ומי שרואה שהוא הבעלים של מספר סוסים או רואה אותם איתו, אז הוא עוקב אחר מצב בו הוא שורר ועשוי להיות ראשם של אלה שאינם זכאים למדינה ….

…ובעל הצבא, איש דעת וקנה מידה ….

ומי שחושב שהוא שותה משקה מריר ומריח כמו אבסינת, זופה, משתה הדס וכדומה, אז זה מעיד על טוב, תועלת וצדק בדת ובעולם ….

ומי שרואה שהוא מאורס והיה נסיך, מלומד או מעסיק וסיים את דרשתו, אז הוא הוכיח את הנהגתו ואת עמדתו ומילא את צרכיו, ואם לא יתארס, העניין שהוא ביקש יהיה קשה עבורו והוא עשוי להיות מפוטר מעבודתו ותפקידו ….

ומי שרואה שיש לו גלגל ולא יושב עליו, אז המחלה והעייפות יהיו קלים וקלים יותר ….

…ומי שראה דרך עליו, הוא יכה על ידי הבית עד סוף ימיו . מי שהפרח הופיע עליו, הוא קיבל את החסד וכך גם צדק . ומי שרוכב על כוכב לכת, תהיה לו סמכות, שיפוט, תועלת ושלטון . כמה מהם אמרו : מי שרואה שכוכבי הלכת יצאו מהשמיים, כספו נעלם, אם הוא עשיר, ואם הוא עני, הוא ימות . כי מי שרואה כוכבים קטנים בידו, הוא ישיג זכר או שליטה בקרב אנשים . ומי שרואה כוכב לכת על מיטתו, אז הוא מוזכר, ואז הוא עולה על חבריו, או שהוא משרת אדם מכובד . ומי שראה את הכוכבים התכנסו ונדלקו, הוא מציין שהוא ירוויח טוב מבחינת נסיעות . אם הוא נוסע, הוא ישוב למשפחתו בהנאה . כמה מהם אמרו : מי שרואה את כוכבי הלכת מתחת לגג, הרי שזו עדות רעה, והיא מעידה על הרס בית בעליו, והיא מעידה על מותו של בעל הבית . ומי שרואה שהוא אוכל את הכוכבים, הוא אוכל אנשים ולוקח את הכסף שלהם . ומי שבולע את זה בלי לאכול, האנשים האצילים יתערבו בענייניו ובסודו, ואולי יעלבו את החברים, שאלוהים יהיה מרוצה מהם . ומי שקולט את כוכבי הלכת, הוא ילמד מהמלומדים . באשר לחמשת המכוניות, שבתאי : בעל ייסורי המלך . הקונה : בעל כספי הנכס . ומאדים : בעל המלחמה של המלך . ונוס : אשת המלך . ומרקורי : סופר המלך וסוהיל : פרסום, וכך היה פריק . אל-שרי : פולחן ללא אלוהים, יהא מהולל ונעלה, ופרשנותו כוזבת . בנאת ארון מתים : מלומדת מכובדת, כי היא אחד הכוכבים שהוא מדריך בחשכת היבשה והים . ומי שרואה את הכוכבים מפוזרים מהשמיים, זה מוות של מלכים או מלחמה בה קבוצת חיילים נספתה . ומי שרואה שהתיבה מסתובבת איתה או זזה, אז הוא נוסע ועובר מהבית לבית ומצבו משתנה . ומי שהופך כוכב מהכוכבים שהוא מונחה על ידו, אז אנשים צריכים אותו בענייניהם, בניהולו ובדעתו ….

…באר מים בחלום, אישה צוחקת וזקופה . אם אישה רואה באר, אז הוא איש בעל נימוסים טובים . והבאר הוא כסף או מדע, או איש גדול או כלא, או הגבלה או הונאה . ומי שרואה שהוא חפר באר ויש בו מים, הוא מתחתן עם אשה עשירה ומתעתע בה, כי קידוח הוא רמאות, ואם אין בו מים, אין לאישה כסף, ואם הוא רואה שהוא שתה מהמים שלה ואז הוא מכה כסף מרמאות . ואם הוא רואה באר ישנה ביישוב, בבית או בכפר שממנו שואבים היצואנים והמגיעים עם החבל והדלי, יש אישה, או בעל אישה, או ערכיה, ואנשים מרוויחים ממנו בפרנסתם, ויש לו זיכרון טוב בכך . אם הוא ראה שהמים שוצפים מהבאר הזאת, אז הוא יצא מזה, ואז הם היו עצובים ובכו במקום ההוא . ואם הוא רואה שהוא חופר באר להשקות פרדס, אז הוא לוקח תרופה שאיתה הוא מקיים יחסי משפחה עם משפחתו . אם הוא רואה את הבאר שלו עולה על גדותיה עד שהמים נכנסים לבתים, אז אם זה יכה בכסף זה יהיה אסון עבורו, ואם הוא ייצא מהבית, הוא בורח מהם ועובר מכספו באותה מידה שהוא עזב בית . אם הוא יראה שהוא נפל לבאר מים, אז הוא מתנהג עם אדם עריץ שאינו צודק, והוא ייפגע מזימתו ומעשהו הפסול, וענייניו יהיו קשים עבורו . אם המים צלולים, אז הוא עובד עבור צדיק שמסתפק בו . אם הוא יושב על באר, מתייחסים אליו כאל אדם ערמומי, והוא ניצל ממזימתו . אם הוא רואה שהוא נופל או נשלח לבאר, אז הוא נוסע . והבאר, אם אדם רואה זאת במיקום לא ידוע, ויש בו מים מתוקים, הרי זה עולמו של האדם, ובו הוא יתברך, חי, יחי חיים כמו מים , ואם אין בו מים אז חייו נגמרו . קריסת הבאר היא מות האישה . אם הוא רואה שרגליו משתלשלות בבאר, אז הוא זומם עם כספו כולו או חלקו . אם הוא יורד בבאר ומגיע למחצית ממנו, אז הוא קורא לזה ואז הוא נוסע . אם הוא שומע את הקריאה לתפילה באמצע הבאר, הוא מבודד, גם אם הוא שליט, והוא מפסיד גם אם הוא סוחר . ונאמר : הרואה באר בביתו או בארצו, הוא יזכה בשפע בפרנסתו, יקל לאחר מצוקה, ויתרום מבחינת זה לא נספר, כי ראה שהוא נפל לבאר דרגתו ומולו נופלת . אולי הבאר מעידה על האב והילד, המנומס והקבר, ההונאה ומילוי הצרכים, המסע והדרישה, המחסור והנדיבות . ולכל באר יש פרשנות : באר הבית מעידה על בעל הבית או על חנותו, על אשתו או על משרתו, או על כספו, מותו או חייו . הבאר השבורה תשבש את הנסיעה והתנועה . והבאר ברחובות מעידה על המסגד או על חדר האמבטיה, ואולי הבאר מעידה על האישה הנואפת אליה מגיעים כל אחת . והבאר החמה מעידה על המשמר שלה . ובארת הדרך מעידה על הפות אחרי המצוקה . ובאר גלגל המים מעידה על העולם בו אנשים מסוימים שמחים, ואחרים עניים, ואולי זה מעיד על בית הידע ובתי הספר לתלמידים . ואם אדם ראה את באר זמזאם בנתיב או במדינה ידועה, הוא היה מביא לאותו מקום אדם שיועיל לעם בתחנייתו או בחסדו . אולי זה הצביע על הניצחון של תושבי אותה מדינה על אויביהם ועל שפע ברכתם, ואולי הגשם המועיל ירד עליהם כשנזקקו לכך . אם הוא ראה שהוא עומד על באר ושואב ממים טהורים וטובים, אם הוא היה מלומד הוא קיבל ממנו באותה מידה שהוא צייר, אם הוא היה עני הוא הרוויח כסף, ואם הוא היה רווק, הוא התחתן, ו אם אשתו בהריון, היא מביאה ילד במיוחד אם הוא מצייר דלי, אחרת יש לו סיבה לוותר על אודות אנשים ולהתלהם אליהם . ואם הוא חיפש צורך, הוא מילא את צרכיו, ואם הוא מקווה לנסוע, הוא היה נוסע והוא היה מרוויח בנסיעותיו יתרונות גדולים . אם הוא ביקש בקשה שקרתה לו, ואם קיווה לתקווה, הוא הבין זאת, ואם הבאר קרובה לשוחד, הוא היה אדם נדיב, ואם הוא זרוע רחוק, הוא היה אדם קמצן, ואז מי הבאר הצביעו על פוליתאיזם וחוסר אמון באלוהים הכל יכול . הבאר עשויה להצביע על ספק בנוגע לדת, משום שהיא הפוכה מביר ריב . ומי שרואה שהוא מסתכל בבאר, אז הוא חושב ומסתכל על אישה . מי שרואה כי בארו מקופלת, ואשתו חולה, או בתקופה שלאחר הלידה, היא תינצל ותפטר אותה ממחלתה ….

…הגג הוא בחלום איש בעל עוצמה רבה, ואם הוא רואה גג שכמעט יורד עליו, הוא יפחד מאיש בעל כוח רב . אם הגדם נשבר, זהו מותו של בעל הבית עם מזיק שנגרם לו . ומי שיראה שגג ביתו נוטף ממנו, זה כמעט ולא יקרה למת או לחולים . ומי שרואה שהוא מעל גגו, ורוצה לרדת ממנו ואינו מסוגל, אז הוא כלוא . ומי שרואה גג שנופל עליו יתענה, ומי שרואה את הכוכבים מתחת לגגו, גגו ייהרס ….

…קרסוליים הוא בחלום בן . ומי שחושב שיש בזה זהב, אז הוא חולה, או שיש לו טעות בדת שלו, ואם הקרסוליים נמצאים על האישה, היא בטוחה מפחד, ואם היא בלי בעל היא מתחתנת עם בעל נדיב ונדיב, היא תראה טוב ממנו . ומי שרואה שיש לו קרסול זהב או כסף, הוא ייפגע מהם, צער, מאסר או ריסון . ונאמר : שני הגברים מחזיקים את השרשראות שלהם . שום דבר מתכשיטים אינו מתאים לגבר בחלום, למעט השרשרת, השרשרת, הטבעת והעגיל . ומה שאישה ראתה בקרסוליה של טובות או שחיתות, הפרשנות לכך היא בבעלה, ואם אין לה בעל, אז הקישוט שלה בקרב אנשים הוא כמו היופי של הרגליים והמראה שלהם . והסמל בחלום הוא גובה, רוחב, תהילה ויופי ….

…אח עשוי לראות אדם בחלום כאח, סבא, דוד מצד אב, דוד או מישהו שיש לו חלק בירושה, כל זה מעיד על עבודת השיתוף או העזרה בכסף . וחלקם עשויים להתייחס זה לזה גם כן ….

…לגבי הריר : מי שרואה כאילו יש לו ריר . מכיוון שהוא ממלא את חובו, או חוסך מהם, או שהוא מתיר לעם לעשות דבר שעשה . נאמר כי הריר הוא המדריך של הילד, כמו גם הראיות לכך שהכוס נוצר מריר האריה . ומי שרואה שהוא רוכב על האדמה, תיוולד לו בת . אם היה רואה כאילו הוא עובר על אשתו, היא הייתה נכנסת להריון ויולדת בן . ואם יראה את אשתו מפילה אותו, היא תלד בן או תגמל בן צעיר, וכל מי שקיים יחסי מין בבית של גבר, הוא מתחתן עם אישה מאותו בית, בין אם מותר ובין אם אסור . אם הוא נתקע במיטת גבר, אז הוא בוגד באשתו. אם הוא נועץ במטפחתו, הוא בוגד בו במשרתו. אם הוא רואה שהוא מתאבל, ואישה לוקחת את הנזלת שלו, אז היא מתעתעת בו ונושאת אותה . אם הוא רואה כאילו הוא שוטף ריר של מישהו אחר, אז גבר מרמה את אשתו, והוא שואף לכסות אותו, ולא להסתיר . אם הוא רואה שהוא אכל את הנזלת שלו, הוא אוכל את הכסף של בנו . ואם אכל ריר של מישהו אחר, אכל את כספו של בן אחר . אם הוא רואה כאילו יש לו נזלת באף, אז חזונותיו מעידים על חוט אשתו . ואם ראה כאילו הוא מתעטש ויצא בעל חיים מאפו, מיוחס לו ילד אחר . אם החוץ היה אריה, הוא היה בן גנב . אם זו הייתה יונה, אז בת אהובה . אם הוא רואה את הליחה שלו זורמת, הוא הכה בילדים כמוהו, ואם הוא רואה אדם עם תפר בבגד, הוא יחבר אותו לנישואין ….

…2 – זמן לראייה : היבט זה הוא מעברי חומר במיוחד ; מכיוון שהם אלה שעוסקים בכך , מכיוון שלדעת זמן החזון יש חשיבות רבה למעבר , וחזונות מסוימים עשויים להיות סימן לנישואין, להריון או להצלחה בלימודים , אז השאלה לגבי הזמן של החזון נחוץ כדי שהאדם שעובר על שאלת החקירה והתובנה יוכל להביע את הקשר שלו עם הזמן . חזיונות כמו גם זמן עם קשר חזק עם הביטוי , מה לראות החום הקיצוני הם שונים ממה שנראה על החומרה הקרה , Valenar, עבור למשל, את האשמה הראשונה , ו ב שני לשבח ופרות ב החזיונות שהיו נתפסים אכלו בזמן שהם מברכים , והיו נתפסים הנאכלים ללא בזמן הלא הנכון , ובעיקר כי הוא ראה בזמנו ובזמן שלו הוא טוב ביטוי . כאילו ראה שהוא לובש בגדי חורף בזמן החורף הזה טוב וההפך הוא הנכון , וכמו שראה שהוא מבצע חג'ג 'וזמן הראייה בזמן חג'ג' שונה מאלה שראו שהוא עשה חג'ג 'בשעה זמן שאינו זמנו , וכן הלאה , אנו מוצאים כי לשאלתו של המביע אודות זמן החזון יש את היתרונות שלה . האם זה דבר אחר לקרוא לו שאלה לגבי חזון התקופה , כמה מהשואלים על חזונות אומרים לך : ראיתי כאלה ואחרים, ומופתעים מלהגיד לך אירועים ישנים המתרבים לשאול על הזמן של אלרה או אומר לך : זה הוא של כאלה בשנה , וגם זה סוג של חזיונות עשוי הושגו עבור הצופה, אין תועלת מן הפעולות של המוח בו ואין טעם זה עבור המעבר ובגלל זה הוא מזניח אותה , ו עדיף לספר את החזונות במעבר בזמן שנוח לו ולא להגזים בכך , וכמה מחברים הצהירו כי ביטוי החזונות עדיף לאחר עלות השחר ולפני שהשמש זורחת משתי סיבות : ראשית : איש החזון זוכר החזון לא שוכח לא לקח להם הרבה זמן אחרי , ואת השני : יחסיו חוצים זה זמן טוב יותר מאחרים להשתתף הבנה של שני המעברים , עליו השלום, אמר לו 🙁 אלוהים יברך האומה שלי Bkorha ) (1 ), ולעניות דעתי הצנועה n כי הקצאת הזמן ללא זמן ההעדפה לפעם אחת על פני האחרונה היא יחסית ומשתנה מאדם לאדם, וזאת בשל הרגל המעבר מלכתחילה . האם דבר אחר צריך לעשות בזמן , יש הסבורים כי חזון היום חזק יותר מחזון הלילה, וגם זה אינו הוכחה חותכת לכך , וחלקם אמרו : הוא נותן לה את מה שהיה מנמנם , ובתוך שלי הדעה, הדבר החשוב הוא לקצץ את החזון אם החזון , מכיוון שהנפש עשויה להיות עסוקה בבכאלח בחיי העולם ומכיוון שמלכות הרואה קרובה אליו ומכיוון שיש בו משהו רצוי למהר , כגון דחיפת טוב או אזהרה מפני חטא וכדומה (2). ____________________ (1) הוא מסופר על ידי האימאם אל-טירמידהי בספר המכירות, פרק על מה שמגיע מוקדם בסחר – התייחסות קודמת – והוא סיפר ​​על ידי אבו-דוד בספר הג'יהאד, פרק על חדשנות בנסיעות – התייחסות קודמת – , והאימאם אבן מג'אה סיפר את זה בסעיף סחר המסחר על מה שמבקשים מברכת בכור – התייחסות קודמת וזה סיפר על ידי אחמד במוסנד שלו במוסנאד של עשרת המיסיונרים של גן העדן וממוסנאד של האימאם עלי בן אבי טאליב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – התייחסות קודמת – והוא נאמר על ידי אלדראמי בספר האדונים , פרק, אלוהים יברך את אוממה שלי בכורה – התייחסות קודמת . (2) ראה : אל- נוואווי על ההסבר של סאהיח מוסלמי – התייחסות קודמת – (15/35) ** צוטט מאת ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…הסוג השלישי של חזיונות : אשר הוא בהשראת כל העבדים , והקליט כמה חזיונות חוקרים אומרים : כאשר מתבהרים עצמו , ולהיפטר סודותיו של רעיונות רעים , ולכבד את לבו, את הזיכרון של אללה , לא רואה רק באמת כנה , וכי הוא החזון האמיתי כי כפי שתואר להיות חלק הנבואה (1). הנביא הקדוש, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אומר בחדית 'המוסכמת שהוא עם אחמד במוסנד שלו גם מהקריינות של אנאס בן מאליק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו : ~ חזון המאמין הוא חלק מארבעים ושישה חלקי הנבואה ”(2). הכתר כאשר הדיבור הזה מושהה מכיוון שהוא כולל כמה מהנושאים החשובים : אני אומר : החדית 'הזה סיפר מקבוצת בני לוויה שונים מילולית , סיפר ​​לאנאס את השייחים האלה , ומסופר על ידי האימאם אחמד ושייחים כמו פולחן שקט , כמו גם אבו. Dawood ו- Tirmidhi , ומסופר על ידי האימאם אחמד ושני השייחים ואבן מג'אח מהחדית 'של אבו הוריירה . במשך מספר החלקים : כמה רומן באו או לכסח מוגבל רק אל העד כאמור ההסבר של מוסלמי Sahih – Nawawi כמפורט : זה הגיע בוכארי ומוסלמי : ~ חלומות הם חלק ~ של הארבעים – שישה חלקים של הנבואה ~ כמו בעבר (3). על פי עד המוסלמי ~ של ארבעים – בת חמישה חלקים ~, גם נאמר : ~ חלק שבעים .~ על פי Tabaraani : ~ חלק שבעים – שישה חלק ~ . כדי Ibn'Abd אל-Barr של רומן : ~ עשרים ושישה חלק .~ כאשר האימאם אחמד ~ חלק מהחלק החמישים .~ על פי אל- טירמידהי : ~ חלק מארבעים והחלק ~ . כאשר טברי : ~ חלק מארבעים ותשע החלק ~, ויש לו גם : ~ של ארבעים וארבע .~ הוא הגיע גם מאבן עבאס : ~ חלק ארבעים חלק . ~ אנחנו כאן מול כמה רומנים ופחות חלק מהעשרים ושש ורובם של השבעים ושש , אמר נאווי בהסבר על המוסלמי האמיתי (4): ההבדל הזה מתייחס למקרה של ההבדל הרואה , המאמין הוא טוב להיות חלק כומר וואה של הארבעים – שישה חלקים ואת החלק החוטא של שבעים חלקים , The ההבדל של אנשים אוהבים מזרנים ובכל פעם שאמרתי החלקים היו החזון קרוב יותר לאמת , וזה נאמר להיות כי של אשר החלק הנסתר של השבעים , וכמובן חלק הארבעים – שש . שייח אמר מוחמד בן Uthaimin, שאלוהים רחמה עליו : העובדה כי המספר הוא חלק תואם ארבעים ושישה חלקים למציאות ביחס התגלות שהתגלתה לי, הנביא, יהי רצון שתפילת אלוהים ושלום עליו, כי ההתגלות הראשונה הייתה החזון הצדיק מרבי אל-עוואל לרמדאן, וזה חצי שנה , ואז אלוהים גילה לו אחרי זה ב התעוררות למשך שארית חייו , אם אתה מייחס על רקע זה לשאר עידן ההתגלות, זה היה חלק מארבעים ושישה חלקים : כי ההתגלות הייתה עשרים ושלוש שנים ושישה חודשים. ~(5) העובדה שהחזון היה חלק מהנביאות הפכה לבעייתית למרות שהנבואה נקטעה במותו של הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ואזכיר כמה מהנאמר בהבהרה. זה . הוא אמר המשמעות של פסוק להיות חלק הנבואה : כי טוב כנה המוסלמי, מתאים במקרה אם הנביאים, אשר רואים את הבלתי נראה, שבניגוד הכופר החוטא המעורבב, ולעקוב אחר זה כדי לומר אימאם מוחמד Safaareeni על ידי ואמר : ( אך דומה במקרה של נביאי הבריאות של חזון והבהירות של שלו והנפש לגעת בנשמה שלו אם הוא ישן בתחום הממלכה ). הדבר נכון לא רק יודע את סמוי הוא יתברך אמר כמה מדענים : את המשמעות של להיות חלק חלקי הנבואה של מטאפורה , אשר מדוברת באישור הנבואה ; זאת, משום שהיא מהווה חלק הנבואה . זה נאמר : כלומר : זה חלק מהידיעה שלה, כי זה היה לנתק ונבואה זו פלמה תישאר ס . ונאמר : המשמעות של להיות חלק מחלקי הנבואה דומה לזה באמיתות החדשות על הנעלם ; הידיעה על הנעלם היא אחד מפרי הנבואה . מסקנה של הצעה זו : כי החזון של הכופר אינו במקור מחלקים של הנבואה , ואחרי חוטא, אשר כמו הכופר , החלק מהם הזכיר כי החזון של החוטא הוא אחד החלקים המרביים נותר מאמין מוסלמי טוב מי שחזון מסוג זה אומר הוד מלכותו של רחמי אלוהים ודואג לדבר זה : ( זה מדבר על שיחות דומות בהן אנו מאמינים ו- NCL פירושו להיות סופר עליו השלום ולא להיכנס לפרשנות זו של החלק של מספר זה וחוכמה, רומנים מגוונים במיוחד בכמות המספר מספקים גם אלוהים יודע את בלמרד מה הכוונה בכך ) א . ה (6). החזון של טובת קטעי ההתגלות , עשוי להיות גורם לחוקי חלק מההוראות וכי החזון של שלום אברהם להיות עליו , היה אברהם היה נדר כי ה ~ בנו חיים של שרה לשחוט להקריב, שראה בתוך חלום : כי כבוי נדר שלך (7) , וכן ראיון עם אחיו טפיל עיישה, אמה אודות אומר מה צוואות אללה ומוחמד צוואות, ואת Messenger ואז הורה להם לומר : מה אלוהים רוצה לבד , או מה שאלוהים רוצה ואז מוחמד , ולא אומר : מה אלוהים רוצה ומוחמד (8), וחזונו של עבדאללה בן זייד בקריאה לתפילה ובחקיקה של הקריאה לתפילה לאחר שהוכח. אלוהים עליו ועניק לו שלום שהוא אמר על כך : זה חזון אמיתי . אבו בכר, שאללה גם (9) סביב המגן שדד אותו לאחר מותו והתאוששותו של חזון זה ויישום המצווה על ידי ויתפוס את מגן מי שנמצא בידו , אך אבו בכר הוא הח'ליף הראשון וולר. אשדן, בין אלה שזכרו את השליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, חריצותו בכך וקבלת המלווים את האיג'יתאד הזה בנוכחות הקוראן המעידה על אמיתות מקובלת , וישנן עדויות רבות ל כאלה בספרי ההלכה , אך כיום לא מותר ליישם צוואה או עניין הקשור לחוק באמצעות חזונות, לא הסיבה וגם לא השריעה כאל סוד לאף אחד עם הלב . החזון הטוב הזה הגיע מלווה גדול זה להבטיח לנו את קיומו של אדם צדיק, כאשר המדענים הכירו בבניין האמנותי המודרני הזה על הנביא עליו השלום, והוא אמר : ~.. וחזון אסקד~מ של אסדק חדש . .. ~ והוא ישיב ברוך השם . וזה אומר עליו שלום : ~את החזון של המאמין הוא חלק ….~ Modern , כולל אישה מאמינה צדיקה כמו כן , יש בוכרי שכותרתו ב שלו Saheeh : את הדלת של רואה נשים , שצוטטה על ידי אבן חג'ר : מה אבן Battaal הסכים כי החזון של הצדיקים האמין שמה נכלל אומר עליו שלום : ~את החזון של חלק טוב המאמין של הנבואה ,~ יש הבדל בין גברים לנשים מבחינת חזיונות , אך ייתכנו הבדל במונחים של אלטבירה ולמברון אומרים : שאם אישה ראתה את מה שאסת עמו של ה 'הוא בעלה , והם אמרו : כמו כן, לילד יש את החזונות שלו לרוב להוריו , ואלוהים יודע (10). אני חוזר לסיפורו של תאביט בן קיס בן שמאס, וזה היה אחד מבחירת המלווים, שאלוהים יהיה מרוצה מהם , והוכח כי שליח האלוהים, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום. אליו : “ הו תאביט, האם אינך מקבל לחיות אדם טוב ולהרוג קדוש מעונה ולהיכנס לגן עדן? ~ סעיד מליק בן אנאס, אשר הוא אחד המספרים של החדית. : בן קיס קבוע נהרג בשהיד היונה (11). קבוע ו הסיפור כי ציינו את בנו של ערכים (12) אמר : On יום א – Yamamah, מלחמה נגד כופרים , קבוע עם ח'אלד בן וואליד יצא להילחם Musaylimah כשהם נפגשו Tkhvoa מתמדת, אמר סלים Mawla אבו Hudhayfah : הנה, כך שאנחנו נלחמים עם שליח אללה עליו ועל מתן שלום , אז כל אחד חפר בור, אז הוא עמד ונלחם עד שהם נהרגו. באותו יום הגיע אליו מגן עם אבנים יקרות, וגבר מוסלמי עבר לידו ולקח אותה , בעוד גבר מוסלמי ישן כשהגיע אליו בשנתו . כל תיקון – הוא אמר לו : אני ממליץ לך להיזהר ממצות אומר שזה חלום ותדהא , העברתי את מה שהרג אותי אדם מוסלמי לקח את דרעי , וונשל באנשים הרחוקים בסוסת האוהלים שלו – ווסטין – שפשוט עליזה . הכף מגן לדפוק כל סכום של אבנים – ומעל פתילי עזבו – אשר מונחת על הגב של בעלי חיים עבור הנסיעה ' הביאו את הנצח הוא פעם לשלוח אל דרעי לוקח אותו , ואם העיר ספקה את Messenger ח'ליפה של אללה, עליו השלום פירושו אבו בכר , אמור לו : עלי הוא של דת כזו וכאלה מהכיתה הישנה שלי , אז האיש מגיע לנצח , ואומר לו , אז הוא שלח אל את המגן, והוא בא ומצא אותו כפי שאמר להם בחזון מתחת לחוט, ואז הפרסים כמוהו , ואבו בכר אישרו את שארית צוואתו . אבו עומר בן עבד אל- בר אמר, ובכירים אחרים , כמו גם השייח 'מוחמד בין סאלח אל- עותמיין, לאחרונה, רחמי אלוהים עליהם : העבירו את אבו בכר ואחרא על קיומן של ראיות המראות כנות, אבו עומר בן עבד אל. – אמר בר : איננו יודעים שאיש מאושר, רצונו לאחר מותו הוא בן קאיס מתמיד, אלוהים ירחם עליו, א . ה (13). אם אתה גם לציין : הסכם ח'אלד בן וליד אבו-בכר שלו מלווה איתו לעבוד את החזון הזה, ואת היישום מה הגיע . _________________________________________________ (1 ) מוחמד HLA Wei – op – p. 5 . (2 ) משוחררים : מסופר על ידי בוכרי כמו הפתיחה (12 /373 , 383, 404 ) – אופ -, וכתוצאה מוסלמית הגרעיני (15 /22 , 23 ) – אופ -, ואל – Tirmidhi בספר של התגלות הפרק שהחזון של המאמין הוא חלק מארבעים ושישה חלקים של הנבואה – התייחסות קודמת – ובפרק מה שבא בחזון הנביא, תפילת האל ושלום עליו, המידה והדיבל המסופר על ידי אבו-דוד בספר הספרות, פרק מה שבא בחזון – התייחסות קודמת -, ואבן-מג'ה בספרם הם מונחים בספר ביטוי החזון, הפרק על החזון הצדיק ש המוסלמי רואה או דואג לו, ואת דלת האנשים האמיתיים ביותר לחזון שיוחס להם לאחרונה – התייחסות קודמת – ואחמד בשאר מוסד הרבים במוסנאד באבו הוריירה ובמוסנאד. של אנאס בן מאליק – התייחסות קודמת -, והדרמי בספר החזון הוא פרק במוס החזון של lim חלק מארבעים ושש החלק של הנבואה – התייחסות קודמת -. (3 ) ראה שם . (4 ) הסבר גרעיני של סאהיח מוסלמי ( 15/21 ) – התייחסות קודם . (5 ) מוחמד'תאמין, נאמר ספר שימושי על מונותאיזם ( 2/348 ) – אופ . (6 ) הרחבה ראה : מוחמד Safaareeni – אופ – (1 /808 ). (7 ) להאיר את גודל הפרשנות של אבן עבאס אבו טאהר טורקיז עבאדי – דאר חשב – ביירות ( עמ ' 377 ) 0 ואבן חג'אר – אופ ( 12/377 ). (8 ) נאמר על ידי האימאם אבן מג'ה בספר Alkavarat דלת האוסרת מה לומר ברוך השם ואתה רוצה – אופ -. (9) Ibn ' – op – ( 1/349 ). (10) op – ( 12/392 ). (11 ) את האדיט הזה סיפר ​​אבן חג'אר באל- פת ', אמר כי משדר התייחסות חזק זה שסיפר אבן סעד מען בן איסה לבעליו . מסופר , Daaraqutni ב ומטורף על ידי איסמעיל בן אבי Uys עבור הבעלים כמו גם . (12 ) רוח . בן הערכים fatawa , בית הספר הערבי – להשיג : ד . מר Jumaili , אני 1412 (13 ) ראה : ערכי אבן פתאווה – אופ – עמ '. 43 . ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…ההקלה אחרי מצוקה ומצוקה 99 – – בסמכותו של ח'אלד בן יזיד אל-אזדי, אמר לי עבדאללה בן יקוב בן דאוד, אמר : אבי אמר שהמהדי נעל אותי בבאר ובנה כיפה מעליו, ו נשארתי שם במשך חמש עשרה עולי רגל עד שעברה הירושה של אל-רשיד, וכל יום ניתנו לי כיכר וכוס מים הוא הנחה את זמני התפילה. כשבא ראש ראש שלוש עשרה צליינים אליי בשנתי ואמר : אנחנו על יוסף, אדון, אז הוא הוציא אותו מתחתית חלול וענן סביבו. הוא אמר : הודיתי לאלוהים ואמרתי : הנרתיק הגיע. הוא אמר : נשארתי בסביבה ולא ראיתי כלום, אז כשבא ראש השנה זה הגיע. הבא אמר לי : אלוהים יביא אותו לפרג 'שיש לו משהו כל יום ביצירתו. הוא אמר : ואז הקמתי מעגל ואני לא רואה כלום. ואז הגיע זה שבא אחרי השנה ואמר : יהי המצוקה בה נסעתי תהיה הקלה יחסית, אז הוא מפחד, והזר יבוא. : כשהפך לנאודה, חשבתי שאני עוזן מתפלל חבל שחור של לי ואמרתי לי : אני אקשיח את קרבו, ועשיתי את Vokhrgeony כשפגשתי את ה- Vantlgulwa Pei של סינקופה האור האופטית, והוצג לי בחינם על הטוב ונאמר לי : שלום מפקד המאמינים, אמרתי : ברד אל המפקד הנאמן אלוהים של רחמים וברכה להיות עליכם , מהדי אמרו : אני לא בתוכה. אמרתי : שלום עליכם, מפקד נאמנים, וחסדי אלוהים וברכותיו עליכם הו, אל-האדי אמר : אני לא איתו. אמרתי : שלום עליכם, מנהיג הנאמנים, ורחמיו וברכותיו של אלוהים. הוא אמר : אל-רשיד, אז אמרתי : אל-רשיד. הוא אמר, יא יעקב, בן דוד, אלוהים לא התערב לאף אחד, אלא שנשאתי לי ילדה על צווארי הלילה, והזכרתי שנשא אותי על צווארך ונפלתי בשבילך מהמקום בו הייתי והוצאתי אותך החוצה. הוא אמר : כיבד אותי והתקרב למושב שלי. הוא אמר : ואז יחיא בן חאלד התחפש לי כאילו הוא חושש שהוא התגבר על מפקד הנאמנים בלעדיו, אז פחדתי ממנו, אז ביקשתי את החאג ', אז הוא נתן לי אישור, והוא עדיין התגורר במכה עד הוא מת שם (1)….

…אבו סעיד, המטיף, אמר כי האזור מתפרש על ידי אב, דוד, בן או איש בקרב הראשים, או מי שהאיש מבקש עזרה בענייניו ….

…אבו מוחמד עבדאללה בן עלי בן חמאד אמר לנו, בסמכותו של אבו סעיד איסמעיל בן איברהים, הוא אמר : שמעתי את אבו אישאק אל-חוואס באל-שאם אומר : אדם נהג לשרת את דאווד אל-תאי וזכה לכינוי. אבו עבדאללה . אמר לו : אם אתה מת, שטוף אותי ואל תספר לאף אחד עלי . לדבריו, כשמת, ראיתי אותו בחלום על נגיב במודג ', שיש בו ארבעת אלפים דלתות, עם צללית נינוחה, והרוח כושלת, אז אמרתי, דוד, אלוהים יצטרף אלי . הוא אמר : הצילו שלוש פעמים ממני : רפאו את פצעי הבטן ברעב, ונתקו את העולם בצער, והעדיפו את אהבת האלוקים הכל יכול על רצונותיכם ולא אכפת לכם מתי תתקבל ….

…בפרשנות חזון המסגד, המיהראב, המגדלור ומועצות הזיכרון, אמר לנו עבדאללה בן חמיד אל-פקיה, הוא אמר: איברהים בן מוחמד אלחרווי אמר לנו, הוא אמר: אבו שקיר מיסארה בן. עבדאללה אמר לנו, בסמכותו של אבו עבדאללה אל-אג'לי, בסמכותו של עמר בן מוחמד, בסמכותו של אל-עזיז בן-אבי דוד, הוא אמר : זה היה אדם במדבר שלקח מסגד, והוא עשה אבנים בליבו, אז כשסיים את תפילתו, אמר אבני אני מעיד לך שאין אלוהים מלבד אלוהים . הוא אמר, ואז האיש חלה ומת, והוא הפך את נשמתו, והוא אמר, וראיתי בחלומי שהוא אמר לי ללכת לגיהינום, וראיתי שאחת מאותן אבנים הייתה עצם, ואחת משערי הגיהנום נחסם ממני, אמר עד ששאר האבנים חסמו את שערי הגיהינום ….

…הכבשה : אישה אמידה ונוחה, על דבריו בסיפור דוד עליו השלום . ומי שמתחתן עם כבשה, הוא מקבל כסף בלי הפנים, וזה מעיד על פוריות השנה בשתיקה . כבשה הושחטה כדי להינשא לאישה, לידתה הייתה פורייה ומשגשגת, וכניסתה לבית פורייה בשנה . נאמר כי שומן הכבשה הוא כספה של האישה, ואם הוא שוחט אותו בכוונה לאכול את בשרו, אז הוא אוכל את כספי אשתו לאחר מותה, וקשירה ונשיאתה בתקווה להכות כסף, ואם כבשה מוכיחה זאת, אישה מתעתעת בכך, והכבשה מציינת את מה שהפרה והגמל מציינים . הכבשה השחורה היא ערבית, והכבשה הלבנה זרה ….

…אלחדד : מלך מלכותי במידת כוחו ופיקחותו בעבודתו, ומעיד על הצורך של העם בו מכיוון שהסדן נמצא תחת ידו . והסדן הוא מלך . ברזל הוא ראשו וכוחו, ואם הוא נראה כמסגר שלוקח ברזל כל מה שהוא רוצה, אז הוא יזכה למלך גדול , על פי סיפור דוד עליו השלום : ~ וברזל הוא לו . ” אולי האבל התייחס לבעל החיילים למלחמה, כי אש היא מלחמה והנשק שלה הוא ברזל . אולי האיש הרע שעושה את עבודתם של אנשי הגיהינום מסומן על ידי האיש הרע, כי הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, השווה את היושב הרע לאבל אם לא היה שורף אותך באש שלו, אז הוא הכה אותך מרוע שלו . ואם נאמר בחלום שמישהו דחף לנפח או דחף את פקודתו אליו, אז הוא יושב לאדם ללא טוב, אז מה אם משהו יכה אותו מהעשן, האש או הניצוץ שלו, וזה פוגע הראייה שלו, הבגדים שלו, או הבגד שלו . באשר למי שחוזר בשנתו באבל, הוא ישיג מההיבטים של זה את מה שמתאים לו, מה שמאשר בראיותיו ….

…ומי שרואה שהוא נמצא בספינה, אז הוא נמצא בספינה, הוא חולה, או כלוא, או משהו שמונע ממנו לעמוד בעניינו, והספינה עשויה להיות ההצלה שלו ממה שהוא חושש ומזהיר, וייתכן שזו אישה. אם הוא רווק הוא מתחתן ומי שרואה שהוא בונה ספינה או מחזיק אותה או קונה אותה או מחונן לו או נמצא בה אז הוא מתחתן אישה או שהוא קונה עוזרת בית ומי שרואה שהוא היה בספינה ויוצא ממנה לארץ, ואז הוא יינצל ממצוקה, ריתוק, דאגה, צער, חוסר מזל ומחלות, ומי שרואה שהספינה ממשיכה במהלכה, הדאגה חלשה יותר ומיהירה להשאיר את בעליו ממנו, גם אם הוא כלוא כל עוד הוא בכלא, או שהוא חולה זמן ממושך, או שאי אפשר לעשות טיול עבורו או שהוא ביקש עניין שלא הגיע אליו, ומי שראה שהספינה עומדת במים העומדים, שהיה קשה יותר עבורו ובריחתו, ונאמר מי שראה שהוא נמצא בספינת ים או בנהר, ואז הוא נכנס לסולטאן או שליט, וכל מי שרואה שהוא עולה אליו ספינה מאמצע הים לאחר שהוא בטוח בהרס שהיה אשם, חזר בתשובה על אשמתו, או עני בן שהיה אמיד, או מטופל שחיפש ידע, או אדם מודאג שעדיין מודאג, או רווק שהתחתן או התיידד עם עוזרת בית, ומי שראה שהוא נמצא בספינה ושקע ונתן לו שקט, ואז הוא טובע בעניין עולמי ותוצאתו טובה, ומי שרואה שהספינה שלו נשברת על ידו ואז עוקף את לוחותיה, זה חוסר מזל אצל אב או דוד וכדומה, מסכנה שיש לו ועשוי להצביע מות בעליו, ומי שרואה שהספינה שלו זורמת באוויר, אז זה מוות בהכרח…

…חלק מהעוברים ושבים אמרו: אולי חזון הנשר מעיד על אדם בעל ניסיון רב בעניינים נסתרים, כאמור בסיפורו של סולימאן בן דוד, השלום על שניהם ….

…אם חלמת לראות את אלוהים, תישלט על ידי אישה עריצית שמתחזה לנצרות . אין טוב בחלום הזה . אם אלוהים מדבר איתך, היזהר לא לגנות אותך . עבודה על כל צורותיה לא תקבל תפנית חיובית . חלום זה מנבא בריאות לקויה ועשוי להיות מוות מוקדם . אם אתה חולם לעבוד את אלוהים, תמצא סיבה לחזור בתשובה על החטא שעשית . תסתכל מקרוב על החלום הזה בעשרת הדיברות . אם אתה חולם שאלוהים מעניק לך טובות הנאה מצטיינות, אז אתה תהיה אתר של אדם בולט ונלהב שישתמש במעמדו כדי לשפר את מצבך . אם אתה חולם שאלוהים שולח את נשמתו אליך, יהיו שינויים גדולים באמונות שלך . נקודות המבט לגבי הנצרות האסרטיבית חייבת להתרחב אחרי החלום הזה, אחרת אתה עלול להיות נתון לעונשים חמורים על מעשה מחפיר וטיפשי שהביא בושה עליך . אלוהים מדבר לעתים קרובות יותר עם החוטאים מאשר עם אלה שלא חוטאים . זהו הגאונות של החוק או הארגון הרוחני להחזיר ילד בעל צמיחה שופעת למצבו התקין עם סימנים וחזונות . ישעיהו, יוחנן, דוד ופול הובאו אל מזבח התשובה באמצעות האנרגיה המתעוררת של הכוחות הבלתי נראים האורבים בתוכם ….

…ברזל : אלוהים אדירים אמר : ~ הברזל הועבר לתוכו בכוח רב ובתועלת לאנשים. ~ ברזל הוא כסף, כוח וכבוד, ואכילתו עם לחם היא מתינות וסובלנות לטובת הפנסיה, וחולשתה היא היעדרות, וברזל הוא ניצחון . ונאמר שאיש בא לג'עפר אל-סאדיק עליו השלום ואמר : ראיתי כאילו אדוני נתן לי ברזל ונתן לי לשתות חומץ לבן, והוא אמר : אתה יודע את בן עבודת דוד, עליו השלום, וחומץ הוא כסף מותר במחלה בה תישן זמן רב ותמות בצוואה ….

…חודש אם החזון הוא בחודש מוהר~ם, אז הוא נכון ולא טועה . לראות אותו בחלום מעיד על הקלה, ישועה מהכלא וריפוי מחלות . ואם הרואה היה פורש מבני עמו או מארצו, היה חוזר אליהם על פי סיפור יונוס עליו השלום על עזיבתו בו מבטן הלוויתן . אולי הוא היה עד לפיטנה גדולה, כמו מותו של אימאם צודק או הופעתו של מלומד, מכיוון שאלוהים אדירים ברא את אדם וחוה בו, עליהם השלום . ואם הרואה לא מציית, הוא יחזור בתשובה לאלוהים הכל יכול, כי אלוהים אדירים חזר בתשובה בו על אדם, עליו השלום . ואם הרואה היה מאלה שחיפשו מעמד וכבוד, זה היה קורה לו מכיוון שאלוהים אדירים העלה את אידריס, עליו השלום, גבוה בו . ואם המטייל בים ניצל, הוא וחברתו, כי הספינה נכבשה בו על ידי הג'ודי . ואם הרואה קיווה שלילד יהיה ילד טוב, כי היה בן איברהים וישוע, השלום על שניהם . ואם הרואה היה במצוקה, הוא ישתחרר ממנו או יימלט מאויבו כי אלוהים אדירים הציל את אברהם, עליו השלום, מאש נמרוד . ואולי הרואה יחזור מהכפירה וההנחיה שלו ויתחרט לאלוהים הכל יכול ויוותר על חטאיו, כי אלוהים אדירים חזר בו בתשובה על דוד, עליו השלום . ואם הרואה הוסר ממנדתו, הוא חזר לתפקידו כי אלוהים אדירים ענה לו לשלמה, עליו השלום, ואם הוא היה עני או חולה, הוא נרפא ממחלתו ואלוהים אדירים העשיר אותו כי אלוהים אדירים גילה בו את הפגיעה מאיוב עליו השלום . אולי הרואה שלח שליחים כי אלוהים אדירים דיבר על משה עליו השלום, ואולי הוא פתח מדינה למוסלמים מארצות האמונה . ואם החזון הוא בחודש צפר, אז זה לא ראוי לשבח . חזונו כלפי מי שנמצא במצוקה או במצוקה אינו מזיק, ואם הוא חולה, חזונותיו מעידים על ריפוי ובריאות . ובחודש רביע אל-עוול, אם החזון נמצא בו, אז הוא ירוויח בסחרו ויברך אותו ויהיה מרוצה ושמח . אולי היה לו בן צדיק, ואם העם היה במצוקה, הם הוסרו מהם, ואם הם היו מדוכאים, הם היו מנצחים, אז בו . הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, נולד . אולי העם כבש פשיטה מבורכת, בה הייתה זו כיבושו של דומאט אל-ג'אנדל . וחודש רבי'אל-אחיר, אם חזונותיו מעידים על טוב, יהיה איטי יותר, ואם הם מעידים על רוע, תמהר . ובו, אדם כובש את אויבו, או יולד בן ידע, בו נולד האימאם עלי, שאלוהים יחסד אותו . וחודש ג'ומדה אל-עוול, אם החזון נמצא בו, אינו רצוי לקנות או למכור . ומי שראה אותו איבד את בתו או את אשתו. פטימה אל-זהרה, אלוהים יהיה מרוצה ממנה, מת בה . וחודש ג'ומדה אל-אכירה, אם חזונותיו מעידים על טוב, יהיה איטי יותר . ומי שרואה את חודש רג'אב בחלום מציין מעמד מוגבה, בו הוא עולה על הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, עד שמים . וחודש שעבאן, אם החזון בו טוב, הוא יהיה תקף, יגדל, והטוב יתרבה, ושליטי העניינים עשויים להיות מבודדים . ובמהלך חודש הרמדאן, שערי הקושי, המוסר והסבל נסגרים, וחזון הטוב ממהר ואינו מאט, והחזון מעיד על ברכה, טוב, הנחיה לטוב ואסור לרוע, ואם הוא מחפש ידע , זה קרה לו מכיוון שהתגלה בו הקוראן האצילי . אם חולה אפילפסיה מתעורר ממנו, אז השטנים כבולים . חודש שוווואל בחלום מעיד על ישועה מצרה, הנאה ושמחות, מכיוון שהוא מתחיל בסעודה ובשמחה, והוא כולל בניית הכעבה וקרב התעלה . וחודש ד'ול-קי"ד, אם החזון בו מעיד על נסיעה, אז הוא לא צריך לנסוע, ואם זה מצביע עליהם, אז שיימנע מזה . וחודש דהו אל-חיג'ה, אם החזון בו מעיד על נסיעה, אז עליו לנסוע ולבלות בעניינים, כי זה חודש מבורך והוא כולל את העיד והקרבה, ובו היו מותו של עומר בן. אל-חטאב ועות'מאן בן אפאן, שאלוהים יהיה מרוצה מהם ….

…שתן היא בחלום, לבזבז את כספו על משהו שאינו מותר לו, או לקיים יחסי מין עם משהו שאינו מתאים לו . ודיוריזה בחלום היא עדות לייצור פרנסה . והחזקת השתן וקשיותו עשויה להצביע על דחיפותו בעניינים וחוסר צדקנות, וכי המזרק אינו מסתפק בהחלטה עד שלא ישלם את מה שהקפיא ממנה . ולהטיל שתן בחלום זה כסף אסור . ומי שרואה שהוא נמצא במקום לא ידוע, יתחתן עם אישה במקום ההוא . ונאמר : מי שרואה כאילו הוא משתין, הוא מוציא מזונות שחוזרים אליו . ומי שרואה את עצמו שחוק בבאר, הוא יבזבז מהכסף המותר רווחים . ומי שיראה שהוא נשחק על סחורה, הוא יאבד את הסחורה ההיא . חבר בנישה מוליד בן מדען . ומי שרואה כאילו הוא התבלה על הקוראן, אחד מילדיו ישנן בעל פה את הקוראן הקדוש . ומי שרואה את עצמו כאילו הוא מוזג חלק ומגביל חלק, אם הוא עשיר, חלק מכספו ייעלם, ואם הוא נסער, חלק ממצוקתו ייעלם . אם הוא רואה בכך שאדם אחר משתין עימו, אז השתן שלהם מעורבב, והם נופלים להמשך וזיקה . אם הוא יראה שהוא מזרק הוא יכעס על אשתו . אם השתן חזק עליו, והוא לא יכול למצוא מקום לזה, הוא רוצה לקבור כסף ולא יכול למצוא מקום קבורה . אם הוא יראה שהוא השתין במקום השתן, אז הוא ישוחרר אם הוא עני, ואם הוא עשיר, הוא מאבד את כספו . אם היה רואה אנשים שמנגבים את השתן שלו, ילד היה נולד לו, והאנשים היו הולכים אחריו . אם הוא רואה אדם שידוע שהוא רע עליו, אז הוא משפיל אותו בכך שהוא מוציא עליו את כספו . אם אדם רואה שהוא משתין חלב, הוא יאבד את האינסטינקט שלו. אם אדם מוכר שותה אותו, אז הוא מוציא עליו כסף חוקי בעולמו . ומי שרואה שהוא משתין דם, הוא יבוא לאישה גרושה, או לאישה עם מהראם, והוא לא יודע את זה . אם הוא יראה שהוא משתין את זאפרנה, יהיה לו בן חולה . אם הוא רואה שאין לו מיץ, אז הוא מוציא את כספו . אם הוא רואה כאילו אין לו לכלוך או בוץ, הרי הוא אדם שאינו משפר את ההדחה . כי האש נולדה לו בן סמכות . הזוטות החיוורת ביצעה מגונה עם משפחתו . אם קיא יוצא במקום שתן, זה מצביע על ילד אסור . ואם ציפור תצא החוצה, ייוולד ילד שמתאים למהות אותה ציפור בטוב ובשחיתות . ומי שנודד בעמידה מוציא את כספו מחוסר ידיעה . מי שלובש את חולצתו יהיה לו בן, ואם אין לו אישה, הוא יתחתן . אם הוא רואה שהוא משתין באפו, אז הוא בא אסור . ומי שיראה שהוא משתין באחד ממקומות השוק, הוא ייחשב לחשבון השוק . ראה שאביו של ארדשיר בן סאסאן היה רועה צאן כמו חבר והרומם אותו דוד קיטור של כל השמים, הוא שאל את באבק את המעבר, הוא אמר : אל אובארבה אפילו ייחסת לבן נועז בך, וועד זה, אמר : נולד לך לגולם יש סיכויים היה טוב . ומי שרואה שהוא איבד את חייו בבית עם, בשכונת הקהילה, או במסגד של עם, מדינה או כפר, אז הוא זורק איתם נישואין . ומי שרואה שהוא משתין בבקבוק או באגן, או בצנצנת, באר, או אחת הרוסה, אז הוא יתחתן עם אישה . זה הרגיש כי בראש הים לצאת כסף לסולטאן בעשר או זאקאט ואחרים . ומי שראה שהוא חשב שילדיו יתפשטו . ומי שרואה כי איבר המין יוצא מאברי המין שלו, אז נולד לו ילד שמשתתף בכל הידע, כי העט שומר על כל הידע . ואם הוא רואה שגלולה יצאה מגופו, אז נולד לו ילד ויהיה לו אויב . ומי שרואה שהוא השתין הרבה, בניגוד להרגל, או זיהם אותו, או שזה מריח רע, או שהוא השתין בזמן שאנשים מסתכלים עליו, זו עדות לזדון או לביטוי של רוע שנחשף . ושתיית שתן מעידה על חשד לרווחים או כסף אסור ….

…המזמור נראה בחלום מסמל בידור, משחק ועורר סכסוכים, ואולי הוא מעיד על שמחות ותענוגות . ומי שראה שיש לו חליל ונמנה עם אנשי הקריאה התמזל בזה, על כך שאמר עליו השלום על אבו מוסא : ( נתתי חליל ממזמורי דוד ). והאבוב מיילל . ומי שראה שמלך נתן לו חליל היה מגיע למדינה אם הוא מאנשיה, ופרח אם לא היה מאנשיה . ומי שרואה שהוא מצפצף, הוא ילמד את הקוראן ומשמעויותיו ויקרא אותו היטב . ומי שרואה שיש לו חליל זהב בידו, אז יפיץ את חכמתו אם הוא חכם . זה למטופל את מותו, עבור הרכילות הנרתקת, ועבור תלמיד הילד בן . ראה גם את הלהקות, וראה את הקנים ….

…תנין, חזונו בחלום מעיד על שוטר, כך שלא אויב ולא חבר יוכלו לאבטח אותו, והוא גנב בוגד . זה מציין גם את הבוגד הלא צודק . מי שרואה שהתנין גורר אותו למים והורג אותו בתוכו, ואז הוא נופל לידיו של שוטר שלוקח את כספו והורג אותו . ראיית תנין בחלום מעידה על מוסריות, רווח אסור, אסור, פחד ומצוקה מרוח עומדת או משודדים . אולי חזונו הצביע על מטמורפוזה של החיים עקב טביעה . ומי שרואה שהתנין גורר אותו למים, סולטן או אדם לוקח משהו מביתו בזמן שהוא שונא . אם היה רואה שהוא גורר את התנין לארץ, היה מרוויח אויב או יפתור וייקח ממנו את כספו . ומי שרואה שהוא הכה מבשר התנין או מעורו או משמנו או ממשהו, אז יכה מכספי אויבו עד כדי כך ….

…לפרד : אדם שלא נחשב לו, או שעושה ניאוף או שאביו עבד, והוא איש חזק, קשוח וקשוח, והוא איש מסעות ואנשי עבודה ועבודה . מי שרוכב עליו בחלום, הוא נוסע, כי זה אחד מחיות המסע, אלא אם כן יש לו יריב עז, אויב מתכוון או עבד זדוני, אז הוא ינצח ויובס . אם הידית שלו בידו וההמולה בפיו, אם אישה התחתנה או כבשה גבר כדרכו . רכיבה על פרד מעידה על אריכות ימים, ועל אישה עקרה . והפרד : עם האוכף, הרסן והכלי שלה, אישה טובה, הגונה, ממוצא נמוך, ואולי היא עקרה או שאין לה ילד . והשיבא יפהפה, והירוק טוב ואורך ימים, והפרד עם אל-קאפ ואל-ברזה הוא גם מדריך טיולים . ומי שרוכב על פרד שאינו שלו, הוא בוגד באיש עם אשתו . ורכיבה על פרד הפוך היא אישה אסורה . ודברי הפרד, הסוס או כל מה שהוא מדבר, הם משיגים טוב שאנשים מתפעלים ממנו . ומי שרואה שיש לו פרד כתוצאה מכך, אז הוא מקווה להגדלת הכסף . כמו גם הסוס אם נושא ומניח . ורכיבה על פרד על משקליו אם זו השפלה, אז זה תקף למי שרוכב עליו . והפרד החלש שלא ידוע לו אדון, איש רשע וחסר חשיבות . ורכוב על פרד שחור, אישה עקרה עם כסף, ואני אשלם ….

…אל-קירמני אמר: ~מי שראה שמישהו נכנס לביתו וגנב את הכרית שלו, זה מעיד על כך שמישהו מסתובב מאחורי אשתו בוגד בה או מאחורי שפחתה, ומישהו עלול למות בבית הזה מהעבדים .~…

…הוא בחלום אדם ידוע . ומי שרואה מרזב זורם ללא גשם, זה מעיד על מרדה . ומרזבים מעידים על נשים שפחות . אולי המרזב הצביע על החלק הפרטי של המרזב מכיוון שאנשיו הוקלו כשנקזו מים . המרזב עשוי להתייחס לשליח או לאמין שאיננו בוגד באמונו, אלא משדר לכולם את זכויותיו . אם דם זורם ממנה, זה מעיד על אויב ששופך את הדם של תושבי אותה מדינה . אם מים טהורים זורמים מהם זה מעיד על שגשוג ובטחון . ואם היה מעונן או היה לו ריח רע, זה הצביע על מחלות כמו כיבים, שחין, אבעבועות שחורות וכדומה . אם סיזאב רואה רחמים במסגד או בבית, פסק דינו הוא שלטון באר זמזאם . ומי שיראה שהוא מתחת לביב הרחמים, יתקן אותו ה 'ברחמיו, ויהיה לו ההפך ….

…צריבה : בוגד או תחליף לא צודק, כי הוא גורע אנשים מכספם, כי צמר, שיער, שיער ונוצות הם כסף . נאמר שהוא אפוטרופוס שאוכל שלא בצדק את כספי היתומים ….

…באשר לקוף, זהו אויב מקולל, חסדו של אלוהים עליו השתנה. מי שרואה שהוא רוכב של קוף ומחלק אותו כרצונו, אז הוא מביס גם אויב. ומי שרואה שהוא אכל מבשרו יש לו מחלה קשה או מחלה, הוא יתעלם מהמוות. ואם הוא זה שמובס, אז הוא יסבול ממחלה שאין לה תרופה או מום שלעולם לא ייעלם ממנו. ואם הוא רואה שיש לו קוף, אז הוא בוגד כפי שהוא מופקד עליו….