…ומי שרואה שאדם מת מספר על אדם שהוא מת פתאום או מת, אין בו טוב לאותו אדם או למחפש, ואולי הוא מת פתאום ….
חולם על אדם מת נותן עצות
(103 פירושים ומשמעויות של חלומות על אדם מת נותן עצות)…פגשת אדם מת , והאם הוא הזמין אותך לבקר אותו? ישנם מושגים רבים המובנים מאליהם כמובנים מאליהם בתחום המדע הזה , ואני אדבר על אחד העניינים הללו , והמשמעות היא מאוד מפחידה . וזה לראות את המתים , עבור אנשים רבים כאשר הם רואים את המתים , יתכן שהם לא יפריעו רק לראות אותם , ויש שמחים כאשר הם רואים את המתים במצב טוב , וזה טוב בזמן שאנחנו ביחד , וה האוונגליזציה שעקבנו בביטוי חזונות וחלומות תואמת . אבל הסמל שמתחרפן מכל מה שמפחיד אותו , וכמעט כולם מאחדים אותו ; לראות את אחד ההרוגים קורא לך , או לוקח אותך איתו !! האם זה מקבל משמעות של מוות ?? יש האומרים : כן , ולצערי אתה מוצא כמה expressers או ביטויים רדוף זה גל של הפחדה , אז הוא שאל את הבעלים של סוג זה של חזון לעבוד היטב ולהתכונן עזיבתו , אבל כמה אנשים נשאלו לגבי חזיונות דומים לא חצה אותם , ושתק זמן מה , ואז הוא אמר לבעלים של זה : ירא אלוהים ותיזהר מהבא שלך !! ולהשאיר את אדם החזון במצב שרק אלוהים מכיר , כך שהוא לא מעביר אותו לטוב , והוא גם לא מצווה לשמור על זה כאמור . פעם אחת התקשר אלי עובד בכיר בעיתון גדול מאוד , והוא אמר לי שהוא ראה בחלום שהוא שאל אדם בחלום על זמן מותו , והפקיד היה שתק ולא דיבר , וה שואל אומר שהוא הסביר את החזון אל בקרוב , וכאן אני אומר : למה שלא נקים להיזהר מהחזיונות המחרידים ואנחנו שותקים עליהם , אחרי שנביא את אמצעי הזהירות שהוזכרה הסונה , וכן לתת לנו לזכור את התוצאה של זה מאמירת הנביא עליו השלום וברכות האל : ~כי זה לא מזיק ~. הייתי רוצה להדגיש כאן , כי יש אין אינדיקציה חותכת ואחד החזון , ויודע כי החזון הוא לא נמדד , זה לקרוא את הביטוי פרש חזון הקרוב – הטווח, למשל, שני הראשונים , וכפי כמוהו לראות את אותו חזון או דומה לה ; המשמעות שלהם אינה זהה , מכיוון שהנסיבות של כל אחד משני החזונות שונות , אז שיהיה רגוע מדעתו של חזון כזה , ולכן הוא ראה אדם מת קורא או לוקח יד , או אומר לו שהוא מתגעגע. אותו , למשל , שהוא לא מבין את המוות ממנו בלבד , ואני מבטיח לי דבר אחרון שלא להשאיר מחשבה חשוכה עליך , או מכמה ביטויים שמפנים את חייך אליך , או דוחפים אותך לבידוד עצב, כל זה הוא ממעשיו של השטן הארור , והוכח בסמכות הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, שהוא אמר : ~ אף אחד מכם לא היה אומר : אם הייתם עושים כאלה -ואז-כאלה, זה היה כזה וכזה , ו שיגיד : אלוהים גזר ומה הוא ירצה הוא עשה , ואן אם אתה פותח את העבודה של השטן , ~ ואת העבודה של השטן לוחש ושולח Althuzein וייאוש . ואני בלחש לתוך האוזן של זקני חלק או זקן, למשל, מי שעובר על ילדים או עוברת t ילדיה , או שעוברים לאנשים, למשל, או לשכנים פרטיים באמצעות תרגול ולא מביעים ידע , שהביטוי לא יהיה כללי , כך שהוא מודד את הקונוטציות של כמה חזונות אחד על השני , כך שתמיד יש להם תשובה מוכנה למי שראה אדם מת קורא או לוקח יד למקום , והתשובה היא : שאלוהים יגמול לך בעצמך !! שאלוהים ירחם עליך . . . ! או לומר לאנשים : הוא ימות בקרוב !! ואני אומר : ירא אלוהים, הו חוצים !! אל תטיל אימה על אנשים , ואני אומר לאלה שראו חזון מסוג זה, להיזהר אם הוא מפחד לראותו , או לחפש אחר אדם אהוב שיעביר לו אותו , או למלומד או יועץ . בשביל זה סיבה , את הנביא, אולי התפילות של אלוהים עליו השלום, אמר לנו : ~ אל תגיד את החזון למעט מלומד או יועץ. ~. וברומן :~ או עלי ווייד … ~….
…ומי שרואה שהוא חתך את צווארו של אדם מת במשהו, ואם הוא אדם מתוקן, אז אנשים יחזרו בתשובה על ידו, ואולי מישהו ישקול את ענייניו וטיעונו יתחזק נגדו והוא יהיה מנצח עם אויבו ….
…בחלום זה מעיד על החזרת פיקדונות, או הצלת המטופל ממחלתו, או האסיר מכלאו, ואולי זה מעיד על פגישה עם הנעדרים . ומוות בחלום הוא מחסור בדת, שחיתות בה וגובה בעולם אם זה מלווה בבכי וצרחות כל עוד הוא לא קבור בעפר, ואם הוא קבור הוא לא מקווה לסלאח . ומי שראה שהוא מת ואין גופה, זה מעיד על הריסת בית מביתו, ונאמר : אדרבה, שהוא עיוור בראייתו וארוך בחייו . ונאמר : מוות הוא מסע או עוני . נאמר : מוות הוא נישואין לחלוטין, כי האדם המת זקוק לבושם ולכביסה כמו נשוי . ומי רואה שהוא מת והוא בהריון ולא נקבר, הוא יהיה להביס את אויביו . ומי שרואה שהוא חי אחרי מותו, יעשירו אותו אחרי עוניו או יחזור בתשובה על חטאו . ומי שמת אמר לו שהוא לא מת, הוא נמצא בהיכל הקדושים . ומי שרואה את המת הוא חולה, הוא אחראי לדתו . אם אנשי הקברים יוצאים לאכול את כל אוכל העם, אז מחיר האוכל עולה . מה שהאדם המת מספר על עצמו או על מישהו אחר בחלום הוא נכון ואמיתי . ומי שרואה אדם מת בכושר טוב תוך כדי צחוק, זה כך . ומי שרואה שהוא מתפלל למתים, הוא מטיף לאדם חסר לב . ומי שרואה שהוא הולך על עקבותיו של מת, עליו ללכת בדרכו . ומי שראה שהאימאם מת, המדינה תיהרס, ולהיפך . מוות הוא חרטה מחטא גדול . ומי שרואה שהוא מת כשהוא עירום, אז הוא יהיה עני, ואם הוא על שטיח, העולם יפשט עבורו . ומי שיראה שבנו נפטר, הוא יינצל מאויבו . ומי שראה שהוא מת ונקבר, אז העבד ציין שהוא שוחרר, ואם הוא לא היה נשוי, הוא ציין שהוא התחתן, ואם החולה ראה שהוא התחתן, הוא ימות . והמוות הוא מדריך טוב לאלה שפוחדים או עצובים, ומות האחים מעיד על מות האויבים . ומי שרואה שהוא בין עם המתים, אז הוא בין עם צבוע . ומי שיראה שהוא מלווה אדם מת, הוא ייסע רחוק . ומי שרואה שהוא באמבטיה, פקודתו תעלה, והוא יינצל מחטאים, דאגות וחובות . ומי שיראה אדם מת שהוא חי, הוא יחיה בשבילו עניין מת . אם הוא רואה את האדם המת או עייף, אז זה מסיח את דעתו במה שהוא נמצא, ואם הוא חולה, הוא אחראי לחוב שלו . ואם הוא ראה שפניו מושחרות, הוא מת באי אמון . ומי שרואה שהוא הקים את המתים, יהודי או נוצרי, או כפירה, מברך אותם על ידיו . אם הוא רואה שהוא מחיה את המתים, אז הוא מנחה עם אבוד . ומי שנראה חי נותן למתים דבר שעלול להיאכל או לשתות, ולכן זה נזק שקורה לו בכספו . אם הוא יראה את האדם המת וייתן לו אוכל, הוא יזכה לפרנסה מכובדת . אם הוא רואה שהמת מת לקח את ידו, אז כסף ייפול ברשותו מצד חסר סיכוי . לדבר עם המתים זה חיים ארוכים, ולקחת מהמתים זה אספקה . ומי שיראה שהוא מדבר עם המתים, אז תהיה הכחשה בינו לבין העם . ומי שרואה שהוא מקבל מת ידוע, הוא מרוויח מהנפטר עם ידע או כסף שהשאיר אחריו . ונאמר : מי שרואה שהוא מקבל אדם מת ואדם החזון חולה, אז זה מעיד על מותו . ומי שרואה שהוא מתחתן עם אישה מתה ורואה שהיא בחיים, אז החיים ימותו . ומי שרואה שהמת נותן לו את חולצתו השחוקה או המלוכלכת, אז הוא יהיה עני . ומי שרואה שהמתים מוכים בחיים, החיים הביאו שחיתות בדתו . ומי שיראה אדם מת מכים אותו, הוא ישתפר מנסיעה . ומי שרואה אדם מת ישן, שנתו תנוח בהמשך . ואם יראה אדם חי שישן עם אדם מת, חייו יהיו ארוכים . ומי שרואה שהוא חי בין המתים, הוא נוסע רחוק ומשחית את דתו, ואם הוא רואה שהוא עם המתים בזמן שהוא חי, אז הוא מתערבב עם אנשים בדתם, שחיתות . ומי שיראה את הנפטר בין הכופרים לובש בגדים ישנים, אז הוא יהיה במצב גרוע בהמשך . ומי שרואה אדם מת ואומר לו שהוא לעולם לא מת, אז הוא נמצא בהיכל קדושים והוא יתברך בהמשך . ומי שרואה שאמו מתה, אז עולמו נעלם ומקלקל את מצבו . ומי שרואה שאחיו נפטר וחולה, אז הוא מותו . ומי שרואה שאשתו נפטרת, הענף שלו בו פרנסתו הולכת ומתדלדלת . ומי שרואה שהוא מתפלל למען המת, הוא יערב לאיש מושחת . ומי שרואה שאדם מת טובע בים, אז הוא טובע בחטאים . ומי שראה שהמתים יוצאים מקברם, הכלואים ישוחררו . אולי המוות הצביע פתאום על מהירות העושר לעניים . מות הנביאים, השלום עליהם, בחלום הוא חולשה בדת, וחייהם הפוכים . אולי מותו של המדען הצביע על הופעתה של כפירה בדת, על מותם של הורים במחסור, מות האישה הוא עזיבה עולמית, ועל מותו של הילד הפרעה גברית . ותפילות המתים למתים הן מעשים פסולים . לראות את הפוליתאיסטים המתים בחלום הם אויבים ….
…ומי שרואה אדם ידוע שמת שמת שוב ובמותו היה בוכה, הוא יתחתן עם חלק ממשפחתו ויעשה חתונה, אחרת אדם ימות מעקביו ….
…אם ראה אדם מת, הוא הכיר אותו ואמר לו שהוא לא מת, מה שמעיד על טובת המתים בהמשך, כי אלוהים אדירים אמר : ~ אכן, הם חיים עם אדונם, הם יפרנסו אותם . ”…
…אם הוא רואה אדם ידוע ידוע : הוא מת שוב, מותו היה בוכה בלי אבל או צעקה, כי הוא היה מתחתן עם חלק ממשפחתו ועושה חתונה, אחרת אדם היה מת מעקביו . כמו כן, אם במותו היו צרחות, אבלות או צלצולים, שהתועבה על ידי מקורו בפרשנות ….
…מי שרואה אדם מת בא אליו צוחק לו, הוא הודה לו על עבודתו בצוואתו או במשפחתו, או על מה שהגיע מתפילתו . אם אין שום דבר מזה, אז הוא סידר אותו במצבו הטוב ובצייתנות לאדונו . וכל מי שקורא לו מת, אז תחנונו הוא חדשות על היעדרו של אלוהים, יהי מהולל ומרומם ….
…אדם השלום עליו, שראה בחלום וחטא, יחזור בתשובה מכך . אולי חזונו הצביע על האב או על הסולטאן . ומי שרואה שהוא הורג את אדם, עליו השלום, הוא בוגד בסולטן, או לא מציית להוריו, או למורה שלו . ומי שרואה את אדם, עליו השלום, על גוף ספציפי, הוא יגיע למנדט אם הוא מתאים לכך, ואם הוא יראה שהוא דיבר עליו, יודיעו לו . ונאמר : מי שראה דם, עליו השלום, שולל בדברי כמה מאויביו, ואז אלוהים אדירים חזר אליו לאחר זמן מה . ומי שהפך לאדם, עליו השלום, או לחברתו, אם הוא היה כשיר לנשיאות, הוא היה מקבל את זה, ואם הוא היה מלומד, אנשים נהנו מהידע שלו . או שהוא זכה בדגל שאיש אחר לא יכול היה להתאים אליו. אולי חזון אדם, עליו השלום, הצביע על העלייה לרגל ומפגש עם יקיריהם, או על מספר רב של ילדים, או על תככים ותחבולות ושיתוף של מישהו שעושה רעלים, או מתפרנס מלהעלות שדים ולדבר בלשונם . אולי החזון שלו הצביע על לבוש או בכי מחוספס, או מטרד של בעל החזון מבחינת אוכל, או נסיעות רחוקות, או משרתים והשתטחות מלכים . ומי שרואה את אדם, עליו השלום, הוא במצב טוב, זה יהיה טוב מאוד בשבילו ….
…גבר נמצא בחלום אם האיש ידוע, הרי הוא אותו אדם מסוים, או שמו או מקבילו מהעם . ומי שרואה אדם ידוע בחלומו מבקש ממנו דבר או מעמיתו או משמו או מדמותו, ואם יקח ממנו את מה שרצוי במהותו, הוא ישיג ממנו את מבוקשו , ואם הוא לוקח ממנו חולצה חדשה והוא מאנשי המדינה, אז הוא לוקח ממנו משכון אפוטרופסות. חבל הוא ברית מכיוון שהערבים מכנים ברית ברית . לראות את בני אדם בחלום מעיד על כבוד . לראות שלכל כת יש פרשנות, לראות מלכים כניצחון, לראות שליטים כמשפט, לראות שליטים פחדים, לראות חיילים כמסעות, לראות אומנים כמצביעים על מעשיהם ופרנסתם, לראות נשים זה משפט, ולראות צדיקים זה פולחן . ואולי החזון של בני אדם מצביע על מה שאחרים הזכירו על מה שאלוהים הקב~ה הזכיר, אמר הקב~ה : ( אין חיה על פני האדמה וגם לא ציפור שעפה בכנפיה, אלא לאומות כמוך ) , אז ראיית הטוב בין בני אדם עשויה להצביע על טובת החיות או הציפורים, כפי שמציין החיה הצדיקה או הציפור המועילה מיועדת לאדם שהוא יותר טוב, וכשיש אדם בבן אדם הדומה לציפור, לחיה ואחרים . אולי החזון של בני אדם הצביע על הגידולים שנקטפו. אמר הקב~ה : ( ואלוהים גרם לך לגדל צמחים מהארץ ). חזונו של בני אדם מציין את החשדות לרווח בגלל ההבדל ברווחים שלהם, הבניין המופלא או הביצוע הנעים ….
…הראם : הוא האיש הענק בלתי-חדיר, כמו הסולטאן, האימאם, האמיר, מפקד הצבא ומי שפיקד על החיילים . ומציין את המואזין ואת הרועה . האילם הנועז הוא העבד או הסריס על כך שלא הוקרן, מכיוון שכוחו הוא כמו קרניו, והנועז יותר מעיד גם על הבודד שנשדד מסמכותו, ועל רשלנות זרועותיו ותומכיו . מי ששוחט איל שאינו יודע מדוע שחט אותו הוא אדם שינצח עליו, או שהוא יעיד על כך באמת, אם שחיטתו היא על פי הסונה ועל הקיבלה, ואלוהים אדירים הזכיר שחיטה, ואם אחרת הוא הרג אדם או עשה עוול לו או עינה אותו . אם הוא נשחט לבשר, פירושו מבוסס על מה שהוזכר קודם לכן לגבי גמלים ופרות . ואם הוא נשחט בגין סגפנות, יחזור בתשובה אם היה אשם, ואם היה חוב, שילם את חובו וקיים את נדרו והתקרב לאלוהים בצייתנות, אלא אם כן הוא פחד להיהרג, להיאסר, חולה, או כלוא, כי הוא ניצל כי אלוהים אדירים הציל את יצחק, עליו השלום, והשבח היפה בא אליו ולאביו והוא שמר עליו כשנה וליטורגיה, וזה קרוב ליום שיפוט . ומי ששוחט איל והיה במלחמה, יהיו לו אויבים גדולים . ואילים שנשחטו במקום, אנשים הרגו . מי שקנה איל, איש מכובד היה זקוק לו, והוא יינצל ממחלה או הרס בגלל זה . ומי שרואה איל שהוא חוזר בתשובה, משהו שהוא שונא יכה אותו מאויבו, ואם יבוא, הוא ייפגע או יעלב מקרבם . וקרן האיל נלקחה אסורה, והצמר שלה היה פגיעה בכסף מאדם מכובד, והוא לקח את אפוטרופסותו על כמה מהאצילים וירש את כספו או התחתן איתו עם בתו, כי האלה היא אחרי איל . ולקיחתו בבטנו של איל היא השתלטותו על אוצרו של אדם מכובד, אשר המיועד לו איל זה . ומי שיישא איל על גבו, הוא יקבל את אספקתו של איש ישר . ומי שראה איל תומך בנרתיק של אישה, היא הייתה לוקחת את שיער הנרתיק שלה עם צלף . והנביא, תפילת אלוהים ושלום עליו, אמר: ~ ראיתי כאילו אני איל של איל, אז החלטתי להרוג איל של עם . ראיתי כאילו החרב שלי פוצצה את זה נשבר, אז החלטתי שזה הורג אדם מהשבט שלי . ” הוא הרג את חמזה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו . ושליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, הרג את טלהא, הבעלים של חטיבת הפוליתאיסטים . ומי שמפשיט איל, מבדיל בין אדם גדול . ומי שכרע עליו, הוא יכול . שומן האילים והכבשים, חלבם, קליפתם וצמרם הוא הכסף והטוב ביותר מאלה שהכו אותו . ומי שניתן לו קרבן יקרה לבן ברוך . ומי שרואה שהוא נלחם באיל, הוא רב עם אדם ענק, כך שמי שמביס אותם יהיה המנצח, כי הם שני סוגים שונים . באשר לשני הסוגים המסכימים, כמו שני הגברים, אם הם מתקוטטים בחלום, אז המובס מנצח . ומי שרוכב על כבש כלשהו יהפוך לפורה, וכך גם מי שאוכל בשר מבושל . ומי שרואה בביתו שחוט טלה, יש אדם שמת, כמו גם בן הבהמה, ואכילת בשר גולמי היא נוגדת, ובשר משמין עדיף על שחיטתו . וראה אדם כאילו הפך לאיל העולה על עץ עם עמים ועלים רבים, אז הוא חתך אותו במעבר, ואמר : תזכה להנהגה וזיכרון בצל אדם מכובד שיש לו כסף חשבון, ואולי שרתת מלך מלכים . לכן, המאמין באלוהים השתמש בזה ….
…מי שרואה אדם ידוע מכין משהו או נותן לו משהו, הרי הוא הוא עצמו, שמו או מקבילו, ונאמר שמי שראה אדם ידוע הוא טוב ומברך, ואם היה לו נעדר, הוא הציג או שהחדשות או הספרים שלו הגיעו ….
…נאמר שמי שראה אדם שנתן לו דינרים היה אדם שנגרם לו עוול, ואם הוא שילם את זה למישהו, אז הוא לא צודק, ואם אדם לוקח את זה כשהוא מנותק, זה מריבה קשה ומחלוקת בינו לבין גבר ….
…לגבי נגעי היד : הנגע ביד מעיד על מצוקת האחים . על אצבעותיה היא מצביעה על ילדי האחווה . ומי שרואה שאין לו ידיים, הוא יבקש את מה שהוא לא יגיע אליו . ומי שרואה את זה כאילו הוא לוחץ יד לגבר מוסלמי ומוריד את ידו, הוא משלם לו אמון ולא משלם את זה . ומי שרואה כאילו זכותו עדיין מנותקת, הרי הוא איש קללות, וכל מי שרואה כאילו זכותו מנותקת ומונחת לפניו, הוא יפגע בכסף מהכנסותיו . היעדר יד הוא אינדיקציה לחוסר כוח ועוזרים, ואולי חיתוך היד מעיד על עזיבת עבודה שנמצאת בקו . אם הוא רואה כאילו ידו מנותקת מכף היד, אז זה לא יקרה לו, ואם היא נחתכת מהמפרק, זה משפיע על עוול שליט, ואם היא נחתכה מהזרוע העליונה נעלם, אחיו נפטר, אם היה לו אח . כי אלוהים אדירים אומר : ~ אנו נחזק את זרועך עם אחיך .~ אם אין לו אח או מישהו שייקח את מקומו, אז הכסף שלו מצטמצם, ואם הוא רואה שמושל כורת את כפות ידיו ורגליו של צאן, אז הוא לוקח את כספם ומקלקל את הרווחים והפנסיה שלהם . אבן סירין נשאל על אדם שראה כאילו ידו נחתכה, והוא אמר : זה אדם שעושה עבודה ופונה אליו למישהו אחר . כנגר הוא עבר לעבודה אחרת . איש אחר בא אליו ואמר : ראיתי אדם חתוך את ידיו ורגליו, ואחר נצלב : הוא אמר : אם אתה מאמין לחזון שלך, הסר את הנסיך הזה ואת האפוטרופוס של מישהו אחר . אז הוא בודד מימיו את בן חכם מדרק ואת האפוטרופוס של ג'ראח בן עבדאללה . אם ראה כאילו שליט קבע את שבועתו, הוא נשא בכוח שבועת שווא . אם הוא רואה כאילו ניתק את שמאלו, זהו מוות של אח או אחות, הפרעת האינטימיות בינו לבינם, או כריתת רחם, הפרדת בן זוג או גירושין אישה . אם הוא ראה שידו נחתכה בפתח הסולטאן, אז המלך עזב את ידו . באשר לקיצור היד, זוהי אינדיקציה לפספס את הכוונה ולא להיות מסוגלים לעשות את הכוונה, והסוכנים והאחים נכשלים בכך . אבן סירין נשאל על אדם שראה כי ימינו ארוכה משמאלו, והוא אמר : זה אדם שעושה חסד ומגיע לרחם . ומי שראה שהוא קצר אמות ואמות, חזונותיו הראו שהוא גנב, בוגד או מדכא . אם הוא רואה את זרועותיו וזרועותיו ארוכות ממה שהיו, הרי שהוא נוכל אמיץ ונדיב . באשר לשיתוק הידיים ומפרקיהם, מי שרואה כאילו ידיו משותקות, הוא אשם בחטא חמור . אם הוא רואה את שבועתו משותקת, הוא מכה בחף מפשע ומדכא חלש . אם ראה כי ידו השמאלית נכה, אחיו או אחותו מתו, ואם אגודלו התייבש, אביו נפטר, ואם אצבעו המורה התייבשה, אחותו מתה, ואם מותניו התייבשה, אחיו נפטר . ואם הטבעת התייבשה, הוא הכה את בתו . ואם הזרת התייבש, הוא נפצע מאמו ומשפחתו . אם הוא רואה עיוות מאחורי ידו, הוא נמנע מחטאים . ונאמר שהוא זוכה לחטא גדול, עליו יעניש אותו אלוהים . ומי שיראה את ידיו ורגליו מנותקות מחוסר הסכמה, אז הוא יגביר את השחיתות או ייצא מהסמכות . כי הקב~ה אמר : ~ השכר עבור אלה שנלחמים באלוהים ושליחו הוא השכר ~ הפסוק . ונאמר כי כל מי שראה את שבועתו נגדע, אז הוא גנב, כי אלוהים אדירים אמר : ~ אז כרתו את ידיהם .~ אדם ראה כאילו ידו מנותקת, אז הוא סיפר על חזונו במעבר חצייה ואמר : אח, חבר או בן זוג מנותק ממנו, אז אמר לו שחבר שלו נפטר . אדם ראה כי ידוע נחתך על ידי אדם ידוע, ולכן אמר : אתה תקבל חמשת אלפים דירהם על ידו אם אתה מוסתר, אחרת תסיים במשהו לא בסדר על ידו ….
…ומי שרואה מת ידוע, מת שוב ובכה לו מבלי לצעוק ולא להתאבל, אז הוא יתחתן עם אדם מעקביו, והבכי הוא סימן להקלה ביניהם, ונאמר שמי שרואה אדם מת מת מוות חדש, זה מוות של אדם בעקביו של אותו נפטר ואנשי ביתו, עד שהמת ההוא הופך להיות כאילו נפטר בפעם השנייה ….
…אם היה רואה שהוא נתן לו משהו, היה מכבד אותו. אם היה נותן לו את ההקדמה שלו, הוא היה נותן לו ילדה שפחה, או שהוא יתחתן עם אישה הקשורה לכמה מהסולטנים ….
…זה נדיר שאדם בא לאבן סירין ואמר, ראיתי אדם בולע פנינים קטנות ומוציא אותן יותר גדול ממה שהוא בלע. אבן סירין אמר, זה אדם ששומע את החדית 'ומדבר אליו יותר ממה ששמע ….
…האם אדם חוטא אם הוא לא מיישם את מה שהוא רואה בשנתו? האדם הממוצע לא חוטא אם הוא לא מבצע את מה שהגיע בחלום, העניין הזה ספציפי לשליחים כי אלוהים אדירים אומר : ~ הו אבא, עשה את המצווה, ותמצא אותי, ברוך השם, מה סבלני. ~ אל-צפת 102 ההבדל הוא שכל חלומות הנביאים הם אמת, אמת וגילוי מאת אלוהים, ובאשר לבני אדם, הם עשויים להיות מה שראו חזונות אמיתיים או חלומות מהשטן או חלומות מקטרת, ולמרבה הצער כמה בורים אנשים נכנסו לצנח הזה ועשו דברים שהוכחו להם בחלום שראו, ואלוהים הוא העוזר שלנו…
…ומי שרואה שהוא תחליף לאדם הידוע לסוסה, אז הוא יבקש את עזרתו של אותו אדם במה שהוא מבקש או יגיע אליו, ונאמר שהוא נתפס כתחליף לאדם, אז זה פירש כי אותו אדם הוא תלות, שותף או יורש ממרחק, ואם האיש אינו ידוע אז הוא אויב ….
…אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שהוא אוכל בשר אדם וכשהוא אוכל אותו יש השפעה נראית לעין, אז הוא אוכל מכספו של אותו אדם אם הוא יודע את זה, ואם הוא לא יודע את זה, הוא מקבל כסף בכל מקרה . ~…
…אם חלמתם על אדם וחוה, זה מנבא שאירוע מלא אירועים יגנוב מכם תקווה להצלחה בענייניכם . לראות אותם בגן עדן בעוד אדם מכסה את עירומיו בעלה תאנה ואילו חוה עירומה לחלוטין למעט נחש צבעוני מזרחי המעטר את מותניו ובטנה, הדבר מסמל שבגידה ואמונה כוזבת יתאחדו כדי להפיל את מזלכם . באשר לראות או לשמוע את חוה מפטפטת עם נחש, זה מנבא שנשים ממולחות יובילו אותך לחלום על אובדן הונך והמוניטין שלך ….
…באר מים בחלום, אישה צוחקת וזקופה . אם אישה רואה באר, אז הוא איש בעל נימוסים טובים . והבאר הוא כסף או מדע, או איש גדול או כלא, או הגבלה או הונאה . ומי שרואה שהוא חפר באר ויש בו מים, הוא מתחתן עם אשה עשירה ומתעתע בה, כי קידוח הוא רמאות, ואם אין בו מים, אין לאישה כסף, ואם הוא רואה שהוא שתה מהמים שלה ואז הוא מכה כסף מרמאות . ואם הוא רואה באר ישנה ביישוב, בבית או בכפר שממנו שואבים היצואנים והמגיעים עם החבל והדלי, יש אישה, או בעל אישה, או ערכיה, ואנשים מרוויחים ממנו בפרנסתם, ויש לו זיכרון טוב בכך . אם הוא ראה שהמים שוצפים מהבאר הזאת, אז הוא יצא מזה, ואז הם היו עצובים ובכו במקום ההוא . ואם הוא רואה שהוא חופר באר להשקות פרדס, אז הוא לוקח תרופה שאיתה הוא מקיים יחסי משפחה עם משפחתו . אם הוא רואה את הבאר שלו עולה על גדותיה עד שהמים נכנסים לבתים, אז אם זה יכה בכסף זה יהיה אסון עבורו, ואם הוא ייצא מהבית, הוא בורח מהם ועובר מכספו באותה מידה שהוא עזב בית . אם הוא יראה שהוא נפל לבאר מים, אז הוא מתנהג עם אדם עריץ שאינו צודק, והוא ייפגע מזימתו ומעשהו הפסול, וענייניו יהיו קשים עבורו . אם המים צלולים, אז הוא עובד עבור צדיק שמסתפק בו . אם הוא יושב על באר, מתייחסים אליו כאל אדם ערמומי, והוא ניצל ממזימתו . אם הוא רואה שהוא נופל או נשלח לבאר, אז הוא נוסע . והבאר, אם אדם רואה זאת במיקום לא ידוע, ויש בו מים מתוקים, הרי זה עולמו של האדם, ובו הוא יתברך, חי, יחי חיים כמו מים , ואם אין בו מים אז חייו נגמרו . קריסת הבאר היא מות האישה . אם הוא רואה שרגליו משתלשלות בבאר, אז הוא זומם עם כספו כולו או חלקו . אם הוא יורד בבאר ומגיע למחצית ממנו, אז הוא קורא לזה ואז הוא נוסע . אם הוא שומע את הקריאה לתפילה באמצע הבאר, הוא מבודד, גם אם הוא שליט, והוא מפסיד גם אם הוא סוחר . ונאמר : הרואה באר בביתו או בארצו, הוא יזכה בשפע בפרנסתו, יקל לאחר מצוקה, ויתרום מבחינת זה לא נספר, כי ראה שהוא נפל לבאר דרגתו ומולו נופלת . אולי הבאר מעידה על האב והילד, המנומס והקבר, ההונאה ומילוי הצרכים, המסע והדרישה, המחסור והנדיבות . ולכל באר יש פרשנות : באר הבית מעידה על בעל הבית או על חנותו, על אשתו או על משרתו, או על כספו, מותו או חייו . הבאר השבורה תשבש את הנסיעה והתנועה . והבאר ברחובות מעידה על המסגד או על חדר האמבטיה, ואולי הבאר מעידה על האישה הנואפת אליה מגיעים כל אחת . והבאר החמה מעידה על המשמר שלה . ובארת הדרך מעידה על הפות אחרי המצוקה . ובאר גלגל המים מעידה על העולם בו אנשים מסוימים שמחים, ואחרים עניים, ואולי זה מעיד על בית הידע ובתי הספר לתלמידים . ואם אדם ראה את באר זמזאם בנתיב או במדינה ידועה, הוא היה מביא לאותו מקום אדם שיועיל לעם בתחנייתו או בחסדו . אולי זה הצביע על הניצחון של תושבי אותה מדינה על אויביהם ועל שפע ברכתם, ואולי הגשם המועיל ירד עליהם כשנזקקו לכך . אם הוא ראה שהוא עומד על באר ושואב ממים טהורים וטובים, אם הוא היה מלומד הוא קיבל ממנו באותה מידה שהוא צייר, אם הוא היה עני הוא הרוויח כסף, ואם הוא היה רווק, הוא התחתן, ו אם אשתו בהריון, היא מביאה ילד במיוחד אם הוא מצייר דלי, אחרת יש לו סיבה לוותר על אודות אנשים ולהתלהם אליהם . ואם הוא חיפש צורך, הוא מילא את צרכיו, ואם הוא מקווה לנסוע, הוא היה נוסע והוא היה מרוויח בנסיעותיו יתרונות גדולים . אם הוא ביקש בקשה שקרתה לו, ואם קיווה לתקווה, הוא הבין זאת, ואם הבאר קרובה לשוחד, הוא היה אדם נדיב, ואם הוא זרוע רחוק, הוא היה אדם קמצן, ואז מי הבאר הצביעו על פוליתאיזם וחוסר אמון באלוהים הכל יכול . הבאר עשויה להצביע על ספק בנוגע לדת, משום שהיא הפוכה מביר ריב . ומי שרואה שהוא מסתכל בבאר, אז הוא חושב ומסתכל על אישה . מי שרואה כי בארו מקופלת, ואשתו חולה, או בתקופה שלאחר הלידה, היא תינצל ותפטר אותה ממחלתה ….
…הריון של אדם אם אדם נושא בעול בחלום, הדבר מעיד על שכן רע . הנטל הכבד עשוי להיות אשמה . והנטל הכבד של אישה הוא חבל מרושע או בעל . ומי שרואה שהוא נושא בנטל כבד, אז הוא יכול לשאת נזק משכן חולה . והריון על חוטאי הצוואר או הכתף . הריון לרך הנולד מהווה נחמה לניידת ועייפות ועייפות עבור האישה ההרה . מי שרואה שהוא נושא עצים, אז הוא נושא נשיכות ורכילות ומשדר שקר ….
…הקוף נמצא בחלום אדם שיש בו כל פגם, כך שאם הוא הורג קוף ומביס אותו, הוא חולה ואז מרפא ממנו, ואם הקוף מנצח אותו, אז הוא סובל ממחלה שאין לה תרופה . ונאמר : הקוף הוא אדם שמביא חטאים גדולים . ומי שאוכל בשר קופים, יטופל בו פגם שלא ניתן לרפא ממנו, או שהוא ישיג בגדים חדשים . ומי שיראה שקוף נושך אותו, יהיה לו ויכוח בינו לבין אדם . הקוף הוא אדם ערמומי, אשף מרמה ומחלה . הקוף הוא אויב מובס . ומי שרואה שהוא רוכב על קוף, הוא מנצח אויב . ומי שרואה שהוא נתן לו קוף, הוא אויב שהוא יזכה בו . ומי שרואה שקוף נושא אותו על כתפו, הוא מוציא גניבה מביתו ומפורסם בכך . ונאמר בקוף שהוא מרגיש אומלל למי שהוא ראה כרכושו או נשיאתו . הקוף הוא אדם שחסדו ממשיך להיות גדול . והקוף הוא אדם המציין אויבים, אי ציות ונפילה למה שמצריך שנאה, כמו חזיר, ואולי הוא מציין את היהודים, ואכילת בשרו היא חוסר וצורך . הקוף הוא אדם מסכן ומקופח שחסדו נלקח ….
…לגבי אכילת בשר אדם, מי שרואה שהוא אוכל אותו וכשהוא אוכל אותו יש זכר גלוי, אז הוא אוכל מכספו של אותו אדם אם הוא יודע את זה, ואם הוא לא יודע את זה, אז הוא מקבל כסף בכל מקרה, ואם אין לכך השפעה נראית לעין אז הוא יעקוב אחריו וכל מי שיראה שהוא אוכל את הבשר של עצמו, אז יהיה לו הרבה כסף וסמכות רבה. ומי שרואה שהוא אוכל את בשר אויבו, הוא ירוויח אותו…
…זה בחלום אי ציות ואי צדק . ומי שרואה שהוא נשחט, יבקש מקלט באלוהים הכל יכול . ומי שרואה עם שנהרג, זו עדות טובה לשלמות הדברים של הרואה . ומי שרואה בשנתו שהוא שחט אדם אחר, או שאדם אחר שוחט אותו, הדבר מעיד שגם הדברים מושלמים . ומי שרואה מישהו ששוחט על ידי שוחט, אז הטבח יקבל טוב מהשוחט, ואם הוא נכלא הוא יקבל באופן מוחלט, ואם הוא חושש שהוא ישיג את ביטחוננו, ואם הוא דיבוק, הוא יהיה משוחרר, או שאסור נגאל, או נסיך, אז הוא יתווסף במדינתו . ומי שרואה שהוא שוחט אדם, אז הוא מדכא אותו, כמו גם כל מה שאסור לשחוט אותו, כי העושה עוול הוא מושא לכך . ומי ששוחט כמה מהמהרמות שלו, הוא מזניח את ייעודו וקוטע אותו, ואם עבד נשחט בחלום, הוא ישוחרר . ומי שהיה במצוקה וראה שנשחט, חרדתו תשוחרר . שחיטה היא נישואין, כך שמי ששוחט עדויות על נשים כמו יונים וכבשים יתחתן . ומי ששוחט משהו מגבו, הוא יביא אותו במעבר האחורי . ומי שרואה אדם שחוט שלא יודע מי שחט אותו הוא אדם שהמציא כפירה, או העיד עדות כוזבת על צווארו . לגבי מי ששחט את אביו ואמו, עליו למנוע אותו . אם הוא ראה . הוא שחט ילד צעיר שצלה, והברביקיו לא בושל, כי העוול בכך הוא לאביו ואמו . ואם אדם רואה שסולטאן שוחט אדם ומניח אותו על צווארו של האדם שחולם, אז הסולטאן מדכא את האדם, ומבקש ממנו מה הוא לא מסוגל לעשות, ונושא זה דורש את הטענה הזו . ואם ראשו של הנשחט אצלו, הוא יילקח איתו ולא ייקנס, והקנס הוא על מי שביצע אותו, אך הוא מעניק לו נטל הזוי . ומי שרואה שנשחט אדם או עם נשחט, הוא הוזה ויש לו גחמות וחידושים . מי שרואה שהוא שוחט את עצמו, אז אשתו ממנו אסורה . אם דם השחיטה יוצא, הרי זה עוול ואי ציות, ואם לא יוצא דם אז מדובר בזוגיות ובכבוד ….
…גמל : באשר לגמלים, אם הם נכנסים לעיר ללא מכשיר, או הולכים בדרך שאינה סוס, זה עננים וגשם . באשר לבעל גמל, הוא מנצח את אנשי הגזירה מראש . גמל יחיד הוא אדם, ואם הוא מהערבים אז הוא ערבי, ואם זה הון, אז הוא לא ערבי, והתשובה אליו היא מטייל, שייח ', סריס או אדם מפורסם . אולי הגמל ציין את השטן, כאשר דווח כי השטן בשיאו . אולי זה הצביע על מוות בגלל חגיגיותו ואימת יצירתו, ומכיוון שהוא מתחנן עם יקיריהם למקומות רחוקים . ואולי הוא ציין את האדם הנבער והצבוע, באומרו לעליון : ~ הם אינם אלא כבשים .~ וזה מעיד על הריון של גבר חולה . אולי הוא ציין את הספינה, כי גמלים הם ספינות יבשה . זה מעיד על עצב כאשר הנביא, השלום והברכה עליו, אמר: ~ רכיבה על גמל היא צער ותהילה .~ אם החולה ראה שהוא רוכב על גמל לנסיעה, הוא מת, וזה היה ארונו ותהילתו . ומי שרוכב על גמל ובריא, הוא נוסע, אלא אם כן הוא רוכב עליו באמצע העיר, או רואה שהוא לא הולך איתו, כי הוא יחווה צער תוך שהוא מונע ממנו לקום על הקרקע, כגון כליאה ו מחלה עקב ריחוק האדמה ממנו, ותהילה : אם הוא רואה שהתקוממות נגד הרשות או הבריאה תחזיק מעמד על המלכים הוא נלקח ונספה, במיוחד אם יש משהו שמוסיף לבושו הידוע, אלא אם כן הוא שם את זה על נושא מטען או אלונקה, כי הוא עשוי לבקש עזרה של אדם ענק או להיות מסוגל לכך . אם הברך שלו היא אישה שאין לה בעל, היא נשואה, ואם בעלה נעדר, הוא ייקח אותה לפניה, אלא אם כן יש ראיות בחזון שמעידות על רוע ושערוריות, כי היא מפורסמת בכך בקרב אנשים . באשר למי שראה גמל שנכנס לו בגרון, השקיה או כלי , אז הוא ג'ין שנכנס אליו או מי שמצביע על כך שנכנס כלי ממשפחתו ומעבדיו . ומי שרואה גמל שהושחת בבית, הרי שרב הבית נפטר אם הוא חולה, או שעבדו, משרתו או עליונו נפטר, במיוחד אם בשרו נפרד ועצמותיו מופרדות, זו נחלתו . ואם היה שוחט אותו על מנת לאכול אותו ואין אדם חולה, הרי זה מחסן שהוא פותח, או תיקון שמאפשר לו להשיג את שכרו . אבל אם הגמל נמצא באמצע העיר או בקרב קבוצת אנשים, אז זה אדם עם קל, שנהרג או מת . אם הוא נשחט, אז נעשה לו עוול, ואם הוא נשחט בחיים, סמכותו נעלמה או הוסרה ממנו, או שהוא לקח את כספו, ומי שראה גמל אוכל בשר או מחפש את תפקיד האנשים, אז הוא אוכל זה מכל בית אוכל אוכל לא ידוע, אז זו מגיפה שנמצאת באנשים, ואם הוא רודף אחריהם, אז זה שליט או אויב או זרימה שפוגעת באנשים, אז מי ששובר אותו, שובר חבר ממנו , או אוכל אותו, הוא ייפגע בכך ככל שקיבל . כמו גם הפיל, הג'ירפה והיען בפרצוף זה . רכבת גמלים בחורף היא מדריך גרירה . נאמר כי רכיבה על גמל ערבי היא עלייה לרגל, ומי שייפול מהגמל יתחושש . ומרומח גמל חולה . וכל מי שנתפס על גמל, הוא הוכה מכסף וצער, ונפל מריבה בינו לבין אדם . עדן ראתה כאילו הוא קשה אליו, נוגה מאויב חזק . אם הוא לוקח את וו הגמל ומוביל אותו למיקום ידוע, אז זה מציין אדם מקלקל לטוב . ונאמר כי הגמל מונע על ידי מושכותיו, עדות למסירתם של כמה ראשינים אליו . ומי שיטפל בגמל סנדק יזכה לאפוטרופסות על הערבים, ואם זה בקאטי על הלא-ערבים, ומי שיראה כאילו לקח מבארותיו, יישאר לו הכסף, ואם הוא רואה שני גמלים נלחמים , תתרחש מלחמה בין שני מלכים גדולים או שני אנשים . ומי שיאכל ראש גמל גולמי, הוא יעקוב אחר איש גדול . רכיבה על גמל למי שרואה את זה תיסע איתו, ואם הוא רואה שהוא חולב גמלים, הוא יכה בכסף אסור . ומי שאוכל בשר גמל, הוא יחלה . ומי שנפגע מבשרו מבלי לאכול, מקבל כסף מהסיבה שמייחסים לגמלים בחזון, ועורות הגמלים הם ירושה ….
…האם אדם יכול לחיות ללא חלומות? ! על מנת לענות על שאלה זו, נושא חשוב חייב להיות ברור לנו. מהו : האם עלינו לדון כאן בחזון שהוא מאלוהים, או בחלום שהוא מהשטן כמציאות, לא מטאפורה, או חלום צינור שהוא של אדם וחשיבתו ……. ? האמת היא שהמחקרים שראיתי ומצאתי מצביעים על כך שישנן תרופות המשמשות לטיפול במקרים מסוימים, כמו התמוטטות עצבים או דיכאון, ותרופות אלו עוזרות להעלמת חלומות !!!!!! ואכן, חלק מהמקרים הללו תועדו כאשר ישנו ללא חלומות למשך חצי שנה !! אך נמצא שכאשר הליך זה בוטל, המוח ביצע תהליך פיצוי. בלילה הראשון בו המוח חוזר למקומו הרגיל, הוא חולם על 250 דקות, למשל, במקום 100 דקות, ובסופו של דבר המחקר זיהה את חוסר יכולתו לקבוע את הגורם לתופעת החלומות . אבל העניין שהדהים את המדענים המערביים הללו ניתן לפתור בפשטות, אם נושא החזון יוסר מתבנית החומר הביולוגי. מכיוון שהחזון הוא מאלוהים, קשור לנשמה, ולא קשור לגוף ולחומר, והוא מחוץ לגבולות החוש והשליטה האנושיים או המעבדתיים, והשליח האצילי, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אומר בחדית 'המוסכמת דרך אבו קטאדה : [ החזון הצדיק הוא מאלוהים והחלום הוא מהשטן ]. באשר לחלומות, הם מהשטן מציאות ולא מטאפורה, ואיבה הוא קבוע לאדם, והוא התחייב לשבת בשבילנו ולמנוע מאיתנו את הדרך הישר, ומלחמתו היא קבועה, בין אם היא מתעוררת ובין אם היא חולמת. יכולה להיות דחוי או מופחתת, ואת ההתקפה הזאת בשינה ידי תמשיך ללוות את ענייני כדין, על ידי שמירה על החוקים של אלוהים, ועל ידי כך שלא התרחקות הזיכרון של אללה, ותמצא אישור כי דברי הלורד הקב~ה : [ והציגו אותו הם חיים של קושי ונהר יום התחייה עיוור, האדון לא עיוור ההרטנה אמר, ראיתי, הוא גם ( האם קיבלת את הסימנים שלנו Vnciha כמו גם היום בלתי נשכח ]! ( תוכנית 124 : 126)….
…האם הוחלט שמישהו שרוצה לראות חזון טוב לעשות כמה נימוסים לפני השינה, למשל, או להביא כמה חוטים? כבר הוזכר שחלק מהאנשים החולים עשו טעות כזו , משום שזה כאשר הוא עצמו הוא אדם מסוים , למשל , ומצבו מחמיר במילים של אלו שמגדילים את המחלה בתיאוריהם אליו, כמו אמרה שלהם : Ma'oun , עם נשמה . . . וכו ' , שכן מצב זה עשוי לדחוף את בעליו עד שיתחיל לבקש מאלילה לראות חלום שדרכו הוא יודע מה מצבו , והוא עשוי לחשוב על מי שגרם לו במצב זה , או ממכשפות , או מ גיל התבגרות , והוא רואה בשינה , ו לעתים קרובות הוא רואה את זה בתור חלומות באספמיה – וגם במקרה זה – אבל אולי יש לנו אדם שלא סובל מכל סימפטום פתולוגי , ולכן חוקרי ביטוי מוזכרים עניין שהוא יש מוסר, כולל : לנהוג ביושר דיבור ומבטא , לישון באור , על צד ימין , ו לדקלם סורה כאשר שינה : (וגם השמש להבהיר את זה ) (1), ו סורה ( ולילה אם מטושטש ) (1), סוראט : תאנים , כנות ואלמאוזטין , זה ביחס לקוראן , לא מצאתי ראיות להקצאה זו של גדר זו , והורה לקריאות נוספות לתפילה זו : (אל אללה, אני מחפש בך מקלט מ חלומות רעים ואני לעוז ממך מן המניפולציה של השטן ער לשינה , אלוהים O , אני מחפש אותך חזון של טוב, כן, שימושי ובלתי נשכח . אוי אלוהים , תראה לי מה אני אוהב בחלומי ) '1'. אין ספק שהתפילה הטהורה של האדם קרובה למענה , במיוחד אם הוא עושה דברים שגורמים לשיחה להיענות, כולל : להיות טעים באוכל, לא לשתות או לאכול דבר מלבד טוב , להתעקש על אלוהים ב תחינה , ולהתחנן בפניו במאה מרשמים, זה מתאים לו לענות – במיוחד – אם היה מסע ארוך שזקוק להגזמה בלבוש ובצורה , ולא מצאתי שום דבר מהסונה לתמוך בתחינה זו שאבן חג'אר נתן במהלך הכיבוש , אז זו לא יותר מתפילה , ואדם קורא לאלוהים עם מה . אלוהים פותח את זה, אולי מה שאבן חג'אר מוריד מהדלת הזו ….
…האם החזון הכנה נופל ? והצדיק אינו אדם טוב? ואכן מדובר בשאלה חשובה, ותשובתו היא : כי צדיק עשויים לראות Alodgat אלא כמה נדיר הצליח השטן מן לו , למעט הפוך, את אמיתות חזונו של דומיננטיות נדיר לשפוך את השטן שהוא מסופר מן אנאס אבן מאליק כי שליח שלום אללה עליו, אמר : ~ עבור חזון מעשה טוב מאדם צדיק הוא חלק ארבעים ושישה חלקי נבואה . מוסכמת . (1) מוסלמי מסופר ים~ אלוהים רחמי אבו Hurayrah כי שלום הנביא עליו, אמר : ~ אם הזמן בקושי פנה חזון של שקר מוסלמי , ואת Asedkkm לאחרונה, ואת החזון של חלק המוסלמי של הארבעים – חמישה הם חלק מהנבואה ~ (2). אל-נוואווי אמר : אמר שזו תקופה רטורית אם סירה שממתנת את הימים והלילות ביום האביב הזה . ונאמר שמה הכוונה היא אם תחיית המתים , והראשונה היא המפורסמת ביותר בקרב אנשי העם. חזון , והוא הגיע בחדית 'שתומך בשני, ואלוהים יודע הכי טוב . של . האמת היא הגדולה ביותר בתיאורי הנביאים, ערים וחולמים, ומי שרואה בהם את האמת יזכה לאמיתות מחזונותיו . אל-מוהללב אמר : לאנשים יש שלוש דרגות לכך : א ' – הנביאים וחזונותיהם כנים, ומה שצריך ביטוי עלול ליפול בהם . ב ' – צדיקים , ובעיקר על פי חזון הכנות שלהם , הוא נמצא במקום שמה שלא צריך לבטא את חזונותיהם כווטקה רייאהא לגמרי בחלום . ג – מי עוד . . בחזונם יש אמת וטרוניות, והם משלושה סוגים : 1 – הם מכוסים , כך שרוב המצב שווה להם . שני רשעים , ובעיקר על חזונם אלודגט ואומרים היכן , כותרו בוכרי בסאהא שלו : דלת החזון של אנשי הכלא, השחיתות וההתלהמות (3). 3 _ כופרים , ונוטים חזונם Alodgat וכנות שם מאוד נדירה מתייחסים בראיון הזה : ~ שזה עתה Osedkkm חזון Osedkkm ~ שהיה מסופר על ידי מוסלמים . חלומות אמיתיים של כמה כופרים יש , כמו החזון של המחברים של הכלא עם יוסף עליו , אללה אמר : ~ נכנס עם הבנים בכלא, אמר אחד מהם, הראיתי לי קראש היין השני אמר הראיתי לי אני אמורה להביא לחם בראשי לאכול את הציפור מן לו Nbina Ptooelh ואמנם אנחנו רואים אותך מתורמים ( יוסוף : 36 ). כמו בעבר שכותרתו בוכרי שלו דלת Sahih : את החזון של אנשי הכלא, שחיתות להשתמט , והתרחשה הרומן : א משקה הוא אנשים שותים , ואתה רוצה לשתות אסור , ועל פי דיווחים אמרו סומלייה ליוסף : רייט כמו שינה לראות, שתלתי תבואת Vneptt הלך שם שלושה אשכולות Fsrthn היה מלך שגית אמר : שהיית שלוש פעמים בכלא אז צא Vtsagah על הרגלך . היה כשיצא (4) כמו גם את החזון של Mllekema, אמר הקב~ה : ~ המלך אמר, אני רואה שבע פרות שמנות הוא יאכל שבע סנבלט רזה ושבעה ירקות ושאר Iabsat O מלא אותי בחזונות שלי, אם אתה רוצה לראות את הקטע e של חזון ( יוסף 43) שפירושו : רזון נגזר מרזון והשילוב הוא רזה ורזה, והכוונה היא להופעת אזהרות M להומור . כמה מדענים לראייה ייחסו לחלק מחזון הנבואה שרק מאמינים טובים שלא נבוכים היו . יש לנו כבר עם לנו את הפסוק אומר : ~ מוסלמי טוב כנה הוא אחד אשר מתאים את אם נביאים , סוג Vokrm, אשר אכרם ידי הנביאים , אשר רואה את סמוי .. ובאשר כופר חוטא ו מעורבב לא , אם אישררה לפעמים החזונות זהים. נכון גם קליפ אסלאמי כוזב , ולא לכל האירוע יש כל ניסיון בחלקים הנעלמים של הנבואה , קלכהן ושלי ~(5) הועלה לנו על מנת לעקוב אחר האימאם מוחמד ספאראייני המלי של אלוהים. רחמים על האמירה : שיידע . אבל חייב להיות ערני כאן כי החזון של טוב כי הם הגורם שיזם חלק מההוראות המוגבלות אם שנחתם בעידן של Messenger של השליחים המאושרים בלבד » באשר לאנשים האחרים הם מיסיונרים או Mndhirat , זה עלול להיות ביטוי בשארה לבעליו מעולם צדקה או מכאן ואילך , יתכן והמקום הזהיר אותו מפני היעדר או קיצור עבודתו או בדתו , בא בפירוש הפסוק : ( והוא הטיף שאיכאלם אלוהים רק חי או מאחורי הינומה או שולח ויוחא שליח ברשותו מה שהוא רוצה הוא חכם ) ( שורא : 51). חלק קודמו אמר : ~ From ריי Veil ~ אשר שלו בחלום, מה עצמי – מתנקה מידה מגונות , נסוג לב אישה , ונפגש שנת lawh , ו Antakec של הפלאי הסמוי , ואת המינימום המוזר . זהו ידידותי לקבל אותו לשיחת שיחת חלום » והורה לו אלוהים ולהגיד לו בתוך חלום , הנביא בקש עליו שלום את פסוק : ' אותם אדם בחיים האלה וגם את העולם הבא ' (6) ו הוא אמר, ~ הוא החזון של טוב רואה את האיש או לראות אותו ~ מסופר על ידי האימאם אחמד (7). __________ (1 ) מוסכם , ראה אבן חג'אר – אופ – ( 12/361 ) וגרעיני – אופ (23 \ 15) (2 ) גרעיני – אופ – (15 \ 0 2 ) (3 ) אבן חג'אר – אופ – (381 \ 12) (4 ) שם ( 12/382 ). (5 ) אבן חג'אר – אופ – (379 \ 12) (6) יונוס : 64. (7 ) נאמר על ידי האימאם אחמד 173 \ 1 משולש קדימה ספארעיני – התייחסות קודם ….
…העיניים הן בחלום דת של אדם ותובנה איתן הוא רואה הדרכה ואשליה . ומי שרואה הרבה עיניים בגופו, זו עלייה בדת ובצדק . ואם הוא רואה שהוא מבחין באדם רשע, אז הוא מרמה ושונא אותו . אם הוא רואה שעיניו עשויות מברזל, אז הוא יחרב את כיסויו, והם יקבלו אותו . ואם בטנו מתפצלת והוא רואה עיניים בבטנו, הרי הוא כופר, כי אלוהים אדירים אומר : ( אלוהים לא עשה אדם עם שתי לבבות בבטנו ). ואם הוא רואה על כתפו עין של אדם או עין של בעל חיים, אז הוא מכה בכסף בלתי נראה . העין השחורה היא דת, העין האצילית מנוגדת לדת, העין הכחולה היא דת בכפירה, והעין הירוקה היא דת שמפרה דתות . אחדותו של בסרה טובה לכל האנשים, וחולשתה מעידה על הצורך שלו בכסף, מכיוון שכסף הוא כמו עין . ואם הוא יראה את עיניו נעלמות, ילדיו ימותו . אם הוא נכנע, הוא ימצא מישהו שייקח את ידו . ואם מישהו שרוצה לנסוע רואה את זה או מישהו שנמצא במסע, זה מעיד שהוא לא חוזר למולדת . ומי שרואה שעיניו הן עיניו של אדם אחר, זה מעיד על כך שעיניו נעלמו ושמישהו אחר מנחה אותו בדרך . ומי שיראה שעיניו נופלות לחיקו, אחיו, בנו וכדומה ימותו . והבן אדם מינה את בנו, מאהבו או דתו, כך שמי שרואה בעיניו אפר הוא חסר בדתו, ועיוורון גדול יותר בחסר . והמלך מינה את מרגלו, והעין חצתה את השעון, והעין התבטאה בעין המים, וכל מי שראה שהוא מרפא את עיניו, הוא יתקן את דתו, או את כספו . ומי שרואה שראייתו גדולה וחזקה ממה שהוא חושב, אז שנתו בדתו טובה יותר מפתיחותו . וכל מי שרואה שעיניו לבנות, אז הוא יסבול מצער, או שהוא יסתלק מהיקרים לו, ואם הוא במצוקה, אלוהים ישאיר את דאגתו ואת צערו, וכל מי שרואה בעיניו כחולות , הוא פלילי . מי שרואה שהוא אוכל עין של אדם, אז הוא אוכל את הכסף שלו, ומי שרואה שלעיניו אין שוליים, אז הוא מתגעגע לחוקי האל והדת, ואם אדם קטף אותם, אז אויבו חושף אותו . ואם הוא רואה שבשר עיניו הופך לבן, הדבר מעיד על מחלה . אולי חזון העין המתוקה הצביע על קסם, מוות וחיים, או על כל המשפחה, הקרובים או הילדים . והספד העין מהספד העין נגזרת . אם היה לו ילד, אישה או אהוב שהיה חולה והחלים ממחלה, ואם הוא היה לא מאמין, הוא הפך למוסלמי, ואם הוא היה עני, הוא צריך להיות עשיר . אולי אנשים ראייה ציינו חומרה . אם העין עוברת למיקום אחר מהגוף, זה מציין את הנגע . טשטוש העיניים הוא עדות לייסוריו של אלוהים אדירים . העין הימנית מציינת את הבן, השמאלית את הילדה, והחלקלק בעין מציין להישאר ער מאוחר . ואם הוא ראה עין אדומה, הוא היה מתרגז או כועס, היה לו אירוע . ומי שרואה שעינו נשלחת, והוא מנותק ממנו, הוא תפוח עינו . והעין בחלום היא חיים ארוכים . אולי העין שלפה חוסר מזל ….
…אם אתה רואה אדם פראי בחלום שלך, זה מצביע על כך שהאויבים יתנגדו לך בגלוי בפרויקטים שלך . אם אתה מדמיין שאתה אדם פראי, זה מנבא שלא יהיה לך מזל לבצע את התוכניות שלך ….