…מה עמדתך כלפי אלה השואלים אותך לגבי משמעותם של כמה סמלים בחלומות או בחלומות, כאילו מישהו שואל על משמעות : אש , למשל , או ג'ין , או פירות , או נחשים וכן הלאה? האם לדברים האלה יש משמעות ספציפית? זה קורה מאוד מהמתקשרים . התשובה שלי היא שהשאלה הזו לא תקפה, ואני לא עם מישהו שמפרש חלומות בצורה כזו. מכיוון שלא ניתן לחלק או להפריד בין חזונות ( בלוקים ) בין הסמלים שלהם, ולחזון יכול להיות סמל רע, אך יכול להיות שהוא בעל משמעות טובה בהתחשב בגורם הזמן בו נראה החזון. כמו אש, למשל, לראות את זה נעים בחורף ומדלקת בקיץ . המשמעות של סמל רע עלולה להיות מוסחת גם בגלל סמלים אחרים בעלי משמעות טובה בחזון . לפיכך אתה רואה שהשאלה בדרך זו אינה נכונה, ולסמל יחיד עשויות להיות קונוטציות רבות הנבדלות בין אדם לאדם על פי מין, עיסוק, מצב משפחתי או מקום מגורים; האם הוא גר בים או במדבר, למשל, או בערים או בכפרים .. … וכן הלאה ….
חולם על עלים ירוקים מציינים מה בחלומות
(129 פירושים ומשמעויות של חלומות על עלים ירוקים מציינים מה בחלומות)…מה לגבי לראות את השליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, האם זה אפשרי? מה זה אומר? האם זה תמיד חזון אמיתי, בין אם השליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, האם היה חזון כמתואר בביוגרפיה של הנביא, או שהוא היה שונה? באמירה או בתיאור; למשל, אם נראה צעיר, או עם זקן לבן, או לובש בגדים שהוא לא רגיל ללבוש, או שהוא נראה מזמין כמה דברים שעומדים בסתירה לשריעה המטוהרת, כמו הערצת קברים, ניתוק הרחם, או הרג, … וחוץ ממה שהוכחתי מסיפוריהם וחשבונותיהם של אלה שראו אותו … ? ראשית, אני אומר שחזון השליח, יתכן שתפילת האל ושלום עליו, הוא אפשרי, והיא אחת הדוגמאות הבולטות ביותר לחזון הצדיק. שני השייחים יצאו מהאדית של אבו הוראירה, יהי רצון שאלוהים אמר לו : שליח אלוהים, תפילת אלוהים ושלום עליו אמר : [ מי שרואה אותי בחלום ראה אותי, שטן לא מחקה אותי. . ] ובקריינות עליו : [ מי שרואה אותי בחלום יראה אותי כשהוא ער, או כאילו ראה אותי כשהוא ער, השטן לא יחקה אותי . ] ב רומן : [ מי שרואה אותי וראה תקין ]. אבל צריך זה להיות חזון פי כשנת ביוגרפיה של תיאורים, כך האימאם מוחמד אבן סירין אמר לאחר השיחה לפני, [ מן תקין לראות אותי ראתה ] , : אם הוא ראה את התמונה שלו . והאימאם הזה נהג לומר לו שהוא ראה את הנביא, יהי עליו תפילת ה 'ושלום, שאמר : תאר לי מה שראית. אם הוא תאר תכונה שהוא עשה לא יודע, הוא אמר : אתה לא רואה אותו . אמר אבן חג'אר ושרשרת השידור שלו נכונה . לכן, מי שרואה את השליח בסתירה לתיאורו, החזון אינו חזון על פניו, או חזון אמיתי, אלא חזון שזקוק לפרשנות. פרשנות זו קשורה לצופה . לכן, יש חוקרים שאמרו : מי שרואה אותו במראהו ובמצבו הוא עדות לטובת הרואה ולשלמות סמכותו ומנצח את מי שנמצא נגדו, ומי שרואה אותו במצב משתנה, מקמט את מצחו, או שיש לו שוקה או מחסור בחלק מגופו, הם עדות למצב הרע של הרואה . אך אין ספק שמי שרואה את השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, על איזו איכות שהיא תהיה, שהוא ישמח, והוא צריך לדעת שאולי יש לציין את המשמעות, או שאסור לרוע, וזה מה שהחליט האימאם אבן חג'אר, שאלוהים ירחם עליו….
…ש : מה עם סיוטים , או מה עם ג'ת'ום? כיצד הם יכולים להיפטר מהם , ומה עושים אלו הסובלים ממשהו מזה? הסיוט ויש שקוראים לזה Bama : Jathoom . זהו סוג של חלומות לנדנד קא גדל משהו יושב על החזה של החולם ואת לצמצם את עצמו . נאמר בפירושו : אותו רצון שאינו רצוי מתוך החלום בדמות יצורים שהיה מכביד על השינה החולמת והמופרעת . . . הסיוט הוא : החלום לשאת חווית חרדה ופחד , ולאחריו אחזור מפורט של חלום קשה על תוכן החלומות הללו שחווה הפרט בשנתו , וכולל איום על חייו או על תחושת הביטחון והכבוד העצמי שלו. . הסיוט גורם לאי נוחות קשה לאדם והוא בדרך כלל גובר עם לחץ פסיכולוגי או לחץ גופני . לחשים מדברים אלקה בוס בדרך כלל בתקופות שינה המלווה בתנועת עיניים מהירה יכול להתרחש בכל עת . עולה בסמוך לסוף השינה בתוספת נוכחות של פעילות במערכת העצבים האוטונומית , ולעתים נדירות מתבוננים בתנועות הגוף במהלך ההתקף . עם התעוררות מן הסיוט הופך במהירות אדם מודרך משמר יכול לתת פרטים של החלום, אם או כאשר אתה מתעורר בבוקר , עלול למצוא את זה קשה לחזור לישון . אנו אומרים : זו בעיה כאשר תדירות התרחשותם בזמן קרוב . ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…
…ומי שרואה שיש לו עץ פורה ואין לו נייר, אז הוא בעל נימוסים רעים, ואם יש לו עלים ואין לו פרי, זה הוא של נימוסים טובים, אבל חסר דת, ואם זה דת, זה הוא חסר אדיקות ….
…ומי שרואה שהקברים ירוקים, עמם נתון לרחמים ….
…ומי שרואה אדם מת לובש בגדים ירוקים, חזונותיו מעידים כי מותו היה סוג של עדות ….
…אל-ח'דר, עליו השלום, חזונו בחלום מעיד על זול אחרי המחיר הגבוה, הפוריות ושפע הברכות, והביטחון שיש בו חומרה ודיכאון . הוא ראה את הירוקים עליו השלום ויטול ומבצע את חג'ג ' ….
הדגלים האדומים מצביעים על דגנים, ואפס מציין את התרחשותה של מגיפה בצבא, וירוק מציין נסיעה טובה, הלבנים מצביעים על גשם, והשחור מעיד על בצורת . ונאמר שמי שראה דגל בעיירה הוזכר ותמיהה…
…ומי שראה את אל-כידר, עליו השלום, הצביע על הופעת הפוריות והשפע לאחר הגבריות, והביטחון לאחר הפחד, וחלקם אמרו : מי שראה כאילו חלק מהנביאים היכו אותו בעולם הזה היה בעל דת ואדם עולמי, שראה כאילו הוא עצמו הפך להיות נביא ידוע, קשיים השיגו אותו לפי דרגתו של אותו נביא באסון ופקודתו האחרונה תהיה המסמר, והוא נהיה קורא לאלוהים הכל יכול ….
…ומי שחושב שהוא בונה את מה שהוא לא צריך לבנות, אז הוא עולה לעצמו את מה שאין לו כוח איתו ….
…ומי שרואה שאדם מת נותן לו משהו לא ידוע ולא משיג את מה שהוא, אז זה בכל מקרה תועלת. כמו כן, אם האדם המת נותן משהו לא ידוע, זה לא פוגע בו ….
…חלקם אמרו שאם יראה ברגליים הפרעה או את מה שהוא מכחיש כשהוא ער, הוא יתורץ בכל מה שהוא עושה ….
…ומי שרואה שהוא עושה את מה שאסור לצום, אז הוא צמצם את דתו ….
…אם היא רואה שמשהו שונא מהנרתיק שלה יוצא מהנרתיק שלה, אז זה ילד ואין בו שום טוב, ואם הטיפוס שלו אהוב, אז הוא בן טוב ….
ומי שרואה אדם מת נשטף במשהו שאינו מותר לכבס, הרי הוא אדם מושחת, והוא מטיף למשהו שאין לו שום משמעות או תועלת, ומוחו אינו מקבל זאת ….
…מי שרואה שהוא אוהב משהו כמוהו, אין שום דבר רע בזה, ואם הוא רואה את מה שהוא שונא, הוא מתנגד לכך, וכמה מהבטאים אמרו שמי שראה שהוא מחכה למשהו, אז יהיה לו הרבה זמן תקווה, ובאשר לגעגוע, זה מעיד על ניכור, וזה עשוי להצביע על פרידה אהובה משום שחלקם אומרים ….
…ואם הוא רואה בזה משהו שמקשט או מבזה אותו, אז הוא מתייחס למה שהוזכר ….
ומי שרואה שצבע מצחו הוא דבר שהוא שונא את זרעו, אז הוא הופך לחייב, ואם צבעו ישתנה לאחר הנביטה, הוא ישלם את החוב הזה ….
…ומי שרואה מהמתים על מה הוא מתפעל, אז קורה משהו שאנשים מתפעלים ממנו ….
…ומי שרואה ניתוח או כיב במצחו, או מה שהוא מכחיש כשהוא ער, אז הוא מתוודה בתפילתו או לא השלים את ההשתטחות שלו, והוא נתקל במילים רכות ….
ומי שחושב שהוא מתנקה במשהו שאינו הכרחי, אז הוא יחפש צורה אסורה של נרתיק או פי הטבעת ….
ומי שרואה שמשהו שונא בצווארו כשהוא ער, אז לא משבחים אותו ….
ומי שרואה שמשהו נבט על ידו כשהוא ער, אז זה לא ראוי לשבח ….
…ומי שרואה שיש לו יחסי מין עם אישה מתה ידועה, אז הוא ישיג את הטוב וישיג את מה שהוא מקווה מנקודה שבה זה לא נספר, ואם המת הוא אדם ידוע, אז יתקבל טוב לכך אדם, צדקה, שכר וצדקה מן הרואה, ואם המת היה אדם לא ידוע שלא הכיר אותו, הרי הוא ניצחון וניצחון על האויבים ….
…ומי שרואה כאילו הוא מרים את מה שנופל מהקוצים הפזורים בקציר : שתילה מכירה את בעליה, אז יסבול מבעל המטע טוב מפוזר שיימשך זמן רב . אם מה שנאסף זו קבוצה איתו, אז היא פוגעת בתחמושת מרווח של אחרים ….
…אל-קירמני אמר: ~מי שראה שהוא נמצא במגדל הוא לא בטוח מפני מה שהוא מבקש, ואם הוא חולה, הוא ימות כי אלוהים אדירים אומר ' בכל מקום שאתה נמצא, המוות יעבור אותך גם אם היית במגדלים שהוקמו . ~…
ומי שרואה שמשהו לא צריך לצאת מפי הטבעת שלו, או שנכנס אליו משהו כמוהו, אין בזה טוב ….
…ומי שרואה שהוא עושה לאחד מהם את מה שלא ראוי לעשות, אין בזה טוב, ונאמר שחזון המסגד מתפרש על ידי הסולטאן או מי שתופס את מקומו, ואת חזון ה בית הספר מתפרש על ידי שופטים, חוקרים, משפטנים והמסגד, המתפרש על ידי אישה בעלת גורל גדול ….
…ומי שרואה את הניצוצות אוכלים את מה שבא לו, אז זה דיבור ורוע ומריבה או מלחמה בין עם ופוגעים בו, וחזון העשן הוא אימה גדולה ולחימה עזה ומלחמה, ואם עם העשן הזה שם היא להבה, אז זהו הריגה קשה שמשפיעה על אנשים, ואם היא ללא להבה, אז היא משולבת ללא מלחמה ופתיה בלי להרוג ….
…מה הכוונה בשינה ומה זה נכון? שינה כאמור במילון : תקופת מנוחה לגוף ולנפש, במהלכה הרצון והמודעות נעדרים באופן חלקי או מוחלט, ובמהלכה התפקודים הפיזיים נפסקים חלקית . וזה נאמר לרבים שישנים : נועם, וגם : לישון . שינה נקראת : שינה; וכך נאמר : הוא ראה כזה וחלום בחלומו, כלומר בשנתו. אמר הקב~ה [ אוי, בן, אני רואה בחלום שאני שוחט אותך, אז תראה מה אתה רואה …] ומה אני רואה בחלום : כלומר, בשינה . שינה היא אחד המאפיינים של בני האדם, ולכן הקל אלוהים עצמו בכך באומרו : [זה לא לוקח שנה וגם לא ישן ] , והסונה היא ישנוניות, ועל זה הוא אמר : אין שינה, ו השינה חזקה יותר מהסונה, והיא הגיעה בסהיח בסמכותו של אבו מוסא אל-אשרי, שאמר : שליח אלוהים קם בנו שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, והוא אמר : [ אלוהים לא ישן והוא לא צריך לישון ]. במובן זה, אלוהים אדירים אומר: [ הוא זה שגרם לך ללבוש את הלילה . והשינה נרדמה . והוא הפך את היום לנשר ] , והכוונה : שהוא גרם לשינה להפריע לתנועה; לשאר חלקי הגוף, אז הלילה עדיין בתנועה, והתנועות נחים ונחים, כך שהנשמה והגוף ישנים בנוחות ….
…מה הכוונה בביטוי : ~ אם החזון יתגשם ~ ? ביטוי זה הוזכר על ידי הנביא, יהי רצון שתפילת אלוהים ושלום עליו, והוא מתייחס לעובדה שהחזון לא יהיה סופי, מכיוון שמשמעותו אי-וודאות, ולכן לעתים קרובות הקודמים הוציאו את ביטוים לחזונות עם זה ביטוי : אם החזון שלך נכון ….
…ומי שרואה על ראשו את מה שהוא מסתיר, מוכתר בפנינה, אז זה מעיד על גאווה שלו בקרב אנשים ועל חברותו עם אנשי בנין, ואם זה מעץ, אז הוא רואה את עצמו יקר במילים כוזבות ובלתי אפשריות ….