מספר שמונה 8: הם חרדים…

מספר שלושים 30: הוא מבטיח ונותן את ימי החודש :…

מספר ארבע עשרה 14: הלילות הלבנים…

מספר שלוש 3: זה עשוי לציין מסע, נסיעה מוצלחת, ולזכות בבעליו על אמירתו, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום ( ושלוש נסיעות ), וזה עשוי להצביע על השתתפות מבורכת בעסק מסחרי מכיוון שהוא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר ( אני השלישי משני השותפים ) ועשוי להצביע על מילים מסוכנות בגלל חוסר אמון כי אלוהים אדירים אמר ( שלישי) שלוש )…

מספר שניים 2: זה עשוי להצביע על נצחון על האויב כי הקב~ה אומר (את שני השני ) והוא עשוי להצביע חד להתפלל בקהילה משום ההמעטה של הקהילה היא שנייה, וזה עשוי להעיד נישואים עם שני אומר שלו ( שתיים, שלוש ורבע )…

מספר ראיית מספרים בחלום מצביעה על כך שישנם תנאי עבודה לא יציבים שיגרמו לך חרדות ודאגות ….

…ומי שרואה שהוא הבעלים של מספר סוסים או רואה אותם איתו, אז הוא עוקב אחר מצב בו הוא שורר ועשוי להיות ראשם של אלה שאינם זכאים למדינה ….

…ומי שרואה מספר נשים מועברות למקום, הן עובדות לפני תושבי אותה מדינה ….

מספר עשר 10: זה עשוי להצביע על עשיריתו של ד'ו אל-חיג'ה, על הכבוד לשבועה ועל חוסר היכולת להקריב במהלך חג'ג ', כי אלוהים אדירים אומר : ( שלושה ימים במהלך חג'ג' ושבעה אם תחזור )…

מספר רביעי 4: עשוי להצביע על החודשים המקודשים, על הספרים שנחשפו ועל הפוליגמיה בנישואים ….

מספר עשרים וחמש – עשרים ושבע 25 – 27: שמירה על תפילה קבוצתית…

מספר ארבעים 40: הוא הבטיח פקוד והוא מילא בגלל שהקב~ה אומר ( כך זמן הלורד שלו הושלם וארבעים לילה ) או בתחילת הריון, כי הוא, שאלוהים יברך אותו ולהעניק לו שלום, אמר ( כי אחד מכם מתכנס ברחם אמו ארבעה ימים של זרע …)….

מספר שבע 7: זה עשוי להצביע על עוול על הארץ כי הוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו , אמר (.. זה מוקף בשבע ארצות ) וזה עשוי להצביע על מעשה שדורש תשובה, כי אלוהים אדירים אומר : ( … ושבעה אם תחזור )…

מספר תשע 9: זה עשוי להצביע על הריון מכיוון שזה בדרך כלל תשעה חודשים, וזה עשוי להצביע על ליווי מי שלא טוב בזה כי האל יכול אמר : ( והיו במדינה תשע דרגות שמקלקלות את האדמה …) והוא עשוי לגלות מידע חשוב ועובדות מוזרות, במיוחד אם הרואה מחפש את האמרה הקב~ה : ( והגענו למשה תשעה ניסים …)…

מספר עשרים 20: עשוי לציין ניצחון על האויב כי אלוהים אדירים אומר ( אם יש לך עשרים )…

מספר חמש עשרה 15: הלילות הלבנים…

מספר חמש 5: הוא מטיל ספק בדת, כי אלוהים אדירים אומר : ( והם אומרים חמש, השישי שבהם הוא הכלב שלהם, מסולק על ידי הבלתי נראה ). זה עשוי להצביע על חלוקה בין בני הזוג, כי אלוהים אדירים אומר ( והחמישה היא שקללת אלוהים עליו, גם אם זה משני השקרים ) וזה עשוי להצביע על עמודי התווך של האיסלאם….

…שנים עשר מספר 12: עשוי להצביע על שימור השנה מכיוון שמדובר במספר משכורות הסונה ….

…ומי שרואה שגלגל מים מנע את מימיו עד שזרמו, זה מציין שילד הגיע ….

…נהר מים בגן עדן, שהוא עדות לפרנסה ….

…ומי שרואה שהוא מבקש תום ואינו מוצא מים, העניין שהוא מבקש קשה לו, אך מקווים לו מחסדי ה 'להקל עליו ….

…ומי שרואה שהוא שתה מים טובים מהים, אז הוא ירוויח כסף בדרך אסורה, וכסף מתוק מותר ….

…ומי שיראה שהוא לקח מים מהים, היה מונע מהם לבטא זאת נגדו ….

…ומי שחושב שיש מים או חלב בבקבוק שהוא שותה ממנו, אז הוא מציין את הכסף מאותו משרת. באשר לקערה, אם היא ריקה, היא אינה ראויה לשבח, והיא עשויה להצביע על חסימה, ואם יש משהו שאוכלים ומשתמשים בה, אז היא מתפרשת על ידי נסיעה והשגת טובות ותועלת ….

…ומי שרואה שאשת מים רצה בגינה שלו, ואם הוא רווק, הוא מתחתן, ואם הוא נשוי, אשתו תישא אותו ….

…ואם הוא רואה בו מים טהורים, הרי זה חי ממי שאינו נעים, ואם הם מטונפים או מזוהמים, הרי זה מרמה ומתעתע, וזה נגרם על ידי דאגה וצער, ולגבי אל-אחביה, היא אישה שמסתירה סוד ….

…ומי שרואה שהוא שואב מגלגל מים, הוא יסבול טוב ככל שהוא מצייר ….

…אבו סעיד, המטיף, אמר: ~מי שרואה שהוא שותה מים קרים, אז זה עליו להכות בכסף מותר .~…

…ומי שרואה בית מים, זה מעיד על ריקנות בדבר אסור, ולגבי מעשי האדם בו, זה הוצג בפרקי השתן והצואה בפרק כא, ובתי המטבח מתפרשים כמבקשים להרוויח פרנסה ועוצמת הדברים, ובאשר לחוק, זה משני צדי ראש הבית ואישה נכבדה ….

באשר לבגדים העשויים ממנו, ביטויו התבטא בעבר במקומו בסעיף לבוש ובגדים. לגבי מה שמשתמשים בו במזוודות, ביטויו קדם במקומו בפרק 48 ….

באשר למה שעשוי משי, כמו דגלים, שטיפה, צינורות חזה ומכונות מלחמה, זה התבטא בפרק

…הפרי, אם הפרי נראה בחלום והוא מתוק, מעיד על פרנסה, תועלת וידע שימושי, והפירות החמצמצים לכל מי שמסכים לאכול אותו זה גם כן, ולמי שלא מסכים איתו, זה כסף אסור וגידול במחלתו, ומה שלא מסתיים בפירות מעיד על אכילתו ועל החזקתו של דת או על שכיחותן של נשים וגברים שאינם מוסלמים עבדים או טיפשים של אלה . והפרי המסולף מקיים עייפות, והפרי המאודה אינו חשוד מעט או ללא חשש, או שלא נשמר מזכת . והפרי שאין בו גבעולים או קליפה מעיד על קלות הדברים והפרנסה החוקית שאינה נגועה בשום דבר . אם הפרי נמצא בעונתו ובשלותו, הרי שזה טוב דחוף, ואם הוא לא בעונתו אז התועלת שלו לאחר זמן מה, או שהוא עדות לפרנסה . ואכילה במועד שאינו זמנה היא הקלה שהחמיצה טוב וקלות קושי, וחקירה של מה חוששים ללכת . וכל פרי משולב הוא סימן להכרות ומפגש ולהיפך . כל פרי מוזר הוא סימן לארצו . הפירות הם בעלים, ילדים, חוזי כסף, חנויות, מדע, רכוש, יצירות טובות, משפחה, קרובי משפחה, יחידים, או תרופה למחלות של מי שמחזיק בהם, והם עשויים לציין איזה משקה עשוי מהם . כמו כן המשמום מציין את מים או שומן . ומי שקוטף משהו מעץ שאינו פרי, אז הוא נשאר בעניין שאינו מותר לו, או שהוא מחפש דבר שאינו חייב עבורו . וקטיף הפרי משורשי העץ הוא עדות למריבה עם אדם מכובד, ומי שרואה שהוא קטף פירות שונים מהעצים, זה משפיע על הידע והפסיקה של גברים שיש להם עמדות בידע ויוקרה . אם היה בוחר את זה בזמן שישב, תהיה לו פרנסה בלי עבודה קשה . ומי שראה עץ פורה בחורף והוא מצא חן בעיניו, אז הוא היה אדם שנאלץ, והניח שיש לו כסף, ואם הוא יבחר ממנו משהו, הכסף שלו ילך לאותו האיש כמו הוא בחר אותו . הפירות הם עושר וכבוד, כך שמי שרואה שהוא קוצר מעץ מחובר שאינו פריו, אז הוא מציין גיס צדיק, או שותף לו שהוא טוב . וכל פרי שהיה בהרים שלא היה בבעלותו, זה ידע, פרנסה וכישרונות מאלוהים אדירים, ולאף אחד אין טובה לכך ….