…ומי שרואה גנבים שניתקו לו את הדרך והלכו אליו בכסף או בחפצים רבים או מעטים, אז יסבול באדם היקר לו כמו שהגנבים הלכו, ואם שום דבר לא הולך אליו ו הוא מנצח עם גנבים, ואז הוא מתפרש על ידי חולשתו של אדם איתו ואז הוא ניצל, ואם הוא לא מרוויח אותם, אותו אורח מפקח על המוות ….

…אהבה אם אתה חולם שאתה אוהב משהו, זה מעיד על שכנוע הסביבה הנוכחית שלך . אם אתה חולם שאהבת הזולת ממלאת אותך בשורות משמחות, אז דברים מוצלחים יעניקו לך ביטחון וישחררו אותך מדאגות החיים המודאגות . אם אתה חולם שהאהבה שלך הסתיימה בכישלון או שהיא רק מצידך, אז תהיה מוצף בשאלה סותרת שעולה בדמיונך וגורמת לך לתהות האם עדיף לשנות את אורח חייך או להתחתן ולסמוך מזל לגבי התקדמות מצבך בעתיד . אם בעל או אישה חולמים שבן זוגו אוהב אותו, זה מנבא על אושר מוחץ בבית, והילדים הבהירים יתרמו להוספת אושר לאווירת הבית . אם אתה חולם על אהבת ההורים, אז זה מנבא שלמות באופי והתקדמות מתמשכת לקראת מזל וקידום . אהבת בעלי חיים מעידה על אמונה במה שיש להם, גם אם אינך מאמין בכך . והמזל יכתיר אותך לזמן מה . דיו אם אתה רואה דיו שמכתים בגדים של מישהו, כמה ניצוצות לא אחידים קטנים יפגעו בך בגלל קנאה . אם בחורה רואה דיו, תחרות תכתים את המוניטין שלה . אם חלמת שיהיה לך דיו על האצבעות, אז תקנא ותבקש לפגוע במישהו אלא אם כן תתקן זאת . אם מדובר בדיו אדום, תהיו בבעיה קשה . אם אתה חולם שאתה מכין דיו, אז אתה תהיה שקוע ביצירה דקדנטית שלא שרה מרעב, ואתה תרד לעבר חברים רעים . אם אתה רואה בקבוקי דיו בחלומות שלך, זה מעיד על אויבים ופרויקטים כושלים ….

…אגם אם ילדה חולמת שהיא לבדה באגם בוצי ומשתולל, זה מנבא שתהפוכות רבות מתקרבות אליה, והיא תצטער על רשלנותה הקודמת ותתעלם מתורת המידות . אם המים חלחלו אל תוך הסירה והצליחו, במאבק מר, להגיע לעוגן של הסירה בשלום, אז זה מעיד על כך שהיא תהיה בהשפעת ייסוד שגוי, אך בסופו של דבר היא תתגבר על ההסתה הזו ותעלה לשורות הכבוד. והבחנה . זה עשוי להעיד על מחלתו של מישהו קרוב לה . אם תראה זוג צעיר במצב כמו שלה שמצליח להציל את עצמם, היא תגלה שחבר ביצע סתומים אך יצליח להחזיר לעצמו את מקומו בבית הטיפול שלה . אם אתה חולם שאתה מפליג מעל אגם צלול וחלק עם חברים שמחים והומוגניים, תרגיש מאושר מאוד והעושר ימלא את הדרישות שלך . אגם בוצי המוקף סלעים עקרים ועצים חשופים מסמל השלכות עצובות על עבודה ורגש . האגם הבוצי המוקף בעצים ירוקים מנבא כי ההתנהגות האתית הטמונה באופייך תחסן את עצמה כנגד רצונות רגשיים וכשהוא יתגבר היא תכוון את האנרגיה שלך למהלך בטוח ורווחי . אם האגם צלול ומוקף בשממה, בידור רגשי אתי יקלקל לכם את אורח החיים הרווחי . אם אתה רואה את השתקפות התצלום שלך באגם צלול, זה מעיד על שמחות קרבות וחברים נלהבים רבים . אם תצפו בהשתקפות העצים הדחוסים בעלים באגם, תוכלו ליהנות עד כדי שובע מבקשות האהבה לרגש ואושר . אם אתה רואה יצורים מוזרים ובוציים הנשפכים מהאגם ומאיימים עליך, אז זה מעיד על כישלון ובריאות לקויה בגלל בזבוז זמן, אנרגיה ובריאות בהנאות אסורות . תוכלו לסחוט את טיפת האושר האחרונה ולשתות עמוק מסירופ החרטה המר ….

…מסופר כי אדם ראה בחלומו כאילו הוא לבוש בקודש, ולכן שאל עובר אורח ואמר : ילד נולד, ילד הופך לאימאם שיעקוב אחריו ….

…עיר אם אתה חולם שאתה בעיר מוזרה, פירוש הדבר שתתמודד עם אירועים עצובים כאשר תשנה את ביתך ואת אורח חייך ….

…שיער אפור בחלום נחשב לנוער, וסימן לאריכות ימים, חולשה ועוני . ומי שרואה בזקנו שיער אפור שלא היה לבן לחלוטין, הוא בעל הכוח והכבוד הטובים ביותר . ומבחור צעיר שיש לו אישה בהריון, יבוא בן זכר . אם אישה רואה שיער אפור על ראשה, אז בעלה מחליף אותה לנערה או אישה . ונאמר : שיער אפור הוא הגעתו של נעדר או אורח . והאפירה של שיער גוף לעשירים מעידה על אובדן כסף, ולעניים יש חוב שהם לא יכולים לשלם . האפרור של האישה האלמונית הוא עדות לכך שהשתל התייבש, הצבא אפור והחולה הפך לאפור במותו . ושערות אפורות מחשש לביטחון משליט או מלך . ונאמר : האפירה של אישה היא מילים מכוערות שהיא שומעת מקרובי משפחתו של בעלה, וזה עשוי להצביע על גירושין . ומי שרואה את זקנו מאפיר איבד את חובו או את כספו . ואבן סירין, אלוהים אדירים ירחם עליו, נהג לשנוא שיער אפור למי שלא הזדקן, והוא אמר : אפרור הוא ירידה בכסף, במיוחד אם השיער ארוך . ואם הוא רואה שקטף את שיערו האפור משיערו, הרי שהוא מפר את הסונה ואינו מכבד את הזקנים . אולי אפור הזקן מעיד על ריחוק וניכור ….

…נדיר, שמתאים לזה שמספר כמה סודות לפיו השייח 'סעד אדין אורח עיוור חאלב הגיע אליו, אמר שאדם שראיתי כאילו אני חאיס באש רק מעל רגלי, אמר לאדן ממני לאובארבה אותך כאשר DNA ) זה הצביע על כמה מהאנשים שעושים אותו ומחזיק אותו כשהוא תופס אותו מוכפל באנשים שאמרו, מה זה היה מה שהוא עשה, והוא אמר, הוא ראה חזון שממנו נראה שהוא גנב שגונב את החפצים מסגדים ומסגדים, אז הם לקחו את זה למושל. מי שגנב לו נעל, שיבקש זאת. המספר סיפר על מי ששמע שהוא הודה בנעליים רבות ….

…גזע עץ החזון שלך של גזעי עצים בחלום מצביע על כך שהחיים יצמצמו אותך ותשנה את אורח חייך הרגיל . אם אתה רואה שדות שכולם גזעי עצים, פירוש הדבר שאינך מסוגל להתגונן מפני סכנות ומצוקות . אם אתה חופר ומסיר את הגבעולים הללו מהאדמה, פירוש הדבר שתשתחרר מאווירת העוני אם תוריד את בגד התשוקה והגאווה ותעמוד בפני דרישות החיים בנחישות להתמודד עם הבעיות שאתה נתקל בהם ….

אדם אמר לעובר אורח, ~ראיתי בחלום שמכרתי אורז בר לשעורה~, והוא אמר, ~החלפת את הקוראן בשירה.~

…המעבר : מציין את השליט, המשפטן, הרופא וכל מי שמתאבל ושמח על אדם, ועשוי להתייחס למסגד ולקורא הקוראן, כי הוא מיסיונר ואזהרה . אולי זה ציין את המשקל ואת כל מי שמתייחס לסולם ולמשקולות כבעל התקן והבנקאי, ואולי זה ציין את מי שבחן את השליט, כשהוא מחפש את בושת העם, ואולי הוא ציין את הקצר יותר , מכונת הכביסה, תחושת ההרגשה וכל מי שמבדר את דאגות האנשים על הידיים שלו, ואולי הוא ציין את הקורא של מכתבים ומתעד מלכים שמגיעים מארצות, כי זה מבטא את החזון שמועבר מהחלום, אז זה מודיע בא אליו. מי שיחזור לישון בעובר, אם הוא יצטרף לרשות השיפוטית, הוא ישיג את זה, ואם הוא תלמיד ידע והקוראן הוא ישנן אותו בעל פה, ואם הוא נושא לכתיבה, הוא משיג את זה, אם הוא סטודנט למדעי הרפואה, הוא ייזהר, אחרת יחזור כבנקאי או מרוכז, נמוך, מכונת כביסה, קצב או מדקלם, על פי מספר הימים והחלומות הגוברים . אשר למי שסיפר בחלום חלום במעבר, מה שהועבר אליו הוא מה שהיה בהתאם לחוכמה והולך בלשונות, ואם זה לא היה סביר לשאלתו או להבין את הביטוי שלו, אז אולי הוא זקוק לכמה שיצביעו על העובר אורח בהתהוותו, אז הוא יעמוד בשבילו בצורך שלו . חלקם אמרו כי איש המעבר ביקש מאנשים למעוד ….

…אם חלמת להתעלף, אז זה מסמל מחלה במשפחה שלך וחדשות מטרידות על נעדר . אם ילדה חלמה להתעלף, זה מצביע על כך שהיא תחלה ותסבול מאכזבה בגלל אורח חייה הפזיז ….

…ומי שרואה שהוא מקיים יחסי אישה עם אישה מתה לא ידועה, זה יהיה רצוי ….

…עבודה חלום זה לא מבשר טובות להצלחה, מכיוון שהוא מרמז על ירידה במעגלי העבודה ואובדן העבודה עבור הנהנים מהשכר . זה מצביע גם על מחלה גופנית . אם אתה חולם שאתה מובטל זה מצביע על כך שלא תחשוש מכלום, שכן אתה תמיד רצוי בגלל הישגים עסקיים עם מצפון מצפוני שעושה לך עזרה נחוצה . לתת את העבודה לאחרים פירושו לאבד לך . ניתן לפרש את כל החלומות מסוג זה כאמור לעיל ….

ומי שמלווה או לווה, הוא משיג מתקן שאינו מחזיק מעמד, או אם סוגו רצוי,

…ש : מה עם סיוטים , או מה עם ג'ת'ום? כיצד הם יכולים להיפטר מהם , ומה עושים אלו הסובלים ממשהו מזה? הסיוט ויש שקוראים לזה Bama : Jathoom . זהו סוג של חלומות לנדנד קא גדל משהו יושב על החזה של החולם ואת לצמצם את עצמו . נאמר בפירושו : אותו רצון שאינו רצוי מתוך החלום בדמות יצורים שהיה מכביד על השינה החולמת והמופרעת . . . הסיוט הוא : החלום לשאת חווית חרדה ופחד , ולאחריו אחזור מפורט של חלום קשה על תוכן החלומות הללו שחווה הפרט בשנתו , וכולל איום על חייו או על תחושת הביטחון והכבוד העצמי שלו. . הסיוט גורם לאי נוחות קשה לאדם והוא בדרך כלל גובר עם לחץ פסיכולוגי או לחץ גופני . לחשים מדברים אלקה בוס בדרך כלל בתקופות שינה המלווה בתנועת עיניים מהירה יכול להתרחש בכל עת . עולה בסמוך לסוף השינה בתוספת נוכחות של פעילות במערכת העצבים האוטונומית , ולעתים נדירות מתבוננים בתנועות הגוף במהלך ההתקף . עם התעוררות מן הסיוט הופך במהירות אדם מודרך משמר יכול לתת פרטים של החלום, אם או כאשר אתה מתעורר בבוקר , עלול למצוא את זה קשה לחזור לישון . אנו אומרים : זו בעיה כאשר תדירות התרחשותם בזמן קרוב . ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…2 – זמן לראייה : היבט זה הוא מעברי חומר במיוחד ; מכיוון שהם אלה שעוסקים בכך , מכיוון שלדעת זמן החזון יש חשיבות רבה למעבר , וחזונות מסוימים עשויים להיות סימן לנישואין, להריון או להצלחה בלימודים , אז השאלה לגבי הזמן של החזון נחוץ כדי שהאדם שעובר על שאלת החקירה והתובנה יוכל להביע את הקשר שלו עם הזמן . חזיונות כמו גם זמן עם קשר חזק עם הביטוי , מה לראות החום הקיצוני הם שונים ממה שנראה על החומרה הקרה , Valenar, עבור למשל, את האשמה הראשונה , ו ב שני לשבח ופרות ב החזיונות שהיו נתפסים אכלו בזמן שהם מברכים , והיו נתפסים הנאכלים ללא בזמן הלא הנכון , ובעיקר כי הוא ראה בזמנו ובזמן שלו הוא טוב ביטוי . כאילו ראה שהוא לובש בגדי חורף בזמן החורף הזה טוב וההפך הוא הנכון , וכמו שראה שהוא מבצע חג'ג 'וזמן הראייה בזמן חג'ג' שונה מאלה שראו שהוא עשה חג'ג 'בשעה זמן שאינו זמנו , וכן הלאה , אנו מוצאים כי לשאלתו של המביע אודות זמן החזון יש את היתרונות שלה . האם זה דבר אחר לקרוא לו שאלה לגבי חזון התקופה , כמה מהשואלים על חזונות אומרים לך : ראיתי כאלה ואחרים, ומופתעים מלהגיד לך אירועים ישנים המתרבים לשאול על הזמן של אלרה או אומר לך : זה הוא של כאלה בשנה , וגם זה סוג של חזיונות עשוי הושגו עבור הצופה, אין תועלת מן הפעולות של המוח בו ואין טעם זה עבור המעבר ובגלל זה הוא מזניח אותה , ו עדיף לספר את החזונות במעבר בזמן שנוח לו ולא להגזים בכך , וכמה מחברים הצהירו כי ביטוי החזונות עדיף לאחר עלות השחר ולפני שהשמש זורחת משתי סיבות : ראשית : איש החזון זוכר החזון לא שוכח לא לקח להם הרבה זמן אחרי , ואת השני : יחסיו חוצים זה זמן טוב יותר מאחרים להשתתף הבנה של שני המעברים , עליו השלום, אמר לו 🙁 אלוהים יברך האומה שלי Bkorha ) (1 ), ולעניות דעתי הצנועה n כי הקצאת הזמן ללא זמן ההעדפה לפעם אחת על פני האחרונה היא יחסית ומשתנה מאדם לאדם, וזאת בשל הרגל המעבר מלכתחילה . האם דבר אחר צריך לעשות בזמן , יש הסבורים כי חזון היום חזק יותר מחזון הלילה, וגם זה אינו הוכחה חותכת לכך , וחלקם אמרו : הוא נותן לה את מה שהיה מנמנם , ובתוך שלי הדעה, הדבר החשוב הוא לקצץ את החזון אם החזון , מכיוון שהנפש עשויה להיות עסוקה בבכאלח בחיי העולם ומכיוון שמלכות הרואה קרובה אליו ומכיוון שיש בו משהו רצוי למהר , כגון דחיפת טוב או אזהרה מפני חטא וכדומה (2). ____________________ (1) הוא מסופר על ידי האימאם אל-טירמידהי בספר המכירות, פרק על מה שמגיע מוקדם בסחר – התייחסות קודמת – והוא סיפר ​​על ידי אבו-דוד בספר הג'יהאד, פרק על חדשנות בנסיעות – התייחסות קודמת – , והאימאם אבן מג'אה סיפר את זה בסעיף סחר המסחר על מה שמבקשים מברכת בכור – התייחסות קודמת וזה סיפר על ידי אחמד במוסנד שלו במוסנאד של עשרת המיסיונרים של גן העדן וממוסנאד של האימאם עלי בן אבי טאליב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – התייחסות קודמת – והוא נאמר על ידי אלדראמי בספר האדונים , פרק, אלוהים יברך את אוממה שלי בכורה – התייחסות קודמת . (2) ראה : אל- נוואווי על ההסבר של סאהיח מוסלמי – התייחסות קודמת – (15/35) ** צוטט מאת ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…סוראט אל-מוטאפיפין מי שיקרא זאת ירא את אלוהים כל יכול וישלם את המידה ואת היתרה . אל-קירמני אמר שזה הוגן ומוביל את האמון לאנשיו, ונאמר שדי הוא מעט מדי, או שזה רצוי . וג'עפר אל סאדיק אמר, היה הוגן עם כולם ….

…ג'ינג'ר : מציין עבדים . הסל : במקור מציין הטפה והתרעה, ואם הוא רואה בו משהו שרצוי לסוגו, מינו או מהותו, אז הוא מבטיח, ואם הוא מכיל משהו שאינו רצוי, זו אזהרה ….

…חלל : אין זה רצוי בפירוש משום שהוא כולל את נוסח הפגם, ונאמר שאינו מוצא חן בעיניו משום שהוא מטהר את לכלוך השיניים, וזה בפירוש אנשי הבית, כמו אם זה מקל על הדאגות של אנשי הבית . אם שיערו מופרד ממנו, כספו מופרד והוא נגוע בהשפלה, ואם בגד נשבר איתו, מה שנמצא בינו לבין משפחתו ואשתו מתנפץ ….

…ומי שרואה שהוא שואף למען האלוהים, אז זה מעיד על הרחבת פרנסתו ועושרו או על הכשר וגבוהות העניין. ומי שרואה שהוא פולש לכופרים לבדו, זה מעיד על שלל ודיכוי האויבים והשגת פרנסה כדין. ומי שראה שהוא פולש על ידי האויבים נכנס למצוקת הפרנסה שלו ושראה שנהרג על ידי יד הכופרים בכיבוש, זה מעיד על שפע ההנאה, על השגת פרנסה מותרת ועל חיים ארוכים ונאמר שמי שראה שהוא יצא לפולשים אז הוא הולך בדרך הטוב, ואם הוא רואה שהוא חזר מהפולשים אחרי כיבושו, זה מצביע על בריאות ובטיחות והשגת מה שיש רצוי, ואם הוא נעדר אז הוא יחזור עם טוב ובטיחות או אדם חולה, הוא יחלים את אלוהים…

…גשם : מעיד על רחמיו של אלוהים, דתו, הקלה ועזרה, ידע, הקוראן והחוכמה, מכיוון שמים הם חיי הבריאה וטובת האדמה, ובאובדן הרס האנשים והבקר והשחיתות העניין ביבשה ובים, אז מה דעתך אם המים שלהם הם חלב, דבש או שומן . זה מעיד על פוריות, שגשוג, מחירים זולים ועושר . מכיוון שהוא הסיבה לכל זה, והוא מופיע, וכיצד, אם מדובר בחיטה, שעורה, שמן, תמרים, צימוקים או אבק ללא אבק, וכן הלאה, מה שמעיד על כסף ופרנסה, וזה עשוי להצביע על צרכים לרדת מהשמיים כמו ארבה, ברד או רוח, במיוחד אם הם נמצאים בו אש או מימיו היו חמים, כי אלוהים, כבוד לו, ביטא בספרו את מה שגילה לאומות ייסוריו עם גשם, כמו האומר הקב~ה : ~ וגשמנו עליהם, כך הגשם של האזהרים .~ ואולי מסומן על ידי מרדה ודם שנשפך, במיוחד אם מימיו היו דם . ואולי המחלות והמחלות מסומנות על ידי אבעבועות שחורות והציור, אם זה לא בזמן ובזמן שהוא מזיק לקור שלה ולנקודה הטובה שלה, וכל מה שפוגע באדמה ובצמחיה ממנה מזיק לגופים שנוצרו גם ממנו וגדלו בו, אז מה אם הגשם היה במיוחד בבית, כפר או יישוב לא ידוע, ואולי זה הצביע על מצוקתו ויסוריו של הסולטאן, כמו יריבים וסדרים, במיוחד אם זה היה גשם עם חיים, וכן הלאה . בין עדויות הייסורים, ואולי עדויות לרפואה, לתבונה, למניעה ולחופשה עבור מטיילים, בעלי מלאכה וכל מי שעובד באוויר הפתוח, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אם יש בך נזק מגשם .~ מי שראה גשם ציבורי במדינה, אם העם היה בפריון ירוד, מחירם היה זול, אם עם גשם כפי שהוא ראה אותו, או על ידי חסד שלו, או ספינות שהציעו אוכל . ואם היו בדיכוי, ייסורים ומחלות, אז זה ייעלם מהם אם הגשם היה מועיל באותה תקופה, ואם הוא היה מזיק או שיש בו אבן או אש, מכפיל את מה שהם נמצאים בו, ואת תדירות איתם בהתאם לחוזק והחולשה של הגשם . אם זה היה ריסוס, העניין קל לראיה . ומי שרואה את עצמו בגשם או לכוד מתחת לגג או קיר, אז הוא מזמין נזק באמצעות דיבור ופגיעה . או שהוא היכה ככל שהגשם היכה בו, או שהוא נפגע על ידי מנקז אם הוא היה חולה, או שזה הזמן שלו, או שהמקום היה המקום שלו . באשר לאסור מתחת לחומה, או שהוא נעדר מעבודתו או מנסיעתו או בגלל מחלתו או מסיבת עוניו, או שהוא כלוא בכלא על פי המסקנות בכל היבט זה מקום בו ראה את עצמו ועם התגברות ראייתו ומה בערותו, אלא אם כן שטף בגשם מטומאה, או טיהור ממנו לתפילה, או שוטף את פניו במים, כך ראייתו נכון, או שהוא נשטף בטומאה שהייתה על גופו או על בגדיו, אם הוא היה כופר, הוא הפך מוסלמי, ואם הוא היה חדשני או חוטא הוא חזר בתשובה, ואם הוא היה עני, אלוהים העשיר אותו, ואם הוא קיווה צורך עם הסולטאן או מישהו כמוו הצליח אותו, והוא הרשה לו את מה שהוא עשוי להזדקק לו . וכל סוג רצוי למינו, כי הוא ראוי לשבח, וכל סוג ששונא את סוגו שונא . ואבן סירין אמר : אין הקלה בספר אלוהים אדיר אם יבוא שם הגשם, הוא מעונן, כמו שאמר הקב~ה : ~ וגשמנו עליהם גשם .~ והוא אמר : ~ ואנחנו התקלחנו אבנים עליהם .~ אם זה לא נקרא פרג 'גשם הציבור הרחב, לפסוק : ~ וירדנו משמים, מים מבורכים ~ , ואמרנו כמה מהם : גשם מראה שיירת גמלים, וגמלי השיירה מראים גשם . והגשם הכללי הוא אבסורדי, ואם הוא רואה שהשמיים גשמו חרבות, אז אנשים נגועים בוויכוחים ומריבות, ואם יורד גשם של אבטיחים, הם חולים, ואם יורד גשם בלי עננים, אז הוא לא מכחיש את זה. , כי הגשם יורד מהשמים . ונאמר שהוא הקלה ממקום שאין בו תקווה, ופרנסה ממקום שלא נחשב . המילה גשם ומים שנופלים וכדומה, נכונה יותר בפירוש מהמילה גשם ….

…דובדבן אם חלמתם על דובדבנים, המשמעות היא שתזכו במיסה בשל טוב לבכם ומסירותכם לשרת אחרים . אם אתה חולם שאתה אוכל דובדבנים, זה מנבא שיש לך משהו מאוד רצוי. אם אתה רואה דובדבנים ירוקים, זה מעיד על המזל שמתקרב ….

…מפאזה : שמו רצוי וזהו ניצחון מחומרה לשגשוג, ממצוקה ליכולת, מחטא לתשובה, מהפסד לרווח ומחלה לבריאות . הוא הרגיש שבצדק, זה מקנה מקום וכבוד, שמחה והנאה, ככל יכולת האדמה והירק והמדבר הנטוע ….

…סוראט אל-נאצי, מי שקורא אותו מעיד על פחד במצב של בהלה . אל-קירמני אמר כי הוא חוזר בתשובה לאלוהים הכל יכול מחשש לעונשו, ונאמר שהוא עשוי להתקרב למותו, כדי שהרצון יהיה רצוי עבורו . ג'עפר אל-סאדיק אמר כי ליבו נוקה מזוהמת החשדנות ….

…שאלה אם בחלום אתה תוהה לגבי המשמעות והתועלת של משהו, פירוש הדבר שתהיה חשדן כלפי אדם שאתה אוהב ותתאבל על חולשתו . אם אתה שואל שאלה בחלום זה אומר שתשאף לאמת ותצליח בכך . אם אדם שואל אותך שאלה בחלום, זה מצביע על כך שתיתקל במצב קשה ולא רצוי ….

…פרופסור אבו סעד, שאלוהים ירחם עליו, אמר : מי שרואה אדם שהוא מכיר, חזונותיו מצביעים על כך שהוא לוקח ממנו משהו או מההקבלה שלו או ממי הוא קרא למשהו, ואם הוא רואה כאילו לקח ממנו את מה שרצוי במהותו, הוא יקבל ממנו, ואם הוא מאנשי המדינה, והוא ראה כאילו הוא לקח ממנו חולצה חדשה, אז הוא יולי . אם לוקחים ממנו חבל זה ברית . אם הוא רואה את זה כאילו לקח ממנו כסף שמהותו או סוגו רצוי, אז הוא Q מזה, ויהיה בהם איבה ושנאה ….

…זה הסיוע לאדם בתעשייה העולמית שלו . האצבע בהרמנויטיקה היא ילדים, בעלים, אבות ואמהות, כסף ומלך . מי שראה שאצבעותיו מגדילות תוספת טובה, שמעידה על הגידול במה שהזכרנו, והמחסור שלו הוא ירידה אצל אלה שציינו זאת . ואולי הוא מנותק או שהתועלת שלו בחלום תושעה בגלל חוסר היכולת להועיל לאבות, לאמהות או לילדים, או אם כספו נעלם, או שחיותיו מתות, או רכושו מושעה, או התעשייה שלו מותש . אצבעות עשויות להתייחס לנציגי המלך, הנבדלים בשורותיהם ובתועלתם . ומי שרואה שהוא נושך את קצות אצבעותיו בחלום, אם הוא חולה, הוא ימות . ומי שראה שאצבעותיו מנותקות, או שרק חולשה ירד עליהן בחייליו, ילדיו, קרובי משפחתו או מכריו . אצבעות יכולות להתייחס לחמש התפילות היומיות, כך שהאגודל הוא לתפילה, האצבע היא לגב, האמצע הוא אחר הצהריים, האצבע היא למגריב, הזרת היא לארוחת ערב, והאמצע נועד לתפילה כי רצוי להתארך, הטבעת לגב, והוורוד לשעות אחר הצהריים מכיוון שזה בסוף היום . אם האצבעות הן כסף, אז הציפורניים הן זאקאט, ואם האצבעות הן חייל, הציפורניים הן הנשק שלהן ומספרן . קשרי האצבעות הם חוזה הכסף והאצבעות הם ימים, חודשים או שנים . אצבעות יכולות להתייחס לילדי האח, ומי שהוא כתף הוא אח, והאצבעות הן כמו ילדים, שזה כסף . ומי שרואה אדם חותך לו אצבע, הוא פוגע בו בכספו . ומה שקרה לאצבעות הטוב או השחיתות קשור לתפילות החובה או לאח . אורך האצבעות מצביע על עלייה בתאוות בצע, ואם הוא רואה אצבע שגברה באצבעותיו, זו עלייה בקרבתו או בתפילתו או בידיעתו, ואם הוא רואה שאחת מאצבעותיו עבר למיקום אחר, ואז הוא מעכב את התפילה עד זמנו של האחר . ומי שראה שהוא שזור את אצבעותיו יחד, היה אוסף את תפילותיו בבת אחת, ואולי קרובי משפחתו יתכנסו בעניין להתייעצות ושיתוף פעולה . ונאמר : שילוב האצבעות מבלי לעבוד ביד הדוקה . ונאמר : זה מעיד על חברותא או נישואי תערובת והתכווצות, ואולי זה מעיד על ביטול תנועות ומסיח את הדעת מהתפילה, ונאמר : אצבעות יד ימין הן חמש התפילות היומיות, וקצרן מעיד על חסרונות ועצלות ב אותם, ואורכם מעיד על קיום התפילות, ונפילת אחת מהן מעידה על נטישת התפילה . ומי שראה כאילו הוא נושך בן אדם, זה מעיד על נימוסים רעים של הננשך . ומי שרואה כאילו חלב יוצא מהאגודל שלו מהאגודל שלו ודם על האצבע בזמן שהוא שותה מהם, אז הוא צריך לגשת לאם של אשתו או אחותה . פיצוח האצבעות מעיד על הופעת מילים מכוערות מקרוביו . אם האימאם רואה עלייה באצבעותיו, הדבר מעיד על עליית חמדנותו, דיכויו וחוסר ההגינות שלו . ואצבעות יד שמאל הם ילדי האח והאחות . צביעת אצבעות גברים בחינה היא עדות לשבחים רבים, וצביעת אצבעות אישה עם חינה מעידה על חסד בעלה כלפיה ….

…אם הוא רואה שהוא חולה ועומד לסלק אותו, אז הוא מת ואשתו מתחתנת, אז הוא ימות על בגידה . רצוי שהמטופל יראה את עצמו שמן או גבוה או רחב, או יראה כבשים ופרות מרחוק, או יראה שטיפה במים, שכן כל אלה הם עדות לריפוי ובריאות עבור המטופל ….

…ומי שחושב שחיה עושה את צרכיה, ואם זה משהו רצוי, אז יש לו ילדים שנולדו לסוסים, אז מה שנשי מעיד על הילדה, ומה שגברי מעיד על הילד ….

…חודש אם החזון הוא בחודש מוהר~ם, אז הוא נכון ולא טועה . לראות אותו בחלום מעיד על הקלה, ישועה מהכלא וריפוי מחלות . ואם הרואה היה פורש מבני עמו או מארצו, היה חוזר אליהם על פי סיפור יונוס עליו השלום על עזיבתו בו מבטן הלוויתן . אולי הוא היה עד לפיטנה גדולה, כמו מותו של אימאם צודק או הופעתו של מלומד, מכיוון שאלוהים אדירים ברא את אדם וחוה בו, עליהם השלום . ואם הרואה לא מציית, הוא יחזור בתשובה לאלוהים הכל יכול, כי אלוהים אדירים חזר בתשובה בו על אדם, עליו השלום . ואם הרואה היה מאלה שחיפשו מעמד וכבוד, זה היה קורה לו מכיוון שאלוהים אדירים העלה את אידריס, עליו השלום, גבוה בו . ואם המטייל בים ניצל, הוא וחברתו, כי הספינה נכבשה בו על ידי הג'ודי . ואם הרואה קיווה שלילד יהיה ילד טוב, כי היה בן איברהים וישוע, השלום על שניהם . ואם הרואה היה במצוקה, הוא ישתחרר ממנו או יימלט מאויבו כי אלוהים אדירים הציל את אברהם, עליו השלום, מאש נמרוד . ואולי הרואה יחזור מהכפירה וההנחיה שלו ויתחרט לאלוהים הכל יכול ויוותר על חטאיו, כי אלוהים אדירים חזר בו בתשובה על דוד, עליו השלום . ואם הרואה הוסר ממנדתו, הוא חזר לתפקידו כי אלוהים אדירים ענה לו לשלמה, עליו השלום, ואם הוא היה עני או חולה, הוא נרפא ממחלתו ואלוהים אדירים העשיר אותו כי אלוהים אדירים גילה בו את הפגיעה מאיוב עליו השלום . אולי הרואה שלח שליחים כי אלוהים אדירים דיבר על משה עליו השלום, ואולי הוא פתח מדינה למוסלמים מארצות האמונה . ואם החזון הוא בחודש צפר, אז זה לא ראוי לשבח . חזונו כלפי מי שנמצא במצוקה או במצוקה אינו מזיק, ואם הוא חולה, חזונותיו מעידים על ריפוי ובריאות . ובחודש רביע אל-עוול, אם החזון נמצא בו, אז הוא ירוויח בסחרו ויברך אותו ויהיה מרוצה ושמח . אולי היה לו בן צדיק, ואם העם היה במצוקה, הם הוסרו מהם, ואם הם היו מדוכאים, הם היו מנצחים, אז בו . הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, נולד . אולי העם כבש פשיטה מבורכת, בה הייתה זו כיבושו של דומאט אל-ג'אנדל . וחודש רבי'אל-אחיר, אם חזונותיו מעידים על טוב, יהיה איטי יותר, ואם הם מעידים על רוע, תמהר . ובו, אדם כובש את אויבו, או יולד בן ידע, בו נולד האימאם עלי, שאלוהים יחסד אותו . וחודש ג'ומדה אל-עוול, אם החזון נמצא בו, אינו רצוי לקנות או למכור . ומי שראה אותו איבד את בתו או את אשתו. פטימה אל-זהרה, אלוהים יהיה מרוצה ממנה, מת בה . וחודש ג'ומדה אל-אכירה, אם חזונותיו מעידים על טוב, יהיה איטי יותר . ומי שרואה את חודש רג'אב בחלום מציין מעמד מוגבה, בו הוא עולה על הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, עד שמים . וחודש שעבאן, אם החזון בו טוב, הוא יהיה תקף, יגדל, והטוב יתרבה, ושליטי העניינים עשויים להיות מבודדים . ובמהלך חודש הרמדאן, שערי הקושי, המוסר והסבל נסגרים, וחזון הטוב ממהר ואינו מאט, והחזון מעיד על ברכה, טוב, הנחיה לטוב ואסור לרוע, ואם הוא מחפש ידע , זה קרה לו מכיוון שהתגלה בו הקוראן האצילי . אם חולה אפילפסיה מתעורר ממנו, אז השטנים כבולים . חודש שוווואל בחלום מעיד על ישועה מצרה, הנאה ושמחות, מכיוון שהוא מתחיל בסעודה ובשמחה, והוא כולל בניית הכעבה וקרב התעלה . וחודש ד'ול-קי"ד, אם החזון בו מעיד על נסיעה, אז הוא לא צריך לנסוע, ואם זה מצביע עליהם, אז שיימנע מזה . וחודש דהו אל-חיג'ה, אם החזון בו מעיד על נסיעה, אז עליו לנסוע ולבלות בעניינים, כי זה חודש מבורך והוא כולל את העיד והקרבה, ובו היו מותו של עומר בן. אל-חטאב ועות'מאן בן אפאן, שאלוהים יהיה מרוצה מהם ….

…ומי שרואה את נביא מוחמד שלנו והיה במצוקה, הוא ישוחרר, או שאסור ישוחרר מכלאו, ואם הוא במחירים גבוהים אז הוא ישוחרר, גם אם נעשה לו עוול, ניצחון, או שהוא מפחד ביטחון . וחזונו הוא בשורה משמחת למחפש התוצאה הטובה בדתו ובעולמו . אם הוא רואה אותו בא אליו, או מפקיד אותו בתפילתו, האכיל אותו במשהו טוב או הלביש אותו בצורה הגונה, ואם הוא מלומד שעשה את מה שהוא יודע, ואם הוא מתפלל שיש לו הגיע לבתיהם של אנשי הכבוד, ואם הוא חוטא הוא חוזר בתשובה, ואם הוא לא מאמין, הוא מונחה, כי אלוהים אדירים אומר : ( אז האמינו באלוהים ובשליחו. הנביא האנאלפביתי ). חזון הנביא מצביע על הצגת טיעונים, אמיתות המאמר ומימוש ההבטחה, ואולי איבה, קנאה ושנאה התרחשו ממשפחתו וקרוביו, ואולי משפחתו נפרדה ועברה ממולדתו לאחרים, ואולי היתום מ הוריו תפסו אותו . החזון שלו עשוי להצביע על הצגת כבוד, כיוון שהפאון בירך אותו, והגמל נשק לרגליו, והוא לקח אותו לשמיים, והזרוע דיברה אליו, והעצים הלכו אליו . אם הרואה היה אחד מהכולינים המטפלים בעיניים, הוא הגיע לכמות רבה בהתהוותו, כי עליו השלום, תגובת עינו של קטאדה . ואם אנשים מותשים מצמא, הדבר מעיד על ירידת הגשם משום שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום את מעיין המים בין אצבעותיו . ואם אישה ראתה אותו שזכה לדרגה רבה, לתהילה טובה, צניעות ויושר, ואולי היא סבלה מפורענות והולידה צאצאים טובים, גם אם היה לה כסף שהוציאה לציית לאלוהים הכל יכול . לראות אותו עליו השלום מעיד על סבלנות לפגוע . אולי חזונו הצביע על ניצחון המאמינים והרס הכופרים, ואם חייב ראה אותו, חובו הוצא, ואם ראה אותו חולה נרפא על ידי האל הכל יכול. הוא נוטה לכפירה, ואם הוא ביקר בקברו, הוא הכה הרבה מאוד כסף, ואם ראה שהוא בנו של השליח, עליו השלום, הוא ציין כי אמונתו נקהה וודאות . וכל מי שראה שהוא הופך בצלמו, עליו השלום, והוא תלמיד המלך, השיג אותו והארץ נקשרה אליו, ואם הוא היה בהשפלתו של האל הכל יכול, ואם ביקש ידע, הוא השיג את זה, ואם הוא היה עני, או רווקה, הוא התחתן, או שהיה במקום שהוכה, אז הוא חי עם ברכתו ומי שראה אותו, עליו השלום, קרא במקום פורה רב ואנשיו . אם היא רואה אותו בהריון או שבעלה רואה אותו, האמת היא מילים . ומי שרואה אותו טוב הוא גידול בדת המחפש, ומי שרואה את זקנו השחור יזכה להנאה ופוריות . ואם הוא רואה את צווארו מעובה, הרי שהאימאם חאפז נועד לאמונם של המוסלמים, ומי שרואה אותו, עליו השלום, במחנה צבאי עם נשק עליו תוך כדי צחוק, אז הצבא המוסלמי יובס . אם הוא רואה שהוא, עליו השלום, מסרק את ראשו וזקנו, הוא מציין שהם נעלמו . ומי שיראה אותו עושה אחווה בין החברים, הוא יקבל ידע ופסיקה . ומי שראה את קברו עליו השלום והוא היה סוחר שהיה לו רווח בסחר שלו . אם הוא רואה שהוא אבי הנביא לשלום, אז דתו מושחתת וודאותו נחלשת . אם הוא רואה את אחת מנשותיו של הנביא, עליו השלום, שהוא אמו, אמונתו גוברת . אם הוא רואה שהוא הולך אחרי הנביא, עליו השלום, אז הוא עוקב אחר הסונה . ומי שרואה שהוא אוכל לבד, המחפש אוסר על הנוזל ולא נותן נדבה . ואם הוא רואה את הנביא, עליו השלום, בלי נעל, אז הוא מזניח את התפילה עם הקהילה, וכל מי שרואה אותו לובש את נראותו, הוא מצווה עליו לשאוף למען ה 'הכל יכול . ומי שרואה את דמו מעורבב בדמו של הנביא עליו השלום, הוא יתחתן בכבוד . אם הנביא נתן לו משהו רצוי, כמו רטוב ודבש, אז היה משנן את הקוראן ומשתכר בידע כפי שהוא נתן לו . ומי שרואה את הנביא, עליו השלום, בדמותו של צעיר גבוה, יהיו מריבות ורצח בקרב אנשים. אם הוא רואה אותו בזמן שהוא שייח זקן, אז העם בריא, ואם הוא רואה אותו לבן, אז הוא חוזר בתשובה לאלוהים הכל יכול ומשפר את מעשיו . ומי שרואה אותו מעורר אותו או מתווכח איתו, זו כפירה שהוא הביא בדת ….

…מי שרואה אותה בחלום בכתב יד יפה, זה מעיד על ידע, הדרכה ומזון בברכתו, ואולי הבסמלה מתייחסת לילד ולנכד להיצמד זה לזה . ואולי היא הצביעה על הבנה של מה שעבר כדי לחזור על מכתביה . זה מעיד על חתירה לנישואין . ואולי היא ציינה הדרכה לאחר הנחיה לא נכונה . אם אתה כותב בכתב יד יפה בחלום, הצופה יזכה למזון ומזל בייצור או בידע שלו . ואם כתוב מת זה רחמים מאת האל הכל יכול . ואולי הכתיבה שלה הצביעה על רווח בשתילה . אם זה נמחק לאחר כתיבה וחטף ציפור שנגמרה מגיל הרואה ואקום החיים, וזה נמדד מהספרים שעל הידיים משהו מהקוראן או אחר, נאמר כי חסן בן עלי עשוי להיות אללה מרוצה איתו ראה בחלום כתוב על מצחו ( ובוקר, ואת הלילה כשמחשיך ). אז הוא העלה את זה לסאיד בן אלמוסייב, ואמר : הו שליח אלוהים, יעץ ובקש סליחה, אז הוא עזב את העולם אחרי לילה . אם הוא קורא את הבסמלה בזמן התפילה, ומשנתו היא להשאיר את הבסמלה בתפילה, אז הבסמלה שלו היא עדות לביצוע דת שלא היה זקוק לה, והיא עשויה להצביע על נטייה לאב ללא האם, ו האם על פני האב, או שהוא מעדיף סונה על פני פארד, או נאפיל על פני סונה, או כפירה. רצוי . ומה שנכתב איתו בחלום נחשב, אם היה כתוב בזהב, זה מעיד על פרנסה והתעניינות בציות או רפורמה של זמנים טובים, וזה עשוי להצביע על הזיכרון היפה והמעשים הטובים . והוא שקל עם מה נכתבו העטים, ולכן קו הגידול הוא כסף מעופף, קו החוקר הוא חקירה של מה שהוא רוצה, קו השושלת הוא פרופורציונאלי, קו ההעתקה מבודד, ו קו הטבע כולל משהו ארוך, ושורת השירה מעידה על רשלנות והערצה, ושורת אל-רייחאני היא צביעות, וקו האבק הוא מחלה בעין . ומה שכתוב עליו מלבד זאת, כתיבתו בכתב ידם החתימה של עז ונאסר וכתיבתו בכתב ידו של אל-ורקא נחשבת לניסיונות, ואם דבר לא ברור מכתיבתה, הרי זו עדות לצבע. בתורה או באמונה . לגבי אילו עטים מוזרים נכתבו, כמו עברית, סורית, הינדית וכדומה, זו עדות לדינרים, בעלים, עבדים או עבדים מוזרים, או היכרות עם זרים . נכתב על ידי עט ברזל המציין כוח, פרנסה ואיתנות בעניינים . ואם הוא כתב את זה בעט כסף, ואם זה היה כמו העט הרגיל, זה מציין את המצב המתווך, במיוחד אם הוא נכתב בעט שהיה מעוות או מסוקס, ואם העט היה ישר ומשובח, זה הצביע העמדה המכובדת או הידע והעבודה של מי שעשו זאת בחלום. אם זה נכתב בכגד, ייתכן שהוא עשה מעשה טוב או פעל. זה חובה, ואם זה היה כתוב בקלף, הוא ביקש לחפש ירושה, ואם זה היה בבד ארוג אדום, צהוב או לבן, הוא הגיע שמחה והנאה, ואם זה היה בבד ארוג ירוק הוא היה זוכה לעדות עם האל הכל יכול . וכתיבה עם אור או זהב היא חדשות טובות . לראות את הנקודות והצורה בבסמלה בחלום : אם הבסמלה מתייחסת לאישה, היא מצביעה עליה, על צורת הכסף שלה, על המכשיר שלה, על ילדיה ועל אי-הטעות שלה, ואם זה מעיד על הכסף, זה זו הזאקאת היעילה שלו, ואם זה מעיד על תפילה, זו סונה שלה, ואם זה מציין את המדינה, זו הייתה משפחתה ומוכרים ממלומדים, סגולות ואדוני מקצוע. מהקהילה והחנויות הזוכות . וסימני הביטוי נחשבו ונראו בחלום : הסימן המאשים הוא המיקום, השלט המוריד הוא בידוד, השלט המוגבה הוא גובה, מוות או מרחב עבודה, שלט החיבור הוא חוליה, הסימן האסרטיבי הוא אסרטיבי ב חשוב, וסימן הלחץ הוא הידוק בעניינים וקושי, אז מה שנכנס לבסמלת הסימנים הללו ייחס אותו לדת הרואה או לחייו העולמיים, וכמו כן, אם הוא לקוי, אז הוא ראה את הבסמלה ההפוכה סדר, כגון מי שהופך את הרחום ביותר לקב~ה למקום של ביסמילה או נותן את שם האל לשם ביסמילה. ידוע בין היתר . אם מישהו אחר כתב את זה ומחק אותו בעצמו, זה מעיד על הפרת הברית, על ויתור על האיסלאם, או על כך שהוא חוסך במה שיש לו בידע ובכסף . ואם המחפש עשה זאת בחלום כשהוא היה חולה, אז הוא נרפא, ואם הוא היה חוטא, אז הוא היה חוזר בתשובה, ואולי הוא התחתן ונולדו לו ילדים טובים או שהוא זכה ממסחר . ומי שרואה שהוא מדקלם בשנתו בשם אלוהים, החנון ביותר, הרחום ביותר, אז אלוהים אדירים משליך את ברכתו על כספו ….