…ומי שרואה שהוא עושה שטיפה במים חמים, אין בו טוב ….

…ומי שרואה שהוא מבצע שטיפה במים עכורים וכדומה, אז הוא במצוקה, אבל הוא מקווה להקלה ….

…הוא נמצא בחלום חיים טובים, ולכן מי שרואה אותו בביתו הוא אושר, עושר, אוסף, שלל ונישואין, כי אלוהים אדירים אומר : ( הוא זה שברא מים מים אדם, ועשה לו שושלת וקשר ). ומי שיראה שהמים צלולים ושופעים, המחיר יהיה זול וההגינות תפוז . ולעיסת מים מעידה על מצוקה קשה בחיים, ועל שתייה מהם ביטחון מהאויב, ושנה פורייה לשתיין שלו . ואם הוא שתה יותר מים בשינה מאשר היה שותה בערות, זה מעיד על אריכות ימים . ואבן סירין, אלוהים אדירים ירחם עליו, אמר : מים בזמן השינה הם משפט בדת, כי אלוהים אדירים אומר : ( מים בחושך, בואו נסתבך בהם ). וזה אסון, כי אלוהים אדירים אומר : ( אכן, אלוהים מציק לך בנהר, וכל מי ששותה ממנו לא ממני, ומי שלא מאכיל אותו הוא ממני, חוץ ממי שסורק חדר עם היד שלו ). ומי שראה שניתן לו מים בספל, זה היה עדות של ילד . ומי שרואה שהוא שותה בכוס מים צלולים, הוא יקבל טוב מבנו ומאשתו, וכי הכוס היא תמצית הנשים, והמים הם עובר . ומי שיראה שהוא שותה מים חמים, הוא היה נעשה עצוב מאוד . ומי שרואה שהוא במים, אז הוא סבל, סבל ומצוקה . ומי שרואה שיש לו מטמון מים צלול, אז הוא כסף בירושה . ומי שרואה שהוא שואב מים, הוא מחפש שקר בין אנשים . מים עומדים יינעלו . מים מסריחים הם חיים עייפים . מים חמים אם משתמשים בהם ביום הם עונש ועונש, ואם משתמשים בהם בלילה זה פחד מהג'ין . מי מלח הם עמל בחיים . מים אסורים הם כסף אסור . מים שחורים הרוסים . מים צהובים הם מחלה . ומי שיראה שהוא שותה מי ים, הוא יחלה מהמלך . נאמר : תוהו ובוהו מים הוא סולטן לא הוגן . ומי שרוחצים אותו במים עכורים ונמצא במצוקה, הוא ייפטר מזה, גם אם כן . הוא חולה, נרפא על ידי אלוהים אדירים, ואם הוא כלוא הוא ישרוד . מי המלח מעוננים . הוא הרגיש שהוא הולך מעל המים, שכוח האמונה והוודאות באלוהים, ונאמר : הוא נוסע או מסתכן . ומי שנופל למים עמוקים, אז הוא נופל לעולם, וממומן על ידו, ושהעולם הוא ים עמוק, ונאמר : יזכה בהנאה ובחסד . ומי שרואה שהוא מסתכל על מים צלולים ורואה את הפנים שלו בסדר בזה, אז זה טוב למשפחתו ולשכניו . ומי שראה שהוא שופך מים לים, הוא היה מוציא על אישה . והמים העיקריים הם ייסורים ופתיה . ומי שרואה שהמים גדלו בעיירה וחרגו מהגבול, אז תהיה מרדה גדולה וחילוקי דעות, והרשעים יאבדו . ומים מתוקים הם פרנסה מותרת, לב טוב, ידע וחיים למי שקרוב למוות, כי אלוהים אדירים אומר : ( עשינו מהמים כל דבר חי ). ואולי המים הצביעו על האישה בפני הרווקה, והבעל על הרווקה, ואולי שתיית מים הצביעה על שתיית העניים . ומי שהופך למים מתוקים מלוחים נוטש את דתו או נעשה קשה לענייניו . אם הוא נשא מים במיכל, אשתו נשאה . העלייה במים בזמן מחסורם, או היעדרם בזמן עלייתם, הם עדות לאי צדק ותג מחיר . והתפוצצות המים במקום אותם וצער . ומים ירוקים הם מחלה ארוכה . ומשתיית מים שחורים ראייתו נעלמה . ומי שיראה שהוא נשפך במים חמים, הוא יהיה כלוא, חולה, או חולה קשה או מפוחד מהג'ין . ומי שרואה שהבגדים שלו רטובים במים, אז הוא מתגורר במסע או כלוא בגלל משהו שהוא מודאג ממנו . ומי שרואה שהוא נושא מים בצרור או בבגד, או שאי אפשר לשאת בו מים, אז הוא מתנשא לגבי כספו, מצבו או חייו . ומי שרואה שניתנו לו מים בכוס, והייתה לו אישה בהריון, והספל נשבר, אז האישה תמות, ואם המים נעלמו והכוס לא נשברה, הילד היה מת וה אישה תועבר . טליפה במים קרים היא חזרה בתשובה, תרופה למחלות, שחרור ממאסר וסילוק חובות וביטחון מפחד . ומי ששואב מים מבאר מקבל כסף בטריק ותרמית ….

…ומי שרואה שהוא במים והוא חזק בגופו, אז יפרש את עבודתו בעניין קשה מצד מלך, ואמירתו מקובלת, במיוחד אם היא מיוחסת לאותו עניין ….

…מי שרואה כאילו פיו מלא במים עד שלא יישאר בו מקום, כלומר לספק את פרנסתו ….

…חלק מהמתורגמנים אמרו כי חזון הכביסה במים טהורים למנוח מעיד על כך שהמנוח עני, אך הוא מחדש את דתו ….

…ומי שרואה את זה היכה ביצים ואכל קרום והשאיר את מה שבאמצע, אז זה מתפרש בשתי דרכים לאכול את כספי המתים או לקחת את תכריכיהם, ונאמר שמפרשים את חזון כל הביצים. לבקשתן של מספר נשים והוא מתלהב מהאישה ….

…קצף ים אם אישה חולמת על קצף ים, הדבר מנבא שהנאות מושחתות ולא לגיטימיות ירחיקו אותה מדרך הצדק . אם היא לובשת מעטה חתונה מקצף ים, היא תטבול בהנאה פיזית, למעט טוהר אמיתי וצניעות מולדת . היא, ככל הנראה, תצטרך לגרום עצב לחלק מאנשיה האתריים בשל חוסר יכולתם לספק את שאיפותיה ….

…באשר לסרטנים, הם אדם ממוצא רב, רחוק ממרץ ומצוקה קשה של המוסר, ומי שרואה שהוא חטף סרטן או מחזיק בו או לוקח אותו, אז הוא ירוויח גבר גם כן, ומי שרואה שהוא אוכל של בשר סרטנים, הוא יכה כסף וטוב ממקום רחוק. באשר לחיות הים, הם גברים על פי הסכנות, היתרונות והאיבה שלהם לאדם. זה פגע בחיית ים, כי זה מכה באדם שנמצא באותה מידה על הגברים כמו על החיה…

…ומי שראה שהוא מפנה מי ים ציין שהוא השיג כסף באמצעות איש חסר חובות ….

…ומי שראה שדגי הים מדברים איתו, הוא מציין כי סוד המלך התגלה ….

…נמל ימי אם חלמתם לבקר בנמל ים זה מצביע על כך שיהיו לכם הזדמנויות לנסוע ולרכוש ידע, אך יהיה מישהו שיתנגד לטיולים הצפויים שלכם ….

…סרטן ~ לובסטר ~ אם אתה חולם על סרטן, זה מצביע על כך שתמצא בעיות מורכבות רבות, הגורמות לכך שהפתרון שלהם נאלץ למצוא את השיפוט הבטוח ביותר עבורם . חלום זה מבשר על חובבים חיזור ארוך וקשה ….

…ספינת ים אם חלמתם על ספינות, פירוש הדבר מאבק על ידי מעבר מכשולים וקשיים בלתי נראים, ואפשרות נסיעה והפלגות ימיות . אם פחדת במהלך החלום הזה, המשמעות היא שעליך לעבור קשיים רבים על מנת להשיג עושר ויוקרה . אם חלמתם על ספינת ים הרוסה, פירוש הדבר חברות אבודה בסביבה של סחר או אהבה ….

…באשר לסוסון הים, הוא מתפרש לטובת מי שהשיג אותו, ונאמר שהוא מתפרש על ידי האדם על פי יכולתו בסכנה ….

…ומי שרואה שנחפר ים והעם מתכוון בכך שזרם המים מהים הקדום אליו, אז הם נפגשים כדי להסיר את המלך ואת רצף הזולת ….

…באשר לספינה של הים המלוח, אם זה למוסלמים, אז זה טוב, ואם זה לכופרים, זה שלל ויתרון שנקרא על ידי אדוני הסירות, ולגבי קהל, זה נלקח על ידי השודדים והפולשים, וייתכן שמדובר במלחמה ובפתיעה ….

…אם אתה חולם שאתה שומע את אנחת הים הבודדת, זה מנבא שתוכל לחיות חיים מדכאים וסטריליים נטולי אהבה וחברים . חלומות הים מעידים על ציפיות שלא מומשו . אמנם נהנים מעונג גופני, אך קיימת כמיהה פנימית מוחצת להנאה שהגוף אינו יכול לפגוש . אם אישה צעירה חולמת שהיא מחליקה בחן מעל הים עם אהובתה, אז החלק שלה הוא שתקוותיה הבתוליות יתגשמו במתיקות, והשמחה תעמוד על המשמר בפתח הגשמת נדרים שלא משתנים ….

…ומי שרואה שהוא מסתכל על הים מרחוק ולא מתקרב אליו, אז הוא מקווה לתקווה ולא מגיע אליו ….

…ומי שיראה שהוא שתה את כל הים, הוא ישיג רכוש גדול אם הוא ראוי לכך ….

…ומי שרואה שמשהו מבהמת הים דיבר אליו, אז הוא מתיר את סוד המלך ….

…שודד ים לראות שודד ים בחלום מנבא כי תיחשף למלאכותיו של חבר כוזב . אם אתה רואה את עצמך כשודד ים, זה מנבא שאתה תהיה כפוף לרצון של חברים ומכרים . אם בחורה חולמת שהאהוב שלה הוא פיראט, זה מנבא שהוא רמאי ואדם רע . אם פיראט חטף אותה בחלום, היא תהיה נתונה לפיתויי שווא שיגרמו לה לעזוב את הבית ….

…באשר לפרות הים, זה קרוב אליו בפירוש, אך ההבדל ביניהן הוא שהוא מוכח בניגוד לדולפין ….

…ומי שראה שים מת עומד בינו לבין הכביש, ואם הוא היה נוסע אז הוא ינתק את הכביש, ואולי זה היה חסום על ידי הסולטאן או כאלה ….

…מי שרואה ים צלול ורגוע, אז הוא בעל דת צודקת, ואם אחרת, אז הביטוי שלו נגדו ….

…** חזון הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, של פולשי הים .. אחד החזון שהתגשם הוא חזון הנביא, תפילת האל ושלום עליו, של פולשי הים שפלשו לקפריסין בזמן עותמאן – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – ואלה שפלשו לרומאים בזמן מועאוויה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו -. בסמכותו של אישק בן עבדאללה בן אבי טלהא בסמכותו של אנאס בן מאליק – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – הוא אמר : כאשר שליח האל, שיהיה עליו תפילת האל ושלום עליו, היה הולך לקובה, הוא היה נכנס אום הרם כופף את מלאחן והאכיל אותו, ואום הרם היה נתון לפולחן של אבן אלסמית, אז נכנס אליה שליח האל, יתפלל האל. יום אחד היא האכילה אותו וישבה עם ראשו ושליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ישנה ואז התעוררה מצחוק . היא אמרה : אז אמרתי : מה מצחיק אותך, שליח אלוהים? הוא אמר : (בני עמי הציעו לכובשיו למען האלוהים שרוכבים על דחף מלכי הים האלה על המשפחה או שהוא אמר : כמו מלכים על המשפחה ) יצחק הטיל ספק, אז אמרתי : שליח אלוהים, התפלל לאלוהים שיעשה אותי לאחת מהן, הוא קרא לה, ואז הניח את ראשו והוא ישן, ואז התעוררתי מצחוק, ואמרתי : מה גורם לך לצחוק שליח אלוהים? הוא אמר : ( אנשים מהעם שלי הציעו לי פשיטות למען אלוהים כמלכים על המשפחה או כמו מלכים על המשפחה. ) כפי שאמר בראשונה, היא אמרה : אמרתי : שליח אלוהים, התפלל לאלוהים. לעשות אותי ביניהם. הוא אמר : ( אתה אחד הראשונים ) הוא אמר : רכבתי על הים בזמן מועאוויה. היא נפלה מהאופניים כשיצאה מהים ונספתה . תועלת :::: אום הרם בינת מילחן היא אחותו של אום סלים והיא דודתו של אנאס בן מאליק . אל-בוכרי תרגם את החדית 'הזה באומרו : ( פרק חזון היום ) הוא אמר : אבן עאון אמר בסמכותו של אבן סירין : חזון היום הוא כמו חזון הלילה. אל-חאפיז אבן חג'אר הזכיר בסמכותו של עלי אבן אבי טאליב אל-קייבראני כי אמר : אין הבדל בפסיקת הביטוי בין חזון היום והלילה לבין חזון הנשים והגברים . ובסמכותו של זייד בן אסלאם, בסמכותו של אתאא בן יסאר, שאשה שדיברה איתו אמרה : שליח האל, שאלוהים יברך אותו וייתן לו שלום, נרדם ואז התעוררתי מצחוק ו אמר : האם אתה צוחק עלי שליח אלוהים? הוא אמר : ( לא, אבל מכמה מבני עמי שמוציאים פשיטות בים כמו מלכים על המשפחה. ) היא אמרה : ואז הוא נרדם ואז התעורר מצחוק אז אמרתי : הו שליח אלוהים, אתה צוחק אליי? הוא אמר : ~ לא, אבל מאנשים של האומה שלי שמביאים את פולשים בים, והם חוזרים לאחר כמה שלל אשר נסלחים. ~ אמרתי : הייתי מתפלל לאלוהים לגרום לי מהם, אז הוא קרא לה. הוא אמר : אתא בן יסאר אמר לי, הוא אמר : ראיתי אותה בין הפולשים שאלמונדהיר בן אלזובייר פלש לארץ רום והיא הייתה איתנו והיא מתה על אדמת רום ….

…ומי שרואה שהוא מסתכל על מים צלולים ורואה את פניו בהן טוב, אז טוב למשפחתו ולשפוך מים זה לבזבז כסף, ולהריץ אותם מתחת לקשתות עדיף לאדם שאליו העם יכול להגיע המטרות שלהם ….

…האגם : מציין אישה משמאל שאוהבת ישירות, כי האגם עומד ולא רץ, והוא הורג את מי שנופל לתוכו ולא דוחף אותו . והגלים הם חומרה ויסורים, כי אלוהים אדירים אומר : ~הם מכוסים בגלים כמו צללים .~ ויאמר הקב~ה : ~ והגלים נעצרו ביניהם .~ ומסופר כי סוחר ראה שהוא הולך בים, והוא נבהל מפחד הים, אז הוא סיפר את חזונותיו במעבר . הוא אמר : אם אתה רוצה לנסוע, יהיה לך טוב . זאת משום שחזונותיו מעידים על יציבות ענייניו . ואדם ראה כאילו מי הים כועסים עד שקצהם הופיע . אז הוא סיפר את זה לאבן מצדה, והוא אמר : צרה ירדה על האדמה על ידי הח'ליף, או בצורת בארצות, או שכספי הח'ליף נגנבו . זה היה רק ​​סכום קטן עד שהח'ליף נהרג, כספו נשדד והמדינות דוכאו . ומי שיראה שהוא מוציא פנינה מהים, הוא ירוויח מהמלך בכסף, עבד או דגל . ואם הוא רואה שמי הים או מים אחרים גדלו עד שהם חורגים מהגבול, כלומר משמעות הזרימה עד שהם נכנסים לבתים, לבתים ולבתים, אז אנשיה מפקחים על הטביעה, אז יהיה משפט גדול . העיקרון הוא במים הדומיננטיים שהם והמרדה, כי אלוהים אדירים קרא לניצחונו ולשפע העריצות שלו, והוא אמר שטביעה מעידה על ביצוע אסון גדול וביטוי כפירה, ומוות בטביעה הוא מוות בגלל חוסר אמון. . באשר לכופר, אם הוא רואה שהוא טבע במים, אז הוא מאמין, כי אלוהים אדירים אומר : “ גם אם הטביעה תופס אותו, הוא אומר, אני מאמין . ” הפסוק . ומי שרואה כאילו טבע ושקע בים, הסולטן ישמיד אותו . אם הוא יראה כאילו טבע וגרם לו לצלול פעם אחת ולרחף פעם אחת ולהניע את ידיו ורגליו, אז הוא ירוויח עושר ומדינה . אם הוא רואה את זה כאילו עזב אותו ולא טבע, אז הוא חוזר לעניין הדת, במיוחד אם הוא רואה בגדים ירוקים על עצמו . נאמר כי מי שראה שהוא מת בטביעה במים שאויבו היה רוצה לטבוע במים הטהורים טבע בכסף רב . באשר לשחייה : מי שרואה שהוא שוחה בים והיה מדען שהגיע לצורך שלו בידע, אם הוא שוחה על היבשה, אז הוא נעול ומתחזק במבויתו, והוא נשאר שם כמו השחייה קשה או קלה, וככל שעוצמתו . אם הוא רואה שהוא שוחה בעמק מישורי עד שהוא יגיע למקום שהוא רוצה, אז הוא נכנס לעבודה של סולטן לא צודק ואדיר שדורש ממנו צורך שהוא ממלא עבורו ומסוגל לו ואלוהים אדירים. מאבטח אותו ככל שהוא רץ בעמק . אם הוא ירא ממנו, אז הוא חושש גם משליט , ואם הוא בורח, הוא בורח ממנו, ואם הוא נכנס לים ושוחה בו טוב יותר, אז הוא נכנס לעניין גדול ולמנדט גדול, והוא מסוגל להחזיק את המלך ולהשיג תהילה וכוח . אם הוא שוחה על גבו, הוא חוזר בתשובה וחוזר מהחטא . ומי שמתפלל בזמן שהוא מפחד, הוא יקבל פחד, מחלה או מאסר, ככל המרחק שלו מהצדק . ואם הוא חושב שהוא לא יברח ממנו, הוא ימות בדאגה ההיא, ואם הוא נועז בשחייה שלו, אז הוא נחסך מהעבודה ההיא . ואם סולטן רואה שהוא רוצה לשחות בים והים סוער עם גל, אז הוא נלחם במלך בין המלכים, ואם הוא שובר את הים בשחייה הוא יהרוג את המלך ההוא . וכל ים, נהר או עמק שהתייבש, זהו מצבם של המיוחסים לו, ואם המים יחזרו, המדינה תחזור . ונאמר שאם אדם רואה שהוא ברח מהמים ששוחה לפני המודעות שלו לשינה, עדיף שהוא ישים לב בזמן שהוא נמצא במים ששוחה . ונאמר כי מי שראה שהוא שוחה, התמודד עם יריב והביס את יריבו וניצח אותו . והליכה על מים בים או בנהר מעידה על דתו הטובה ותקפות וודאותו, ונאמר שהוא בטוח במשהו שהוא בספק, ונאמר שהוא נוסע למסע בסכנה שלו אמון . ומי שיראה כאילו המים זורמים על פני השטח שלהם, הוא יכה על ידי אסון מהסולטאן, המעיד על רגלו של השליט, שאותו הוא יכול רק להתמודד, בגלל זרימתו וסמכותו . ומי שקם ממנו קל ועדין יותר, ומצביע על לוחם החותך את הדרך, ואם הוא נוסע, גנב או אריה חוצה את הכביש עליו, או שמוחו לגבי מסעו הוא גשם, שליט, או מכה . ואם הוא היה נוכח, הוא היה סובל מצער ופורענות, כי אלוהים אדירים אמר : ~אתה ארור בנהר .~ באשר לסולטן, הוא מוצג בפניו, במיוחד אם הוא נכנס אליו . או שהוא יכלא אותו, יורה לו להכות, או שהוא יגון אם קיבל אותו גדול, או מונע ממנו להינצל מהזרם שלו, ואז או שמחלה נופלת בו מקור או טיפה, אז איך זה היה החורף והמים שלו היו גרועים, אז הם חמורים יותר בכל מה שמעיד על כך? אם ייחתך, יעבור או ייצא ממנו, הוא יינצל מכל מה שיש בו של צער ומחלה, וכל העדויות של ייסורים וצער . ומי ששואב מנהר ושותה, מקבל כסף מאדם מסוכן כמו אותו נהר . ומי שנכנס לנהר ותוקף אותו מקרקעית בוץ או בוץ, הוא יוכה על ידי אדם שמצבו הוא כמו של אותו נהר בנהרות . ומי שיחתור נהר לצד השני, הוא ינתק דאגה, אימה או פחד, והוא יינצל ממנו אם יש בוץ ….

ומי שרואה שהוא עושה כיבוי במה שאסור לבצע כביסה באותה צורה כמו מי שלא מבצע את ההדחה שלו ונאמר שמי שעושה אבלה עם חלב או דבש טוב בדת ….

…מים : מציין את האיסלאם ואת הידע ואת החיים, הפוריות והשגשוג, מכיוון שהם מכילים את חיי הכל, כפי שאמר אלוהים אדירים : ~ בואו ניתן להם מים שנשפכים מהם כדי לסבך אותם בתוכם .~ ואולי הוא ציין את הזרע, כי אלוהים אדירים קרא לזה מים, והערבים קוראים להרבה מים זרע, וזה מצביע על כסף כי הוא מרוויח איתו, אז מי ששתה מים טהורים טהורים מבאר או מים השקיה ועשה לא לספוג את האחרון ממנו, אם הוא היה חולה, הוא יחלים ממחלתו וחייו לא זירזו את מותו. הוא לא היה חולה ונשוי אם היה רווקה, שיהיה לו העונג לשתות ולזרום מים מלמעלה להזכירו, ואם היה נשוי ולא התחתן עם משפחתו בלילה שנפגש איתה ונהנה ממנה . ואם שום דבר מכל זה, אז הוא אימץ את האיסלאם אם הוא לא מאמין, והוא השיג ידע אם הוא טוב, והידע היה סטודנט, אחרת הוא השיג חוב מותר אם הוא היה סוחר, אלא אם כן משהו מקלקל את המים, אשר מעיד על אסורו וחטאו, כגון שתייתו מתפקידם של הדהים. או שמדע הוא כסף מושחת או רע או זדוני . אם המים חומים, מרים או מסריחים, אז הם נעשים חולים, מקלקלים את השתכרותו, ממשיכים בפרנסתו, או משנים את משנתו, עבור כל אדם בהתאם לגורלו ומה מתאים לו ולמקום ששתה ממנו כלי בו הוא היה . לגבי מי שנשא מים בקערה, אם הוא היה עני, הוא היה מרוויח מכסף, ואם הוא היה רווק שהוא התחתן, ואם הוא היה נשוי, אשתו או אמו נשאו אותו ממנו, אם הוא היה מי שרוקן את המים במיכל או את אשתו או משרתו מבארו או משרו או מקרובו . באשר לזרימת המים בבתים וכניסתם לדירה, אין בה טוב, ואם זו הייתה שנה בה אנשים נכנסו לפיתוי, חיבה, שבי, מחלות או מגפות, ואם זה היה בתוך בית פרטי, בדקתי את העניין שלו, ואם היה בו חולה שמת, אז האנשים חיפשו אותו בהספד שלו. בכי ודמעות . כמו כן, אם מרזבים זרמו בבית או שהתפוצצו בו עיניים, הם בוכים בעיניים על מותו של המטופל, או כאשר פרידת הנוסע, או על רוע וספקולציות בקרב תושביה, מצוקות הפוקדות אותו ממחלת הסולטאן . כמו כן, זרימת המים או הקיפאון שלהם מבשרים על כינוס אנשים . זרימתו במקומות של צמחים מאותתת על פוריות, ושפעו ושליטתו על בתי המגורים והבתים מעיני האדמה או זרימתו היא מצוקה של אלוהים אדירים על תושבי המקום ההוא, מגפה גורפת או חרב השמדת אם הדירות נהרסות ואנשים טובעים בה, אחרת זה יהיה ייסור מהסולטאן או מגיפה של מגפות . אם הוא ראה שהוא נתן מים בספל, זה מציין את הילד, ואם הוא שתה מים טהורים בספל, הוא קיבל טוב מבנו או מאשתו, כי הכוס היא תמצית הנשים והמים הם עוברים . כמה מהם אמרו : מי שראה את זה כאילו הוא שותה מים חמים, הוא התעונן, ואם ראה שהוא נזרק למים צלולים, הפתעה . ונאמר כי מעיין המים לעם הצדק הוא טוב וברכה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ שתי עיניים זורמות מהם .~ ולמי שאינו פורענות צדיקה . והתפוצצות המים מקיר צער של גברים, כמו אח, חתן או חבר, ואם הוא רואה שהמים פרצו ועזבו את הבית, אז זה יוצא מכל הדאגות, ו אם זה לא יוצא מזה, זה עניין קבוע . אם המקום הזה הוא טהור, אז זה עצב בבריאות הגוף . וכל זה באל-עין כיוון שהיא לא הייתה עוזרת בית, ואם היא הייתה עוזרת בית, אז הוא השכן הכי טוב לבעליו, חי ומת עד יום הדין . וכמה מהם אמרו שאם יראה שיש מים זורמים בביתו, הוא יקנה משרתת . ואם הוא רואה כאילו העיניים התפוצצו, הוא מקבל כסף בנזיפה . ומים טהורים הם זולים והוגנים, ומי שרואה את זה כאילו הוא שתה יותר מדי מים מאשר הרגלו להעיר, חייו יהיו ארוכים . נאמר כי שתיית מים מהווה ביטחון מפני האויב, והלעיסה היא טיפול לעייפות ומצוקה בחיים . ופרש את היד במים תוך ערבוב כסף ובזבז אותו . ומים עומדים חלשים יותר ממים זורמים בכל מקרה, ונאמר כי מים עומדים הם כליאה, ומי שרואה שהוא נפל למים עומדים נמצא בתוך כליאה ומצוקה, ומים מלוחים מעוננים, ולגבי אריות אם הוא מתנקז מהבאר, ואז היא אישה שמתחתנת איתה ואין בה שום טוב . נאמר כי ראיית מים שחורים הורסת את התפקיד, ושתייתם נעלמה . ומים מעופשים הם חיים מייסרים, ומים מסריחים הם כסף אסור, ומים צהובים הם מחלה, ועומק המים הוא בידוד, השפלה והיעלמות חסד, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אמור : אם המים שלך נהפכים מדוכא, אז מי מביא לך מים מסוימים ~. המים החמים והחמים מאוד, אם ראה שהוא משתמש בהם בלילה או ביום, הוכה קשות על ידי הסולטאן, ואם הוא ראה כאילו השתמש בהם בלילה, הוא היה נבהל מהג'ין . צער המים הוא קשה ועייף, ושתייתו היא מחלה . קצף מים אינו כסף טוב . ומי ששותה ממי הים כשהם חומים, הם יכו על ידיהם מהמלך . ומי שרואה את זה כאילו הוא מסתכל במים צלולים ורואה את פניו בו כפי שהוא רואה את זה במראה, הוא ישיג טוב הרבה . אם הוא רואה את פניו בזה טוב, אז הוא עושה טוב לבני ביתו . ושפיכת מים היא לבזבז כסף בשאר תנאיו, כגון צרור או גלימת ראיה של העמק, כי הוא חושב שהוא השיג את זה ולא . ואין אוהבים את הכביסה מהמים, בין אם הם צלולים ובין אם הם כהים, חמים או קרים אחרי שהם נקיים, מותר לבצע כביסה, מכיוון שהשחיקה בפרשנות חזקה יותר מהשקעים וההבדלים של המים . ושנוא מעיני מים צער לא רץ . והליכה על מים היא הבל וסיכון, ואם הוא יוצא מזה, צרכיו מתקיימים . ומי שרואה שהוא נמצא בהרבה מים עמוקים ונופל לתוכם ולא מגיע לתחתיתם, אז הוא פוגע בעולם גדול ומתעייף, ונאמר שהוא נופל לעניין של אדם גדול . שטיפה במים קרים היא תשובה ותרופה למחלה, שחרור ממאסר, ביטול חוב וביטחון מפחד . ומי שרואה את זה כאילו שתה הרבה מים מתוקים, היו חיים ארוכים וחיים טובים. אם הוא שתה אותו מהים, הוא השיג כסף מהמלך, ואם הוא שתה אותו מהנהר, הוא השיג אותו מאדם, כמו זה של נהר בנהרות, ואם הוא שלף אותו מבאר, הוא הכה כסף עם טריק והונאה . ומי שרואה שהוא שואב מים ומשקה פרדס ועיבוד איתו, הוא ירוויח מכסף מאישה, כך שאם הפרדס או השתילים יניבו פרי, הוא ייתן לאישה ההיא כסף וילד, וישקה את הפרדס ואת נטיעה, יחסי מין עם אשתו . והמים נמצאים בספל זכוכית של ילד, אם הספל נשבר והמים נשארים, האם תמות והילד יישאר, ואם המים נעלמו והספל יישאר, הילד ימות והאם תישאר . אבן סירין נשאל על אישה שיש לה חזון שהיא שותה מים, אז הוא אמר : תן לאישה הזאת לפחד מאלוהים ולא לחפש שקר בין אנשים . בא אליו איש ואמר : ראיתי כאילו אני שותה מסמרטוטי בגדי, מים טעימים וקרים, והוא אמר : ירא אלוהים ואל תהיה לבד עם אישה שאינה מותרת לך, אז הוא אמר : היא אישה שהצעתי לעצמי ….

…כביסה היא בחלום מסמלת תשובה מחטאים ומילוי חובת כיבוד הורים או חברים . אם הוא שוטף במים קרים בחורף, זה מעיד על דאגות, מחלות ומחלות, ואם הוא שוטף במים חמים בזמן החורף, זה מעיד על רווחים, תועלות ומחלות לרפא . ומי שרחץ לעיד והיה רווק, הוא יתחתן . ואם הוא רחץ על שני הליקויים, הוא עשוי לעשות דבר נהדר או להיות במצוקה . אם מי שהתרחץ בחלום היה כופר, הוא הפך מוסלמי, ואם הוא היה שפוי, הוא נרפא . ואם הוא התרחץ בחלום כדי להיכנס לאיחרעם או להיכנס למכה, אז זה מעיד על שמחה והנאה, מפגש עם נפקדים ומשלם את החוב, כמו גם אם הוא רוחץ בחלום לזרוק ולהקפה . ואולי הכביסה הטקסית מעידה על ניצחון על האויבים . ולשטוף לסביבתה המבקשת לחפש פרנסה או לשרת את הזקנים . ומי שראה שהוא רוחץ ולבש בגדים חדשים, ואם הוא היה חולה, אלוהים אדירים ירפא אותו, ואם הוא היה חוב, אלוהים היה מוציא את חובו . אם הוא היה אסיר, הוא נמלט מהכלא שלו . ואם היה מודאג, שאלוהים ייתן לו את דאגתו . ואם הוא ביצע את החאג ', את הפרשת חאג', ואם הוא היה עני, אלוהים העשיר העשיר אותו, ואם הוא היה מבודד, אלוהים אדירים חידש את המנדט שלו לאלוהים אומר : ( זה משקה שטוף קר ) , אז איוב, עליו השלום, כשהוא שוטף ולבש בגדים חדשים, אלוהים אדירים החזיר לו, את משפחתו וילדיו וכל מה שהלך . ואם הוא ילבש בגדים בלויים, דאגתו תיעלם והוא יהיה עני . ומי שרואה שהוא הולך לשטוף באגן או בפרישות והוא רווקה, הוא יתחתן . ומי שראה שהוא התרחץ במים חמים, הוא קיבל את זה . ושתיית מים חמים אינה מהללת את אלוהים אדירים באומרו : ( ושתו מים חמים, חתכו את מעיהם ). ונאמר : גוסל הוא נישואין . ואם האישה האלמונית עושה אמבטיה, הוא מקלחת גשם משמיים . שטיפת ידיים בסבון תבטל את החוב והסרת המצוקה . ושטיפת הבגד מעידה על צלאח א-דין . ומי שראה שהוא שוטף בגד צהוב ומנקה אותו מצהבהבות, הוא יינצל מהמחלה . ונאמר : שטיפת בגדים מעידה על מילוי החוב . ושטיפת המתים בחלום מעידה על מילוי חובו . וכל מי שרואה שאדם מת מבקש שאדם יכבס את בגדיו, זה חוסר תחנונו של מי שראה אותו, או צדקה, תשלום חוב או יישום צוואה ….

…להשתכשך במים אם השתכשכתם בזמן שחלמתם על מים נקיים וצלולים, המשמעות היא שתחיו באושר כוזב קצר . אם המים מעוננים, אתה מאיים במחלה או שתעבור תאונה כואבת . אם חלמת על ילדים שכשוך במים צלולים, זהו סימן טוב שכן תצליח בעבודתך . אם היא חולמת שהיא משתכשכת במים מוקצפים צלולים, אז חלומותיה ושאיפותיה הרגשיות יתגשמו ….