אחות אם חלמת שיהיה לך אחות בביתך, זה מנבא מחלה או ביקור לא מוצלח אצל חברים . אם אתה רואה אחות שעוזבת את ביתך, זה מנבא בריאות טובה לבני המשפחה . אם ילדה חולמת שהיא אחות, היא תזכה לכבוד ולהערכה של אנשים בגלל הכחשה עצמית והקרבה . אם היא חולמת שהיא אחות שמתרחקת מאדם חולה, זה מנבא שהיא תיכנע לפיתויים שיובלו לדרך הרוע ….

…צומת דרכים אם חלמתם על פרשת דרכים, המשמעות היא שתפספסו הזדמנות להגשים את רצונותיכם . אם לא תחליט באיזו דרך ללכת, זה יכול לאפשר לעניינים טריוויאליים להוביל אותך לאבדון . יהיה לך מזל אם תיצמד לשיטה מסוימת . אחרי החלום הזה, יתכן שתצטרך להחליט על שאלה חשובה שקשורה לעבודה או לאהבה ….

…נדיר שגבר הגיע לאבן סירין ואמר שראיתי כאילו אני שותה מכמה שיש להם שני ראשים מלוחים וראש מתוק. הוא אמר לך אישה ויש לה אחות ואתה מחפש את אחותה מטעמה. ירא אלוהים כל יכול הוא אמר שאתה צודק ואני מעיד שאני חוזר בתשובה לאלוהים הכל יכול ….

…לראות אחות למחצה בחלום מעיד על כך שדאגה וחרדה יישארו איתך ….

…מי שרואה שהוא מתחתן עם אישה מתה ונכנס איתה, אז הוא מנצל חומר שנפטר שהוא שולל, והוא בעניינים כמו היופי של אותה אישה, ואם הוא לא נכנס אליה או שולל אותה , אז הניצחון שלו בעניין הזה הוא בלי מה שהיה נכנס איתו ….

…אם הוא רואה כאילו אישה מתה בחיים, והוא יתחתן איתה והיכה אותו ממימיה, אז הוא יזכה בצורך שלו, יבזבז עליה כסף בחביבות נפשו, ויקבל מנדט מחודש ועסק רווחי ….

…ומי שיראה שציפור מתה, אז הוא יינצל ….

…אם ראה כאילו התחתן עם אישה מתה, והוא ראה שהיא בחיים, נכנס איתה ולא נגע בה, אך הוא פנה לביתה והתיישב, חזונותיו הצביעו על מותו, כמו גם על חזון האישה, ממשיכה במהלך החזון של הגבר בכל זה ….

…אם הוא מתחתן עם אישה מתה, והוא רואה שהיא חיה, והופך אותה לביתו, אז הוא עושה מעשה שהוא מתחרט עליו, ואם הוא מתקיים איתה ומכתים אותה במים . הוא מתחרט על מלאכת איבוד האשליה, ומשבח את תוצאתו, וישיג טוב ככל שסבל ממימיו בסוף העניין ….

…ואם ראה שציפור מתה בידו בלי להרוג אותה או לשחוט אותה, היו מכים אותו ….

…ומי שראה שיש לו יחסי מין עם אשתו והיא מתה, אין בו טוב ….

…ומי שרואה שהוא מקיים יחסי אישה עם אישה מתה לא ידועה, זה יהיה רצוי ….

…ומי שרואה שיש לו יחסי מין עם אישה מתה ידועה, אז הוא ישיג את הטוב וישיג את מה שהוא מקווה מנקודה שבה זה לא נספר, ואם המת הוא אדם ידוע, אז יתקבל טוב לכך אדם, צדקה, שכר וצדקה מן הרואה, ואם המת היה אדם לא ידוע שלא הכיר אותו, הרי הוא ניצחון וניצחון על האויבים ….

…ומי שיראה שהוא מקיים יחסי אישה מתה עם מהראם, אז יהיה לו צער ומצוקה ….

…הוא מתחתן עם אישה מתה, כי הוא חי עבורו עניין מת ומשתלט עליו, או שהוא מכה בסמכות ממקום שהוא לא מקווה לו ….

…אם הוא ראה או הרגיש אותו שהוא מתחתן עם אמו או אחותו או הרחם : הוא לא רק מחרים את רחמי הנפילה בימין, הוא מגיע לרחמים וביקורת ….

אם אישה רואה שגבר מת התחתן איתה ומכניס אותה לביתה או איתה, זוהי ירידה בכספה, שינוי במצבה והפרדה בין ענייניה . אם הנפטר נכנס אליו לבית המתים, הרי שזה לא ידוע מכיוון שהוא מת . אם הבית מוכר למתים, הוא מתואר כירידה בכספו ….

ומי שרואה שאשתו נפטרה, הוא יפרש את מות אשתו .)…

ומי שרואה שאדם מת גרם לרוח, הוא יזכור את המכוער ….

ומי שיראה שהוא נצלב מת, יוחס לו בעולם הזה משחיתות בדת ….

ומי שרואה שאשתו נפטרה, אז הוא יתעשר וייהנה מפיתרון ….

כרכרת מתים אם חלמתם על כרכרת מתים, משמעות הדבר היא יחסים לא נעימים בבית ואי המשך עבודה בצורה מספקת . מרכבת המתים מנבאת גם את מותו של אדם קרוב אליך, או מחלה וצער . אם כרכרת המתים תחצה את דרכך, היא תפגוש אויב אכזרי שתתגבר עליו ….

אם הוא יראה כאילו המת מתרצה או מלמד אותו ידע, אז הוא יכה טוב בדתו באותה מידה ….

אם ראה כאילו הוא מדבר עם המתים, הוא חי תקופה ארוכה, וחזון זה מעיד כי בעליו מפייס עם לאחר הוויכוח.

ומי שרואה שמת בהמה אין בו טוב, ואם יש לו משהו אחר, זה קל יותר ….

ומי שרואה אדם מת גונח ומצבו אינו אחיד, אז הוא מציין את מעשיו הרעים ומתגמל אותו על מעשיו המכוערים ….

ומי שרואה שהוא מקבל מת ברצון, אז הוא ינפיק מהמחפש טוב, צדקה ותפילה לגבי המתים ….

באשר לשודד, הוא איש רשע המסתכסך עם אנשים, ומי שחושב שהשודד לקח את כספו ובזז את חפציו, הוא ממשיך אדם שעוזר לו ושונא אותו, ומקבל ממנו יתרונות גדולים ממנו כמו הוא לקח ממנו ….

…הדרכים הרציניות : הדרך היא הדרך הישר, והדרך היא דת ושלמות . מי שעובר דרכו נמצא בדרך הישר, בשיטת הדת ובחוקי האיסלאם, ומקפיד על חוליית האמת האמינה ביותר . אם איבד את דרכו, הוא מבולבל לגבי עצמו ודתו . ואם הוא רואה שהוא הולך שטוח על הכביש, אז הוא בצד ימין . אם הוא בעלים עולמי, אז הוא מונחה לעסק רווחי . באשר לדרך המתעתעת, זוהי אשליה למי שהלך . אם הונחה והכה, חזר לאמת . והדרך הנסתרת היא הבל וכפירה . באשר לדרך הפונה בהתנהגות, היא בכתות ובמעשים . אבו מוסא אל-אשרי, אלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : ראיתי כאילו לקחתי סוסים רבים, והם נעלמו עד שנשארה שדרה אחת, והלכתי בה עד שגמרתי על הר, והנה, שליח האל, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום עליו, מצידו אבו בכר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמרתי : אנחנו שייכים לאלוהים ואנחנו חוזרים אליו. ….

…לגבי יחסי מין, מי שרואה שיש לו יחסי מין עם אשתו על פי הרגלה, אז הוא מחבר אותה עם צדקנות וטובות, ואם יחסיו איתה היו בקטע האחורי, אז הוא מבקש סדר הכרוך בכפירה , וזה לא קורה לו בדרישתו כתוצאה מכך. הוא מקיים יחסי מין עם אחת מהמהרמות שלו, ואז הוא מעט אהבה למי שמתחייב איתה, ואם היא מתה, אז זה מעיד שהם סובלים וצער. נאמר שלראות שזה טוב למי שעושה וההשפעה וזה עשוי להצביע על חג'ג '. ומי שראה שיש לו יחסי מין עם אשתו והיא מתה, אין בו טוב. הוא ראה שהחליף ומי שתופס את מקום הנישואין שלו קיבל עליו אפוטרופסות, ומי שרואה שהוא רכב על בתולה, אז הוא הבעלים של עוזרת או מתחתן עם אישה טובה באותה שנה, ומי שרואה שהוא מתחתן אישה מתה מחברת אותו לתחנון, ומי שרואה שהוא מתחתן עם אישה שפחה והיא מתה, אז פג חייו ומי שרואה שהוא מתחתן עם משהו של בעל חיים הוא מפברק טובה לאלה שלא מאמינים לו מי שרואה שהוא מתחתן עם אחד מהוריו בלי שפיכה, אז הוא התפלל איתם, ואם הוא נפלט, הוא קטע את רחמיו. ואם במקור הוא היה מאנשי הטוב ב 'עם ידע וברכה, והנישואין מצביעים על מימוש הכוונה בדת או בעולם, ומי שרואה שהיריב שלו נשוי לו, הוא יזכה אותו, ומי רואה שהוא מתחתן עם הסולטאן או מי שתופס את מקומו, אז הכסף שלו נעלם, ואם הוא יעשה את זה איתו, יהיה לו טוב מאוד. ונאמר שנישואים מאחור מעידים על הבקשה לעניין קשה ומי שחושב שיש לו יחסי מין עם אשת שכנו, אין בזה טוב…

…באשר למוות, מי שרואה שהוא מת ואנשים בוכים עליו, או שטפו אותו ועטפו אותו, נשא אותו על הארון או טמן אותו בקבר, כל זה מעיד על השחיתות של דתו, וזה קיוויתי שלנפטר זה יש את הזכות לדתו אלא אם כן הוא נקבר. אם הוא נקבר, אלוהים נפגש מלבד תשובה אלא אם כן הוא ראה שהוא חי ועזב את הקבר לאחר הקבורה, הוא חוזר בתשובה ומי שרואה שנאמר לו שמעולם לא מתת, אז הוא ימות קדוש מעונה, ומי שרואה את זה הוא מת ומה שגופת המת חייבת, ומי שרואה שהוא מת ומה שיש עליו הוא גופת המת, ואף אחד לא בוכה עליו, לא נשטף ולא היה אפוף, הוא נוסע. הוא ראה שהוא יצא מארץ עקרה לארץ פורייה, ואז היה עובר מכפירה לסונה, ואם היה רואה שהוא יוצא מארץ פורייה לארץ עקרה אז הוא היה עובר מסונה לכפירה ומי שיהיה ראה שהוא שופך את ידיו מהעפר אז הוא יהיה עני, ואם הוא היה חולה הוא מת ומי שראה שהוא מת בקברים במשך זמן רב, הוא נוסע רחוק ומלווה את הבורים ואנשי המוסר. , וכל מי שרואה שהוא מת ואז חי, הוא נוסע רחוק ואז חוזר, ומי שרואה שהוא מת ונשא על צווארם ​​של אנשים, ואז הוא מכה בשליט ומבצע את פקודתו אבל מקלקל את דתו והוא קיווה לטוב מאוחר יותר אלא אם כן הוא נקבר ומי שרואה שהוא מת הוא לא ראה קבר, תכריכים, לוויה או בכי, כי זה נחמה לחזון הראייה שנמצא בו ומי שרואה שהוא עטוף כמו שהמת מת עטוף, אז זה המוות שלו, ומי שרואה שהפרנסה מתה ות כאשר חי, ואז הוא מתפטר, אנו מחפשים מפלט אצל אלוהים מכך. ומי שרואה שהאימאם מת, שחיתות מתרחשת בדת הרואה, וחלקם אמרו שמי שראה שהאימאם מת, אז אותה מדינה חוזרת לשחיתות וסובבת עם מה שהוא הורס ומי שרואה את אחד מהוריו מת, אז עולמו נעלם ומצבו מקולקל, ואם הוא אחד מתלמידי הנ~ל, עבודתו תושעה, ואם יראה שאחיו נפטר, אם הוא חולה, הרי זה מותו או מותו של אחד ההיבטים שלו. באחת מעיניו ובאחת מידיו, ומי שרואה שאשתו נפטרה, היא הורסת את הענף שלו, ונאמר שהוא יתעשר וייהנה מכסף מהפתרון, ומי שראה שבנו מת, הוא יינצל מאויבו, ומי שראה כי בתו מתה, אז הוא נואש משמחה. אבן סירין אמר כי מותו של הילד הוא ביטחון מפני אויב והירושה ומות הילדה היא חזרה מהתקווה בו היא שמחה, מות הילד ומות האב, מבלבל את העניינים בגלל פרנסתו ו מות האם. חוסר הגישה למטרות והשגתם ועצב ומי שרואה את אחד מקרובי משפחתו נפטר, זו ירידה ביכולתו, מוות האישה הוא גן עדן ומות האישה ההרה טוב מאוד ו טוב בשבילה. מהמקום שהוא לא מקווה לזה, ומי שרואה שאישה בהריון נפטרה, היא תלד בן זכר הוא היה מרוצה ממנו ואולי המוות הצביע על גירושין, ומי שראה שידוע נפטר בזמן שהוא התאבל עליו, ואז התרחש מזל לשניהם, ומי שראה שהוא מת בקרב עם, הוא היה מסתבך במעשיהם ונאמר שהוא ימות ככפירה או שהוא נסע לטיול, הוא לא ישוב ממנו ומי שראה שהוא נושא אדם מת היה מכה בכסף אסור ומי שרואה שהוא גרר את הנפטר על הקרקע, אז הוא מקבל חטא, ומי שרואה שהוא העביר את המתים לקברים, אז הוא עושה את הזכות, ואם הוא לקח את זה לשוק הוא ענה על הצורך שלו והסחר שלו הושקע, ומי שרואה שמדען מת, הוא מציין את פסול הידע והשריעה במקום ההוא, ומי שרואה שמישהו מה אנשים של חדשנות הוא מת, ואז הוא בק בהשמטת עריצות רבה יותר ומי שרואה כי אומן מת, זה מעיד על דיכאון של עבודתו, ומי שרואה שמשרתו, משרתו או משרתו נפטרו, אז הוא חסר את תפארתו, אלא אם כן יש לו מישהו אחר, ואז הוא עוצר כמה דברים, ומי שרואה שחברו נפטר, או שהרואה מת או מאבד את חברו, ומי שרואה שהחיה שלו מתה אין בו טוב, ואם יש לו דברים אחרים, הוא קל יותר, ומי שרואה שמשהו מן החיה מת בזמן שכיבה, ואם יש לו כלב או טופר, זה מעיד על ניצחון האויבים, במיוחד אם סוגו מזיק והציפורן מעידה יותר ואולי על בטיחות וביטחון, חלקם אמרו שאם הם ראו שקשיש לא ידוע מת, זה מצביע על כך שסבו לא מייצר ממנו שום דבר שהוא התכוון אליו, הוא מצא בו, ומי שרואה שאישה לא ידועה מתה, שלו העולם מופרע…

…באשר לשיניים בפרשנות, אנשי הבית והקרבה, כמו הגבוהים יותר, הגברים והתחתונים, הנשים, הניב הוא אדון אנשי ביתו או מי שמתאים לו, והעליון העליון נאמר על פאנג שהוא ילד שתופס את מקומו של אביו והשמאלי נמצא מתחתיו. הוא ראה משהו של יופי ויופי או נגדם, אז הוא רואה שבמי שייחס לו את השן, ומי שראה שהוא גדל עם צד דומה לזה, אז הוא מרוויח ממי שמייחסים לו אותו מן הנזכר או מי שתופס את מקומו, ומי שרואה את שיניו, אז הוא פגם של ביתו ואולי זה מעיד על עלייה של אל-חסן ושיניך נוגעות עדות לוויכוח בין אנשי ביתו, ו אי התאמת השיניים מעידה על כך שהוא הוציא כסף בכחישת הדאגות ולובן השיניים, אורכן ומשלמותם, עלייה בכוח פניו, ומי שרואה שהוא מגדל שן בזמן שהוא סובל מכאבים הוא חרפה או צרה ומי שרואה שמישהו מושך את שיניו מעיד שהוא חותך את רחם או שהוא מוציא את כספו על שנאתו, ומי שרואה ששן נופלת על האדמה ופוגשת אותו מעיד על כך שנולד לו ילד. אם הוא לא מצא אותו, זה מצביע על מותו של אחד מקרובי משפחתו, ואם הוא רואה ששיניו פחתו, אז זה לא מחמוד. חלקם אמרו שקטנות השיניים מעידה על טוב והזקנות שלהם מעידה על הבשורה. פגם בקישור זה בערנות, זה בשלושה היבטים: הם, עצב, פשיטת רגל, מוות של קרבה או חולשה של אנרגיה, ומי שרואה שכל השיניים שלו נפלו ונעלמו, אז הוא בחמש דרכים המוות מכל קרוביו ואורך חייו וכספו ופרנסתו ודתו והוא עלול למות ואם הם נופלים בחיקו או בידו, או במה שנשמר במקרה עשר דרכים להשיג כסף, שיש הרבה של צאצאים, לפגוש את קרוביו במקום, להרוס את ביתו, לשלם חובות, לעבור כסף בריבית, לעבור עשרים ושמונה שנות חיים והתגורר תקופה של שלושים ושתיים וקנס של שלושים דרהם לשלושים אלף תלוי המקום והכסף שעושים על חשבון ומי שחושב שהוא מנקה את השיניים בפרק הזמן הזה, זה לא מחמוד ומי שרואה שאין שיניים בפה ואז נבטו חדשים, ואז בשלוש דרכים הדברים משתנים וחיים ארוכים והנהלתו i לאינטרסים של עצמו וחלקם אמרו שמי שראה שאין בפיו אלא שן, אז זה מצביע על שנה, ואם הוא רואה יותר מזה של פחות מעשר, אז ביטוי אחד של זו שנה. שן במקום שאין צורך לגדל אותו, זה מעיד על דבר שאינו ראוי לשבח, ומי שחושב שהוא בלע את שיניו או את חלקן, הוא אוכל את מה שאסור לו בכסף….