…מי שרואה שהוא הולך על הידיים או על הבטן שלו, או על היד והרגל שלו, או משהו אחר מלבד הלשון, אז כל אחד מהם הוא צדק או חוסר מוסריות והמי שאליו מיוחס החבר יונחה על ידי זה וזה, ומי שרואה שהוא קשור לדת בחלום בזמן שהוא מכיר בכך ולא מכיר זאת בחיים ערים, אז אלה התוצאות של החטאים שהקיפו אותו, ופעולות של מעשים חוטאים שפגשו אותו עונש בעולם הזה, או הצרה או חלק מהפורענות בעולם הזה ….

…האם ביטוי חזונות מבוסס על חלקים או על השערות? הביטוי של החזיונות הוא התייחסות השערה , ואת השערה הוא טועה מעונה , ואדם לא לקטוע את הביטוי, אלא כדי להיות בצד הבטוח, וכי בשל רצונו של אלוהים . לכן, עדיף שהמעבר יפרסם הצהרה האומרת : אם אתה מאמין שהחזון שלך הוא כזה וכזה , או לסיים את דבריו באמרה : מאת אלוהים (1) לכן יוסף עליו יכול להתפלל עליו השלום, אמר לשואל כאשר רצה לעבור אליו : ( והוא אמר למי שחשב שברח מהם, זכור לי עם אדונך …) וכו 'הפסוק , סרט הטוען שהוא אחד מאלה שאלוהים סמך על ביטוי החלומות , והוא נהג לבטא את התגלות תפילת האל על הנביא מוחמד שלנו, שליטו וחבריו ושלום . אלוהים יודע…

…מהו פסק הדין על שוכב על חלומות בתחומי השירה ואת מתנהג? שקר הוא אחד החטאים הגדולים , וזה הוא : דיווח על משהו אחר מלבד מה זה משקף אמת, המהווה : התאמה טובה למציאות אמת היא אחד הגדול של איכויות טובות , וזה הוא אחד הכיבודים של מוסר שהשריעה באה לאשר ולפקוד . זוהי יצירה נשגבת המחקה את בני האנוש , ונמנעת מהמשפילים , ולכן היה זה תיאור שהיה טמון בנביאים עליהם ועל נביאנו, תפילות ושלום , וכנגד מה שקשור לצבועים שלהם הדמיון , שמשקר, כפי שאמרנו , והטקסטים של השריעה באו יחד עם איבה של האמת והזהרה מפני שקר , כולל הדברים הבאים : אלוהים אדירים אמר : ~ הו האמינו, ירא אלוהים והיה עם האמת (119). בסמכותו של אבן מסעוד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, בסמכותו של הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום עליו, אמר : ~ אמת היא צדק , וצדק מוביל לגן עדן , ועל המשרת לחפש אמת. עד שהוא כותב אלוהים הוא חבר , ושקר הוא מוסר , וחוסר מוסריות מונחה אל האש , והמשרת הוא לחקור שקר בכדי לכתוב שקר . ” מסופר על ידי אל-בוכרי (5743) ומוסלמי (2607). הרחוב היה מורשה בעניינים שבהם מותר לשקר, אז אסמה בינט יזיד אמרה : שליח אלוהים, תפילת האל ושלום עליו ועל משפחתו, אמר: ~ אנשים, אין צורך שתמשיך לשקר , כמו ללכת לישון באש. כל שקר על בן אדם אסור למעט שלושה מאפיינים : אדם שמשקר על אשתו כדי לרצות אותה, אדם ששוכב במלחמה, שכן מלחמה היא הטעיה, וגבר שוכב בין המוסלמים כדי להתאים ביניהם . ~ מסופר על ידי אל- Tirmidhi, לא (1939). לדבר : חסן שייח אל-אלבני ב ' Sahih אל-ג'אמע .' (7723) ובסמכותו של אום כולתום בינת Uqbah, כי היא שמעה את שליח האל, רשאי אלוהים התפילות והשלום עליו ולמשפחתו, אמרו : הוא אינו שקרן שמתפייס בין אנשים, ולכן הוא מתפתח טוב או אומר טוב . נאמר על ידי אל-בוכרי (2546) ומוסלמי (2605). שקר אינו מותר ב רצינות או הומור, אבל הכל יצירה ראויה להערכה, ואין שקר תקף, כמו השוטה של ​​אפריל, למשל, למעט כפי שאמרנו, שהדיר או קרא לצורך, כפי שנקבע בחדית ', וכמו לשקר להציל את הדם הבלתי ניתן לטעות מרוצח, או כדי לבצר את כספו של גוזל. וכן הלאה . אבן מסעוד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : ~ שקר אינו מתאים בצחוק או ברצינות .~ ( נאמר על ידי אל-בוכארי בספר אל-אדאב אל-מופרד, מס ' 387) . שקר הוא גדול יותר אם הוא מביא לפגיעה או לשחיתות, ושקר רגיל נחשב לחטא גדול . שקר בשירה, אם כי חלק מה מבקרים לבלבל אותו, אני לא איתם. שירי Timeless .. הוא בן אלמוות עבור הכנות של רגשותיה וכנות של רגשותיה, ואת הכנות של הביטויים שלה, אבל אני יכול לא למצוא הצדקה אלה שמשקרים את השיער ואת נופל בתוך חלום שהוא ראה שקר . באשר לייצוג, הוא שינה את תקלותיו ורעותיו הרבות, כך שהקדושה גוברת אם משתמשים בה ללעג, או שהיא כרוכה בעירום, בערבוב או בשקר, ועבירת השקר הזו מאושרת כשאתה אוהב סיפור לאדם שחולם בזמן שקר, וזה משמש רק להגדלת העלילה האמנותית כפי שהיא מועלה או נאמרת אור, כפי שטענו המבקרים . לסיכום, שקר בשירה או במשחק הוא דבר שהוא לא מותר ולא טוב לעשות מצד המאמין או המוסלמי, ות על המשורר והשחקן לחפש טקסטים מותרים, ובכך זו חפותו ואשמתו, מהתפשטות בקרב אנשים אסורים, ולכן זהו קלקול ושמועה של שחיתות, ולהרהר באחי, למשוררים או שחקנים רבים, אשר עשה לעצמו קו הוגן, לא הציג את מה שהוא יכול להתחרט עליו מחר, וניסה לחקות אותו בתחומך, יש שירה טובה ויפה, ויש ייצוג משמעותי וכנה ….

…ומי שרואה שהוא מסתכל בארמון או בהכנסותיו, הוא יתחתן עם אישה טובה, כמו גם יסתכל על התפקיד ….

עצמות צולבות אם אתה חולם על שתי עצמות מוצלבות, זה מנבא שתסבול מההשפעות הרעות של אחרים, וההצלחה תתקבל בצורה שנוגדת את האפשרויות שהובטחו . אם אתה רואה שתי עצמות צולבות בהזמנה להלוויה, שנשלחה על ידי חברה חשאית, אז זה אומר שפחדים מיותרים יתערערו בפני מישהו והאירועים יתרחשו כלפי חוץ מטרידים אך מתוכן טוב לחולם . ~שתי העצמות המצטלבות מתחת לגולגולת הן בדרך כלל סמל לסכנת המוות .~…

…כלוב עוף : מציין בית, ואם הוא רואה כאילו קנה כלוב וסגר בו עוף, אז הוא קונה בית ולוקח את אשתו אליה . אם הוא שם את הכלוב על ראשו והסתובב בשוק, הרי זה ביתו, ועדים מעידים על כך ….

עוף אם חלמתם לראות קבוצה של צידים, זה אומר חרדה שמקורה בדאגות רבות, אך חלקם יועילו לכם . צנורים צעירים או צומחים מסמלים מיזמים רווחיים, אך יהיה עליכם להפעיל כוח פיזי בכדי להפוך אותם לכך . אם אתה רואה צנורים בדרך למשהו, יש אויבים שמתכננים לגרום לך נזק . אם אתה אוכל עוף בחלום, פירוש הדבר שאנוכיות תפחית את המוניטין הטוב של שמך, והעבודה והאהבה יישארו בתנאים לא יציבים ….

…ומי שרואה שהוא מפריד בין עצמות המתים, הוא יבזבז את כספו באופן שאינו האינטרס שלו, ואם יראה שהוא אוסף אותם, אז הוא ישיג כסף ויתרום ….

עצמותיו של אדם : הן מעידות על עושרו שיש בו קומתו ועליה טבילתו, כמו בהמות, עבדים, פרות, גמלים, כבשים, רבעים, עצים וכל מה שהוא עובד איתם . ועצם העצם הוא המלאי, וצוואר העבד והחיה והבית . אולי המוח הצביע על הכסף הקבור, ואולי על הילד ובנו של הילד . העצמות עשויות להצביע על מי שאין לו כסף על הדת והחוקים שבהם הוא חזק ועליהם הוא מטביל, ואלה העניינים המסוכנים ביותר עבורו ותוקף מעשיו בסתר . מי שיש לו עצמות חזקות יותר ובריאות מוגברת, יהיה בעל ראיות טובות שיעידו על ערכו ויגדיל את שנתו . לגבי בשר אנושי : זה מציין את התועלת שבכסף, כמו רווח ותשואה, מכיוון שבמזון הוא גדל ויורד . העצמות הן הבירה, ולכן מי שמגדיל את בשרו, התשואות, הרווחים וההטבות שלו יגדלו, עבודתו תושקע ופוריותו תגדל . ומי שיש לו פחות בשר הוא נגד זה . ובשרם של עובדי ה 'אלקיך . ואנשי הסגפנות הם שיירותיהם ומתנדביהם, כך שמי שרואה את בשרו מהם, עבודתו גוברת ועיתונו מלא, ומי שיש לו פחות בשר מהם, דתו פוחתת ועבודתו פוחתת, אלא שעם גידולו שם הוא עד נוסף הקורא לנטייה לעולם הזה, ועם בזבוז עדויות על נטישתו והפסקתו, זה הראשון . ועצמותיהם של בני הנבא הם שיעורי הבית שלהם ….

עצמות : מכל בעל חיים עמוד תווך של מה שאמונתם מחזיקה, והמוח : מכל בעל חיים, כסף מאוגר ונסתר שהוא מחפש . ונאמר כי הנשחט רע לכל האנשים, ומעיד על צער בביתו של אדם, משום שאילים הם כמו אנשים, ובשרם של אנשים אינו נאכל . כל הבשר שאוכלים טוב למעט מעט ממנו, ובאשר לבשר שאדם רואה שהוא אוכל גולמי, זה אף פעם לא רע, וזה מעיד על הרס של משהו שהוא בבעלותו, מכיוון שטבעו אינו מסוגלים לעכל ולעכל גולמי . כמה פרשנים אמרו כי בשר נא אינו רע למי שרואה אותו ואינו אוכל אותו . לגבי מי שאוכל את זה, זה טוב בשבילו . אם ראה שהוא אכל בשר מבושל, הכסף שלו גדל . אם היה רואה שהוא אוכל את זה עם שייח ', הפקודה שלו תועבר לסולטאן ….

…הזמנות בכתב על הקיר 100 – האימאם אל-סמרקנדי אמר : הוא הזכיר שכאשר סף הילד מת, אדם ראה אותו במשרתת, אז הוא שאל אותו מה עשה לך אדונך? הוא אמר : סלח לי. נהגתי להתפלל עם זה, וזה כתוב על הקיר, כך האיש התעורר, והביט בקיר, ואת, אם הוא נכתב על הסף של ילד – אולי הבורא יתברך ירחם עליו -: O אלוהים, הו את הדרכים, ואתם רחמנים על החוטאים, ואתם אומרים שעשרות הסוהרים, רחמו על עבדכם מכך. הסכנה הגדולה והמוסלמים כולם ביחד, והופכים אותנו בין הטובים והמצליחים, עם אלה שהתברכתם מקרב הנביאים, הצדיקים, האנוסים והצדיקים, וטובתם היא חברה שלך עם רחמים, הו רחום…

…ומי שרואה שהוא תפס את עוף החול, זה מעיד שקרה טיפש ….

…אל-קירמני אמר: ~מי שראה שהוא הרג עוף החול, זה מעיד על נישואיו לבת, בכר ….

…ומי שראה כי עוף נכנס לביתו ואז הניח זה מעיד על כך שהתקבל כסף מאישה יפה ….

…ומי שראה שהוא תפס עוף שיש לו צלי דגים כמו תרנגולים, אז יהיה לו בן ….

…באשר לפניקס, הוא מתגלגל על ​​פניו . אמר אבן סירין, עוף החול הגברי, איש גורל גדול, איש חכם. ( שרשרת המזג והנקבה היא אישה יפה, רציונאלית, מלכותית, עדינה ואותנטית . ~…

…ומי שרואה שאנשי המקום ההוא הרגו את עוף החול, זה מעיד על בידוד או הרס של סמכות המקום ההוא ….

…ומי שיראה שיש לו קן כמו עוף החול, הוא יקבל טוב וייהנה מאשת מלך ….

…ומי שרואה שהוא לקח עוף החול או נתן לו, הוא יתקרב לבן מלך ויקבל ממנו טוב, ובשרו, נוצותיו ועצםו הם כסף וחסד ממלך או מאיש גורל גדול ….

…וכל מי שרואה שהוא עוף ברכות, אז הוא יכה טוב או יתחתן עם אישה ויקבל ממנה טוב, ואם הוא אדם לא מוסרי מעיד על מותו, ואלוהים אדירים יודע את הדבר הנכון ….

כמה מביעים אמרו שהחסידות ידועה אצל אדוני הציפורים כדוברות ….

…חלק מהעוברים ושבים אמרו: אולי חזון הנשר מעיד על אדם בעל ניסיון רב בעניינים נסתרים, כאמור בסיפורו של סולימאן בן דוד, השלום על שניהם ….

…באשר לעצמות, עושרו של האדם שפרנסתו ממנו, העבדים ובעלי החיים, כל מה שהוא רואה בו הוא זן או שוק שמפריע להם ….

אם הוא רואה עצם בראשו של המלך, הרי שזו הגדלת סמכותו ….

…ומי שרואה שעוף החול ירד ביישוב, זה מצביע על כך שהסולטן ירד למקום ההוא ….

עוף החול הוא בחלום אדם דק וממציא שאינו מלווה את אנשי הכת . מי שראה את עוף החול דיבר אליו, הוא היה מקבל כסף מהח'ליף, ונאמר : הוא יהפוך לשר . ואם הוא רואה את עוף החול משליך אליו משהו, אז הוא יתברך מאלוהים אדירים . ואם הוא ראה שהוא רכב על עוף החול, אז הוא היה עולה ומתגבר על מלך שלא יהיה לו שום התאמה, ואם הוא ציד את זה אז הוא זמם עם אדם, ואם הוא מכר אותו, הוא היה עושק אותו . ומי שראה שעוף החול פגע, הוא יתחתן עם אישה יפה ויפה . אולי עוף החול הצביע על הפטפוט ….

…שוק העוף הוא מחמוד, ושוק הצורפים הוא מקום בו נפגשים אנשי חדשנות, וכניסתו היא חטא ….

…ומי שיראה שעוף החול נשא אותו ועלה אותו לגן עדן, הוא יחפש מקלט אצל איש גורל גדול במהלך מסעו ….

…באשר להיצע, זה הביקוש לפרנסה והשגת הרצוי. ומי שרואה שהדיו פגע בבגדו, אז זה מעיד שנזק נגרם לו. אבל אם הוא סופר, זה לא מזיק לו ונאמר שהחזון של הדיו אם הוא מלא בחומר, אז זה מתפרש על ידי אישה שיודעת להרוויח, ואם הוא רואה שמשהו כתוב עליו ממנה, אז הוא יהיה טוב יותר מכאלה. האישה ….

ומי שרואה שהוא תחליף לאדם הידוע לסוסה, אז הוא יבקש את עזרתו של אותו אדם במה שהוא מבקש או יגיע אליו, ונאמר שהוא נתפס כתחליף לאדם, אז זה פירש כי אותו אדם הוא תלות, שותף או יורש ממרחק, ואם האיש אינו ידוע אז הוא אויב ….

…ומי שרואה טורבן על ראשו, והטורבן ההוא אינו אדם החובש אותו כמוהו, כאילו הוא פקיה וראה טורבן טורקי או טורקי על ראשו, והוא ראה טורבן על ראשו, זה לא ראוי לשבח עבור שניהם ….

…אם היא רואה אישה שאומרים לה לבקש סליחה על חטאך, היא מואשמת בחוסר מוסריות ….