…אודות האזעקה בן-והאב נבוכדנאצר לאחר חורבות ירושלים וטען בזכות ילדי ישראל שבע שנים, הדעה בתוך חלום, חזון גדול של ההילה שלו התכנסו הכוהנים Alhzar וביקש מהם על החזון שלו כי , הם אמרו : אל Iqsa המלך אפילו להגיד לו Ptooelha , אמר : אני נשכחתי אך לא אמרתי לי את זה שלושה אנשים בימים שהרגו אותך עבור Akrkm הלך הפחידה וגלן מהפסטיבל שלו שמעו כי דניאל – שלום עליו – ועל זה בכלא, אמר סוהר : לך אליו , אמור לו : שכאן אדם אשר ידע את ראייתך ופירושך הלך אליו אמר לו לאפטלב כשנכנס אליו לא התכופף אליו ואמר לו : מה מנע ממך השתטחות שלי? הוא אמר : אלוהים נתן לי ידע, לימד אותי, וציווה עלי לא להשתטח לאף אחד אחר , אז הוא אמר לו בקרוב : אני אוהב את אלה שממלאים את בריתם לאדוניהם , אז הוא סיפר ​​לי על החזון שלי , אז דניאל אמר אותו : ראיתי אליל גדול עם כפות רגליו על האדמה וראשו בשמיים , מעליו מזהב, אמצע הכסף, ותחתיתו נחושת ורגלו הברזל ורגלי החימר שלו, אז בזמן שהייתם כשהסתכל עליו, אהבת את היופי שלו ואת הידוק העשייה שלו, אלוהים השליך אותו באבן מהשמיים, והוא נפל על ראשו עד שהוא מחץ אותו וזהב, כסף, נחושת וברזל התערבב עד דמיינת שאם אנשים וג'ין ייפגשו כדי להבדיל חלקם מאחרים הם לא יוכלו לעשות זאת לאבן שהוא נזרק, היא הוגבהה, הוגדלה והתפשטה עד שתמלא את כל האדמה , כך שראית שום דבר מלבד האבן והשמיים , אז הוא אמר : החזון שראיתי היה נכון, אז מה הפרשנות שלו? דניאל אמר : באשר לאליל, יש אומות שונות בתחילת הזמן ובתוכו ובקרבו ובסופו , ולגבי האבן שאליה נזרק אליל, זו דת שאלוהים זורק אליה בסוף העמים האלה, אז הוא יראה להם את זה, אז אלוהים שולח נביא אנאלפביתי מהערבים, כך שהעמים והדתות יושלכו לתוכו כמו שראיתי את האבן מסחררת את סוגי האלילים והיא מופיע על הדתות והעמים כפי שראיתי את האבן מופיעה בכל רחבי הארץ , אז אלוהים בוחן את האמת איתה, השקר הולך לאיבוד באמצעותה, מנחה את אנשי ההנחיה על ידה, מלמד את האנאלפביתים על ידה, מחזק את החלשים , מחזק את ההשפלה איתו, ותומך בחלשים . ברומן אחר : על אזעקה בן-והאב , וב אשר כי נבוכדנאצר דעת של החזון תוך שהוא אהב מה הדעה כמו דעתו של Vonsah פציעה משהו שהוזעק דניאל חנניה עזריה מאהל של זנים של נביאים, הוא אמר : ספר לי על החזון שראיתי ואז הפכתי למשהו שאותה מצא חן בעיניי , מה היא? הם אמרו לו : ספר לנו על ידי פטואלה תודיע לך , הוא אמר : מה לא הזכיר אותם אם תגיד לי לפטואלה אנזאאן אוקטבקמ , הם יצאו ממנו, הם קראו לאלוהים ולאסטגאתואה, והתפללו אליו וביקשו ממנו למדו אותם וואלמנם, ששאל אותו פג'ה הם אמרו לו : ראיתי פסל? הוא אמר : אתה צודק . הם אמרו : רגליו ורגליו הם מחימר, ברכיו וירכיו מנחושת, בטנו מכסף, חזה הזהב וראשו וצווארו מברזל? הוא אמר : האמנת . הם אמרו : בזמן שאתה מסתכל עליו, הוא מצא חן בעיניך, ואלוהים שלח עליו סלע מהשמיים, ולכן פגש אותו. הוא אמר : אתה צודק , אז מה הפרשנות שלו? הם אמרו : פרשנות שראיתם מלך המלכים היה מלך אלן של חלקם , וחלקם היה המלך הטוב ביותר של חלקם , וחלקם היה יותר מלך של חלקם היה המלך הראשון של כלי חרס, חלש ואולין , ואז זה היה מעל הנחושת זה הכי טוב ויותר , ואז זה היה מעל כסף הנחושת שהוא יותר טוב מזה וטוב יותר , אז היה מעל כסף, זהב, שהוא יותר טוב מכסף וטוב יותר , אז הברזל היה שלך, כי הוא היה חזק ויקר יותר ממה שהיה לפניו , והסלע שראית היה אלוהים שנשלח אליו מהשמיים, אז הדיוק שלו היה נביא שאלוהים מכר לו מהשמיים, כך שכל זה דפק והעניין בא אליו . . ובקריינות אחרת : דניאל וחבריו אמרו לבכטסאר : ראיתי כאלה ואחרים והם אמרו לו , אז הוא אמר : אתה צודק , הם אמרו : אנחנו חוצים את זה בשבילך . אשר לאליל שראית מזהב את ראשו, זה נחלתך כמו זהב , והוא נחל את כל הארץ , והצוואר דומה לו. מלך בנך אחריך בבעלותך, כך שרכושו יהיה טוב ולא כמו זהב , ובאשר לחזהו מברזל, זה מלך עמי פרס, שהוא שייך אחרי בנך, כך נחלתם להיות חזק כמו ברזל , ולגבי הומור שלו, הוא הולך למלך אנשי פרס והעם מחלוקת על המלך בכל כפר עד שהמלך ימלוך במשך יום ויומיים חודש וחודשיים, ואז הורג לעשות אין לאנשים כוח על זה מכיוון שלא היה כוחו של הפטיש על שני אנשי החרס , בעוד הם גם שלחו אלוהים – הקב~ה – נביא ארץ הערבים ווזאר על שאר העם של פרס ושאר מלך בנך, שלך והרס ואולך כדי לא לשמור עליו שום דבר כמו שהסלע בא והשמיד את האליל ….

…נדיר, אמרו כמה מהביעים, הייתי הרעלה וצפיתי בתכונות המכובדות של מקדש אלכסנדריה, אז ראיתי כאילו אני על שפת ים חריפה על חוף צוק, אז נפלתי תחתיה, אז קמתי אחרי כולנו נפלנו ורצינו לקום מהמצוק ההוא. הנייר המכתבים שלי הוא רק עם אוכף של זהב, ברוקדה וברוקדה ונוצות וכבוד, אז התלבשתי בכבוד ורכבתי על הסוס הזה, ואם אני בקרב אנשים רבים ) הם הולכים בזמן שאני בעיצומו של אותם, כל כך מעט עבר, וקרה ביני לבין סגן הסולטנות האצילית, שני דברים והוא התבלבל וטרח באמירה והוא רצה לעשות דברים גדולים, אלוהים לא יכול לעשות את זה וראיתי שזה היה אימה, וזה היה הביטוי של אל-זקיבה ואני הייתי על זה. ואז אחרי המקרה הזה זמן קצר אחר כך, מישהו שסיפר לי על הגעתו של אותו אדם שראיתי שלף עם היד מתחת לצוק בעיניים, הגיע עם מסורת מכובדת להאציל את התביעה של הסולטנות הנכבדה לפער הנ~ל. ממה שקרה ביני לבינו, כך שנראיתי לפגוש אותו, ואם אני פרסי והשתמשתי בזה באופן שראיתי, אז לבשתי כבוד והשתטחתי לאלוהים הכל יכול, ולקח אחרי בביטוי שלו, ורכבתי על הסוס, והיצירה הלכה בדרך שראיתי, יהי שבח ותודה לאל, והזכרתי זאת כדי להראות עלי את ברכת האל ….

…לעיתים נדירות הוא סיפר שאדם הגיע אל כמה מהעוברים ושבים ואמר: ~קח את הדהרם הזה ועבר לי את מה שראיתי, והוא לקח אותו ממנו ואמר,~ תגיד מה שראיתי ואחרי הבוקר של הבוקר הוא אמר שראיתי כאילו אני בא לבאר, אז זרקתי את עצמי ונשארתי למטה והמשכתי לחזור על דבריו, יורד למרידיאן קרוב. הבאר והמעבר אמרו לו, הגעתי בשלום, והוא אמר שכן. הוא אמר: ברוך השם יתברך. ואז מה הוא אמר, ~הסתובבתי ועדיין חוזר על האמירה שלו, פניתי לאחרי הצהריים, ואז הוא אמר.~ מצאתי את אבן הטחנה והכנסתי לתוכה את ראשי וקמתי. כשהיית ריק לאחר תפילת שחרית, לא הגעת לתחתיתה אלא בצהריים, ופנית בה וסיימת אותה רק אחר הצהריים ומצאת את אבן הריחיים ושמת אותה על צווארך, ואז כשהיא מגיעה למעלה ….

…חזונותיו על השקרנים מוסימלימה ואל-אנסי בסמכותו של נאפי בן ג'ובייר בסמכותו של אבן עבאס – שאלוהים יהיה מרוצה מהם – הוא אמר : מוסילימא השקרן הגיע בזמן שליח האל, שאלוהים יברך אותו והעניק לו שלום, אז הוא אמר שאם מוחמד יעשה לי את העניין אחריו, הלכתי אחריו והצגתי אותו בבני האדם של רבים מבני עמו, אז שליח האל הגיע אליו. אלוהים עליו ועל עמו ת'אבת אבן קייס בן שמאס – ו ביד של שליח האל פיסת נייר – עד שעמד על Musaylimah בקרב חבריו ואמר : ( אם הייתם שואלים אותי על היצירה הזאת, לא הייתי תן לך את זה ולא תעבור מעבר לפקודת האל שלך בך, ואם הצלחתי לשבש אותך, ואני רואה אותך בה הראיתי את מה שראיתי וזה מוכח הוא עונה לך בשמי ) ואז הוא הסתובב ממנו אבן עבאס – שאלוהים יהיה מרוצה משניהם – ושאלתי על דברי שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ( אתה רואה בו הראית את מה שראיתי ) ואבו הורירא אמר לי שהשליח של אלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר ( בזמן שישנתי ראיתי בידי שני צמידים של זהב ווהומנה יעשה את זה בחלום שאונפג'מה ונפאיתמה אפטרה וולטמה שקרנים יוצאים אחריי, עיוורון אחד ואחרות Musaylimah . מסופר על ידי בוכרי עובייד בן עבדאללה בן הסף, אמר : יש לנו שמע ששקרן מוסימלימה נתן לעיר ירד בנערה הארית דאר הייתה ילדה בן הארית מתחת לקרייז – והיא אמו של עבדאללה בן עאמר – אז שליח האל הגיע אליו להתפלל שאלוהים עליו ועימו בן תאביט קאיס בן שמאס – המכונה מטיף שליח האל, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום – ובידו של שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בר עמד עליו והוא דיברתי איתו. אמר לו מוסאילמה : אם תרצה, בוא נהיה בינך לבין העניין, ואז אתה שם את זה בשבילך, ואז הנביא אמר שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום ( אם שאלת אותי את המוט הזה, מה שנתתי אתה, ואני אראה אותך בו הראיתי את מה שראיתי, ותאביט בן קאיס זה יענה לך בשמי ) ואז הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, פנה. עביד אללה עבדאללה אמר : שאלתי את עבדאללה בן עבאס על חזון שליח האל, עליו השלום והברכה שהוא הזכיר כי אבן עבאס – שיהיה אללה מרוצה מהם – אמר לי כי שליח אללה, שלום יהיה לו אמר ) תוך שאני ישנה אורית הוא הפקיד בידי Swaran הלך Vfezathma ו Lthma הרשתה לי Venfajthma Aftara Voolthma שקרנים לצאת, אמר עבדי אלוהים : אחד – ANSI, שהיה נהרג פיירוז בתימן ואת Musaylimah אחרים השקרן ….

…הנישואין בחלום מציין עמדה נהדרת . כל נישואין בהם נראה זרע בחלום עד שיש צורך לשטוף אותו כשהוא ער, הוא פסול, ואינו מתפרש משום שהוא חלום רטוב . ומי שמתחתן עם אויבו, הוא ינצח אותו . ומי שמתחתן עם אחת מקרוביו, הוא ייכנס למקדש . ומי שיראה שהוא התחתן עם אמו בקבר, הוא ימות . אם אתה רואה אויב מקרב הכופרים מתחתן עם אישה מוסלמית, אזי זו עדות לפשיטה . הנישואין מעידים על חיסול הדת והקלה בדאגות . מי שיזיין אישה עירומה ברח מהם . ומי שרואה שהוא מתחתן עם אשה ניאופה, אז הוא ייפגע בעולם קדוש . ומי שיראה שהוא מתחתן בין נשות השמים, הוא יסבול מענייני דת . מי שרואה שהוא מסתכל על אישה עירומה מבלי שידע זאת יעשה טעות . ראו גם את הסוד, ראו יחסי מין, וראו קומפוזיציה ….

…אבו אל-קאסים עומר בן מוחמד אל-בסרי אמר לנו לבטניס, הוא אמר שעלי בן אל-מוספיר אמר לנו, הוא אמר לנו את אחמד בן עבדולרמן בן וואהב, הוא אמר, דודי אמר לי . הוא אמר שאבו בישר אמר לי בסמכותו של אבן שיהאב. הוא אמר כי אבו סלאמה בן עבדול רחמן אמר לי שאבו הוריירה אמר : שמעתי את שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אומר : מי שרואה אותי בחלום הוא כאילו ראה אותי בחיים ערים, ואז השטן לא מחקה אותי . אבו סלאמה אמר, אמר אבו קטאדה, שליח האל, שאלוהים יברך אותו וייתן לו שלום, אמר : מי שראה אותי ראה את האמת . אבו אל-חסן עבד אל-ווהאב בן אל-חסן אל-כלבי סיפר לנו בדמשק, הוא אמר שאבו איוב סולימאן בן מוחמד אל-ח'וזאי אמר לי, בסמכותו של מוחמד בן אל-מוספה אל-חומסי, בסמכותו של יחיא בן סעיד אל-קטאן, בסמכותו של סעיד בין מוסלמי, בסמכותו של אנאס בן מאליק . שהנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר : מי שרואה אותי בחלום לא יכנס לגיהינום . אבו בכר מוחמד בן אחמד בן מוחמד אל-עוספאני אמר לנו במכה, שאלוהים הכל יכול שמר עליו במסגד הגדול. הוא אמר: אבו אל-חסן מוחמד בן סהל סיפר לנו, על הסמכות של מוחמד בן אל-Musfy, על הסמכות של באקר בן סעיד, על הסמכות של סעיד בן קייס, על הסמכות של אביו, הוא אמר : שליח אלוהים עליו השלום אמר : עליו : מי שראה אותי לא יכנס לגיהנום בחלום . פרופסור אבו סעד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : אלוהים שלח את מוחמד, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, חסד לעולמות. אשרי מי שראה אותו בחייו והולך אחריו, ואשרי הרואה אותו בשנתו, כי אם הוא רואה אותו כחייב, אלוהים יוציא את חובו, ואם הוא רואה אותו חולה, אלוהים ירפא אותו . ואם הוא רואה אותו בהכרח לבצע את העלייה לרגל לבית, ואם הוא רואה אותו בארץ עקרה שהופרה, או במקום שהעוול התפשט במקום עוול בצדק, או במקום מפחד עבור ביטחון משפחתו, זה אם הוא רואה אותו בדרכו שלו . ואם הוא רואה אותו חיוור בצבעו, שחוק או חסר חלק מהטרף, הדבר מעיד על חולשת הדת במקום ההוא ועל הופעת הכפירה, וכמו כן אם הוא רואה לבוש עלוב . אם הוא רואה ששתה את דמו בשל אהבתו בסתר, אז הוא מות מעשה בג'יהאד, ואם הוא רואה ששתה בגלוי, הדבר מעיד על הצביעות שלו ונכנס לדם של משפחתו ועזר להרוג אותם . אם הוא רואה אותו כאילו הוא חולה, אז הוא מחמיר את מחלתו, אז אנשי המקום ההוא מתוקנים לאחר השחיתות, ואם הוא ראה אותו, השלום עליו רוכב, הוא היה מבקר ברכיבה שלו, ואם הוא היה רואה אותו ברגל, הוא הלך לבקר אותו ברגל, ואם הוא ראה אותו עומד, הפקודה שלו הייתה פשוטה, ואם הוא ראה אותו נותן את הקריאה לתפילה במקום שבו עומר הרס את המקום, ואם הוא רואה את זה כאילו שהוא אוכל את זה, זה מה שהוא הורה לו לשלם לזכאת מכספו . אם הוא רואה שהנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום עליו, ימות אחד מצאצאיו, ואם הוא רואה את הלוויתו במקום יש אסון גדול, ואם הוא רואה שהוא ביצע הלווייתו אפילו לקבר, ואז הוא נוטה לכפירה . ואם ראה שהוא ביקר בקברו, היה פוגע בהרבה מאוד כסף, ואם הוא ראה כאילו הוא בנו של הנביא ולא מצאצאיו, חזונותיו מעידים כי אמונתו התבהרה, ואם הוא ראה שהוא אבי הנביא, עליו השלום, הוא ציין את חולשת דתו ואת חולשת האמונה והוודאות שלו . לראות אדם יחיד, שליח האלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בחלום אינו נוגע לו, אלא מחלחל על הקהילה המוסלמית . נאמר שאום אל-פאדל אמר לשליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום : ראיתי בחלום כאילו כמה מגופך נותקו והונחו בחיקי , והוא אמר : טוב ראיתי, פאטימה יוליד ילד, ברוך השם, והוא יונח בחיקך . היא ילדה את פטימה אל-חוסין, עליהם השלום, והוא הושם בחיקה . ומסופר שאישה אמרה : הו שליח אלוהים, ראיתי בחלום כאילו חלק מגופך נמצא בביתי. הוא אמר : פאטימה יולדת ילד ומניקה אותו, והיא ילדה את חוסין והניקה אותו . אם הנביא, יהי רצון שתפילתו של האל ושלום עליו, ראה שהוא נתן לו משהו מהסחורה הנחשקת ביותר בעולם הזה, או אוכל או שתייה, אז טוב שהוא ישיג ככל שנתן לו, ואם מה שנתן לו היה מחומר גרוע, כמו אבטיח ואחרים, ואז הוא יינצל מדבר גדול, אלא שהוא יהיה פגוע ועייף . אם הוא רואה שאחד מחבריו, השלום עליו, עם מחבר החזון, השיג זאת, אז הוא כפירה בשמועות שלו ודבק בה ללא שאר חוקי האיסלאם והשאיר אחרים בלי שאר המוסלמים . שמעתי את אבו אל- חסן עלי בן אל- בגדדי, סצנה של עלי בן אבי טאליב, אללה יהיה מרוצה ממנו אומר : הבן אבא אמר רופא המסכן : זה היה חירשתי עשר שנים, והבאתי את העיר והחלטתי בין הקבר ואת הדוכן, ראיתי את הנביא של שלום אללה עליו בתוך חלום, אמרתי : הוי שליח אללה אמר: מי שאל אותי את האמצעים, ההשתדלות שלי נדרשה בשבילו, אמר : מאי אלוהים לרפא אותך , מה שאמרתי, אבל אמרתי : מי שביקש את האמצעים מאלוהים, ההשתדלות שלי נדרשת עבורו, הוא אמר, אז הוא הלך ממני בברכת אמירתו, שאלוהים יברך אותך . עבדאללה בן אלגלאא סיפר על מצב שנכנס לעיר שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, והלכתי לקבר שליח האל אליו, ובירכתי אותו ושני חבריו , שאלוהים יהיה מרוצה מהם, אז אמרתי : שליח אלוהים, לא היה אכפת לי ואני האורח שלך, ואז ירדתי וישנתי בלי הקבר, ואז ראיתי את הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בא אלי, אז קמתי והוא נתן לי כיכר, אז אכלתי קצת מזה, ושמתי לב והיה לי קצת כיכר ביד . בסמכותו של אבו אל-ופא אל-קארי אל-חרווי, הוא אמר: ראיתי את הנבחר, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום, בחלום בפליאה בשנים שישים ושלוש מאות, והשתמשתי לקרוא עם הסולטאן, והם לא שמעו ולא דיברו, אז הלכתי הביתה בקינה, אז ישנתי וראיתי את הנביא עליו השלום והברכה כאילו הוא שינה צבע, אז הוא אמר לי שלום אותו : האם אתה קורא את הקוראן את דבר האל הכל יכול בידי אנשים המדברים ושומעים שאינם קוראים? אל תקרא אחרי זה אלא מה שאלוהים רוצה . שמתי לב בזמן שהחזקתי את הלשון במשך ארבעה חודשים, ואם היה לי צורך לכתוב את זה על התיקון, בעלי החדיטים ובעלי הדעה נכחו בי, ואז הם הוציאו פתווה שאני מדבר בסוף על העניין, כי הוא אמר : אלא מה שאלוהים רוצה, וזה יוצא מן הכלל, אז ישנתי כעבור ארבעה חודשים במקום בו ישנתי לראשונה. ראיתי את הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, בחלום שמריע בפניו, והוא אמר לי : האם זה הוכח? אמרתי : כן, שליח אלוהים . הוא אמר : מי שחוזר בתשובה, אלוהים יסלח לו, הוציא את לשונך . הוא ניגב את לשוני באצבעו המורה ואמר : אם אתה בידי עם ואתה קורא את ספר האל, אז חתוך את קריאתך עד שישמע את דבר אלוהים . שמתי לב, ולשוני הייתה פתוחה, בזכות אלוהים . נאמר שאיש מאלמנייסר חלה, והוא ראה את שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, לילה אחד כאילו אומר לו אם אתה רוצה להיות טוב ממחלתך, אז קח לא לא . כשהתעורר, הוא שלח לסופיאן אל-ת'וארי, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, עם עשרת אלפים דירהם, והוא הורה לו להקצות את זה לעניים, והוא שאל אותו על ביטוי החזון, אז הוא אמר את משמעות דבריו, ולא את עץ הזית, כי אלוהים אדירים תיאר זאת בספרו ואמר : לא מזרחית ולא מערבית . והיתרון של הבעלים הוא החברות של העניים איתך, הוא אמר: הוא טיפל בו בזיתים, ואלוהים העניק לו רווחה באמצעות ברכת שליח אלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ויכבד החזונות שלו . למדנו שאדם הגיע לשליח האל, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, בחלום. הוא התלונן בפניו שמצבו הדוק, אז הוא אמר לו ללכת לעלי בן איסה, ולהגיד לו שהוא ישלם לך מה שטוב לך, אז הוא אמר, שליח אלוהים, באיזה סימן? הוא אמר תגיד לו בסימן שראית אותי על באטה, ואני לא ציית מהקרקע, אז ירדתי ובאתי אליי, אז אמרתי תחזור למקום שלך . לדבריו, עלי בן איסה הודח, והמשרד חזר אליו . כשהבחין, הגיע לעלי בן איסה, שהיה אז שר, והוא הזכיר את סיפורו. הוא אמר שזה נכון, והוא שילם לו ארבע מאות דינרים, ואז אמר לבזבז את החוב שלך, ולשלם לו עוד ארבע מאות דינרים, ואז הוא אמר, הפוך אותו להון שלך, אז אם אתה מוציא את זה, חזור אלי . והוא הזכיר אדם שידע מה אתה רוצה מאנשי בצרה, והוא נהג למכור את הקמע. הוא אמר שהוא שלח דוברה מכמה ממושלי אחוואז, ואני לא הסכמתי איתו לגבי מחירו. שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום בחלום, אז אמרתי לו, שליח אלוהים, שכה וכה קיללו את אבו בכר ועומר, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, הוא אמר, ~תביא אותו אלי , ובאתי איתו, ~הוא אמר,~ השכיב אותו והשכיב אותו, ~אז הוא אמר,~ תשחט את זה, ~אז אמרתי, שליח אלוהים, תשחט אותו? ואז הוא אמר: תשחט אותו עד שהיא אמרה שלוש פעמים, ואז גלגלתי את הסכין על גרונו ושחטתי אותו, וכשהתחלתי לומר, אני הולך אליו, אני ממריץ אותו ואומר לו מה שראיתי משליח האל. שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אז הלכתי וכשהגעתי לביתו שמעתי את הזאב, ונאמר שהוא מת . ואבן סירין בא לאיש שלא מואשם בדתו, חרד, והוא אמר שראיתי אתמול בשינה, כאילו הנחתי את רגלי על פני שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . הוא אמר לו: ~ישבת אתמול עם רוחות הרפאים שלך?~ הוא אמר שכן, הוא אמר, אז הוא הוריד אותם , אז הוא הוריד אותם ומתחת לאחת מרגליו הייתה עליו דרהם, מוחמד, שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום ….

…פנינים : פנינים מוסדרות בפרשנות הקוראן והידע, ולכן מי שרואה כאילו הוא חודר פנינה שטוחה, אז הוא מפרש נכון את הקוראן, וכל מי שרואה כאילו מכר או בלע פנינים, הוא שוכח את הקוראן, ונאמר שמי שרואה את זה כאילו הוא מוכר פנינים, אז הוא שופך דגל ומפיץ אותו בין אנשים . והכנסת פנינים לפה מעידה על דת טובה. אם הוא רואה כאילו הוא מפזר ממנו פנינים ואנשים לוקחים אותם בזמן שהוא לא לוקח אותם, אז הוא מטיף שימושי להטפה . אמרו שהפנינה היא אישה שהוא מתחתן איתה או משרתת . ונאמר שנולדו פנינים, כי אלוהים אדירים אמר : ~ שני נערים יקיפו אותם כשרואים אותם, ואתה מחשיב אותם כפנינים מפוזרות .~ מטאפורת הפנינים מצביעה על ילד שאינו חי, והפקת פנינים מקרקעית הים או מהנהר היא כסף מותר מצד מלכים מסוימים . פנינים רבות הן גם ירושה, והיא מיועדת למושל המדינה, לעולם יש דגל, ולסוחר יש רווח . הפנינה היא השלמות והיופי של הכל . ומי שרואה שהוא מנקב פנינה עם עץ, הוא יתחתן עם אישה שאסורה . ומי שבולע פנינים, הוא מסתיר עמו עדות, ומלעיסת פנינים, הוא מגבה אנשים, ומי שרואה את זה כאילו הוא מקיא, לועס ובולע ​​אותה, הוא סובל מאנשים וגובים אותם, ומי שרואה פנינים הרבה ממה שיש נמדד בקפיצות ונושא בכבוד כאילו הוציא אותו מהים, ואז הוא מכה כסף מותר מאוצרות המלכים. כאילו הוא סופר פנינים, נאמר שהם יסבלו מקשיים . ומי שרואה את זה כאילו פתח דלת ארון במפתח והוציא ממנו תכשיטים, אז הוא שואל מדען על נושאים כי העולם הוא אוצר והמפתח שלו הוא השאלה, ואולי החזון הזה היה אישה שיצליחו לכבוש וללדת את ילדיו של חסן . ומי שרואה כאילו השליך פנינה לנהר או לבאר, יעשה חסד לעם . מי שרואה בכך שהוא הבחין בין פנינה לקליפתה, ולוקח את הקליפה וזורק את מה שיש באמצע, אז הוא נבלות, ופנינה גדולה עדיפה על קטנה, ואולי גדולה אחד מציין את הקיר הארוך של הקוראן . והפנינה הלא מתוקנת מציינת את הילד, ואם היא נכתבת אז היא שכונה, ואולי הפזורה שלו מעידה על כך שמומלץ לדבר, וזני הפנינים, המהות ואחרות מעידים על אהבת הרצונות של נשים ונערים . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי שני גברים מכניסים פנינים לפיהם . אחד מהם יוצא קטן יותר ממה שהוא הכניס, והשני יוצא גדול יותר . הוא אמר : באשר למה שראיתי יוצא קטן, ראית את זה בזמן שדיברתי על מה ששמעתי, ולגבי מי שראיתי שזה יוצא גדול, ראיתי את זה עבור חסן אל-בסרי ומעשה הפולחן מדברים יותר ממה ששמעו . ובאה אליו אישה ואמרה : ראיתי שתי פנינים באבני, אחת מהן גדולה מהשנייה, אז אחותי שאלה אותי אחת מהן, ונתתי לה את הצעירה יותר, אז הוא אמר לה: את הן אישה שלמדה שתי סורות, אחת מהן ארוכה מהשנייה, אז לימדתי את אחותך הצעירה . היא אמרה : למדתי את הפרה ואת משפחת עמרן, כך גם אחותי משפחת עמרן . אדם בא אליו ואמר : ראיתי כאילו אני בולע פנינים ואז זורק אותם, אז הוא אמר: אתה אדם בכל פעם שאתה משנן את הקוראן ושוכח אותו, אז ירא אלוהים . אחר בא אליו ואמר : ראיתי כאילו אני מנקב פנינה, אז הוא אמר : האם זה אמא ​​שלך? הוא אמר שכן, היא הייתה, והיא הוגלה. הוא אמר : יש לך משרתת שקנתה אותה משבי. הוא אמר כן. הוא אמר : ירא אלוהים, כי אמא שלך היא . ובא אליו אחר ואמר : ראיתי כאילו אני הולך על פנינים, אז הוא אמר : פנינים הם הקוראן ואין לשים את הקוראן מתחת לרגליך . ואחר הגיע אליו, הוא אמר : ראיתי כאילו פי מלא פנינים ואני מסגיר את זה לא מסופר, הוא אמר : אתה אדם משפר את הקוראן וקרא אותו, אתה, הוא אמר : אושרר . ואחר הגיע אליו ואמר : ראיתי כאילו יש פנינה באחת מאוזניי שנראית כמו עגיל, אז הוא אמר ירא אלוהים ואל תשיר את הקוראן . ואחר בא אליו ואמר : ראיתי כאילו הפנינים פזורות מפי, אז הוא גרם לאנשים לקחת ממנו ואני לא לוקח מזה שום דבר. הוא אמר : אתה מספר סיפורים שאומר מה שאתה לא עושה ….

…נדיר שהוא סיפר שכמה אנשים אמינים ראו כאילו ביצע את חג'ג 'בשנת השלושים ושמונה מאות ונאמר לו בחלום שהוא חי אחרי שובו לתקופה כזו, והוא עדיין חיכה לתקופה זו. עד שהוא עבר את זה, אז הוא אמר שראיתי מה זה קייט וקייט והוא חתך את חזונותיו באופן מדהים על מה שהבטיח ואמר אם לא חרגתי מהתקופה שסיפרתי למישהו על זה ואמרו לו, באשר למה שראיתי, היה פגם איתך בחשבונות או בחלומות הצינור, אז הוא הלך לביתו ומת באותו לילה ….

…לעיתים נדירות, אדם בא לאבן סירין ואמר שראיתי דבש מחלב שהובא עד לשים אותו, ואז הובא דבש אחר, והוא שם אותו, מורח אותו ושפך עליו קצף, אז הכנתי אותי ו החברים שלי אוכלים מהקצף הזה, ואז סובבו את ראשו של גמל וגרמו לנו לאכול גם ממנו. אבן סירין אמר: זה עלוב מה שראיתי בשבילך ועבור חבריך. באשר למי שנשפך לתוכו, הרחיב אותו, מה שלא נכנס ליצר של משהו, ולגביך לאכול את תסכולו, הוא נעלם, ואינך מרוויח מכך כי הקב~ה אומר. באשר לחמאה, היא מתייבשת. באשר לגמל, זה בדואי וראשו מתפרש על ידי ראש הערבים, והוא מפקדו של עומר נאמן נאמן עבדול עזיז, ואתה חזר בתשובה עליו, ודבש הוא דבר שאתה מעטר בדבריך ….

…אבו סעיד, המטיף, אמר בחזון הפנינים, הוא אמר שאדם הגיע לאבן סירין, והוא אמר, כאשר הישן רואה שני גברים נכנסים לפיו עם פנינים, אחד מהם יוצא קטן יותר ממה הוא נכנס, והשני יוצא גדול יותר ממה שהוא נכנס, אז הוא אמר: לגבי מי שראיתי אותו יוצא קטן, ראית את זה לי, אני עדכני ממה ששמעתי ובאשר למה שראיתי זה יוצא אז ראיתי את זה של שני שקרנים שדיברו יותר ממה ששמעו, והפנינה בפירוש מעידה על הקוראן והידע. אז מי שרואה את זה כאילו הוא חודר פנינים, הוא ינקב הרבה ידע, ואז הוא מפיץ הרבה לאנשים, והכנסת פנינים לפה מעידה על דת טובה )….

…זה נדיר שגבר הגיע לאבן סירין ואמר שאני בספק אם אשתי בגלל שני גברים, והערב ראיתי שני כלבים נלחמים על הנרתיק שלה, ואז הם נשכו אותה והם פצעו אותה, אז אבן סירין הביט בפניו. וראה אותו בשינוי מפוחד. עכשיו עליה, האיש נגע בה במהירות ומצא אותה, כמו שאמר, והוא שאל אותה על כך, והיא סיפרה לו על פי תיאורו ….

…אחמד 73 קדימה של פאדל – מוחמד בן רוזס אמר : שמעתי את פינויו של יחיא – או מתווך אלבן – אמר : מאזרט כמה אנשים מימי עמידה מביאים את עצמם לוונלונה, כולל שנאת Vsrt לביתי ואני ללא שמחה אז Vkdmn לארוחת ערב של אשתי, אמרתי לה : אני אל תאכל, וראת גדל וראיתי את הנביא – שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום – בשינה בתוך המסגד ובמסגד יש שני מעגלים, אחד מהם הוא אחמד בן הנבל וחבריו והשני בו נמצא אבן אבי דואד וחבריו. הוא עמד בין שתי הטבעות והצביע ביד ואמר ( למי שלא מאמין בזה ) והצביע על המעגל של אבן אבי דואד ( שהופקדנו על זה עם שאינם מאמינים והוא התייחס לפרק בו אחמד בן הנבל (2)….

…טווס : הזכר הוא מלך לא ערבי, חסייב, והנקבה היא אישה לא ערבית, שהיא יפה ויש לה כסף ויופי . והאספן בין הטווס ליונה, איש סרסור על נשים וגברים . ועל הטווס אמרו שהוא מתייחס לאנשים בבוקר שצוחקים . ונאמר שאיש בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו אשתי נתנה לי טווס, והיא אמרה לו : אם אתה מאמין לחזון שלך, תקנה ילדה שפחה, והוא יחזור אתה המחיר של אותה שפחה שבעים ושש דירהם בחובות וזה יהיה בהסכמת אשתך . האיש אמר : אלוהים ירחם עליך. אתמול היה זהה למה שחציתם, והם החזירו את החובות ככל שאמרתם, אותו הדבר. נאמר לאבן סירין : מאיפה ידעת את זה? הוא אמר : הטאוים הנוכחיים, והטאואים מחובות עם דברי הנבטים, ומספר הדירהם מאותיות הטואים נלקחו מחשבון המשפטים : הטאה היא תשע, האלף ואחת, הווא. שש, והשישים שנראו ….

…והוא סיפר שאיש אמר לחלק מהעוברים ושבים, ראיתי באוזנה של אשתי טבעת של חצי מזה וזה חצי מכסף, אז הוא אמר, אולי נתת לה שני סיבובים והשארת אחד, אז הוא אמר שכן ….

…לגבי הזקנה : אלה חיי העולם שלו . אם הוא רואה אותה מעוטרת ובלתי מכוסה, הוא משיג את חייו העולמיים בשורות טובות דחופות, ואם הוא רואה אותה מזעיפה פנים, הדבר מעיד על יציאת הכבוד למען העולם הזה . אם הוא רואה אותה מכוערת הדברים יסתובבו נגדו, ואם הוא רואה אותה עירומה, זו שערוריה . אם הוא רואה אותה מוסווה, זה עניין של חרטה . אם הוא רואה שזה כאילו אישה זקנה נכנסה לביתו, חייו העולמיים הגיעו, ואם הוא רואה אותה עוזבת את ביתו, עולמו מוסר ממנו . אם הזקנה היא מוסלמית, הרי שהיא אסורה . אם היא מוסלמית, אז היא עולם מותר . אם זה מכוער, אין בזה טוב . והזקן האלמוני בפרשנות חזק יותר . אם אישה צעירה רואה בחלומה כאילו הזדקנה, הראייה שלה מעידה על טובת דתה . אם האיש רואה אישה זקנה, אינך יכול לציית לו בזמן שהוא מעוניין בה . זה עולם בלתי אפשרי . הציות שקיבל מהעולם באותה מידה שהוא עומד בזה ….

…הקומיקאי, חזונו בחלום מעיד על טוב, פיצוי, רפואה ותמימות ממחלה, ואולי זה מעיד על האורג והרוקם . ומי שרואה כי עירומה של אשתו מופיעה משמלתה, ואז הוא מכסה אותה ברפסודה, ואז הוא זורק אותה מכוערת, ואז הוא מתנצל בלי תירוץ . ומי שרואה שהוא לובש את בגדו, הוא רב עם אחד מקרובי משפחתו, ומלווה מישהו שאינו טוב . ואושר, בעל ההנחות . ונאמר : סליחה היא היפוך החטא . ונאמר : התנצלות על שקר ….

…האישה הזקנה היא בחלום אין אונות, ואולי היא מציינת את העולם שנעלם, ואולי היא מתייחסת להבא מכיוון שהיא נגד העולם, והיא מתייחסת ליין כי זה אחד משמותיה, והיא מתייחס לפרה כי זה גם אחד משמותיה . אולי הזקנה בחלום הצביעה על הריון לאחר ייאוש ממנו . אולי לראות את הזקנה הצביע על הונאה, הונאה, לחישה ונוגעת ללב . הזקנה החולה חסרת אונים, והצמא הוא בצורת. אם ילדה תחזור הבצורת תוסר, ואם הזקנה האלמונית נכנסת לחולה שחושש מוות, זו עדות טובה לאישה ההרה . והזקנה מציינת את ארץ סבכה שאינה צומחת . ומי שרואה מבט מכוער ישן, זה מעיד על מרדה ומלחמה . לזקן הכופר אסור כסף, והזקנה החמושת היא כסף מותר בהנאה למי שרואה את זה . ומי שזקן יזכה ליראת כבוד . והזקנה האלמונית מעידה על השנה העקרה . הזקן המכוער עשוי להיות מבשר על סיום המלחמה והבצורת, והזקן הדל עשוי להיות שנת בצורת, ואם היא תשמין, השנה תגיע . והזקן בעל הפנים האפלים נמצא איתם בעולם והולך לג'ה, ואם היא עירומה, זו שערוריה בעולמו . ומי שרואה אישה זקנה שנכנסת לביתו, עולמו בא אליו, ואם הוא רואה אותה היא עוזבת אותו, עולמו נעלם . ואם אישה רואה שהיא הזדקנה, זה טוב העולם שלה ….

…אם חלמתם על אדם וחוה, זה מנבא שאירוע מלא אירועים יגנוב מכם תקווה להצלחה בענייניכם . לראות אותם בגן עדן בעוד אדם מכסה את עירומיו בעלה תאנה ואילו חוה עירומה לחלוטין למעט נחש צבעוני מזרחי המעטר את מותניו ובטנה, הדבר מסמל שבגידה ואמונה כוזבת יתאחדו כדי להפיל את מזלכם . באשר לראות או לשמוע את חוה מפטפטת עם נחש, זה מנבא שנשים ממולחות יובילו אותך לחלום על אובדן הונך והמוניטין שלך ….

…פרל אלמנזאום : דבר הצדק, המדע והקוראן . ואם הוא היה מפוזר, אז הוא ילד או ילדה, עוזרת או משרתת, כך שהוא נהיה כמו פנינה נסתרת, כמו שאמר אלוהים אדירים, והיא המאוחסנת, ויהיו ראיות בחזון זה מציין אישה יפה או ילדת שפחה, אם הפנינים הן כמות שאי אפשר לוותר עליה, ואם הגורל עולה עד למדידה או שהיא נישאת בכבוד, כי מדובר באוצרות וכסף רבים . אם היה רואה שמקבלים לו אודם אדום או ירוק, זה היה מכה אישה יפה או משרתת . ואם אישה בהריון ילדה ילדה שפחה יפה . אם האודם נגנב או שיש בו בגידה, אישה או נערה שפחה זה אסור בשבילו . ואם היא עירומה איתו, האישה שהוא הכה לא הייתה מקבלת שהיא תמות לפניו . ומספר הספירים : עד שהם חורגים מהגבול, מכיוון שהם כסף נחרץ בדת, על מהות שם אבן הספיר . וחרוזים : משרתים או כסף . ומי שרואה שניתנה לו טבעת ונחתם באמצעותה, אז הוא הבעלים של משהו שלא היה בבעלותו, ומה שבבעלותו עשוי להיות כוח או רכוש, או בעל חיים, אדמה, כסף וכדומה . ומי שמכה בטבעת כשהוא במסגד או בתפילה או בדרך של אלוהים, והוא רואה משהו שמעיד על כסף, ואז הוא מכה בכסף כדין ומוציא אותו על טובת דתו . ואם יש עדויות לסמכות, מלך ומלחמה, אז זה מכה בכוח, במלך ובמלחמה . ואם הוא רואה שהטבעת שלו נלקחת, אז מה שהוא מחזיק ייקח ממנו . אם הוא רואה שציפורן הטבעת שלו מזהב מזה, הציפורן היא הפנים של מישהו שמיוחסת לו הטבעת, ואם הוא רואה שהוא העניק לעצמו את הטבעת שלו בבושם, אז הוא מוציא חלק ממה הוא מחזיק בטוב . והספר טוב, ומסקנתו היא החדשות ….

…באשר לסוסים שעוברים בין סיבוב, זה יישפך וגשם אם הם ערבים ללא אוכפים או רוכבים . ומי שרואה קבוצת סוסים עם אוכפים ללא ברכיים, הן נשים שמתאספות בהלוויה או בחתונה . מי שבבעלותו מספר סוסים או רועה אותם, תהיה לו סמכות שיפוט על עמים, או שהוא ישתלט באזורו . ומי שרוכב על סוס עם אוכף, הוא ישיג כבוד, כבוד וסמכות, כי הוא מרכבות מלכים ומרכבות שלמה עליו השלום . והסולטן שלו יכול להיות אישה שהוא מתחתן איתה או ילדה שפחה שהוא קונה . אם הברך שלו ללא רתמה, אין בה טוב על כל פניה, כי הרסן הוא סימן לאדיקות, דת, אי-גשמיות ויכולת, אז אם הרסן יוסר ממנו, זה יוסר ממנו יד . ומי שרואה את בהמתו, פקודתו חלשה ומצבו פגום, ואשתו אסורה, והיא שוכבת ללא גגיות תחתיו . ומי שרואה סוסה לא ידועה בביתו, אם יש לו אוכף, אישה נכנסת אליו עם נישואין או תוספת או אירוח, ואם היא עירומה, גבר נכנס אליו עם נישואים או משהו דומה . אבן סירין נהג לומר : מי שמביא סוס למישהו אחר, עשה לו עוול עם סוס או עם עדות, הוא לקח את זה משמו, כמו אם הוא הורג אותו או קורץ לו שליט או גנב בערך . ורכיבה מעידה על המסמר ועל המראה והשינון, לרכיבה על הגב . נסיעה של אדם עשויה להצביע על עצמו, ואם היא ישרה ומצבה טוב, ואם היא נאספה או שהיא לבדה או תועה, אז היא תאבד ותשחק, ואולי הנסיעה שלה מעידה על זמן, לילה ויום . השמורה קשורה למי שמתקדם בכל מה שמסומן על ידי סירתו, או יורשו אחריו, או האפוטרופוס שלו וכדומה ….

…מה הקשר של חלומות למין? והאם קיום יחסי מין עם אחד מגילוי העריות, כמו למשל יחסי מין עם אחותו, או של אחד מבני הזוג עם אדם שאינו האחר למשל, מעיד על קשר אסור? האם חלומות מסוג זה הם חזונות כנים? או שמא זה חלום מקטרת שלא עובר ולא שם לב אליו? שאלה זו חשובה באמנות זו, ואני מוצאת מבוכה רבה עבור המתקשרים, או המתקשרים, כאשר הם מספרים לי חזון מסוג זה . האמת היא שביישנות כאן היא נורמלית. מכיוון שקשה לדמיין את התרחשותם של דימויים כאלה בחברות מוסלמיות שמרניות, ובגלל הטאבו החמור של פעולה זו בכל החוקים השמימיים . אבל מה שהייתי רוצה לומר כאן : המצב בחלומות שונה מאוד מהמצב במציאות, שכן לחלומות יש קונוטציות משלהם, השונות לחלוטין מהמציאות. לכן, אני לא רואה שום הצדקה אמיתית להתבייש בלספר חלומות כאלה … במקום זאת, חלקם עשויים להעיד על אהבה, צדק, חסד, או תועלת מצד לצד, ומעט מאוד מחלומות אלה יש קונוטציה גרועה, אך גם אם חשיבותה גרועה, אין ספק שמספר חזונות כאלה לאלו שסומכים על אהבתו, עצתו או ידיעתו, מספיק כדי לבטל את כל הפחד שמלווה את התרחשותם של חזונות כאלה, ואת הדבר החשוב הוא לספר את החזונות הללו בפירוט, ולא למנוע כל מידע שעשוי להועיל לחציית החזון. . אולי מהמפלגה שמספרת כאן, שאיש בעל לאום ערבי כינה אותי כנותן החסות שלו, ואמר לי שהעובד שלו רוצה לנסוע מוקדם יותר לארצו, על סמך חזון שהוא רואה וחשוב לו, וגרמתי לו לחשוב הרבה, והוא השתחרר בעבודתו, והספונסר אמר לי שהוא בספק שהוא מתכנן משהו, וביקש שאני רוצה לפגוש את העובד הזה ולשמוע את החזון שלו, לבקשת העובד עצמו. הלכתי לחנות בה העובד עובד, והספונסר פגש אותי והציג אותי בפני העובד, שברגע שפרח ראה אותי, ואמר : יש לי חזון שאני מקווה שתוכל לעבור אלי . הוא לא נתן לרופא הזדמנות לקבל או לדחות, והמשיך לספר את חזונו שראה, והזמין אותו לנסוע לארצו, לנקום בכבודו, למשמע את אחותו שהכתה את המוניטין שלו, ושינה אותם תיאורים ששמעתי ממנו על אחותו, והחזון היה :: שהוא ראה אותה עירומה באחד המקומות. כשראתה אותו, היא חשה פחד ונמלטה ממנו, והוא הלך אחריה וחשב שהיא נואפת . עד כאן האיש סיים את חיתוך הראייה שלו והזיעה נשפכה ממנו, אז אמרתי לו : ראיתי רע ומספיק רע, אם אתה מאמין לחזון שלך, אני אגיד לך משהו על אחותך, ואני לא מכיר אותה, אז הוא אמר : Go קדימה , אז אמרתי לו : אתה תאמין לי ולהשאיר מה אתה חושב? הוא אמר : אם מה שאתה אומר נכון, אז אני אאמין לך, אחרת לא אאמין לך . אמרתי : לפני שהגעת לסעודיה, האם אחותך לא התחילה להיות דתייה? הוא אמר : כן . אז אמרתי לו : לא הופתעת מהמחויבות הפתאומית שלה? הוא אמר : כן, זה נכון. אמרתי לו : כי אחותך זו סופרת אותה עכשיו, ואלוהים הוא חבר שלה, בין הנשים הנאמנות, השמרניות, הצונעות, שהצליחו להסיר את חטאי צעירותיה ומבוגריה . זו המשמעות של הפשטה לחלוטין מבגדיה. באשר להתערטל לפני אנשים, זה אומר. כולם שמעו על צדקתה, על סגפנותה בעולם הזה ועל נטישתה של מעשים רבים המפחיתים את אמונתה, והנה האיש הזה החל לבכות, והחל לבקש סליחת אלוהים, ולבקש מקלט באלוהים מהשטן הארור, ו עד כמה היא נדהמה כשאמר לו שהוא ביצע לה רע, ושהוא החליט ליישם את הרעיון שלו כמה שיותר מהר, ואני אומר כאן : השבח לאלוהים שהפך אותנו למיסיונרים ולא גרם לנו להתנכר ….

…ילדה שפחה היא בחלום עסק עבור מי שהחזיק אותה, קנה אותו או ניחן בו כשרון . מי שניגש לעוזרת לקנות אותה יש DNA למסחר . ואקטואליה נמשכת בעבר או בעתיד . ומי שראה משרתת מוסלמית הגונה שמע חדשות טובות מהדרך . אם היא לא מאמינה, הוא ישמע חדשות טובות עם חאנה . אם ראה משרתת עם פרצוף זועף, שמע חדשות בודדות . אם היה רואה עוזרת עבודה כבדה, הוא היה מוכה בעוני . אם ראה משרתת עירומה, הוא איבד את סחרו ונחשף בו . אם ראה שהוא הכה בכור שבבעלותו עיירה מוגלית או עשה סחר רווחי . והמשרתת סיפרה חדשות על יופיה, לבושה וטובתה . אם היא מוסתרת, אז אלה חדשות מוסתרות עם הדת . ואם היא מקסימה, החדשות ידועות . אם זה היה מוסווה, הידיעה היא אדומה . ואם היא חילול קודש, עדיף להפיץ . והיזם חדשות טובות ….

…עירום מציין בחלום את שלמות הפנימיות, או את מה שכרוך בחרטה . ומי שראה שהוא פשט את בגדיו, הופיע בפניו אויב שלא הביע איבה בגלוי, אלא גילה ידידות ועצות . אם הוא יראה שהוא עירום בפורום, הוא ייחשף . ומי שרואה שהוא עירום ולא תופס את החלקים הפרטיים שלו ולא מתבייש באנשים, אז הוא מגזים בעניין ומתעייף . ומי שרואה שהוא עירום ומתבייש באנשים ומבקש את כיסויו, אם הוא מפסיד ונעשה עני . אם הוא יראה אנשים שמסתכלים במערומיו, אז הוא יתגלה . אולי העירום הצביע על גירושיה של האישה או על מותה . ומי שפשט את בגדיו והיה וואלי מבודד, ואם החולה ראה שהוא נשלל מבגד צהוב, הוא ציין את החלמתו, כמו גם את השמלה האדומה והשחורה . ונאמר : עירום מעיד על חפותו של ההאשמה, ואם העבד רואה שהוא הופשט משחרורו, והאדם המת אם הוא נראה עירום, הוא מכוסה בחלקיו הפרטיים תוך כדי צחוק, מעיד על הנאתו. . ומי שיראה שהוא עירום בזמן שהוא מודאג, הוא ישוחרר . עירום לאנשי פולחן להגדיל את דתם וטובתם . העירום של גבר הוא עלייה לרגל אם קיימת עדות טובה של החזון . עירום מציין לבישת בגדים חדשים, ולכן עירום המטופלת של בגדו והם לקחו אותו ממנו מחוסר אהבתו ואז הוא מת . עירומה של האישה נפרדת מביתה ….

…אל-כרמני אמר: ~מי שראה שהוא עירום, אז הוקדש לעניין שהוא שקל בזהירות . זה הרגיש שהוא עירום בשוק או שהמרכז מתמלא באנשים וראה את איברי המין הבולט בתופעה של עם מסוים שמביט אליו והוא מתבייש באנשים שזה פגם שהסתתר מהם לא רוצה לזהות עשוי להצביע על הפרה של ההסתרה אך הרגיש שהיא מתפשטת במסגד שהוא מסיר את עצמו מחטאיו ואולי דל במסגד, ניתוק מההצגה של הדת שיש לו, כמו קריאה לתפילה, תפילה, דקלום, האימאם וכן הלאה . ומי שרואה שהוא עירום ויש לו כמה דברים שהוא מסתיר בקרב אנשים, אז הוא מפרש אדם שהיה עשיר וכספו נעלם ואת שאר הדברים שהוא מסתיר, כדי שהוא ישמור עליו וימשיך בדרך של אלוהות . הוא חש כי עירום ולא זה דבר שאיש לא ראה את תקלותיו והוא אינו חושב שהוא גילה כי היה מרפא חולה, אם כי דאג שהוא הלך בדאגתו העיקרית, אף שהוא חייב לבזבז את דתו וכי ) היה כסף זהב עשיר או מכר את ביתו או מת את אשתו, ואולי הצביע על חזרה בתשובה ואולי הוא מסולק מהעולם ומכוסה בהמשך, ואולי הוא ייפגע מכספו, ואפשר לומר לו על מה שהוא שונא ולהפשיט את הצדיק הוא טוב ומועיל, והם והסורבים יוצאים ומבזים ומכפישים את כיסויו וחושפים אותו . הוא הרגיש שלהיות ערום הוא האשים על ההאשמות של שם תמים של הפסוק, הו אתם המאמינים! וראה שהוא עירום והיה הנכס או הבעלים של העבודה שהוא מפסיק לגביו, במיוחד אם שדדת אותו כועס אם הוא ראה מה מרוצה מהלולאות ההן, הוא קל יותר מהבידוד ואולי חוסר הפאר . ואם האישה רואה שהיא עירומה, אין בו טוב בשבילה, ואם יש לה בעל, הוא מתגרש ממנה . אם זה מחשיב את זה בשוק או במרכז מלא אנשים וראה עם הראש ההוא גילה שהוא פירש את הפורענות הגדולה שלה או את בעלה או לפאר אותם או את עצמה והיא מפורסמת בכספה ולצנע בצניעות, זה לא טוב לראות שהנשים כל המשפט, בין אם בנים ובין מבוגרים ….

…אם אתה רואה את עצמך עירום בחלום זה מבשר של שערורייה וצרות עבורך . לראות אחרים עירומים בחלום פירושו שיש גברים רשעים שמפתים אותך לסטות מדרך הצדק . תחלה שתוביל לכישלון . אם חלמת שלפתע גילית את עצמך עירום ושאתה מנסה לכסות, זהו הפרשנות שלו שביצעת תענוגות אסורים בניגוד לגידולך וגידולך הנדיב, ושאתה שואף לתקן את התנהגותך . אם בחורה חולמת שהיא מעריצה את העירום שלה, זה אומר שהיא תזכה במה שהיא מבקשת, אבל היא לא תזכה בכבוד של אנשים ישרים . תזכה לעושר ותהילה על יופיו . אם היא חולמת שהיא מכוערת, זה אומר ששערורייה תטלטל את המוניטין שלה . ואם חלמה לשחות עירומה במים צלולים, היא תהיה מעורבת בקשרים מיניים אסורים, אך בקרוב היא תחלה ותאבד את יופיה . ואם היא תראה גברים שוחים עירומים במים צלולים, זה אומר שיהיו לה אוהבים רבים . ואם המים מעוננים, פירוש הדבר שמעריץ קנאי יגרום לה לבעיות ולשערוריה שתשמיד אותה ….

…באשר למערומיות, מי שראה שהוא עירום, נשלל ממנו עניין שהוא חשב עליו היטב, ומי שראה שהוא עירום בשוק או בקהל של אנשים וראה את עירומתו בולטת כשהוא ביישן מלהופיע בפני אנשים והיה עליו כמה מבגדיו, אז הוא נחשף ועניינו מתגלה לאנשים ועשוי להצביע על הפרת כיסויו ואם הוא מוסר במסגד אז הוא מוסג על חטאי הצדק הוא עושה בו, ואם הוא רואה שהוא עירום ולא ראה את עירומתו בולטת. אם הוא חולה, חף ממחלתו או מתייסר, דאגתו או חובו נעלמו, חובו יתמלא, וזה עשוי להצביע על חרטה ומערומם של חטאים, או שהוא מסולק מהעולם ומכוסה בהמשך וזה אמר שכספו נפצע או משהו שהוא שונא לגביו. ונאמר כי הצדיק נשלל מבגדיו והוא נשלל מדאגותיו והסורר הוא הנטל וההתקפה המגונה, ומי שראה שהוא רץ עירום, אז הוא מואשם באשמה שהוא להיות חף מפשע, ואם אדם בעל סמכות יראה שהוא גנב את בגדיו עד לפשטתו, בקרוב הוא היה מפוטר, ואם אישה ראתה שהיא עירומה או שראשו נחשף באסיפת אנשים זה אסון שנכנס אליה למען בעלה ועבורו היא יקרה או היא עצמה וכספה…

…באשר לאלמפה, אמר אל-קירמני, מי שיראה שהיא פגעה באלמפה, זה היה מכה באדם לא מוסרי והרסני, כי האמפה, ומי שרואה שהיא עירומה ועליה יש מאוֹפֵה, היה סובל ממנו צרעת ולא היה שום טוב לראות את האשפה בכללותה ….

…מבט בנרתיק : מי שרואה כאילו הוא מסתכל בנרתיק של אשתו או בנשים אחרות, מסתכל בנרתיק או נוגע בו , אז הוא עוסק בסחר שנוא . ואם הוא היה רואה שהוא מסתכל על אישה עירומה ללא ידיעתה, אז הוא טועה ….

…נדיר שגבר הגיע לאבן סירין, והוא אמר שראיתי אישה מוכתמת בזפת, עם לבן תלוי בין ידיה, והוא אמר, זו אישה שהוכתמה בכסף וידיים שנצפו בה ….

…זה נדיר שאדם הגיע לאבן סירין ואמר שראיתי את זה כאילו אני שותה מכמה צרים ….

…אם הרואה אומר שראיתי שזרע יצא ממני, אז זה פליטת כסף, ואם הוא אומר שהזרע הגיע אלי, אז זה התרחשות של כסף, והמשמעות זהה וההבדל ב דיבור ….

…אדם נדיר הגיע לעומר בן אל-חטאב, אלוהים אדירים יהיה מרוצה ממנו, שאמר לו שראיתי שאני פורייה ואז נולדתי. הוא אמר שאתה מאמין, ואז אתה לא מאמין ואתה מת על זה. האיש אמר שאני לא רואה כלום, אז הוא אמר לו שמה שהוחלט על ידידי יוסף עליו השלום ….