…כיסוי עיניים אם אישה חולמת שהיא מכוסת עיניים, פירוש הדבר שגורמים מטרידים עולים סביבה וגורמים לה צרות ודיכאון . אחרים ירגישו מתוסכלים מכך ….
חולם על איפור עיניים
(30 פירושים ומשמעויות של חלומות על איפור עיניים)…העיניים הן בחלום דת של אדם ותובנה איתן הוא רואה הדרכה ואשליה . ומי שרואה הרבה עיניים בגופו, זו עלייה בדת ובצדק . ואם הוא רואה שהוא מבחין באדם רשע, אז הוא מרמה ושונא אותו . אם הוא רואה שעיניו עשויות מברזל, אז הוא יחרב את כיסויו, והם יקבלו אותו . ואם בטנו מתפצלת והוא רואה עיניים בבטנו, הרי הוא כופר, כי אלוהים אדירים אומר : ( אלוהים לא עשה אדם עם שתי לבבות בבטנו ). ואם הוא רואה על כתפו עין של אדם או עין של בעל חיים, אז הוא מכה בכסף בלתי נראה . העין השחורה היא דת, העין האצילית מנוגדת לדת, העין הכחולה היא דת בכפירה, והעין הירוקה היא דת שמפרה דתות . אחדותו של בסרה טובה לכל האנשים, וחולשתה מעידה על הצורך שלו בכסף, מכיוון שכסף הוא כמו עין . ואם הוא יראה את עיניו נעלמות, ילדיו ימותו . אם הוא נכנע, הוא ימצא מישהו שייקח את ידו . ואם מישהו שרוצה לנסוע רואה את זה או מישהו שנמצא במסע, זה מעיד שהוא לא חוזר למולדת . ומי שרואה שעיניו הן עיניו של אדם אחר, זה מעיד על כך שעיניו נעלמו ושמישהו אחר מנחה אותו בדרך . ומי שיראה שעיניו נופלות לחיקו, אחיו, בנו וכדומה ימותו . והבן אדם מינה את בנו, מאהבו או דתו, כך שמי שרואה בעיניו אפר הוא חסר בדתו, ועיוורון גדול יותר בחסר . והמלך מינה את מרגלו, והעין חצתה את השעון, והעין התבטאה בעין המים, וכל מי שראה שהוא מרפא את עיניו, הוא יתקן את דתו, או את כספו . ומי שרואה שראייתו גדולה וחזקה ממה שהוא חושב, אז שנתו בדתו טובה יותר מפתיחותו . וכל מי שרואה שעיניו לבנות, אז הוא יסבול מצער, או שהוא יסתלק מהיקרים לו, ואם הוא במצוקה, אלוהים ישאיר את דאגתו ואת צערו, וכל מי שרואה בעיניו כחולות , הוא פלילי . מי שרואה שהוא אוכל עין של אדם, אז הוא אוכל את הכסף שלו, ומי שרואה שלעיניו אין שוליים, אז הוא מתגעגע לחוקי האל והדת, ואם אדם קטף אותם, אז אויבו חושף אותו . ואם הוא רואה שבשר עיניו הופך לבן, הדבר מעיד על מחלה . אולי חזון העין המתוקה הצביע על קסם, מוות וחיים, או על כל המשפחה, הקרובים או הילדים . והספד העין מהספד העין נגזרת . אם היה לו ילד, אישה או אהוב שהיה חולה והחלים ממחלה, ואם הוא היה לא מאמין, הוא הפך למוסלמי, ואם הוא היה עני, הוא צריך להיות עשיר . אולי אנשים ראייה ציינו חומרה . אם העין עוברת למיקום אחר מהגוף, זה מציין את הנגע . טשטוש העיניים הוא עדות לייסוריו של אלוהים אדירים . העין הימנית מציינת את הבן, השמאלית את הילדה, והחלקלק בעין מציין להישאר ער מאוחר . ואם הוא ראה עין אדומה, הוא היה מתרגז או כועס, היה לו אירוע . ומי שרואה שעינו נשלחת, והוא מנותק ממנו, הוא תפוח עינו . והעין בחלום היא חיים ארוכים . אולי העין שלפה חוסר מזל ….
…ומי שרואה עיניים רבות בגופו, זו גידול בחובות, וזה עשוי להצביע על כך שדמשלים נבטו ונפתחו ….
…ואם הוא רואה שראייתו גדולה וחזקה יותר ממה שאנשים חושבים, אז המיטה שלו טובה יותר מהפתיחות שלו . אם הוא רואה עיניים רבות בגופו, אז זו עלייה בדת. אם הוא רואה עין בלבו, הוא יכול לראות איתה, אז הוא טוב בדתו, ונאמר שטובת העין והשחיתות שלה במה שהעין מביאה לו מבחינת כסף, ילד, ידע, או בריאות הגוף…
…פסים – עיניים מסיימות : מעיד על החזרת מים לנחלים שלהם בין החזון למשפחתו, וזה עשוי להצביע על היעדר חשדות שקריים ושקריים לגבי החזון, שכן זה עשוי להצביע על דתיות ….
…ומי שרואה שיש לו עין או עיניים ביד, בין אם הם עיני אדם או מישהו אחר, הרי הוא ממילא כסף, והמצח הוא קישוט האדם ודתו. מי שרואה בו טוב ויפה, או מה קורה לו כתוצאה מכך, אז הפרשנות שלו בכך ואם הוא רואה אחרת, אז הביטוי שלו נגדו ואולי הסמכות מעידה על תפילה והשתטחות ….
ומי שיראה שהוא שותה מים ממעיין, זה יקרה לו. ומי שרואה עין ברורה, זה חיי הרכוש שלה. ומי שרואה שעין מים התפוצצה בביתו או בחומה שלו, אז הוא יסבול מהם ויבכה. ואם יש חולה בביתו אז הוא בוכה עליו ומי שרואה שעין צלולה זורמת לביתו, אז זו הוראה ונהיגה…
ומי שרואה שחמורו עיוור או לקוי ראייה, זה מעיד על חולשת ענייניו בעבודה ובחתירה לפרנסה ….
באשר למקרא, מדובר בכסף זול שהבעלים אינו מרוויח ממנו, אלא הוא חיקוי ….
…באשר לעין : החוב והתובנה של האיש שבעזרתם הוא יכול לראות הדרכה ואשליה . אם הוא רואה עיניים רבות בגופו, הוא מצביע על עלייה בטובתו ובדתו . אם הוא רואה שקיבתו התפצלה והוא רואה עיניים בבטנו, הרי שהוא כופר, כי אלוהים אדירים אמר : ~ אלוהים לא עשה אדם משני לבבות בבטנו .~ אם הוא רואה בעיניו עיניו של אדם מוזר אחר, לא ידוע, הראייה שלו מצביעה על כך שעיניו נעלמו, ומישהו אחר ידריך אותו בדרך . אם ידוע על האיש, אז החולם יתחתן עם בתו, והיא תיטיב איתו . אם ראה שעיניו נעלמו, ילדיו מתו, ומי שראה שהוא עיניים עיוורות בזמן שהוא מנוכר, הוא ציין את מידת גלותו עד שמת . אם היה רואה כאילו עיניו מברזל, הוא היה חרד מאוד שיוביל להרס כיסויו . אם הוא יראה שפקח את עיניו לגבר, הוא יבדוק את העניין שלו ויעזור לו . ואם הוא רואה כאילו ראה אותו רשע, אז הוא שונא אותו, ואם הוא רואה כאילו הוא שומע בעין ומסתכל באוזן, אז הוא מסיע את משפחתו ואת בתו לחטוא . ומי שרואה על כף ידו עין של אדם או עין של בהמה, יינתן לו כסף בעין . ומי שרואה כאילו הסתכל בעין והוא אוהב את זה ומחא כפיים, אז הוא עושה משהו שפוגע בדתו . ודת עין שחורה . כפירה כחולה-אל, ואל-שהלה מפרה דת . וירוק הוא דת שסותרת דתות . אם הוא רואה עין או עיניים בלבו, אז הוא טוב בדת ככל שהוא קל . אם היה רואה שהוא מבצע זנות בעין, הוא היה מסתכל על נשים . אם הוא רואה שעיניו שזופות, אז הוא מסתכל בחשדנות באשת חברו, חדות הראייה טובה לכל האנשים, וכל מי שיש לו ילדים ורואה חזון זה מעיד על כך שהם חולים, כי ילדים הם כמו העיניים אהובים . אל-חג'ג 'בן יוסף ראה כאילו עיניו נפלו לחיקו, אז אחיו מוחמד ובנו מוחמד התאבלו עליו . חלק מהיהודים ראו נערה שפחה בשמיים או נערה שפחה, ולכן הוא סיפר את חזונותיו על ברהמי, והוא אמר: ~זה יפגע בכסף מהסחר .~ אם יצרן יראה זאת, יהיה לו כסף מהייצור שלו . והריסים : בפרשנות והגנה על הדת . כי זה חזק יותר לעיניים מאשר לגבות . נאמר כי צדק ושחיתות הם בגלל הילד והכסף . אם הוא רואה ששולי עיניו רבים וטובים, אז דתו אינה ניתנת לפגיעה . אם הוא רואה כאילו הוא יושב בצל שולי עיניו, אם הוא בעל דת וידע, אז הוא חי בצל דתו . אם הוא הבעלים של עולם, אז הוא לוקח כסף של אנשים ומסתיר, ואם הוא רואה כאילו אין לו סלסול בעיניו, אז הוא מבזבז את שאריות הדת . אם אדם קטף אותו, אז אויבו מייעץ לו בדתו . אם הוא רואה כאילו שיערו לבן, הדבר מעיד על מחלה הפוגעת בו מהראש, העיניים, האוזניים או הטוחנת . מסופר שאדם בא לאבן סירין, ואמר : ראיתי כאילו אני אוחז בזקן והלוותי אותו עד שמגרתי אותו . הוא אמר : אתה אוכל את ירושת דודך, ואין לו יורש מלבדך. אם אתה אוכל מזה משהו, אתה יורש עד כדי כך . ומי שראה שזקנו לבן, מבריק, הוא היה זוכה לגאווה בפניה, בשמה ובזיכרון הארץ, כיוון שזקנו של אברהם, עליו השלום, היה לבן . אם הוא רואה שהיא זר, אז הוא מכה בפניו ובכבודו . אם הוא רואה שהוא כהה וטוב יותר ממה שהיה בערות, והוא שחור בערות, אז זה מכה ביוקרה, גאווה, כבוד ויופי . אם הוא רואה שהוא אפור ועדיין יש משהו שחור, אז הוא מכובד . אם לא יישאר דבר משחורו, אז הוא יחסר וילך לקראתו . ואבן סירין בא לאיש ואמר : ראיתי שזקני לבן, ואני מלבין אותו כך שהפיגמנט אינו מחובר אליו, והאיש היה צעיר עם זקן שחור, ולכן אמר : לבן הוא חוסר ברכוש שלך ואתה רוצה לכסות אותו, והוא ידע על כך . הוא אמר : אושרר ….
…חזון העיניים מתפרש על ידי הדת, ומי שרואה שהוא עיוור או שעיניו מותשות איבד את דעתו באי ציות, הוא מתחייב על כך, ונאמר שהוא חסר ידע ואינו מבין את העניינים . נאמר שהוא עיוור לוויכוח שלו וביקש את צרכיו. ומי שרואה שעיניו לבנות, אז זה מעיד על עצבותו. אם הוא במצוקה, חרדתו ומצוקתו נעלמו, ומי שרואה שהוא היה עיוור ואז ראה, אז הוא מונחה אל האמת, ומי שרואה שהוא מוביל את העיוור, אז הוא ידריך אדם אבוד אל האמת, ומי שרואה שהוא עיוור הלך למחצית מדתו ופגע בחטא חמור ונאמר שהוא רואה תועלת מאחיו ומקווה שיגדל ואולי הוא ייפטר ממצוקה וחטא ו נאמר שאם יש לו אח או בן שימותו, ואולי מחצית מכספו או מחצית מחייו ייעלמו, אז מה שנשאר יוסדר, ונאמר שהוא יהיה מאנשי גן עדן וכמה מהם אמרו שאני שונא את זה בחלום בגלל שהשטן היה עיוור וכך גם האנטיכריסט ומי שראה שהוא נפצע בעיניו בזמן שהוא היה אדם של קלות וצדקה, ואין לו בן או אח, אז הכסף שלו נופל לעין, ואומרים שהוא חשוף, ומי שלא יהיה רואה בעיניו אפר, ואז שחיתות מתרחשת בדתו ומפקחת על חורבן דתו, ומי שרואה שאפרו מצטמצם מראייתו, כלפי חוץ או כלפי פנים, זו עלייה בדתו במידה שהיא נראית שראה שזה מרפא את עיניו כלפי חמישה היבטים, טובות בדתו, גידול בכספו, וחן עין הגעת אח ממסע וקיום מדינה, ומי שרואה שהוא ללבוש בגדים לצורך קישוט, ואז הוא בא עם משהו ממנו שהוא מקבל קישוט וטוב עד כדי כך, ונאמר שאם הוא היה נשוי או עני, הוא נהנה מכסף טוב. אסור לנרתיק או פי הטבעת, ומי שרואה שיש לו עיניים רבות בגופו, זו הגדלת החוב. ומי שרואה שהוא אוכל מעין, אז הוא אוכל מכספו של מי שרואה את פרנסתו במו עיניו, אז הוא פושע ומי שרואה שיש לו עין או עיניים ביד, בין אם זה עיניים של בן אדם או של מישהו אחר, אז יש לו כסף בכל התנאי ומי שרואה את ליבו בעין, אז הוא טוב בדתו וחוכמה שהוא מוציא שיוצאת מלבו…
…עין אם אתה חולם לראות עין, זה מזהיר אותך שאויבים עוקבים אחריך ומחפשים הזדמנות ולו לפגוע בעסק שלך . עבור מאהב, החלום הזה מעיד על כך שמתחרה ייקוף את מקומו אם הוא לא נזהר . אם אתה חולם על עיני דבש, זה מעיד על הונאה ובגידה הטבועים בנפש . אם אתה רואה עיניים כחולות, הדבר מעיד על חולשה בביצוע כל כוונה . אם אתה רואה שתי עיניים אפורות, זה מצביע על כך שהבעלים אוהב חנופה . אם חלמת לפספס עין או שהעיניים כואבות, זה מעיד על בעיה . אם אתה רואה גבר עם עין אחת, זה מצביע על כך שאובדן ובעיה מאיימים עליך, כך שכל הבעיות וההפסדים ייראו טריוויאליים בהשוואה אליהם ….
…מים : מציין את האיסלאם ואת הידע ואת החיים, הפוריות והשגשוג, מכיוון שהם מכילים את חיי הכל, כפי שאמר אלוהים אדירים : ~ בואו ניתן להם מים שנשפכים מהם כדי לסבך אותם בתוכם .~ ואולי הוא ציין את הזרע, כי אלוהים אדירים קרא לזה מים, והערבים קוראים להרבה מים זרע, וזה מצביע על כסף כי הוא מרוויח איתו, אז מי ששתה מים טהורים טהורים מבאר או מים השקיה ועשה לא לספוג את האחרון ממנו, אם הוא היה חולה, הוא יחלים ממחלתו וחייו לא זירזו את מותו. הוא לא היה חולה ונשוי אם היה רווקה, שיהיה לו העונג לשתות ולזרום מים מלמעלה להזכירו, ואם היה נשוי ולא התחתן עם משפחתו בלילה שנפגש איתה ונהנה ממנה . ואם שום דבר מכל זה, אז הוא אימץ את האיסלאם אם הוא לא מאמין, והוא השיג ידע אם הוא טוב, והידע היה סטודנט, אחרת הוא השיג חוב מותר אם הוא היה סוחר, אלא אם כן משהו מקלקל את המים, אשר מעיד על אסורו וחטאו, כגון שתייתו מתפקידם של הדהים. או שמדע הוא כסף מושחת או רע או זדוני . אם המים חומים, מרים או מסריחים, אז הם נעשים חולים, מקלקלים את השתכרותו, ממשיכים בפרנסתו, או משנים את משנתו, עבור כל אדם בהתאם לגורלו ומה מתאים לו ולמקום ששתה ממנו כלי בו הוא היה . לגבי מי שנשא מים בקערה, אם הוא היה עני, הוא היה מרוויח מכסף, ואם הוא היה רווק שהוא התחתן, ואם הוא היה נשוי, אשתו או אמו נשאו אותו ממנו, אם הוא היה מי שרוקן את המים במיכל או את אשתו או משרתו מבארו או משרו או מקרובו . באשר לזרימת המים בבתים וכניסתם לדירה, אין בה טוב, ואם זו הייתה שנה בה אנשים נכנסו לפיתוי, חיבה, שבי, מחלות או מגפות, ואם זה היה בתוך בית פרטי, בדקתי את העניין שלו, ואם היה בו חולה שמת, אז האנשים חיפשו אותו בהספד שלו. בכי ודמעות . כמו כן, אם מרזבים זרמו בבית או שהתפוצצו בו עיניים, הם בוכים בעיניים על מותו של המטופל, או כאשר פרידת הנוסע, או על רוע וספקולציות בקרב תושביה, מצוקות הפוקדות אותו ממחלת הסולטאן . כמו כן, זרימת המים או הקיפאון שלהם מבשרים על כינוס אנשים . זרימתו במקומות של צמחים מאותתת על פוריות, ושפעו ושליטתו על בתי המגורים והבתים מעיני האדמה או זרימתו היא מצוקה של אלוהים אדירים על תושבי המקום ההוא, מגפה גורפת או חרב השמדת אם הדירות נהרסות ואנשים טובעים בה, אחרת זה יהיה ייסור מהסולטאן או מגיפה של מגפות . אם הוא ראה שהוא נתן מים בספל, זה מציין את הילד, ואם הוא שתה מים טהורים בספל, הוא קיבל טוב מבנו או מאשתו, כי הכוס היא תמצית הנשים והמים הם עוברים . כמה מהם אמרו : מי שראה את זה כאילו הוא שותה מים חמים, הוא התעונן, ואם ראה שהוא נזרק למים צלולים, הפתעה . ונאמר כי מעיין המים לעם הצדק הוא טוב וברכה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ שתי עיניים זורמות מהם .~ ולמי שאינו פורענות צדיקה . והתפוצצות המים מקיר צער של גברים, כמו אח, חתן או חבר, ואם הוא רואה שהמים פרצו ועזבו את הבית, אז זה יוצא מכל הדאגות, ו אם זה לא יוצא מזה, זה עניין קבוע . אם המקום הזה הוא טהור, אז זה עצב בבריאות הגוף . וכל זה באל-עין כיוון שהיא לא הייתה עוזרת בית, ואם היא הייתה עוזרת בית, אז הוא השכן הכי טוב לבעליו, חי ומת עד יום הדין . וכמה מהם אמרו שאם יראה שיש מים זורמים בביתו, הוא יקנה משרתת . ואם הוא רואה כאילו העיניים התפוצצו, הוא מקבל כסף בנזיפה . ומים טהורים הם זולים והוגנים, ומי שרואה את זה כאילו הוא שתה יותר מדי מים מאשר הרגלו להעיר, חייו יהיו ארוכים . נאמר כי שתיית מים מהווה ביטחון מפני האויב, והלעיסה היא טיפול לעייפות ומצוקה בחיים . ופרש את היד במים תוך ערבוב כסף ובזבז אותו . ומים עומדים חלשים יותר ממים זורמים בכל מקרה, ונאמר כי מים עומדים הם כליאה, ומי שרואה שהוא נפל למים עומדים נמצא בתוך כליאה ומצוקה, ומים מלוחים מעוננים, ולגבי אריות אם הוא מתנקז מהבאר, ואז היא אישה שמתחתנת איתה ואין בה שום טוב . נאמר כי ראיית מים שחורים הורסת את התפקיד, ושתייתם נעלמה . ומים מעופשים הם חיים מייסרים, ומים מסריחים הם כסף אסור, ומים צהובים הם מחלה, ועומק המים הוא בידוד, השפלה והיעלמות חסד, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אמור : אם המים שלך נהפכים מדוכא, אז מי מביא לך מים מסוימים ~. המים החמים והחמים מאוד, אם ראה שהוא משתמש בהם בלילה או ביום, הוכה קשות על ידי הסולטאן, ואם הוא ראה כאילו השתמש בהם בלילה, הוא היה נבהל מהג'ין . צער המים הוא קשה ועייף, ושתייתו היא מחלה . קצף מים אינו כסף טוב . ומי ששותה ממי הים כשהם חומים, הם יכו על ידיהם מהמלך . ומי שרואה את זה כאילו הוא מסתכל במים צלולים ורואה את פניו בו כפי שהוא רואה את זה במראה, הוא ישיג טוב הרבה . אם הוא רואה את פניו בזה טוב, אז הוא עושה טוב לבני ביתו . ושפיכת מים היא לבזבז כסף בשאר תנאיו, כגון צרור או גלימת ראיה של העמק, כי הוא חושב שהוא השיג את זה ולא . ואין אוהבים את הכביסה מהמים, בין אם הם צלולים ובין אם הם כהים, חמים או קרים אחרי שהם נקיים, מותר לבצע כביסה, מכיוון שהשחיקה בפרשנות חזקה יותר מהשקעים וההבדלים של המים . ושנוא מעיני מים צער לא רץ . והליכה על מים היא הבל וסיכון, ואם הוא יוצא מזה, צרכיו מתקיימים . ומי שרואה שהוא נמצא בהרבה מים עמוקים ונופל לתוכם ולא מגיע לתחתיתם, אז הוא פוגע בעולם גדול ומתעייף, ונאמר שהוא נופל לעניין של אדם גדול . שטיפה במים קרים היא תשובה ותרופה למחלה, שחרור ממאסר, ביטול חוב וביטחון מפחד . ומי שרואה את זה כאילו שתה הרבה מים מתוקים, היו חיים ארוכים וחיים טובים. אם הוא שתה אותו מהים, הוא השיג כסף מהמלך, ואם הוא שתה אותו מהנהר, הוא השיג אותו מאדם, כמו זה של נהר בנהרות, ואם הוא שלף אותו מבאר, הוא הכה כסף עם טריק והונאה . ומי שרואה שהוא שואב מים ומשקה פרדס ועיבוד איתו, הוא ירוויח מכסף מאישה, כך שאם הפרדס או השתילים יניבו פרי, הוא ייתן לאישה ההיא כסף וילד, וישקה את הפרדס ואת נטיעה, יחסי מין עם אשתו . והמים נמצאים בספל זכוכית של ילד, אם הספל נשבר והמים נשארים, האם תמות והילד יישאר, ואם המים נעלמו והספל יישאר, הילד ימות והאם תישאר . אבן סירין נשאל על אישה שיש לה חזון שהיא שותה מים, אז הוא אמר : תן לאישה הזאת לפחד מאלוהים ולא לחפש שקר בין אנשים . בא אליו איש ואמר : ראיתי כאילו אני שותה מסמרטוטי בגדי, מים טעימים וקרים, והוא אמר : ירא אלוהים ואל תהיה לבד עם אישה שאינה מותרת לך, אז הוא אמר : היא אישה שהצעתי לעצמי ….
…מהם התיאורים של השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, שבאו בביוגרפיה , ואשר אם ראיתי זאת בחלום, אני יודע דרכו ראיתי אותו אמיתי . . ? אהבתי לכתוב את התיאורים שלו, אז אם מישהו מכם ראה חזון בשליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, שהוא ישווה את מה שהוא ראה לתיאורים, אם הם תואמים. הוא ראה אותו, ובאותה תקופה ייתן לו לשמוח ולא לשמוח, ואם זה לא עולה בקנה אחד, אז הוא לא ראה אותו, ובאותה עת החזון הוא חזון של פרשנות, ולפי מצבו של הרואה , ותיאורו הוזכר בכמה חדיתות, כולל : החדית של עלי בן אבי טאליב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, הוא אמר : הנביא , שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : אלוהים עליו, עם ארוך וארוך. ידיים ורגליים לא קצרות, כפופות – כלומר אצבעות עבות ומחוספסות – עריסות גדולות ראש, ענקיות – כלומר העצמות והקורפוס, כל עצם שלמה גדולה – דלפה ארוכה – כלומר השיער שנמצא בין חזה וטבור – . אם הוא הולך, הם מרותקים, כאילו יורדים מערימה שלא ראיתי לפניה או אחריה, עליו השלום . אל-טירמידהי אמר : זהו חדית 'טוב ואותנטי . האיש שאל את אל-בארה : האם פניו של שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, כמו חרב? הוא אמר : לא, כמו הירח . ועלי בן אבי טאליב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר בתיאור אחר : זה לא היה ארוך ורך, וגם לא קצר מטלטל, וזה היה ארבעה מהאנשים, ולא היה חתול מתולתל ולא שבט. . אני מכווץ את העיניים, שולל את השפתיים, את התהילה של הפטרייה והכתף, את החשופה עם דליפה, את הידיים והרגליים כפופות. יש לו נימה ומרכך אותם, ואני מכבד אותם בעשרה. מי שרואה אותו ייתן לו שנינות, ומי שמערבב אותו בידיעה שהוא אוהב, הוא אומר את שמו לא ראיתי לפניו או אחריו, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . הסבר את הדיבורים המוזרים : Almmguet : AC אורך יוצא : בתוך כמה זה אצל חתולי ארמון חלק : Almthm Aljaudh החמור : Albadn הרבה בשר Almkltm : משקה פן מךוואר : כי חלבון אדום Alodj : מחשיך חמור של עין Alohdb : שפות ארוכות Ketd : קהילת כתפיים, אשר גבנון דלף זה היא שירה העדין כי הוא כמו פין מהחזה עד הטבור. הצנומות : את אצבעות עבות מן הידיים וכפות הרגליים, את נקע : ללכת עם העוצמה של ג'ליל אל- Mushash : את ראשיהם של תהלוכות עיישה אמר עליו : שליח אלוהים לא סיפר קריינות הזה שלך, אבל הוא נהג לדבר מילים שמבהירות את זה, פרק שהוא משמר ממי שמרגל אליו . ועבדאללה בן אל-הארית אמר עליו : שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, נהג לצחוק אלא בחיוך . בסמכותו של ג'אביר בן סמרה, אמר : הייתה חמושה ברגלי שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, והוא נהג לצחוק רק בחיוך, ואם הייתי מסתכל עליו אני אמר שהעיניים כהות יותר, ולא כהות יותר . ועליו אמר : הוא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, נהג להיות בעל פה מצולע, בצורת עיניים, אובססיבי לעקבים . הסבירו את השיחה המוזרה : עיניים מבולבלות : חתך ארוך של עין, מחסל : בשר קטן ,,,,, מצטט את סונן אל – טירמידי, סגולות ספר…
…רופא עיניים אם חלמת שביקרת אצל רופא עיניים, זה מנבא שאתה לא מרוצה מדרך חייך ותפנה לדרכים חדשניות להשגת הצלחה ומטרות ….
…אל-דק : במקור הפרשנות הוא עבד בבעלות זרה, או צאצא של ממלוכית . כנ~ל לגבי תרנגולות, מכיוון שהן כמו שבויים עם בן אדם, והן אינן עפות, וראש הבית הוא אחד ממלוכים, כמו שהתרנגולת היא ראש הבית מהעבדים והעבדים. נשים : התרנגול מציין גם גבר בעל מרץ גבוה, וקול כמו המואזין, והסולטאן הנמצא בשליטת אחרים, מכיוון שהוא עם גדולתו וכתרו, זקנו ונוצותיו הם ביתיים ואינם עפים כי הוא נכבש, כי נח עליו השלום נכנס לזין ולמדרגות לספינה וכאשר נגמרו המים וההיתר לא הגיע מאלוהים אדירים להוציא את האנשים בספינה הוא ביקש מנח לאפשר לו לצאת להביא לו את הבשורה על המים, והוא עשה שהתרנגול היה בן ערובה איתו, ונאמר שהתרנגול נמצא בתוכו, אז הוא יצא ובוגדני ולא חזר , כך התרנגול נעשה דיבוק, והוא היה טייס משנה, והוא הפך לאסיר ביתי, והמדרגות היו אלפים והפכו פרועים . זו ציפור גדולה יותר מעוף, ובעלת אדום עיניים . ונאמר כי התרנגול הוא איש עור לוחם עם מוסר רע, הוא מדבר מילים טובות ללא תועלת, ובכל מקרה הוא בבעלותו או שהוא צאצא של המלך . נאמר שמי ששחט תרנגול ציין שהוא לא עונה למואזין, וחלקם אמרו : מי שראה שהפך תרנגול מת קרוב . והזנים הצעירים הם ממלוכים, או בנים, ילדים ממלוכים . כמו כן, ציידים נקבה הם נערים בשכונה, עבדים או עלמות . וקבוצת העופות היא שבי וכספי עבדים. עומר בן אל-חטאב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : ראיתי כאילו תרנגול מנקר לי לחיצה אחת או שתיים, או שהוא אמר שלוש, וסיפוריה היו על אסמה בינט אמייס והיא אמרה : גבר לא-ערבי. יהרוג אותך . אדם בא לאבו אוון אלדראב ואמר : ראיתי כאילו תרנגול גדול צועק על דלת ביתך . אז אבו עאון הגיע לאבן סירין ואמר לו את החזון הזה. אמר לו אבן סירין : אם אתה מאמין לחזון שלך, תמות לאחר שלושים וארבעה ימים, והיו לו תערובות וחרטה על המשקה, אמר , אז הוא העלה את כל זה, והוא חזר בתשובה לאלוהים הכל יכול מיום את החזון, והוא מת לפתע כמו שאמר אבן סירין . נאמר לאבן סירין : איך הוצאת את זה? אמר מחישוב הגמל, מכיוון שהמסמן הוא ארבע, יא הוא עשר, והכף הוא עשרים ….
…הראש הנאור : אם כן, מי שראה בכך כאילו קנה ראש שמן גדול מראש , הוא נהנה מפרופסור שימושי . אם הוא נמק, זה חסר תועלת . אם הראש מסריח, אז ניתן לו שבח מכוער . ואכילת ראשי בקר גולמי היא עדות לכך שהוא נוגד בשליט המיוחס לאותה חיה . ואכילה מבושלת וצלויה מהראשים נהנתה מכמה ראשי כסף . אמרו כמה ביטויים . מי שרואה בכך שהוא אוכל ראש כבש או רועה צאן יפגע בפרצוף ובכסף מירושה או משהו אחר . ויאמר ראש הכבשים בפירוש כסף שהוא עשרת אלפים דירהם, שהרוב הוא אלף דירהם . ואכל עיני ראש צלוי, תאכל ראשי כסף עיניים . ואכילת המוח אכלה מהכסף המוצק, ומכסף שקבור . אם הוא רואה בכך שהוא אוכל ממוח משלו או של מישהו אחר, אז הוא אוכל מכספו או מכספם של אחרים . אם הוא אכל את מוח הרגליים שלו, הוא אכל את מוחו ….
…ומי שרואה שהוא נכנס לבית ידוע, אז הוא יכה בעולם לפי יכולתו וטובתו של הבית. אם זה של חלב וחימר, אז זה מותר, ואם זה של לבנים וטיח זה אסור. זהו משכנו של עולם הבא, ואם הוא רואה שהוא נכנס אליו ואז עזב, אז הוא מתקרב למוות ואז בורח, ומי שרואה שביתו, בתי ביתו, בנייתם או גגותיהם התרחבו מעבר שלהם גורל ידוע, אז זה קיבולת בעולמו, ואם הוא רואה שיש עין בביתו או מביוב נוטף בלי גשם או רואה גג ביתו locomoting, בשביל זה הוא בכי עיניים על מותו של אדם בתוכו, ומי שרואה שהוא נכנס לבית זרוע, הוא יפגע מהם לפי כמות הרטובים והבוצי, ומי שרואה שהוא מעל בית לא ידוע, הוא יפגע באישה עד הבית וסכנתו. אדם עני שהוא עשיר או שנפצע מכספו ונאמר שהחדר הוא אישה. אם הוא רואה שהוא בונה חדר, הוא נמצא עם אישה, ואם הוא רואה שהוא בחדר ישן והוא עני, הוא הופך לפשיטת רגל או…
…משלשל אם אתה חולם על חומר משלשל, זה מצביע על כך שאדם מחפש דרך להונות אותך ולפגוע בך באמצעות פיתוי לא מכוון לחברים . אם בחורה חלמה לאכול את זה ממנו, אז זה מנבא שהיא תהיה קורבן לתוכנית גיהינום של חברים שהיא סומכת עליה . אם אתה מיישם את התוכנית בטעות, היא תעצום עיניים לטריק כדי ליהנות מתקופת הנאה קצרה ….
…החמור : האדם מוצא אותו כפי שהוא רואה אותו שמן או מחוספס, ואם החמור גדול אז הוא גידל אותו, ואם הוא הולך טוב אז זה יתרון העולם, ואם הוא יפה אז זה יופי לבעליו, ואם הוא לבן אז זה דת בעליו והדרו, ואם הוא דל אז זה עוני בעליו . והשומן הוא נחלת בעליו, ואם הוא שחור, הרי שהוא הברוש והריבונות שלו, והוא מלך, כבוד, יוקרה וכוח . וירוק הוא אדוק ודת . אבן סירין העדיף את החמור על פני בעלי חיים אחרים, ובחר מהם אריות . ואוכף החמור נולד בתהילה . ואורך אשמתו, הישרדות מצבו במכשולו . ומותו של חמור מעיד על מות בעליו . והחמור חפר את בסיס כספו, ונאמר כי מי שמת את חמורו כספו ייעלם, אחרת הקשר שלו נותק או שרוכביו נופלים או שהוא עזב, או שמשרת שלו ששרת אותו מת, או שלו אבא או סבא ששירתו אותו נפטר, או שאדונו שהיה תחתיו נפטר, מכר אותו או נסע בערך . אם זו הייתה אישה, בעלה התגרש ממנה, נפטר מטעמה או נסע ממקומה . באשר לחמור שאינו מכיר את אדוניו, אם הוא כבר לא על ראשו, הרי זה אדם בורים או כופר, לקולו, כי אלוהים אדירים אומר : ~הוא מכחיש את הצלילים .~ וזה מציין גם את היהודי, כי הקב~ה אמר : ~ כמו שחמור נושא ספרים .~ אם הוא התנודד מעל המסגד או על המינרט, אז קרא לכופר שלא מאמין וחידש לכפירה שלו . ואם הקריאה לתפילה למען האיסלאם, אז לא מאמין אימץ את האיסלאם וקרא לאמת, והיה בו סימן ושיעור . ומי שרואה שיש לו חמורים, אז הוא ילווה עם בור, כי הקב~ה אומר : ~ כאילו היו אדומים .~ ומי שרוכב על חמור או הולך איתו, הולך בהסכמה טובה, סבו מסכים, טוב . ומי שאוכל בשר חמורים, הוא יקבל כסף וסבתא . אם הוא רואה שחמורו לא הולך אלא על ידי מכות, אז מקפחים אותו ולא מאכילים אותו רק על ידי תחנון . ואם יחמורו נכנס לביתו נערץ, הרי הוא סבו, והוא יפנה אליו בטוב על מהותו של מה שהוא נושא . ומי שרואה את חמורו הופך לפרד, אז מזונותיו יהיו בעלי סמכות . אם מלאו לו שבע, אז סבו ופרנסתו הם משליט לא צודק. אם הוא הופך לאיל, סבו הוא מכבוד או מפליה . ומי שרואה שהוא נשא את חמורו, אז זה כוח שהקב~ה מעניק לסבו כדי שיתפעל ממנו . ומי ששומע פרסות של בעלי חיים שנופלים במהלך הסיבוב בלי לראות אותם, זה גשם ונחל . החמור למטייל טוב יותר עם איטיות, ותנאי הנסיעה שלו יהיו כמו החמור שלו . ומגביית גללי חמורים, כספו יגדל . מי שהתאבק בחמור, חלק מקרוביו מתו . מי שמתחתן עם חמור חזק נגד סבו . ומי שרואה כאילו חמור מקיים עמו יחסי מין, הוא רכש עושר ויופי שלא ניתן לתאר בשל שפעו . החמור הצייתני יעיר את בעליו לטוב, כסף ועבר . וכל מי שיש לו חמור או קשר אותו והביא אותו לביתו, אלוהים יוביל לכל טוב וימסור אותו למי שהוא, ואם הוא נערץ, טוב יותר . ומי ששוחט את חמורו עני, ואם החמור מיועד למישהו אחר אז הוא מנותק ממנו, הוא מנותק בינו לבין בעליו, שמו או מקבילו . ומי שיקנה חמור וישלם דירהם על כך, יהיו לו מילים טובות יותר . אם הוא רואה שיש לו חמור עם כיסוי עיניים, אז יש לו כסף שהוא לא יודע איפה זה . ודבר לא שונא את החמור חוץ מקולו, והוא במקור סבו של האדם ומזלו ….
…לעזאזל: מי שרואה בחלום שהוא נכנס לגיהינום, אז הוא עושה חטאים גדולים . אם הוא יוצא מזה בלי לחבב אותו, הוא נופל לדאגות העולם הזה . ומי שרואה את האש מתקרבת, הוא ייפול למצוקות ולמצוקות של שליט, והוא לא ייחסך ממנה, והוא ייפגע מהפסד דק וגס, והוא מבשר לו לחזור בתשובה ול תחזור ממה שיש בו, ואם הוא ייכנס אליו, אז הוא יביא לחטאים ולאי מוסריות הגדולים שאלוהים הכל יכול הטיל עליו את הגבול. הוא מדבר מוסריות ורוע . ואם הוא רואה שהוא נכנס אליו בחיוך, אז הוא מושחת, עריץ, ולא מציית לאלוהים הכל יכול . אם הוא רואה שהוא עדיין כלוא בגיהינום, אז הוא עדיין בעולם הזה עני ומקופח, הוא לא מתפלל ולא צם ולא מזכיר את אלוהים אדירים . ואם ראה שהוא אכל מזקום גיהנום וחיקו ומוגלו, אז הוא יזכה לעוון וישפוך דם, וענייניו מתגברים נגדו . ומי שיראה שהוא שחור פנים וכחול עיניים בגיהינום, אז ילווה את אויבו של אלוהים אדירים, והוא יושפל וישחיר את פניו בקרב אנשים, ואלוהים אדירים יעניש אותו בהמשך במעשה עוולו שלו . ומי שרואה את הגיהינום בשנתו באופן אישי, שייזהר מהסולטן או מזעמו של הרחום ביותר . ומי שרואה כאילו הוא נכנס לגיהינום, אז הוא יהיה נקי מכל חטא שהוא לא חזר בתשובה ממנו, ואם הוא רואה שהוא יצא מהגיהנום אז הוא יחזור בתשובה מהחטאים, אז אם הוא שותה ממנו לשתות או לאכול מהאוכל שלו, הוא עדיין עושה חטאים או מחפש ידע שהופך לאסון עבורו . וגיהינום בחלום הוא סימן לפטירת העמדה בעולם הזה, ואולי זה מעיד על עוני אחרי עושר, בדידות אחרי האנושות, נפילה למצוקה, מאסר קבוע ובושה בעולם הזה . אם היא מעידה על האישה, היא הייתה אשת צרות, ואם היא מציינת את הפרנסה, הרווחים שלה אסורים, ואם היא מעידה על הבית, זה ליד אנשי מוסר ורשלנות . אם זה מצביע על מחלה, התוצאה שלו היא מוות עם סוף רע, ואם זה מצביע על שירות זה בסמכות לא צודקת, ואם זה מצביע על ידע זה כפירה, ואם זה מצביע על עבודה זה היה מעשה לא מקובל, ואם זה מעיד את הילד הוא היה ילד של זנות . וכניסת הגיהינום עשויה להצביע על אותה שאלה לאחר עושר, והיא מעידה על בית הכפירה וחוסר המוסריות, הכנסייה, המכירות, בתי האש, היונים, הבורסקאות, בתי המטבחיים והתנורים המשמשים להצתת אש לתועלת, ו כניסתם מעידה על ניצחון עם רצונות . כמו כן, אל-חתימה ואל-חתא עשויים להיות אלה שחושבים כי אל-חמז, אל-מלז ואל-מג'מייה, וג'אנם על הכופרים והצבועים . וסקר מציין לעזוב את האמת ולהעמיק במה שלא אומר ולהכחיש את יום הדין . ומחירם של שדים ואלה שיוצרים את המוסר שלהם . והתהום היא סימן לזלזל במידה ובאיזון, או למי שקשקשתם מוארת ואינה מכבידה עליהם במעשים טובים . והגיהנום מיועד למי ששולט ומעדיף את חיי העולם הזה, ואת האחיזה התחתונה של אדוני הצביעות, אם הוא אוכל את ראשה או שותה את מי ששוטף אותה, או שהעקרבים שלה נושכים אותו, או שחייה מכה בו, או עורו משתנה לעור בני עמה, או שהוא נמשך על פניו, או הופך לאחור מעל ראשו, או נפגע במקומו. או, רשימות הלקוחות שלו גינו זאת, על כל זה וכדומה הוא עדות לחידושים בדת, השתתפותם של הצוררים, הקפדה על חוקי הכופרים, יצירת המוסר של הפוליתאיסטים והבוזים, סתירת הנביאים ונטישת החסידים, כפירת הדת, עליבות האל כסף מהראוי, ואי הציות של רבונו של עולם, או מכחישת אדנותו וכוחו ומשווה אותו לבריאתו, יהא מהולל ומרומם, ולראות את בעל שומר האש הוא אינדיקציה של מי שעבר לגור בו חוצפה או האכילו אותו במשהו טוב באהבה לאלוהים הכל יכול ושליחו ולמאמינים והסולטן, ובמרחק מהצביעות והוויתור מחטאים, חטאים וגחמות לאחר השגחה, וקנאה בדת, אם ראה את הגזבר עליו השלום, בא אליו הוא מציין את ביטחונו ובטחונו מפני אשו, ואם הוא רואה אותו מתרחק ממנו, או משנה אותו בפניו, הוא מציין שהוא התרחש במה שמצריך את האש שלו . ואוצר הגיהינום הם הנאמנים, האפוטרופוסים, החיילים, העוזרים, בעלי המשטרה, ההורים וקרובי המשפחה . ומי שראה שמאליק לקח את צדו והשליך אותו לאש, אז ראייתו מחייבת השפלה עבורו . אם הוא רואה שהוא נכנס לגיהינום ויצא ממנו, אז הוא ייכנס לגן עדן, ברוך השם, או שהוא יעבור חטא ויתחרט ממנו . ואם הוא רואה את חלקי גופו מדברים אליו, אזי זו עדות לתוכחה על חטאים, ולערנות לעניין הבא ….
…ומי שחושב שהוא מכה משהו בהרון אם זה ממאכל, אז זה מצביע על כך שיש טוב ותועלת בקושי עד כדי כך, ואם זה מתרופות, אז זה מתפרש בשלושה אופנים. אם מדובר בתרופת עיניים, אז זה מעיד על עלייה בחובות ….
…שמירה : אם הוא רואה שמישהו אחר שומר עליו, אז הוא במצוקה, כי הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, כל עוד חבריו שמרו עליו, היה במצוקה. כאשר הקב~ה הקב~ה הקל עליו, אמר לחבריו : ~ תחזור, אלוהים הגן עלי .~ .. אם הוא ראה שהוא שומר על מישהו אחר כדי שלא יעשו לו עוול, זה מאבטח את רועו של השטן . כאשר נאמר כי הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אמר : ~ שלוש עיניים אינן ניתנות לגעת באש : עין שומרת למען האל. ~ האש בפרשנות היא כוח, ונאמר כי האפוטרופוס של אחרים מספק ג'יהאד לחדשות אלו שסיפרנו ….
…החזון של ילדה רזה לאב Balastsaga דבר קיץ עמ' האבן Nawfal – אללה עשוי להיות מרוצה ממנו – מבן קיץ אבא הילדה הרזה אמו האשים לוד היה עבדול Muttalib אמר : רצופים שנתי Quraish עור Jdbh Oqahlt ו להשיל את העצם , היא אמרה : בזמן שאני משקר הו אלוהים, או מהום אם אני עם טלפון מפורסם שצועק בקול סהל אומר : הו, קורייש, הנביא הזה נשלח ממך, וזה במהלך עזיבתו, אז הוא חי בטוב ופוריות . אל תראה ממך אדם גבוה ולבן עצם שמרסק שתי עיניים , מתגאה בו ושנה מוקדשת לו , אבל תן לו להציל אותו ואת בנו ולפנות אליו מכל בטן אדם , לא פליסקנאה של מים פגעו מן טוב כדי לקבל את הפינה , ולאחר מכן נבחרו בקפידה פעמים House שבע לחיות עד אביו האף-בי-איי Felictsag גבר שמאמינים אנשים , לא כוללים הטהור וטוב עצמה , לא Vgshm אם אתה אוהב ואתה לחיות . היא אמרה : אז הכרת האל הפכה לאישה מפוחדת. העור שלי ומוחו עמדו. החזון שלי נקטע, אז ישנתי בנהרות מככה . אז, הקדוש ואסור, אם הוא נשאר עם אותו , הוא abtahi אלא אם הוא אומר את זה הוא shaybah של שבח , מדובר shaybah , ואת קוריש הושלם איתו . הוא בישר לו כל הבטן של היערכות גבר ולדבר וקיבל תאוצה ואז ואחר כך עלו אביו Qubais והכה אנשים קבורים סביבו פעם לממש בחיפושם עד העוני לשיא Vacetknoa Jnabiah ואיתם Messenger של שלום אללה עליו, אשר כי ביום שגולם עלול להתעורר או ייסורים, אמר עבדול מוטאליב : הו אלוהים גבר על אלכאלפ הגלאי קורבה אתה העולם הוא מורה ומנהל הוא מבולק והולה עבדאק ואמאאק בדחירת אהרמק מתלוננים בפניך בשנתם שעשויה אוקלהט לנעול נעלי בית , וסאם אלוהים Amatarn והגיתה נורא Mgdakka , מה Eu אף הרחיק את השמים Pmaiha Okz העמק Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, היא אומרת עבדול Muttalib : ברכות לך, אבא אל-Bathaa , הנאא , כי הוא , עבור חיית אנשי בתות, ובזה כתוב שם רקיפה : בשיסה אל-חמד, שאלוהים ישקה את העיר שלנו. איבדנו את החיים ואת המים שמתחת. אז המים והעצים חיו בשטף של אלוהים עם המוצלח. אין שום דבר עם צדק או סכנה, וב חדית זה מוזר כי אנחנו מסבירים את זה בקצרה , אומר : עבד אל-Muttalib אמא היא מעשה סוני . והחליף את אפסט . ודילול העצם גרם לו להיות חלש ממאמץ . והיפנוזה זמן שינה ושחר ראשון . הלה עוררה השראה להאצת מילים . והיה – מוגבל – גשם ופורי , לא מעט יותר גשמי אוטם ופוריות . והעצמות בהצטרפותם לעין חזקות יותר מהגדולות . חלקם רזים בגוון . והנחר הגבוה . ואומר : יש לו גאווה שמצערת אותו, עליו להסתיר ולא להתגאות בה . הסונה היא הדרך . מדריך אותו , כי הוא , אנשים מראים את זה . תנו להם לזרוח , עם סיין ואת שין , כי הוא , לתת להם לשפוך , כלומר , אז תן להם לשטוף . ואז חטא, כל הקלה והקלה . וכל פאשט ושיבה אל-חמאד הגדיל את התואר עבדול מוצאליב . והיא סיימה אותו , כי הוא , שהם כולם הגיעו . ומגבלת הזמן לשתיקתו ואומרו : ייסורים, כלומר קרבה . יש צורך בתכונה . והתירוצים בחצרות . ושנת הבצורת והמצוקה . והוא מתכוון לפירים וכפכפי הכבשים והגמלים . וקלקל המון . אין צפוף . והרעש הוא מים זורמים מאוד . ושייח שייח ' . ואלז'ל כל עננים שחורים מאוחרים וג'וני . אמירתו : בקולו של סאהל, הכוונה בו במתוק . ואמירתו : אדם גבוה, כלומר הוא גבוה, ואם הוא גבוה מדי, נאמר שהוא ארוך עם דגש . והוא אמר : תן לו ללכת , הדליף הוא ההליכה האיטית , שנאמר : הוא הולך כשהוא הולך והסירה הדורגת . והיא אמרה : וב אותם טהור וטוב ושמחה – אומר שליח השלום אללה עליו – ואומרים : Mviodh , Mufiod הוא אחד שפגע לבו – לב – הכאב של . פאניקה, סיפוח, פחד ופאניקה . והוא אמר : העור שלי עמד, כלומר הכווץ, ונאמר : היא רצתה לעצור את השיער שלי, אז הוא קם מבהלה . ואלוהים שוטט בראש ונבוך מחומרת הרגש . ואמירתה : כך גם הקדושה והאסור , זה מלהשבע על ידי משהו אחר חוץ מאלוהים וזה התנער , וזה קרה מזה בזמן הבורות, ואם זה פוליתאיזם . ואמרתה : הם קבורו סביבו, כלומר הם הולכים בדרך לנה . והמישור המשמח הוא מטוס, והטוב ביותר שהטיף לו מזיק הוא הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו. לא מן הנמנע שההקלה של הקוראיש נובעת מכך שהוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, הוא אחד המבקשים עזרה מקרבם ….
…האוזן היא מקום המודעות, ובחלום היא מעידה על הילד, הכסף והתפקיד, ואולי האוזן מעידה על ידע, שכל, דת, המלך, המשפחה והשבט שאדם מתייפייף איתו . האוזן מציינת את השמיעה, כך שמי שרואה ששמיעתו גדלה או השתפרה, או שהאור יוצא ממנה או נכנס אליה, זה מעיד על הדרכתו וצייתנותו לאלוהים הכל יכול וקבלת פקודתו . ואם הוא רואה אותו בחלום כקטן, או שריח רע בוקע ממנו, הדבר מעיד על האשליה שלו מהאמת, ועל העמידה כאשר מה שמחייב את תיעובו של האל הכל יכול . וכריתת האוזן היא סימן לשחיתות . אולי האוזן הנוספת מתייחסת לאוזן של האדם במה שהוא רוצה, ואם זו אוזן טובה אז מה שהוא רוצה זה טוב . שפע הקריאה לתפילה מעיד על אומנויות המדע, או שאינו מוכיח מקרה אחד . אולי האוזן מציינת מה תלוי בתכשיטים, ואם אוזנו הפכה לאוזן של בעל חיים, עמדתו הוסרה, קדושתו פחתה ומוחו דעך . אם הוא רואה שהוא מכניס את אצבעותיו לאוזניו, זה מעיד שהוא מת כחדשן, ואם המחפש הוא כפירה ואשליה, אז הוא רואה שהוא שם את שתי אצבעותיו באוזניים, זה מעיד על מותו ועל שלו נחישות לעזוב את מה שהוא עושה, או שהוא הופך למואזין . והיתר המלך הוא המרגל שלו . ונאמר : האוזן היא אישה של גבר או בתו או מישהו אחר, ואם הוא רואה שמשהו חסר לה, אז זה קרה . ומי שחושב שהוא שומע טוב הוא עדות להבנתו, ידיעתו, תקפותו, דתו וודאותו . ומי שרואה שהוא חירש, אז יש לו שחיתות בדתו . ומי שיראה שיש לו חצי אוזן, אשתו תמות . ומי שרואה שאוזנו מנותקת, אז אדם מרמה את אשתו או את בתו, ואם האוזן מוחזרת בתוקף כמו שהייתה, אז הם חוזרים בתשובה וענייניהם קבועים . ומי שרואה שהוא אוכל מלכלוך אוזניו, הוא יתקשר עם הצעירים . ומי שיראה שיש לו אוזן אחת, הוא ימות בקרוב . אם הוא רואה שיש לו טבעת תלויה באוזניים, אז הוא יתחתן עם בתו והיא תלד אותו בן, ונאמר : האוזן היא הדת, אז מי שרואה שהוא מילא את אוזניו עם משהו, חזונותיו מעידים על חוסר אמון, ומי שרואה אוזניים רבות, הוא נגרע מהאמת ואינו מקבל זאת . ונאמר : אם אדם רואה שיש לו אוזניים יפות וסימטריות, הוא ישמע חדשות טובות, ואם הן לא יפות, הוא ישמע חדשות רעות . ומי שיראה שיש שתי עיניים באוזניים, הוא יהיה עיוור . וזה שנאמר : מי שרואה שיש לו שיחה רבה לתפילה, זו היא מבורכת עבור אלה שרוצים להיות אדם לציית לו, כגון נשים, ילדים , ואת ממלוכים, וכפי לעשירים, זה מצביע על חדשות טובות כי מגיע אליהם אם הקריאה לתפילה יפה, אחרת זו חדשות רעות . באשר לממלוכים ולמתנגדי הנתבע, הם מצביעים על כך שהעבדות שלו נמשכת, והוא מתיר ומציית, וזה מעיד על התובע כי פסק הדין מחייב אותו ….
…באשר לאווה, אם אדם נסתר רואה שהוא עיוור, הוא מציין שהוא אדם מאמין האמיתי בעדותו . ואם אדם החזון הוא אדם לא מוסרי, הוא ישאיר מחצית מחובו, או שהוא חטא גדול, או שהוא מקבל או מחלה שמשקיפה על המוות, והוא עלול לסבול בעצמו או באחת מידיו , או בבן, או באשתו או בת זוגו, או אובדן החסד ממנו על אמירתו הקב~ה : ~ האם לא עשינו עבורו שתי עיניים, לשון ושתי שפתיים? ~ אם הלכתי עדיין חסד…
…באשר לים, זה הסמכות, והנהר הוא שליט בלעדיו. אז מי שיראה את הים או יעמוד עליו, אז יקרה לו משהו מהסולטן שהוא לא רצה. ומי שרואה שהים מחסור והפך למפרץ, אז הרשות נחלשת ומתרחקת מאותן מדינות מהן יצא הים, ומי שרואה שהוא נכנס לים בשחייה עד שהוא לא רואה, זה שלו אֲבַדוֹן. ומי שראה שהוא טבע בים או בנהר ולא מת בו, אז הוא טובע בעניין העולם הזה, ואולי הוא היה הרבה חטאים וחטאים, ומי שראה שהוא נכנס לים או נהר ופגע בו מקרקעיתו ובוץ ובוץ, ואז הוא יפגע מהם מהסולטן או זקן, ומי שרואה שהוא צוללן בים צולל על פנינים או משהו אחר, אז הוא יצא מכיוון שהוא חיפש ידע או כסף וזה פגע בו לפי כמות הפנינים לכאורה ואחרים, ומי שראה שהוא שואב מים מהים או מהנהר ומכניס אותם לקערה, ואז הוא מכה כסף משליט , ואם המים חשוכים, הוא זוכה לפחד ומי שרואה שהוא רוחץ או מכבה ממי הים או מהנהר, ואם הוא היה חולה, אלוהים רפא אותו או שהיה לו חוב שאלוהים שלט, או היה מודאג, ברוך השם הוא היה מודאג, או חשש מביטחון, או בכלא, הוא יצא ממנו לטוב, ואם הוא ראה שהוא הולך על המים בים או בנהר אז זה מציין את דתו הטובה ואת תקפות הוודאות שלו, ומי שראה גלגל מים חלש באותה מידה אדם לא צריך לטבוע בו, כי זה חיים טובים לבני אדם אם זה נפוץ או לאלה שבבעלותם את גלגל המים אדם בו, כי אלה חיים טובים לבני אדם אם זה אדם כללי או מי שבבעלותו את גלגל המים בפרט, ומי שרואה שהים קם מהאדמה, אז הוא שליט שחושש שהוא שולל או עוול לו, ומי שרואה שהוא נכנס לים או לנהר, אז הוא נכנס לשליט או שליט, ואם הוא חולה, מחלתו תחמיר ואם הוא ייצא מזה, זה מכה טוב מהסולטאן ומתרחק ממנו. ומי שרואה שהוא חתך ים או נהר לצד השני, אז הוא חותך אותם או גבעה ונשלם מזה. ומי שרואה שהוא שותה מים מתוקים מנהר או מגלגל מים, אז הוא יסבול מהעונג לחיות חיים ארוכים, ואם הם מרים או חשוכים, חייו הם בדאגה, פחד או מצוקה וזה נאמר שהוא חולה כמו שהוא שותה, ואם הוא רואה מעט מים בכלי או במקום שבו הוא כלוא, אז הוא נולד, ואם הוא רואה ששפכו עליו מים חמים מהמקום שהוא עושה לא מרגיש, אז הוא כלוא או חולה או סובל מהם או מפחד מהג'ין עד כדי חום שלו ומי שראה אם הוא נופל למים, אז הוא היה נופל למצוקה קשה או סבל, ומי שחושב שהוא נשא מים בקערה, ואם הוא עני, אז הוא קורה לכסף או לרווק שהוא נשוי או נשוי, אשתו או אומה ילדו את אשתו או את עבדתו, ואם הוא רואה שהוא נושא מים בבגד או בתוך מה שהוא מכחיש שהוא נושא בו מים הוא הבל, ומי שרואה הוא שותה מים מספל או מכוס או משהו דומה. אם הוא רווקי, הוא מתחתן, ואם הוא רואה שהוא מרוקן מים לצנצנת או למטמון או לתיק או למשהו אחר, אז הוא מתחתן אישה ומי שרואה שהוא מסיע מים לביתו, אז כל הטוב מונע אליה ומי שרואה כי מים זרמו בביתו או שעיניים פורצות בו, כי זה עיניים בוכות על אדם חולה או להיפרד מהנוסע או אחר, וכל מי שרואה את הערוץ שלו בית או פרדס פועל, אם הוא מודאג, הוא ישוחרר ואם הוא רואה את זה חסום, תורתו חסומה על ידו…
…ומי שראה שהוא היכה סלע במקל והוא נשבר, אז יצאו ממנו מים. אם הוא היה עני, הוא היה מתעשר, ואם הוא היה עשיר, הוא התעשר, ואולי זו הייתה גזירה, אפוטרופסות, ואכיפת פסק דין כי אלוהים אדירים אמר, ~ אמרנו, הכה במקל שלך את האבן ושתים עשרה עיניים התפוצצו ממנו. ~ הפסוק, ואולי זו הייתה הכנסה קלה ….
…אורן : גלגל עיניים בעל צלילים גבוהים, נימוסים רעים חסרי חן, הוא ביתם של החושך והגנבים, כמו ביתם של ינשופי ועורבי הדא האורן . והדלת העשויה מעץ אורן היא לסולטן, מבשר של יצירה רעה, לא צודק, והסוחר, חאפז, מעיק, גנב ….
…האם זה נחשב לראות מישהו שישן זמן קצר מאוד, כמו למשל אדם שישן שינה קצרה במהלך היום, או מניח את ידו על השולחן בזמן העבודה, למשל, ואז נרדם לתנומה קצרה מאוד , וחלקם עשויים אפילו להירגע ברמזורים ולעצום עיניים, ולראות ברגע זה שינה או חזון, האם החזונות הללו אמינים, והאם הם מבטאים ….. ? זו שאלה שנשאלת לעתים קרובות על ידי המתעניינים באמנות זו, ותשובתי לה היא כי חזונות במקרים כאלה הם אמינים ומביעים, והם עשויים אפילו להיות אמיתיים יותר מהחזונות הנראים בשינה ארוכה וממושכת . אז אתה מוצא מדענים שמתעניינים באמנות זו מעדיפים חזונות של כישוף, או תנומות; זוהי שנת צהריים, בניגוד לאחרים . חלקם להסיק דבריהם עם חדית של אבו Sa`id [את האמת רוב ההתגלות ידי המכשפים ], אשר סופק על ידי אחמד עם marfoo ~ו מאומתים על ידי אבן Hibban . באל-פאת קרא אבן חג'אר לפרק על ראיית הלילה, והוא אמר והסביר זאת : כלומר, חזון של אדם בלילה, האם החזונות שלו ביום שווים או שונים, והאם יש הבדלים בין הזמנים של כל אחד מהם ? הוזכר כי נסר בן יקוב אלדינורי אמר : פרשנות החזון בתחילת הלילה מאטה את פירושו, ומהמחצית השנייה היא מואצת עם חלקי הלילה המשתנים, וכי הפרשנות המהירה ביותר של את חזיונות הקסם, במיוחד כששחר שובר . בסמכותו של ג'עפר א-סאדיק : שהפרשנות המהירה ביותר של חזון הסיאסטה היא . ואם כל זה הוא העדפה לחזון היום על פני ראיית הלילה, אז אנו מוצאים שאומרים שיש שווה ביניהם, וכי אין הבדל ביניהם, ומה שבא מהסופר על זה מה שהגיע בסהיח אל-בוכרי, בסמכותו של אבן סירין שאמר : חזון היום הוא כמו חזון הלילה . אלקייראוואני אמר והסביר לה : כלומר, אין הבדל בפסיקה של הביטוי בין ראיית לילה ליום, כמו גם לחזון של נשים וגברים….