי (369 \ 12 ) קדימה אבן חג'אר . ריאד פרסם ספרייה מוסלמית מודרנית כמו בהסבר הגרעיני (17 \ 15 ) פרסם את בית הדפוס המצרי והמתקנים (2 ) מוחמד ספארייני . הסבר על שלישיות Musnad אחמד (1 /169 ) כדי להשיג זוהיר שוויש i : משרד האיסלאם 1392 e . (3 ) מסופר מ~מ כמו ההסבר הגרעיני (15 /27 ) בבית ספר ההתגלות – אופ. Cit. ) מסופר על ידי אחמד את שאר כף Almktherin 0 ב דקל ג'אבר בן עבדאללה אללה עשוי להיות מרוצה ממנו שפורסם קרן קורדובה במצרים . (4 ) מסופר על ידי אבו דוווד בספר הטהרה . נסתרו של באב בפרסום הגלוי של דאר חשב על ההישג של מוחמד מוחידין עבדול חמיד . וזה פרסים טוהר הספר Sunnahs הדלת Alarataad של שתן צואה . בית הוצאה לאור . השג את מוחמד פואד עבדול באקי ואחמד בשאר כף היד אלמטרין בכף היד ג'אבר בן עבדאללה – אופ – וראה את דבריו של האימאם ספארייני להסביר את השלישייה האימאם אחמד • אופ • (170 \ 1 (5) סייד קוטב – בה הצללים של הקוראן – פרסם דר זריחה i 1402 E (4/1972) (6 ) ראה הרחבה : ד~ר . חאמד זהראן . בריאות הנפש ופסיכותרפיה . (7) אופ סייד קוטב (4/1972) (8) מוחמד עלי קוטב – מדריך היירן בפירוש חלומות – הוצאת ספריית הקוראן – קהיר, עמ ' 5 (9) אבן חג'אר – פת אל-בארי – התייחסות קודמת ) (12/353) * צוטט מאת ד~ר פאהד אל-אוסיימי ….

…ש : האם לתמונות ולסמלים שאנשים רואים בחלומותיהם, כאשר הם דומים, יש ביטוי יחיד? : שאלה זו נשאלת לעתים קרובות , כך עושה מה שאדם רואה בשנתו יש ביטוי אחד שאינו משתנה , כלומר אדם ראה את השמש והירח, למשל, כך שהם יהיו סמל של הוריו , העבד ואב , מקביל חזונו של יוסף , ומי שראה פרה מציינת סונה כמו יוסף חצה אותו , וגם הלאה . . התשובה : לא , החזונות משתנים בביטוים מאדם אחד למשנהו , ומדי פעם, השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, דרך חזונותיו כשראה את הפרות שנשחטו , על ידי הריגתן מלווים ביום ראשון, אלוהים יהיה מרוצה מהם, ויוסף, שלום וברכה עליו, דרך הפרות השמנות בשנים הפוריות בהן הם שופעים. פרנסה, ופרות רזות, בשנות בצורת בהן הפרנסה והגשם יורדים . ההתייחסות אל מעבר בחזון הזה, ומקווה להוסיף שלהם הניסוח, ותקוות בתוך האירוע של הבעלים ואת הזמן של התגלות, ואת כל זה מושך אותו חוצה את הביטוי, עבור למשל, השמש יש היבטים רבים במובנים של ביטוי ובהתייחסות זו למעבר . עבור אחד נאמר המביעים : ראיתי את השמש והירח נכנסים למי התהום, אמרתי מתים והפגנתי באומרו הקב~ה : { אם מראה ברק (7) וירח ליקוי (8) ואסף את השמש ואת הירח (9 ) האדם אומר כי יום לאן לברוח (10) ( תחיית המתים : 10 – 7). לדבריו Habis בן סעד אל – טאי היה השליטים של גיל של השופטת , O מפקד נאמן : ואני ראיתי את השמש ואת הירח Aguettlan, ואת הכוכבים בין שני החצאים . אומר אמר : עם מי שאתה? הוא אמר : עם הירח נגד השמש . עומר אמר : הייתי עם פסוק שיבח, לך, אני לא עובד בשבילי עובד, לא רק הורג בלבישת אותו . . זה היה כמו שעומר, שאלוהים ישמח ממנו, אמר, אז הוא נהרג ביום של ספאין (1) , ויוסף כשראה את חזונותיו על השמש והירח עם הוריו . השמש ואת הירח אם אתה חושב על , היו אף אחד טעם חזיונות אלה, ולכן מראה לך דיפוזי השגיאה בין אנשים – ובעיקר – את הציבור של אותם, כשהם רואים את המתים, עבור למשל, חושב שזה מטאפורה בטווח הקרוב, או מחוון של ההודעה או לא להיות מיושם, וכאשר הם בוכים חלומות אומרים : הוא שמח, וזה לא נכון כפי שהוא נראה לנו דרך עדויות קודמות ….

…חלון אם אתה רואה חלונות בחלומותיך, משמעות הדבר היא שיא מאיים של תקוות מזהירות . תראה את הרצונות היקרים ביותר שלך שוקעים בייאוש . והמאמץ חסר התועלת יהיה תלוי בך . אם אתה רואה חלונות סגורים, זה מסמל נטישה . אם החלונות נשברים, אתה יהיה רדוף על ידי ספקות אומללים לגבי כנות יקירייך . אם אתה יושב בחלון זה מצביע על כך שתהיה קורבן של טיפשות . אם נכנסת לבית דרך חלון, זה מעיד על בושה שלך ואתה משתמש באמצעים לא ישרים לכאורה . אם אתה בורח דרך חלון, זה מצביע על כך שתיתקל בבעיה שתקרב אותך אליו . אם אתה מסתכל דרך חלון כשאתה חולף ודברים מוזרים מופיעים לך, זה מנבא שאתה תיכשל במקצוע שבחרת ותאבד את הכבוד שלשמו סיכנת לבריאות ולשביעות רצון ….

…זה בחלום המעיד על ערכי הבית . ודלתות פתוחות הן שערי הפרנסה . המשמעות של דלתות הבית נופלת על נשים, אם הדלתות חדשות אז נשים בתולות, ואם הדלתות לא סגורות אז נשים בתולות . ומי שראה שהוא סוגר דלת של בית ברזל, הוא היה מתחתן עם בתולה . ומי שרואה את דלת הבית שונה ממצבו, אז הוא שינה את מצבו של בעל הבית, ואם הוא רואה את זה נופל או נעקר כלפי חוץ, או שהוא רואה שהוא שרוף או שבור, אז זה פורענות אליה נחשפים ערכי הבית . כמו כן, אם הישן רואה את הדלת סגורה לאחר שנשלפה החוצה, הרי שהאיש צריך להישאר, ואם הוא רואה אותה חסומה, אז זה מצער גדול עבור אנשי הבית ההוא . ואם הוא רואה דלת קטנה במרכז ביתו, הרי שלא אוהבים אותה, משום שהיא נכנסת לבושה, מכיוון שהגדילה את דלת ביתו והתרחבה וחזקה ללא כיעור, הרי זה טוב הערכים . ואם הוא רואה את אחד האריות קופץ בפתח ביתו, העם הבלתי מוסרי עוקב אחר אשתו . אם הוא רואה שהוא מחפש את דלת ביתו, אז הוא לא מוצא אותו, כי היא מבולבלת לגבי העניין העולמי שלו . ואם ראה שהוא נכנס דרך דלת, הוא היה במריבה בה הוא ניצח . ואם הוא רואה שערים נפתחים, אז נפתחים לו שערי העולם הזה . ואם הוא רואה שדלת ביתו התרחבה מעל מספר הדלתות, הרי זו כניסת אנשים מעליו ללא רשות . אולי גסיסת הדלת ממיקומה הייתה פטירתו של בעל הבית ממוסריו וממצבו, ושינוי תנאי ביתו לסתירה למה שהיה להם קודם . אם הוא רואה שהוא יצא מדלת צרה למקום רחב, אז הוא יוצא ממצוקה ליכולת, ומייסורים ופחד לביטחון . וטבעת הדלת היא כמו הגבה או השליח, אז מי שרואה שיש בליבה שלה שתי טבעות, יש לו חוב לשני אנשים, ואם הוא רואה שהוא כרת את טבעת הדלת שלו, אז הוא נכנס לחידוש . ומי שיראה את האש בוערת את הדלתות, אשתו תמות בקרוב . ושערי העיר מעידים על בעליה האחראים על עניין הדת ועל העולם בה . דלת הבית מעידה על הבונה שלה ועל זה שאחראי על האינטרסים של אנשיה . ודלת הבית מציינת מי גר בה . וכניסה דרך הדלתות הלא ידועות מעידה על ניצחון על האויבים, ואולי הדלתות הלא ידועות מעידות על מדע, פרנסה, רווחים ונסיעה . יציאה מהדלתות היא פרדוקס ממה שהזכרנו. אם הדלת טובה, אז זה מעיד שהיא נפרדה מטוב, ואם היא נהרסת או צרה, זה מעיד שהיא נפרדת מרוע ומתכוונת למסור לעצמה . אולי הדלת מעידה על מוות, ואם הוא יוצא מהדלת ומוצא מרחב, ירק או ריח נעים, המצביעים על הטוב הבא, ואם ימצא חושך, גופה או אש, הוא ייענש בסופו של דבר . פתיחת הדלת בחלום מעידה על הפיכת הדברים לקלים יותר, וסגירת הדלת מצוקה, מצוקה ושיבוש מסיבות . פתיחת הדלת בשמיים מצביעה על התשובה לתחנון או לאיסור ביצוע האסור, או למשך הייסורים, הנקמה והמצוקה, ואם הגשם כלוא מעיד על ירידתו, ותחיית האדמה לאחר מותו. . פרק הסוד שעודכן בבית מציין את הטוב והרע שמשמעותו של החזון, שכן הוא היה מוסתר ובנוי היטב, הוא הגיע למטרתו בהסתרתו, ואם הוא נראה ממנו בבית, זה מעיד על הצגת שלו סודות וחשיפת תנאיו, ואולי דלת המסתורין מעידה על תהילה, גובה, אומה ונעורים . אולי זה הצביע על צדקה של הסוד והיחס הטוב בינו לבין אדונו . ומי שרואה דלת חדשה לביתו, או רואה נגר שהתקין או התקין אותה, זו בשורה טובה של בריאות . ומי שרואה שהוא רוצה לסגור דלת אבל לא יכול, אז זה משהו שקשה לו אשתו . ומי שיראה שהוא נכנס לעם דרך השער, הוא יזכה בניצחון על אויביו ויפריך את טיעוני מתנגדיו . ומי שרואה את דלתו נעקרה והתקין מישהו אחר, הוא מוכר את ביתו, ומי שנכנס לבית וסוגר את דלתו מוגן מפני חטא, והדלת ושתי הטבעות נדיבות ודורשות חוב ….

…תאן מציין בחלום את הפורענות וההגנה עליה בכסף ובגברים, ואולי זה מעיד על לשון הרע על דת ועל לעג לאנשים טובים . ומי שרואה שהוא דוקר אדם בחניתו, בחרבו או במקלו, ואז הדוקר דוקר את הדוקר במילים בזמן שהוא גס, והדוחה מושפל . ומי שרואה עם שמתמודד, אז מחלה מתרחשת במקום הזה, או מחירי מזון גבוהים ….

…ומי שיראה שניתנה לו סכין, אז הוא יכה בן או אח, ואם הוא לא יחכה לזה, הוא יזכה לתגמול טוב ויזכה לפרנסה. ומי שרואה שהוא חתך את ידיו בסכין, הוא רואה משהו נדהם ממנו, ומי שרואה שהוא מכניס סכין או פגיון למצב שלו, אז הוא מתחתן עם אישה…

…באשר לניתוחים, מי שרואה שיש לו פצע בידיים, זה יהיה כסף . ואם פצע נמצא ביד ימין, זה כסף שיועיל לו מקרבתו הגברית, ומשמאל לקרבתו הנשית . אם פצע ברגל שמאל שלו, הכסף הוא מחרישה ושתילה. אם פצע בעקב פוגע בעקביו, הוא פוגע בכסף מצד העקב ובנו . וניתוח באגודל יד ימינו, עדות לדת הרוכבת עליו . וכל הוצאה של ניתוח נוזלי ונזקי כסף . ומי שרואה בגופו ניתוח רך עם זרימת דם ממנו, זה מזיק לבעליו בכסף ובדיבור על ידי אדם שנופל לתוכו ומקבל פרס על כך . והניתוח בראש ושום דם לא זורם ממנו, כי זה היה קרוב להכות כסף . אם דם זורם ממנה, זה כסף שמראה את השפעתו עליו . אם סולטן או אימאם היו רואים שיש לו פצע בראשו עד שעורו ועצמותו אבדו, הוא היה מאריך את חייו ורואה את בני גילו . אם העצם נשברת, צבאו יובס . הפצע ביד שמאל . המיליטריזציה שלו גברה . הפצע מימין הגדיל את החזקתו . אם פצע בבטנו מגדיל את כספי האוצר שלו, אז פצע בירכו מגדיל את שבטו . הפצע ברגלו ארוך . ואם גדל פצע ברגליו בענייני יושר ואיתנות . אם הוא רואה כאילו אדם מנתק את איבריו ומחלק אותם, אז האדם המכריע מדבר דברי אמת בנוגע לעניינו שהורישו זאת ומפרידים את ילדיו ומפיצים אותם בארץ . אם הנפגע מוכתם בדמו של הפצוע, הוא פוגע בכסף אסור באותה מידה כמו בדם שהוא מוכתם בו . ומי שפצע כופר ושופך דם מכופר, הוא יזכה לאויב שיש בו איבה לכאורה, והוא ישיג ממנו כסף מותר ככל הדם שיוצא ממנו, כי דם כופר הוא מותר למאמין, ואם זה מכתים את דמו אז זה חזק יותר . ומי שרואה שאדם פצע אותו ולא יצא ממנו דם, אז יאמר בו הפושע אמירה אמיתית בתגובה אליו . אם יוצא דם, אז הוא מגבה אותו במה שנכון, והמוכה יוצא מחטא . ונאמר שמי שראה כאילו נפצע במשהו מברזל עם סכין או אחר, אז זה מראה את שוויו וחסרונותיו ואין בו טוב . חלקם אמרו : מי שרואה פצע בחלק מאיבריו, הביטוי בו הוא לחבר בו הניתוח היה מותר . אם בחזה זה הלב, אז אצל צעירים וצעירות זה סימן לאהבה . באשר לשייח'ים ולקשישים זה מעיד על עצב . באשר לרצח, מי שחושב שהוא הרג אדם מבצע דבר נהדר . ונאמר כי זוהי הצלה ממצוקה , כי אלוהים אדירים אמר, ~ והרגת נפש, אז אנו מצילים אותך מהקדרות והונאתך ורמייתך .~…

…בכי : העונג ודפיקות הלב של הלב, משאיר עניין של מריבה, נסיעות או נישואין ….

…אל-סאדר והרחבתו : הוא מנחה אותו לידע, לחלום ולצדקת המצב . הרחבה והידוק של הלב והחזה מנוגדים לכך . אולי הוא כיוון את חזהו אל חזהו, הקופסה והתיק שלו, וכל מה שהוא מחשיב כמיטב חפציו ונפש הכסף שלו, כי הלב נמצא בו, והלב הוא המקום של סוד כל חוזה , ונאמר כי הידוק החזה מעיד על עליבות, ויכולתו מעידה על נדיבות ….

…האם אוכל לדעת שהחזון הוא מן החסד ביותר או מהשטן? ניתן להדגים זאת בכמה דרכים, דהיינו : 1 / שמה שהיה מסכים עם הנאת האל, ובהסכמה עם מה שליחו, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, הביא; הוא מן המלך – על ידי פתיחת המם והלאם – , ומה שלא הסכים עם הנאתו הוא מלהקת השטן . 2 / שמה שמניב תפנית לאלוהים, פנייה אליו, אזכור אליו וגידול באנרגיה, הוא מלהקת המלך . ומה שפורה כנגד זה הוא מלהקת השטן . 3 / כל מה שהוריש גברים ויהיה קל בלב, וסתום בחזה, זה מן המלך, ומה שעובר בירושה כנגד זה, זה מהשטן . 4 / שמה שמוריש שלום ושקט הוא מהמלך . לא משנה מה שהוריש חרדה, מטרד וסערה הוא מהשטן . ההשראה המלכותית שופעת בלבבות הטהורים, הטהורים, המאמינים, שכן למלך יש קשר עם זה, ובינו לבינה הוא אירוע, כי הוא טוב טהור, והוא צמוד רק ללב שמתאים לו, ולכן פאת המלך עם הלב הזה היא יותר מפאת השטן . באשר ללב הכהה שהושחר מעשן הרצונות והחשדות, השטן זורק והאשים אותו ביותר מאשמת המלך, והמחשיך את הלב, וחטאים וחטאים אינם נסתרים מהקורא, ו על כך מעיד אמירתו, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום : אם עבד חטא, הוא מתלוצץ בליבו. בדיחה שחורה …. האדית, והיא מסומנת באמירתו של הקב~ה : ~ לא, אבל מה שהם זכו בליבם צלצל~ . ראה : אלרוה מאת אבן אלקיים : 380 עמ ' ….

…ומי שרואה שהוא קורא בתורה יזכה בכוח, טוב ותועלת. בלי ספר, אז הוא שולל בשקר על האמת ואוהב את הנוצרים. מי שרואה שהוא קורא את הזבור מתוך הספר בוחר במעשה הטוב. אם הוא קרא את זה מגב הלב מעיד על הצביעות שלו ועל הצביעות שלו. במיוחד אם הוא קורא מהספר ומי שרואה שהוא קורא עיתונים מגב הלב, אז הוא מציין את חייו בעם בצביעות. ומי שרואה שהוא כותב עיתון או מסתכל עליו ולא קורא אותו טוב, אז הוא יפקוד את מורתה, ומי שיראה מבנה בביתו ויש לו אישה בהריון יבוא…

…האם יש מה שמכונה חזונות לטווח הארוך? או עם שלבים? חזונות לטווח ארוך, או עם שלבים. דרך המדיטציה שלי על הטקסטים הרבים העוסקים בחזונות בקוראן או בסונה, חזונות ארוכי טווח, או בשלבים : דרך ההשתקפות שלי על הטקסטים הרבים העוסקים בחזונות, בקוראן או בסונה, הם ניתן לסווג במונחים של מהירות ההתרחשות או שהוא מתעכב לשני חלקים עיקריים : 1 / חזיונות המתרחשים במהירות או מאומתים, ודיברנו עליהם שוב ושוב, והזכרנו שאחד הדברים הגדולים ביותר שתורמים ל מהירות ההתרחשות : אמיתות הטון והחדישות של בעל החזון, או אם ראה זאת לפני עלות השחר או מעט אחריו, והזכרנו עדויות לכך. המלים, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אומרות : החזונות האמיתיים ביותר היו מה שהיה במכשפים, והחדית של [ אני מאמין שאתה הוא חזון המאמין שאתה הכי אותנטי ]. 2 / חזונות לטווח הארוך, או מה שאפשר לכנות : אותם שלבים; זה הכותרת של המאמר שלי בשביל זה, וזה מה שהתכוונתי לדבר עליו היום; אלה החזונות הנמשכים זמן רב כשהם מתגשמים והבעת הביטוי שלהם מתממשת, ובעליהם חי אותם, ואירועיהם חיים תקופות ארוכות מחייו, ושונים מהחזון שהתרחש פתאום, לאחר ייאוש ו המתנה ארוכה . שמה שאני מדבר עליו עכשיו מושג באופן חלקי ורציף לאורך כל חיי בעליו או בחלק ארוך מחייו, באשר למה שהושג לפתע ובעליו בישר את זה, וזה לא קרה ואז זה קרה לפתע, סוג זה שלשום דבר לא נופל לפני נפילתו המלאה או החלקית . אתן לך דוגמא; עם סיפור יוסף עליו השלום, וראייתו שהגיעה בקוראן, הוא ראה את השמש, הירח ואחד עשר הכוכבים משתטחים אליו, וחזון זה התגשם עבורו במשך ארבעים שנה של שונים בשלבי חייו, והוא חי עונות שהושגו על ידי ילדים, נוער ומבוגרים ….

…זה מתפרש במובנים רבים, ולמביעים יש הבדל, והם מנה את זה, וכל אחד מהם דיבר משהו ואנחנו זוכרים מה הם אמרו במקור, ואז אנחנו מסניפים את המילים של כל אחד מהם צואה אסורה בכסף. ומזון מחוסר צדק ושמחה, דרך דרך, חוסר מוסריות, כעס נגד אשתו, חטא, מחלה, תשובה, השפלה, גילוי עניין נסתר, בגידה, קנס, נזק, סבל והאשמה ותוצר של פרדס, צדקה, אשליה, מצוקה, אובדן, תועלת, גירושין וכן הלאה ….

…השביל נשלט על ידי שלטון שער העיר. מי שרואה בשנתו דרך סגורה במהלך היום מעיד על תאונה המתרחשת במדינה הדורשת סגירת דלתה . ואולי הדרך הצביעה על שפחה וביתו . וכניסה לנתיב היא כניסה לסוחר סכום, או מדינת וואלי או תעשייה עם סחר . ומי שרואה דרך פתוחה, הוא נכנס לעבודה ….

…קטסטרופה אם אתה חולם שאתה נמצא באסון שנגרם על ידי אמצעי תחבורה ציבורית, אז אתה בסכנת אובדן רכוש או שמחלה זיהומית תמנע ממך לעבוד . אם ילדה חולמת על פורענות בה היא משתתפת, זה מנבא שהיא תתאבל על אובדן אהובתה, דרך המוות, אבו דרך עריקה . אם מלח חלם על פורענות בים, זה אומר סבל ואובדן רווח . באשר לאחרים, חלום זה מעיד על אובדן בגלל מוות . אם אתה חולם ששרדת, תיפול למצבים קשים, אך תצא מהם ללא נזק . אם חלמת על אסון ברכבת ולא היה לך יד לפורענות הזו, אז אתה תהיה מעוניין בסופו של דבר בתאונה מכיוון שחבר או קרוב משפחה שנפגע מאבו יעמוד בבעיה בעלת אופי פונקציונלי ….

…האם יש הבדל בין ראיית לילה לראיית יום? שאלה זו טובה בגלל מספרם הגדול של השואלים אודותיה, ושפע האשליות והטעויות הנובעות מחוסר הידע בה, כך שלעתים קרובות אתה שומע מכאן או מכאן נוסחה שחוזרת על עצמה. ראיתי אחרי תפילת פאג'ר כאילו המשפט הזה רוצה שהיא תעלה את מפלס החזון שלו, כמו שהאדית טובה לאחרים טובה לעצמה. עבור אחרים, הסהיח מתממש למען עצמו, והאמת היא שזה לא נכון, ולכן חזון היום או חזון הכישוף אינם שונים מאחרים, והוכח שהשליח, תפילת האל ושלום עליו, ראו חזיונות ביום וראו חזיונות בלילה וסיפרו להם וסיפרו להם על פירושם, ולעתים קרובות החדית ', תפילת האל ושלום עליו, הוצא באומרו : (( בזמן שהייתי ישן אתמול … או שהראיתי כאלה וכאלה הלילה …)) זה מובן ממנו בלילה, והוא לעתים קרובות ישן בביתו או בבית של אחד המלווים ביום, ואז הוא ראה חזון, כמו חזונותיו כאשר הוא ישן בבית עובדה בן אלסמית עם אום הרם בינת מלחן, כשראה אותה עם מי שפולש בדרך אלוהים ואמר : אני מתפלל לאלוהים שיהפוך אותי לאחד מהם , והוא אמר : (( אתה בין הראשונים )) וזמן השינה שלו היה ביום, ובוכרי התייחס אליו בסאחי ח : הדלת של מי שביקר עם ואמר להם . כלומר, אחד מאלה שאמרו שהוא ישן בצהריים (אל- מו'ג'אם אל מוחיט – עמ ' 771) אבן עאון אמר בסמכותו של אבן סירין : חזון יום הוא כמו חזון לילה . אבן חג'אר היה זכאי באל-פת : פרק : ראיית הלילה, והוא הזכיר מיד אחריו פרק : ראיית היום, כך שאין הבדל מבחינת זמן, יום או לילה, והוא לא נחשב, וזה נאמר : יש הבדל ביניהם ובין חזון הכישוף הוא פרשנות מדויקת ומהירה יותר, במיוחד כששחר שחר והוא הגיע במוסנד דרך אבו סעיד אל-חודרי עם שרשרת העברה : (( הכי ראייה כנה היא דרך הצער )) , וזה מצביע על מהירות הפרשנות והנשירה , לא על האמת, ואלוהים יודע הכי טוב . כאן מדווח שכמה נהגי מכוניות ובחומרת עייפותם עשויים להירגע בכמה רמזורים, ובפרק זמן קצר זה הם עשויים לראות את החזון הכנה….

…ונאמר חזון החבוש במשפט בכל דרך שהוא ראוי לשבח משום שפירוש שמו בפרסית הוא צדק ומשמעותו ראוי לשבח, וחזון חבוש עבור הסוחר הוא רווח ומושל להגדיל את שלו מנדט, ובאשר לקנאה, אכילתו מעידה על פגיעה בכסף ובתועלת מצד לא-ערבים, ובאשר לאשחר זה בכל דרך שיש כסף ולא בשבילו חלק מהפירות מוכנים לכך , במיוחד אם הוא טעים וטעים ….

…ומי שרואה שאדם ידוע דוקר אותו בחנית עד שהפצעים שלו יהיו עבים יותר, אז הוא יכה בכסף אסור. אם החנית חותך בשר, איבר או עצב ויהיה בידיו של העושה, אז הוא יפגע בטוב ….

…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר: אם מישהו ראה שמישהו יורק על פניו, הוא היה דוקר את ביתו ….

…חנית לראות חניתות בחלום מסמל מלחמה, סכסוכים ומחלוקות, ומציין תסמיני דקירה ורווח לא חוקי . וניצחון הרואה על יריביו . והחנית היא המקבילה של המלך בתפקיד המדינה . והחניתות מציינות את הרפורמטור של הצבועים ואנשי העיוות . והחניתות מבינות את המשימות הגדולות ואת השלל הגדול . והחנית בחלום היא מקל מהלוטה, תעלה מצינורית וקו טעות . והחנית היא אישה או ילד או תעודת אמת או נסיעה . מי שיראה שיש לו חנית ביד, הוא יוליד ילד צעיר . אם החנית הייתה בסינאן, אז בנו היה שומר על העם . שבירת חנית היא באג אצל הילד . וכל שבר לא מספיק טוב בשביל זה . ומי שרואה בידו חנית בזמן שהוא רוכב, אז הוא כוח של גובה ותפארת . אם החנית יוחסה לסולטן ואז נשברה, אז תאונה מתרחשת בסמכותו . ואם זה מיוחס לאח, אז זה מצער אצלו, כלומר אם זה נשבר וזורק אותו ולא ניתן לתקן . ואובדן השן הוא מות אחיו או בנו, וגם המזרק . והחנית היא אח או בעל שמגן על בעליו . ומי שרואה בידו חנית בזמן שהוא מעביר אותה בשוק, אז יהיה לו בן זכר, ואם ישים אותה מאחורי דלתו או יכסה אותה ביד, אז אשתו יולדת משרתת . והחנית בלי ברזל היא בת לאישה ההרה, ולילדה ההיא היו בנות לפי מספר הקשרים של החנית אם הרואה ספר אותה . ומי שרואה סולטן נותן לו חנית, הוא מקבל מנדט . ואם החנית הייתה דגל, למדינה היה מוניטין . ומי שרואה אדם דוקר אותו בחנית, הוא פוגע בו בלשונו, ודוקר את כבודו . ואם מלך רואה שחניתו הרחיקה לכת, הרי שהוא מחשיך את צאנו . ומי שראה שהוא נדקר ברומח ודם זרם ממנו, הוא יזכה בתגמול על מה שהכה מהחלוץ . ונאמר : גופו בריא וכספו בשפע . אם הוא היה נעדר, הוא היה חוזר למשפחתו בשלום . ומי שחושב שהוא נפצע מחנית והפצעים נעשים קשים יותר, אז הפצוע מכה מהפצוע כסף אסור, כך שאם החנית נחתכת בבשר או איבר, וזה הופך לידי העבריין, ואז הוא מכה מהנפגע משהו שהוא ראוי לחייב . ומי שיראה שהוא נלחם באויבים בחניתו, הוא ישיג כסף שלא כדין ….

…אל-פאסד נמצא בחלום אדם המציית לשיחה . אם הוא שובר אדם בתצוגה, אז הוא נדקר, והוא איבה, ואם הוא נשבר לאורך, אז הוא מדבר על היופי והלחנים בקרב אנשים . וראיות אלמוסדוד לנחמה ולריפוי ממחלות . ומי שנתפס בחלום של איבר, צריך להבחין בו כשהוא ער . ומי שרואה שאיש צעיר מזיע את עצמו מזמן, ואז הוא שומע אויב מדבר או דוקר שמשפיע עליו . ואם יראה שאיבד את זיעתו, וזיעתו מנותקת, אז קרוב משפחתו ימות . ואם הפלבוטומיה בידו הימנית, אז הכסף שלו מכפיל את עצמו, ואם זה ביד שמאל, אז הוא מנצח על בן זוגו . ואם הוא רואה שאדם הסיר אותו, אז הוא שומע מילה מחבר, ואם דם יוצא מזיעו, אז הוא יזכה בתמורה, ואם לא יוצא ממנו דם, אז זה אמר שזה נכון ומי שעושה חטא יוצא . אם מלומד ישבור אותו והדם ייצא ממנו באגן או בצלחת, אז הוא יחלה . אם הוא שובר אותו ולא רואה דם, אז הוא שומע מילים מאשתו . ואם הוא מתעב דם שיוצא ממנו, אז הוא יחלה והוא ייגרם נזק בכספו . ואם אשתו יולדת בת אם הזרוע העליונה היא אורכית, ואם הזרוע העליונה היא אורכית, ואם היא רוחבית, אז מה שבינה לבין קרוביה ינותק מוות או חיים . ומי שרואה שהוא רוצה להתאבל, אז הוא רוצה לחזור בתשובה על החטא . ואם הוא חושב שדם ניצח אותו, אז הוא נמצא בגחמה והחטא מתגבר . אם הדם שחור, אז הוא מתמיד בחטא חמור ויתחרט ממנו . והזרמת הדם היא זרימת הכסף בכתיבת טיעון, והאיזמל הוא כמו העט, והדם הוא כמו הדיו, והבתולה אם היא יולדת, אז היא מתחתנת . פלבוטומיה לילד נימול . והאסיר ביקר בשארה, כי דם כלוא בוורידים . והאישה ההרה ביקרה אותה ואת לידתה . אם פלבוטומיה לא הייתה בחודש הלידה, היא בוטלה . והעשיר שילם לזכאת על כספו . הביקור של האישה האלמונית בעולם מגיע לאלה שראו אותה ….

…פגיון אם אתה חולם שמישהו דוקר אותך בפגיון, פירוש הדבר שאויביך הלא ידועים יגרמו לך לדאגה ולבלבל את דעתך . אם תתקוף מישהו עם נשק מסוג זה, תפקפק בכוונות ובכנות של החברים . סוג זה של חלום הוא מבשר של רע או רע . אם ראית אותו בחלום, משמעות הדבר היא איום מצד אויביך . אם תופס פגיון מידו של אדם, פירוש הדבר שתוכל לבטל את השפעת אויביך ולהתגבר על הג'ינקס ….

…קול הצרעה : אז הפגישות נעשות על ידי גבר דוקר, דוקרני, שלא נפטר ממנו ללא עזרת אדם זימה . באשר לקול הדירה, הוא שומע נאום טוב ממקום שהוא אוהב להגדיל, ואם זה שקר, המחלוקת היא באיבה והוא לא אוהב להפריע לדיבור ….

…פרעוש הוא בחלום דוקר דק עני וחלש, ומי שרואה כאילו פרעושים נושכים אותו, הוא יכה בצער ובאיום על ידי האנשים . ונאמר : מי שננשך על ידי פרעוש קיבל כסף . ודם הפרעושים מעיד על כסף מצד החלאות של האנשים ….

…להכות בחרב : להכות כבוד למען האל . ולראות את החרב המפורסמת בידו של אדם שהיה מפורסם בעבודה שעשה . והחנית נדקרה במילים . כמו גם בחרב, מקל ועמוד . אם הוא מציין את אחד הדברים האלה ולא דוקר, אז הוא לוקח מילה ולא מדבר אותה . ולהיאבק אם זה היה למען האלוהים והוא היה המטרה ונפצע מהחץ . כי הוא משיג את הצורך שלו מהקרבה לאלוהים הכל יכול . ואם היא בעולם הזה, הוא משיג את כבודה . אדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי שתי שורות של אנשים זורקות כל שורה, אחת מהן זורקת את השורה השנייה, אז אחת משתי השורות זורקת והן נפגעו, והשניים האחרים נזרקו כדי שלא לְהִפָּגַע. הוא אמר : אלה שתי קבוצות ביניהן, והצדיקים עובדים עם האמת והחוטאים מדברים שקר ….

…זבובים בחלום הם איש דוקר דק חלש, עני . מה שהיה בבטן שלו, זה היה כסף מאדם מרושע . אם הוא רואה שהזבובים נכנסו לו לבטן, אז הוא מתערבב עם אנשים טיפשים, ומדביק מהם כסף אסור שאין לו הישרדות . אם הוא רואה זבוב עף על ראשו, אז יש לו אויב חלש וערמומי, שרוצה להיות עליון עליו, על ידי נשיא שמאיים עליו בצו, והוא לא נבהל מכך, ולא מאיים אותו . ומי שרואה שזבוב נופל עליו ומתכוון לנסוע, הוא לא יעזוב אותו . ומי שרואה שהוא אוכל זבובים, הוא אוכל כסף אסור . ומי שיראה כי זבוב בפיו, הגנבים יתפנו בו . ומי שרואה כי זבוב נפל על חלק מכספו, שייזהר מהדבר הזה מגנבים . ומי שיראה שזבוב, יתוש, צרעה או דבורה נכנסו לאפו, הוא יקבל טוב, ברכה, כבוד ומדינה . ומי שרואה שהוא הרג זבוב השיג מנוחה ובריאות, ומי שרואה שזבובים רבים נאספים בביתו, הם אויבים, הוא רואה אותם לא נעימים . אם המטייל רואה את הזבובים נופלים על ראשו, הכסף שלו נעלם . הזבובים הם יריב עז וצבא חלש, ועשויים להצביע על פגישתם בפרנסה טובה, ועשויים להצביע על רפואה לאלו הסובלים ממחלה, וראייתו עשויה להצביע על מעשים רעים או ליפול למה שנחוץ לבסיס ….

…ומי שרואה הרבה אבנטים באוויר, זה מצביע על הגעתו של חייל למקום ההוא, והצרעה נאמרה כאדם עם קוץ, וקולו הובטח על ידי אדם דוקר, שממנו אדם יכול היה להגיע רק להיפטר מאיש זימה שיעזור לו ….