…הבורות : סימן של הונאה, הונאה, רשתות, תפקידם של נואפים, בתי כלא, הגבלות, מצפה כוכבים וכדומה, ומקורם הוא זה שנחפר עבור האוריות בהם כדי לצוד אם הם נופלים בהם, וה קבור עשוי להצביע על אם בהריון, בהריון, המטפלת, מכיוון שמזון הילד ברחם אמו אוגר כמו אוכל במזבלה. זה מלווה במשהו אחרי משהו, עד שהוא ריק או מוותר על משהו אחר . אולי הלא נודע סימן את רוחב המזון שהתרחש בזמן שהחפירות נערכו בו, מכיוון שזה היה בור, ומי שראה אדמה קבורה התמוטטה או התמוטטה, אם אמו הייתה חולה, היא נספתה ואם היה לו אישה בהריון, היא תינצל וקברה נקבר, כי קברה של האישה ההרה פתוח, אלא אם כן יש מה שמאשר את מותה בחזון. ואז זה יקבור אותה . אם שום דבר מזה, ראה . אם היה בו אוכל בזמן שהוא היה ער, הוא מכר אותו, והלכלוך והזבל ששפכת לתוכו היה תחליפו, וזה מחירו . ואם הוא רואה באוכל המסוים שלו חלאות או לכלוך, מחירו זול וכספו נעלם בו, ואם אין בו אוכל והוא רואה אותו מלא בעפר או לכלוך, אז הוא ממלא אותו באוכל כשזה מותר . ואם הייתה מלאת אוכל, אשתה נכנסה להריון אם הוא היה עני או אמו . אם המזבלה לא ידועה במסגד או במפה, או שהיא חייבת להכיל קבוצה של אנשים, ויש בה אוכל בזמן שהיא לוקה בחסר, אז המחיר יופחת בשטח במידה וחסר המזבלה . ואם הוא עולה על גדותיו וזורם ואנשים נפרדים ממנו ולא חסר לו, המחיר זול והאוכל בשפע . ואם הוא ראה אש שנפלה במזון, זה היה במזון שהכיל מחיר יקר מאוד, או תאונה מהסולטאן במרחב, או ארבה או אבן בדונמים . אם הוא רואה תמרים או סוכר במזונה, הרי שהמחיר עולה והמין שיש לה באוכל מוגזם, בהתאם לכמות המתיקות שהוא מכיל אצל מעטים ורבים . אם זה כמו חצי מהאוכל שלה, אז זה במחצית, אחרת, בכמות זו . באשר למי שנופל למזבלה או לבור לא ידוע, לפי האמור לעיל, נחשב שנחשבת נפילה לבאר ….
חולם על בור נחשים
(51 פירושים ומשמעויות של חלומות על בור נחשים)ומי שרואה שהוא הכה בור כסף, ואז הוא מכה אישה או שפחה, ומי שחושב שיש לו כלי כסף או דירות לא ידועות בכל אחד מהכלים, ואז הוא מסתיר בסתר או מפקיד כסף וחפצים, ואם הוא רואה שהוא שילם את זה למישהו אחר, אז הוא מפקיד את זה בסתר או כסף ומי שחושב שהוא פגע בדרהם אם זה לבן טרי, זה פוגע בדירמות בערות כפי שהוא ראה את זה, ואם זה היה שחור, אז מדובר בסערה ובסכסוך וזה נאמר ומי שראה שדהרם אבד בשבילו אז הוא מתלונן על בנו או על משהו שהוא שונא בשבילו ואם הוא רואה שהוא נלקח ממנו או שדירה נעלמה ממנו , בנו נפטר ומי שראה שהוא מכה בכסף אז רועש ומילים מתכוון, ואם הוא יודע את המספר שלהם, קל יותר ויותר לו ולמי שרואה שהוא נמס כסף, אז הוא כמו מישהו שממיס זהב, אבל זה קל יותר
…אם משפטן רואה שהוא הפך לא משפטן, אין בו טוב, ונאמר שהוא בור ועוזב את ההלכה ….
…צורך אם אתה חולם שאתה נזקק, פירוש הדבר שלמרבה הצער אינך בור על עובדות החיים וכי מוביל בטיפשותך למעוז הצער והאסון . אם אתה מוצא את עצמך מרוצה במצב של צורך, אז תישא בגבורת המזל שמאיימת עליך, ותראה את ענני הסבל מתמוססים. אם אתה חולם לבקש עזרה במצוקה, הדבר מעיד על כך שתכבד אותך בגלל טוב לבך, אך לא תרגיש מאושר כשתעשה זאת . אם אתה חולם שאתה נזקק, פירוש הדבר שתהיה עצוב וחרד בגלל הבשורה העצובה ששמעת על חבר נעדר . ואם אתה רואה אחרים נזקקים, זה מצביע על כך שהיחסים שלך עם אחרים יחמירו כתוצאה מבעיות…
…אל-מוחלה הוא בחלום אישה צדיקה החותרת בענייני אש בעניין, ורפורמה בדתם ובכספם, משום שהעין היא הבסיס של הדת, והקהלה נועד לתקן זאת . ומי שמכניס בוץ לצלו כדי לכסות את עיניו והיה רווק, הוא התחתן, ואם הוא היה עני, הוא התעשר, ואם הוא היה בור, הוא ילמד רק אם העפעפיים שלו היו אפר או בתולה, אז הוא היה מבקש משהו אסור להרוויח או כפירה . ואולי המכאלה מסמלת שמירה על סודות ובזבוז כסף ….
…ומי שחושב שנלקח ממנו בור ביוב, ואם הייתה לו אישה, אז היא מחוץ לו בגלל מוות או גירושין, ואם לא הייתה לו אישה אז הוא חסר את זכותו, וייתכן שהיה הבהרה מכיוון שהביוב הוחלף במעיל, ונאמר כי הסרת הצעיף או השארתו מעידה על כך שהוא היה חולה בבית, זהו מותו. ונאמר כי לאישה יש בעל, והבעל הוא אישה, והגורל והפנים שלו, אז כל מה שהוא רואה בזה, זאין או שין חוצים את זה ….
…ומי שיראה את סימן שור, תהיה לו עבודה אצל אדם בור, והוא יספק את צרכיו לאט לאט ….
…המקום הקבור שהחזון שלה בחלום מעיד על האם הדואגת . אז מי שראה מזבלה נהרסה, ואמו הייתה חולה, היא נפטרה . ואם היה רואה את זה מלא אוכל, אשתו הייתה נושאת, ואם הוא רואה את זה חסר, הוא היה מוריד את המחיר בכמות המזבלה . ואם הוא ראה אש שנפלה באוכל, זה היה במזון שהיה לו מחיר גבוה מאוד, או תאונה מהסולטאן, או ארבה . ומי שנופל למזבלה או בור לא ידוע והוא חולה, הוא ימות, ואם הוא נמצא בספינה ששקעה, ואם הוא נוסע, הוא מנותק מהכביש, ואם הוא יריב, הוא ייכלא ….
…הסוג השלישי של חזיונות : אשר הוא בהשראת כל העבדים , והקליט כמה חזיונות חוקרים אומרים : כאשר מתבהרים עצמו , ולהיפטר סודותיו של רעיונות רעים , ולכבד את לבו, את הזיכרון של אללה , לא רואה רק באמת כנה , וכי הוא החזון האמיתי כי כפי שתואר להיות חלק הנבואה (1). הנביא הקדוש, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אומר בחדית 'המוסכמת שהוא עם אחמד במוסנד שלו גם מהקריינות של אנאס בן מאליק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו : ~ חזון המאמין הוא חלק מארבעים ושישה חלקי הנבואה ”(2). הכתר כאשר הדיבור הזה מושהה מכיוון שהוא כולל כמה מהנושאים החשובים : אני אומר : החדית 'הזה סיפר מקבוצת בני לוויה שונים מילולית , סיפר לאנאס את השייחים האלה , ומסופר על ידי האימאם אחמד ושייחים כמו פולחן שקט , כמו גם אבו. Dawood ו- Tirmidhi , ומסופר על ידי האימאם אחמד ושני השייחים ואבן מג'אח מהחדית 'של אבו הוריירה . במשך מספר החלקים : כמה רומן באו או לכסח מוגבל רק אל העד כאמור ההסבר של מוסלמי Sahih – Nawawi כמפורט : זה הגיע בוכארי ומוסלמי : ~ חלומות הם חלק ~ של הארבעים – שישה חלקים של הנבואה ~ כמו בעבר (3). על פי עד המוסלמי ~ של ארבעים – בת חמישה חלקים ~, גם נאמר : ~ חלק שבעים .~ על פי Tabaraani : ~ חלק שבעים – שישה חלק ~ . כדי Ibn'Abd אל-Barr של רומן : ~ עשרים ושישה חלק .~ כאשר האימאם אחמד ~ חלק מהחלק החמישים .~ על פי אל- טירמידהי : ~ חלק מארבעים והחלק ~ . כאשר טברי : ~ חלק מארבעים ותשע החלק ~, ויש לו גם : ~ של ארבעים וארבע .~ הוא הגיע גם מאבן עבאס : ~ חלק ארבעים חלק . ~ אנחנו כאן מול כמה רומנים ופחות חלק מהעשרים ושש ורובם של השבעים ושש , אמר נאווי בהסבר על המוסלמי האמיתי (4): ההבדל הזה מתייחס למקרה של ההבדל הרואה , המאמין הוא טוב להיות חלק כומר וואה של הארבעים – שישה חלקים ואת החלק החוטא של שבעים חלקים , The ההבדל של אנשים אוהבים מזרנים ובכל פעם שאמרתי החלקים היו החזון קרוב יותר לאמת , וזה נאמר להיות כי של אשר החלק הנסתר של השבעים , וכמובן חלק הארבעים – שש . שייח אמר מוחמד בן Uthaimin, שאלוהים רחמה עליו : העובדה כי המספר הוא חלק תואם ארבעים ושישה חלקים למציאות ביחס התגלות שהתגלתה לי, הנביא, יהי רצון שתפילת אלוהים ושלום עליו, כי ההתגלות הראשונה הייתה החזון הצדיק מרבי אל-עוואל לרמדאן, וזה חצי שנה , ואז אלוהים גילה לו אחרי זה ב התעוררות למשך שארית חייו , אם אתה מייחס על רקע זה לשאר עידן ההתגלות, זה היה חלק מארבעים ושישה חלקים : כי ההתגלות הייתה עשרים ושלוש שנים ושישה חודשים. ~(5) העובדה שהחזון היה חלק מהנביאות הפכה לבעייתית למרות שהנבואה נקטעה במותו של הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ואזכיר כמה מהנאמר בהבהרה. זה . הוא אמר המשמעות של פסוק להיות חלק הנבואה : כי טוב כנה המוסלמי, מתאים במקרה אם הנביאים, אשר רואים את הבלתי נראה, שבניגוד הכופר החוטא המעורבב, ולעקוב אחר זה כדי לומר אימאם מוחמד Safaareeni על ידי ואמר : ( אך דומה במקרה של נביאי הבריאות של חזון והבהירות של שלו והנפש לגעת בנשמה שלו אם הוא ישן בתחום הממלכה ). הדבר נכון לא רק יודע את סמוי הוא יתברך אמר כמה מדענים : את המשמעות של להיות חלק חלקי הנבואה של מטאפורה , אשר מדוברת באישור הנבואה ; זאת, משום שהיא מהווה חלק הנבואה . זה נאמר : כלומר : זה חלק מהידיעה שלה, כי זה היה לנתק ונבואה זו פלמה תישאר ס . ונאמר : המשמעות של להיות חלק מחלקי הנבואה דומה לזה באמיתות החדשות על הנעלם ; הידיעה על הנעלם היא אחד מפרי הנבואה . מסקנה של הצעה זו : כי החזון של הכופר אינו במקור מחלקים של הנבואה , ואחרי חוטא, אשר כמו הכופר , החלק מהם הזכיר כי החזון של החוטא הוא אחד החלקים המרביים נותר מאמין מוסלמי טוב מי שחזון מסוג זה אומר הוד מלכותו של רחמי אלוהים ודואג לדבר זה : ( זה מדבר על שיחות דומות בהן אנו מאמינים ו- NCL פירושו להיות סופר עליו השלום ולא להיכנס לפרשנות זו של החלק של מספר זה וחוכמה, רומנים מגוונים במיוחד בכמות המספר מספקים גם אלוהים יודע את בלמרד מה הכוונה בכך ) א . ה (6). החזון של טובת קטעי ההתגלות , עשוי להיות גורם לחוקי חלק מההוראות וכי החזון של שלום אברהם להיות עליו , היה אברהם היה נדר כי ה ~ בנו חיים של שרה לשחוט להקריב, שראה בתוך חלום : כי כבוי נדר שלך (7) , וכן ראיון עם אחיו טפיל עיישה, אמה אודות אומר מה צוואות אללה ומוחמד צוואות, ואת Messenger ואז הורה להם לומר : מה אלוהים רוצה לבד , או מה שאלוהים רוצה ואז מוחמד , ולא אומר : מה אלוהים רוצה ומוחמד (8), וחזונו של עבדאללה בן זייד בקריאה לתפילה ובחקיקה של הקריאה לתפילה לאחר שהוכח. אלוהים עליו ועניק לו שלום שהוא אמר על כך : זה חזון אמיתי . אבו בכר, שאללה גם (9) סביב המגן שדד אותו לאחר מותו והתאוששותו של חזון זה ויישום המצווה על ידי ויתפוס את מגן מי שנמצא בידו , אך אבו בכר הוא הח'ליף הראשון וולר. אשדן, בין אלה שזכרו את השליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, חריצותו בכך וקבלת המלווים את האיג'יתאד הזה בנוכחות הקוראן המעידה על אמיתות מקובלת , וישנן עדויות רבות ל כאלה בספרי ההלכה , אך כיום לא מותר ליישם צוואה או עניין הקשור לחוק באמצעות חזונות, לא הסיבה וגם לא השריעה כאל סוד לאף אחד עם הלב . החזון הטוב הזה הגיע מלווה גדול זה להבטיח לנו את קיומו של אדם צדיק, כאשר המדענים הכירו בבניין האמנותי המודרני הזה על הנביא עליו השלום, והוא אמר : ~.. וחזון אסקד~מ של אסדק חדש . .. ~ והוא ישיב ברוך השם . וזה אומר עליו שלום : ~את החזון של המאמין הוא חלק ….~ Modern , כולל אישה מאמינה צדיקה כמו כן , יש בוכרי שכותרתו ב שלו Saheeh : את הדלת של רואה נשים , שצוטטה על ידי אבן חג'ר : מה אבן Battaal הסכים כי החזון של הצדיקים האמין שמה נכלל אומר עליו שלום : ~את החזון של חלק טוב המאמין של הנבואה ,~ יש הבדל בין גברים לנשים מבחינת חזיונות , אך ייתכנו הבדל במונחים של אלטבירה ולמברון אומרים : שאם אישה ראתה את מה שאסת עמו של ה 'הוא בעלה , והם אמרו : כמו כן, לילד יש את החזונות שלו לרוב להוריו , ואלוהים יודע (10). אני חוזר לסיפורו של תאביט בן קיס בן שמאס, וזה היה אחד מבחירת המלווים, שאלוהים יהיה מרוצה מהם , והוכח כי שליח האלוהים, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום. אליו : “ הו תאביט, האם אינך מקבל לחיות אדם טוב ולהרוג קדוש מעונה ולהיכנס לגן עדן? ~ סעיד מליק בן אנאס, אשר הוא אחד המספרים של החדית. : בן קיס קבוע נהרג בשהיד היונה (11). קבוע ו הסיפור כי ציינו את בנו של ערכים (12) אמר : On יום א – Yamamah, מלחמה נגד כופרים , קבוע עם ח'אלד בן וואליד יצא להילחם Musaylimah כשהם נפגשו Tkhvoa מתמדת, אמר סלים Mawla אבו Hudhayfah : הנה, כך שאנחנו נלחמים עם שליח אללה עליו ועל מתן שלום , אז כל אחד חפר בור, אז הוא עמד ונלחם עד שהם נהרגו. באותו יום הגיע אליו מגן עם אבנים יקרות, וגבר מוסלמי עבר לידו ולקח אותה , בעוד גבר מוסלמי ישן כשהגיע אליו בשנתו . כל תיקון – הוא אמר לו : אני ממליץ לך להיזהר ממצות אומר שזה חלום ותדהא , העברתי את מה שהרג אותי אדם מוסלמי לקח את דרעי , וונשל באנשים הרחוקים בסוסת האוהלים שלו – ווסטין – שפשוט עליזה . הכף מגן לדפוק כל סכום של אבנים – ומעל פתילי עזבו – אשר מונחת על הגב של בעלי חיים עבור הנסיעה ' הביאו את הנצח הוא פעם לשלוח אל דרעי לוקח אותו , ואם העיר ספקה את Messenger ח'ליפה של אללה, עליו השלום פירושו אבו בכר , אמור לו : עלי הוא של דת כזו וכאלה מהכיתה הישנה שלי , אז האיש מגיע לנצח , ואומר לו , אז הוא שלח אל את המגן, והוא בא ומצא אותו כפי שאמר להם בחזון מתחת לחוט, ואז הפרסים כמוהו , ואבו בכר אישרו את שארית צוואתו . אבו עומר בן עבד אל- בר אמר, ובכירים אחרים , כמו גם השייח 'מוחמד בין סאלח אל- עותמיין, לאחרונה, רחמי אלוהים עליהם : העבירו את אבו בכר ואחרא על קיומן של ראיות המראות כנות, אבו עומר בן עבד אל. – אמר בר : איננו יודעים שאיש מאושר, רצונו לאחר מותו הוא בן קאיס מתמיד, אלוהים ירחם עליו, א . ה (13). אם אתה גם לציין : הסכם ח'אלד בן וליד אבו-בכר שלו מלווה איתו לעבוד את החזון הזה, ואת היישום מה הגיע . _________________________________________________ (1 ) מוחמד HLA Wei – op – p. 5 . (2 ) משוחררים : מסופר על ידי בוכרי כמו הפתיחה (12 /373 , 383, 404 ) – אופ -, וכתוצאה מוסלמית הגרעיני (15 /22 , 23 ) – אופ -, ואל – Tirmidhi בספר של התגלות הפרק שהחזון של המאמין הוא חלק מארבעים ושישה חלקים של הנבואה – התייחסות קודמת – ובפרק מה שבא בחזון הנביא, תפילת האל ושלום עליו, המידה והדיבל המסופר על ידי אבו-דוד בספר הספרות, פרק מה שבא בחזון – התייחסות קודמת -, ואבן-מג'ה בספרם הם מונחים בספר ביטוי החזון, הפרק על החזון הצדיק ש המוסלמי רואה או דואג לו, ואת דלת האנשים האמיתיים ביותר לחזון שיוחס להם לאחרונה – התייחסות קודמת – ואחמד בשאר מוסד הרבים במוסנאד באבו הוריירה ובמוסנאד. של אנאס בן מאליק – התייחסות קודמת -, והדרמי בספר החזון הוא פרק במוס החזון של lim חלק מארבעים ושש החלק של הנבואה – התייחסות קודמת -. (3 ) ראה שם . (4 ) הסבר גרעיני של סאהיח מוסלמי ( 15/21 ) – התייחסות קודם . (5 ) מוחמד'תאמין, נאמר ספר שימושי על מונותאיזם ( 2/348 ) – אופ . (6 ) הרחבה ראה : מוחמד Safaareeni – אופ – (1 /808 ). (7 ) להאיר את גודל הפרשנות של אבן עבאס אבו טאהר טורקיז עבאדי – דאר חשב – ביירות ( עמ ' 377 ) 0 ואבן חג'אר – אופ ( 12/377 ). (8 ) נאמר על ידי האימאם אבן מג'ה בספר Alkavarat דלת האוסרת מה לומר ברוך השם ואתה רוצה – אופ -. (9) Ibn ' – op – ( 1/349 ). (10) op – ( 12/392 ). (11 ) את האדיט הזה סיפר אבן חג'אר באל- פת ', אמר כי משדר התייחסות חזק זה שסיפר אבן סעד מען בן איסה לבעליו . מסופר , Daaraqutni ב ומטורף על ידי איסמעיל בן אבי Uys עבור הבעלים כמו גם . (12 ) רוח . בן הערכים fatawa , בית הספר הערבי – להשיג : ד . מר Jumaili , אני 1412 (13 ) ראה : ערכי אבן פתאווה – אופ – עמ '. 43 . ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…
…ואם החולה רואה שהוא נכנס לגן עדן, אז זה מצביע על מותו וקבורתו, כי הקב~ה אומר: ~ אלה שהמלאכים מתים הם טובים, הם אומרים שלום עליכם, היכנסו לגן העדן. ~ הכוונה כאן היא הקבר כי הנביא, השלום והברכה עליו, אמר : הקבר הוא גן מגן העדן או בור מבורות האש ….
…וג'אבר אל-מג'ריבי אמר שמי שרואה שהוא על הדוכן, אם הוא היה מדען מעל קומתו, ואם הוא היה בור, הוא היה אוחז בגניבה ונצלב ….
…באשר לציוד, זה טוב ופרנסה, ואם הוא מכתים את בגדו, הוא ירוויח טובות ותועלת עבורו ועבור קרוביו, ומי שרואה בור בזמן שהוא אוכל אותו, אז הוא אוכל משהו אסור ונלחץ לו ….
…מי שראה שהוא הפך למדען אם הוא היה בור וראה שאנשים מקבלים את דבריו ועוקבים אחר דבריו, מציין את זלזולו בעיני העם ומזכיר לו בפיו משהו שאינו ראוי, אך אם הוא המדען והוא רואה את זה, אז זה מעיד על כבוד וגובה הגורל ….
…החמור : האדם מוצא אותו כפי שהוא רואה אותו שמן או מחוספס, ואם החמור גדול אז הוא גידל אותו, ואם הוא הולך טוב אז זה יתרון העולם, ואם הוא יפה אז זה יופי לבעליו, ואם הוא לבן אז זה דת בעליו והדרו, ואם הוא דל אז זה עוני בעליו . והשומן הוא נחלת בעליו, ואם הוא שחור, הרי שהוא הברוש והריבונות שלו, והוא מלך, כבוד, יוקרה וכוח . וירוק הוא אדוק ודת . אבן סירין העדיף את החמור על פני בעלי חיים אחרים, ובחר מהם אריות . ואוכף החמור נולד בתהילה . ואורך אשמתו, הישרדות מצבו במכשולו . ומותו של חמור מעיד על מות בעליו . והחמור חפר את בסיס כספו, ונאמר כי מי שמת את חמורו כספו ייעלם, אחרת הקשר שלו נותק או שרוכביו נופלים או שהוא עזב, או שמשרת שלו ששרת אותו מת, או שלו אבא או סבא ששירתו אותו נפטר, או שאדונו שהיה תחתיו נפטר, מכר אותו או נסע בערך . אם זו הייתה אישה, בעלה התגרש ממנה, נפטר מטעמה או נסע ממקומה . באשר לחמור שאינו מכיר את אדוניו, אם הוא כבר לא על ראשו, הרי זה אדם בורים או כופר, לקולו, כי אלוהים אדירים אומר : ~הוא מכחיש את הצלילים .~ וזה מציין גם את היהודי, כי הקב~ה אמר : ~ כמו שחמור נושא ספרים .~ אם הוא התנודד מעל המסגד או על המינרט, אז קרא לכופר שלא מאמין וחידש לכפירה שלו . ואם הקריאה לתפילה למען האיסלאם, אז לא מאמין אימץ את האיסלאם וקרא לאמת, והיה בו סימן ושיעור . ומי שרואה שיש לו חמורים, אז הוא ילווה עם בור, כי הקב~ה אומר : ~ כאילו היו אדומים .~ ומי שרוכב על חמור או הולך איתו, הולך בהסכמה טובה, סבו מסכים, טוב . ומי שאוכל בשר חמורים, הוא יקבל כסף וסבתא . אם הוא רואה שחמורו לא הולך אלא על ידי מכות, אז מקפחים אותו ולא מאכילים אותו רק על ידי תחנון . ואם יחמורו נכנס לביתו נערץ, הרי הוא סבו, והוא יפנה אליו בטוב על מהותו של מה שהוא נושא . ומי שרואה את חמורו הופך לפרד, אז מזונותיו יהיו בעלי סמכות . אם מלאו לו שבע, אז סבו ופרנסתו הם משליט לא צודק. אם הוא הופך לאיל, סבו הוא מכבוד או מפליה . ומי שרואה שהוא נשא את חמורו, אז זה כוח שהקב~ה מעניק לסבו כדי שיתפעל ממנו . ומי ששומע פרסות של בעלי חיים שנופלים במהלך הסיבוב בלי לראות אותם, זה גשם ונחל . החמור למטייל טוב יותר עם איטיות, ותנאי הנסיעה שלו יהיו כמו החמור שלו . ומגביית גללי חמורים, כספו יגדל . מי שהתאבק בחמור, חלק מקרוביו מתו . מי שמתחתן עם חמור חזק נגד סבו . ומי שרואה כאילו חמור מקיים עמו יחסי מין, הוא רכש עושר ויופי שלא ניתן לתאר בשל שפעו . החמור הצייתני יעיר את בעליו לטוב, כסף ועבר . וכל מי שיש לו חמור או קשר אותו והביא אותו לביתו, אלוהים יוביל לכל טוב וימסור אותו למי שהוא, ואם הוא נערץ, טוב יותר . ומי ששוחט את חמורו עני, ואם החמור מיועד למישהו אחר אז הוא מנותק ממנו, הוא מנותק בינו לבין בעליו, שמו או מקבילו . ומי שיקנה חמור וישלם דירהם על כך, יהיו לו מילים טובות יותר . אם הוא רואה שיש לו חמור עם כיסוי עיניים, אז יש לו כסף שהוא לא יודע איפה זה . ודבר לא שונא את החמור חוץ מקולו, והוא במקור סבו של האדם ומזלו ….
…בחלום הוא מלומד, כמו שמופתי ומשפטן הוא רופא . אם הוא רואה שרופא מטפל בו, גופו נרפא . הרופא הוא אם האדם, ומי שמת הרופא שלו אמו תמות, ואם הרופא יכנס לחולה, הוא יחלים ממחלתו, ואם הוא נכנס לאדם הבריא , מחלה, במיוחד אם הוא רושם משהו מועיל בחלום . אולי לראות את הרופא הצביע על הסרת המטמונים, כמו מיכל שמוציא את האויבים מהחור שלהם . אולי לראות את הרופא הצביע על המטאטא, המסיר, המטייל, הלייזר ומרגל החדשות . ומי שראה שהוא הפך לרופא, הוא הגיע למשרה גבוהה . והרופא מציין כל רפורמטור ומרפא של עניינים דתיים ועולמיים, כגון המשפטן והשליט, המטיף והמנומס, והבורסקאי המקבע את עורם של בעלי חיים, ומציין כוסות רוח בגלל הריפוי . ומי שרואה רופא בין התכריכים, שייזהר ממנו . ומי שרואה רופא שהפך לבורסקאי עור הוא עדות לפיקחותו ולמספר האנשים המרפא על ידיו אלא אם כן הוא רואה ששיזוף שלו מושחת, אז הוא בור ומטמא ….
…ומי שחושב שהוא יצר תעלה או בור מים לצורך ניקוז מי שפכים, אז תתרחש הקלה, ואם זה עבור המים שהוא מרוויח מהם, זה יהיה טוב ומועיל, ואלוהים יודע הכי טוב ….
…באשר לקברים ולקבורות, מי שרואה שהוא חפר לעצמו או לאחרים קבר או בור אז הוא בונה בית במדינה ההיא או מתגורר בה, ומי שרואה שהוא קובר קבר, חייו יתארכו וחייו הבריאות תחזיק מעמד, ומי שרואה שהוא נקבר בקבר מבלי למות אז הוא ייכלא ועשוי להיות במצוקה בענייניו. הוא ראה שהוא נקבר בקבר בצורת מתים בלי להתמלא, אז הוא מתחתן עם אישה, ומי שרואה שהוא משוטט בקברים ועובר מהם בזמן שהם פתוחים, ואז הוא נכנס לבתיהם של אנשי חדשנות או בתי הכלא, ומי שרואה שהוא גבר מוסלמי לבור, הוא זורק אותו לאבדון. ומי שרואה שהוא חופר קבר על גג, הוא יחיה חיים ארוכים, ומי שרואה שהקברים ירוקים, אז אנשיה רחמים ומי שרואה שהקברים יורדים גשם, זה רחמים מאת האל הכל יכול עליהם. ומי שרואה שהוא קבור חי, אז הוא מנצח את אויבו, ומי שרואה שקבוצה קבורה מישהו, הם פנאטים על חורבנו ומאז הוא ראה שהוא קובר את האויב שלו, אז הוא יזכה בזה…
…ומי שיראה את זה כאילו הוא נכנס למסגד עם עם וחופר בור, הוא יתחתן ….
…רוודה : לגבי גן הילדים בעל המהות הלא ידועה, שאפשר לתאר את צמחיו רק על ידי הירקרקות שלו, הוא מעיד על האיסלאם על רעננותו ועליצותו הטובה . זה התפרש על ידי הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, וזה מציין את האיסלאם לכל מקום של סגולה ומקום בו מציית לאלוהים, כמו למשל קברו של שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, גילוח הדיקר ומסגדי הטוב, וקבלת אנשי הצדק, על אמירתו עליו השלום : ~ מה שבין קברתי לדוכן שלי הוא גן של גן עדן ריאד ~. ואמירתו, עליו השלום : ~ הקבר הוא גן מגני גן העדן או בור מבורות האש .~ אל-ראודה עשוי להתייחס לקוראן ולכל ספר על ידע וחוכמה, על פי אמירתם , ספרים הם גן הילדים של חכמים והנאתם של תלמידי חכמים . והגן עשוי להצביע על גן עדן ועל גן הילדים שלו, כך שמי שיוצא מאחו לביצה, או לארץ שחורה או שרופה, או לחיים ולעקרבים, או לאפר או לזבל, או לנפילה בים, אני אסתכל על מצבו, ואם הוא ד עיד, החלף את גן העדן באש ובייסורים. . אם הדבר נראה עבור מוסלמי חי, הוא עזב את האיסלאם בבגידה או כפירה . או מתוך הקלטות שלו והמתכונים של משפחתו גדולים וחטאים . באשר למי שרואה את עצמו בגן אוכל מירקותיו או אוסף את מה שיש בו, אם זה היה במהלך החאג ', או אם הוא היה בו במהלך החלום, הוא היה קורא לחאג' . אם הוא היה במכה היה כשיר לבקר בקבר הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, הדבר נעשה בשבילו והוא ביקר בקברו, ומה שהוא אכל או אסף יהיה פרס ותגמול עבורו . אם זה נראה על ידי כופר שלא אימץ את האיסלאם מבגידתו ונכנס לאיסלאם בחזהו, ואם הוא היה חוטא, הוא חזר בתשובה ממצבו ועבר מהערבוב שלו, ואם הוא היה תלמיד של ידע וקור '. הוא השיג שלפי מה שהוא אכל ממנו בחלום או שילב אותו, אחרת זה יהיה הפרס של התכנסות בה השתתף ביום או מחר בלילה שלו, כמו יום שישי שהוא עדים לו, הלוויה ש הוא מתפלל או קבריהם של אנשים טובים הפוקדים אותו ….