מה הבסיס לכך בלב המשמעות שבביטוי , כמו בכי המביע שמחה , ומוות בחיים? מה שנפוץ בקרב ביטויים של שיטות ביטוי ; ביטוי בלב המשמעות , כמו בכי חוצה שמחה , ומוות המביע חיים , ואת זה אני רואה את השימוש בו כשיש משמעות רעה , זה הופך לאופטימיות , ומה שמצאתי מראיות התומכות בגישה זו הוא מה שבא באמירתו של העליון : ( אם אלוהים מראה להם קצת בחלום שלך, ואם הוא מראה להם הרבה, היית נכשל והיית מנותק בעניין אבל אלוהים יברך אותך, הוא מודע לאותם שדיים (43), וכפי שהוא מראה להם כשנפגשת בעיניך מעט, ומצמצם אותך בעיניהם, כך שאלוהים יחליט בעניין שהיה בתוקף, ואלוהים העניינים יחזרו (44) ( אל-אנפל : 43, 44). מוג'אהיד אמר : אלוהים הראה להם את החיים במעט שינה . הוא אמר לנביא עליו השלום חברים שהוצמדו אליהם . סעיד קוטב אמר : החזון כנה במשמעות אמיתית , נביא קטן עקב אחריו. אותם והם מספרים רבים , אך מעטים המוסיקה שלהם , מעט משקל בקרב … וכו ' . כמו העמ' פנים ארטיים תואמים פנים חזון חוזר ונבואי כנים בתמונה המקרוסקופית של שני הצדדים , כך שהמאמינים רואים את הכופרים מעטים , ורואים את הכופרים כמה נאמנים , כך ששני הקבוצות אגרי יוצאות לקרב . הסיבה שהכופרים רואים את המעטים הנאמנים ; כמו שאמר ראזי : לא מכין את הכופרים המוכנים קא , ואת מאמיני אייטראואה תלוי בי אמרתי להם , ואז ההמון הפתיע אותם ובלבל אותם . . . עד שהוא אמר : יש התנגדות במינימום שתי המפלגות המכונות מדיטציה . אם הכופרים היו למעשה רבים , והמאמינים היו מעטים , ולחזון הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו היו מעטים בחזון , הוא הגיע לחוכמה גדולה , והיא שאלוהים מעז את המאמינים. נגד הכופרים בשדה הקרב , וזה מה שעזר למאמינים להשיג ניצחון , ואלוהים יודע הכי טוב . ויש תמונה קרובה לכך , כך שלעתים קרובי משפחה פועלים זה לזה בחלום , כך שנראה את הדוד , והכוונה היא לדוד אחר , ואולי נראה את אחד האחים , והמשמעות מוציאה על אח אחר , וכן הלאה ….

אם אתה בוכה בחלומות שלך, זה מנבא חדשות רעות ומטרדות במשפחה שלך . אם אתה רואה אחרים בוכים, זה מעיד על איחוד שמח לאחר תקופות של דיסוננס עצוב . באשר לילדה, חלום זה מתייחס למריבות בין אוהבים שלא יגיעו לסיפוק באמצעות הכחשה עצמית . באשר לאנשי עסקים, החלום הזה מנבא אכזבות ותקלות זמניות ….

לראות את בית העלמין בחלום, ביטחון מפחד ופחד מביטחון . אולי פחדנות הצביעה על פחד ותקווה, וחזרה להדרכה לאחר הנחיה מוטעית . לראות את הפחדנות של אנשי הפוליתאיזם הוא תסכול, פחד וספק לגבי הדת, וראייתו מעידה על כלא בודד, ומעידה על הנולד . אולי בית רבאט, סגפנות, פולחן, נטישת העולם, בכי והמלצות הצביעו, ואולי ראיית פחדנות מעידה על מוות מכיוון שזה ביתו . אולי זה הצביע על תפקיד היין בו נותרים השיכורים כמתים וחסרי תשומת לב שאינם מתפללים ואינם זוכרים את אלוהים אדירים . אולי היא הצביעה על מאסר מכיוון שהמת מת כלוא בקברו, כך שמי שנכנס לבית קברות בחלום והיה חולה בעירנות הופך לתוכו ומת ממחלתו. מיילל על הקברים או הולך עם המתים, ואז הוא נכנס לאנשי הרשע, חוסר המוסר והשחיתות של הדת, ואם הוא נכנס אליהם עם האדנה, הוא מטיף למי שלא מלמד ומצריך טוב . בית קברות ידוע הוא זכות . ובית העלמין בחלום מעיד על אזהרה, בכי, יראת כבוד וניתוק מהעולם הזה . ואולי מצוין על ידי החוקרים, סגפנים, נסיכים ומפקדי צבאות . אולי בתי העלמין של האיסלאם ציינו את אוהליהם . ובית הקברות של הדהימים מעיד על כפירה, רשלנות, אלכוהול, זנות, מוסר, חוסר אמון ופחד . ובתי קברות טרום אסלאמיים מעידים על רווח, רווח, שבי וחשיפת סודות ….

לראות אותו בחלום מעיד על שמחות והסרת דאגות, כי הוא נראה רק בצורה כזו . אולי חזונו הצביע על שעשוע, חוסר מנוחה, בכי ואבל ….

אבו סעיד, המטיף, אמר: בכי הוא תפוח של עין . אם הוא רואה שהוא בוכה לאדם שהוא מכיר, והוא מת, ונח בוכה, הוא ייפול כשרואה בעקבותיו אסון של מוות, דאגה או צער ….

בכי אם חלמת לצרוח, משמעות הדבר היא תענוג דמיוני שיהפוך לתופעות מדכאות ועצובות שבאות לידי ביטוי ברוע בענייני עבודה ומשפחה . אם אתה רואה אחרים צורחים זה מעיד על תוף עזרה בלתי צפוי ממך . אם אתה שומע את צרחות העניים, פירוש הדבר שתהיה שקוע בבעיות חמורות, אך מכיוון שאתה ערני, תיפטר מהאסונות המשכנעים האלה וייפגע מכך בעצב זמני . אם תשמע את זעקת ההפתעה, תקבל עזרה ממקורות בלתי צפויים . אם אתה שומע צרחות של חיות בר, המשמעות היא אירוע בעל אופי מסוכן . אם אתה שומע את זעקת העזרה של קרובי משפחה או חברים, פירוש הדבר שהם חולים או שנפגעו מצער ….

באשר למוות, מי שרואה שהוא מת ואנשים בוכים עליו, או שטפו אותו ועטפו אותו, נשא אותו על הארון או טמן אותו בקבר, כל זה מעיד על השחיתות של דתו, וזה קיוויתי שלנפטר זה יש את הזכות לדתו אלא אם כן הוא נקבר. אם הוא נקבר, אלוהים נפגש מלבד תשובה אלא אם כן הוא ראה שהוא חי ועזב את הקבר לאחר הקבורה, הוא חוזר בתשובה ומי שרואה שנאמר לו שמעולם לא מתת, אז הוא ימות קדוש מעונה, ומי שרואה את זה הוא מת ומה שגופת המת חייבת, ומי שרואה שהוא מת ומה שיש עליו הוא גופת המת, ואף אחד לא בוכה עליו, לא נשטף ולא היה אפוף, הוא נוסע. הוא ראה שהוא יצא מארץ עקרה לארץ פורייה, ואז היה עובר מכפירה לסונה, ואם היה רואה שהוא יוצא מארץ פורייה לארץ עקרה אז הוא היה עובר מסונה לכפירה ומי שיהיה ראה שהוא שופך את ידיו מהעפר אז הוא יהיה עני, ואם הוא היה חולה הוא מת ומי שראה שהוא מת בקברים במשך זמן רב, הוא נוסע רחוק ומלווה את הבורים ואנשי המוסר. , וכל מי שרואה שהוא מת ואז חי, הוא נוסע רחוק ואז חוזר, ומי שרואה שהוא מת ונשא על צווארם ​​של אנשים, ואז הוא מכה בשליט ומבצע את פקודתו אבל מקלקל את דתו והוא קיווה לטוב מאוחר יותר אלא אם כן הוא נקבר ומי שרואה שהוא מת הוא לא ראה קבר, תכריכים, לוויה או בכי, כי זה נחמה לחזון הראייה שנמצא בו ומי שרואה שהוא עטוף כמו שהמת מת עטוף, אז זה המוות שלו, ומי שרואה שהפרנסה מתה ות כאשר חי, ואז הוא מתפטר, אנו מחפשים מפלט אצל אלוהים מכך. ומי שרואה שהאימאם מת, שחיתות מתרחשת בדת הרואה, וחלקם אמרו שמי שראה שהאימאם מת, אז אותה מדינה חוזרת לשחיתות וסובבת עם מה שהוא הורס ומי שרואה את אחד מהוריו מת, אז עולמו נעלם ומצבו מקולקל, ואם הוא אחד מתלמידי הנ~ל, עבודתו תושעה, ואם יראה שאחיו נפטר, אם הוא חולה, הרי זה מותו או מותו של אחד ההיבטים שלו. באחת מעיניו ובאחת מידיו, ומי שרואה שאשתו נפטרה, היא הורסת את הענף שלו, ונאמר שהוא יתעשר וייהנה מכסף מהפתרון, ומי שראה שבנו מת, הוא יינצל מאויבו, ומי שראה כי בתו מתה, אז הוא נואש משמחה. אבן סירין אמר כי מותו של הילד הוא ביטחון מפני אויב והירושה ומות הילדה היא חזרה מהתקווה בו היא שמחה, מות הילד ומות האב, מבלבל את העניינים בגלל פרנסתו ו מות האם. חוסר הגישה למטרות והשגתם ועצב ומי שרואה את אחד מקרובי משפחתו נפטר, זו ירידה ביכולתו, מוות האישה הוא גן עדן ומות האישה ההרה טוב מאוד ו טוב בשבילה. מהמקום שהוא לא מקווה לזה, ומי שרואה שאישה בהריון נפטרה, היא תלד בן זכר הוא היה מרוצה ממנו ואולי המוות הצביע על גירושין, ומי שראה שידוע נפטר בזמן שהוא התאבל עליו, ואז התרחש מזל לשניהם, ומי שראה שהוא מת בקרב עם, הוא היה מסתבך במעשיהם ונאמר שהוא ימות ככפירה או שהוא נסע לטיול, הוא לא ישוב ממנו ומי שראה שהוא נושא אדם מת היה מכה בכסף אסור ומי שרואה שהוא גרר את הנפטר על הקרקע, אז הוא מקבל חטא, ומי שרואה שהוא העביר את המתים לקברים, אז הוא עושה את הזכות, ואם הוא לקח את זה לשוק הוא ענה על הצורך שלו והסחר שלו הושקע, ומי שרואה שמדען מת, הוא מציין את פסול הידע והשריעה במקום ההוא, ומי שרואה שמישהו מה אנשים של חדשנות הוא מת, ואז הוא בק בהשמטת עריצות רבה יותר ומי שרואה כי אומן מת, זה מעיד על דיכאון של עבודתו, ומי שרואה שמשרתו, משרתו או משרתו נפטרו, אז הוא חסר את תפארתו, אלא אם כן יש לו מישהו אחר, ואז הוא עוצר כמה דברים, ומי שרואה שחברו נפטר, או שהרואה מת או מאבד את חברו, ומי שרואה שהחיה שלו מתה אין בו טוב, ואם יש לו דברים אחרים, הוא קל יותר, ומי שרואה שמשהו מן החיה מת בזמן שכיבה, ואם יש לו כלב או טופר, זה מעיד על ניצחון האויבים, במיוחד אם סוגו מזיק והציפורן מעידה יותר ואולי על בטיחות וביטחון, חלקם אמרו שאם הם ראו שקשיש לא ידוע מת, זה מצביע על כך שסבו לא מייצר ממנו שום דבר שהוא התכוון אליו, הוא מצא בו, ומי שרואה שאישה לא ידועה מתה, שלו העולם מופרע…

אל-קירמני אמר, ~בזיל אל-חממי~ מציין את הילד, והטירה שלו מעידה על בכי ועצב ….

ומי שרואה שהוא נכנס לבית ידוע, אז הוא יכה בעולם לפי יכולתו וטובתו של הבית. אם זה של חלב וחימר, אז זה מותר, ואם זה של לבנים וטיח זה אסור. זהו משכנו של עולם הבא, ואם הוא רואה שהוא נכנס אליו ואז עזב, אז הוא מתקרב למוות ואז בורח, ומי שרואה שביתו, בתי ביתו, בנייתם ​​או גגותיהם התרחבו מעבר שלהם גורל ידוע, אז זה קיבולת בעולמו, ואם הוא רואה שיש עין בביתו או מביוב נוטף בלי גשם או רואה גג ביתו locomoting, בשביל זה הוא בכי עיניים על מותו של אדם בתוכו, ומי שרואה שהוא נכנס לבית זרוע, הוא יפגע מהם לפי כמות הרטובים והבוצי, ומי שרואה שהוא מעל בית לא ידוע, הוא יפגע באישה עד הבית וסכנתו. אדם עני שהוא עשיר או שנפצע מכספו ונאמר שהחדר הוא אישה. אם הוא רואה שהוא בונה חדר, הוא נמצא עם אישה, ואם הוא רואה שהוא בחדר ישן והוא עני, הוא הופך לפשיטת רגל או…

הזבור מציין בחלום בכי ובכי, חרטה ופחד, פולחן והתכנסות של לבבות, ומזל בהשתלטות ….

ומי שרואה שהוא סוטה מהדרך תוך כדי בכי, הוא מתפרש ברשלנות בדת, אך מקווים לו סליחה, ואולי חזון הדרך מעיד על סגפנות בעולם הזה ….

האם יש מקום במוח שגורם לחלום לקלל? באשר לחזון שהוא מאלוהים, אין לזה שום קשר לגוף ולחומר, כמו שאמרתי, אלא זה קשור לנפש, שכן זה גילוי אלוהי שאלוהים מנחה ברצונו ורצונו כמוהו, תהילה להיות לעצמו, כמו גם לחלום. הוא משטן, כפי שדנו, עובדה, לא מטאפורה . נקודת מבט זו היא לגיטימית עבור המתווך, אך קיימת נקודת מבט נוספת כי – לאחר עריכת ניסויים מעבדה רבים – שבהם נבדק המוח אצל בעלי חיים מסוימים, כמו חתולים, נוכחותם של קבוצת נוירונים אי שם במוח השולטת. תנועת החיה, או נוקשותה במהלך השינה, ומכיוון שחוויות מחזקות זו את זו ומכיוון שחלק מהחיות נראות ישנות תוך כדי תנועות או בכי, מה שגרם לחוקרים אלה לשפוט את האפשרות לחלום אצל בעלי חיים אלה, וזה עשוי להיות מקובל. אני מתכוון לאפשרות שהיא תחלום, והאפשרות שהיא תיווצר מכמה תאי עצב, אבל אז זה מסוג הקומפוט, כפי שהחלטנו כשדיברנו על : חלומות של בעלי חיים, באשר לחזון ולחלום, מקומם. זה מה שהחלטנו, ונקודת המוצא שלו היא לגיטימית למדיטור ההוגן, ואני מקווה שהבהרתי את המידע הזה . ואלוהים יודע הכי טוב ….

** חזון הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, הגורם למחלתו .. בין הצביעות הוא חזון הנביא, תפילת האל ושלום עליו, במחלתו שהכאב ש פגע בו נגרם על ידי כישוף. לדברי הישאם בן אורווה, בסמכות אביו, בסמכותו של עיישה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה – היא אמרה : קסמו של שליח האל, שאלוהים יברך אותה. עליו ועליו יהודי מיהודי בני זוריק התקשר ללפיד בן אל-אסאם שאמר : עד שליח אלוהים, שיהיה עליו תפילת האל ושלום, דמיין שהוא עושה משהו ומה שהוא עושה, גם אם זה היה יום אחד או לילה אחד, שליח האלוהים, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום, נקרא, אז התחנן, ואז התקשר ואז אמר עאישה : הרגשתי שאלוהים נתן לי רשות כששאלתי אותו על זה. באו אלי שני גברים, ואחד מהם ישב לי בראש והשני על הרגל שלי, והוא אמר שהראש שלי לזה שברגל שלי או זה עם גבר אמר לזה שבראשי : איזה כאב הוא האיש? הוא אמר : מהרפואה שלו? הוא אמר : Labaid bin Al-Asam said : In He said : in Mashtat and Mushatta הוא אמר : יש צורך לצאת. הוא אמר : איפה הוא? הוא אמר : בבאר דהי ערוואן. היא אמרה : ואז שליח האל, שלום וברכת אלוהים עליו, בא אליה עם כמה מחבריו ואז אמר : הו עאישה, מאת אלוהים, כי המים שלה הם חינה, כאילו ראשיה מנופים. השדים . ~היא אמרה : אמרתי : הו שליח אלוהים, לא שרפת אותו? הוא אמר : ~ לא, באשר לי, אלוהים רפא אותי ושנאתי לעורר רע נגד אנשים, אז ציוויתי על זה Vent ). בסמכותו של הישאם בן אורווה בסמכות אביו בסמכותו של עאישה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה – היא אמרה : שליח אלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, השקיע שישה חודשים שהוא היה בא ולא בא, אז באו אליו שני מלאכים, ואחד מהם ישב בראשו והשני לרגליו, ואחד מהם אמר : מה זה? הוא אמר : Matboub אמר : מי היא התרופה שלו? הוא אמר : Labaid bin Al-Aasem said : What? הוא אמר : מסרק וקומבר בגיחות מיובשות אמרו בבאר דהירואן תחת ראוב העיר את הנביא עליו השלום משנתו, הוא אמר : ( כלומר עיישה ראית שאלוהים אופטנה באוסטפיתית ) והביא את הבאר והורה לו לקחת החוצה, הוא אמר : ( זה גם, אשר הראה ה 'לה כמו אם שלה . מי בכי החינה, כאילו הראשים היו מנופה ידי ראשי השדים ( אז עיישה אמר : אם היית כאילו אתה אמור להפיץ, אמרת : ( באשר לאלוהים אלוהים חס עלי ואני שונא לעורר ממנו אנשים רעים. ~…

תענוג מציין בחלום בכי, ואולי נרתיק . ומי שיראה שהוא מאושר, הוא יתאבל ….

ומי שרואה שהוא מת ולא ראה קבר, תכריכים, לוויה או בכי, אז זה נחמה לאדם שיש לו את החזון שנמצא בו ….

אם החזון היה במצבו, והוא נראה כאילו הוא נקבר במצב זה, ללא מנגנון או בכי, ואף אחד לא השתתף בהלווייתו, אז מה שנחרב לא נבנה מחדש . אלא אם כן זה נמצא בידי אחרים ….

** חזון של אום סלאמה בהריגתו של חוסין . בסמכותו של ראזן – שהוא אל – ג'וחאני – הוא אמר : סלמה – שהיא אל – בקריה – אמרה לי : היא אמרה : הלכתי לאום סלאמה בכי, אז אמרתי : מה גורם לך לבכות? היא אמרה : ראיתי את שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, כלומר בחלום, ועל ליבו זקנו היה עפר, אז אמרתי : ~ מאליק, שליח האלוהים?~ הוא אמר : (הייתי עד להריגתו של חוסיין באף. ) ובקריינות אמרה : ראיתי את שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בחלום בוכה עם עפר על ראשו וזקנו . נקם באלוהים הכל יכול של רוצחי אל- חוסין שאללה יהיה מרוצה ממנו על מוכתאר בן אבי עבדי יד אלתגאפי שקרן וטטאבהם ויהרג אותם ראה פופולרי בחזון המסופר על ידי טבראני ב ( נהדר ) עבור העם אמר : ראיתי שינה כמו אם הגברים ירד מן השמים עם כידונים לעקוב אחר הרוצחים של אל – חוסיין מאי אלוהים להיות מרוצה ממנו, ברגע מוכתאר ירד בהשראת אותם . אל-היתאמי אמר : שרשרת ההולכה שלה טובה ….

סעודה בחלום היא עדות להונאה, שקרים ומריבות, כי אלוהים אדירים אומר : והם באו לאביהם ארוחת ערב של בכי . או אולי חזון ארוחת הערב בחלום הצביע על שבח וזכרון, כי הקב~ה אמר : ( ותשבחו את שבח אדונכם עם הערב והבכורה )….

קריסת הבית, או חלק ממנו, מותו של אדם בו . ומותו של אדם בבית, ולא היה לו מראה המתים, כגון בכי, תכריכים וכדומה . כי זה קרס חלק מהבית, ושבר את הספינה בזמן מותו של הילד ….

יללה מציינת בחלום את המטיף . שמיעת הייללות מעידה על פתיחת קוניף שממנו מריחים את הריח המסריח . נאמר : קולות יללות של כלבים . וקול הקול היילל הוא קול האש, הטמבורין והמצלתיים מייללים . אולי זו הייתה עדות לחתונה עם כלי נגינה ופזמונים . ואבל יש לשבח את האבלים המפליגים . ומי שרואה מקום בו הוא מתאבל, יש שינוי, חוסר מזל והתבוננות לא טובה, שמנותקים משילוב חבריו . ומי שרואה שהוא אבל על אדם מת, זה מעיד על שמחה והנאה . בכי הוא לעורר מרדנות מבכי, וזה עשוי להעיד על הנחיה מוטעית מהדרכה, או על כפירה מדת . אולי הבכי מתייחס לחליל או לחליל לבכי . האבל על חזונה מעיד על שינוי התנאים, הרס הבתים והמעשים הרעים, באומרו עליו השלום : ( יללה היא מלאכת בורות )….

הפחדנות : מציין את הנ~ל מכיוון שזה הנוסעים שלה וכלפיו, מי שהגיע אליו הולך אליו, וזה המסתגר של מי שהגיע אליו, וזה עשוי להצביע על משכן העבדות, סגפנות, פולחן, נטישה של העולם, בכי ודרשות, מכיוון שאנשיו בהתרחקותם מאנשים הוא לקח לאלו שביקרו בהם ודרשה לאלה שראו אותם ואת מצבם וגופם המותש וחילוקיהם התגלו לו המרוסקים, וה הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, קרא לזה כשנכנס אליו ובירך את תושביו : משכנו של עם מאמינים . אולי זה מעיד על מוות מכיוון שהוא ביתו, והוא עשוי להתייחס לבית הכופרים, לאנשי החדשנות ולקהילת הדהימים מכיוון שאלה נמצאים מתים . המוות בפרשנות הוא השחיתות של הדת, והוא עשוי להצביע על תפקיד המזלזל במעשים הרסניים ושחיתות, כמו תפקיד הנואפים ותפקיד האלכוהול בו מושלכים השיכור כמו המתים, ותפקידם של חסרי תשומת הלב שאינם מתפללים ואינם זוכרים את אלוהים אדירים ואינם מעלים אותם למעשים, וזה עשוי להצביע על מאסר משום שהמת כלוא בקברו. הוא נכנס לבית קברות בחלום והיה חולה כשהוא ער, הוא נהפך אליה ומת ממחלתו, במיוחד אם יש בו בית או בית, ואם הוא לא היה חולה אז הסתכל, ואם הוא היה בבית בזמן כניסתו ליראת כבוד בעיניו או בעקבות ספר אלוהים אדיר או מתפלל לצ'יבלה, אז הוא הכניסה לאנשי הטוב, גילח את זכר הזכר, והוא קיבל את הטקס הטקסי ונהנה ממה הוא ראה או שמע, ואם זה היה כשנכנס לתוכו בצחוק או נחשף לרעה או ליילל על הקברים או ללכת עם המתים, אז זה נכנס לאנשים של רוע, מוסר ושחיתות דת ומערבבים אותם על מה שהם , ואם הוא נכנס אליו עם האדנהן, הוא מטיף למי שאינו מלמד ומצריך טוב מי שאינו מבצע את המעשה, קם באמת ומעיד באמת בקרב אנשים בורים, בורים או כופרים, ולגבי אלה ראו את המתים וקמו מקברם או חזרו לבתיהם לא ידוע לא ידוע, אז הוא יעזוב את הכלא או ימסור את תושבי העיר לפוליתאיסטים או ינביט את מה שהאנשים נטעו באהבה על פני האדמה ממה שהם כל כך אומללים לנצח a להפחית ככל העלייה בחזון והראיות הברורות והעניינים השולטים בהתעוררות ….

וכמה מהמתורגמנים אמרו כי הנישואין יהיו על אחת מתוצאותיה אם הבכי הוא בלי בכי, ואם הוא בוכה, מישהו מת מעקביו, ואם אין לו אחריו מותו של עמיתו או שמו ….

המטיף בחלום מציין בכי, עצב ודאגות עוקבות . אם המטיף ניגש לחולה שמת . והמטיף מציין את מה שאדם מטיף לקוראן, לסונה או לשייח ' . ואולי מצוין על ידי הדרשה כמצורע, מצורע וכדומה ….

פרידה היא בחלום סימן למותו, גירושי האישה, נסיעות והסעות . פרידה מעידה על חזרתה של האישה הגרושה, רווח הסוחר, מנדט המבודדים, הגעת הנסיעה ומותו של הכופר . וזה עשוי להצביע על חיבוק וחיבה, או בכי ונפרדות . פרידה עשויה להצביע על החלמת המטופל . ראה גם פרידה ….

בכי : העונג ודפיקות הלב של הלב, משאיר עניין של מריבה, נסיעות או נישואין ….

קול אם אתה שומע קולות בחלום, אז הדברים יתבררו לטובתך, ואתה תבלה חיים נטולי דאגות אם הקולות רגועים ורכים . באשר לקולות הכועסים הרמים, הכוונה היא לעצב, לדאגה ולקושי . משמעות צליל בכי בחלום שכעס פתאומי יגרום נזק רב לחבר . אם תשמע את קול האלוהים, תשתדל לחיות חיים הגונים ומכובדים הרחק מאנוכיות, ותזכה בכבוד של אנשים רציונליים . אם אם שומעת את קול בנה, המשמעות היא שסבל, עצב וספקות מתקרבים אליה . אם אתה שומע קול אזהרה שקורא לך, זה מנבא לך או מישהו קרוב לך חוסר מזל וקשיים . אם אתה יכול להבחין בין הצליל, זה מצביע על תאונה או מחלה כואבת בגלל מוות או אובדן ….

אדם השלום עליו, שראה בחלום וחטא, יחזור בתשובה מכך . אולי חזונו הצביע על האב או על הסולטאן . ומי שרואה שהוא הורג את אדם, עליו השלום, הוא בוגד בסולטן, או לא מציית להוריו, או למורה שלו . ומי שרואה את אדם, עליו השלום, על גוף ספציפי, הוא יגיע למנדט אם הוא מתאים לכך, ואם הוא יראה שהוא דיבר עליו, יודיעו לו . ונאמר : מי שראה דם, עליו השלום, שולל בדברי כמה מאויביו, ואז אלוהים אדירים חזר אליו לאחר זמן מה . ומי שהפך לאדם, עליו השלום, או לחברתו, אם הוא היה כשיר לנשיאות, הוא היה מקבל את זה, ואם הוא היה מלומד, אנשים נהנו מהידע שלו . או שהוא זכה בדגל שאיש אחר לא יכול היה להתאים אליו. אולי חזון אדם, עליו השלום, הצביע על העלייה לרגל ומפגש עם יקיריהם, או על מספר רב של ילדים, או על תככים ותחבולות ושיתוף של מישהו שעושה רעלים, או מתפרנס מלהעלות שדים ולדבר בלשונם . אולי החזון שלו הצביע על לבוש או בכי מחוספס, או מטרד של בעל החזון מבחינת אוכל, או נסיעות רחוקות, או משרתים והשתטחות מלכים . ומי שרואה את אדם, עליו השלום, הוא במצב טוב, זה יהיה טוב מאוד בשבילו ….

צחוק בחלום מעיד על שמחה ואושר אם זה לא מצחקק או שוכב על כאב הגב, ואם זה, אז זה מעיד על בכי . אם הצחוק היה מבדיחה, אז זה מעיד על חוסר הנדיבות של הבדיחה כשהוא ער . כמו גם צחוק מסימולציה, זה עדות ליפול לאסור . ונאמר : מי שיראה שהוא צוחק, הוא יתן חדשות טובות לילד . ומי שרואה בצחוק שלו חיוך, זה טוב . ומי שרואה את האדמה צוחקת, הפוריות תהיה במקום ההוא . אם אתה רואה את המתים צוחקים, אז הוא רך בהמשך . וצחוק . קלילות ופזיזות, במיוחד של גורלי הגורל, שכן הם מעידים על בידודם ….

בכי, אם בחלום, הוא שמלה צועקת, טופחת, שחורה או שסע בכיס, המעיד על עצב . אם הבכי הוא מפחד אלוהים אדירים, או משמיעת הקוראן, או מי שהתחרט על חטא קודם, אז זה מעיד על שמחה, אושר והסרת דאגות וייסורים, וזה מעיד על פחד, או על גשם למי שהורחק ממנו וזקוק לו . וזה עשוי להצביע על אריכות ימים, וזה עשוי להצביע על עלייה במונותיאיזם אם האל הכל יכול מוזכר או מהולל או משבח ….

באשר לבזיליקום הירוק, זה מכונה bilatranji אם צבעו וריחו ​​טובים, אז זה מעיד על הילד ועל עקירתו מהקרקע בכי ועצב ….