אם ראה כאילו אין לו זעפרן, נולד לו בן אחות
חולם על אחות תאונות דרכים מתה
(109 פירושים ומשמעויות של חלומות על אחות תאונות דרכים מתה)בקשר לעור, מי שרואה שהוא מפיל מישהו, אז הוא לוקח את כספו ועור את בעלי החיים תמורת כסף, ומי שרואה שהוא הסביר את בשרו מבלי להפריד מחבריו, אז אומרים שהוא מדבר על זה, או חלק מכספו נפגע, ומי שרואה שהוא מופץ על ידי מסור, ואז הוא מספק בן, אח או אחות, ומי שרואה שהוא עור את העור בעדינות, ואז הוא מתיידד עם אישה ומתחתן עם אישה ומקבל טוב אותה, ואם הוא אדם לא מוסרי, הדבר מעיד על מותו
…וג'עפר אל-סאדיק אמר, ~המסור הוא ילד, אחות, אח או בן זוג, וכל מי שיראה שהוא חותך משהו במסור, הוא יזכה בצורך שלו ויחתוך עץ, הוא יזכה באויבים .~…
…באשר לפיתול, מי שרואה שהוא מסובב חבל או חוט או מסובב אותו על עצמו או על איבר מינו, הרי שמדובר במסע והפיתול עשוי להצביע על סיום העניינים, החברות והנישואין, ומי שרואה שהוא מקפיד על הקוראן והאסלאם אומרים שהם נוסעים בנסיעות, ומי שרואה שהוא מחובר לחבל משמיים, אז הוא הולך לפי הסמכות בדת. החבל נותק, הכוח הזה מוסר ממנו, והחוב לא ייעלם אם משהו יישאר בידו מהחבל, ומי שרואה חבל בכתפו, על צווארו, או על גבו, או באמצע זה, אז זו ברית שמתרחשת בצווארו. לגבי ספינינג, מי שרואה שהוא מסתובב עם ספה או שיער וכדומה למה שגברים מסתובבים כמוהו, הוא נוסע ואם הוא רואה שהוא מסובב פשתן או כותנה וכדומה, שמסתובב נשים כמוהו, אז הוא להיות ספג השפלה וחרפה, והוא עושה עבודה חוקית שלא מומלצת לגברים, ואם הוא רואה שזה שובר סיבוב, אז הוא מפר את האמונה והברית, ואם אישה רואה שהיא פגעה בפלרטט ילדה משרתת או אחות…
…האח מציין בחלום את האש לג'ינג'ים שלו . זה עשוי להצביע על מחלה של אחות או אח ….
…אחות קמכי . וסחיטת השומן אם זה משומשום, אז הוא איש מנהיגות וכסף, ואם זה מתבואה, אז הוא אדם שאוסף כסף שהוא עייף וקשה עליו ….
…אבטיח : זו מחלה, ונאמר שהוא אחות, ונאמר שהפציעה שלו היא זיהום שממנו הם לא נספרים . ונאמר כי ירוק הוא גולמי ממנו שלא הבשיל, בריאות הגוף . ומי שרואה את זה כאילו הושיט את ידו לשמים וצרך אבטיח, הוא יבקש רכוש ויקבל אותו במהירות . מסופר שאדם ראה כאילו זרק אבטיח לביתו, אז הוא סיפר על חזונו במעבר חצייה, ואמר לו : אחד ממשפחתך נפטר עם כל אבטיח . זה היה כך . והאבטיח הירוק ההודי, אדם כבד נשמה, קר בעיני אנשים . לגבי המלפפון : נאמר שהוא מעיד על הריונה של אישה שיש לה חזון, ונאמר שהוא לא מוצא חן בעיניו, כמו קטניות ועדשים . באשר לדלעת, שהיא הדלעת, העץ שלה הוא אדם מלומד או רופא שקרוב לאנשים מבורכים . אמרו שהיא אדם עני . דלעת חולה תבריא . ומי שרואה כאילו הוא אכל אותו מבושל, הוא יגלה שהוא סטה או שינן ככל שאכל ממנו, או שהוא אוסף דבר מפוזר, שרצוי מבושל בחלום : דלעת, בשר וביצים . אם היה רואה שהוא אוכל דלעת גולמית, הוא היה מסתכסך עם אדם, והוא היה נבהל מהג'ין . גוון גוון הדלעת אנאס לאחר השממה והפיוס לאחר הסכסוך . ומי שרואה כאילו בחר דלעת אבטיח, הוא יירפא ממחלה, עקב רפואה או תחנון, והסיפור המקורי של יוסף עליו השלום ….
…הלב : מלך הגוף, זה שנושא אותו והמוח שלו, וכל מי שרואה את השן נעה, כי זו המחלה של מי שהיא מיוחסת לו, ואם הוא רואה שהיא נפלה לידו או לראייה בבגד שלו, ואז הוא מרוויח ילד או אח או אחות . אם הוא יראה שהוא נשחק או למד, אז חלק מאלה יפגעו בו באסון שאף אחד לא מרוויח ממנו, והוא גם לא עצמו ….
…אם מישהו ראה שהוא הולך בנעל, ואחד מהם שלף את רגלו והלך עם נעל אחת, אז זה נפרד מאח, אחות או בן זוג בגב נסיעה או מת או מתגרש מאשתו או מוכר את שלו משרת אחרי אחד מהם או אמם ….
…נשיקה אם אתה חולם שאתה רואה ילדים מתנשקים, זה אומר מפגש משפחתי מאושר ומעשה משכנע . אם אתה חולם שאתה מקבל את אמא שלך, תצליח בפרויקטים שלך והחברים שלך יכבדו אותך ויאהבו אותך . אם אתה מקבל אח או אחות, זה אומר הרבה הנאה וטוב במלגות שלך . אם אתה מנשק את אהובתך בחושך, המשמעות היא סכנות וקשרים לא מוסריים . אם אתה מקבל את זה באור, אז זה מעיד על כוונות מכובדות שתמיד מעסיקות את דעתך לגבי נשים . אם זר מנשק אישה, המשמעות היא אובדן מוסר ואובדן שלמות . אם אתה חולם על נשיקת עבריין, זה אומר בידור מסוכן . הפינוק של הרגש הנמוך מוביל לטרגדיה בבתים יציבים . אם אתה רואה את היריב שלך מנשק את החברה שלך, אתה מסתכן באיבוד הכבוד שלה . אם אנשים נשואים חולמים שהם מתנשקים זה עם זה, פירוש הדבר שהרמוניה מוערכת בחיים הביתיים . אם אתה חולם לנשק מישהו על הצוואר, זה אומר נטיות רגשיות וחוסר שליטה עצמית . אם אתה חולם שאתה מקבל אויב, תוכל להתקדם בהרגעת חבר זועם . אם בחורה חולמת שמישהו ראה אותה מנשקת את אהובה, זה מצביע על כך שחבר כוזב טומן בחובו קנאה מלאת שנאה . אם היא תראה את המאהב שלה מנשק אחר, תקוות הנישואין שלה יתאכזבו ….
…אל-בקלי הוא אדם מלוכלך עם דאגות וצער . מלון הוא אחות . ואנשי אלבקלאני שומעים מילים רעות ושומעים גרוע ממנו ….
…חורבת הבנייה : מי שרואה בעולם הזה חורבה של חוות ובתים, ורואה את עצמו בהריסות עם צורה טובה של לבוש ומורכב, הוא נמצא באשליה . ומי שרואה את קירות הבית קרסו ממפל מים, אז זה מוות של אנשיו . אם הוא רואה חורבן במחנה שלו, אז המוות יתרחש שם . ומי שרואה שהוא מקפץ על ביתו ומשמיד אותו, הרי זה מות אשתו . ומי שרואה שביתו נפל עליו ויש אבק, אז זה חצבת, ונפילת הגג אולי הייתה אסון . ומי שרואה חורבן, הוא יחזור לבנייה אמיתית, כי זה טוב בדת בעליו וחזרתו מטעות להדרכה . ומי שרואה משהו מביתו, ארמונו או ביתו נופל לחלל הפנים, ויש לו נפקד, הוא הגיע אליו, ואם יש לו מה לפנות אליו מבת או אחות או אחרים, ואם הרוח מפיל בית, אז זה מותו של אחד בידי שליט לא צודק ….
…בסמכותו של אבו חאלדה נאמר כי אמר: באתי עם מוחמד בן סירין, ואם אדם הגיע, הוא אמר לו שראיתי שאני שותה מצינור וזה עם שני ראשים. אני שותה ממים מתוקים אחד ומהשני מים מלוחים מרים. אמר לו אבן סירין: יש לך אישה ויש לה אחות, אז אתה משתמש בה כל כך חוזר בתשובה וחוזר לאלוהים הכל יכול ….
…ג'עפר אל-סאדיק אמר כי חזון היד מתפרש על שנים עשר פנים: אח, אחות, בן זוג, ילד, בן לוויה, כוח, עושר, מדינה, כסף, ויכוח, תיעוש ועבודה, ולגבי כף היד, זה מתפרש ב שני פנים ….
…מי שרואה ששליט או שליט כרתו את שבועתו ונמצא ממנה, אז הוא נשבע באלוהים עמו בשבועת שווא, ולגבי יד שמאל אם שליט או מישהו אחר חותך אותה ושובר ממנה, אז זהו מוות של אח או אחות, או הפסקה בינו לבינם . או בינו לבין אח ז~ל שאין לו רחמים . או לנתק בן זוג או אישה ….
…סוליה : הם אכזריים, כמו נעלי בית, מי שלובש אותם נוסע או נוסע, מישהו שחולק איתו את החזון שלו, או נוסע עם כסף, ושאם הוא נכנס בהם בחלום . אבל אם הוא לובש אותו והוא קיווה לנסוע, יתכן שהוא יושלם וייתכן שהוא לא יושלם אם הוא לא ילך בו, ואם הוא מפסיק ללבוש אותו או מוריד אותו, הוא מתגורר מנסעו והגיונו דרך אותו . ואם היא כפכף מים, הרי שהיא אשה או ילדת שפחה שמרוויחה מהשיח שלה . באשר לנעלי הבית של טייף או מה שסוחרים משליכים בשווקים, זהו אינדיקציה לכסף, רכישה ופנסיה . זה עשוי להצביע על האישה גם אם הוא הלך איתה במהלך התפקיד, קנה אותה או נמסר לו . אם הוא חדש, הוא מוקדם, חופשי או עדכני, ואם הוא זקן, הוא שחוק, ואז הוא רטוב . אם נחתך החול, הפרעה שלו מופרעת, או שהתעשייה שלו עומדת במקום או מונעת ללא מכשול, גם אם אשתו כעסה עליו ובגידתה נראתה לו . ואם קרסוליה היו מנותקים והיא הייתה חולה ונספתה, או לא צייתנית, היא הייתה גרושה, אלא אם כן בחלום הוא טופל כדי לתקן את זה, או שהוא הבטיח לעשות את זה, או שהוא יישב את זה בעצמו, אז היא משוחררת לאחר גיל המעבר, והוא סוקר אותה לאחר גירושין . אם הוא רואה שלבש סנדלים שחוקים היטב והולך בתוכם בשביל המיועד, אז הוא נוסע . אם הוא לובש סנדלים ולא הולך בהם, אז הוא פוקד אישה או משרתת . כמו כן, אם ראה שהוא נתן נעל בידו ולקח אותה או להחזיק אותה או להחזיק אותה בבית או במכולה, הרי שהוא מחזיק באישה ממה שתיארה . אם הסוליה לא לבושה, זה משפיע על אישה או על משרתת, בתולה, וכמו כן אם היא לבושה ולא לבושה . אם הסוליה הייתה מעור פרה, האישה הייתה זרה במקורה . ואם זה היה מעורות סוסים, זה היה מהערבים או מהערבים הנאמנים . כמו כן אם זה היה מעורות גמלים . אם הוא ראה שהוא הולך בשני סנדלים, אחד מהם נשלף מרגלו והוא הלך עם השני, אז זה הפרידה של אח שיש לו אחות או בן זוג בגב המסע, כי כשהוא הלך בזה הוא הפך לפרשנות המסע, כאשר אחד מהם הוריד את אחיו על רקע המסע . ואם הוא לא היה אח או עמית, וראה את יחידתו אבודה או נופלת לבאר או שמישהו השתלט עליו, זה היה מקרה באשתו . אם הסוליה הופכת להיות פסולה לאחר מכן, אז אשתו חולה ואז הופכת לבריאה, או שהאישה נטשה אותו או פרשה לגמלאות, או מה שנחשף לנשים מאותו דבר, ואז חוזרת למצבה הראשון . אם הוא ראה שהסוליה נגנבת ממנו ומישהו אחר לבש אותה, אז היא ענתה לה או לא ידעה אותה, אז זה לא טוב לבעליה, כי הוא חיסל את אשתו או את עבדתה שלבשה אותה . אם הוא רואה שהסוליה נחטפה או נשרפה עד שלא נותר לו דבר או משהו כזה, זהו מות אשתו או המשרתת שלו . אם הוא רואה שהוא תיקן את סולייתו, הוא מנהל את מצבה של אשתו או מקיים איתה יחסי מין . אם מישהו אחר מדביק את זה, אין בזה טוב בנשים העירומות . אם מדובר בכפכף המיוחס לנסיעה, אזי נסיעות אלה לא הושלמו . אם הוא רואה סוליה ללא עור של נעל, משהו שדומה לה בזוי, או מיוחס בפרשנות למשהו אחר שאינו של הסוליה עם משפחה, אז האישה שלובשת אותה מיוחסת למהות של אותה היחיד, בין אם זה טוב או שחיתות . ואם זה מהסוליות המיוחסות לנסיעה, אז אני מייחס את הנסיעה למהות הנעל ההיא, בין אם היא טובה או רעה, כמתואר . ואם הוא ראה את המלכודות שלה שהוא מחזיק שחוק או נשבר . מצבו של בעליו כאשר הוא נוסע בכך, או באישה הדורכת בו הוא כמו מהות המלכודות, יופיין, כוחן ומראהו ….
…מציין בחלום את אורך חייו ללא עמיתיו לגילו . אם הוא יראה שכל שיניו נשרו, הוא יחיה חיים ארוכים . ואם הוא רואה שכל שיניו נשרו והוא כבר לא רואה אותן, אז ביתו תמות לפניו או תחלה . ומי שרואה ששיניו העליונות נפלו בידו, הרי זה כסף שהופך להיות שלו, ואם הוא נופל בחיקו, אז הוא נער זכר, ואם זה נופל על האדמה, זה מצער של מוות . ומי שיראה ששיניו התחתונות נשרו, הוא יסבול מכאבים וכאבים, אשליות וייסורים . ומי שחייב חוב אם שיניו נושרות בחלום, זה מעיד שהוא ממלא את חובו . ואם יראה שאחת משיניו נפלה, ישלם את כל חובותיו בבת אחת . ואם כל שיניו נושרות, כולם בבית ההוא וחבריו יאבדו . ומי שרואה ששיניו נושרות בזמן שהוא לוקח אותן בידו, הדבר מעיד על מותם של ילדים . ונאמר : מי שראה את שיניו נושרות הצביע על פגיעה בכמה מחבריו . אם הוא רואה שהקיפול שלו נפל, אז הוא מרוויח בן או אח או אחות . ואובדן שן בודדת אם לא טופלה ולקח אותה בידו, ואם היה בהריון, הגיע אליו בן, אחרת הוא יהיה בעד אח או קרוב משפחה שחתך אותה . ונאמר : נפילת השיניים מעידה על מכשול שמפריע לו ממה שהוא רוצה . נאמר : זו עדות לחיסול חובות . ואם היה לוקח את מה שנפל משיניו, אולי היה מדבר על טעות ומתחרט ושומר על זה בסוד . ואולי אובדן השיניים מעיד על אדוני הג'יהאדיסטים על נחיצות האין . ומי שרואה ששיניו נשרו והוא לא מסוגל לאכול, יחסר לו ….
…נדיבות וענבים : נדיבות מעידה על נשים משום שהיא כמו הגן על שתייתו ונשיאתו והנאת טעמו, במיוחד מכיוון שהסוכר הנרקוטי של הגוף מגיע ממנו, וזה כמו קהות יחסי מין עם המיץ. בו, וזה מעיד על נישואים כי זה כמו הזרע . ואולי האיש הנדיב ציין את הסוס המועיל בגלל שפע היתרונות של ענבים, שכן הוא כמו השליט, העולם והסוס בכסף, אז מי שיש לו כרם כפי שאנחנו מתארים אותו, יתחתן עם אישה אם הוא פרישות, או שהוא מסוגל לאדם נדיב, ואז הוא מסתכל על ההשלכות שלו ומה יקרה לו בזמן הנדיבות בהשתתפות ובניהול. זה היה בפרק הזמן והאישה הייתה חולה ונספתה ממחלתה, ואם היא בהריון היא הגיעה אל שפחה, ואם קיווה לשחרור, קשר או כסף משליט או לידיים. של שליט או שליט או אישה כמו אם, אחות ואישה, זה אסור והוא לא מסוגל, גם אם חוזה הנישואין שלה לא היה עליו להגיע לאשתו אליו, ואם הוא אמיד, אז הוא עני, ואם הוא מבוקש וצביעות בשוקו ובתעשייה שלו, הוא מתורץ ועומד, ואם זה בא בזמן ובקיץ, העניין נגדו וכל זה תקף . ענבים שחורים בזמנם הם מחלה ופחד, והם עשויים להיות שוטים לאלו המחזיקים בהם על פי מספר האהבה, והוא אינו מרוויח משחור צבעו עם פגיעה בחומרו . ענבים לבנים בזמנו הם המיץ והטוב של העולם, ולעיתים הוא יקבל כסף לפני הזמן לו קיווה . ומי שרואה שהוא סוחט כרם, קח את המיץ והשאיר את מה שנשאר, שזה שהמלך צריך להשתלט על מלך המיץ בכוח . כמו כן, מיץ קנים ודברים אחרים, מכיוון שמיץ ויתרונותיו גוברים על מה שאינו מה שיש בו ממה שאינו נוגע באש, למעט מה שנבדל במהותו . נאמר שמי שהרים צרור ענבים קיבל מאשתו סכום כסף, ונאמר שהכסף הוא 1,000 דראם . ונאמר שענבים שחורים הם כסף שלא נשאר, ואם הם רואים אותם נושרים מגפנם, קר מאוד ופחד . כמה מהפרשנים אמרו : ענבים שחורים אינם אוהבים, כי אלוהים אדירים אומר : ~ סוכר ואוכל טוב .~ זכריה, עליו השלום, נהג למצוא אותו עם מרי, מכיוון שהוא לא שנא ורוב המביעים שנאו אותו . נאמר שהוא היה ליד בנו של אבי כשאביו קרא לו, והוא היה בצבע לבן, אז כשהצבע התחלף, הענבים סביבו התחלפו, ומקור השחור הוא זה . ומה שהיה פרי לא נחתך בכל החלקים, ואין לו זמן ואין חומר שמקלקל אותו, זה טוב כמו תמרים וצימוקים, וכל מה שנמצא בזמנו והוצא להורג בזמן אחרים, זה טוב בתקופתו למעט מה שיש לו שם שנוא או חדשות מכוערות, ובפרט לזמנו הוא בסופו של דבר שנוא . כל מה שמקורו מעיד על התועבה הוא ברצונו ובמצוקתו, ולעיתים הוא הוכה או חולה, כמו השניים . מכיוון שאדם, עליו השלום, פחד מעלים שלו והאשים אותו בעץ שלו, והוא היה מודאג והתחרט, אז זה היה הכרחי בכל עת, וגם העץ והנייר שלו נדרשו . כל מה שצבעו היה צהוב היה מחלה, כמו חבוש, עוזרד ואבטיח, שנזקיו מחוץ לחייו, ומלבד דאגות וצער מצהיבים . אם היה חמוץ, הוכה עם השוטים כדי לאכול אותו, במיוחד אם זה היה מספר, כי פרי השוט בסוף . והעצים שהם שורש הפרי הם מקל יבש . ומה היה שם בגזירת התועלת שלו, נשא את פרשנותו לניסוחו אם זה היה חזק יותר ממשמעויותיו, כגון חבוש ירוק בזמנים אחרים עייף, וצהוב הוא מחלה . ואפרסקים ירוקים : הכאב שלהם או של אח, ומחלה צהובה . ושיזף השיניים : בזמנו הוא מונה על ידי החברה או האגף, והירוק בשונה מזמנו הוא חוסר מזל ותאונות שפוקדות אותו, וליובש שלו בכל עת יש פרח כחול, והעץ שלו הוא איש בעל מוח שלם ופנים טובים, ונאמר אדם מכובד שהוא איש של הנאה, גאווה וסולטנות ….
…Visions מבחינת ההגדרה של המונח ** ראשית : את ההגדרה של חזיונות כאשר מלומדים מוסלמים : מלומדים מוסלמים יצאו ב הגדרת החזון של לגיטימיות מיוחדת של טקסטים אלה VQ Guet בין החזון מלבד אדם רואה שלו חולמים ו- E של הטקסטים האלה, שהחלו מדענים בהגדרות שלהם שדרכו מודרני אבו קתאדה מוסכם : ( חלומות אמיתיים של אלוהים ואת החלום של השטן ) (1) לבין הדוקטרינה של השנה ב חזון כי : א סט של אמונות וחתול מוכנס אלוהים מסר בלב העבד בידי מלך או שד . או בשמותיהם אמת כלשהי . או שאנחנו מתכוונים לזה, או שזה לא בסדר . אבן אל- עראבי אמר : זה דומה במקרה של עירנות שהכילה מחשבות על לב האדם וחשב שזה E ) T על הפורמט . כלומר במערכת אחת . אחרת, הוא עשוי לבוא בתמצית שלא נאספה . והגדירה קדימה, אמרה אל-מזירי : תורתם של הסונים באמת ההתגלות . שאלוהים כל יכול יוצר אמונות בלב האדם הישן כמו שהוא בורא אותן בלב המעור, והוא, תהילה לו, עושה את מה שהוא רוצה שלא מונע ממנו לישון או להתעורר, אז אם הוא ברא אמונות אלה כאילו הוא הפך אותם למדע על דברים אחרים שהוא יוצר אותם במקרה השני, או שהוא ברא אותם . וידעתי שהם : אמונות שאלוהים יוצר בלב הרדום – כמו שהוא בורא אותם בלב הנערים, כך שאם הוא בורא אותם, זה כאילו הוא עשה להם דגל על דברים אחרים, אז הוא יוצר אותן במקרה השני, ואמונות אלה נופלות לפעמים בנוכחות המלך, ואז מה שקל נופל אחריו . ולפעמים השטן נמצא בנוכחות נפילות מעבר לכואב . (2) למעשה, המתווך בתעריף מכיר בכך שהם דומים במידה רבה כפי שנצפה מאותת להבדיל בין שני הסוגים של מה שהאדם רואה בחלומותיו . עליו אדבר בפסקה הבאה . אן Alhadit גם הבחינה Acar ידי ואמר : ( חלומות אמיתיים של אלוהים , ואת החלום של השטן ) כי אלוהים יוצר את החזון ואמונות שהופכות אותם מרוצות כדי לציין כי ללא נוכחות של השטן . והוא יוצר מה שהוא ידע על מה שפוגע בנוכחות השטן, ולכן הוא מייחס פרס לשטן על נוכחותו איתה, גם אם אין לו שום פעולה אמיתית . זהו פשר אומר ( עליו השלום ) (( התגלות של אלוהים ואת החלום של השטן )) הוא לא על השטן כדי לעשות משהו . כמה מדענים : כי השטן עשה ואת ההשפעה של עדות ישירה של hadeeth ג'אבר אללה עשוי להיות מרוצה ממנו אמר : A האיש הגיע הנביא, עליו השלום, אמר : (( ראיתי בתור אם להיט צווארי, הוא אמר : ( אחד אתה Btalb השטן לא יקרה? ) מסופר על ידי מוסלמים האימאם אחמד, ומונח זה של האימאם אחמד . ב המילה כאשר מוסלמי האימאם : הוא אמר: הוי שליח אלוהים : ראיתי בתוך חלום כמו אם הראש שלי פגע ב Vtdhrj Vachtddt על השפעתו . שליח האל העקיומי : ( לא מדבר אנשים Btalb השטן ללכת לישון ) Jabir אמר : שמעתי את הנביא עליו השלום אחרי דרשה הוא אמר : Hala עושה אחד של אתה בטבאל השטן בשנתו . (3) האימאם מוחמד ספארעני רחמי אלוהים אמר : להיות בטלב השטן שהוא רואה בחלומותיו מה מעציב אותו . זה נכנס לדאגה וכעס ומבלבל אותו בחזונו . הוא מניפולציה אמר 0 כדי בכל פעולה לא עובד זה שימושי : אבל אתה שחקן . הוא אמר בראיון, אמר istinja, PE אס עליו ( שהשטן ממלא את המושבים בבני אדם ) (4) כלומר הוא נכנס למיקומים, איסטינג'ה ועוקב אחר פגיעות ושחיתות? מכיוון שהוא מציב נטוש במקום בו אללה מגלה היכן ציווה על אסטרה בסטרה ולהימנע מחשיפה לעיני הצופים ולמוהאב את הרוח ושתן הרקטה . כל השטן הזה שיחק ודעה זו נכונה, ולכן החלום מהשטן הופך למציאות . הוא זה שמתאר אותו כמציאות, ולא כפרס . זאת מהעוינות הקבועה והמוצהרת שלו לבני אדם . מעשה השטן אם עובדת נפאטה . אין מטאפורה . סעיד קוטב, אללה ירחם עליו, הוא אמר : מעל הכל . אנו מחליטים כי הכרת טיבה או אי ידיעתה אינה קשורה להוכחת קיומה ואת אמיתותם של חלק ממנה . . . עד שהוא אמר . . . אנו תופסים את אופי החזונות הללו באופן כזה שמחסומי הזמן והמרחב הם שמונעים מהיצור האנושי הזה לראות את מה שאנחנו מכנים העבר והעתיד . או ההווה הנסתר . ושמה שאנחנו מכנים עבר או עתיד מוסתר על ידי גורם הזמן . ההווה הרחוק גם מעיב על גורם המקום . וכי התחושה של מה שיש באדם, איננו יודעים את טיבה, מתעוררת או מתחזקת, ולכן היא מתגברת על מחסום הזמן ורואה את מה שמאחוריה בצורה מעורפלת . לא מדע, אלא זכר . וכו 'את דבריו . ואז הוא אמר : ואני יכול לשקר הכל לפני שאני משקר, תאונה שארעה לי בזמן שהייתי באמריקה ומשפחתי בקהיר . וראיתי כאשר הישן ראה לי בן אחות כבחור צעיר, עם דם בעינו שמנע ממנה לראות . אז כתבתי למשפחתי ושאלתי על העין שלו . התגובה הגיעה לי שלעין שלו יש דימום פנימי ושהוא מטופל . שמים לב שהדימום הפנימי לא נראה מבחוץ . זו הייתה תצוגה מדגמית של אלה שנראו בעין בלתי מזוינת ראייה רגילה, אך הוסתרה מעיני דימום פנימי בתחתית, או שראייה אחת העלתה כי דם מהג'וב בפנים (5) ** שנית : הגדרת חזונות כאשר מדענים אינם – מוסלמים : עבור מדענים, שאינם מוסלמים, יש להם סיפורים ראויים למרבה גנאי בנושא זה, והסיבה לכך היא שהם ניסו למצוא עובדות שאינן מודעות לתודעה אליה הם פונים בהיבטים רבים אחרים . הם גם לא מאמינים או מאמינים בהתגלות או בשמיעה, ולכן דבריהם הופרעו . מי ששייך לרפואה מייחס את כל החזון לארבע התערובות שהן ליחה, מרה, דם ושחור, למשל : הם אומרים שמי שהליחה המומה עליו רואה שהוא שוחה במים, בגלל התאמת המים ל טבע הליחה, ומי שמתגבר על ידי הצהוב רואה את הלהבות, ועל כך לא מעידים ולא עושים זאת בדרך כלל. ומה שאמרו הוא סוג של חזון והחזון אינו מוגבל אליו , כי אנו יודעים שחלקו מן הנשמה , חלקו מן השטן וחלקו מן הרחום ביותר . ופילוסופים טוענים כי התמונות של מה קורה בתוך האדמה היא מובילה בעולם Kalnicoh מה לגבול עם חלק מהם Antakec בתוך הלב של השינה , וזה אפלטון של תאוריה המכונה תאוריה של אידיאל שרוב הדעת המושחתים מ שלה קודם , כי Alantqash של האיכויות של אובייקטים מה קורה בתוך הסימפטומים העליונים של העולם , והתסמינים לא מדברים על זה . יש חוקרים שאינם מוסלמים צריכים לנסות לפתור את תעלומת החלומות והגישה אליהם ניתן לשפוט את נפש האדם, את המניעים והנטיות והמגמות ואף הוחזקו . הוא פרסם את העולם של סופר בשם זיגמונד פרויד ( ניתוח של חלומות ) ב 1899 לספירה , ורואה שככל ( אגו ) על אירוע של ערנות היא זו אשר שולטת על הכוח של התנועה, פונקציה זו שיבשו במהלך השינה , ו ואז דוהה צנזורה גדולה שהוטלה על החלק ( הוא ) או התת מודע אמר : נסיגת המשלוחים הפסיכולוגיים שתפקוד השליטה או החלשתו מאפשר חופש מסוים נראה כעת . מצב חלום מיועד • לא מזיק . זה כבר בשימוש ~ פרויד ~ ניתוח של חלומות בתור אמצעי להגיע למעמקי הלא מודע Akoshvh עבור סודותיו . ~פרויד ים אן היא חלומות בתור ' דרך המלך ' ( אל התת-מודע המכיל את החוזה ואת המניעים ואת הרצונות המודחקים . ודאגו מדען ' קארן הורני ' ניתוח של חלומות . הם רואים חלומות המגבירים תובנה לגבי המצב ולחשוף כמה מגמות של המטופל כלפי העולם . זה הוא האמין ~ Aaark מ ~ שחלומות משקפים אלמנטים ואלמנטים סבירים סבירים אישיים בבית באותו הזמן . (6) זה מורגש מן המצגת קצרה זו לנק' שלהם הצפיות האלה כוללות : _ התמקדות השימוש חלומות בתור אמצעי להיכנס החולה של העולם ולגלות את סיבת מחלתו , או מצב . . הם מתמקדים רק כך – חלומות Bodgat שנקרא , אשר חושב על האיש לפני השינה שלו ואז לראות אחרי בשנתו , או להתמקד במשהו כי אין שום קשר עם חלומות , אבל זה מה שהם עושים עם מטופלים במרפאות פסיכיאטריות אחרי מה שהופך אותו להירגע המרפאת והעלים מדברים על עצמו ועל עבודתו והאישה ואלה ar מחייב אותו , והרופא כדי לפקח על הדיבור הזה , ולהיכנס דרך המטופל האישי הזה , וזה שונה לגמרי מהחזונות שהאדם רואה בחלום על ידי מלך החזון . Sayid Qutb אומר : אומר בית ספר לפסיכואנליזה על אופי החזון : Photo Photo Dreams נושמים תשוקות מגודלות בהעדר מודעות, וזה מייצג חלק מהחלומות . אבל לא כולם מיוצגים . ופרויד עצמו . על כל שליטתו הלא מדעית בתיאוריה שלו, הוא מחליט שיש חלומות נבואיים . (7) אומר מוחמד עלי קטב לתומך של סייד קוטב : לי יש אימצה ~ Ofroed ~ בניתוח יותר ומסקנות על אלראי ו אז ישב שדרכו הכללים ואת היסודות שהוא בנה את התיאוריות שלו בפסיכולוגיה , אבל • לצערי – זה היה לכיוון הסמלים והמשמעויות פיזית, או שמדובר בחיה דקדנטית, כך שהאדם אינו עושה צדק עם אנושיותו , והחזון – ללא ספק – חלקי בחיי היומיום של האדם , אך הוא במסגרת נסתר מעולם הגילוי, דו קיום בחיים ותרגול חושי , חזון שאינו חזון אלא תובנה , ותנועה שאינה עם הגפיים והאיברים, אלא רק במובן הרגשי . (8) אולי הטוב מבינינו להסביר את הסיבה לחסרון זה של הפסיכולוגים בהבנת החזונות ולתת לו את הזכות של האימאם אל- קורטובי אמר : לגרום לבלבול רתיעה בלתי חוקית ממה שהגיע נביאים מהדרך הישרה ומספיק הערות ב תגובה (9). ________________________________________ (1 ) הסכים , אל- בוכרי מסופר כפת 'אל- בארי (369 \ 12 ) קדימה אבן חג'אר . ריאד פרסם ספרייה מוסלמית מודרנית כמו בהסבר הגרעיני (17 \ 15 ) פרסם את בית הדפוס המצרי והמתקנים (2 ) מוחמד ספארייני . הסבר על שלישיות Musnad אחמד (1 /169 ) כדי להשיג זוהיר שוויש i : משרד האיסלאם 1392 e . (3 ) מסופר מ~מ כמו ההסבר הגרעיני (15 /27 ) בבית ספר ההתגלות – אופ. Cit. ) מסופר על ידי אחמד את שאר כף Almktherin 0 ב דקל ג'אבר בן עבדאללה אללה עשוי להיות מרוצה ממנו שפורסם קרן קורדובה במצרים . (4 ) מסופר על ידי אבו דוווד בספר הטהרה . נסתרו של באב בפרסום הגלוי של דאר חשב על ההישג של מוחמד מוחידין עבדול חמיד . וזה פרסים טוהר הספר Sunnahs הדלת Alarataad של שתן צואה . בית הוצאה לאור . השג את מוחמד פואד עבדול באקי ואחמד בשאר כף היד אלמטרין בכף היד ג'אבר בן עבדאללה – אופ – וראה את דבריו של האימאם ספארייני להסביר את השלישייה האימאם אחמד • אופ • (170 \ 1 (5) סייד קוטב – בה הצללים של הקוראן – פרסם דר זריחה i 1402 E (4/1972) (6 ) ראה הרחבה : ד~ר . חאמד זהראן . בריאות הנפש ופסיכותרפיה . (7) אופ סייד קוטב (4/1972) (8) מוחמד עלי קוטב – מדריך היירן בפירוש חלומות – הוצאת ספריית הקוראן – קהיר, עמ ' 5 (9) אבן חג'אר – פת אל-בארי – התייחסות קודמת ) (12/353) * צוטט מאת ד~ר פאהד אל-אוסיימי ….
…ומי שרואה שהפיל מדבר אליו, זה מתפרש בשתי דרכים, או שמלווה אדם זר או רואה משהו שנמאס לו ….
…ומי שראה שהזיכרון שלו התפשט והיה זקוף, מתמלא הצורך שביקש כי הזכר לא מתפשט רק כשצריך, ומי שרואה שהזיכרון שלו מחולק לשניים וחצי הופך לעמוד והשני רופף, אז זה מתפרש בארבע דרכים של חסימה בעניינים, ואם היו לו שני בנים, אחד מהם נפטר, ואם הוא נסע, זה מנותק. בדרך, גם אם אשתו בהריון, היא יולדת שני בנים, ואחד מהם נפטר ….
…ג'עפר אל-סאדיק אמר: הקיבה מתפרשת בשש דרכים, כמו המעי. באשר לטבור, למי שמביע זאת, זהו היחס לאדם ולאושרו ולאשתו ….
…שמשיה אם חלמתם על חופה או להיות מתחת לאחד, זה אומר שחברים מזויפים משפיעים עליכם לקראת דרכים לא רצויות להשיג רווח מובטח . אתה תעשה מה שאתה יכול כדי להגן על מי שנמצא תחת הכנף שלך . שמשיה : מה מצל החלון או כל דבר אחר מפני השמש ….
…אל-קירמני אמר: מי שראה שזכרו פסק, זה יתפרש בארבע דרכים על ידי מוות, או כריתת זכרונו מהעולם ושמו, או מות בנו, או עזיבת כספו, ו נאמר שהוא נוסע רחוק ….
…ומי שרואה שהוא נישא בחתלה, יתפרש בארבע דרכים: כסף, כלא, מחלה והלך נפש, ואם יראה שהוא עני, הוא יחיה לשפל החיים ….
…וג'עפר אל-סאדיק אל-דרג 'אמר: ~זה מתפרש בארבע דרכים: אישה, כסף אסור, פרנסה ורכישת מוראד .~…
…ומי שחושב שחלק מהדברים יצאו מהנפטר, כמו שתן, צואה, מוגלה, דם, כיח, כיח וכדומה, אז זה בשתי דרכים. שנאמר שלא פירשו אותו משום שאי אפשר להוציא ממנו, ונאמר שכל זה מתפרש ממשמעות האמור לעיל ובא על עקביו, ואולי זה מעין. מלבד זה שהמביעים רואים בחירוף נפש על המשמעות, ואחרים אמרו אחרת, וזה מתקדם שאם הוא רואה משהו שלא יכול לקרות לנפטר ממנו, זה בא לידי ביטוי באנלוגיה, רעילות, תוצאה וכו ' ….
…וג'עפר אל-סאדיק אמר כי המסכה מתפרשת בארבע דרכים: כי גבר הוא אישה, כי אישה היא בעל, משרתת, משרתת, ותועלת מצד הנשים. זו שערוריה, ואם היא רואה שהיא חיפשה ללא הינומה, זה מעיד על הריגת בעלה או מישהו מבני משפחתה היקר לה, ואולי בעלה נפגע מאישה אסורה ….
…ומי שרואה ספר לבן שאין בו שום כתיבה שהתקבל מהנעדר, אז זה לא מחמוד, ונאמר שהספר הלבן נראה בלי לכתוב, הוא מתפרש בשתי דרכים, מבקש צורך או לא ממלא את זה ….
…באשר לסוגי הספרים, הם ספוראדיים, ולכן הספרים שהורדו מציעים את הביטוי שלהם במקומם, כמו גם את הכרכים. באשר למה שאנו מזכירים כאן, הם ספרים בפרט, והם גם על סוגים נפרדים, שכל אחד מהם מגיע בנפרד . באשר לבריתות ולמסורות, הם מתפרשים על פי היבטים, ומי שראה ברית או מסורת והיה ממשפחת המלך הוא השיג או היה כשיר לתפקיד אליו הגיע, ואם הוא נמצא בתפקיד, אז זה מתפרש. בשתי דרכים אם הוא אדם אמין, הרי שהוא גידול וגובה עבורו, ואם הוא מאנשי אי מוסריות, יתפרש על ידי הסרתו ….
…הוא האמין כי הסוס הערבי הוא לפרש בשתי דרכים ואם אנשים צדיקים Bmkhafatth עצם אלא מן האנשים של שחיתות Bmtauath ואמרו אל הסוס של חזון רכסי ברכה ועובר טובים לומר זה ) תפילות ושלום : הטוב ובריכה מסוקסת בפינות סוסים ליום התחייה ….
…ביחס לראיית החברים, מי שרואה ראש כרות ויש לו עמדה וקוץ, הרי שזה גידול בהדרתו, ואם זה אחר מזה, הוא מקבל כסף וגאווה ופניו, וכל מי שרואה שראשו הוא ממנו מבלי להכות בצווארו או משהו כזה, אז הוא עוזב את הבוס שלו, את הוריו או את מוריו, ומי שרואה שהצוואר שלו הוכה ואם ראשו ממנו, אם הוא עשיר , מחסור בכספו, או עני, הוא עצלן, או עבד שהוא משוחרר או חוב, אלוהים הסדיר את חובו או מודאג, אז אלוהים ייפטר מדאגתו, ואם הוא חולה ומחלתו שם אין תרופה בשבילו המעידה על מותו ומי שרואה כי צווארו הוכה במלואו והמכה מכאיבה אז זה מצביע על ביצוע חטאים. זה יכול להיות יקר גדול וזה יכול להיות פרס וראשו של אדם עשוי להצביע על הונו. אם הוא רואה שראשו מוסר ממנו, אז הונו שבמסגרתו יורחק ממנו קומתו והוא עשוי לגלח את ראשו או לחלק את מכסה המנוע או את הטורבן שלו במלחמה או להרוס את חדרו או את גג ביתו ואם הוא עבד שמכר לו את אדונו וראה שראשו בידו בזמן שהוא מסתכל עליו, כי זה מדד להונו ולפרנסתו, ומי שרואה שהוא הלך עם הראש, אז הוא חולה וכספו עלול להיעלם ומי שרואה שראשו מוחזר לגופו הוא בשלוש דרכים החזרת כספים אבודים או חזרה לבוס שלו או ברכת מות קדושים ומי שחושב שהוא מדבר לראש יהיה טוב A הרבה מעשרה דירהם לעשרים אלף ומי שרואה את ראשיהם של אנשים מנותקים מציין כי טוב וברכת מות קדושים…