…אם ראה שהוא מכר או לקח בגד בחורף, זה מעיד על העוני שלו ועל הצורך שלו באנשים . לדבריו, ראש הבגדים של מטיף אבו סעיד היה ככל הנראה מלאכתו שהוא עושה ומאבטח אותם מסקר העוני שבו טעות בחיים ועושר והתרחבות בכדי לשחרר אותם ולפגוע לטובת החורף ) ואלמפארטי אותו אם הכתובת מסומנת על ידי אישה . סעיד ג'עפר סדיק להתפרש Paljarah או הילד מה הוא ראה אותה Zain או שין יהפוך ב אותם, ואת החיסור של הבגדים שהם ועוברים על היבטים הוא חש כי לובש משהו שבו הוא לפרש בסדר ותועלת אם הם מן כותנה, נקי ומרווח ואם Dd כל כך Vtobeirh נגדו ואם הם משי ולא שום דבר אין שום דבר רע עם זה ואת המוכר של זה, כי הוא בוחר את העולם הזה על פני הבא . אבו סעיד אמר כי חזונו של המטיף לקרירות, בין אם הם מפורטים ובין אם לא מפורטים, הם מראים טוב שמסופר כי אבו בכר, אללה יהיה מרוצה ממנו אמר: הו שליח אללה, ראיתי אתמול היה על פפירוס פטכיה אמרה : שתיים. הבנים תבר אותם . והדיו מעיד על שמחה, אושר וקור שנמצאים לצד מהלך החרטום בביטוי, אלא שהאינטימיות בעולם טובה יותר מאשר בדת, והיא בפרשנות חזקה יותר מצמר . הוא חש כי לובש פראדה או מעורבב עם הכותנה Bharir אותו בלעדיו אפילו אם זה משי עושר חאראם ואת הקישוטים הם שעוטים את השווקים הם מוזמנים ורק בזמנים של הנאה ומופתים וגם אם הם בתוך התפקיד אלא אם זה סוג של שעשוע . ומי שרואה את משפט בגדו של הלבוש, הוא מתפרש בשלמותו . ומי שרואה שהוא לובש בגדי קיץ בחורף, זה יגדיל את הטוב ואת התועלת כמו הערך של מה שהוא לובש . הוא הרגיש שהוא לובש בגדי נשים זה מגדיל איתן כסף ופחד, אבל ההשלכות שלה הן קשות ושורדות אם יראו אישה לובשת בגדים מהגברים זה מראה טוב ומועיל . אל-כרמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש בגדים פחות משלו, אז זה מעיד על שחיתות ענייניו, ואם הם אלגנטיים יותר מבגדיו, אז הוא מציין את סדר ענייניו .~ ומי שרואה שיש עליו את בגדי הזקנים, אז זה מציין את גובה העניין ואת כמותו אליו מייחסים לו אותם בגדים אם הוא משפחה בשביל זה, אחרת זה טוב ומועיל . ומי שיראה שיש לו בגדים מבגדי אנשים מושחתים, יהיו לו חטאים רבים וחטאים בשפע . ומי שרואה שהוא לובש מלכים, זה מתפרש על שלושה היבטים, מתקרב אליהם, משיג טובות, תועלת וסדירות בענייניו, ומשיג את הכבוד והכבוד . הוא חש כי לבישת בגדים של מדענים הייתה ברוכים הבאים סלאח אותו למדע בעולם צדק ואת העולם הבא .) הוא הרגיש שהוא לובש בגדים מן הצמר הוא פרש כדי להבטיח את הכסף . ההרגשה היא שלבישת בגדים דהימיס או אהרביין בערך, או Alrvdh זה יהיה נוטה למה שלדבריו בגדי החזון של ג'פר סאדיק לעולם אינם מתמקדים בתשעה היבטים של דת ועושר ויוקרה ומועילים וחיים ועובדים לטובת הצדק. של זה ותיקון אם זה לא מה שאתה מכחיש את הביטוי ואם האישה ראתה שהיא היא לבשה את מה שהוזכר בבגדים ראויים לשבח, והפרשנות שלה עשתה לה זכות עם בעלה ושלמות ענייניה . ודניאל אמר חזון של בגדי האיש: אם תלבש בגדים, תתפרש על ידי רווח, ואם תראה בגדים שחורים, הרי למלך יש טוב והקהילה במצוקה . אל-כרמני אמר: ~מי שיראה שהוא לובש בגדים שחורים, הוא יסבול מכאב, מצוקה וצער, אלא אם כן הוא שלובש אותם כשהוא ער ויודע עליהם, והוא יהיה מוטרד .~ אבו סעיד אמר כי המטיף בגדים שחורים למי שנהג לחבול שנאה שנאמרו להם כי הוא ההוכחה החולה למוות מכיוון שאנשי אסונות לובשים בגדים שחורים ובגדים אפס מחלת דיאבא רק בדיבאג 'או טווינג או משי, והדברים האלה הם תקפים לנשים וגברים של השחיתות של דת . אל-כרמני אמר: אם המטופל רואה שהוא שוטף בגד צהוב עד להסרת הצהוב שלו ולובן שלו מופיע, אז הבגד מתפרש בגוף והצהבהב שלו נמסר על ידי מחלתו ועזיבתו ממנו . זה הרגיש שנטרל אותו משמלה צהובה, סאגמה לא קרה, פגע בו במה שהוא שונא בצהוב של קריעת השמלה, או שלא כמו כל מה שנלבש בצבע וירוקי הבגדים שמחו והנאה ותופיק אבו סעיד אמר שהמטיף מלביש את הירוקים. כוח שכונתי של דת וגידול בפולחן ובמקרה טוב מת כאשר אלוהים, שהוא בגדי אנשי השמים, על אמירתו, בואו ולבוש בגדים ירוקים מסונדוס ואברק, ולבוש הירוקות מעיד על החיים הפגיעה בירושה, ובמתים שהוא יצא מהעולם כשהיד . אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שהוא לובש בגדים ירוקים, זה מתפרש בכבוד ובכבוד. באשר לבגדים הלבנים, הם יתפרשו כרצוי, במיוחד אם הם טהורים . ~ אבו סעיד, המטיף, אמר כי בגדים לבנים מתאימים ללבוש אותם כדת, ולמי שרגיל ללבוש אותם כשהם ערים, ולגבי בעלי מלאכה ומלאכה, הם צריכים ללבוש את זה בשבילם . אל-כרמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש בגדים לבנים טהורים, זה מעיד על טובת דתו ומצבו הטוב. ” ודאגותיו הלכו באמירתו שהוא לובש בגדים לבנים טהורים, ובאשר לבגדיו הכחולים, הוא נקי . לדבריו, קירמני ראה שהוא לובש בגדים זרקא זה הדת טובה והבגדים רוז ', הם שנאו גברים רק מצעי אלמלווה ומצעים הסומק של הדברים האלה מעיד על הנאה ותקף לנשים בדנהן אמרו שהם לובשים מופעים אדמדמים שנלחמים. סכסוך חמור מאוד ונאמר לו שמחה של סנאפרים עם פאנק בעולם, כפי שמעיד סיפורו של קארון, ונאמר שהוא מעיד על שפע של כסף תוך מניעת זכויות האל בו . ומי שראה שהוא לבש את זה בחג או בקבוצה, הוא לא פגע בו . לדבריו, קירמני ראה שהוא לובש בגדים חמרה שזה הביא ללחימה ולמחלוקת, אם כי ברוך הבא למנדט שקיבל אולי שמחת הפסוק יצאה לאנשיו בפאר והיה לבוש בבגדי חמרה ונאמר חזון הסומק. , בין אם בבגדים ובין אם אחרים, הם מראים טובות ואולי חזון האריסיפלות המוצג בשמלה להנאה . ומי שרואה את בגדיו נשרפים, אז הוא יקבל לו השפעות מזיקות ככל שנשרף מזה, ומי שרואה שבגדיו קרועים, אז יפרש את הסוד . הוא חש כי לבישת בגדים של שיער צמר או חיה או שיער או כך סכו כסף אם זה היה משי או כך ראיות מרוצפות שמלת חראם Fmal של חוסר מוסריות ועל הבגדים מלוכלכים, הם ועוברים Bgham וצער, ואת השמלות Alkagd הם ועוברים Baelchenaah לא טוב בזה, ועור השמלות צובר עניין ותועלת במידה המיוחסת לו ששמלת העור שאתה לא תופר אותה במונחים של סיטונאות מכל הזנים מראה לגמרי דת ואולי זה היה עוד ישן על הפנים ו בגדי האוצר יפלו את בז ועושר . ומי שיראה שהוא לובש שמלה צולעת, אישה תבוא בפי הטבעת שלה . ג'אבר אמר המרוקאי להביע שלהם מצורפים דברים יומיומיים Valbaad בבגדים אם הוא נקי כמו חדש, אשר מחובר לדת ואת העולם ואם דוק וינטאג המלוכלך Vdd כך אולי עפר דל ב השמלה על החולשה בדת ונאמר אם האישה ראה כי היא ללבוש בגד צהוב שהוא בעלה, זה מחליש אף ) הוא לא היה בשבילה, אז הוא לקח בעל . ומי שרואה שהוא פותח בגד מקופל, זה מעיד על נסיעה, ומי שרואה שהוא מקפל בגד פתוח, זה מעיד על בואו נעדר ממסעו . חאלד אל – איספהאני אמר שהבגדים הטובים ביותר ומה היה כותנה אם זה לא עניין של משי תולעי משי כי זה טהור זה דת טובה ושמלות עולמיות אם הדוגמה, כותנה או משי, הם מפיצים כסף חראם והשחיתות של הדת ונטול דאגות . הוא אמר שג'פר סאדיק שמלה חדשה גבר לבן אישה ואישה ומלך החסד והתועלת של זוג, הוא ראה שהוא הוריד את החלוק שלו איתו שהוא במלך השירות זה מהשירות שלו אבל לא כמו שזה נקרא, וראה שהוא גזר את בגדיו שפירש להשיג טוב . ומי שרואה שהגנב מפשיט את בגדו, זה מפריע להתרחשות השחיתות בקרב נשים . אבו סעיד, המטיף, אמר כי הבגד בעל שני הצדדים או שני הצבעים מעיד על נימוס ואפוטרופסות לאנשי הדת והעולם, והבגד החדש טוב לעשירים ולעניים . זה הרגיש שבגדי מגסות כמו Vtmzkt חדשים אינם מסוגלים לתקן כמו שזה מרתק אפילו כמו שהוא חי והילד והערך הגבוה של משרתי המחלה והחסד החופשי מגדילים שמלות של חוב מחודש, לבושים מעל בגדיו הראו את הסכמתו של אלנאת הסודי, ואולי הכוונה הייתה טובה מהכאילו ואולי הרוויחה כסף מדכורה וברוקדת משי איננה מתאימה ללבוש גרביים עבור המשפטנים, משום שאאולאן ביקשו מינימום והזמינו אנשים לכפירה והיו כנראה תקף הלא – מלומדים, הם מפרשים את העבודה דורשת פרדייס ומדביק עם נסיכות זה גם מצביע על נישואים על ידי אישה, כנה או פִּילַגשׁוּת Bjarah בל הגדרה מכנה המעבר של הביטוי של כל זה הוא מן המקרה של חוזה . החלוק מציין את פניו . אל-קירמני אמר, ~זה מתפרש למען הצדקנות בדת, לאנשים המושחתים עם השוטים, ולאחרים עם זיהום באבעבועות שחורות בגוף .~ אבו סעיד אמר מוטלת מטיף הפין במצב שהיה ממשפחתה, במיוחד מן האנשים של חריש וזריעה ובשנה פורייה למי יש ממשפחתה, א ~ים לנשים הנאה הגדלת ונתן שיה קיבל כסף מן הנקודה של הפרסים ואת האנשים של גילוי והימורים, וכן עשוי לצבור שוטים . מותר שיש לו פנים עם השלכות, ואף אחד לא מאשים את זה, בין אם זה לגברים או לנשים, אלא אם כן מערבבים איתו משהו מהסוג הגנאי . באשר לדיו, הוא מתפרש בחסד, ואין בו שום דבר מלבד הטוב ביותר, במיוחד לנשים, ונאמר חזון בגדי הנדיבות הוא צער . המסור ששני הבגדים שלו חגין מוטגטאן לבוש אחד מעל השני מסומן על ידי מותו ובגדיו הקרועים פירשו כלאחר יד חששות לפציעות וקרע פרש ארוך יותר וזה משמש אלקבה ודובאג'י אם האישה ראתה את בגדיה בבגדים קצרים חסר HTC מוסתר ואוכל השמלה החדשה לאכול כסף חלאל ולאכול את השמלה אמר סלמי ראה שבגדיו רטובים עליו בזמן שהוא לובש אותם. אם הוא נמצא במסע, אז הוא לא נוסע, ואם הוא התכוון למשהו שלא יהיה לו . ומי שרואה שהוא מוכר את בגדיו טוב לו ואין טוב למי שקונה אותם, ואם הוא רואה אותם שהוא דוחף אותם מעצמו, הרי זו מחילת עוניו . ומי שרואה שהוא לובש בגדים חדשים לאחר שהתרחץ, אז הוא מסרב באובדן הדאגה והמצוקה, והוא נחסך ממשהו לא בסדר . ומי שרואה שהוא לובש בגד אסור או משהו המיוחס לנשים, הוא מתחתן עם אישה אסורה, ולגבי הבגדים הרקומים, הם נלבשים על ידם, מוקשים, ואולי שבירת הנשים נשברת . הוא הרגיש שהוא לובש בגדי נשים , שהיו בהריון, הם מגיעים לנקבה, אם כי הוא לא היה בהריון זה משפיע על נזק או פחד באותו כסף כמו שנאתה כנראה נפצע בזמנו ובגלימה, שזה שהונח על הכתף, פירש את הדת האנושית שלובשת אותו בעמדת הצוואר והצוואר של המזכירות . הוא הרגיש שהוא robe ובכן הוא סלאח דין ותום לב, ואם הוא ראה את הגלימה זה מעמיד אותו על הכתף ובכן זה גדל החוב ואת הבריאות של הדת הוא לא טוב דק .) בכביסה הוא לצייר הוא הרגיש כי רחיצת בגדיו מעפר זה מראה על טובתו וישועתו של האלון ועצב ורווחתו וחובו יוחזרו אם הוא לובש אותו, אך אם הוא לא לובש אותו, זה בלי זה . אל-כרמני אמר: ~רחיצת בגדים נקיים אם מופיע עפר מזה, זו שחיתות בדת ועשיית חטא .~ אבו סעיד אלווסר אמר: רחיצת בגדים מעפר היא תשובה, שטיפת זרע היא תשובה של זנות, ושטיפתם מדם היא תשובה מרצח, וכיבוס מתירוץ בתשובה . ג'עפר אל-סאדיק אמר: שטיפת בגדים במים קרים פירושה ארבעה היבטים של תשובה, בריאות, הצלה מאסיר, וביטחון מפחד, ושטיפתם במים חמים, צער, צער ומחלה . ונאמר שמי שראה שהוא שוטף בגדים נקיים, זה גידול באדיקות ובחסידותו, ונאמר שזה בזבזני כי לא ראוי לכבס, ואחרים אמרו, אין בזה שום נזק ואין בזה שום נזק ….
חולם על תלויים בגדים על קו
(68 פירושים ומשמעויות של חלומות על תלויים בגדים על קו)…מי שרואה שהוא הולך על הידיים או על הבטן שלו, או על היד והרגל שלו, או משהו אחר מלבד הלשון, אז כל אחד מהם הוא צדק או חוסר מוסריות והמי שאליו מיוחס החבר יונחה על ידי זה וזה, ומי שרואה שהוא קשור לדת בחלום בזמן שהוא מכיר בכך ולא מכיר זאת בחיים ערים, אז אלה התוצאות של החטאים שהקיפו אותו, ופעולות של מעשים חוטאים שפגשו אותו עונש בעולם הזה, או הצרה או חלק מהפורענות בעולם הזה ….
…הדגלים על הבגדים ייסעו לחאג ' . ומי שרואה שהוא לובש בגד דק מתחת לבגדיו, אז יהיה לו כסף לחסוך, ומיטתו תהיה טובה יותר מפתיחותו, ואם הוא לובש את זה על בגדיו, הרי הוא לא מוצא חן בעיניו ושגה בטעותו הדת, היא ציבורית בהוללות, ושמלה חצופה עדיפה על שמלה דקה . אם אישה רואה שהיא לבשה בגד דק, זה כבודה, ואם היא לובשת בגד עבה, זו העבודה הקשה שלה . והבגדים השזורים בזהב ובכסף טובים בדת ובעולם והשגת מוות . ומי שחושב שהוא לובש בגדים רכים בעלי ערך רב, זו עדות טובה לעשירים ולעניים . מבחינת העבדים זה מציין את החולים . לבישת בגדים חדשים לאדם העשיר תשפר את פרנסתו, שכן לעניים יש עושר, ולחייב הזכות להוציא חוב . ומי שמתרחץ ולבש בגדים חדשים, צערו נעלם, ויהיה לו טוב . ומי שעושה שטיפה ולא לובש בגדים חדשים, מה שהוא מקבל מפרג 'לא עומד בענייניו לפי מה שהוא מסכים איתו . אם הבגדים החדשים נקרעו ונקרעו, וכמוהם לא ניתן לתקן בערות, אז הם מצביעים על כך שלא נולד ילד לבעליו, ואם ניתן לתקן אותם, הלובש מכושף . ומי שלובש שני בגדים, שחוקים וקטעים, זה מותו . ומי שיראה שהוא לובש בגד בלוי, הוא יהפוך עצוב וחולה . ומי שרואה שבגדו נקרע בטעות, רוחבו ייקרע ויפגע על ידו של אדם רשע, ואם הוא נקרע לאורך זמן, פקודתו תשוחרר ממנו . ואם הוא רואה שבגדו נקרע, אז דתו תקרע או פרנסתו תפחת . טלאי הבגדים המכוערים מעידים על אובדן ואבטלה . ומי שרואה רטיבות בבגדיו, הוא נשאר במסע, והוא נעול על משהו שדאג לו, וזה לא נעשה בשבילו אלא לאחר שהתייבש הבגד . ומי שרואה את זה כאילו הוא שוטף את בגדיו או את בגדי הזולת, הדבר מעיד על הנטל והנזק אליו נחשף בפנסיה שלו, ומעיד על הופעתם של דברים נסתרים . ומי שרואה שכל בגדיו נלקחו מסמכותו . מי שרואה שהוא מבזבז בגדים, זה סימן טוב, אלא אם כן האדם שחולם הוא עני, עבד, אסיר או חייב . ומי שיראה שהוא לובש בגדי נשים, ובמצפונו שהוא מחקה אותם, הוא יסבול מסמכות קשה ונוראה . ואם הוא יראה שלבש בגדי נשים, ויחשוב שיש לו נרתיק, אז ישתנה מצבו ויהיה מאכזב . ומי שרואה שיש עליו לבוש לא ידוע, אז ליבו מסובב אותו כרצונו . ומי שרואה שהוא אוכל את בגדו, הוא אוכל מכספו . אם הוא רואה בחלום כלב לבוש בגד צמר, הדבר מעיד על הוגנות וצדק של הסולטאן . אם הוא רואה אריה לובש בגד כותנה או פשתן, הרי שהוא שליט לא צודק השודד את כספם של אנשים . והבגדים הכחולים הם ענן ואשליה . ומי שיראה שהוא לובש בגד פשתן, הוא יקבל כסף מכובד ומחיה מכובד . והסרת בגדים מלוכלכים בחלום, הסרת דאגות, כמו גם שריפתם . אכילת בגדים חדשים זה אכילת כסף חלאל, ואכילת בגדים מלוכלכים זה אכילת כסף אסור . וקניית בגדים שחוקים לא אוהבת את הפרשנות, ובלאי הוא עוני . ובגדים ירוקים טובים כי הם בגדי אנשי גן העדן . אם מישהו רואה בגדים ירוקים, זה מעיד על דת, כוח ופולחן מוגבר בקרב החיים ומצבם הטוב של המתים עם אלוהים אדירים . לבישת ירוק למחייה מעידה על פגיעה בירושה, ומציינת בפני הנפטר שהוא יצא מהעולם הזה כשאהיד . והפרשנות לירוקות היא האיסלאם, ואם הוא חושב שהוא השיג את זה בשנתו, הוא אדם אדוק ודת . הקור מעיד על טובת העולם הזה ואחריו . הבגדים השחורים הטובים ביותר הם חילול השם, וזה פרשנות חזק יותר מצמר . וקור המפוספס בדת טוב יותר מאשר בעולם הזה, וקור מאשר תלתן הוא כסף אסור, ואם הוא מכותנה, זה כסף דתי עולמי ….
…אם הוא רואה כאילו הם אבלים על מושל מת, וקורעים את בגדיהם ומרעידים אבק על ראשיהם, אז מושל זה עושה שימוש לרעה בסמכותו ….
…ומי שרואה שהוא מסתכל בארמון או בהכנסותיו, הוא יתחתן עם אישה טובה, כמו גם יסתכל על התפקיד ….
…מהו פסק הדין על שוכב על חלומות בתחומי השירה ואת מתנהג? שקר הוא אחד החטאים הגדולים , וזה הוא : דיווח על משהו אחר מלבד מה זה משקף אמת, המהווה : התאמה טובה למציאות אמת היא אחד הגדול של איכויות טובות , וזה הוא אחד הכיבודים של מוסר שהשריעה באה לאשר ולפקוד . זוהי יצירה נשגבת המחקה את בני האנוש , ונמנעת מהמשפילים , ולכן היה זה תיאור שהיה טמון בנביאים עליהם ועל נביאנו, תפילות ושלום , וכנגד מה שקשור לצבועים שלהם הדמיון , שמשקר, כפי שאמרנו , והטקסטים של השריעה באו יחד עם איבה של האמת והזהרה מפני שקר , כולל הדברים הבאים : אלוהים אדירים אמר : ~ הו האמינו, ירא אלוהים והיה עם האמת (119). בסמכותו של אבן מסעוד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, בסמכותו של הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום עליו, אמר : ~ אמת היא צדק , וצדק מוביל לגן עדן , ועל המשרת לחפש אמת. עד שהוא כותב אלוהים הוא חבר , ושקר הוא מוסר , וחוסר מוסריות מונחה אל האש , והמשרת הוא לחקור שקר בכדי לכתוב שקר . ” מסופר על ידי אל-בוכרי (5743) ומוסלמי (2607). הרחוב היה מורשה בעניינים שבהם מותר לשקר, אז אסמה בינט יזיד אמרה : שליח אלוהים, תפילת האל ושלום עליו ועל משפחתו, אמר: ~ אנשים, אין צורך שתמשיך לשקר , כמו ללכת לישון באש. כל שקר על בן אדם אסור למעט שלושה מאפיינים : אדם שמשקר על אשתו כדי לרצות אותה, אדם ששוכב במלחמה, שכן מלחמה היא הטעיה, וגבר שוכב בין המוסלמים כדי להתאים ביניהם . ~ מסופר על ידי אל- Tirmidhi, לא (1939). לדבר : חסן שייח אל-אלבני ב ' Sahih אל-ג'אמע .' (7723) ובסמכותו של אום כולתום בינת Uqbah, כי היא שמעה את שליח האל, רשאי אלוהים התפילות והשלום עליו ולמשפחתו, אמרו : הוא אינו שקרן שמתפייס בין אנשים, ולכן הוא מתפתח טוב או אומר טוב . נאמר על ידי אל-בוכרי (2546) ומוסלמי (2605). שקר אינו מותר ב רצינות או הומור, אבל הכל יצירה ראויה להערכה, ואין שקר תקף, כמו השוטה של אפריל, למשל, למעט כפי שאמרנו, שהדיר או קרא לצורך, כפי שנקבע בחדית ', וכמו לשקר להציל את הדם הבלתי ניתן לטעות מרוצח, או כדי לבצר את כספו של גוזל. וכן הלאה . אבן מסעוד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : ~ שקר אינו מתאים בצחוק או ברצינות .~ ( נאמר על ידי אל-בוכארי בספר אל-אדאב אל-מופרד, מס ' 387) . שקר הוא גדול יותר אם הוא מביא לפגיעה או לשחיתות, ושקר רגיל נחשב לחטא גדול . שקר בשירה, אם כי חלק מה מבקרים לבלבל אותו, אני לא איתם. שירי Timeless .. הוא בן אלמוות עבור הכנות של רגשותיה וכנות של רגשותיה, ואת הכנות של הביטויים שלה, אבל אני יכול לא למצוא הצדקה אלה שמשקרים את השיער ואת נופל בתוך חלום שהוא ראה שקר . באשר לייצוג, הוא שינה את תקלותיו ורעותיו הרבות, כך שהקדושה גוברת אם משתמשים בה ללעג, או שהיא כרוכה בעירום, בערבוב או בשקר, ועבירת השקר הזו מאושרת כשאתה אוהב סיפור לאדם שחולם בזמן שקר, וזה משמש רק להגדלת העלילה האמנותית כפי שהיא מועלה או נאמרת אור, כפי שטענו המבקרים . לסיכום, שקר בשירה או במשחק הוא דבר שהוא לא מותר ולא טוב לעשות מצד המאמין או המוסלמי, ות על המשורר והשחקן לחפש טקסטים מותרים, ובכך זו חפותו ואשמתו, מהתפשטות בקרב אנשים אסורים, ולכן זהו קלקול ושמועה של שחיתות, ולהרהר באחי, למשוררים או שחקנים רבים, אשר עשה לעצמו קו הוגן, לא הציג את מה שהוא יכול להתחרט עליו מחר, וניסה לחקות אותו בתחומך, יש שירה טובה ויפה, ויש ייצוג משמעותי וכנה ….
…האם ביטוי חזונות מבוסס על חלקים או על השערות? הביטוי של החזיונות הוא התייחסות השערה , ואת השערה הוא טועה מעונה , ואדם לא לקטוע את הביטוי, אלא כדי להיות בצד הבטוח, וכי בשל רצונו של אלוהים . לכן, עדיף שהמעבר יפרסם הצהרה האומרת : אם אתה מאמין שהחזון שלך הוא כזה וכזה , או לסיים את דבריו באמרה : מאת אלוהים (1) לכן יוסף עליו יכול להתפלל עליו השלום, אמר לשואל כאשר רצה לעבור אליו : ( והוא אמר למי שחשב שברח מהם, זכור לי עם אדונך …) וכו 'הפסוק , סרט הטוען שהוא אחד מאלה שאלוהים סמך על ביטוי החלומות , והוא נהג לבטא את התגלות תפילת האל על הנביא מוחמד שלנו, שליטו וחבריו ושלום . אלוהים יודע…
…בגדי אל-בארוד ( אל-ימנייה ) , שכן הם מעידים על טובת העולם הזה ואחריו . הבגדים הטובים ביותר הם מגניבים ומבולבלים, והם חזקים יותר בהרמנויטיקה מאשר צמר . ופסים קרים בדת טובים יותר מאשר בעולם הזה . וקור מאלבריזם אסור לכסף . שני היצורים הם בגדים מעוננים, כך שמי שרואה כאילו לבש שני בגדי יצירה שנחתכו זה על גבי זה, מעיד על מותו . השמלה נקרעה כלאחר יד, רוחבה נקרע . ואורך שמלה קרועה הוא הוכחה לפות, כמו הישרדות ונישואין . אם אישה רואה את החולצה שלה עם בגדים קצרים, היא מרותקת והצעיף שלה מופר . ומי שקורע את חולצתו על עצמו, הוא רב עם משפחתו ומבטל את פרנסתו, אם הוא לובש חולצות שנקרעות זו על גבי זו, הרי זה עוניו ועוני בנו . אם אתה רואה את הבריאה מעל הכופר, אז מצבו הירוד בעולמו ובעולם הבא . ובגדי הטלאים המכוערים נאמרו כי הם מעידים על אובדן ואבטלה . לכלוך הוא אם זה בבגדים, בגוף או בשיער . ולכלוך בבגדים ללא שומן מעיד על שחיתות של דת ועל שפע חטאים, ואם זה עם שומן, הרי זה השחתת העולם, שטיפתו מעפר היא תשובה, שטיפת זרע היא תשובה מזנות, כיבוס מדם זה תשובה מרצח, וכיבוס הבתולים זה תשובה מרווח לא חוקי . והסר את הבגדים המלוכלכים, הסרת הדאגות וכן שריפתם . באשר להרטבה בבגד, זהו מכשול לנסוע, או מצוותם אליו, והוא לא הושלם עד שהבגד מתייבש . ומי שרואה שיש לו סמרטוטים חדשים של בגדים, הוא היה שובר כסף ….
…לבישת בגדים לבנים : זה תקף לדת טובה ולמי שחוזר ללבוש אותם כשהוא ער . באשר לאנשי המקצוע ובעלי המלאכה, זהו חג עבורם אם הם לא לובשים בגדים לבנים בזמן שהם עובדים ….
…ומי שרואה שאין לו בגדים מלבד מכנסיים קצרים מיוחדים, אז זה מעיד על עוני, וללבוש אותו הפוך מבצע מעשה לא מוסרי מצד משפחתו ….
…ומי שרואה שהוא לובש בגדים ירוקים, זה מעיד על דת ופולחן. ומי שרואה שהוא לובש בגדים אדומים, הוא יהרג ויכוח כמו האדום ותהילתה, או שתהיה לו אפוטרופסות אם הוא מבקש את זה או קישוט ושמחה עם זונה בדת, ואם האישה רואה שהיא לבשה שמלה אדומה, ואז יש לו טוב. הוא לובש בגדים שחורים, ולכן הוא סובל מדאגות וצער אלא אם כן הוא שלובש זאת כשהוא ער ויודע זאת, ואם הוא רואה שהוא לובש בגדים כחולים, דתו אינה טובה, ומי שרואה שהוא לובש בגדים צהובים, ואז הוא חולה ומי שרואה שהוא לובש בגד שאסור לו או שהוא שונא אותו, מה שמצביע על כך שלא אוהבים נשים. אסור, ומי שרואה שהוא לובש בגדי צמר, כי צמר זה הכי טוב של בגדים, אז הוא מכה הרבה כסף מותר, סגפן וצדיק בדתו, ומי שרואה שהוא לובש בגד כותנה או שיער או שיער , אז הוא בפרשנות ללא צמר ומי שחושב שהוא לובש בגדי נשים ואם יש לו אישה בהריון, היא באה עם נקבה ואם לא יש לו אישה בהריון שיש לה פחד ופגיעה בעצמו ובכסף שלו. אם הוא יראה שהוא שינה ממצב זה, הוא יינצל. אם אישה רואה שהיא לובשת בגדי גברים, זה טוב לה וסמכות לבעלה…
…אם הוא רואה כאילו עם ידוע קם ממקום שלובש בגדים חדשים ומאושרים, אז הדברים יחיו עבורם והם רודפים אחריהם, ואקבל והמדינה מתחדשים עבורם, ואם הם מתאבלים או את בגדיהם טמאים ואז הם נעשים עניים ומחייבים מוסריות ….
…תיק בגד תיק בגדים בחלום מנבא שתצאו לטיול ושמזל רע ילווה אתכם . אם אתה אורז את התיק, המשמעות היא שאתה עומד לנסוע למסע מהנה . אם אתה רואה את תכולת השקית זרוקה עליו, אז זה מנבא מריבות ומריבות ומסע מהיר שממנו אתה רק קוצר עצב ואכזבה . תיק ריק בחלום מעיד על כישלון באהבה ובנישואין . אם אתה רואה מוכר רחוב בודק את תיק הסחורה שלו, המשמעות היא הצלחה, אושר ונחת . אם נראה לו שהתיק קטן ואינו מכיל את סחורתו, המשמעות היא קידום בעמדה והגשמת הרצונות . אם בחורה חולמת שהיא מנסה לפתוח את התיק ללא הצלחה, זה מצביע על כך שהיא תעשה כל מאמץ כדי ללכוד גבר עשיר, אך היא לא תצליח לעשות זאת בגלל תאונה פשוטה . אם היא לא מצליחה לסגור את התיק שלה, המשמעות היא שהיא תיסע למסע שהיא חפצה בו, אך היא לא תקצור ממנו שום דבר למעט אכזבה ודאגה ….
…אם הוא רואה את המתים עם בגדים מלוכלכים, או כאילו הוא חולה, אז הוא אחראי על דתו בינו לבין אלוהים אדירים, במיוחד ללא העם ….
…אבן סירין אמר: מי שראה שאדם מת נותן לו שני בגדים מכובסים, אז הוא היה זוכה לעושר ….
…ומי שרואה אדם מת לובש בגדים מלוכלכים או כאילו הוא חולה, אז הוא אחראי על דתו בינו לבין אלוהים אדירים, במיוחד ללא העם ….
…אם הוא יראה שכיבס ולבש בגדים מסיבה טובה, אז הדאגה שלו תיעלם והוא יהיה עני ….
…ארון ברזל אם אתה רואה ארון ברזל בחלום, המשמעות היא ביטחון מפני סכנה בסביבת העבודה, המסחר ואוקיאנוס החיבה . אם אתה מנסה לפתוח ארון ברזל בחלום, המשמעות היא החרדה שלך והאשליה שלך מכישלון תוכניותיך להניב פירות ותמורה . אם אתה מוצא ארון בגדים ריק, הדבר מעיד על צרות וצרות ….
…רויה קו, רווח מחנות ויתרון הפיתרון ….
…אל-מוסתקים : אחת המשמעויות החשובות ביותר שאנו נובעים מצורה זו היא משמעת בעבודה ולא הפרת חוקים או חקיקה פונקציונלית, כמו גם לא לבצע כפירה או חטאים ברמת הפולחן, ומשמעויות אלה נכנסו הטקסטים הבאים : הקב~ה אמרו : ( מי הולך במזבלה על פניו, לתת לאדם בטוח שהולך יחד על דרך ישרה ) סורה המלך 22 ואת הקב~ה אמר : ( תראו לנו את הדרך הישרה ) אל – Fatihah 6 ו אמר הקדוש ברוך הוא : ( הוא ענה, אכפת דברים Aqaden אותם לדרך הישר ) סורת יונוס 25…
…תוריד את הבגדים אם אתה רואה את עצמך מוריד את הבגדים בחלום, המשמעות היא ששמועות ושערוריות יקיף אותך מכל עבר . אם אישה תראה שנשיא ארצה מוריד את בגדיו, היא תופתע מאירועים מטרידים שדוחים את התאונה המשמחת שחיכתה לו . היא תסבול כי תדע שאנשים היקרים לליבה עושים לה רע . אם אתה רואה שאחרים מורידים את בגדיהם, המשמעות היא שתחיה רגעים קצרים של שמחה והנאה, שלאחריהם עצב ודאגה ירדפו אותך ….
נאמר כי מי שראה שהוא פשט את בגדיו וחשף את גופו, ואז נראה לו אויב של תככים ולא איבה בגלוי, אך מגלה חיבה באומרו שהוא נעלה, בני אדם, אל תתכשף אתה הפסוק ….
…הצהבהב : מחלה וחולשה בבגדים, למעט ברוקדה, דוקרנים ומשי. נאמר כי דברים אלה תקפים לנשים, ודת הגברים מושחתת ….
מי שראה שבגדיו נשרפו, מריבה והפסקה בינו לבין קרוביו יפול ….
…מתלה לבגדים : עשוי להצביע על בעיות בעלות אופי דתי . ומי שרואה שהוא זורק את בגדיו על המתלה, צריך להיזהר מחברה גרועה שעלולה לגרום לו לעזוב את ההתחייבות . הסרת השמלה מהאישה ותלייתה על הגירושין, והורדתה מהגבר עשויה לסמן נטישת מחויבות ונכנסות לבלבול בנוגע לדת ….
…באשר לבגדים העשויים ממנו, זה התבטא בעבר, כפי שהזכרנו בפרק ארבעים וחמש בפירוט ….
…איסמעיל בן אל-אשאת אמר, ~מי שחושב שכתב על גבו הוא דת וצדק .~…
שופט, מי שרואה את עצמו כאפוטרופוס של מערכת המשפט, אז הוא הוגן בזה. אם איש החזון היה סוחר, הוא היה פוגעני, ואם הוא וולגרי, יותר מהמידה והמשקל ….
…ומי שחושב שהוא יושב על שטיח קטן ומתחתיו הוא שטיח גדול ורחב, הפרשנות מעידה על הגדול, לא הקטן, אלא הקטן ….
…ואבן סירין אמר במשמעות, אני נדהם מהנמצא על הקרקע סנטימטר, איך הוא לא מרים זרוע, במיוחד אם הוא נמצא על משהו שטוב לשבת עליו כמו שהוא ער ….
…ומי שיראה שהוא יושב על שטיח, הוא יקבל נחמה וגובה ….
…אל-קירמני אמר, ~מי שיראה שיש לו מת על הגב, הוא ידאג לילדי המתים .~…