…חירשות היא בשחיתות חלומית בדת . חירשות וסטייה מימין . חירשות היא איום ועשויה להיות סימן לאובדן נוחות ….

…עצב הוא בשמחה חלומית אחרי עצב . צער מעיד על מחלה ודאגה הנובעת ממשפחתו או מחייבת אותו למשהו, והדבר עשוי להצביע על פסול התועלות וחוסר המעש מהתנועות, ואם משהו מכל זה כשהוא ער מעיד על טוב ולהיפך מה שהזכרנו . ואבל הוא תענוג ….

…סכין חלומית עם סכין היא חלום רע עבור החולם, אם הוא מנבא הפרדה, מריבות ואובדנים בתנאי אופי העבודה . אם חלמתם לראות סכינים חלודות, המשמעות היא טינה ותלונה של הנמצאים בבית והפרדת האוהבים . סכינים מושחדות וחדות מבשרות חרדה ואויבים תמיד מקיפים אתכם . סכינים שבורות פירושן תבוסה בכל מאמץ, בין באהבה ובין אם בעבודה . אם חלמת שנפצעת בסכין, אז זה מנבא צרות משפחתיות שבהן תגולם מאוד אי הציות של ילדים . עבור אנשים לא נשואים זה אומר שאכזבה עשויה לבוא בעקבותיה . אם אתה חולם שאתה דוקר מישהו בסכין, זה אומר לבסס אישיות, ושאתה צריך לשאוף לבסס תחושת אמת גבוהה יותר ….

…הציפור נמצאת בתהילה חלומית, סולטן וקישוט, ולסוחר יש רווח . אם הציפור אינה ידועה, זה מציין את מלאך המוות . ואם הציפור תרים עלה, תולעת וכדומה ותעוף איתה לשמיים מבית בו נמצא האדם החולה, אז היא תמות . וזה עשוי להתייחס למטייל שראה אותו נפל עליו . זה עשוי להתייחס לעבודתם של מי שראו זאת על ראשו או כתפו . אם הוא לבן אז הוא ברור, ואם הוא צבעוני אז זו פעולה אחרת . אלא אם כן יש לו אישה בהריון, אם הציפור היא זכר אז זה ילד, ואם זו נקבה אז היא ילדה . הציפורים הגדולות מציינות את המלכים, הנשיאים, המלומדים והעשירים . ועופות המים הם האצילים ביותר שהשיגו את השלטון בשני היבטים : סמכות המים וסמכות האוויר . ואילו ציפורים אינן שרות ולא מתאבלות על בני לוויה של שירה ונח . ואיזה אפס של ציפורים ודרורים ובונים וזמיר הם ילדים קטנים . וקבוצת הציפורים למי שאוכל להם כסף, דינרים וכוח, במיוחד אם הוא מטפל בהם . ומי שיראה ציפורים עפות מעל ראשו, הוא ישיג את המנדט והשליט . אם הוא רואה ציפורים עפות במקומו, הם המלאכים . ומי שרואה ציפור שמגיעה משמים ונופלת בין ידיו, זו בשורה משמחת עבורו לשמוח . אולי הציפור האלמונית הצביעה על האזהרה וההנחיה . ומי שיש לו מטוס טוב בחלום זו העבודה הטובה שלו, או שליח טוב בא אליו . ומי שראה ציפור עם יצירה מן המניין, אולי היא הייתה רעה, או שהגיע אליה שליח אנושי . והציפור האלמונית מקיימת . ונאמר : ציפורים שחורות מעידות על מעשים רעים, ציפורים לבנות מעידות על מעשים טובים, וציפורים צבעוניות הן יצירות של בלבול ….

…זה בדת חלומית . מי שרואה שהוא ירד מהשמים כעמוד, אז אלוהים אדירים מברך אותו בסמכות צודקת וחכמה . ומי שרואה שהוא מוכה בעמוד והיה עבד, הוא נמכר ולקח את מחירו, ואם הוא חופשי, הוא חושש שהוא יתפס ונמכר כעבד נמכר . ומי שראה שהוא נשען על בסיס עמוד או קנה אותו, הוא מסתמך על זקנה או מתחתן עם זקנה, כי אלוהים אדירים אומר : ( והכללים הם נשים ). יש לסמוך על הטור ולהסתמך עליו . ומי שרואה כי עמוד נטה ממקומו, והיה שליט, אז עבדו נטה לצביעות ולסטייה מצייתנותו, גם אם היה עבד שאדונו שנא ואולי מכר אותו . העמודות מציינות גברים שסומכים עליהם לשלם את האסור ומשימות העניינים . ומי שיראה שיש לו עמודים וראוי למלך, הוא יהיה מלך, גם אם הוא היה מלומד שראשי הדת יפגשו עליו . הטור הוא הורה, ילד, כסף, בן זוג, בעל חיים או אישה . ומי שרואה את עצמו עמוד ימות . הטור הוא דמעות להפיק ממנו . עמוד השיש הוא כסף, גבר או אישה מכובדת, ואם הוא היה עשוי אבן, הוא היה מהיר ולא היה קבוע לו, ואם זה היה מעץ, הוא היה צבוע . ועמוד המסגד, אם הוא נוטה ממקומו, הוא אחד מאנשי הסולטן שלא מצייתים לו . אם זה עמוד כנסייה, הרי זה הרס של כופר או כופר כנזיר או כדיקון . ראה גם את העמוד ….

…מעיד על שכחה חלומית . אדם אמר לאל-חסן : הו אבו סעיד, האם השטן ישן, אז הוא חייך ואמר : אם הוא ישן היינו מוצאים הקלה גדולה . לראות את השטן בחלום מעיד על מלומד שמכר, או עזב תפילה, מעילה וקבלת חטאים וחטאים . חזונו מעיד גם על הונאה, הונאה, קסם, קנאה והפרדה בין בני הזוג, באנלוגיה לסיפורו עם אדם, עליו השלום, ואולי חזונו הצביע על כפירה מהדת מכיוון שהיה משרתו של אלוהים אדירים, ולכן חזר על ידי סתירתו וגירשו . ואז זה בפירוש המציין את המלך הכופר, המצויד לחיילים וסוסים, אמר אלוהים אדירים : ( והביא אותם עם סוסיך ורגליך ). אם אדם רואה שהוא הפך לשטן, הוא נפגע בעיניו, או נפטר מדתו, או חי מנוכר ומת במצוקה, ומסופק עם צאצאים וכסף, וניצח על אויביו במרמה ובמרמה, ואם היה ראוי למלך מלך, והוא היה מצווה על עוול ואוסר את הידוע . ומי שרואה כאילו הרג את השטן, אז הוא זומם בערמומיות ובונאה, ואם הוא צדיק וצנוע, אז הוא מתעב את עניין האלוקים הכל יכול ….

…שינה היא בחוסר תשומת לב חלומית . ומי שרואה שהוא ישן או רוצה לישון, אז זה מעיד על אבטלה, וזה רע לכל האנשים פרט לאלה שנמצאים בפחד, או מצפים שמצוקה או ייסורים יפלו בו . ומי שרואה שהוא ישן בבית קברות או על קבר, זה מעיד על האדם החולה מוות והנכון לאבטלה . שינה היא עדות לעיכוב התועלות ולהזנחת מה שהאל הכל יכול הורה על אדם של צדק . ואולי השינה מעידה על מסע מתורץ לצייתנות וחריצות, לנטישת העולם ולחגוג את קישוטו . אם אנשים רואים אנשים ישנים בחלום, זה מעיד על מוות כללי, או על מחירים גבוהים . ומי שיראה שהוא ישן על הגב, הוא יוכל לצאת מהעולם הזה, והשינה מעידה על חוסר דאגה . לישון על פנים שאינן מהללות, ומצביעות בפני המושלים על בידודם, ועל אחרים חסרי עוני . ושינה לאישה רווקה זה נישואים . ונאמר : שינה היא סילוק החטא, כי עטים של המלאכים מוסרים מהשינה . ונאמר : שינה היא סוכר המכסה את הנפש, או מחלה . ומי שרואה שהוא ישן ופוחד, אז הוא בטוח . ונאמר : שינה מעידה על הזנחת אינטרסים . שינה על הגב היא הסחת דעת, השפלה ומוות, ואולי מעידה על ואקום עסקי . ושינה בצד היא חדשות, מחלה או מוות . ומי שראה שהוא שוכב מתחת לעצים רבים, זרעו היה מתרבה . ולישון על הבטן, לזכות בארץ, כסף והילד ….

…מחסור הוא עדות חלומית לנפילה לאסון ….

…האם אתה יכול ללמוד ביטוי של חלומות? לחלופין הוא מתנת אלוהים נותן אותה למי שיחפוץ פולחן , כפי שמקובל בקרב המגזר גדול של מעברי הגבול של חלומות , ואנשים ? האם מדובר במדע שניתן לרכוש וללמוד ואז להתקדם בו – על פי כישרונותיו – או שהוא ממשיך ברמה אחת בו כתוצאה מיכולותיו , שלא ניתן לעלות עליהן? האם זו מיראשה שבעליה מנותק , או שמא ספקולציות והנחות , וההנחה מפספסת ופוקדת? כלומר ברור מי שקורא את הספר הזה , המחבר נוטה להיות מודע גם בהבעה גבוהה, וכן בחר לצאת אלוהים על ידי חלק מן הנביאים, שלום עליהם Kyousef, אברהם, יעקב, ומוחמד, והצטיין כשרבים של המלווים הנכבדים אבו בכר, עומר ואיישה, ואחרים, אבל זה לא מדע שפרסה נולד עם בעליו, לא רק עם המריחואנה, ואם מעבר החזון הוא אחד מבעלי שני הסוגים האלה עדיף ודעתו נכונה יותר, אך הדבר אינו גורם לנו לסגור את הדלת ללמד את החזון מלבד שני הסוגים הללו ! כן , זה מבטא את החזון של פיזיונומיית הדלת או את ההשראה הניתנת לקנאה, אבל יש לי כאן שאלה פשוטה : מי מסווג כשני סוגים אלה של לא שליחים של אבות קדומים, מלווים וחסידים של מוערכים? למי יש לתת לאחרים זכות זו היא השליחים – השלום עליהם . ? אולי ביניהם היה מוחמד, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, כשהעיד על כמה מחבריו על עליונותם במדעים ובידע כלשהו. לכן, הוא העיד בפני אבו בכר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, להצטיין בהיבט זה, לעומר בהיבט ההשראה, ולאבן עבאס במדע הפרשנות וכן הלאה, ישנן שאלות רבות, אך השליח , עליו השלום ושלום עליו, אלוהים יתהלל ושבח, אמר: ~ מה שנאמר בגחמה (3) שזה אינו אלא גילוי מרמז (4)~. מנקודה זו אנו מנתחים את השאלה כדי למצוא את התשובה דרך הבנתנו את הטקסטים, וסיפורי בסטאראדאנה שהתקבלו למעברים בכירים, מה אנו מוצאים? אנו מוצאים כי מענק מדע האלוהי הזה מקורו, אבל זה יכול להיות למד ולמידה באמצעות לימוד כיצד לבטא זאת כאשר אלה בשורה , של השליחים צדיקים, או הצטיינו בו שבאו אחריהם, שראה אותו מן העם מדע זה . זה מייעד נקודת מבט זו, הופעתם של הרבה מלווים בצד זה ומלמדים אותו בידי שליח אללה עליו השלום . הבה נביט בדבריו של אבו בכר, שלום הנביא עליו בהזדמנות אחת כשהוא נחתך מחזונו של הנביא שהוא : אבן שיהאב אמר : ראה את השלום הנביא עליו חזון שאמר ווקסא לאבו בכר : ~ הו אבו בכר, ראיתי שקניה הקדים אותך ואני תואר Vsbaktk Bmrqatin וחצי ~ , הוא אמר : הו שליח אללה, אללה Iqdk לחסדיו וסליחתו, ואני חי אחריך שנתיים וחצי, שהוזכר על ידי Suyuti בגדול ומיוחס לנכסי אבן סעד '1'). כאן אנו מגלים שהנביא עליו השלום מביא את ביטויו של אבו בכר כאילו נותן לו תעודת בריאות על ביטוי זה . . אנו מוצאים בתפקיד אחר חזון אחר אומר, שהוא : עליו שלום, אמר לו : ~ ראיתי אם אני בא המוני לעבור Vagamtha בפה שלי מצאתי את הגרעין Aztna Vlfeztha , אז לקח Vagamtha אחר שבו גרעין Vlfeztha מצא, ו אז לקח Vagamtha שלישי נמצא הגרעין של Vlfeztha ~ , אז אבו בכר אמר : תן לי לעבור את זה. הוא אמר : הוא אמר : ~ תחצה את זה .~ הוא אמר : זה הצבא שלך שנשלחת לברך ולהרוויח, והם ישליכו איש, והוא יבקש אותם בתפקידך, והוא יקרא להם . הוא אמר, ~ כמו כן אמר המלך .~ נאמר על ידי אחמד במוסנאדה, כאן הבחין כי השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, כאשר התבקש ממננה אבו בכר לחצות אותו, לא החמיא לאמת, ולולא ידיעתו על כושר ההמצאה של אבו בכר, הוא לא היה מסכים לתוף, והבחין כאן שהשליח האצילי אמר זאת . הזמן לאבו בכר : ~ גם קינג אמר ~ , העידו לו עדות גבוהה לבריאות דבריו . מישהו אם אתה יכול לומר : כי אבו בכר, אשר בהשראת המדע הזה קיים שום מקום לטעויות עם אותו, ולהגיב בשלב זה של נוף שלקראת אבו בכר וראה אותו, כאן, חוטא בנושא אחר, והדבר מוכיח כי זו המדע לומד, היא עשויה להצליח ללמוד אם הוא נכשל ועשוי לטעות . ראה עמדה אחרת זו . אבן עבאס, שיהיה אללה מרוצה מכך שקרה שאיש הגיע אל שליח אללה עליו השלום, אמר : ~ ראיתי הלילה בשמשית חלומית '1 ' טננזב '2 גהי, מותק, ואני רואה אנשים Atkvvon כולל `3` Valmcetkther ועצמאית, ואם הסיבה ( 4` ) הוא הלך מן האדמה אל השמים, וראיתי אותך לקח את הכסף, אז אדם נלקח בעצם אחרי שאתה, גבר אחר נלקח למעשה על ידו, ואז אדם אחר נלקח על ידו והוא ניתק אותו ואז הוא באמת הגיע אליו . אבו בכר אמר : הו שליח אלוהים, אבי אתה ואלוהים הרשו לי פלברנה אמר לו, שליח אללה : ~ אובארבה ~ , ו ב פרסי הרומן : ~ דרך ~ אבו בכר אמר : אסלאם החופה הוא . כפי עבור Antef של דבש גהי, את Valmcetkther הקוראן Hlaute Tntef מן הקוראן ואת העתיד . הסיבה לחיבור מן השמים אל הארץ, את הזכות אתה זה לוקח לו את ויאליק אלוהים, ואז לוקח אותו אדם ויאלו אותו, ואז קח לו אדם אחר ויאלו אותו, ואז קח לו אמא n ינתק אותו ואז יחבר אותו ויאלו אותו . הוא אמר לי, שליח אללה, אבי אתה נורה או התגעגעתי? ו הוא אמר הנביא עליו השלום : ~ ? הייתי קצת והחטיא כמה אבו בכר אמר : על ידי אלוהים, הוי שליח אלוהים, אמרת לי מה עשיתי לא בסדר? הוא אמר :~ אל תקלל ,~ מוסכם . כתר עם הפסקה ארוכה מודרני זה וזה : כי אבו בכר כאן היה לא לפגוע בכמה מילים שלו ובכך להגיב על גבר שאומר : כי אבו בכר, אשר מבטאת את החזון או הבחנה והשראה יש מקום לסיפור של מות הקדושה של הבעה, למדתי את החזון . מי שהיה איתו לפני הנביאות לא הזכיר את הביטויים חזונות מהם . אלא, לדעתי, הם בוגרי בית הספר של מורה האומה, שנהגו לשאול אותם כשהם ראו אותם, והוא לעתים קרובות אמר להם כשעבר על ידינו : ~ מי מכם ראה חזון .~ כמו מוסלמי Sahih `2` , ואת האנשים אמרו מדע : כי היתרונות של שיחה זו : אינדוקציה מודעת החזון, ואת השאלה לגבי הפרשנות, ואת שלום הנביא עליו כדי ללמד אותם את הפרשנות של חזיונות וסגולות , וכלל אותו מהחדשות על הנעלם, זה כפי שאתה רואה מדי יום משיעורי הנביא עליו השלום על אוזני המלווים, בהם לא רק מלמדים, אלא מלמדים ומדברים ומסבירים ומתפתחים , והולה הצטיינו בביטוי חזונותיהם הם קלטלאמיב בידי מורם, חלקם הצטיינו במדע הפרשנות, וחלקם הצטיינו בפסיקה, חלקם הצטיינו במדע הירושה, וחלקם הצטיינו ב מודרני מדע, זה לא פלא שישנם כמה מהם הצטיינו המדע של ביטוי . ואם נקבל זאת . תיאוריית למידה תיאורטית, כמו גם יכול להיות בקיא ב זמננו כמה מדעני מדע הביטוי האם אלה יכולים ללמוד אמנות זו לאחרים, והשקפה זו עשויה להיות זרה לחלקם במדע זה, אך אולי ת'רגם של מדע זה דומה יותר להשראה ופיזיונומיה כאילו זה חיקוי של השליחים ומצא מבוכה מהצד הזה , ומנקודת מבטו של הכותב שדעה זו מינורית ומחייבת אחרים לעשות את מה שלא נחוץ. זה נאמר למי שמפר את מי שמנסה לשאול על חזונות וללמוד את הביטוי. אל-נוואווי אמר, והגיב על החדית 'של סמארה בן ג'ונדוב : אם הנביא התפלל בבוקר, הוא בא אליהם בפנים ואמר: ~ האם מישהו ראה האם היה לך חזון אתמול? ~ זה כולל את הרצוי לשאול על את החזון ולקחת יוזמה לפרש אותו ולזרז אותו בתחילת היום, והוא כולל את המותר לדבר על ידע ופרשנות של החזון וכדומה . האימאם אבן אל- סעדי אמר ( 2/442 ) , והעיר על הפסוק שאללה מעניק לשיחות פרשנות של יוסף : כי במקור ביטוי של חזון, מדע המבע המדעי המשימה שאלוהים נותן לו למי שהוא רוצה מעבדיו, וכי מדע האדם יתוגמל על הוראה ולמידה . ולפיכך הוכיח כי עומר בן אל- חטאב שאל את הנערות האומייות כטמיפ בשם טפראלראא בתור טהדהיב אבן חג'אר (12 \ 399 ). על פי אבן סעד בשיעורים (7 \ 124 ): סעיד בן מוסייב אמור היה להביע את חזונם של אנשים , והוא לקח אותו מהילדה שמות אבו בכר ולקח את שמות אביה ולקח לו את אבו בכראן וולר סול כארים. עליו השלום . אבן עבד אל- בר כמו בתא המטען ( 1/313 ) מעיר על הראיון גם סמרה : ההאדית הזו מעידה על כך לכבוד חזון המידות והסגולות ; מכיוון שהוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, רק ביקש ממנה שתגיד לו ותעביר את זה הלאה . וכדי שהמלווים ידעו לדבר על פירושו, והשייח 'מוחמד אבן עבד אל-ווהאב אמר, כמו באוסף ספריו ( 5/130 ), מדע הביטוי הוא מדע אמיתי שאלוהים מברך אתו צוואות מהפולחן . הוא גם אמר (5 \ 143 ): ההתגלות היא ידע אמיתי של אלוהים מוזכר בקוראן, ועל זה נאמר : לא משקף את החזון יחיד הוא אחד של המלומדים Ptooelha, כי זה הוא ההתגלות של החלקים . האם הזהיר רחמי Shatibi של אלוהים אישורים (2 \ 415): כי אין יתרון ומצעפת נותן לו Alnaa עליו שלום רק פטור, אך ניתן מודל האומה שלו, זה מלמד אקסטרפולציה, וכי נתן את ההתגלות כדי לו, ועמו היה נתון טוב חזון . אבן חג'אר אמר : דוחק בחזון החינוך המדעי וביטויו בצד שמאל והשמטת השאלה והקללה בסגולה של מה שהבוגר כולל גישה לחלק מהעלומים ולסודות החפצים . ה דבריו . אז אם יש ללומד את הכלים של הידע הזה של הידע של הקוראן, הסונה, שליטה בשפה הערבית, הפתגמים והפרוטוקולים של ידע זה, אז מה מונע ממנו ללמוד את הביטוי ואז לבטא אותו? אני חושב שזו זכות לגיטימית, והידע רחב ואינו מוקף בה, אך נקודת המבט שלי חייבת להיות סטודנט שמיטיב עם הידע הזה ומיטיב לייצא אותו לאחרים שניחן באלוהים כדי לפשט את מידע ולהקל עליו בפני הנמענים. אסור לנו לפתוח את הדרך לציבור שאין לו את הכלים של אמנות זו ממי שפותר בעצמם ומקופח על סמך חלום חולף . הנה תמונות מוחות אבסורד פשוט של כמה מהם : חלק פלסטין יש בחצר המסגד הגדול מחכה Akhosv צבא, אשר יגיע לבית של אלוהים לטהר מן Tdnashm ופילת מטוסי מרשמים בילו מבוססים על חלומות ולכן והרשימה עוד ארוכה על האם אתפלא שהעם שלנו הפך לאומה של חלומות? אפילו פולחן נכנס לחלומות מכל שעריו, הסתכל בליל הכוח, אתה מוצא אותו מוגדר באמצעות חזונות, ומסתכל לצדקה כדי למצוא את המניע הגדול ביותר שלה, אומרים המתים לאנשים האלה ! אנשים רבים רואים שדלת הצדקה אינה נפתחת עד שידו של איסידק מסביר את חלומו כמי שקשור לדלת . האם אתה רוצה דוגמאות נוספות ותמונות גדולות יותר? מאת אלוהים, חלקם משליכים אישה בזנות בגלל חלום בו הוא ראה אישה, אז לקח לעצמו על ידי קריאת כמה ספרים שהיא נואפת, אז הוא התגרש ממנה ! ישנם גם הטוענים כי שליח השלום אללה עליו הגיע אותו חלום והורה לו Nhah, וכן כאשר הוא נעשה מודע אנשים והחל לעבוד ב חזיונות אלה ! הדפדפן, עבור למשל, באינטרנט צופה אלוהים הקוונטים Il מנתח מסות כי עיינו ומצא מבוסס על חזון מכאן או משם, ואולי בדיחות מה שקראתי מאשר כי מהדי היו לצליינים כזה וכזה, ואת האירוע של דוקר עולה לרגל שלפי החשד פירסינג כי האנטיכריסט שבנה את החזון ראה אותה בליל האירוע ! הכותב תוהה שאלה חשובה : מתי להעיר את האומה של חלומותיה לקחת אותו ומצורפת המדע על הזמן של המדע? למדע יש את התנאים, הכלים והשיטות שלו, שאי אפשר להתגבר עליהם. הידיעה שהביטוי של מדע אשרף לא שווה שום בן אנוש להביע חזונות חייב להיות ידיעה על הקוראן ומילותיו. אם הוא ראה משהו , למשל, משהו, עליו לשקול תחילה את הקוראן, הקישור נמצא בין החזון למצב הפסוקים המקשרים ביניהם כאן ולתת דוגמאות : הספינה, למשל, עשויה לעבור כדי לברוח מדברי האל. הקב~ה : הקב~ה אמר : ~ הצלנו אותו ואת בעלי הספינה ~ ( עכביש : 15). ועץ עשוי לעבור דרך הצבועים לאמירת הקב~ה : ~ כאילו היו עץ מגובים ~ (אל- מונאפקון : 4). התינוק עלול לעבור ליד האויב על אמירתו של הקב~ה : ~ אז פרעונים הרימו אותו כדי שיהיה להם אויב וצער . ואפר עשוי לעבור דרך פעולתו הבל הביא של הקב~ה האומר : משל לאלה שלא האמינו על ידי אדונם את מעשיהם כאפר שבעזרתם התחזקה הרוח ( אברהים יח, יח). כך השמש, השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, קבע את העקרונות והכללים הבסיסיים לאמנות זו, והוא נהג לספר לחברים על ספרותם וסוגיהם ושאל אותם על חזונותיהם והביע אותם עבורם . דוגמאות והיבטים שלו הוזכרו בקפלי הספר, כך שאין צורך לחזור, אך עליו לדעת כאן כי חזונות הנביאים נכונים. מאת אלוהים, חובת ההוצאה לפועל על פניו, או שהיא מגיבה לדימוי הסמלים, וסמלים אלה מוסברים על ידי השליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, לחבריה, ואז הם צופים בהם מתממשים כעובדות מהותיות מוחשיות . זו אחת החוויות שעברו המלווים הללו, ולכן הם הרוויחו מכך ובהמשך, שאלוהים יהיה מרוצה מהם . כמו כן יש לדעת מה מקורותיה של אמנות זו, שזמן האביב הוא אחד התקופות הטובות ביותר לחזונות, בהתבסס על אמירתו, שלום וברכות אלוהים עליו : ~ כאשר הזמן מתקרב, חזונו של המאמין. כמעט לא משקר . ” (1) מספרים מוסלמים, וציינתי בפניו וכי משמעותו שווה. לילה ויום וזמן האביב הזה מתגבר בקנאה . . עליו לדעת גם את ערכי האנשים המספרים את חזונותיהם עליו, ולכן חזונם של עובדים פשוטים אינו חזונם של אנשי העמדות והמלומדים, ועליו לדעת על ארצותיהם, תורתם וזמנם של החזון . כמו כן, עליו לדעת כי אריות וציפורים – למעט מה שנדיר – הם בביטוי גברים וכי חיטה, שעורה, דבש, צמר וברזל הם לעתים קרובות כסף, ולכן לאמנות זו יש כללים ולא קל להשיג אותה. במקום זאת, יש ללמוד אותו ולהתלמד בידי מג'יד שהוא מושלם עבור אלה שרוצים ללמוד, ואת אלוהים אני מכיר ….

…מה ההבדל בין ביטוי חלומי לספר עתידות? או מה לגבי דרכיהם של אנשים לתבוע את הידע על הנעלם, והאם פרשנות של חלומות היא חלק מתביעת הידע של הנעלם? ואיך אתה מגיב לאלו שאומרים שהבעת חלומות היא סוג של מגדת עתידות או אסטרולוגיה ..! ? שיחה זו מועברת בקרב אנשים, והיא קיימת, ומחברי ההרצאה הזו צריכים לשאול את עצמם קודם כל שאלה : מה ההבדל בין מי שמחזיק כדור בדולח וטוען שבאמצעותו הוא צופה בעתיד, או שואל אותך על השם של אמא שלך? כאן הוא לועג לנישואין ומאשים אותך בניאוף, שטוען על ידי מי שנולד דרכו לאמו, או שהוא מבקש ממך להרים את אחת הידיים ולקרוא את השורות בידך ואז להגיד לך מה יהיה יקרה לך, או שהוא דורך בחול, או שהוא שואל אותך על הסימן שלך …. , ושיטות אחרות שבין בעלי ההורוסקופים והשרלטנים, מה ההבדל ביניהם, ובין אלה המקשרים בין חזון עם פסוקי הקוראן האצילי, או הסונה המטוהרת, ואומרים בתחילת הפרשנות מה הוזכר ומה מוכח על השליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, או שזה מוכח על סמכות חבריו, כגון : [ טוב, ראיתי והרע מספיק, אם אתה מאמין לחזון שלך, קרה כזה וכאלה ] והוא אומר לפני או אחרי פירושו : ואלוהים יודע הכי טוב? אני חושב שההבדל ברור לכל מי שהוא הוגן ולכל מי שמונע מהתשוקה שלו. באשר לאלה שנלחמים בתחום זה מסיבות אישיות, או עוינים לחלק מהגישות של המביעים שכללו בביטוי את מה שאין בו, כמו מעשי פולחן, סימני השעה או התחזית של אירועים שיתרחשו, והוודאות שבהם, וקביעת תקופות ספציפיות להתרחשותם והוא חושב בלי לדעת על גישתנו, ואינו ממלא אחר מה שאנו מציעים, ואולי לא צפה בפרק אחד בתוכנית זו, אך הוא עדיין כשהוא רוכב על גל ההתנגדות, הוא חושב שאנחנו בין האנשים האלה, אני אומר עצור ….. ואל תמשיך להתנגד לך עד שתראה את הוויכוח שלנו, ותקשיב לאמירה שלנו, ואל תהיה כמו כבאי ב לילה . אני מזמין כל אדם הוגן לקרוא את מה שאבן אל-קיים, שאלוהים ירחם עליו, נאמר בזד אל-מאד [4/255]. הוא אמר כשהוא נחשף הדרכים של אנשים שטוענים שהם יודעים את סמויים : זה מספיק כדי לשקול אחד מענפיו, המהווה את הביטוי של החזון, כי אם המשרת מיושם זה והשלים את הידע שלו, הוא בא עם ניסים . אנו ואחרים ראינו עניינים מוזרים בהם המעבר נשלט על ידי פסקי דין מהירים ואיטיים, כנים, ושומעים זאת אומרים, זהו מדע בלתי נראה ! במקום זאת, מדובר בידיעה על הנעדר מאחרים מסיבות ייחודיות לידעיהם ונסתרות מאחרים … עד שהוא אמר : בניגוד לידיעת החזון, זה נכון, לא תקף. כי החזון מבוסס על התגלות חלומית, והוא חלק מחלקי הנבואה . מכאן שככל שהרואה נכון יותר, תמים יותר ובקיא יותר, כך הביטוי שלו נכון יותר, בשונה מהכומר, האסטרולוג והשביתות שלהם, שיש להם שלוחה של אחיהם מהשדים, שכן עשייתם אינה תקף למי שהוא אמתי, או שהוא צדיק, או מי שסוגד לחוק, אלא הם דומים יותר לקוסמים ששוכבים יותר ועמומים ורחוקים יותר מאלוהים ושליחו ודתו, הקסם היה איתו חזק יותר ויותר משפיע, שלא כמו ידיעת השריעה והאמת, מכיוון שככל שצדיק, אמתי ונבון יותר, כך הידע שלו עליו והשפעתו עליו הייתה חזקה יותר, ואלוהים הוא הצלחה . דבריו הסתיימו . הנה אני אומר לאלו מאיתנו שמתנגדים לביטוי או טוענים שאנחנו מעמידים פנים שאנחנו לא נראים, מה אתם חושבים אחרי הצהרה זו…

…זה בבגידה חלומית . האישה הנואפת הלא ידועה טובה יותר מהידועה . ניאוף הוא גניבה, כי הנואף מתחבא כמו גנב . ומי שרואה נואף שבא ללכת בשמו, מקבל כסף אסור, ומי שרואה שניאף עם צעירה יפהפייה, הוא שם את כספו במקום מאובטח . ומי שרואה שהוא ניאף, והעונש נקבע כנגדו, והוא היה סמכות חזקה, סמכותו, גם אם הוא, הרואה, היה כשיר למנדט, והוא הוחרם עליו וזכה לבולט עמדה . ומי שרואה שהוא ניאף עם אישה שמכירה אותו, הוא רוצה לקחת משהו מכספו . ומי שקורא בחלום את הפסוק שאומר : ( הזנאי והנואף, ואז מלקים כל אחד מהם מאה ריסים ). זה אשור ….

…האישור הוא בראיה חלומית לאהבה לאחים הצדיקים, ולנטישה של האחים הרעים ….

…זה בהפתעה חלומית ובהבלים, כך שמי שרואה שהוא מכשף או מכשף, הוא יבדיל בין גבר לאשתו לשווא, וכישוף בחלום מעיד על חוסר אמון . וקסם מעיד על פרידת האישה . אם הקסם הוא מהג'ין, הרי שזו העלילה החזקה והחמורה ביותר בטריקים שלו ….

…Qunoot הוא עדות חלומית לתשובה לשאלה, הדרכה ומזון, ושבחים טובים . מי שרואה שהיא צייתנית ….

…החנופה היא בראיה חלומית לאלטרואיזם, צדקה וצדקה . הוא אמר עליו השלום : ( בוז למאמין בכבודו הוא צדקה ) . ראה גם צביעות ….

…הצמא נמצא בשחיתות חלומית בדת . ומי שרואה שהוא צמא, ורוצה לשתות מנהר ולא שותה, הוא יינצל מהם . ומי שרואה שהוא רוצה לשתות ולא מסוגל, זה מעיד שהוא לא משיג את הצורך שהוא מקווה . צמאון מעיד על המוסר של אנשי המרדה . ומי שחושב שהוא צמא, הוא צריך להתחתן . ראה גם צמא ….

…המוח נמצא בקבורה חלומית ותחמושת תורשתית . ומי שרואה את גדולתו של מוח מציין מה הוא יכול לאגור . אם היה חולה, הוא נרפא והחלים ממחלתו . ראה גם את המוח ….

…המוח נמצא בקבורה חלומית ותחמושת תורשתית . ומי שרואה את גדולתו של מוח מציין מה הוא יכול לאגור . אם היה חולה, הוא נרפא והחלים ממחלתו . ראה גם את המוח ….

…הבל נמצא בשמחה והנאה חלומית ופרנסה קלה ….

…הסתימה נמצאת בתשובה חלומית לחוטא, מריבה, ידע, או הצגת סוד למי שרוצה להסתיר זאת . מי שחושב שהוא הולך בסתימת זכוכית הוא צבוע בבריאות לקויה ….

…ערפל נמצא בעמימות חלומית באדם במה שהוא נמצא מעניין הדת או העולם . ומי שרואה ערפל שופך עליו, ואם הוא רוצה שקר, ירא את אלוהים כל יכול וישאיר את מה שיש בו . וערפל הוא מרדה המכסה אנשים ומתנהל קרב ביניהם ….

…נהיגה היא בכפיפות חלומית בזמן עוקבים . אם אדם הוביל אותו, הוא מבוקש על ידי הרג או פציעה של אדם . ואם הוא מוביל על ידי אריה או ציפור שבורה, הרי שזו השפלה הפוקדת אותו משליט, או מכת שתוקפת אותו ממחלה ….

…Oud נמצא בחלום מציין ריפוי ממחלות . ועם שובו של האדם למה שהיה לו טוב או רע . הוא אשת רווקות, ולאישה יש בן . מי שראה שהוא מנגן את הלוט מול האימאם השיג את המנדט והסמכות . ומשמיע שיחות שווא . ומי שראה שהוא משחק בביתו נפגע באסון, ונאמר : זו פגיעה בצער או מעידה על מלך מכובד . זו דרשה לעלומים, ולמגיד רשע להשחית עם, ולגבי העוול הוא עוול שהוא עושה לעם . ראה גם קישור ….

…הקרציה : שייכת למכנסיים, ונאמר שזה כסף, ונאמר שמי שראה במכנסיו קרציה, שאשתו אסורה לו, או יולדת לו שתי בנות אם היא בהריון , ואם הוא רואה כאילו שם את קרצתו מתחת לראשו, אז הוא לא מנשק את בנו . ואם הוא רואה שקרציתו נותקה, הרי שהוא מתעלל באשתו או מבודד אותה בזמן הנישואין . אם הוא רואה את הדגדוג שלו חי, אז גיסו הוא האויב שלו . ומי שרואה את הקרצייה שלו כדם, אז הוא הורג גבר בגלל אישה, או עוזר להרוג את אשת הנואף . ומי שחושב שהוא לובש ראנה, אז הוא נתון באפוטרופסות על עיר אם הוא ראוי למדינה, ולמי שאינו מושל יש אישה עשירה שאין לה בן זוג או קרוב אינטימי ….

…זה בשמחה ושעשוע חלומי . מי שרואה שהוא אטום באבני אודם, אז יש לו קישוט . ואם ראה שהוא לוקח ציפורן ספיר ורוצה להתחתן, הוא יתחתן עם אשת דת יפה ויפה, כי אלוהים אדירים אמר : ( כאילו הם אודמים ואלמוגים ). ומי שמוצא ציפורן ספיר, זה הופך לכסף של לא ערבים . והרבה אודמים לעולם זה מדע, למושל יש מדינה, ולסוחר יש סחר . נאמר : ספיר הוא חבר קשוח . ומי שיש לו זר אודם ואלמוגים, זה אשה מתחזק ומחזק אותו . אולי ספיר לעניים היה אוכל להגיע אליהם, ואולי זה הקוראן, והאדם החולה אולי היה בורח מהאש, מכיוון שאש לא עובדת בספיר . ומי שרואה בידו ציפורן אודם, אישה יפה וקשה לב אוהבת את זה . ומי שרואה בידו אונה שנראית כמו ספיר ולא אודם, אז הוא טוען לכבוד ולא לכבוד ….

…ג'עפר אל-סאדיק אמר כי חזון השמיכה, אם הוא חדש ונקי, מתפרש בשלושה אופנים: אשת יודעת ומשרתת, בכר, עז, וראויה לערך השמיכה והשמיכה שעליה יפה האישה ממוקמת, והאדום מציין את המריבה בגלל נשים, והטוב בה טוב והמכוער לא טוב ….

…לגבי יחסי מין, מי שרואה שיש לו יחסי מין עם אשתו על פי הרגלה, אז הוא מחבר אותה עם צדקנות וטובות, ואם יחסיו איתה היו בקטע האחורי, אז הוא מבקש סדר הכרוך בכפירה , וזה לא קורה לו בדרישתו כתוצאה מכך. הוא מקיים יחסי מין עם אחת מהמהרמות שלו, ואז הוא מעט אהבה למי שמתחייב איתה, ואם היא מתה, אז זה מעיד שהם סובלים וצער. נאמר שלראות שזה טוב למי שעושה וההשפעה וזה עשוי להצביע על חג'ג '. ומי שראה שיש לו יחסי מין עם אשתו והיא מתה, אין בו טוב. הוא ראה שהחליף ומי שתופס את מקום הנישואין שלו קיבל עליו אפוטרופסות, ומי שרואה שהוא רכב על בתולה, אז הוא הבעלים של עוזרת או מתחתן עם אישה טובה באותה שנה, ומי שרואה שהוא מתחתן אישה מתה מחברת אותו לתחנון, ומי שרואה שהוא מתחתן עם אישה שפחה והיא מתה, אז פג חייו ומי שרואה שהוא מתחתן עם משהו של בעל חיים הוא מפברק טובה לאלה שלא מאמינים לו מי שרואה שהוא מתחתן עם אחד מהוריו בלי שפיכה, אז הוא התפלל איתם, ואם הוא נפלט, הוא קטע את רחמיו. ואם במקור הוא היה מאנשי הטוב ב 'עם ידע וברכה, והנישואין מצביעים על מימוש הכוונה בדת או בעולם, ומי שרואה שהיריב שלו נשוי לו, הוא יזכה אותו, ומי רואה שהוא מתחתן עם הסולטאן או מי שתופס את מקומו, אז הכסף שלו נעלם, ואם הוא יעשה את זה איתו, יהיה לו טוב מאוד. ונאמר שנישואים מאחור מעידים על הבקשה לעניין קשה ומי שחושב שיש לו יחסי מין עם אשת שכנו, אין בזה טוב…

…ואל-קירמני אמר כי קוהל מעיד על בוגדנות ובושה לגברים ונשים, ונאמר כי הכחדה מציינת, ואיסמעיל בן אל-אשת, מוכר הקוהל, אמר כי אדם שמתוקן בגלל דתו הוא הדת של האמת, מכיוון שהעין מתפרשת על ידי הדת והקוהל טוב באורה ….

…פאדל עותמאן בן מזון . בין החלומות ששליח אלוהים, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, יזם חזון של אום אל-עלא אנסריה, עין רצה לעות'מאן בן מזעון, בסמכותו של חרגה בן זייד בן ת'אביט ברשות. של אום אל – עלאא – אשת נשותיהם הנאמנות בנאמנות לשליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום – היא אמרה : עות'מאן בן מזאון טס אלינו למגורים כאשר האנסאר הצביעו למגורים של המהגרים, והוא התלונן, חלינו עד שהוא נפטר, ואז שמנו אותו בבגדיו, אז שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בא אלינו, ואמרתי : אלוהים ירחם עליכם, אבא אל-סאייב. העדות שלי עליכם. אלוהים כיבד אותך. הוא אמר : ( ומה אתה חושב ) ? אמרתי : אני לא יודע, ואלוהים אמר : ( לגביו, באה אליו וודאות שאני מקווה לטוב מאלוהים, ואלוהים אני לא יודע, ואני שליח האלוהים מה שהוא עושה לי או ל אתה ) אום אלעלא אמר : אלוהים, אני לא מכבד אף אחד אחריו. היא אמרה : וראיתי את עותמאן ישן בעיניים רצות, ואז באתי לשליח אלוהים שאלוהים יברך אותו ויזכה לו שלום, והזכרתי לו את זה והוא אמר : וזו העבודה שלו ….

…ומי שרואה שהוא הבעלים של ארץ לא ידועה גדולה, היא נחותה בהיקף הארץ ההיא, וייתכן שזה ביטחון מכיוון שאנשים נוצרו ממנה, ואולי זו הייתה אשת האדם בגלל שהיא חרשה ….

…הטבור הוא בחלום סימן לאם הרואה או אביו, או רווחיו ממנו הוא חי, או מלאכתו אותה עסק . אולי היא ציינה את אשתו, את אמו, או את השק האטום שלו . ואם ראה שהטבור שלו נפתח והוא חולה, זה מעיד על מותו . אולי הטבור מעיד על הנאה וסוד . ומי ראה שיש לו שתי פרנסה יפה של עבדים . הטבור הוא אשת גבר . ומי שרואה כאב בטבורו, אז הוא מאבד את הוריו או את ארצו, ואם הוא נמצא בריחוק, זה מעיד על חזרתו לארצו ….

…לאהוב אותך צמר אם אשת חלומות שהיא אוהבת אותך צמר, אז זה אומר שאתה תהיה לה שקט מרגיע בבית שבו אוהבת בעל וילדים צייתנים שמחים להוסיף הנאה אל . אם אדם חולם שהוא נמצא במפעל לצמר צמר, זה מעיד על התקדמות איתנה וחזקה בתחום המפעלים . אם בחורה חולמת שהיא סורגת צמר, הדבר מעיד על נישואים מהירים, אך זה מבשר טובות . אם בחורה חולמת שהיא עובדת במפעל לסריגת צמר, המשמעות היא שהיא תמצא מאהב עשיר ונאמן . אם המפעל בו אתה עובד נמצא בהריסות, אתה תיתקל במלכודות של מזל ואהבה ….