סרטן ~ לובסטר ~ אם אתה חולם על סרטן, זה מצביע על כך שתמצא בעיות מורכבות רבות, הגורמות לכך שהפתרון שלהם נאלץ למצוא את השיפוט הבטוח ביותר עבורם . חלום זה מבשר על חובבים חיזור ארוך וקשה ….

…האם יש קשר בין אכילת יתר לסיוטים? כן, אוכל עלול לגרום לסוגים מסוימים של סיוטים, ולכן הנביא עליו השלום והברכה, הזהיר מפני אכילת יתר, ואמר : [ בן אדם מעולם לא מילא קערת חתול, רעה מבטנו. , על פי אבן אדם על צליבתו, ואם יש בכך צורך, אז שליש למאכלו, שלישי לשתייתו, ושלישי לעצמו ] , גם הוא אמר : [ בית מחלת קיבה ] , והמחלות האלה שיש כדי לעשות עם שינה מה צריך לעשות על המשמר . עם זאת, ההרגל של סיוטים הנובעים מאכילת אוכל אינו בעל אופי מפחיד או מזיק, כמו אלה הנובעים מהשפעות הקסם או העין, למשל, או משגיחה על דברים אסורים, במסיבות מגונות או בשירה, וה שליח, שלום וברכות אלוהים עליו אחרי תפילת ערבית, שנא לדבר אחריה, אוסר שזה יהיה נאום מותר, אם תהיה פגישה אחריה, ובמה שאלוהים אסר, אז בעליו עלול לסבול מחוסר יציבות בשנתו, וזו תוצאה של דברים רבים, כמו להישאר מאוחר ולהפר את מה שאלוהים ושלחו אסרו, ואסור על כך והמסקנה היא שיש קשר בין שובע לסיוטים, אך הסיוטים נובעים שביעות רצון אינה גודל הסיוטים שמקורם בקסם, העין או החטא…

…הוא ראה שזה גמל, בשר סרטנים : זה פגע בכסף וטוב מרחוק . ומי שרואה שהוא פגע בסרטן, או ברשותו, או שלקח את זה לעצמו, אז הוא יכה או יכבוש גם אדם במוסרו ובטבעו . סרטן הוא אדם רחוק מלהיות מוסרי, רחוק מלהיות נמרץ בענייניו, רחוק מלהסקור את מה שהיה לו קושי בעבודתו ….

…וכמה מהם אמרו, אולי חזון של אכילת חצילים הצביע על כך שמה שהוא מתכוון לטוב או לרע יקרה משום שהוא, עליו השלום, אמר : ~ חציל הוא כאשר הוא נאכל בשבילו, ובאשר לטרגון, זה מתפרש במזג רע, וזה עשוי להצביע על אדם ממוצא ועבודה ירודים . ~…

…אל-קירמני אמר כי חזון של אכילת לחם חם מעיד על חיים טובים ….

לובסטר ישנה את ההונאה בך בענייני לב אם אתה צעיר, אחרי שאתה חולם על חיית הים הזו שהולכת אחורה . אם חלמת לראות לובסטר, זה מעיד על טובות טובות ותהיה עשיר בעושר . אם אתם אוכלים לובסטר, המוסר שלכם יושחת על ידי ליווי אנשים המחפשים כיף . אם תכין לובסטר עם סלט, ההצלחה לא תשנה את האופי הגשמי שלך, אך תיהנה עד הטיפה האחרונה ממחשבות ההנאה . אם תזמין סרטנים לאכול, היא תתפוס עמדות בעלות פרופיל גבוה ותזמין עוקבים רבים ….

ומי שרואה שהוא מכה חתול עד שהוא מגרד אותו או אכל אותו, אז הוא מתפרש על ידי פציעה של מחלה ארוכה ואז נרפא ממנה, או מי שרואה שהוא גירד חתול ואז מתעורר ונעשה בריא, הגנב מתחזק ….

ומי שרואה שהוא אוכל מבשרו, הוא אוכל משהו מזר עני ….

ומי שרואה שהוא אוכל אוכל מצרי, אז יש לו גם כסף ….

אם הוא היה רואה את זה כאילו הוא אוכל את פירותיו, אז היה נותן לו ידע כמו שהוא אוכל ….

סרטן אם אתה מוצא אחד שטופל בהצלחה בחלום, משמעות הדבר היא עלייה פתאומית מעוני קיצוני לסביבות אמידות . אם חלמת על סרטן, זה אומר מחלה עבור מישהו קרוב לך, וזה אומר מריבות עם מי שאתה אוהב . ייאוש עשוי לפקוד אדם ראוי לאחר החלום הזה . אם חלמת על סרטן, אז זה מנבא צער בצורה הגרועה ביותר . והאהבה עצמה תצא קרה, והעסק יהיה עייף ולא רווחי ….

…הדגלים על הבגדים ייסעו לחאג ' . ומי שרואה שהוא לובש בגד דק מתחת לבגדיו, אז יהיה לו כסף לחסוך, ומיטתו תהיה טובה יותר מפתיחותו, ואם הוא לובש את זה על בגדיו, הרי הוא לא מוצא חן בעיניו ושגה בטעותו הדת, היא ציבורית בהוללות, ושמלה חצופה עדיפה על שמלה דקה . אם אישה רואה שהיא לבשה בגד דק, זה כבודה, ואם היא לובשת בגד עבה, זו העבודה הקשה שלה . והבגדים השזורים בזהב ובכסף טובים בדת ובעולם והשגת מוות . ומי שחושב שהוא לובש בגדים רכים בעלי ערך רב, זו עדות טובה לעשירים ולעניים . מבחינת העבדים זה מציין את החולים . לבישת בגדים חדשים לאדם העשיר תשפר את פרנסתו, שכן לעניים יש עושר, ולחייב הזכות להוציא חוב . ומי שמתרחץ ולבש בגדים חדשים, צערו נעלם, ויהיה לו טוב . ומי שעושה שטיפה ולא לובש בגדים חדשים, מה שהוא מקבל מפרג 'לא עומד בענייניו לפי מה שהוא מסכים איתו . אם הבגדים החדשים נקרעו ונקרעו, וכמוהם לא ניתן לתקן בערות, אז הם מצביעים על כך שלא נולד ילד לבעליו, ואם ניתן לתקן אותם, הלובש מכושף . ומי שלובש שני בגדים, שחוקים וקטעים, זה מותו . ומי שיראה שהוא לובש בגד בלוי, הוא יהפוך עצוב וחולה . ומי שרואה שבגדו נקרע בטעות, רוחבו ייקרע ויפגע על ידו של אדם רשע, ואם הוא נקרע לאורך זמן, פקודתו תשוחרר ממנו . ואם הוא רואה שבגדו נקרע, אז דתו תקרע או פרנסתו תפחת . טלאי הבגדים המכוערים מעידים על אובדן ואבטלה . ומי שרואה רטיבות בבגדיו, הוא נשאר במסע, והוא נעול על משהו שדאג לו, וזה לא נעשה בשבילו אלא לאחר שהתייבש הבגד . ומי שרואה את זה כאילו הוא שוטף את בגדיו או את בגדי הזולת, הדבר מעיד על הנטל והנזק אליו נחשף בפנסיה שלו, ומעיד על הופעתם של דברים נסתרים . ומי שרואה שכל בגדיו נלקחו מסמכותו . מי שרואה שהוא מבזבז בגדים, זה סימן טוב, אלא אם כן האדם שחולם הוא עני, עבד, אסיר או חייב . ומי שיראה שהוא לובש בגדי נשים, ובמצפונו שהוא מחקה אותם, הוא יסבול מסמכות קשה ונוראה . ואם הוא יראה שלבש בגדי נשים, ויחשוב שיש לו נרתיק, אז ישתנה מצבו ויהיה מאכזב . ומי שרואה שיש עליו לבוש לא ידוע, אז ליבו מסובב אותו כרצונו . ומי שרואה שהוא אוכל את בגדו, הוא אוכל מכספו . אם הוא רואה בחלום כלב לבוש בגד צמר, הדבר מעיד על הוגנות וצדק של הסולטאן . אם הוא רואה אריה לובש בגד כותנה או פשתן, הרי שהוא שליט לא צודק השודד את כספם של אנשים . והבגדים הכחולים הם ענן ואשליה . ומי שיראה שהוא לובש בגד פשתן, הוא יקבל כסף מכובד ומחיה מכובד . והסרת בגדים מלוכלכים בחלום, הסרת דאגות, כמו גם שריפתם . אכילת בגדים חדשים זה אכילת כסף חלאל, ואכילת בגדים מלוכלכים זה אכילת כסף אסור . וקניית בגדים שחוקים לא אוהבת את הפרשנות, ובלאי הוא עוני . ובגדים ירוקים טובים כי הם בגדי אנשי גן העדן . אם מישהו רואה בגדים ירוקים, זה מעיד על דת, כוח ופולחן מוגבר בקרב החיים ומצבם הטוב של המתים עם אלוהים אדירים . לבישת ירוק למחייה מעידה על פגיעה בירושה, ומציינת בפני הנפטר שהוא יצא מהעולם הזה כשאהיד . והפרשנות לירוקות היא האיסלאם, ואם הוא חושב שהוא השיג את זה בשנתו, הוא אדם אדוק ודת . הקור מעיד על טובת העולם הזה ואחריו . הבגדים השחורים הטובים ביותר הם חילול השם, וזה פרשנות חזק יותר מצמר . וקור המפוספס בדת טוב יותר מאשר בעולם הזה, וקור מאשר תלתן הוא כסף אסור, ואם הוא מכותנה, זה כסף דתי עולמי ….

אכילת עור גמל הרוג : אכילת כספי יתום . אכילת הכבד צוברת כוח ונהנית מהצד של הילד . ואוכלים מעיים בריאות וגוף טוב . והמעיים הממולאים בבשר הם כסף שנחסך . ולא היה בזה כסף מהנשים ….

…רעב : זה כסף ורצון לחפש פנסיה . שובע : גביית פנסיה ומבטיחה כסף . אכילה : שונה בתנאיו . חלקם אמרו שרעב טוב יותר משובע, והשקיה טובה יותר מצמא . ונאמר כי מי שראה שהוא רעב יהיה טוב, ויהיה זהיר . ומי שרואה שמישהו אחר מזמין אותו לארוחת צהריים, חזונותיו מעידים על נסיעה לא הרחק משם, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ראינו מהמסע שלנו טקס .~ אם הוא יזמין אותו לאכול באמצע היום, הוא יהיה מנוח מעייפות . אם הוא מזמין אותו לארוחת ערב, הוא מרמה אדם ומתעתע בו לפני שהוא עצמו מרמה אותו . ומי שיראה שהוא אכל אוכל והצטרף, ישתדל להמשיך במלאכתו . ומי שרואה שהוא אכל את בשרו בעצמו, הוא אוכל מהכסף המאוחסן ומאוצרותיו . אם הוא אוכל בשר של מישהו אחר, אז אם הוא אוכל אותו גולמי הוא או אחד מקרובי משפחתו יעקמו אותו, ואם הוא אוכל אותו מבושל או צלוי, אז הוא אוכל הון של מישהו אחר . אם הוא רואה כאילו הוא נושך את בשרו של עצמו, חותך אותו וזורק אותו לקרקע, אז הוא אדם למז . והאישה אוכלת את בשר האישה המדכאת או המדכאת . ואישה שאוכלת את בשר עצמה היא עדות לכך שהיא זלה ומכלה את העבודה הקשה של הנרתיק שלה . אכילת בשר גבר בפרשנות היא כמו אכילת בשר אישה, ואכילת בשר של גבר צעיר חזקה יותר בפרשנות מאשר אכילת בשר השייח ' . אם יראה שהוא אוכל את בשר לשונו, הוא ירוויח תועלת מלשונו, ואולי חזון זה מעיד כי בעליו רגיל לשתוק, לרסן כעס ומלנכוליה ….

סרטן : אדם מאוד חזק ושופע דעתו, והוא אכל את בשרו כדי ליהנות מכסף וחדשות מארץ רחוקה, ונאמר שמי שראה סרטן קיבל כסף אסור ….

סרטן הוא בחלום אדם שיש לו הרבה זדוניות בגלל מספר הנשק הרב שלו, היוקרה הרבה, החברה המרחיקה, חסרת הדאגנות, הביקורת והקשה . מי שיאכל בשר סרטנים יקבל טוב מארץ רחוקה . ונאמר : מי שראה סרטן קיבל כסף אסור ….

…נהר היין הוא עדות לשכרות מאהבת אלוהים אדירים ושנאה לגילוי עריותו . ירח הדבש הוא עדות למדע ולקוראן . אכילת פירות גן העדן תביא למעשים טובים, בעלים וילדים . העץ המבורך הוא סימן של מי שחיפש מקלט בצילו והתבסס עליו על טובת העתיד, ואולי מעיד על הפסקת פרישות ועבודה לפולחן, והיתרון מלווים ואדוני עושר וסוראט אל-מונטחה הוא סימן לכך שכולם מגיעים לתכלית של כל מה שמובטח . אולי עצי גן העדן מעידים על החוקרים העובדים, האימאמים המובילים, הצפצפה וילדי בן לווייתם . וחזון הצפצפה וילדי האידיוסינקרטי העומדים בערותם עם היחסים, וחזון העובדים עליהם הוא אינדיקציה למעשיהם, או למה שנחשב מבורך בעולם הזה , כמו דיור, שפע, וסוגים של הנאות . כניסה לארמונותיה מעידה על השגת עמדות גבוהות, לבישת בגדים מפוארים, נישואי משי ועושר וטוב . יין הוא עדות לשכרות מאהבת האל הכל יכול ושנאת גילוי עריותו . ירח הדבש הוא עדות למדע ולקוראן . אכילת פירות גן העדן תביא למעשים טובים, בעלים וילדים . העץ המבורך הוא סימן של מי שחיפש מקלט בצילו והתבסס עליו לטובת העתיד, ואולי מעיד על הפסקת פרישות לפולחן, והיתרון מלווים ואדוני עושר וסוראט אל מונטחה הוא סימן לכך שכולם מגיעים לתכלית של כל מה שמובטח . אולי עצי גן העדן מעידים על החוקרים העובדים, האימאמים המובילים, הצפצפה וילדי בן לווייתם . חזונם של הצפצפה וילדי האידיוסינקרטי העומדים ערים עם מערכות היחסים, וחזון העובדים עליהם מעיד על מעשיהם, או על מה שנחשב מבורך בעולם הזה, כמו דיור, הנאת החיים, וסוגי ההנאות . כניסה לארמונותיה מעידה על השגת עמדות גבוהות, לבישת בגדים מפוארים, נישואי משי ועושר וטוב . וחזונו של רדואן, עליו השלום, שומר גן העדן, מעיד על טובתו של גזבר המלך ושליחו למלא את ההבטחה, למלא את הצרכים ולענות לתחינה . ומי שרואה שהוא נכנס לגן העדן ולא אוכל את פירותיו ולא שותה מהנהרות שלו, אז הוא לא ירוויח ממה שהרוויח מהידע . מי שרואה שהוא גורש מגן עדן, חסר לו סיפור אדם עליו השלום . ומי שרואה שהוא מסתובב בגן עדן, זה מעיד על פרנסתו ומעמדו הגבוה, וביטחון מפחד . ומי שהיה מפוחד וראה שהוא נכנס לגן עדן, הרגיע מרגיע, ואם הוא מודאג, הוא ייפטר ממצוקתו, ואם הוא רווק התחתן ….

…אוכל: כל האוכל צהוב בחלום, ולכן הוא חולה למי שאוכל אותו, אלא אם כן הוא בבשר ציפורים . וכל אוכל לבן עדיף על חמוץ . והאוכל לחתונות הוא חדשות טובות, ואוכל להלוויות הוא דאגה ואב קדמון . ומזונות שאינם מקפידים על זמן, הם מזונות ויתרונות מתמשכים, ומזונות שקשורים לזמן, כמו חצילים ודלעת, הם אוכל בזמן מסוים . ומאכלי המלכים, תהילה וגבוהה . אכילת דלעת היא עדות להדרכה ובעקבות הסונה . ומזונות המלומדים הם מדע, הדרכה וברכה . אכילת אוכל משטרתי אסורה . האוכל של העניים ואדוני האדיקות והסגפנות הוא תשובה והדרכה לאכול ממנו . והאוכל של אנשי המדבר נוסע ומועבר ממדינה למדינה אחרת . ובושל בבשר הוא עושר לעניים, ובושל בבשר שאינו רוצה או פולחן . הפיכת המזון למה שטוב ממנו מצביע על טובת הפנים, ואם הוא הופך למרירות או חומציות, הדבר מעיד על שינוי בבעלים או בעסקים . אם היה מבשל אוכל טוב בעצמו, הוא היה מקבל את התפקיד ונפטר ממנו . לאחר עוניו, ואם מישהו אחר יבשל עבורו, הוא עלול להיות ערמומי ומרומה . ומי שראה שהוא בלע אוכל חם וגס, ציין שפרנסתו אומללה . ואוכל חמצמץ שלא יכול היה לאכול מעיד על כאב ומחלות, ומי שראה שיש לו סבלנות באכילתו, השבח לאלוקים הכל יכול, יזכה להקלה ….

…ענבים בחלום הם מזונות טובים ומתמשכים . וענבים בזמן שאינו זמנם טובים שהם מקבלים לפני זמנם, וייתכן שאסור לזרז אותם לפני זמנם . מי שתופס אשכול מקבל כסף שנאסף מאישה . ענבים שחורים הם פרנסה שלא נשארת, ואם זה בשעה אז הם הם, ואם זה בזמן אחר אז זו מחלה . ואם זה היה יצוק, זה מעיד על פחד עז . ומי שאוסף ענבים שחורים מדלת הסולטאן, הוא יוכה בשוטים . ענבים לבנים אינם אלא טוב ומרפא, ונח, עליו השלום, נפגע משחפת, אז אלוהים גילה לו שכל הענבים הם כך שהוא עשה והוא נרפא ממחלתו . וענבים שחורים אינם מועילים, ונאמר : זה דאגה . וענבים טובים בזמנם ומצביעים על יתרונות של נשים או בגלל נשים . אולי אכילת ענבים בשינה מעידה על הכאת יין, כמו ששתיית יין מעידה על אכילת ענבים . אולי הענבים היו פרנסה משמנת, או פגם אם לחצת עליהם . ראה גם נדיבות ….

…אבו אל-קאסים עומר בן מוחמד אל-בסרי אמר לנו לבטניס, הוא אמר שעלי בן אל-מוספיר אמר לנו, הוא אמר לנו את אחמד בן עבדולרמן בן וואהב, הוא אמר, דודי אמר לי . הוא אמר שאבו בישר אמר לי בסמכותו של אבן שיהאב. הוא אמר כי אבו סלאמה בן עבדול רחמן אמר לי שאבו הוריירה אמר : שמעתי את שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אומר : מי שרואה אותי בחלום הוא כאילו ראה אותי בחיים ערים, ואז השטן לא מחקה אותי . אבו סלאמה אמר, אמר אבו קטאדה, שליח האל, שאלוהים יברך אותו וייתן לו שלום, אמר : מי שראה אותי ראה את האמת . אבו אל-חסן עבד אל-ווהאב בן אל-חסן אל-כלבי סיפר לנו בדמשק, הוא אמר שאבו איוב סולימאן בן מוחמד אל-ח'וזאי אמר לי, בסמכותו של מוחמד בן אל-מוספה אל-חומסי, בסמכותו של יחיא בן סעיד אל-קטאן, בסמכותו של סעיד בין מוסלמי, בסמכותו של אנאס בן מאליק . שהנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר : מי שרואה אותי בחלום לא יכנס לגיהינום . אבו בכר מוחמד בן אחמד בן מוחמד אל-עוספאני אמר לנו במכה, שאלוהים הכל יכול שמר עליו במסגד הגדול. הוא אמר: אבו אל-חסן מוחמד בן סהל סיפר לנו, על הסמכות של מוחמד בן אל-Musfy, על הסמכות של באקר בן סעיד, על הסמכות של סעיד בן קייס, על הסמכות של אביו, הוא אמר : שליח אלוהים עליו השלום אמר : עליו : מי שראה אותי לא יכנס לגיהנום בחלום . פרופסור אבו סעד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : אלוהים שלח את מוחמד, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, חסד לעולמות. אשרי מי שראה אותו בחייו והולך אחריו, ואשרי הרואה אותו בשנתו, כי אם הוא רואה אותו כחייב, אלוהים יוציא את חובו, ואם הוא רואה אותו חולה, אלוהים ירפא אותו . ואם הוא רואה אותו בהכרח לבצע את העלייה לרגל לבית, ואם הוא רואה אותו בארץ עקרה שהופרה, או במקום שהעוול התפשט במקום עוול בצדק, או במקום מפחד עבור ביטחון משפחתו, זה אם הוא רואה אותו בדרכו שלו . ואם הוא רואה אותו חיוור בצבעו, שחוק או חסר חלק מהטרף, הדבר מעיד על חולשת הדת במקום ההוא ועל הופעת הכפירה, וכמו כן אם הוא רואה לבוש עלוב . אם הוא רואה ששתה את דמו בשל אהבתו בסתר, אז הוא מות מעשה בג'יהאד, ואם הוא רואה ששתה בגלוי, הדבר מעיד על הצביעות שלו ונכנס לדם של משפחתו ועזר להרוג אותם . אם הוא רואה אותו כאילו הוא חולה, אז הוא מחמיר את מחלתו, אז אנשי המקום ההוא מתוקנים לאחר השחיתות, ואם הוא ראה אותו, השלום עליו רוכב, הוא היה מבקר ברכיבה שלו, ואם הוא היה רואה אותו ברגל, הוא הלך לבקר אותו ברגל, ואם הוא ראה אותו עומד, הפקודה שלו הייתה פשוטה, ואם הוא ראה אותו נותן את הקריאה לתפילה במקום שבו עומר הרס את המקום, ואם הוא רואה את זה כאילו שהוא אוכל את זה, זה מה שהוא הורה לו לשלם לזכאת מכספו . אם הוא רואה שהנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום עליו, ימות אחד מצאצאיו, ואם הוא רואה את הלוויתו במקום יש אסון גדול, ואם הוא רואה שהוא ביצע הלווייתו אפילו לקבר, ואז הוא נוטה לכפירה . ואם ראה שהוא ביקר בקברו, היה פוגע בהרבה מאוד כסף, ואם הוא ראה כאילו הוא בנו של הנביא ולא מצאצאיו, חזונותיו מעידים כי אמונתו התבהרה, ואם הוא ראה שהוא אבי הנביא, עליו השלום, הוא ציין את חולשת דתו ואת חולשת האמונה והוודאות שלו . לראות אדם יחיד, שליח האלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בחלום אינו נוגע לו, אלא מחלחל על הקהילה המוסלמית . נאמר שאום אל-פאדל אמר לשליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום : ראיתי בחלום כאילו כמה מגופך נותקו והונחו בחיקי , והוא אמר : טוב ראיתי, פאטימה יוליד ילד, ברוך השם, והוא יונח בחיקך . היא ילדה את פטימה אל-חוסין, עליהם השלום, והוא הושם בחיקה . ומסופר שאישה אמרה : הו שליח אלוהים, ראיתי בחלום כאילו חלק מגופך נמצא בביתי. הוא אמר : פאטימה יולדת ילד ומניקה אותו, והיא ילדה את חוסין והניקה אותו . אם הנביא, יהי רצון שתפילתו של האל ושלום עליו, ראה שהוא נתן לו משהו מהסחורה הנחשקת ביותר בעולם הזה, או אוכל או שתייה, אז טוב שהוא ישיג ככל שנתן לו, ואם מה שנתן לו היה מחומר גרוע, כמו אבטיח ואחרים, ואז הוא יינצל מדבר גדול, אלא שהוא יהיה פגוע ועייף . אם הוא רואה שאחד מחבריו, השלום עליו, עם מחבר החזון, השיג זאת, אז הוא כפירה בשמועות שלו ודבק בה ללא שאר חוקי האיסלאם והשאיר אחרים בלי שאר המוסלמים . שמעתי את אבו אל- חסן עלי בן אל- בגדדי, סצנה של עלי בן אבי טאליב, אללה יהיה מרוצה ממנו אומר : הבן אבא אמר רופא המסכן : זה היה חירשתי עשר שנים, והבאתי את העיר והחלטתי בין הקבר ואת הדוכן, ראיתי את הנביא של שלום אללה עליו בתוך חלום, אמרתי : הוי שליח אללה אמר: מי שאל אותי את האמצעים, ההשתדלות שלי נדרשה בשבילו, אמר : מאי אלוהים לרפא אותך , מה שאמרתי, אבל אמרתי : מי שביקש את האמצעים מאלוהים, ההשתדלות שלי נדרשת עבורו, הוא אמר, אז הוא הלך ממני בברכת אמירתו, שאלוהים יברך אותך . עבדאללה בן אלגלאא סיפר על מצב שנכנס לעיר שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, והלכתי לקבר שליח האל אליו, ובירכתי אותו ושני חבריו , שאלוהים יהיה מרוצה מהם, אז אמרתי : שליח אלוהים, לא היה אכפת לי ואני האורח שלך, ואז ירדתי וישנתי בלי הקבר, ואז ראיתי את הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בא אלי, אז קמתי והוא נתן לי כיכר, אז אכלתי קצת מזה, ושמתי לב והיה לי קצת כיכר ביד . בסמכותו של אבו אל-ופא אל-קארי אל-חרווי, הוא אמר: ראיתי את הנבחר, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום, בחלום בפליאה בשנים שישים ושלוש מאות, והשתמשתי לקרוא עם הסולטאן, והם לא שמעו ולא דיברו, אז הלכתי הביתה בקינה, אז ישנתי וראיתי את הנביא עליו השלום והברכה כאילו הוא שינה צבע, אז הוא אמר לי שלום אותו : האם אתה קורא את הקוראן את דבר האל הכל יכול בידי אנשים המדברים ושומעים שאינם קוראים? אל תקרא אחרי זה אלא מה שאלוהים רוצה . שמתי לב בזמן שהחזקתי את הלשון במשך ארבעה חודשים, ואם היה לי צורך לכתוב את זה על התיקון, בעלי החדיטים ובעלי הדעה נכחו בי, ואז הם הוציאו פתווה שאני מדבר בסוף על העניין, כי הוא אמר : אלא מה שאלוהים רוצה, וזה יוצא מן הכלל, אז ישנתי כעבור ארבעה חודשים במקום בו ישנתי לראשונה. ראיתי את הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, בחלום שמריע בפניו, והוא אמר לי : האם זה הוכח? אמרתי : כן, שליח אלוהים . הוא אמר : מי שחוזר בתשובה, אלוהים יסלח לו, הוציא את לשונך . הוא ניגב את לשוני באצבעו המורה ואמר : אם אתה בידי עם ואתה קורא את ספר האל, אז חתוך את קריאתך עד שישמע את דבר אלוהים . שמתי לב, ולשוני הייתה פתוחה, בזכות אלוהים . נאמר שאיש מאלמנייסר חלה, והוא ראה את שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, לילה אחד כאילו אומר לו אם אתה רוצה להיות טוב ממחלתך, אז קח לא לא . כשהתעורר, הוא שלח לסופיאן אל-ת'וארי, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, עם עשרת אלפים דירהם, והוא הורה לו להקצות את זה לעניים, והוא שאל אותו על ביטוי החזון, אז הוא אמר את משמעות דבריו, ולא את עץ הזית, כי אלוהים אדירים תיאר זאת בספרו ואמר : לא מזרחית ולא מערבית . והיתרון של הבעלים הוא החברות של העניים איתך, הוא אמר: הוא טיפל בו בזיתים, ואלוהים העניק לו רווחה באמצעות ברכת שליח אלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ויכבד החזונות שלו . למדנו שאדם הגיע לשליח האל, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, בחלום. הוא התלונן בפניו שמצבו הדוק, אז הוא אמר לו ללכת לעלי בן איסה, ולהגיד לו שהוא ישלם לך מה שטוב לך, אז הוא אמר, שליח אלוהים, באיזה סימן? הוא אמר תגיד לו בסימן שראית אותי על באטה, ואני לא ציית מהקרקע, אז ירדתי ובאתי אליי, אז אמרתי תחזור למקום שלך . לדבריו, עלי בן איסה הודח, והמשרד חזר אליו . כשהבחין, הגיע לעלי בן איסה, שהיה אז שר, והוא הזכיר את סיפורו. הוא אמר שזה נכון, והוא שילם לו ארבע מאות דינרים, ואז אמר לבזבז את החוב שלך, ולשלם לו עוד ארבע מאות דינרים, ואז הוא אמר, הפוך אותו להון שלך, אז אם אתה מוציא את זה, חזור אלי . והוא הזכיר אדם שידע מה אתה רוצה מאנשי בצרה, והוא נהג למכור את הקמע. הוא אמר שהוא שלח דוברה מכמה ממושלי אחוואז, ואני לא הסכמתי איתו לגבי מחירו. שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום בחלום, אז אמרתי לו, שליח אלוהים, שכה וכה קיללו את אבו בכר ועומר, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, הוא אמר, ~תביא אותו אלי , ובאתי איתו, ~הוא אמר,~ השכיב אותו והשכיב אותו, ~אז הוא אמר,~ תשחט את זה, ~אז אמרתי, שליח אלוהים, תשחט אותו? ואז הוא אמר: תשחט אותו עד שהיא אמרה שלוש פעמים, ואז גלגלתי את הסכין על גרונו ושחטתי אותו, וכשהתחלתי לומר, אני הולך אליו, אני ממריץ אותו ואומר לו מה שראיתי משליח האל. שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אז הלכתי וכשהגעתי לביתו שמעתי את הזאב, ונאמר שהוא מת . ואבן סירין בא לאיש שלא מואשם בדתו, חרד, והוא אמר שראיתי אתמול בשינה, כאילו הנחתי את רגלי על פני שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . הוא אמר לו: ~ישבת אתמול עם רוחות הרפאים שלך?~ הוא אמר שכן, הוא אמר, אז הוא הוריד אותם , אז הוא הוריד אותם ומתחת לאחת מרגליו הייתה עליו דרהם, מוחמד, שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום ….

…מידה : זה הולך . והערבים מכנים את המידה משקל . והקנה המידה הוא צדק של מושל וכפיפיו ועוזריו, והטיית הלשון ימינה מעידה על נטיית השופט לתובע והטיהו שמאלה מעידה על נטייתו כלפי הנתבע, והאיזון הוא פשוט, העוול שלו מעוות, והאבן תלויה על אחד מצדיו כדי להעלות עדות לשקרים ולחוסר המוסריות שלו . נאמר כי כפי בהקדם ראיות Snagath של בתקדימים של השופט ויעילות, וראיות פְּגִימוּת משל חוסר יכולת לשלוט 0 הרגישו כאילו הוא שוקל עדות השקר מבטל Wlosa . וקנה המידה של המזייפים הוא חנות האוצר של בית הכסף 0, והאיזון שעשוי מכפות רגלי עור החמור מעיד על הסוחרים והשוק שמבצעים את האמון במסחר ….

…זהו בחלום עידן האדם והעמוד שלו בחייו . אם הוא יראה שהרגל שלו עשויה מברזל, חייו יהיו ארוכים . אם הוא יראה אותם מבקבוקונים, חייו יתקרבו . ואם ראה שהוא הרים רגל והאריך את רגלו, אז רגליו הופנו זה לזה, אז חייו התקרבו, או שקרוב אליו הוא עניין קשה אדיר . אם הוא ראה רגל של אישה ואז מכיר אותה, הוא היה מתחתן איתה או מתחתן עם אחרת . אם אישה תגלה את רגליה, הדת שלה טובה והיא תהיה טובה יותר משהייתה . ומי שרואה הרבה שיער על רגלי רגליו, דיון רוכב עליו, מת בכלא . ומי שיראה שהוא עקום, הוא יהפוך לנואף . הרגל היא הכסף של האדם והפרנסה שלו . אז מי שרואה שהרגל שלו עשויה מברזל, הכסף שלו נשאר בחיים הארוכים שלו, ואם הרגל שלו היא מעץ, אז הוא חלש לחפש את פרנסתו ולחפש את פרנסתו, ואם הוא רואה את רגל החימר שלו, הוא בקרוב ימות, או שכספו ייעלם . ואם היה לו בן, בעל חיים או מלך, חלק מזה הלך בשמו . ואם הוא רואה שרגלו פוחתת, זהו מחסור בכספו שעליו לסמוך עליו, וזה עשוי להיות בגילו . ומי שרודף רגל אחת, מחצית מכספו ייעלם . ומי שרואה שרגלי רגליו נחתכו, כל כספו נעלם, ואולי מעיד על מותו, אלא אם כן יש ראיות בחזון שמעידות על טוב, אז הוא מקדם את עצמו עם דוב שהוא רוכב עליו, או מציין נסיעה על ספינה, או טוב שהוא עושה, או חבר שמגיע אליו . והרגל היא מהשוק לנהיגה, כמו שהרגל היא מהכף מוצעת, העקב הוא מהעקב, והעקב הוא מהעקבים . ומי שרואה בחלום רגל טובה ושמנה, זה מעיד על טובתו של מה שהוא נוהג או נוהג אליו . השיער על הרגל של האישה גדל בהשפלה והונאה, וזה עשוי להצביע על הופעת סודות והדרכה לאחר הנחיה מוטעית, ואולי הרגל מעידה על חומרה . אם הוא רואה שתי רגליים עטופות, זה מעיד על פחד וסבל . וחשיפת הרגל היא עדות לעזיבת תפילה והשפלה אחרי תהילה ….

…נדיר, שמתאים לזה שמספר כמה סודות לפיו השייח 'סעד אדין אורח עיוור חאלב הגיע אליו, אמר שאדם שראיתי כאילו אני חאיס באש רק מעל רגלי, אמר לאדן ממני לאובארבה אותך כאשר DNA ) זה הצביע על כמה מהאנשים שעושים אותו ומחזיק אותו כשהוא תופס אותו מוכפל באנשים שאמרו, מה זה היה מה שהוא עשה, והוא אמר, הוא ראה חזון שממנו נראה שהוא גנב שגונב את החפצים מסגדים ומסגדים, אז הם לקחו את זה למושל. מי שגנב לו נעל, שיבקש זאת. המספר סיפר על מי ששמע שהוא הודה בנעליים רבות ….

…מי שרואה את עצמו עושה מגן : הוא בונה עיר מבוצרת . חבישת מגן מעידה גם על אח זוהייר, או על אבן שאפיק . ובגדיו למסחר הם סגולה שתירכש על ידו מסחר קבוע, ביטחון ושימור . והמגן היה כסף ומלך . ונאמר שמה שכוסה בכלי נשק, כמו המגן, הביצה, הלסת, החזה והרגל, המציין את בגדי הבגד והלסת הוא כמו מגן, אלא שהוא חזק יותר, שמור וחזק יותר . ונאמר שללבוש אותה מעיד על נישואין של אישה חזקה, יקרה, ואישה יפה עם כסף . לגבי הסליחה והביצה, מי שרואה על ראשו סליחה או ביצה, מובטח לו שאובדן כספו, והוא יקבל כבוד וכבוד . ונאמר שאם הביצה היא בעלת ערך גבוה, זה מעיד על אישה עשירה ויפה, ואם היא לא גבוהה, זה מציין אישה מכוערת, ונאמר שמי שראה ביצת ברזל, זה הגיע לדרך נהדרת . שליח אללה עליו השלום : ~ ראיתי אם אני נמצא במגן פגיעה בעיר וולטה . ואני איל מרדיף, גדוד איל וולט . ואם ראיתי את חרבי עם זולפיקאר לא, וואלט לא יהיה בך . ואני ראה שוורים שחוטים, וולט מת מחבריי . ~ ואמות הברזל הם אנשי קרוביו, ולכן מי שנראה עליו עם שני עוזרים, הוא מתחזק בידי איש מקרוביו . נאמר שהוא ליווה שני גברים חזקים גדולים, וייתכן שהפירוש נפל על בנו או על אחיו . ומי שרואה עליו שתי רגלי ברזל, הם נולדים וכוח במסע ….

…רגל עץ אם אתה רואה את עצמך הולך על שתי רגלי עץ, זה מנבא כי הנסיבות יאיימו על עושרך ופרנסתך . אם אתה נופל מהם תוך כדי הליכה, או נשבר תחתך, זה מצביע על כך שתנאיך יהיו מאופקים מכיוון שאתה נותן לאחרים לנהל את ענייניך ….

…באשר לסרטן, אמר אל-קירמני, הוא מתפרש על ידי אדם ממוצא רב, מופרך וקשה אופי, והוא נאמר כי סרטן מתפרש על ידי אדם בעל נימוסים רעים, נמוך רוח, נקמני, וחבר נאמר עקום ….

…באשר לסרטנים, הם אדם ממוצא רב, רחוק ממרץ ומצוקה קשה של המוסר, ומי שרואה שהוא חטף סרטן או מחזיק בו או לוקח אותו, אז הוא ירוויח גבר גם כן, ומי שרואה שהוא אוכל של בשר סרטנים, הוא יכה כסף וטוב ממקום רחוק. באשר לחיות הים, הם גברים על פי הסכנות, היתרונות והאיבה שלהם לאדם. זה פגע בחיית ים, כי זה מכה באדם שנמצא באותה מידה על הגברים כמו על החיה…

…אספרגוס חלום אספרגוס פירושו אוקיינוס ​​משגשג וצייתנות מצד משרתים וילדים . אכילת אספרגוס מעידה על הצלחה לסירוגין . ~ אספרגוס : מיני צמחים אלזנבאקה ~….

…והוא מתפרש בדרכים רבות, והביטויים בביטויו הם מילים והבדלים רבים. דניאל אמר כי חזון הבשר, אם הוא מבושל, הוא מתפרש בטוב ובתועלת בקלות, והוא קלוי בקלות בעייפות ובמצוקה, וכאב גולמי ומחלה ועייפות, מכירתו וקנייתם ​​הם צער ופורענות, ו אכילת בשר של עצמו מעידה על התנכלויות ורכילות בזכויות משפחתו וקרוביו ועשויה לבוא מכך עניין שהוא מתחרט עליו, ובשר אנושי מתפרש על ידי היעדר, במיוחד עבור אלו שאוכלים אותו, ובשרו של הצלוב הוא הועבר בכסף אסור מאדם בעל אנרגיה גבוהה בעלת גורל גדול, ובשר כבשים אלא אם כן הוא נחתך. אם הוא נכנס לבית, הוא נמסר על ידי מותו של מישהו מאותו בית, זה יהיה מהבולטים והגזירה תחתיו. זה מתקדם שהקצב מתמסר למלך המוות ולקיחת הבשר ממנו מתגלגל עם המוות .)…

…עץ הרימון : אדם שיש לו דתי ועולם, וקוציו מונעים ממנו לחטוא, וכורתת את עץ הרימון החותך את הרחם . ונאמר שאיש בא לאבן סירין ואמר : ראיתי אומר : אם אתה רוצה שאבריא ממחלתך , אל תיקח ולא אכל אותה , אז אמר אבן סירין : אלא זה מצביע על אכילת זיתים, כי אלוהים הקב~ה אמר : ~ זיתים אינם מזרחיים ואינם מערביים .~…

…מנוף הוא בחלום אדם עני בעל כוח וכושר חלש . ומי שראה שהוא לקח את קרקה שהצטרף לעם, המוסר שלהם היה רע . והסדקים מציינים אנשים שאוהבים להיפגש ולשתף . ומי שראה את קרקייה נסע רחוק, ואם הוא היה נוסע, הוא היה חוזר בשלום למשפחתו . ואם הוא רואה קראקי עף ברחבי אותה עיירה, באותה שנה יהיה קור גדול והתקפה סוערת בלתי נסבלת . אכילת בשרו ניצלה גנב או משרת . אם הוא רואה את הזחל ביחד בחורף, אז הם מעידים על גנבים, שודדים ואויבי לוחמים, אז אם הוא רואה אותם מופרדים, זה מדריך טוב למי שרואה אותם . ומי שרוכב בקרקיה הוא יהיה עני, ומי שיראה שיש לו הרבה מזה, הוא יקבל את הנשיאות ואת הכסף . והבשר ונוצות הכיסאות הם כסף מאדם עני . ומי שרואה שהוא מטפל בזווית, אז הוא נתון לסמכותו של עם עני . ומי שרואה שהוא מטפל בקימל, אז הוא מתייחס לאיש עני . ומי שיראה שהוא שומע את קולו של קראקי, הוא יביא את טובתם של אלה שנמצאים בו ….

…באשר לחזון של אכילת בשרו של אחד האנשים המיוסרים, כגון הצלוב, התלוי, המדיום וכדומה, הרי שכסף יתקבל ממישהו מבוקש, והוא נאמר תרופה ונקמה ….