…האם זה נחשב לראות מישהו שישן זמן קצר מאוד, כמו למשל אדם שישן שינה קצרה במהלך היום, או מניח את ידו על השולחן בזמן העבודה, למשל, ואז נרדם לתנומה קצרה מאוד , וחלקם עשויים אפילו להירגע ברמזורים ולעצום עיניים, ולראות ברגע זה שינה או חזון, האם החזונות הללו אמינים, והאם הם מבטאים ….. ? זו שאלה שנשאלת לעתים קרובות על ידי המתעניינים באמנות זו, ותשובתי לה היא כי חזונות במקרים כאלה הם אמינים ומביעים, והם עשויים אפילו להיות אמיתיים יותר מהחזונות הנראים בשינה ארוכה וממושכת . אז אתה מוצא מדענים שמתעניינים באמנות זו מעדיפים חזונות של כישוף, או תנומות; זוהי שנת צהריים, בניגוד לאחרים . חלקם להסיק דבריהם עם חדית של אבו Sa`id [את האמת רוב ההתגלות ידי המכשפים ], אשר סופק על ידי אחמד עם marfoo ~ו מאומתים על ידי אבן Hibban . באל-פאת קרא אבן חג'אר לפרק על ראיית הלילה, והוא אמר והסביר זאת : כלומר, חזון של אדם בלילה, האם החזונות שלו ביום שווים או שונים, והאם יש הבדלים בין הזמנים של כל אחד מהם ? הוזכר כי נסר בן יקוב אלדינורי אמר : פרשנות החזון בתחילת הלילה מאטה את פירושו, ומהמחצית השנייה היא מואצת עם חלקי הלילה המשתנים, וכי הפרשנות המהירה ביותר של את חזיונות הקסם, במיוחד כששחר שובר . בסמכותו של ג'עפר א-סאדיק : שהפרשנות המהירה ביותר של חזון הסיאסטה היא . ואם כל זה הוא העדפה לחזון היום על פני ראיית הלילה, אז אנו מוצאים שאומרים שיש שווה ביניהם, וכי אין הבדל ביניהם, ומה שבא מהסופר על זה מה שהגיע בסהיח אל-בוכרי, בסמכותו של אבן סירין שאמר : חזון היום הוא כמו חזון הלילה . אלקייראוואני אמר והסביר לה : כלומר, אין הבדל בפסיקה של הביטוי בין ראיית לילה ליום, כמו גם לחזון של נשים וגברים….

…ומי שראה שהוא מברך מישהו שאין איבה איתו, המוסלמי מעליו ישמח . אם יש איבה ביניהם, אז הוא כובש את המוסלמי ומאמין בהטבותיו . ומי שרואה כאילו בירך שייח 'שאינו מכיר אותו, הרי זה ביטחון מעונשו של אלוהים אדירים ….

…מה אתה חושב על מישהו שראה חזון , ואז התעורר , ואז חזר לישון וראה את השלמתו? אני רואה שהראייה הראשונה אמיתית ונכונה , בתנאי שלא קדמה לה לחשוב עליה , ולגבי החזון האחרון שהפך להשלמה אליו , זה חלום מקטרת ….

…מי שרואה שהוא הרג מישהו ולא ינתק ממנו חבר, אז הוא יקבל טוב וייהנה ממנו עבור אותו נרצח, ונאמר שהרוצח עשה עוול לנרצח, ומי שראה שהוא נהרג, הוא יש לו חיים ארוכים ….

…ומי שרואה שהוא הרג מישהו והדם זרם מגופו עשיר בכמות הדם שיצאה מכסף, ואם לא נשפך ממנו דם, שלא כמוהו, ואם הוא רואה שגופו מוכתם עם הדם של הנרצחים, ואז הוא יקבל כסף מכספו ….

…ומי שרואה שהוא הרג מישהו שלא בצדק, אז הוא יהיה צייתני ולא צודק לעצמו, ואלוהים יביא עליו כוח לאחת המדבר כי אלוהים אדירים אומר, ~ ואז הוא מתעלל, כדי שאלוהים יתמוך בו . ”…

…אם הוא רואה שהוא הרג מישהו ודם לבן נפלט מגופו, זה מצביע על כך שדתו נעלמה ….

…מי שרואה שהוא חופר בור כדי לפגוש מישהו או באר, אז הוא שולל ופונה נגדו כשהוא הולך בין העם מהאמירה: שחפר לאחיו המאמין באר שה 'השליך לתוכה ….

…ומי שרואה שזכירתו נותקה ביד של מישהו, הוא דוחה את זה, ואם הוא חותך אותה, אז לא יהיה לו ילד, ואם הוא רואה שהוא נחלש וכוחו מצטמצם, אז הוא לא מחמוד ….

…ומי שראה שהוא הורס את ביתו של מישהו אחר, הוא יקבל כסף מאחרים ….

…דניאל אמר, ~מי שרואה שהוא מגהץ או מגהץ מישהו, אז הוא שומע מילים חסרות תועלת, ועלול להשפיע על ליבו או להאשים אותו בהאשמה, ואם הגיהוץ נובע מבעיה, זה מעיד על טובתו של דתו ועולמו . ~…

…ומי שרואה שהוא נמצא לפני ידו של מישהו, אז הוא מושפל, ואולי גם מעיד על ריכוך ונשיקת הברך בלעדיו, ונשק לאיש בלי זה ….

…ומי שרואה שהוא מעליב מישהו, אז מזלזלים בו ….

…ומי שראה שהוא נפל לבאר ולא מצא מישהו להרים אותו, זה קברו ….

ומי שחושב שהוא צום עבור מישהו אחר מלבד האל הכל יכול, אבל על צביעות ומוניטין, הוא לא ימצא את מבוקשו

…לגבי המיטות והכיסאות, מי שרואה שהוא על מיטה לא ידועה ועליה מזרן, אם המלך יפגוש אותו, הוא ישיג אותה, אחרת הוא יושב במועצה גבוהה. או שהוא מתחתן עם אישה על פי גודל הכיסא ומראהו, ונאמר שאם הייתה לו אישה בהריון, היא הביאה ילד זכר, ונאמר שהוא ימות כקדוש מעונה, ואם הוא ראה את זה המיטה או הכיסא שלו נשברו, אז זה עדות למותו או למות אשתו, ואם המטופל רואה שהוא נושא משפחה אז הוא ארונו…

…לגבי הריצה והאויב, בין אם הוא היה רוכב או הולך, זה מעיד על להיטות ותאוות בצע. אם ראה שהוא עומד לצד ריצתו או אויבו, הוא היה מרוצה ולא נוטה לחמדנות. חלקם אמרו שמי שיראה שהוא רץ או רץ וידע את העניין שהוא מבקש, הוא יבין את זה במהרה וירוויח את זה, ואם הוא היה רוכב זה מעיד על חידוש נסיעתו…

…ומי שרואה שהוא מת ולא ראה קבר, תכריכים, לוויה או בכי, אז זה נחמה לאדם שיש לו את החזון שנמצא בו ….

…ואת הירח מועבר שר הסולטאן או המטפל שלו, כמו גם חמשת כוכבי המכונית: ונוס, מאדים, מרקורי, צדק ושבתאי. מי שיראה את טוב לב שלה ואת אחוז ההשתתפות שלה, יהיה לו תהילה וגובה. הוא בירך, ומי שראה שהוא מחקה אותם הונחה ופירש גם על פי פיקוח העם, ומי שראה אותה התכנסו במצב של אור שמש, אז הוא טוב במצב של אנשים מכובדים ומפגש של ענייניהם. הוא אוכל את זה, כי זה נסיגה ונפילה מהאנשים, ומי שראה שהוא לקח כוכב מהשמיים, ואם אשתו בהריון, היה לו בן, ומי שראה כוכבים התנוסס על ראשו או ראה אותה בביתו היה לו כוח ומעלית, ומי שראה כוכב שנפל על הקרקע ציין כי אדם גדול נפל מתפקידו, גם אם היה נעדר, נוכח עליו או בהריון…

…כמו גם אם ראה את אחד ממשרתיו ….

…מי שרואה ששערו ארוך והוא חפץ בכך, אז הוא מתעשר וממלא את חובו, ואם אורכו הוא חוסר מזל בקרב העם, אז זה חוב שהוא רוכב ואמרו שחלק מהם אמרו מי שראה את שיערו התארכו יתר על המידה, אז הם והצער, ואם האישה רואה שזה קישוט וגידול בתהילה ונאמר לראות את אורך השיער לאלו שהיו עניים אין שום דבר רע בזה, ומי שרואה שהשיער שלו לוקה בחסר, זה חסר שהם ומי שרואה שהוא גילח את הראש בזמן שהוא רגיל לזה ואוהב את זה, אז הוא עשיר ואם הוא אחד שמרים את השיער ולא מגלח אותו, אז הוא אינו מחמוד ומי שרואה שהוא גילח את ראשו בזמן שהוא נמצא בחודשי חג'ג 'או בחודשי הקודש, אז הוא טוב בדתו ובגילו בגלל חטאיו והסרת דאגותיו ומצוקתו, וזה היה אמר שאם הוא ראה את זה עם עמדה, אז זה לא מחמוד, ואם t האישה ראתה את זה, זה מעיד על מות בעלה או אחת מהמהרמות שלה או על פריצת הצעיף, ואם היא ראתה ששערה נחתך או חלק ממנו, זה מעיד על ריב עם בעלה וזה היה אמר שקרה אסון ולראות את הגבות אם זמן רב מעיד על כך שכסף וקישוט ונאמר חיים ארוכים ומי שרואה שהשפם שלו מגולח או מדולל, אז זה טוב לשפם, והירידה בשפם היא לא אהב, והעלייה בו עשויה להוות אינדיקציה למשקה משכר, איסור על זקאת ושלילת פיקדון, והם ומי שרואה שלראשו אין שיער בזמן שהוא קירח או שהוא רקד ו שיער צמח בראשו מעיד על כך שטוב…

…אם הוא ראה את עמדת השופט . והוא זכה לבהלה ויריבות . ונאמר, נושא השיפוט, שופטים, דוברים, פסקי דין ומורי סונה, חוקים וחוקים בחזון, המצביעים על סערה, עצב ובזבוז כסף רב בכל האנשים, ועל הופעתם של דברים נסתרים . ומעיד על המחלה בים ….

…באשר לקול ולדיבור, מי שרואה בגרונו סכר ולא פולט ממנו קול, חזונותיו מעידים על פתיחותו, ומי שרואה שהוא מדבר ערבית, זוהי השגת תפארת וכבוד. הוא ראה שהוא מדבר למילים שמוצדקות על ידי התבונה ויש להן טובות ותועלת, אז עדיף לו, ואם זה שונה ממנו אז הביטוי שלו נגדו ומי שראה שחבר בו דיבר מציין שמישהו הוא קדוש מעונה נגדו וחלקם אמרו שהקול הוא מוניטין של אדם בקרב אנשים. אם הוא חזק, טוב, אז הוא גאווה ומוניטין טוב. ואם זה שונה ממנו אז הביטוי שלו הוא נגדו והקול הגדול אינו זכותו של מחמוד לנשים…

…ואם ראה שור שחוט ביישוב או בבית, אז הם חולקים את בשרו, הרי זה חוסר מזל לאדם ענק שמת ומחלק את כספו, כמו גם גמל, איל ועגל, ו אם היה שוחט דבר מכל זה באופן שאינו זה ובשרו הגיע ליכולתו או למזונו, תהיה לו פרנסה אם יאכל אותה ויש לו כסף שיש לו ….

…ונאמר שמי שראה אישה שמעולם לא ראה אותה כשהיא מדומה, יש להסיר ממנו משהו, ואם זה טוב, הוא ימצא אחרי זה ….

…מי שרואה את ראשו חתוך בעיירה או ביישוב או בשער, אז ראשי העם מגיעים למקום ההוא, ואם הוא רואה שהוא אוכל מהם או לוקח משהו, זה הרווח של כסף ותועלת, ומי שרואה שהראש שלו גדול, אז זה גידול בכספו ואם יש לו תפקיד אז גידול בגאווה, ואם זה אחרת כל כך טוב בכל מקרה, ומי שרואה שראשו קטן, אז ההפך מהמקרה, ומי שרואה שראשו הוא כמו ראש של פיל, סוס, אריה, פרד או חמור, אז זה ראוי לשבח, ואם זה כמו ראש גמל, בקר, צאן או חזיר , אז זה לא מחמוד וכמה מהם אמרו שהוא ראה את ראשו כראש בהמה. מותר לאכול אותו, ולכן אין בו שום דבר רע, ואם זה דבר שאסור לאכול, אז אין בו טוב. וכמה מהם אמרו שלראות ראשי בעלי חיים זה כסף וראש. אם זה ממה שאוכלים, אז הכסף הוא אישה, ואם זה ממשהו שלא ניתן לאכול, זה אסור. תועלת, כמו גם אם שילב אותו במה שלא צריך להיות כמוהו בהתעוררות…

…באשר למבצע : חבר, בן זוג או עובד שכיר, וכתפו היא אישה, וכתפיו הן קישוטו, יופיו ופזיזותו, כך שמה שראה בהם מדינה או אירוע, הוא נמצא עם אלה . ונאמר שאם ההמתנה הייתה עבה וטובה בבשר, זה מעיד על גבריות וכוח בעסקים, וציין אצל העצורים את משך הזמן בכלא, כדי שיוכלו לשאת את משקל השרשראות שלהם . אם הוא רואה משהו לא בסדר איתו, זה מצביע על מחלתם או מותם של האחים, מכיוון שהקשורים הם אחים . ואדם ראה כאילו הוא רוצה לראות אחת מכתפיו ואינו מסוגל לעשות זאת, ולכן הוא הציע לו שהוא עיוור, זו חובה, כי הוא לא יכול לראות את הכתף בצד העין האחת . באשר ליד ימין, זו סיבה לפנסיה, לכסף ולצדקה של האיש, ואורך היד בפירוש המושל מנצח, הסוחר מרוויח והמשווק מתמצא . נאמר כי אורך וכוח ידי האימאם מעידים על כוחם של עוזריו ועליית חייו, וראייתו על עצמותיהם היא הגדלת כספו . אם ראה כאילו הם הפכו שיש, הוא האריך את חייו בשמחה . נאמר ששתי הידיים נכונות בפרשנות וטובתם מעידה על קבלה טובה ונתינה, ונאמר כי יד ימין מעידה על קרובי גברים, ויד שמאל משפילה את נשותיהם, ואם הוא רואה כאילו הוא איבד את אחת מידיו, זה מעיד על אובדן של כמה מקרובי משפחתו עקב היעדרות או מוות . אם היה רואה כאילו שם את ידו מתחת לבית השחי והוציא אותה באור, אז היה מרוויח ידע אם הוא ממשפחתו, או רווח אם הוא סוחר . ואם היא תצא ויש לה אש . מכיוון שהוא משיג כוח, גאווה וגאווה בעניין שלו, שהוא לוקח, ואם הוא לוקח את זה ויש לו מים, זה כסף . באשר ליד היד הנוספת : בשתי הידיים זו עלייה במדינה ובכוח, ומעידה על ילד או על הגעתו של נעדר, או על אח שנולד לו . אם הוא רואה שהוא שמאלי, אז הוא יותר קשה . אם ראה שהוא עובד עם יד שמאל במאמץ שלו, סוף סוף הוא קיבל את הצורך שלו . הארכת הידיים מעידה על נדיבות, ואם הוא רואה שהוא הולך על הידיים, אז הוא תלוי בעניין בכמה מקרובי משפחתו, ואם הוא רואה כאילו הוא רואה בידיים כמו שהוא עושה בעיניים , ואז הוא נוגע הרבה באלה שאסורים עליו . ומי שרואה כאילו ידו הימנית היא המילה שלו טובה, חייו ישתפרו . אם הוא ראה כאילו הצפון מדבר אליו היטב, אז הודה לקרוביו, ואם הם דיברו איתו או אחד מהם בתוכחה, זה מעיד על פעולתו הרעה . אם ראה שידו הימנית עשויה זהב, אז בן זוגו או אשתו מתו . וכל מי שרוצה ידו, יד סמכותו תשתנה, כי הוא יזכה בסמכות, ומה שקרה על ידיו על ידי אותה סמכות, מבחינת צדק או עוול . אם ראה שיש לו שתי כנפיים, נולדו לו שני בנים ….

…באשר לעטין : אם ראה שהוא גדל עד שהוא כמעט סותם את גרונו, הראיות שלו הצביעו על הלהיטות שלו לאסוף כסף, והמזונות הוחמרו לעצמו, והמועד האחרון שלו היה קרוב ….

ראה אם ​​השתמשת במסור יד בחלום, זה מנבא חיי משפחה מאושרים ונמרצים, וזה גם מנבא חיוניות בהשגת עבודתך . אם אתה רואה מסור מכני בחלום, זה מנבא שתפקח על חברה גדולה ותקצור ממנה רווחים עצומים . חלום זה מנבא את האישה שהיא תזכה בכבודם של אחרים שיבואו אליה, בבקשה לעצותיה ולעצותיה . אם אתה רואה מסור שבור או חלוד, הדבר מנבא כישלון ותאונות כואבות . אם אתה מאבד מסור, זה מנבא שאתה תהיה מעורב בפרויקט שייגמר באסון . אם אתה שומע צליל של מסור, זה מנבא ברכה ושגשוג בעסקים . אם אתה מוצא מסור חלוד, הדבר מנבא שתוכל לשחזר את עושרך האבוד . אם חלמת על מסור בגב, תהיה לך אחריות ענקית, אך רווחית ….

…ובוכה : בעין, צחוק ושמחה . ואם יש לו יללה, צרחה או חבטה, אז זה חוסר מזל והקלה ….

באשר לבכי : נאמר בסמכותו של אבן סירין שהיא אמרה : בכי בשינה הוא תפוח של עין, ואם זה מלווה בבכי, אבל וריקודים, זה לא משבח ….

בכי, אם בחלום, הוא שמלה צועקת, טופחת, שחורה או שסע בכיס, המעיד על עצב . אם הבכי הוא מפחד אלוהים אדירים, או משמיעת הקוראן, או מי שהתחרט על חטא קודם, אז זה מעיד על שמחה, אושר והסרת דאגות וייסורים, וזה מעיד על פחד, או על גשם למי שהורחק ממנו וזקוק לו . וזה עשוי להצביע על אריכות ימים, וזה עשוי להצביע על עלייה במונותיאיזם אם האל הכל יכול מוזכר או מהולל או משבח ….