…מזל דגים רואים את זה בחלום מצד ימין . אולי חזונו הצביע על מקדש הצדיקים ועל מסגד החסידים . אולי זה הצביע על חרדה, צער, פטירת עמדה ופתרונות לכעס . לראות את הלוויתן של יונוס, עליו השלום, בחלום הוא ביטחון לפחדים ועשירים לעניים, והקלה לסובלים ממצוקה, ומלך לכל מי שמתאים למלך . כמו גם לראות את הכלא של יוסף, עליו השלום, המערה והדמות והארת נח, עליו השלום ….

…דג : סיפרו שאדם הגיע לאבן סירין ואמר : ראיתי דג על שולחני שאני ואעבדי אכלנו מגבו ובטנו . הוא אמר : חפש את עבדך, כי זה יקרה למשפחתך . הוא חיפש את משרתו ואם היה אדם . דג מלוח בגריל הוא מסע בחיפוש אחר ידע, או פלוגה של צ'יף, כי אלוהים אדירים אומר : ~ שכחנו את הלוויתן שלהם .~ ומי שתופס דג צלוי רך, הוא יפגע משלל וטוב, שכן סיפור שולחן ישוע עליו השלום, והדג הצלוי ימלא צורך או יענה לתביעה או פרנסה רחבה, אם האדם אדוק . אחרת, יוטל עליו עונש . אם הוא רואה שהוא שילש את הדגים הצעירים בקמח וטיגן אותו בשומן, אז הוא מוציא את כספו על משהו חסר ערך עד שהוא הופך להיות בעל ערך והופך טעים וישר . ונאמר שהדג ראוי לשבח, במיוחד הגריל, למעט הדגים הצעירים, מכיוון שקוציהם יותר מבשרם, וזה מעיד על איבה בינו לבין בני ביתו, וזה מעיד על התקווה למשהו בלתי מושג . ואכילת דגים מלוחים מעידה על טוב ותועלת באותה תקופה . באשר לטעם הדברים : פרשנותו שונה בהתאם לנסיבות שונות. אם הוא רואה כאילו שטעם משהו, אז חפש הנאה ופינוק, כי הוא משיג הקלה וחן, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואם טעמנו אדם מאיתנו, שמחו בזה .~ אם הוא רואה שהוא טעם משהו ונראה שהוא מר, אז הוא מבקש משהו שיפגע בו . אם ראה כאילו בלע אוכל חם וגס, הדבר מעיד על כך שפרנסתו מצוקה ….

…ממולא אם דגים או עוף ממולאים בחלום מעידים על כסף שהרוויחו, ולפרישות יש נישואים, לחולים יש תרופה, ואם יש בזה שומן, זה כסף מנשים ….

…עפיפון הוא בחלום מלך סרק, בעל קוצים חזקים, צנוע, חשוך ובעל יכולת, בשל חומרת טובתו, קרבתו לקרקע במעופו, וחוסר טעותו בצידו . מי שיש לו עפיפון וצוד איתו, אז הוא יפגע ברכוש או בכסף . ומי שרואה שהוא היכה עפיפון בר שאינו דגים איתו, אינו מציית לו, והוא רואה כאילו הוא אוחז בידו, אז הוא ידביק ילד צעיר, והוא לא מגיע לכמות הגברים עד שהוא מלך . אם הוא רואה שהעפיפון נעלם ממנו במקרה זה, אז הילד נולד מת, או שזה רק זמן קצר עד שהוא מת, והגוזלים שלה הם בנים והנקבות שלה הן נשים מקבוצת אנשים, וה האחת היא אשה שבוגדת ואינה מבזה, ואינה מסתירה . והבלבול מציין גנבים בגניבה וחסימה של הכביש בחשאי, ומעיד על שולל שולל שמסתיר טוב מאלה שמתיידדים איתם . הקשקוש מעיד על מלחמה ולחימה . זה מציין את הגבר המכובד או את האישה הנואפת ….

…הקערה : זהו סימן לאישה ולמשרת, ולמקום אליו מגיעים הפרנסה . מי שרואה קהל של אנשים על קערה גדולה או קערה גדולה, ואם הוא היה בין אנשי המדבר, אז אדמתם ופדנם, ואם היו אנשי מלחמה, הם פנו אליה בצביעות, והזיזו את ידיים סביבו על ידי גלדיאציה לפי כמות האוכל שלו ומהותו, ואם הם אנשים בעלי ידע, הם היו מתרגלים לזה אם האוכל שלו היה מתוק וכדומה, ואם הם לא מוסריים, או שהאוכל שלה היה דגים או בשר מסריח, ואז הם יצרו נואף ….

…ודניאל אמר לראות דגים במקומות חמים זה צרה וקושי, ובמקומות קרים, פירושו נגדו ….

…ואיסמעיל בן אל-אשאת אמר, ~מי שראה שהוא מוכר דגים, זה מעיד שיש טוב ויתרון לו ולמשפחתו .~…

…ומי שראה שהוא תפס עוף שיש לו צלי דגים כמו תרנגולים, אז יהיה לו בן ….

…מלח הוא כסף בחלום ללא עייפות, ואם אתה רואה את זה בין הצדדים המריבים, הם מתפייסים . ומי שרואה שהמלח של העם התקלקל, אז המגיפה מתרחשת במקום הזה, או שמתרחש בו עוול או עוול . מלח מתמלא ומשביע . והתנזרות מלח בעולם הזה, טוב וברכה . ומי שאכל לחם עם מלח השתכנע במשהו פשוט . המלוח יוצא לדרך . מי שמוצא מלח ייפול למצוקה ומחלות . המלח הוא זה שבאמצעותו הטוב של הכל הוא כמו העולם דרך הסונה, הקוראן, האיסלאם, האישה, הכסף, הילדים והפרנסה החוקית . ואם המחפש פוחד ורואה מלח המקיים ביטחון או חלום, ואם ההפך ממלח הוא חלום . חדשות טובות, דגים מלוחים וזיתים מומלחים הפרו ברית ….

…אגוז פקאן ~ אגוז אמריקאי ~ אם אתם חולמים שאתם אוכלים את הפרי הטעים הזה, תוכלו להשיג חלום יקר לכם ולהרוויח במסחר שלכם לאחר כישלון . אם חלמת על הפרי הזה עוד כשהיה בצמח, זה אומר שתחיה חיים ארוכים בשלום . ואם אתה רואה את הפרי הזה נרקב ובלוי, הוא ייכשל במערכת היחסים הרגשית שלך . אם הפרי קטן וקשה לשבירה, הוא יצליח לאחר מאמץ והוצאות רבים וישיג רווחים רבים ….

…תירס : שבחים טובים . מי ורדים הם כסף ושבחים לטוב ולגוף בריא . והתאדות, טוב עם אנשים . שומנים הם כולם דאגות, למעט כספית, כי זו מחמאה טובה . שמן הוא ברכה אם אוכלים אותו, שותים אותו או משחים אותו בו, כי זה מהעץ המבורך . וראה כמה מלכים כאילו נשמה רוחות במדינה מעשנת ללא אש, וראה זרעים נזרעים על האדמה, וראה שלושה זרים על ראשו . הוא סיפר על חזונו במעבר חצייה ואמר : יש לך שלוש שנים, או שלושים שנה, והצמחים והפירות יש בשפע בזמנך, ושתי הרוחות בשפע . זה היה כך ….

…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר: אין חלב בחלב אם לא אוכלים בשר ….

…אל-קירמני אמר, ~כל עורות החיות הם כסף. אם מישהו רואה עור של גמל, זה כסף מנקודת ירושה, וכל עור שאפשר לאכול, זה כסף מותר, ומה שלא אוכלים זה כסף אסור .~…

…ונאמר מי שראה שהוא נוסע בווילה, ואז הוא חוטא גדול שהוא אפילו לא מסוגל להיפטר מכך כי רוכב הפילים לא יכול לרדת עליו אלא אם כן הוא עושה מאמצים גדולים מהסיבות ש הוביל אותו לזה, ואם הוא לא מוצא את הסיבות, הוא לא יכול לרדת ממנו, ונאמר שחזון הפיל נובע מהם וצער כי זה לא מותר וגם לא אוכלים את בשרו ונאמר שחזון הפיל הרכוב הוא אם יש ברק על גבו ותוף והוא מובא אל הרואה מבלי ליצור איתו קשר או להתקרב אליו, אז זו תהילה ….

…לראות אורז בחלום הוא סימן טוב ובן אדם ומעיד על הצלחה וקבלת חברים כמו גם הצלחה בעבודה, כמו גם סימן טוב לחקלאי עם קציר בשפע . אם אתם אוכלים אורז בחלום, זה מנבא אושר ושלווה בבית . ואם אתה רואה את זה מעורב בעפר ולכלוך, אז זה אומר מחלה ונפרדות מחברים . אם בחורה חולמת שהיא מבשלת אורז, היא תיכנס לתפקיד חדש שיעשה אותה מאושרת יותר, שתוביל אותה לעושר ….

…זה נמצא בחלום על פנים שונות, שכן לחם לבן מעיד על פרנסה טובה ורווחה . ולחם שחור מעיד על מצוקה בחיים, ונאמר : כל כיכר מציינת חוזה כסף, שהוא אלף, מאה או עשרה בהתאם למעמד הרואה ומה מתאים לו . ולחם מר הוא לחם מר . לחם מתוק יקר יותר אם הוא כמו דבש או סוכר . וכל מי שאוכל לחם בצואה, הוא אוכל דבש בשעווה שלו . הלחם המשובח ביותר הוא התנור הבוגר . זה מעיד על האיסלאם מכיוון שהוא עמוד התווך של הדת, עוצמת הנפש וחיי הנפש, והוא עשוי להתייחס לחיים ולכסף שהם עוצמת הנפש . הכיכר עשויה להצביע על תוכחה ועל הנושא, ואולי האם המטפלת שאיתה צלאח א-דין ושמירת האישה, והלחם המטוהר ממנו מעיד על חיים טהורים, ידע טהור ועל האישה הלבנה והיפה . מי שרואה שהוא מפריד לחם בין אנשים לחלשים והוא תלמיד ידע, אז הוא ישיג מהידע את מה שהוא צריך, ואם הוא מטיף, אלה הטפותיו ומצוותיו, אלא אם כן האנשים שלקחו את צדקתו ממנו מעליו, וצדקה היא עפר העם . ומי שרואה אדם מת נותן לו לחם, כי זה כסף או פרנסה שבאים אליו מיד של מישהו אחר . ומי שרואה לחם על העננים, על הגגות או על צמרות הדקלים, אז הוא רותח, וכך גם כל המכירות והאוכל . אם רואים אותו כאילו הוא נרמס על הקרקע, אז זה שגשוג גדול שמוביל לאומללות . מי שרואה אדם מת לוקח לו כיכר לחם, או שהוא רואה אותו נופל ממנו באש, או בשטח פתוח, או בזפת, והוא בטל, אז הוא כפירה אליה הוא נקרא, ו פיתוי שאנשים נופלים אליו, ולכן הכיכר היא חובו, ואם הייתה לו אישה חולה, היא נספתה, ואם היא הייתה חלשה בחובות, היא מושחתת . ומי שרואה שהוא אופה לחם אז הוא מבקש לבקש קצבה לבקש גמלה קבועה. אם לחם מגיע במהירות למדינה ומקבל כסף בידו . ואמירתך היא כיכר אחת של פוריות, ברכה ופרנסה, ואחרים ביקשו זאת . ואם היה רואה כיכרות רבות מבלי לאכול אותן, היה מוצא את אחינו . אם יש לו כיכר שעורה, זו פרנסה מטרידה, ואם הוא רואה כיכר קרום, הוא מדלל את פרנסתו, ואם נותנים לו חתיכת לחם והוא אוכל אותה, זה מעיד על כך שחייו בחוץ חייו פג. אם הוא לוקח חתיכה, אז גבר הוא חמדן . ולארג'ף לאישה רווקה . לחם נקי ובשל של הסולטאן הוא הצדק וההגינות שלו, והיצרן יש עצות להכנתו . לחם תירס וחומוס הם צמודים ויקרים . ואם הוא ראה לחם על הזבל, זה זול . ולחם רחב הוא לחם רחב וחיים ארוכים . ולחם מעיד על דאגות חסרת דאגה . ולחם שעורה למי שלא נוהג לאכול אותו הוא צר ויקר, כי אוכלים אותו במחירים גבוהים . ולחם חם הוא צביעות ופרנסה בזה החשד, כי האש נשארת בו . ומי שרואה כיכר תלויה במצחו, זה העוני והצורך שלו . והלחם המכוסה בבגדים הוא כסף רב, שאינו מיטיב עם הבעלים ואינו משלם עליו זקאת . לחם בייגל צר בפנסיון לאכילה מכיוון שהוא נאפה רק על ידי נזקקים . ומי שרואה כאילו הוא אוכל לחם בלי לאכול, הוא יחלה לבד וימות לבד . ולחם שאינו מבושל מעיד על חום גבוה . והלחם המדבר לעניים הוא חולה והחמיץ את מה שהם קיוו לו : נאמר : זה מעיד על הילד . אכילת לחם פלאפי היא פרנסה, ונאמר : מעדן הלחם הוא קצר מועד או מעט רווח . ומי שרואה שיש לו שני שבבים ביד, הוא אוכל מזה ומכאן, ואז הוא מצטרף לשתי האחיות . והכיכר זכתה הרבה . עוגות וחרקים בריאים לגוף . לחם רקוב זול יותר, ואם יש לו כנפיים, הוא רותח . ולחם שבור, פוריות, רוחב ורווח נעים . וכיכר אשתו או בנו או בערך שלם או דרהם . והחלק היבש של הלחם מעיד על הצורך כעובר . עוגה היא מסע, וכניסתה למי שאינו מסוגל לאכול אותה היא עדות לדאגה, מר ומצוקה . והרוך הוא מסע, והוא עשוי להצביע על קלות הקשה, ורכותו היא תהילה, והכל רע . ולחם רקוב הוא שחיתות בדת, כפירה מהאיסלאם ושחיתות במצבה של האישה . השברים השונים מעידים על רווחים מצדקה או צביעות . ועיסת הלחם היא ידע שימושי וכנות בדיבור ובמעשה . הקליפות הן צביעות, חנופה וצביעות ….

…אפרסק אם חלמת לראות אפרסקים ירוקים מתחת לעצים, המשמעות היא בעיות אישיות אצל קרובי משפחה . אבל אם האפרסקים בשלים זה אומר שתחיו רגעים מאושרים, שמחים, אך קצרים . ואם אתם אוכלים אפרסקים, זה אומר שתתמכרו להנאות וחושניות חושניות . אם בחרתם אפרסקים בחלום, פירוש הדבר להגשים את רצונותיכם, אך הם לא יחזיקו מעמד כפי שחלמתם . ואם חלמת שאתה אוסף שזיפים מהאדמה ומצאת פירות רקובים בין הטובים, פירוש הדבר שאתה מודה שציפיותיך היו פיקטיביות חלולות וכי החיים אינם מבוססים על הנאה והנאה בלבד ….

…באשר לריאה, זו השמחה וההנאה של האדם, ומי שרואה בדבר זה קל או עצוב, אז זה מתפרש בזה. באשר לטחול, זה כסף, וזה נאמר, וייתכן שזו עקביות הגוף. ומי שראה שבאותו דבר מעוטר או מבוזה, אז זה מיוחס לכך וחלקם אמרו שלראות טחול מכל בעלי החיים זה כסף. חלאל ומה שלא אוכלים אסור…

…Tranjabin, המהווה את המן, ולראות אותו בחלום מצביע פרנסה טובה ללא היתרון של אחד ברוא, כפי שמעיד הקב~ה אומר : (ואנחנו שלחנו למטה עליכם מן והנוחות, אוכלים של הטוב דברים שסיפקנו עבורך )….

…סלרי אם אתם חולמים לראות צלעות סלרי טריות ופריכות, תהיו מצליחים ועוצמתיים מעבר לציפיות הגבוהות ביותר שלכם . אם אתה רואה את הצלעות האמורות נבולות ושבורות, אז המוות יקרה במשפחה שלך בקרוב . אם אתם אוכלים סלרי, תוכלו להציף אהבה וחיבה בלתי מוגבלים . אם ילדה אוכלת סלרי עם החבר שלה, המשמעות היא שהיא תרכוש רכוש עשיר . ~ סלרי : צמחי עלים אכלו צלעות .~…

…ומי שרואה שיוצאת ממנו זיעה, אז מפרשים אותה כאובדן, ונאמר שראיית זיעה היא מה שאוכלים כסף חוקי ומה שלא אוכלים זה כסף אסור ….

…מרק אם חלמתם על מרק, זה סימן טוב ומשמעותו אירועים משמחים ונוחות . אם תראה שאחרים אוכלים מרק, תקבל מספר הצעות . ואם ילדה הכינה מרק, זה אומר שהיא לא תאלץ לעשות את העבודה הכי בזויה בביתה כי היא תתחתן עם גבר עשיר . אם תשתה מרק צדפות עם יוגורט, תיתקל במזל רע ואז לא תשתפר לאחר מכן ….

…לאכול אם אתה חולם שאתה אוכל לבד, זה אומר אובדן ונפש מדוכאת . אם אתם אוכלים עם אחרים זה מעיד על רווח אישי, על סביבה מהנה ועל התחייבויות מוצלחות . אם בתך הרימה לפניך צלחת בשר לפני שסיימה לאכול, הדבר מנבא שתיתקל בצרות ובאי נוחות עבור מי שמתחתך או שתלוי בך . כנ~ל לגבי מלצר או מלצרית ….

…ומי שרואה שקבוצת מתים נמצאת במקום שבו הם אוכלים משהו, הדבר הזה יקר ….

…ומי שחושב שהוא סיפק לו אוכל על מפה ועובדיו אוכלים עליו. אם הוא ראוי למנדט, הוא משיג אותו, ואם הוא לא כשיר, אז הוא לא חסיד, ונאמר שמי שראה שהוא יושב על מפה המיוחסת לו מעוניין לפאר אחרים ….

…גיהנום : סימן סמכות למהותו ולסמכותו על מה שנמצא מתחתיו, עם נזקו ותועלתו, ואולי הוא מעיד על הגיהינום עצמו ועל עונש האלוהים, והוא עשוי להצביע על חטאים, חטאים ואסורים וכל מה שמוביל אליו ומקרב אותו אליו . מתוך אמירה או עשייה . אולי זה הצביע על הדרכה, על האיסלאם, על הידע ועל הקוראן, מכיוון שהוא מונחה בחושך, יחד עם דברי משה , עליו השלום : ~ או מצא הדרכה באש ~, והוא מצא ושמע את דברי אלוהים אדירים בהדרכה . אולי זה מעיד על פרנסה, תועלות ועושר, מכיוון שהוא מכיל טוב בפנסיה למטייל ולהווה, כפי שאמר אלוהים אדירים : ~ הפכנו את זה לתזכורת והנאה עבור המאמינים .~ נאמר לו מי שהוא עני או מת, אשו כובתה . מכיוון שהערבים הוצעו כמתנות לאבן אל-סביל ולאורחת שהופסקו, על מנת שהיא תודרך ותוגן בפניה, כדי שיבטאו בנוכחותה נדיבות ועושר, וחוסר המעש שלה מסבל ועוני . אולי זה הצביע על הג'ין כי הם נוצרו מאש רעילה . וזה עשוי להצביע על החרב והמרדה, אם יש לה קול, רעם, לשונות ועשן . אולי זה הצביע על ייסורי הרשות, מכיוון שהיא ייסורו של אלוהים והוא סמכותם של שני העולמות . אולי זה הצביע על העקרות והארבה . וזה עשוי להצביע על מחלות, אבעבועות שחורות ומגיפה . מי שרואה שריפה נופלת מהשמים בבתים ובחנויות, ואם יש לה לשונות ועשן, הרי זו מרדה וחרב השוכנת באותו מקום, במיוחד אם היא נמצאת בבתים של עשירים ועניים, ו המאהב זורק את זה על האנשים, במיוחד אם זה נמצא בבתים של עשירים בפרט, ואם זה גחלים ללא לשונות הם מחלות, אבעבועות שחורות או מגיפות, במיוחד אם הם בכלל מערבבים אנשים . אך אם ירידת האש נמצאת בדיונות ובפדנים ובמקומות עיבוד וצמחים, הרי זו עקרות ששורפת צמחים או ארבה ששורפים ותופסים אותם . באשר למי שמדליק אש בדרך שהולכת, או שאנשים יונחו על ידה אם הוא מוצא אותה כשהוא זקוק לה, אז הידע וההדרכה הם מגיעים אליהם, או שהוא משדר אותה ומפרסם אותה אם הוא ראוי לכך, אחרת הוא יקבל סמכות, חברות ותועלת, והאנשים מרוויחים איתו . אם האש נמצאת בדרך שאינה בדרך, או שהיא שורפת מישהו שעובר בה או מניצת אותה או פוגעת בו בעשן, או שהיא שורפת את הבגד או את גופו או פוגעת בראייתו, אז זו כפירה שהוא עושה או מפקח, או רשות בלתי צודקת המפלטת בו או שהיא עוולה כלפיו בהתאם למידת שירותו אליו או בריחתו מהם . אבל אם זו הייתה אש גדולה שלא דמתה לאש העולם הזה, היא הועלה עליו כדי להיזרק לתוכה, אז רבים מאויביו רצו לפגוע בו, אז הוא יזכה בניצחון עליהם ויהיה עדיף עליהם , ואם היו זורקים אותו לתוכו, הוא היה מציל את איברהים, עליו השלום . וכל זה אם מי שביצע זאת היו אויביו, או החפץ בו היה איש צדיק . אך אם הוא רואה אותה מאיימת עליו במיוחד, או מי שהשתלט על הדלקתו יוצא איתו, אלוהים ירא את אדוניו ויסלק את מה שהוא ממעשיהם של אנשי הגיהינום לפני שהוא מגיע אליה, אז הוא נזף בה כי פחד ממנה . באשר למי שרואה אתו אש בתנור, בתנור, בקאון וכדומה במקומות בהם הוא נשרף, אז הוא משיג עושר ויתרונות, במיוחד אם פרנסתו היא למען האש, במיוחד אם זה גם בחורף . ואם יראה את אשו כובתה או כובתה, או הופכת לאפר, או מים או גשם מכבים אותה, אז יחסר לו והוא יושעה מעבודתו ותעשייתו . ואם מישהו שלא יחיה מזה במקומות כאלה ישתלב במזון, הוא היה רוצה שכסף או פרנסה ישמשו שליט או לסמכותו ולעזרתו, או על ידי התדיינות, סדרנות, סכסוכים ותיווך, אחרת הוא יהיה מותקף על ידי מילים ומילים רעות ורעות . לגבי מי שרואה את זה, זה נשרף במזון, בשמן או בכל דבר ממכירות, ואז הוא מגזים, ואולי הסולטן יבקש אותו והעם ייקח את הכסף שלו איתו . באשר למוות של אכילת אש, זה כסף אסור ופרנסה מזיקה שהוא אוכל, ואולי זה מכסף של יתומים, בגלל מה שיש בקוראן. אם הוא ראה אש מדברת בצנצנת או בשקית או בקערת כלים אחרים המעידה על זכרים ונקבות, אז מה שמיוחס לאותו כלי יפגע בג'ין ובכניסותיו, עד שידבר על לשונו . כמה מהם אמרו : אש היא מלחמה אם יש להבה וצליל, ואם המקום שאתה רואה זה לא ארץ מלחמה, אז זה מגיפה, כאב, אבעבועות שחורות או מוות שקורים שם . אבו-עמר אל-נח'איי אמר לשליח האל, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום : ראיתי אש שיצאה מהאדמה והסתובבה ביני לבין בן שלי, וראיתי את זה אומר : א להבת הראייה והעיוור, האכילו אותי שכולכם אוכלים את משפחתכם ואת כספכם, אז הוא אמר עליו השלום : זה משפט שיקרה בסוף הזמן והורג אנשים מולם, ואז הם רבים עם כלים ומריבים בין אצבעותיו, והעבריין חושב שהוא פילנטרופ, ודם המאמינים עדיף למאמינים מאשר לשתות מים . ומי שמבעיר אש בכדי לשרוף אותה, הוא מקרין צו למלא את עוניו, כי הקור הוא עוני . אבן סירין נשאל על אדם שראה מנורה על אגודלו ואמר : זהו עיוור שהובל על ידי כמה מבנו . אם אני מערבב אותו לצליית בשר איתו, אני מאיר משהו שאנשים נוגעים בו . אם הייתי מכה על המנגל, הייתה לי פרנסה קטנה בעצב . אם עורר אותו לבשל סיר עם אוכל בתוכו, הוא גידל משהו שירוויח מהערך של ביתו . אם אין אוכל בסיר, אז עליו לתקוף גבר במילים ולגרום לו לעשות משהו לא נעים . כל מה שפוגע באש ונשרף מהגוף או מהבגדים, זה נזק ופורענות . ומי שיעלה באש יפגע בכסף אסור מהסולטאן . ומי שנפגע מזוהר האש, אנשים יעקרו בו בחזרה ….

…באשר לעור, הוא צאצאיו, ראשו, כיסויו, ברכתו, עוצמתו, פרנסתו, מותו, חייו וחיפויו, ומי שרואה בכך שהוא מעוטר או מבזה, והוא מתפרש כנגדם, חלקם אמרו שמי שראה את צבע עורו שינה את צבעו של אחר, שהוא שונא כמו בהתעוררות, ואז הוא מעונן והם אמרו שכל עורות החיות הם כסף. כסף מבחינת ירושה, ומה שנשאר מעור העור של מה שאפשר לאכול זה כסף מותר, ומה שלא אוכלים זה כסף, אז כסף אסור…

…פירות יער בחלום מצביעים על כך שמחלה תמנע מכם להגיע למטרותיכם, וכי מישהו יזמין אתכם לעזור לו ולהקל על סבלו . אם אתם אוכלים פירות יער בחלום, הדבר מעיד על אכזבה וחוסר מזל ….