ונאמר שמי שראה שהוא על גבעה ולא יכול לרדת ממנה זה מותו, ונאמר שעליית הגבעה תתחתן עם אשה בעלת גורל מכובד, או התרחשות של תקווה ובכל מקרה הוא היה ראוי לשבח, כל עוד לא היה בו דבר כזה כשהוא ער ….
חולם על אני שמישהו עשה לי כישוף
(110 פירושים ומשמעויות של חלומות על אני שמישהו עשה לי כישוף)ומי שרואה שהוא עושה חלק ממעשי הפולחן והצדקות של הנביאים, אז זו עדות לדתו הטובה ותוקף וודאותו בחוק, ואם הוא רואה משהו שאינו מתאים לזה אז הוא נגד זה, ונאמר שהם משוחררים ומצוקה ….
ומי שרואה אדם מת שעסוק בעבודה טובה, אז הוא טוב בזכותו בהמשך, ואם עבודתו ראויה להאשמה, הוא נגד זה ….
חלק מהמביעים אמרו שמי שראה שהוא קם לעניין שמעיד על טוב, אז הוא קם לעניין שנגרם לו, ואם הוא רואה שזה נגד זה הביטוי שלו נגדו ….
ונאמר שמי שרואה שהוא עומד על פני ים, אז הוא יפגע במשהו מהסולטאן שהוא לא רוצה ….
…ומי שרואה שהוא רוכב על המנוף שלי, זה מעיד על עוניו ונפילתו לגלות ….
…ומי שרואה שהוא אוכל עם הח'ליף בקערה או מאכיל אותו במשהו, אז יסבול צער ככל שאכל ….
ואכילת תאנים : חרטה, אשליה ומצוקה, חרטה ודאגה לאכול תאנים . ….
ומי שראה שהוא שותק לבקש סליחה, הוא ציין את צביעותו, כי הקב~ה אמר: ~ ואם נאמר להם, בואו, שליח אלוהים היה מבקש סליחה בשבילכם, הם סובבו את ראשם .~…
ומי שראה שהוא מדלל או דופק, ושיער נבט בראשו, מה שמעיד על עלייה בהדר, הוד וטוב ….
ומי שרואה שמה שאוכלים מוציא מהים, אז הוא ירוויח פרנסה מפתרון ….
ומי שרואה את זה כאילו הוא אוכל לחם עם גבינה, הפרנסה שלו מוערכת, ונאמר : מי שאוכל לחם עם גבינה, חולה פתאום . ועל הסרום נאמר שהוא חוב השולט בחומציות שלו, ונאמר שזה כסף שנרדם, סכום קטן תופס את מקומו של הרבה כסף, שהוא מקבל לאחר עבודה קשה . והטנדר הוא כסף מטורף טעים ….
ומי שראה שהוא שבר את צום בכוונה, הוא היה מתעייף במהלך מסעותיו, והוא היה מסתבך ….
…ומי שרואה שהוא שובר את הצום בזמן שאינו הזמן, אז הוא מגבה אנשים או שקרים, ואולי מצביע על מחלה או נסיעה, כי אלוהים אדירים אומר: ~ כל מי מכם העדים לחודש, שיצום אותו, וכל מי חולה או במסע ” פסוק ….
ומי שיראה שהוא בחר בת שפחה, תהיה לו סמכות וטוב ….
אל-קירמני אמר: מי שחושב שהוא מעביר עליו רגש, אם הוא ספוילר, אז הוא חוזר בתשובה וחוזר לאלוהים הכל יכול, ואם הוא טוב, ענייניו העולמיים והדתיים יתוקנו, חרדתו תשוחרר, צערו מתגלה והוא בטוח מפחד ….
ומי שרואה שאחד מהם לבש אותו או ייתן לו משהו מסחורות העולם הזה, זה יתברך והשתדל ביום התחייה ….
…הכפר : הידוע מציין את עצמו ואת אנשיו ואת מה שמגיע ממנו וידוע על ידו, מכיוון שהמקום מציין את אנשיו, כמו שאמר הקב~ה : ~ שאל את הכפר ~ , כלומר עמו . אולי הכפר הצביע על משכן העוול, הכפירה, השחיתות, היציאה מהקבוצה וסטייה מקהילת הדעות של תושבי מדינה, ולכן אלוהים אדירים קרא לתפקיד המדכאים בספרו בכפרים . יתכן שזה מתייחס לבית הנמלים, ובית הנמלים מתייחס לכפר, כי הערבים מכנים אותו כפר . מי שהורס כפר או מקלקל אותו, או רואה אותו נהרס ואלה שנמצאים בו נעלמים, או שטף נעלם בו או נשרף באש, ואם זה ידוע, הסמכות עוברת עליו, וזה עשוי להצביע על ארבה , שממה, ענפים, וריבית . ומלא את הנמלה בגג הבית, כמו גם את הפוך מי עשה את זה עם גומחה של נמלים או נחשים, למעט אנשי הכפר עם עוול ותוקפנות, ועל כנסייה או בית מפורסם בזכות חוסר מוסריות, ומי שרואה שהוא נכנס לכפר מבוצר, הוא הורג או נלחם כי אלוהים אדירים אומר : ~הם לא נלחמים בכולכם אלא בכפרים מבוצרים . ~ ונאמר שמי שראה שהוא עובר מארץ לכפר, אז הוא היה בוחר עניין נמוך יותר מאשר עניין טוב, או שהוא עשה מעשה טוב שהוא חושב שהוא טוב, או שהוא עשה טוב שהוא חושב הוא רשע, ואז הוא חוזר ממנו, ולא בקביעה, ואם הוא רואה שהוא נכנס לכפר, זה בא בעקבות הסולטאן, אם הוא יוצא מכפר, אז הוא יימלט מהמצוקה והמנוחה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ הוצא אותנו מהכפר הזה את הצורר של בני עמו .~ אם הוא רואה שכפר משגשג נהרס וחוות סרק, אז זה הנחיה או חוסר מזל לבעליו . ואם הוא רואה את זה מלא, אז הוא טובת הדת של אדוניה ….
…עצבני אם אתה רואה את עצמך מלהיב מישהו בחלום, המשמעות היא שמישהו יאהב אותך וירדוף אחריך בגלל האישיות המהנה והאדיבה שלך . העסק שלך ישגשג . אם אתה חולם שמישהו הקניט אותך, תזכה לאהבה של אדם יפה ועשיר . אם אישה חולמת שמישהו הקניט אותה, הדבר מנבא שהיא תיצור קשר מהיר ומאולתר עם מישהו, אך היא לא תצליח להתחתן איתו ….
…מי שרואה כי עוול ידוע עושה דבר שאינו טוב, אז זה מעיד על ההתמדה שלו במעשה עוול שלו, ואם הוא עושה את מה שהעם מאשר, אז הוא חוזר מזה ואמר שחלקם נגד זה ואמר שיש מהם הם נגד זה ומי שרואה אדם לא צודק שיפר את התנהלותו, אז הוא מבודד ממה שהוא נמצא, ואם הוא ראה את עוולתו גדלה ועוברת עד שהגיע להגדלת הסכום, אז זה מסתיים ההזמנה שלו לכבוד פטירתו, ואם הוא רואה שהוא לא צודק, הוא מתפרש על שלושה היבטים של עוול הנפש, עוול של אחרים, וחוסר עניין באינטרסים ומי שרואה שהוא עשה עוול לאדם מסוים , אז הוא השיג ניצחון לדיכאים, וכמו כן אם הוא רואה שמישהו עשה לו עוול, ואם הוא רואה שהמלך הוא חושך, אז הוא צריך אותו במה שמתאים לו ומזה הוא ראה שיש עוול ממנו כנגד אחד של הנכבדים בגלל שהוא יסבול ממנו נזק ופורענות, וחלקם אמרו שמי שרואה שהוא עושה עוול למישהו אחר מלבדו, אז יעשו לו עוול, ואם הוא היה רואה שנעשה לו עוול על ידי מישהו שלא ציית לזה, ויש מהם אמרו שאני שונא בחלום לראות את המדכא מפורסם בדיכוי גם אם החלום מתפרש באיזו דרך שהוא, ומי שרואה את אחד הסוכנים ומכיר אותו על משהו שהוא שונא או מוזמן על ידי השליט אין שום דבר טוב זה, ואם הוא חולה מעיד כי תאריך היעד שלו פג, ואם הוא חולק על אחד מהם ומחלוקת עליו, הוא נזהר מאוד ואם הוא רואה שהוא שם את לשונו על אחד מהם או חולק עליו בחוסר מוסריות, הוא ידכא אותו לפי סדרו ומי שרואה אחד מהם רזה, הרי זו הונאה ורמייה, שיהיה עלי להיות ערני אליו ומי שרואה שהוא הפך לאחד הסוכנים או מישהו מביתו, אז תרוויח ומי שרואה תוקף מפורסם בנזק, משני הצדדים נאמר שקנס או נקמה באויב יקרה, וראיית הסוהר מעידה על דאגה ומצוקה, וראיית התליין מעידה על כך שמה שרוצים במהירות ומי שרואה את אחד השובתים עם שוט, אז מישהו מבטיח לו והוא משקר, ומי שרואה שומר, הוא ימצא את מבוקשו…
…מכות בשוטים בחלום הן מילים רעות, ואם דם זורם ממנו אז מדובר באובדן כסף . והכאת פנינים היא החיים מתים . להכות בחרב היא עדות לניצחון על האויבים . ומכות בבית השחי של חלקים ממנה בין משפחתו לקרוביו . המכות טובות וידועות למכות . ואם הוא רואה שמלאך מכה אותו, אז הוא יתלבש, ואם הוא מכה אותו על הגב, הוא משלם את חובו, ואם הוא מכה אותו על נכותו, הוא יתחתן איתו . מכות מטיפות, כך שמי שרואה שהוא מכה אדם על ראשו, הוא רוצה שראשו ילך . אם הוא מכה אותו בעפעף עינו, הוא רוצה להפר את דתו . אם הוא משך את להבי עפעף, אז הוא רצה ממנו חידוש, כך שאם הוא מכה אותו על גולגולתו, מי שיפגע בו יקבל אותו . והכאה היא תחנון : אז מי שרואה שהוא מכה חמור הוא הרוכב שלו, אז הוא לא אוכל אלא אחרי שהוא קורא לאלוהים הכל יכול ושואל אותו . אם הוא ראה שהוא הכה אדם, עליו להתפלל נגדו . והוא הכה חוץ מהאישה שמתחת לידו בגלל תועלת המכה עבורם . ואם ראה שהוא הוכה, הרי זו ראיה טובה, אם המכה לא הייתה כמה מלאכים או חלק מהמתים, והוכה בהליכה היא עדות רעה משום שהוא מעור, וזה מכה עם קנה, ואם הוא רואה שהוא מכה מישהו אחר אז זה מועיל יותר עבורו מאשר אם מישהו אחר מכה אותו . ונאמר : מכות ומלקות מוסברים כבידיעה שהמכים יודעים נימוסים טובים . ומכים במסע חלומי . מי שיראה שהוא פוגע בקרקע, הוא ייסע . ומי שהיה לו מאה ריסים בשנתו, אז הוא עשה זנות או דואג לזה . מלקות של ארבעים ריסים הן של יין, ומלקות של שמונים ריסים היא השלכת גברים הנשים . ומי שרואה אדם מת מכה בו, והמת מת כועס, מכיוון שמי שהוכה עשה חטא או פתר נגדו, וכי המת נמצא במשכן האמת, הוא אינו מסתפק אלא במה אלוהים רוצה . והכה את החיים למתים בכוח בדתו . ונאמר : מי שראה אדם שמת שהכה אותו השתפר מנסיעה, ונאמר : מי שהכה אדם מת ישלם את חובו, והמכה אדם ללא גירוד או בגדים כואבים אם זה בתוך עונת החורף . הכאת החיה היא משמעת למי שאינו ראוי לחיה, ולמי שאינו ראוי לבורות ותוקפנות ….
…מי שרואה שהוא תפס את השמש בשמיים בידו, או עשה אותה ברשותו, או הפך לשמש, או הפך למקומה, או לקח מאורה, היה מקבל את הסולטנות אם מתאים לו עשה זאת, אחרת המחפש יקבל גדלות ופאר בגודלו ויתקרב אליו או יחזור בתשובה ממנו ….
…בלה קלקל את דעתו והוא עשה מעט טוב . זה השחית את מוחו, והוא עשה מעט טוב ….
…ומי שרואה שהוא סרק את זקנו ובושמו, זה מעיד על אירועים שהוא חושב על האינטרס שלו וממשיך בענייניו, ואם מישהו רואה שהוא עשה את זה איתו, הוא המקביל שלו, ואם הוא עשה את זה אחרים, אז הוא זה שחושב, ולגבי גילוח הזקן בימי חג'ג 'או בחודשי הקודש, הביטוי שלה הוא כמו גילוח הראש כאמור לעיל ….
…ומסופר שחוסראו אנושירואן ראה כאילו הוא שותה יין בריבת זהב עם חזיר שותה בריבת פדדה, אז הוא סיפר את חזונותיו לעוברים ושבים, והוא אמר: הוא שמר על נשותיך הרחק מהסריסים והעונש ואסף אותם והביא אותי אליהם, אז הוא עשה את זה וקרא לו והוא נכנס עם מקל ואמר לשבור את העירום של כל אחד מהם והעביר אותה לרקוד אז הוא עשה את זה כדי לרקוד לאחד, אז קמו כמה מהונו, והיא אמרה שהיא ילדת שפחה חיה, אז אל תורה לה לרקוד. ללא טובת תועלת, וחזונו של חזיר האדם, אדם רחב לב, מכוער ויעיל ללא דת או דת ….
…Visions מבחינת ההגדרה של המונח ** ראשית : את ההגדרה של חזיונות כאשר מלומדים מוסלמים : מלומדים מוסלמים יצאו ב הגדרת החזון של לגיטימיות מיוחדת של טקסטים אלה VQ Guet בין החזון מלבד אדם רואה שלו חולמים ו- E של הטקסטים האלה, שהחלו מדענים בהגדרות שלהם שדרכו מודרני אבו קתאדה מוסכם : ( חלומות אמיתיים של אלוהים ואת החלום של השטן ) (1) לבין הדוקטרינה של השנה ב חזון כי : א סט של אמונות וחתול מוכנס אלוהים מסר בלב העבד בידי מלך או שד . או בשמותיהם אמת כלשהי . או שאנחנו מתכוונים לזה, או שזה לא בסדר . אבן אל- עראבי אמר : זה דומה במקרה של עירנות שהכילה מחשבות על לב האדם וחשב שזה E ) T על הפורמט . כלומר במערכת אחת . אחרת, הוא עשוי לבוא בתמצית שלא נאספה . והגדירה קדימה, אמרה אל-מזירי : תורתם של הסונים באמת ההתגלות . שאלוהים כל יכול יוצר אמונות בלב האדם הישן כמו שהוא בורא אותן בלב המעור, והוא, תהילה לו, עושה את מה שהוא רוצה שלא מונע ממנו לישון או להתעורר, אז אם הוא ברא אמונות אלה כאילו הוא הפך אותם למדע על דברים אחרים שהוא יוצר אותם במקרה השני, או שהוא ברא אותם . וידעתי שהם : אמונות שאלוהים יוצר בלב הרדום – כמו שהוא בורא אותם בלב הנערים, כך שאם הוא בורא אותם, זה כאילו הוא עשה להם דגל על דברים אחרים, אז הוא יוצר אותן במקרה השני, ואמונות אלה נופלות לפעמים בנוכחות המלך, ואז מה שקל נופל אחריו . ולפעמים השטן נמצא בנוכחות נפילות מעבר לכואב . (2) למעשה, המתווך בתעריף מכיר בכך שהם דומים במידה רבה כפי שנצפה מאותת להבדיל בין שני הסוגים של מה שהאדם רואה בחלומותיו . עליו אדבר בפסקה הבאה . אן Alhadit גם הבחינה Acar ידי ואמר : ( חלומות אמיתיים של אלוהים , ואת החלום של השטן ) כי אלוהים יוצר את החזון ואמונות שהופכות אותם מרוצות כדי לציין כי ללא נוכחות של השטן . והוא יוצר מה שהוא ידע על מה שפוגע בנוכחות השטן, ולכן הוא מייחס פרס לשטן על נוכחותו איתה, גם אם אין לו שום פעולה אמיתית . זהו פשר אומר ( עליו השלום ) (( התגלות של אלוהים ואת החלום של השטן )) הוא לא על השטן כדי לעשות משהו . כמה מדענים : כי השטן עשה ואת ההשפעה של עדות ישירה של hadeeth ג'אבר אללה עשוי להיות מרוצה ממנו אמר : A האיש הגיע הנביא, עליו השלום, אמר : (( ראיתי בתור אם להיט צווארי, הוא אמר : ( אחד אתה Btalb השטן לא יקרה? ) מסופר על ידי מוסלמים האימאם אחמד, ומונח זה של האימאם אחמד . ב המילה כאשר מוסלמי האימאם : הוא אמר: הוי שליח אלוהים : ראיתי בתוך חלום כמו אם הראש שלי פגע ב Vtdhrj Vachtddt על השפעתו . שליח האל העקיומי : ( לא מדבר אנשים Btalb השטן ללכת לישון ) Jabir אמר : שמעתי את הנביא עליו השלום אחרי דרשה הוא אמר : Hala עושה אחד של אתה בטבאל השטן בשנתו . (3) האימאם מוחמד ספארעני רחמי אלוהים אמר : להיות בטלב השטן שהוא רואה בחלומותיו מה מעציב אותו . זה נכנס לדאגה וכעס ומבלבל אותו בחזונו . הוא מניפולציה אמר 0 כדי בכל פעולה לא עובד זה שימושי : אבל אתה שחקן . הוא אמר בראיון, אמר istinja, PE אס עליו ( שהשטן ממלא את המושבים בבני אדם ) (4) כלומר הוא נכנס למיקומים, איסטינג'ה ועוקב אחר פגיעות ושחיתות? מכיוון שהוא מציב נטוש במקום בו אללה מגלה היכן ציווה על אסטרה בסטרה ולהימנע מחשיפה לעיני הצופים ולמוהאב את הרוח ושתן הרקטה . כל השטן הזה שיחק ודעה זו נכונה, ולכן החלום מהשטן הופך למציאות . הוא זה שמתאר אותו כמציאות, ולא כפרס . זאת מהעוינות הקבועה והמוצהרת שלו לבני אדם . מעשה השטן אם עובדת נפאטה . אין מטאפורה . סעיד קוטב, אללה ירחם עליו, הוא אמר : מעל הכל . אנו מחליטים כי הכרת טיבה או אי ידיעתה אינה קשורה להוכחת קיומה ואת אמיתותם של חלק ממנה . . . עד שהוא אמר . . . אנו תופסים את אופי החזונות הללו באופן כזה שמחסומי הזמן והמרחב הם שמונעים מהיצור האנושי הזה לראות את מה שאנחנו מכנים העבר והעתיד . או ההווה הנסתר . ושמה שאנחנו מכנים עבר או עתיד מוסתר על ידי גורם הזמן . ההווה הרחוק גם מעיב על גורם המקום . וכי התחושה של מה שיש באדם, איננו יודעים את טיבה, מתעוררת או מתחזקת, ולכן היא מתגברת על מחסום הזמן ורואה את מה שמאחוריה בצורה מעורפלת . לא מדע, אלא זכר . וכו 'את דבריו . ואז הוא אמר : ואני יכול לשקר הכל לפני שאני משקר, תאונה שארעה לי בזמן שהייתי באמריקה ומשפחתי בקהיר . וראיתי כאשר הישן ראה לי בן אחות כבחור צעיר, עם דם בעינו שמנע ממנה לראות . אז כתבתי למשפחתי ושאלתי על העין שלו . התגובה הגיעה לי שלעין שלו יש דימום פנימי ושהוא מטופל . שמים לב שהדימום הפנימי לא נראה מבחוץ . זו הייתה תצוגה מדגמית של אלה שנראו בעין בלתי מזוינת ראייה רגילה, אך הוסתרה מעיני דימום פנימי בתחתית, או שראייה אחת העלתה כי דם מהג'וב בפנים (5) ** שנית : הגדרת חזונות כאשר מדענים אינם – מוסלמים : עבור מדענים, שאינם מוסלמים, יש להם סיפורים ראויים למרבה גנאי בנושא זה, והסיבה לכך היא שהם ניסו למצוא עובדות שאינן מודעות לתודעה אליה הם פונים בהיבטים רבים אחרים . הם גם לא מאמינים או מאמינים בהתגלות או בשמיעה, ולכן דבריהם הופרעו . מי ששייך לרפואה מייחס את כל החזון לארבע התערובות שהן ליחה, מרה, דם ושחור, למשל : הם אומרים שמי שהליחה המומה עליו רואה שהוא שוחה במים, בגלל התאמת המים ל טבע הליחה, ומי שמתגבר על ידי הצהוב רואה את הלהבות, ועל כך לא מעידים ולא עושים זאת בדרך כלל. ומה שאמרו הוא סוג של חזון והחזון אינו מוגבל אליו , כי אנו יודעים שחלקו מן הנשמה , חלקו מן השטן וחלקו מן הרחום ביותר . ופילוסופים טוענים כי התמונות של מה קורה בתוך האדמה היא מובילה בעולם Kalnicoh מה לגבול עם חלק מהם Antakec בתוך הלב של השינה , וזה אפלטון של תאוריה המכונה תאוריה של אידיאל שרוב הדעת המושחתים מ שלה קודם , כי Alantqash של האיכויות של אובייקטים מה קורה בתוך הסימפטומים העליונים של העולם , והתסמינים לא מדברים על זה . יש חוקרים שאינם מוסלמים צריכים לנסות לפתור את תעלומת החלומות והגישה אליהם ניתן לשפוט את נפש האדם, את המניעים והנטיות והמגמות ואף הוחזקו . הוא פרסם את העולם של סופר בשם זיגמונד פרויד ( ניתוח של חלומות ) ב 1899 לספירה , ורואה שככל ( אגו ) על אירוע של ערנות היא זו אשר שולטת על הכוח של התנועה, פונקציה זו שיבשו במהלך השינה , ו ואז דוהה צנזורה גדולה שהוטלה על החלק ( הוא ) או התת מודע אמר : נסיגת המשלוחים הפסיכולוגיים שתפקוד השליטה או החלשתו מאפשר חופש מסוים נראה כעת . מצב חלום מיועד • לא מזיק . זה כבר בשימוש ~ פרויד ~ ניתוח של חלומות בתור אמצעי להגיע למעמקי הלא מודע Akoshvh עבור סודותיו . ~פרויד ים אן היא חלומות בתור ' דרך המלך ' ( אל התת-מודע המכיל את החוזה ואת המניעים ואת הרצונות המודחקים . ודאגו מדען ' קארן הורני ' ניתוח של חלומות . הם רואים חלומות המגבירים תובנה לגבי המצב ולחשוף כמה מגמות של המטופל כלפי העולם . זה הוא האמין ~ Aaark מ ~ שחלומות משקפים אלמנטים ואלמנטים סבירים סבירים אישיים בבית באותו הזמן . (6) זה מורגש מן המצגת קצרה זו לנק' שלהם הצפיות האלה כוללות : _ התמקדות השימוש חלומות בתור אמצעי להיכנס החולה של העולם ולגלות את סיבת מחלתו , או מצב . . הם מתמקדים רק כך – חלומות Bodgat שנקרא , אשר חושב על האיש לפני השינה שלו ואז לראות אחרי בשנתו , או להתמקד במשהו כי אין שום קשר עם חלומות , אבל זה מה שהם עושים עם מטופלים במרפאות פסיכיאטריות אחרי מה שהופך אותו להירגע המרפאת והעלים מדברים על עצמו ועל עבודתו והאישה ואלה ar מחייב אותו , והרופא כדי לפקח על הדיבור הזה , ולהיכנס דרך המטופל האישי הזה , וזה שונה לגמרי מהחזונות שהאדם רואה בחלום על ידי מלך החזון . Sayid Qutb אומר : אומר בית ספר לפסיכואנליזה על אופי החזון : Photo Photo Dreams נושמים תשוקות מגודלות בהעדר מודעות, וזה מייצג חלק מהחלומות . אבל לא כולם מיוצגים . ופרויד עצמו . על כל שליטתו הלא מדעית בתיאוריה שלו, הוא מחליט שיש חלומות נבואיים . (7) אומר מוחמד עלי קטב לתומך של סייד קוטב : לי יש אימצה ~ Ofroed ~ בניתוח יותר ומסקנות על אלראי ו אז ישב שדרכו הכללים ואת היסודות שהוא בנה את התיאוריות שלו בפסיכולוגיה , אבל • לצערי – זה היה לכיוון הסמלים והמשמעויות פיזית, או שמדובר בחיה דקדנטית, כך שהאדם אינו עושה צדק עם אנושיותו , והחזון – ללא ספק – חלקי בחיי היומיום של האדם , אך הוא במסגרת נסתר מעולם הגילוי, דו קיום בחיים ותרגול חושי , חזון שאינו חזון אלא תובנה , ותנועה שאינה עם הגפיים והאיברים, אלא רק במובן הרגשי . (8) אולי הטוב מבינינו להסביר את הסיבה לחסרון זה של הפסיכולוגים בהבנת החזונות ולתת לו את הזכות של האימאם אל- קורטובי אמר : לגרום לבלבול רתיעה בלתי חוקית ממה שהגיע נביאים מהדרך הישרה ומספיק הערות ב תגובה (9). ________________________________________ (1 ) הסכים , אל- בוכרי מסופר כפת 'אל- בארי (369 \ 12 ) קדימה אבן חג'אר . ריאד פרסם ספרייה מוסלמית מודרנית כמו בהסבר הגרעיני (17 \ 15 ) פרסם את בית הדפוס המצרי והמתקנים (2 ) מוחמד ספארייני . הסבר על שלישיות Musnad אחמד (1 /169 ) כדי להשיג זוהיר שוויש i : משרד האיסלאם 1392 e . (3 ) מסופר מ~מ כמו ההסבר הגרעיני (15 /27 ) בבית ספר ההתגלות – אופ. Cit. ) מסופר על ידי אחמד את שאר כף Almktherin 0 ב דקל ג'אבר בן עבדאללה אללה עשוי להיות מרוצה ממנו שפורסם קרן קורדובה במצרים . (4 ) מסופר על ידי אבו דוווד בספר הטהרה . נסתרו של באב בפרסום הגלוי של דאר חשב על ההישג של מוחמד מוחידין עבדול חמיד . וזה פרסים טוהר הספר Sunnahs הדלת Alarataad של שתן צואה . בית הוצאה לאור . השג את מוחמד פואד עבדול באקי ואחמד בשאר כף היד אלמטרין בכף היד ג'אבר בן עבדאללה – אופ – וראה את דבריו של האימאם ספארייני להסביר את השלישייה האימאם אחמד • אופ • (170 \ 1 (5) סייד קוטב – בה הצללים של הקוראן – פרסם דר זריחה i 1402 E (4/1972) (6 ) ראה הרחבה : ד~ר . חאמד זהראן . בריאות הנפש ופסיכותרפיה . (7) אופ סייד קוטב (4/1972) (8) מוחמד עלי קוטב – מדריך היירן בפירוש חלומות – הוצאת ספריית הקוראן – קהיר, עמ ' 5 (9) אבן חג'אר – פת אל-בארי – התייחסות קודמת ) (12/353) * צוטט מאת ד~ר פאהד אל-אוסיימי ….
…את ערכה של צדקה 74 – על סמכות של עבדאללה בן אל-מובארק אל-עזאם, אמר : ואני ראיתי Zubaydah בחלום, אז אמרתי : מה עשה ה 'אליך? היא אמרה : סלח לי עם המלפפון החמוץ הראשון שנפגע במכה. אמרתי : מה זה הצהבהב הזה על הפנים שלך? היא אמרה : אדם נקבר בין טהראנינה, שנקרא בשאר אל-מוראיסי. היא נאנחה עליו אנחת גיהינום, ועורי הרעיד אותה, כי הצהוב הזה הוא מהבגד הזה . אבן אל-ג'וזי הוסיף, אמרתי : מה עשה אחמד בן הנבל? היא אמרה : כרגע אחמד בן הנבל השאיר אותי בטאבאר מדורה עבאד בלג'ת חמרה, שרוצה לבקר את הגיבורים – הקב~ה – אמרתי : עם מה שהוא השיג, היא אמרה : באמירת הקוראן דבר האל לא נוצר ….
…ועיני העין : סמר אלדין, ואין זה פוגע בבעליו אלא אם כן חדות הראייה מקטינה משהו, ואם סמרטוט יוצא מפי הטבעת שלו או מה שאינו משקעים של אנשים כמוהו, הם זרים. לילדיו . ומי שיפגע בהפרת בגדים חדשה, הוא יסבול משברים של כסף הדומים לבקבוקונים, וכסף מנופץ, ואם ההפרה היא יצירה מיושנת, אז אין בזה שום טוב . ומי שרוכב על בעל חיים הפוך, אז הוא עושה משהו בלי הפנים שלו ומוקיע אם הוא עשה את זה בכוונה, ואם הוא לא עשה בכוונה אז הוא כן בלי לדעת ….
…מי שרואה אותה בחלום בכתב יד יפה, זה מעיד על ידע, הדרכה ומזון בברכתו, ואולי הבסמלה מתייחסת לילד ולנכד להיצמד זה לזה . ואולי היא הצביעה על הבנה של מה שעבר כדי לחזור על מכתביה . זה מעיד על חתירה לנישואין . ואולי היא ציינה הדרכה לאחר הנחיה לא נכונה . אם אתה כותב בכתב יד יפה בחלום, הצופה יזכה למזון ומזל בייצור או בידע שלו . ואם כתוב מת זה רחמים מאת האל הכל יכול . ואולי הכתיבה שלה הצביעה על רווח בשתילה . אם זה נמחק לאחר כתיבה וחטף ציפור שנגמרה מגיל הרואה ואקום החיים, וזה נמדד מהספרים שעל הידיים משהו מהקוראן או אחר, נאמר כי חסן בן עלי עשוי להיות אללה מרוצה איתו ראה בחלום כתוב על מצחו ( ובוקר, ואת הלילה כשמחשיך ). אז הוא העלה את זה לסאיד בן אלמוסייב, ואמר : הו שליח אלוהים, יעץ ובקש סליחה, אז הוא עזב את העולם אחרי לילה . אם הוא קורא את הבסמלה בזמן התפילה, ומשנתו היא להשאיר את הבסמלה בתפילה, אז הבסמלה שלו היא עדות לביצוע דת שלא היה זקוק לה, והיא עשויה להצביע על נטייה לאב ללא האם, ו האם על פני האב, או שהוא מעדיף סונה על פני פארד, או נאפיל על פני סונה, או כפירה. רצוי . ומה שנכתב איתו בחלום נחשב, אם היה כתוב בזהב, זה מעיד על פרנסה והתעניינות בציות או רפורמה של זמנים טובים, וזה עשוי להצביע על הזיכרון היפה והמעשים הטובים . והוא שקל עם מה נכתבו העטים, ולכן קו הגידול הוא כסף מעופף, קו החוקר הוא חקירה של מה שהוא רוצה, קו השושלת הוא פרופורציונאלי, קו ההעתקה מבודד, ו קו הטבע כולל משהו ארוך, ושורת השירה מעידה על רשלנות והערצה, ושורת אל-רייחאני היא צביעות, וקו האבק הוא מחלה בעין . ומה שכתוב עליו מלבד זאת, כתיבתו בכתב ידם החתימה של עז ונאסר וכתיבתו בכתב ידו של אל-ורקא נחשבת לניסיונות, ואם דבר לא ברור מכתיבתה, הרי זו עדות לצבע. בתורה או באמונה . לגבי אילו עטים מוזרים נכתבו, כמו עברית, סורית, הינדית וכדומה, זו עדות לדינרים, בעלים, עבדים או עבדים מוזרים, או היכרות עם זרים . נכתב על ידי עט ברזל המציין כוח, פרנסה ואיתנות בעניינים . ואם הוא כתב את זה בעט כסף, ואם זה היה כמו העט הרגיל, זה מציין את המצב המתווך, במיוחד אם הוא נכתב בעט שהיה מעוות או מסוקס, ואם העט היה ישר ומשובח, זה הצביע העמדה המכובדת או הידע והעבודה של מי שעשו זאת בחלום. אם זה נכתב בכגד, ייתכן שהוא עשה מעשה טוב או פעל. זה חובה, ואם זה היה כתוב בקלף, הוא ביקש לחפש ירושה, ואם זה היה בבד ארוג אדום, צהוב או לבן, הוא הגיע שמחה והנאה, ואם זה היה בבד ארוג ירוק הוא היה זוכה לעדות עם האל הכל יכול . וכתיבה עם אור או זהב היא חדשות טובות . לראות את הנקודות והצורה בבסמלה בחלום : אם הבסמלה מתייחסת לאישה, היא מצביעה עליה, על צורת הכסף שלה, על המכשיר שלה, על ילדיה ועל אי-הטעות שלה, ואם זה מעיד על הכסף, זה זו הזאקאת היעילה שלו, ואם זה מעיד על תפילה, זו סונה שלה, ואם זה מציין את המדינה, זו הייתה משפחתה ומוכרים ממלומדים, סגולות ואדוני מקצוע. מהקהילה והחנויות הזוכות . וסימני הביטוי נחשבו ונראו בחלום : הסימן המאשים הוא המיקום, השלט המוריד הוא בידוד, השלט המוגבה הוא גובה, מוות או מרחב עבודה, שלט החיבור הוא חוליה, הסימן האסרטיבי הוא אסרטיבי ב חשוב, וסימן הלחץ הוא הידוק בעניינים וקושי, אז מה שנכנס לבסמלת הסימנים הללו ייחס אותו לדת הרואה או לחייו העולמיים, וכמו כן, אם הוא לקוי, אז הוא ראה את הבסמלה ההפוכה סדר, כגון מי שהופך את הרחום ביותר לקב~ה למקום של ביסמילה או נותן את שם האל לשם ביסמילה. ידוע בין היתר . אם מישהו אחר כתב את זה ומחק אותו בעצמו, זה מעיד על הפרת הברית, על ויתור על האיסלאם, או על כך שהוא חוסך במה שיש לו בידע ובכסף . ואם המחפש עשה זאת בחלום כשהוא היה חולה, אז הוא נרפא, ואם הוא היה חוטא, אז הוא היה חוזר בתשובה, ואולי הוא התחתן ונולדו לו ילדים טובים או שהוא זכה ממסחר . ומי שרואה שהוא מדקלם בשנתו בשם אלוהים, החנון ביותר, הרחום ביותר, אז אלוהים אדירים משליך את ברכתו על כספו ….
…בלה קלקל את דעתו והוא עשה מעט טוב . זה השחית את מוחו, והוא עשה מעט טוב ….
אבו סעיד, המטיף, אמר: ~מי שראה שמישהו בועט ברגלו מכיוון שמישהו אחר היה עני ועובד עליו בעושרו, וחלק מהפרשנים אמרו, אולי בעיטות מעידות על שנאה.~
…כופר אם אתה חולם שמישהו ביקש ממך כופר, זה מנבא שתגלה שהולכת שולל ובזבזת את הכסף שלך בכל מקום . באשר לילדה, חלום זה הוא סימן ורע רע אלא אם כן היא רואה שמישהו שילם את הכופר מטעמה ונח אותה ….