סטירה היא בחלום התרעה על רשלנות ותועלת . והוא היכה את האישה על פניה והעיד על הבשורה של הילד הזכר לאחר הייאוש ממנו, כי אלוהים אדירים אמר : (והוא מסר לו בשורה טובה לילד ידע, ואז אשתו באה בצרור והיא בכתה את פניה , ואמר : ישן, סטרילי ). סטירה היא עוול של סטירה נגד מי שלא פגע בו . הדקירה עשויה להצביע על מחלות ופורענות בחבר שנפגע ….

סטירה : מי שרואה שהוא מטיח באדם, הוא ממריץ אותו ואוסר עליו ללא רשלנות…

…חבטות חבטות בחלום מציין תוכחה והעלבה במכרז בזוי . ומי שיראה שהוא מטיח באדם בבדיחות, אז יהיה לו קרדיט עליו . אם מלך מטיח אויב ביניהם, אז הסטירה מנצחת, כי הוא אדם נעלב . ראה גם סטירה ….

סטירה : אם בצד של בדיחה, קח יד כשמטיחים ….

…איזו עצה יש לך למישהו שדואג ופוחד מחלומות שהוא רואה ועשוי להיות מוגזם? אתה לא היחיד שסובל. זהו אחד החברים האצילים, שהם : אבו סלאמה עבד אל-רחמן בן אופ אומר : נהגתי לראות את החזון מחליא אותי עד ששמעתי את הנביא, שלום וברכות אלוהים עליו, אומר : ( החזון הטוב הוא מאלוהים . ואם הוא רואה את מה שהוא שונא, הוא יבקש מקלט באלוהים מפני רועו ומרוע השטן, וימלט שלוש פעמים, ולא יספר על כך לאיש, כי זה לא יזיק לו .) מוסכם . בשנות הרומן 🙁 יכולתי לראות את החזון Oary של אותם אבל אני לא Ozml ) כל : עין Humazah סיפוח Oary ודממה, כגון קדחת מגיע ממני הפחד שלי מהערך הנקוב במוחי . ועזמאל : על ידי שילוב של החמזה והידוק הזאי והמם , לא אהיה עטוף ומכוסה בקדחת קור . וברומן ( מלבד זאת אני לא חוזר ). ובקריינות ( אם הייתי רואה שהחזון כבד יותר עבורי מאשר הר ). אחי ואחותי, לא להיבהל ולפחד, ובפנייה לסוננה המטוהרת, תמצא מתכון שימושי לכך שהגיע בסהיה : ( אם אחד מכם רואה חזון שהוא שונא, שייפנה ו פנה משמאלו שלוש פעמים ובקש מאלוהים לטובתו ובקש מקלט אצל אלוהים מרעיו ) , ובקריינות : ( אלוהים יבקש מקלט באלוהים מהשטן שלוש פעמים ) , ברומן ( ומזכיר להם אחד שהם לא לפגוע בו ). ומי שעושה מרשם זה, חלומו אינו נופל ועשוי ליפול בצורה בלתי הפיכה . אלוהים יודע…

…ומי שרואה שהוא נותן למישהו מים בלי מחיר, אז הוא יעשה טובה, והוא עלול לגרום למקום בבניין ….

…אם ראה שהוא השתטח למישהו שאינו אלוהים אדירים, אז הוא לא מילא את צרכיו, והוא התגבר אם היה במלחמה, והוא הפסיד אם הוא היה סוחר ….

ומי שרואה שהוא עשה עוול לאדם מסוים, אז זה ישיג ניצחון לדיכאים, וכמו כן אם הוא יראה שמישהו עשה לו עוול כי אלוהים אדירים אומר, ~ הרשו לאלה שנלחמים שנעשה להם עוול, ואלוהים מסוגל לתמוך אותם. ~…

…מי שרואה זירקוניום לבן, זה מעיד על אישה יפה, האדומה היא אישה משותפת, הירוקה היא אישה עטופה, ואת המנקושה מפרשת אישה שיש בה כמה סוגים של מה שהוזכר וזה היה אמר שאם החריע הוא מעור פרה, אז היא אישה זרה, ואם היא מעור כבשים או עזים, אז היא אישה ערבית, במיוחד אם זה ( היחיד שלה ) מעור הגמלים . ומי שראה שזרמוזה שלו נפל במקום שהוא לא יכול להגיע אליו בזמן שהוא הולך יחף, אז זה מעיד על התרחשות של עצב, דאגה וחוסר קדושה, וזה עשוי להצביע על מות אשתו, ואם יש כאלה ראיות בחזון שמעידות על טוב, אז הוא לא נפגע . ומי שרואה שהוא נתן אותה למישהו, אז הוא מתגרש מאשתו ונישא אותה למישהו אחר, והוא עשוי להעניק למישהו את עבדו . וכל הרואה שמישהו מושך את זרמוזה מידו עד שהיא מנותקת והוא נפגע ממנה, אז יפרש את מות אשתו . ומי שראה שהוא לבש חלק ממנו תוך כדי הליכה בו, זה מעיד על כך שהמסע שלו לא הושלם, ונאמר שלראות את התפר הישן עדיף על סבתה ….

…באשר למתנה, מי שרואה שהוא נותן מתנה למישהו וסוגו חביב, אז הוא טוב לעושה ולהשפעה, וכל אחד מקבל מבעליו את מה שהוא רוצה, ואם זה סוג כזה הוא לא אהב, ואז כל אחד מהם מקבל מהשני את מה שהוא שונא, ומי שרואה שהוא נותן לו מתנה משייח 'או מזקן, אז הוא ראוי לשבח, גם אם זה מצעיר או מאישה צעירה , אז הוא לא הסכים איתו, ומי שראה שהוא נתן מתנה למישהו והוא החזיר לו את זה, זה מעיד שיש ביניהם שיחה שהוא שונא כמוהו, ומי שרואה שהוא נתן מתנה למישהו, ואז הוא חביב אליו למעט מתנת העבד, ואז הוא שולח לו אויב…

…הוא ראה שהוא נכנס לגן עדן : הוא ייכנס אליו ברוך ה ', וזה בשורה טובה לגבי מה שהוא עשה לעצמו או מה שהוא הציע . אם הוא רואה שהוא היכה מפירותיו, אכל אותם או נתן אותו למישהו אחר, אז פירות השמים הם מעשי צדק וטוב, ולכן הוא משיג צדק וטוב ביחס לכך . אם היה מכה אותה ולא אכל ממנה דבר, או לא יגיע לאוכלו, אז היה לו ידע וטוב בדתו ולא היה מרוויח מכך . ואם היה נותן את זה למישהו אחר, הוא היה מרוויח מהידע שלו מלבדו . באשר לגני הילדים והמבנים שלה, הם מדויקים כמו המראה שלהם . אשר לנשותיה, הן ענייני צדק על פי יופיין . אם הוא יראה שהוא בגן עדן מתגורר בה והוא לא יודע מתי הוא נכנס אליה, הוא עדיין יהיה אהוב מבורך, יקר, שנעשה עבורו בענייניו, ויסיט את המזל עד שהוא ייצא מזה לטובה, אלוהים מוכנים ….

…ומי שרואה שהוא נתן דבק למישהו, אז זה מעיד שהוא נתן לו מכספו למישהו ….

…לכלוך : מציין אנשים, כדור הארץ, ויש לו עקביות של פרנסת הבריאה, והערבים אומרים : אדם יהיה מאובק אם הוא עשיר . ואולי מסומן על ידי עוני, מוות וקבר, כי זו מיטת המתים . והערבים אומרים : אדם גדל אם הוא עני . הוא אומר : ~ או נזקק המאובק ~ זה חופר את האדמה ונכרה אדמה, זה היה חולה או שיש לו חולה, שקברו, למרות שהוא נסע, הוא חפר את נסיעתו, והאדמה הרוויחה אותו ואת כספו ועניין, מכיוון שהמכה באדמה עוברת, הפסוק : ~ ואחרים הם מכים על האדמה .~ ואם הוא אישה המבקשת לנישואין, אזי הארץ היא אשתו, החפירה היא כריתת יערות, המקל הזכר והעפר את הכסף של האישה או את דם התירוץ שלה . ואם הוא דייג, אז החפירה שלו היא בגידתו לציד, ואדמתו היא הרווח שלו ומה שמועיל לו, אחרת חפירתו נדרשת במרדף אחר רווח, מרמה או תחבולה . העיקרון הבסיסי של חפירה הוא זה שנחפר לשביעית מהקצף על מנת ליפול לתוכו, ולכן נדרשת חפירה מרמה לשם כך . באשר למי שעפר את ידיו מעפר, או בגדו מעפר או איתו על הקרקע, אם הוא עשיר, כספו אבוד והוא זקוק להשפלה ולצורך, ואם יש לו חוב או שיש לו פיקדון, הוא מחזיר את זה למשפחתו ומסיר את כל זה מידו, וצריך אחריו, גם אם זה חולה, היד שלו הקטינה את היתרונות של העולם הזה, נשללה מכספו ונלכדה בעפר . ולהכות את האדמה בעפר, מעיד על ספקולציה עם רווח, והיכה בה בחגורה או במקל, מעיד על נסיעה נאה, וחלקם אמרו : ללכת בעפר, לחפש כסף, ואם הוא אוסף או אוכל אותו, הוא אוסף כסף וכסף עולים על הידיים שלו, ואם האדמה מיועדת למישהו אחר, הכסף מיועד למישהו אחר. אם הוא נושא משהו מלכלוך, הוא יזכה להטבה ככל שנשא, ואם הוא יטאטא את ביתו ואסף ממנו לכלוך, אז הוא בוגד עד שהוא לוקח כסף מאשתו, ואם הוא אוסף את זה חנות, הוא צובר כסף מפרנסתו . ומי שרואה שהעפר מתנקז, זה כסף שקורה לו, כי העפר הוא שלך וכסף, ואם הוא רואה שהוא סחף אבק על גג ביתו והוציא אותו, הרי זה עזיבת כספה של אשתו , ואם בשמים יורד גשם, אז טוב שזה לא לעתים קרובות . וכל מי שממוטט את ביתו והיכה אותו מעפרו ואבקו, הוא הכה כסף מירושתו, ואם היה שם עפר על ראשו, היה מכה בכסף מעיוות וחולשה . ומי שרואה כאילו אדם מערבב עפר בעיניו, אז החתי מוציא כסף על החתי כדי ללבוש עליו משהו או להשיג ממנו את המיועד . אם הוא רואה כאילו השמים גשם הרבה לכלוך, אז הוא מייסר, ומי שגורף את החנות שלו ומוציא את העפר עם מטלית, הוא פונה ממקום למקום ….

…האבק נמצא בחלום מציין אנשים מכיוון שהם נוצרו ממנו . ואולי הוא ציין בקר וחיות או את העולם ואנשיהם, מכיוון שהאבק הוא מהאדמה, והוא מכיל את העקביות של פרנסת הבריאה, והערבים אומרים : אדם מאובק אם הוא עשיר . אולי לכלוך מעיד על עוני, על המתים או על הקבר. אז מי שחופר קרקע ומוציא את העפר שלה, אם הוא חולה או חולה, זה הקבר שלו, ואם הוא נוסע, האבק שלו הוא הרווח שלו, הכסף והריבית שלו, והמכה על האדמה היא המסע שלו, ואם הוא מחפש נישואין, האדמה היא אישה והחפירה היא פירוק, והמקל הוא זכר, העפר הוא כסף של אישה . ואם הוא היה דייג, אז הוא חפר אותו לציד, ואדמתו היא הרווח שלו ומה הוא מרוויח, אחרת חפירתו נדרשת במרדף שלו והוא זוכה להונאה או טריק . באשר למי ששילך את ידו מהעפר, או שפך בגד אבק, אם הוא היה עשיר, הכסף שלו אבד, והוא נגוע בהשפלה ובצורך, ואם היה לו חוב, או שהיה לו פיקדון , הוא היה מחזיר את זה למשפחתו, והוא הסיר את כל זה מידו והיה זקוק אחריו, ואם הוא היה חולה, אז הוא השיל את ידו מרווחי העולם, ופשט מכספו . להכות את היד בעפר היא עדות לספקולציות ולרווח, והיכה בה בחגורה או במקל מעיד על נסיעה טובה . חלקם אמרו : הליכה בעפר מחפשת כסף, ואם אחד אוסף או אוכל אותו, הוא אוסף כסף, והכסף זורם על הידיים שלו, ואם האדמה מיועדת למישהו אחר, הכסף מיועד למישהו אחר, אם הוא נושא משהו מהעפר, הוא ירוויח באותה מידה שהוא נשא . אם הוא מטאטא את ביתו ואוסף ממנו לכלוך, אז שולל אותו לקחת כסף מאשתו, ואם אסף אותו מחנותו, הוא אסף כסף מפרנסתו . ומי שרואה כאילו הוא נושף אבק, הרי זה כסף שקורה לו, ושהעפר הוא כסף ודרמותיהם, ואם הוא רואה את זה כגורף אבק בבית ומוציא אותו, אז הכסף של אשתו נעלם . אם השמים יורדים באבק, טוב אם זה לא לעתים קרובות . ומי שממוטט את ביתו ונפגע מכמה מלכלוך ועפרו, אז הוא יקבל כסף מירושתו . אם הוא שם עפר על ראשו, הוא הכה שפע של היחלשות והחלשות . ומי שרואה את זה כאילו אדם דוחף עפר על ראשו ועיניו, אזי הדוחף עפר מוציא את מי שדוחק לו ללבוש עליו סדר, ולהשיג דבר שנועד . אם הוא רואה כאילו השמים ירדו אבק רב, אז הוא מייסר . ומי שמטאטא את החנות שלו, ומוציא עפר בבד, הוא הופך ממקום למקום . האיש הלך בעפר וחיפש כסף . בכל פעם שאבק בראשו מכה בו, הם אינם מתייחסים לאלוהים הכל יכול בו . אבק הוא הגיל והחיים של האדם . ולכלוך מעיד על פרנסה, חקלאות, שובע ורעב . ומי שראה שהוא ישב על לכלוך נקי וטוב, מעיד על אושר וניצחון, ואולי אפילו ספק לגבי הדת . ואולי הוא ציין את אדמת האדם ממנו נברא, או את האדמה אליה הוא חוזר . ולכלוך עם אישה בחלום הוא כבש בספק . אולי לכלוך מתייחס למים, אש או רוח כי זה אחד היסודות . וזה מציין את המסע המפרך שיש בו צורך בכיבוי . אם מישהו הולך לנקודת אבק, הוא משבח את העם בשירתו ומאכזב את כוונתו . אולי הלכלוך מעיד על המזל הרע . אולי לכלוך מעיד על החוב המביש את החייב . לכלוך מצביע על מהירות הקלה בצורך ובמימוש ההבטחה, משום שהוא מאובק בו . ומי שיש לו סחורה, בארת, במיוחד אם הוא רואה עפר איתו או עליו, גם אם העפר הפוך ….

…צליל תוף : צליל ריק . אם יש לו צרחות, פריחה וריקודים, זה חוסר מזל . המתופף הוא אדם הרואי וגאה באבטלה שלו, והתוף הוא איש סטירה, כך שמי שרואה שהוא הפך למתופף הופך לסטירה . והאישה המפוטרת תופפה אישה עם תקלות, האמירה שלה לא תאהב כי זו בושה ושערוריה ….

…מאסר : זה מציין את מה שהיונים מצביעות, ואולי זה מצביע על המחלה שמונעת מהן לפעול ולקום, ואולי זה מציין את המוח לנסוע, ואולי זה מצביע על הקבר, וזה עשוי להצביע על גיהינום, כי זה כלא הסוררים והכופרים, ומכיוון שהכלא הוא משכן הענישה ומקומם של אנשי פשע ואי צדק . מי שרואה את עצמו בכלא, התבונן במצבו ובמצב הכלא, ואם הוא חולה והכלא אינו ידוע, הרי זה קברו, בו הוא ייכלא עד לתחייה, ואם ידוע הכלא, מחלתו נמשכת ואני מקווה שהוא יקום ויעלה לעולם שהוא בית כלא למישהו כמוהו, כשהחדשות מצביעות על כך שהוא בית הכלא של המאמין וגן העדן של הכופר, ואם המטופל היה עבריין , כך שמאסר אינו ידוע, קברו וידוע הוא סימן למשך שהותו במחלתו, וחייו לא קיוו אלא אם כן חזר בתשובה או בירך אותו במחלתו . ואם הוא רואה אדם מת בכלא, אם הוא לא מאמין, זה עדות לגיהינום, ואם הוא מוסלמי אז הוא כלוא מגן העדן עם חטאים ותוצאות שנותרו עליו. באשר לשכונה הבריאה, הוא רואה את עצמו בכלא, אז תסתכל גם במה הוא נמצא. אם הוא נוסע על אדמה או על ספינה, הוא נפגע ממוח. וחסימה על ידי גשם, רוח, אויב, מלחמה או פקודה של שליט . ואם הוא לא היה נוסע, הוא היה נכנס למקום שבו הוא לא מציית לאלוהים, כמו הכנסייה, בית המחשבה והכפירה, בית הנואף או הצעיף, כל אדם על פי גורלו . ומה בערותו שמתגלה כאשר הנושא, או ידוע עליו בתהילה או בגידול שנתו מדבריו ומעשיו בחלומותיו . כמה מאלה שראו שהוא בחר לעצמו, כיוון שאישה תתפתה לו מטעמו, ואלוהים היה מסיח את דעתו ממזימתה ואומר לו ממנו, כי הקב~ה אמר : ~ אדון הכלא הוא יקרה לי יותר ממה שהם קוראים לי . ~ מסופר שספור בן ארדשיר, במהלך חיי אביו, ראה כאילו הוא בונה בתי כלא, לוקח חזירים וקופים מהרומאים ונכנס אליהם לתוכו, והיו עליו שלושים ואחת כתרים, ולכן שאל את זה שחצה אותו ואמר : בבעלותה שלושים ואחת שנה, ולגבי בניית בתי כלא, עם מספרם אתה בונה ערים ולוקח את הרומאים ולוכד אותם . זה היה כך . כאילו לאחר מות אביו הוא לקח את מלך הרומאים ובנה את העיר נישפור, את העיר אחוואז ואת העיר סאוראן ….

…ומי שרואה שהוא היכה מישהו בחרב ולא חתך ולא עקב אחריו, אז זה מתפרש על ידי התרחשות הדיבור ממנו למישהו ואינו משפיע עליו . ומי שרואה שהוא מכה בחרב מישהו ועושה לו חבר, אז זה מעיד על מתן פקודה לקבוצת צאצאי ההרוגים ההם ….

…הדירהאם מציין בחלום את הילד בהריון . ונאמר : זה מעיד על זיכרון ושבחים, וזה עשוי להצביע על מכה כואבת . וחלקם רואים שהדירהם עבור מי שהכה אותם בחלום יהיו כמו מספרם כשהם ערים . אם החולות נמצאים בצרור או בשקית או שקית, אז הוא יפקיד סוד שישמור לבעליו . ה dirhams מציין מילים, ואם הם טובים, הם ידע, מילים טובות, והגשמה של צורך או תפילה . ומספר הדירה הוא מספר המעשים הצדיקים . והדירמות הרחבות מעידות על עולם רחב . ומי שרואה דראמות מהודקות על פלג גופו העליון, זו מלאכה שהוא רוכש . ומי שרואה שהוא חייב לאדם דירהם, אז יש לו תעודת אמת בשבילו, ואם הוא נותן לו אותה בצורה שבורה, הוא חורג מהתעודה . ומי שראה שהוא איבד דירהם נכון, הוא יעץ לבור ולא שמע ממנה כי החמיץ את הדיבור הנכון . קולות הדירהם והדינרים מעידים על מילים טובות . ה dirhams שלא נחרט עליהם מצביעים על מילים אדוקות . והדירות שבהן התמונות מעידות על כפירה עבור הנושא והבעלים . הדירהאם המוזל הוא התדיינות שלא תפוג . והחזון של לקיחת דירהם עדיף על תשלום זה . ומי שרואה שיש לו עשרה דרהם וזה הופך לחמישה, אז הכסף שלו יורד עד לאותה נקודה, ואם הדירהם הם חמש, אז זה הופך לעשרה, הכסף שלו גדל עד כדי כך . הדירהאם הטהור הוא טוהר דת החזון איש ויחסו הטוב לכל אדם, והדירות שהם מפוזרים בחלום הם מילים טובות . ומי שראה דרהם בידו וזה הפך לאגורה, הוא נפל לפשיטת רגל, ואם היה לו פרוטה ברשותו, אז זה הפך לדירה שהרוויח רווח, טוב ועצה, ואם הדירם שלו החזיר חצי, אז הוא מאבד מחצית מהכסף שברשותו, וגם או מחזיר רבע . אם הדירה הופכת לדינר, אז הוא מרוויח, ואם הדירה הופכת לחתיכת זהב, היא איננה . וקיום הדירהם רווח והנאה . והדהרם הצעקני הוא הונאה, שקרים, שבירות, וחי בחטאים גדולים אסורים ומבצעים . ונאמר : כל מי שיינתן לו דירה סוסים יקרא, ואם ישלם את הדירה למישהו, הוא יבכה עליו . ומי שרואה שהוא איבד דירהם או נגנב ממנו, אז הוא יתלונן על בנו, או מה שהוא לא אוהב אותו סובל ממנו . ומי שראה שהוא נלקח ממנו או הלך ממנו בדרך בלתי הפיכה, ילדו נפטר . ומי שגנב דירהם ונתן לו נדבה, הוא היה מספר את מה שלא יכול היה לשמוע . כמה מהם אמרו : הדירהם שבחזון הם סימן לרוע, וכל מה שחתום במעקה, ודהרם רע הוא מילים רעות . דירהמים הם משחות המרפאות את פצעי הלבבות, ומונעות צער, ומעידות גם על דאגה . אם זה היה מזויף, זה היה מעיד על רמאות בדיבור או בפעולה, צביעות וצביעות בעבודה . דירהם ברור הוא מדינה, כדור או סכום כסף, ומעיד על מאסר ומכות, או קנייה ומכירה, וזה ביטחון מפחד, או שפע פרנסה . אם הדירמות מעורבבות עם דינרים, זה מעיד על התשובה לתחנון, למילוי הצרכים ולריפוי המחלות, והמתעתעים הם מילים רעות, או משרת שאין לו טוב, ועשוי להצביע על מילוי הצרכים ב בצורה אלימה ….

…אם הוא רואה שהוא נושר, אז הוא מוציא מזונות על סודו, ואם הוא אדם בעל ידע, אז הוא מועט . אם למישהו יש שיער או חוט או תקופה שאינה פוגענית, חייו יתארכו . נאמר שהמים יצאו מפיו של אדם, והוא היה הטפה מעולם שיועיל לאנשים או צעירים . ואם הוא היה סוחר, דבריו היו נכונים ….

ומי שרואה שהוא הכה בור כסף, ואז הוא מכה אישה או שפחה, ומי שחושב שיש לו כלי כסף או דירות לא ידועות בכל אחד מהכלים, ואז הוא מסתיר בסתר או מפקיד כסף וחפצים, ואם הוא רואה שהוא שילם את זה למישהו אחר, אז הוא מפקיד את זה בסתר או כסף ומי שחושב שהוא פגע בדרהם אם זה לבן טרי, זה פוגע בדירמות בערות כפי שהוא ראה את זה, ואם זה היה שחור, אז מדובר בסערה ובסכסוך וזה נאמר ומי שראה שדהרם אבד בשבילו אז הוא מתלונן על בנו או על משהו שהוא שונא בשבילו ואם הוא רואה שהוא נלקח ממנו או שדירה נעלמה ממנו , בנו נפטר ומי שראה שהוא מכה בכסף אז רועש ומילים מתכוון, ואם הוא יודע את המספר שלהם, קל יותר ויותר לו ולמי שרואה שהוא נמס כסף, אז הוא כמו מישהו שממיס זהב, אבל זה קל יותר

…ענבר : כסף מאיש ישר . מושק, וכל שחורות של בושם, כמו ציפורן, מושק ויסמין, יהיו ממתיק או תענוג, וריסוקו הוא שבח טוב . ואם הריסוק שלו לא היה מריח טוב, העיד על חסד שלו למישהו שאינו אסיר תודה ….

…מי שרואה שהוא הכה בזהב, אז הוא ייפגע מהם ומשהו שהוא שונא, או שהכסף שלו ילך במידה שהוא ראה שהוא הכה זהב, והמספר הידוע עדיף על המספר הלא ידוע, ומי שרואה שהוא פגע בדינרים ידועים, הוא ייפגע מדאגה עד כדי כך, ואם הם לא ידועים הוא לא יודע את מספרם, אז הדאגה שלו תהיה חזקה וחזקה יותר. הוא ראה שאדם נתן לו דינרים, הוא היה עוול, ואם ראה שהוא שילם את זה למישהו, הוא לא צודק ואולי הדינרים היו אם זה היה חמש מתוך חמש התפילות היומיות, ואם משהו אבוד מזה, ואז הוא מבזבז חלק מחמש התפילות, ומי שרואה שהוא הכה בדינר אחד אז הוא יכה ילד ואולי יפקיד בידיו כסף, אז הוא בוגד ומי שרואה שאדם מת נתן לו דינרים, ואז הוא בטוח מפני דיכוי והדינרים פחות מאבק, ומי שרואה שהוא הכה בזהב שנעשה כמו כלי ותכשיטים וכדומה, אז הוא ייפגע מהם יותר מאשר דינרים, ומי שחושב שהוא נמס זהב, אומרים לו מילים רעות והוא חופשי ממה שאין בו…

…התורה מי שרואה בחלומו שהוא קורא את התורה אך אינו יודע אותה, אז אדם הולך לתורת הפטליזם והפטליזם . ומי שראה שיש לו תורה, אם הוא מלך מוסלמי, הוא היה פותח מדינה מארצות אויביו, או מתפייס איתם כרצונו . אם הוא היה מדען, הוא הגדיל את הידע או הצטיין במה שהוא יודע, או נטה לעקוב אחר משנתם של אנשי הגחמות . אולי ראיית התורה הצביעה על הפגישה עם היעדר או נוכחות של אבודים . ואולי הספר מציין מי נמנה עם משפחתו . ואם הרואה היה רווק, הוא התחתן ללא דתו, ואולי מסעותיו גדלו, והתורה עברה מסעות . ואם אשתו הייתה בהריון, היא הביאה ילד בחשד, כפסיקה בספרים אחרים . איש החזון עשוי להתחתן עם אישה ללא אפוטרופוס, או שהוא עלול להתרועע עם מישהו שמקלקל את דתו, ולראות מה שאינו ספר הספרים והעיתונים היקר בחלום מעיד על תהילה לאדוני העניינים . ראיית התורה והבשורה מצביעה על חזונו של הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, או הוויתורים הניתנים . ראיית התורה בחלום מעידה על חוכמה, ידע והדרכה . אם למישהו יש אישה בהריון ורואה את התורה בידו, אשתו יולדת ילדה, כי שם התורה הוא נשי ….

…עוגות נמצא במסע חלומי . והכניסה אליו למישהו שאינו מסוגל לאכול אותו היא עדות לחרדה, מצוקה ומצוקה . ומי שיש לו טוב או רע ישוב אליו, כי תחילתו כמו סופה ….

…ומי שרואה שגידל שן במקום שלא צריך לגדל אותה, אז זה מעיד על כך שקרה משהו שאינו מחמוד, ואם הוא רואה שהוא בלע את שיניו או את חלקן, אז הוא אוכל את מה שיש לא מותר לו כסף, בין אם זה בשבילו ובין אם למישהו אחר ….

…ומי שרואה שיש טלה בביתו ולא יודע להיכנס אליו, זה מתפרש על ידי פנייה למישהו שמכיר אותו או עם אחים מרוויחים, הוא יהיה מרוצה מהם. אם הוא שמן, ואם הוא דל, האחים עניים ….

…ומי שרואה שהוא נתן פמפיגוס למישהו, זה מעיד שההטבה תושג ….

…אשכים : עירום האויבים שאיתם הם מגיעים אליו, ואם יראה את אשכיו מנותקים ללא נקע או פגיעה בהם, אז אויביו ינצחו ככל שיקבל מהאשכים, ואם יראה כי אשכיו הם גדולים או שיש להם כוח מעבר לגורלם, ואז הוא חדיר נשימה שאויביו לא יגיעו אליו רע . אולי הפרעתם הייתה הפרעת הנקבות מהילד, אם היו ראיות בחזון הטוב . מכיוון שהאשכים הם שתי הנקבות, והביצה השמאלית היא הנער, ואם הוא רואה שזה נלקח ממנו, בנו נפטר, והוא לא נולד אחריו . אם ראה שהוא נתן אותה לאחרים בחסד נפש ממנו, והיא ממנו, אז נולד לו ילד ללא בגרות והילד מיוחס למישהו אחר . אם הוא יראה כי האשכים שלו נמצאים בידי אדם ידוע, האיש יזכה בכך . אם האיש הוא אדם צעיר אז הוא האויב שלו, ואם הוא רואה שהוא אדון, הוא יכה בכסף שאויביו לא יכולים להבטיח . וראה אדם כאילו יש לו עשרה זכרים ואין לו אשך, אז הוא אמר את חזונו במעבר חצייה ואמר לו : יהיו לך עשרה בנים, ולא נולדת לך נקבה . באשר באזור הערווה : שלו הירידה תקפה הסונה, והגידול זה כסף וכוח המתקבל מהצד של אדם שאינו ערבי . אם ראה כאילו הסתכל בשיער הערווה שלו והוא לא ראה שיער כאילו מעולם לא נבט, הוא ציין עליו אבן בכסף או בשני הפסדים שיהיו לו . אם יש לו הרבה שיער כדי למשוך אותו דרך האדמה, אז הוא ירוויח הרבה כסף עם שחיתות בחובות, ובזבוז שנים ואבירות ….

…באשר לחץ ולזריקתו, הוא מתפרש באופן שדניאל אמר שהחץ מתפרש במילים ישרות שמגיעות למישהו והוא עשוי להיות נוגד, ונאמר שמי שראה שמישהו זורק חץ, הקשת שולחת אותו שליח עם מילים, במיוחד אם הוא זורק אותו במטרה, ואם הוא זורק אותו ללא המטרה, אז הוא שולח אליו אות שווה ערך לנקודת החץ .)…

…באשר לעלות, זה עבור המלך הגדלת הפאר והיציבות בממלכתו ועבור מי שמתחתיו אפוטרופסות ועבור מי שמתחתיו מתאים לו ללבוש אותה לשירות, ואולי זו הייתה הנחה של עבודה ובשביל מי שלא לובש אותה בדרך כלל אם הוא מהטורקים אז זה תהילה, ואם זה מאחרים, בין אם זה כללי או נפוץ, זה לא מזיק ואולי למישהו בתפקיד זה יש אישה טורקית, ו העלות היא ספציפית אותו ללא גזה. משני הצדדים שלהם אמרו שזה לא מזיק, וחלקם לא אהבו את זה בגלל שהיא לא לבשה לבד ….

…דניאל, עליו השלום, אמר: ~מי שרואה את שערו הפך ארוך מדי, זה דאגה ועצב, ואם האישה רואה שזה קישוט וגידול בתפארת, ונאמר שראיית השיער מיועד למישהו שלבש לבוש של עניים, אין בזה שום דבר רע . ~…

…ומי שרואה שהוא נתן את הטבעת שלו למישהו במתנה שהיא בלתי הפיכה, אז הוא ייסוג מכמה מבעליו בטובתו, ואם הוא מתכוון לחזור, הוא יחזור לזה ….