ומי שרואה שאישה יוצאת מחלב מהשד שלה ונגמרת, אז זה מעיד על טוב ועליית חסד ….

מי שראה שהברז'ו שלו שוכב בעפר, אז פירשו אותו בגובה וצמיחת הכסף, ונאמר שהברזון פורש על ידי האישה ….

…ומי שרואה שהוא נוסע עם אדם מת, הוא מבולבל מזה ….

…קירוב אנשים עם שחיתות : מי שרואה שהוא משלב נואף ולא רואה נואף, אז הוא אדם עדין שמציע סחורה וקשה לו . באשר לחיקוי של אישה לגבר : אם האישה רואה שיש לה לבוש ומראה של גברים, אז מצבה ישתפר אם זה לא יעלה על הגורל . אם הבגדים הם מעבר לגורל, אז מצבם משתנה מפחד ועצב . אם ראתה שהפכה לגבר, טובתה הייתה עם בעלה ….

…ואם הוא רואה שהוא נחשב לגמל עם הנטיפים שלו, ואם הוא סולטן או מי שתופס את מקומו, אז הוא יפגע באויביו בכסף ששוויו מתאים לנשיאת הגמלים, ואם הוא יום גשום הוא שתל אותו, ואם הוא היה סוחר שהרוויח מאוד ….

…אם הוא רואה את עצמו עומד עם האימאם, אין מחסום ביניהם, ואז האימאם קם והוא נשאר ישן, מה שמעיד שהאימאם שונא אותו . ואם הליווי מוכח ביניהם, הרי שכספו הופך לאימאם, כי ישן הוא כמו מת, ונוכחות מתים היא נוכחות של כסף ….

מי שרואה אוהל שיש בו אש מוקפת בו ולא נגרם לו שום נזק, אז זה מתפרש על ידי איש אשם שחוזר בתשובה על חטאו ומצדיק את הטוב ואוסר את הרע, ונאמר כי חזון פוסטאט מעיד על ביקור ב קברי חללים ומתפללים עבורם ואולי עוזבים את העולם כקידושין ואולי חיים בבית הקודש ….

ומי שרואה שהוא מסיר מזה משהו באור, ואם הוא עשיר, עושרו ועוצמתו נעלמו, ונאמר שכספו ילך לקנות נכס, ואם הוא עני, הוא חיוני שאלוהים ישחרר אותו, ואם הוא יסיר חלק וישאיר את השאר, משהו ייעלם מחסדו ומשהו מתעכב ונאמר שגאוותו תיעלם וחסדו נמשך ….

מי שרואה שהוא סוגד לאלוהים הכל יכול באיזשהו מעשה פולחן ובכך שהוא הולך בדרך הרציונליות, אז הוא משיג את טובת העולם הזה והבא ….

…באשר לעין : החוב והתובנה של האיש שבעזרתם הוא יכול לראות הדרכה ואשליה . אם הוא רואה עיניים רבות בגופו, הוא מצביע על עלייה בטובתו ובדתו . אם הוא רואה שקיבתו התפצלה והוא רואה עיניים בבטנו, הרי שהוא כופר, כי אלוהים אדירים אמר : ~ אלוהים לא עשה אדם משני לבבות בבטנו .~ אם הוא רואה בעיניו עיניו של אדם מוזר אחר, לא ידוע, הראייה שלו מצביעה על כך שעיניו נעלמו, ומישהו אחר ידריך אותו בדרך . אם ידוע על האיש, אז החולם יתחתן עם בתו, והיא תיטיב איתו . אם ראה שעיניו נעלמו, ילדיו מתו, ומי שראה שהוא עיניים עיוורות בזמן שהוא מנוכר, הוא ציין את מידת גלותו עד שמת . אם היה רואה כאילו עיניו מברזל, הוא היה חרד מאוד שיוביל להרס כיסויו . אם הוא יראה שפקח את עיניו לגבר, הוא יבדוק את העניין שלו ויעזור לו . ואם הוא רואה כאילו ראה אותו רשע, אז הוא שונא אותו, ואם הוא רואה כאילו הוא שומע בעין ומסתכל באוזן, אז הוא מסיע את משפחתו ואת בתו לחטוא . ומי שרואה על כף ידו עין של אדם או עין של בהמה, יינתן לו כסף בעין . ומי שרואה כאילו הסתכל בעין והוא אוהב את זה ומחא כפיים, אז הוא עושה משהו שפוגע בדתו . ודת עין שחורה . כפירה כחולה-אל, ואל-שהלה מפרה דת . וירוק הוא דת שסותרת דתות . אם הוא רואה עין או עיניים בלבו, אז הוא טוב בדת ככל שהוא קל . אם היה רואה שהוא מבצע זנות בעין, הוא היה מסתכל על נשים . אם הוא רואה שעיניו שזופות, אז הוא מסתכל בחשדנות באשת חברו, חדות הראייה טובה לכל האנשים, וכל מי שיש לו ילדים ורואה חזון זה מעיד על כך שהם חולים, כי ילדים הם כמו העיניים אהובים . אל-חג'ג 'בן יוסף ראה כאילו עיניו נפלו לחיקו, אז אחיו מוחמד ובנו מוחמד התאבלו עליו . חלק מהיהודים ראו נערה שפחה בשמיים או נערה שפחה, ולכן הוא סיפר את חזונותיו על ברהמי, והוא אמר: ~זה יפגע בכסף מהסחר .~ אם יצרן יראה זאת, יהיה לו כסף מהייצור שלו . והריסים : בפרשנות והגנה על הדת . כי זה חזק יותר לעיניים מאשר לגבות . נאמר כי צדק ושחיתות הם בגלל הילד והכסף . אם הוא רואה ששולי עיניו רבים וטובים, אז דתו אינה ניתנת לפגיעה . אם הוא רואה כאילו הוא יושב בצל שולי עיניו, אם הוא בעל דת וידע, אז הוא חי בצל דתו . אם הוא הבעלים של עולם, אז הוא לוקח כסף של אנשים ומסתיר, ואם הוא רואה כאילו אין לו סלסול בעיניו, אז הוא מבזבז את שאריות הדת . אם אדם קטף אותו, אז אויבו מייעץ לו בדתו . אם הוא רואה כאילו שיערו לבן, הדבר מעיד על מחלה הפוגעת בו מהראש, העיניים, האוזניים או הטוחנת . מסופר שאדם בא לאבן סירין, ואמר : ראיתי כאילו אני אוחז בזקן והלוותי אותו עד שמגרתי אותו . הוא אמר : אתה אוכל את ירושת דודך, ואין לו יורש מלבדך. אם אתה אוכל מזה משהו, אתה יורש עד כדי כך . ומי שראה שזקנו לבן, מבריק, הוא היה זוכה לגאווה בפניה, בשמה ובזיכרון הארץ, כיוון שזקנו של אברהם, עליו השלום, היה לבן . אם הוא רואה שהיא זר, אז הוא מכה בפניו ובכבודו . אם הוא רואה שהוא כהה וטוב יותר ממה שהיה בערות, והוא שחור בערות, אז זה מכה ביוקרה, גאווה, כבוד ויופי . אם הוא רואה שהוא אפור ועדיין יש משהו שחור, אז הוא מכובד . אם לא יישאר דבר משחורו, אז הוא יחסר וילך לקראתו . ואבן סירין בא לאיש ואמר : ראיתי שזקני לבן, ואני מלבין אותו כך שהפיגמנט אינו מחובר אליו, והאיש היה צעיר עם זקן שחור, ולכן אמר : לבן הוא חוסר ברכוש שלך ואתה רוצה לכסות אותו, והוא ידע על כך . הוא אמר : אושרר ….

…חזון העיניים מתפרש על ידי הדת, ומי שרואה שהוא עיוור או שעיניו מותשות איבד את דעתו באי ציות, הוא מתחייב על כך, ונאמר שהוא חסר ידע ואינו מבין את העניינים . נאמר שהוא עיוור לוויכוח שלו וביקש את צרכיו. ומי שרואה שעיניו לבנות, אז זה מעיד על עצבותו. אם הוא במצוקה, חרדתו ומצוקתו נעלמו, ומי שרואה שהוא היה עיוור ואז ראה, אז הוא מונחה אל האמת, ומי שרואה שהוא מוביל את העיוור, אז הוא ידריך אדם אבוד אל האמת, ומי שרואה שהוא עיוור הלך למחצית מדתו ופגע בחטא חמור ונאמר שהוא רואה תועלת מאחיו ומקווה שיגדל ואולי הוא ייפטר ממצוקה וחטא ו נאמר שאם יש לו אח או בן שימותו, ואולי מחצית מכספו או מחצית מחייו ייעלמו, אז מה שנשאר יוסדר, ונאמר שהוא יהיה מאנשי גן עדן וכמה מהם אמרו שאני שונא את זה בחלום בגלל שהשטן היה עיוור וכך גם האנטיכריסט ומי שראה שהוא נפצע בעיניו בזמן שהוא היה אדם של קלות וצדקה, ואין לו בן או אח, אז הכסף שלו נופל לעין, ואומרים שהוא חשוף, ומי שלא יהיה רואה בעיניו אפר, ואז שחיתות מתרחשת בדתו ומפקחת על חורבן דתו, ומי שרואה שאפרו מצטמצם מראייתו, כלפי חוץ או כלפי פנים, זו עלייה בדתו במידה שהיא נראית שראה שזה מרפא את עיניו כלפי חמישה היבטים, טובות בדתו, גידול בכספו, וחן עין הגעת אח ממסע וקיום מדינה, ומי שרואה שהוא ללבוש בגדים לצורך קישוט, ואז הוא בא עם משהו ממנו שהוא מקבל קישוט וטוב עד כדי כך, ונאמר שאם הוא היה נשוי או עני, הוא נהנה מכסף טוב. אסור לנרתיק או פי הטבעת, ומי שרואה שיש לו עיניים רבות בגופו, זו הגדלת החוב. ומי שרואה שהוא אוכל מעין, אז הוא אוכל מכספו של מי שרואה את פרנסתו במו עיניו, אז הוא פושע ומי שרואה שיש לו עין או עיניים ביד, בין אם זה עיניים של בן אדם או של מישהו אחר, אז יש לו כסף בכל התנאי ומי שרואה את ליבו בעין, אז הוא טוב בדתו וחוכמה שהוא מוציא שיוצאת מלבו…

…עין אם אתה חולם לראות עין, זה מזהיר אותך שאויבים עוקבים אחריך ומחפשים הזדמנות ולו לפגוע בעסק שלך . עבור מאהב, החלום הזה מעיד על כך שמתחרה ייקוף את מקומו אם הוא לא נזהר . אם אתה חולם על עיני דבש, זה מעיד על הונאה ובגידה הטבועים בנפש . אם אתה רואה עיניים כחולות, הדבר מעיד על חולשה בביצוע כל כוונה . אם אתה רואה שתי עיניים אפורות, זה מצביע על כך שהבעלים אוהב חנופה . אם חלמת לפספס עין או שהעיניים כואבות, זה מעיד על בעיה . אם אתה רואה גבר עם עין אחת, זה מצביע על כך שאובדן ובעיה מאיימים עליך, כך שכל הבעיות וההפסדים ייראו טריוויאליים בהשוואה אליהם ….

…רופא עיניים אם חלמת שביקרת אצל רופא עיניים, זה מנבא שאתה לא מרוצה מדרך חייך ותפנה לדרכים חדשניות להשגת הצלחה ומטרות ….

…מהם התיאורים של השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, שבאו בביוגרפיה , ואשר אם ראיתי זאת בחלום, אני יודע דרכו ראיתי אותו אמיתי . . ? אהבתי לכתוב את התיאורים שלו, אז אם מישהו מכם ראה חזון בשליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, שהוא ישווה את מה שהוא ראה לתיאורים, אם הם תואמים. הוא ראה אותו, ובאותה תקופה ייתן לו לשמוח ולא לשמוח, ואם זה לא עולה בקנה אחד, אז הוא לא ראה אותו, ובאותה עת החזון הוא חזון של פרשנות, ולפי מצבו של הרואה , ותיאורו הוזכר בכמה חדיתות, כולל : החדית של עלי בן אבי טאליב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, הוא אמר : הנביא , שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : אלוהים עליו, עם ארוך וארוך. ידיים ורגליים לא קצרות, כפופות – כלומר אצבעות עבות ומחוספסות – עריסות גדולות ראש, ענקיות – כלומר העצמות והקורפוס, כל עצם שלמה גדולה – דלפה ארוכה – כלומר השיער שנמצא בין חזה וטבור – . אם הוא הולך, הם מרותקים, כאילו יורדים מערימה שלא ראיתי לפניה או אחריה, עליו השלום . אל-טירמידהי אמר : זהו חדית 'טוב ואותנטי . האיש שאל את אל-בארה : האם פניו של שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, כמו חרב? הוא אמר : לא, כמו הירח . ועלי בן אבי טאליב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר בתיאור אחר : זה לא היה ארוך ורך, וגם לא קצר מטלטל, וזה היה ארבעה מהאנשים, ולא היה חתול מתולתל ולא שבט. . אני מכווץ את העיניים, שולל את השפתיים, את התהילה של הפטרייה והכתף, את החשופה עם דליפה, את הידיים והרגליים כפופות. יש לו נימה ומרכך אותם, ואני מכבד אותם בעשרה. מי שרואה אותו ייתן לו שנינות, ומי שמערבב אותו בידיעה שהוא אוהב, הוא אומר את שמו לא ראיתי לפניו או אחריו, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . הסבר את הדיבורים המוזרים : Almmguet : AC אורך יוצא : בתוך כמה זה אצל חתולי ארמון חלק : Almthm Aljaudh החמור : Albadn הרבה בשר Almkltm : משקה פן מךוואר : כי חלבון אדום Alodj : מחשיך חמור של עין Alohdb : שפות ארוכות Ketd : קהילת כתפיים, אשר גבנון דלף זה היא שירה העדין כי הוא כמו פין מהחזה עד הטבור. הצנומות : את אצבעות עבות מן הידיים וכפות הרגליים, את נקע : ללכת עם העוצמה של ג'ליל אל- Mushash : את ראשיהם של תהלוכות עיישה אמר עליו : שליח אלוהים לא סיפר קריינות הזה שלך, אבל הוא נהג לדבר מילים שמבהירות את זה, פרק שהוא משמר ממי שמרגל אליו . ועבדאללה בן אל-הארית אמר עליו : שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, נהג לצחוק אלא בחיוך . בסמכותו של ג'אביר בן סמרה, אמר : הייתה חמושה ברגלי שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, והוא נהג לצחוק רק בחיוך, ואם הייתי מסתכל עליו אני אמר שהעיניים כהות יותר, ולא כהות יותר . ועליו אמר : הוא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, נהג להיות בעל פה מצולע, בצורת עיניים, אובססיבי לעקבים . הסבירו את השיחה המוזרה : עיניים מבולבלות : חתך ארוך של עין, מחסל : בשר קטן ,,,,, מצטט את סונן אל – טירמידי, סגולות ספר…

…מים : מציין את האיסלאם ואת הידע ואת החיים, הפוריות והשגשוג, מכיוון שהם מכילים את חיי הכל, כפי שאמר אלוהים אדירים : ~ בואו ניתן להם מים שנשפכים מהם כדי לסבך אותם בתוכם .~ ואולי הוא ציין את הזרע, כי אלוהים אדירים קרא לזה מים, והערבים קוראים להרבה מים זרע, וזה מצביע על כסף כי הוא מרוויח איתו, אז מי ששתה מים טהורים טהורים מבאר או מים השקיה ועשה לא לספוג את האחרון ממנו, אם הוא היה חולה, הוא יחלים ממחלתו וחייו לא זירזו את מותו. הוא לא היה חולה ונשוי אם היה רווקה, שיהיה לו העונג לשתות ולזרום מים מלמעלה להזכירו, ואם היה נשוי ולא התחתן עם משפחתו בלילה שנפגש איתה ונהנה ממנה . ואם שום דבר מכל זה, אז הוא אימץ את האיסלאם אם הוא לא מאמין, והוא השיג ידע אם הוא טוב, והידע היה סטודנט, אחרת הוא השיג חוב מותר אם הוא היה סוחר, אלא אם כן משהו מקלקל את המים, אשר מעיד על אסורו וחטאו, כגון שתייתו מתפקידם של הדהים. או שמדע הוא כסף מושחת או רע או זדוני . אם המים חומים, מרים או מסריחים, אז הם נעשים חולים, מקלקלים את השתכרותו, ממשיכים בפרנסתו, או משנים את משנתו, עבור כל אדם בהתאם לגורלו ומה מתאים לו ולמקום ששתה ממנו כלי בו הוא היה . לגבי מי שנשא מים בקערה, אם הוא היה עני, הוא היה מרוויח מכסף, ואם הוא היה רווק שהוא התחתן, ואם הוא היה נשוי, אשתו או אמו נשאו אותו ממנו, אם הוא היה מי שרוקן את המים במיכל או את אשתו או משרתו מבארו או משרו או מקרובו . באשר לזרימת המים בבתים וכניסתם לדירה, אין בה טוב, ואם זו הייתה שנה בה אנשים נכנסו לפיתוי, חיבה, שבי, מחלות או מגפות, ואם זה היה בתוך בית פרטי, בדקתי את העניין שלו, ואם היה בו חולה שמת, אז האנשים חיפשו אותו בהספד שלו. בכי ודמעות . כמו כן, אם מרזבים זרמו בבית או שהתפוצצו בו עיניים, הם בוכים בעיניים על מותו של המטופל, או כאשר פרידת הנוסע, או על רוע וספקולציות בקרב תושביה, מצוקות הפוקדות אותו ממחלת הסולטאן . כמו כן, זרימת המים או הקיפאון שלהם מבשרים על כינוס אנשים . זרימתו במקומות של צמחים מאותתת על פוריות, ושפעו ושליטתו על בתי המגורים והבתים מעיני האדמה או זרימתו היא מצוקה של אלוהים אדירים על תושבי המקום ההוא, מגפה גורפת או חרב השמדת אם הדירות נהרסות ואנשים טובעים בה, אחרת זה יהיה ייסור מהסולטאן או מגיפה של מגפות . אם הוא ראה שהוא נתן מים בספל, זה מציין את הילד, ואם הוא שתה מים טהורים בספל, הוא קיבל טוב מבנו או מאשתו, כי הכוס היא תמצית הנשים והמים הם עוברים . כמה מהם אמרו : מי שראה את זה כאילו הוא שותה מים חמים, הוא התעונן, ואם ראה שהוא נזרק למים צלולים, הפתעה . ונאמר כי מעיין המים לעם הצדק הוא טוב וברכה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ שתי עיניים זורמות מהם .~ ולמי שאינו פורענות צדיקה . והתפוצצות המים מקיר צער של גברים, כמו אח, חתן או חבר, ואם הוא רואה שהמים פרצו ועזבו את הבית, אז זה יוצא מכל הדאגות, ו אם זה לא יוצא מזה, זה עניין קבוע . אם המקום הזה הוא טהור, אז זה עצב בבריאות הגוף . וכל זה באל-עין כיוון שהיא לא הייתה עוזרת בית, ואם היא הייתה עוזרת בית, אז הוא השכן הכי טוב לבעליו, חי ומת עד יום הדין . וכמה מהם אמרו שאם יראה שיש מים זורמים בביתו, הוא יקנה משרתת . ואם הוא רואה כאילו העיניים התפוצצו, הוא מקבל כסף בנזיפה . ומים טהורים הם זולים והוגנים, ומי שרואה את זה כאילו הוא שתה יותר מדי מים מאשר הרגלו להעיר, חייו יהיו ארוכים . נאמר כי שתיית מים מהווה ביטחון מפני האויב, והלעיסה היא טיפול לעייפות ומצוקה בחיים . ופרש את היד במים תוך ערבוב כסף ובזבז אותו . ומים עומדים חלשים יותר ממים זורמים בכל מקרה, ונאמר כי מים עומדים הם כליאה, ומי שרואה שהוא נפל למים עומדים נמצא בתוך כליאה ומצוקה, ומים מלוחים מעוננים, ולגבי אריות אם הוא מתנקז מהבאר, ואז היא אישה שמתחתנת איתה ואין בה שום טוב . נאמר כי ראיית מים שחורים הורסת את התפקיד, ושתייתם נעלמה . ומים מעופשים הם חיים מייסרים, ומים מסריחים הם כסף אסור, ומים צהובים הם מחלה, ועומק המים הוא בידוד, השפלה והיעלמות חסד, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אמור : אם המים שלך נהפכים מדוכא, אז מי מביא לך מים מסוימים ~. המים החמים והחמים מאוד, אם ראה שהוא משתמש בהם בלילה או ביום, הוכה קשות על ידי הסולטאן, ואם הוא ראה כאילו השתמש בהם בלילה, הוא היה נבהל מהג'ין . צער המים הוא קשה ועייף, ושתייתו היא מחלה . קצף מים אינו כסף טוב . ומי ששותה ממי הים כשהם חומים, הם יכו על ידיהם מהמלך . ומי שרואה את זה כאילו הוא מסתכל במים צלולים ורואה את פניו בו כפי שהוא רואה את זה במראה, הוא ישיג טוב הרבה . אם הוא רואה את פניו בזה טוב, אז הוא עושה טוב לבני ביתו . ושפיכת מים היא לבזבז כסף בשאר תנאיו, כגון צרור או גלימת ראיה של העמק, כי הוא חושב שהוא השיג את זה ולא . ואין אוהבים את הכביסה מהמים, בין אם הם צלולים ובין אם הם כהים, חמים או קרים אחרי שהם נקיים, מותר לבצע כביסה, מכיוון שהשחיקה בפרשנות חזקה יותר מהשקעים וההבדלים של המים . ושנוא מעיני מים צער לא רץ . והליכה על מים היא הבל וסיכון, ואם הוא יוצא מזה, צרכיו מתקיימים . ומי שרואה שהוא נמצא בהרבה מים עמוקים ונופל לתוכם ולא מגיע לתחתיתם, אז הוא פוגע בעולם גדול ומתעייף, ונאמר שהוא נופל לעניין של אדם גדול . שטיפה במים קרים היא תשובה ותרופה למחלה, שחרור ממאסר, ביטול חוב וביטחון מפחד . ומי שרואה את זה כאילו שתה הרבה מים מתוקים, היו חיים ארוכים וחיים טובים. אם הוא שתה אותו מהים, הוא השיג כסף מהמלך, ואם הוא שתה אותו מהנהר, הוא השיג אותו מאדם, כמו זה של נהר בנהרות, ואם הוא שלף אותו מבאר, הוא הכה כסף עם טריק והונאה . ומי שרואה שהוא שואב מים ומשקה פרדס ועיבוד איתו, הוא ירוויח מכסף מאישה, כך שאם הפרדס או השתילים יניבו פרי, הוא ייתן לאישה ההיא כסף וילד, וישקה את הפרדס ואת נטיעה, יחסי מין עם אשתו . והמים נמצאים בספל זכוכית של ילד, אם הספל נשבר והמים נשארים, האם תמות והילד יישאר, ואם המים נעלמו והספל יישאר, הילד ימות והאם תישאר . אבן סירין נשאל על אישה שיש לה חזון שהיא שותה מים, אז הוא אמר : תן לאישה הזאת לפחד מאלוהים ולא לחפש שקר בין אנשים . בא אליו איש ואמר : ראיתי כאילו אני שותה מסמרטוטי בגדי, מים טעימים וקרים, והוא אמר : ירא אלוהים ואל תהיה לבד עם אישה שאינה מותרת לך, אז הוא אמר : היא אישה שהצעתי לעצמי ….

…עבודה אם חלמתם על לידת ילד, הדבר מעיד על נסיבות מזל ועל לידה בטוחה ובטוחה של תינוק נאה . אם אישה לא נשואה חולמת שהיא בלידה, פירוש הדבר של שינוי כבוד אומלל לעמדה רעה ונחותה ….

…ומי שראה שזבוב או משהו דומה לו יוצא מהאף שלו מעיד שנולד לו תינוק שזה עתה נולד לו, ואם הוא רואה שמשהו מזה נכנס לאף שלו, זה לא אצל מחמוד, ומי שרואה באף שלו אטימות, ענייניו מסובכים ולא זה מחמוד, ומי שרואה שאפו נחתך, אז זו ירידה במעמד או מוות דחוף או נפילה עם השערוריה שלו או מות בן או אישה, ו מי שראה שאפו גדל מעיד על קומה גדולה ועליית כבוד, ומי שראה שהוא מריח ריח טוב. אם אשתו הייתה בהריון, היא הייתה מגיעה לילד שהלך, וזה עשוי להקל על מי שנמצא במצוקה, ואם הריח לא נעים, הביטוי שלו נגד זה ומי שרואה שאין לו את האף, זה מעיד על מות קרוביו בהנאה ובשמחה, ומי שרואה שצבע פניו צהבהב, זה מתפרש בשלושה היבטים של מחלה, בידוד ופחד, ומי שרואה אותו מושחר, זה מעיד שהם הסבל והצער, וגם זה נאמר כי בת יוולד לו, ומי שרואה את פניו הוא גם מולבן, זה חדשות טובות עבור מצבו ואת צדקת דתו. בפניו הוא רואה את מה שהוא שונא ממנו, ואם הוא מזעיף פנים מול אחרים אז יקרה ממנו משהו לא בסדר….

…ג'עפר אל-סאדיק אמר, ~לראות את הקריאה לתפילה בשמונה היבטים של אישה, בין אם זו אשתו או קרובת משפחתו, חבר, בן לוויה, ילד נעים, ילד לעתיד, כסף טוב, והם עצב, שמחה , אושר, תשובה וחזרה, ולגבי העיניים, הם מיוחסים לדת ולדברים אחרים, כך שמי שרואה שהוא עיוור או שעיניו מתו, התרחק מהאיסלאם באי ציות גדול לאמירתו הכל יכול ~ אדון עשה לא עיוור Hchertna ~ פסוק ונאמר כי זה משפיע על עולם רחב תינוק ואת האושר של מה שאנשים אמרו על הצעד משל למה סעד כך כך הדודים, ונאמר כי הוא מאבד את ילדיו כי הם התפוח של העיניים של הפסוק ~ ואלה אומרים: לנו גרנט אדוננו מן נשותינו ~ הפסוק, ולפי השמועה להיות עיוור כדי טענתו ובקשת הצרכים שלו, ועל זה נאמר כי הוא קצת ידע לא מבין דברים לא יודע את מספר האנשים ….

…טיולון אם אתם חולמים על כרכרת תינוק, זה מצביע על כך שיהיה לכם חבר שיהיה הרמוני לכם בלב ובנפש, והוא ייצור עבורכם הרבה הפתעות נעימות ….

…ראש אם אתה רואה את ראשו של אדם בחלום שלך, והוא מעוצב וברור, אז תפגוש אנשים בעלי סמכות והשפעה שיכולים להושיט לך יד מסייעת בפרויקטים בעלי חשיבות רבה . אם חלמת על הראש שלך, אתה מאוים על ידי עצבנות וצרות מוחיות . אם תראה ראש מופרד מגופו והוא מדמם, תתמודד עם אכזבות מתסכלות והרס התקוות והציפיות האהובים עליך . אם אתה רואה את עצמך עם שני ראשים או יותר, זה מנבא עלייה מהירה ויוצאת דופן בחיים, אך רוב הסיכויים שהגובה אינו מבוסס היטב . אם אתה חולם שהראש שלך כואב, זה אומר שאתה תהיה נתון לחרדה . אם חלמת על ראש נפוח, אז יהיה לך יותר טוב מרע בחייך . אם חלמתם על ראשו של תינוק יחכו לכם הנאות רבות וזה אומר גם הצלחה כלכלית . אם חלמת על ראש של מפלצת, המשמעות היא שאופי הרצונות שלך יתנהל ברמה נמוכה ואתה תהיה מודאג רק מהנאות פיזיות . אם תשטפי את הראש זו תהיה נשיקה לאנשים בולטים בגלל החוכמה והעצה הטובה שלך ….

…ואגסים : באותה תקופה באה או באה פרנסה או נעדרת, ובמקרים אחרים הגיעה מחלה אם היא הייתה צהובה, או שהם באו אם היא הייתה ירוקה . אם מטופל רואה שהוא אוכל אגס, הוא נרפא . ולא היה לו שם שלא אהב ומוצא לא אהוב שנאסף עליו בכל עת, כמו אל-חרנוב : חורבן שמו, ומה שמסופר משלמה, עליו השלום, בו . אולי תאנים ירוקות וענבים לבנים בחורף הצביעו על גשם, והשחורים מכולם בגלל הקור . זה יכול להיות בלילה או ביום הראשון ביום, כך שמי שרגיל לכך שבשניהם או בציבור רואה אותו או בשווקים או על הגגות, זהו הפרשנות שלו, והדאגה בכך אינה נהוגה , כי הגשם עם תועלתו וטובתו הוא סיבה למטייל, וחג לאומנים באוויר, וגרירה והריסה ובוץ . הפרי הירוק שמחוץ לתקופתו, שתוקפו בזמנו, אם הוא מלווה בעד המונע את פגיעתו בעולם הזה, עשוי להצביע על פרנסה וכסף אסורים אם הוא נאכל או בבעלות מישהו שאין לו דרך אליו ושהוא אסור מזה ….

…Alambqlh : Alambqlh אנשים של אנשים עם צדקה, הוא הרגיש כי אוסף של קטנית זר הגן שלו זה אוסף אותו מרוע נשותיו קראפט ויריבות . אם זהו כוח של ברק, אז זה מבשר מבחינתו להיזהר מרוע, ואם הוא יודע את מהותו, אז הוא חוזר לטבע . והשטויות של הכסף שמתאים לכסף . האנשים הכי אקספרסיביים גורמים לדופק לדאוג ועצוב, והבורגול הוא אדם אם מיקומו הוא מטפח לא ידוע . כנ~ל לגבי כל הצמחים אם מקורם ומקורם בבית, בבית או במסגד, שבו ניתן לשמר את הצמח . מכיוון שהוא אדם שנכנס לאנשי המקום ההוא בנישואי תערובת או בשותפות, והתבשרנו כי אדם הגיע לסעיד בן אלמוסייב ואמר : ראיתי כאילו נבטו קטניות ירוקות בביתו של עאישה, שאלוהים יהיה מרוצים ממנה, ואנשים הביטו בו תוהה, אז עבד אל-מאליק בן מארוואן בא ועקר את הקטניה . סעיד בן אלמוסייב אמר לו : אם אתה מאמין לחזון שלך, אל-חג'ג 'קורא בשמות בתו של ג'עפר בן אבי טאליב . הוא הציע כי עבד אל-מליק חושש מנטייתם של עולי הרגל לבית משפחת שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, עבור אסמה, ולכן הקצה עליו להתגרש ממנה ולכן התגרש ממנה ….

…הגבעה והתל : אם האדמה היא סימן של אנשים, אז הם נבראו ממנה . אז כל חרפה ממנו, גבעה, תל, קידדיה וכבוד, מציינת את כל מי שהוזכר מעל הציבור על ידי שושלת, ידע, כסף או סמכות . זה עשוי להצביע על מקומות מכובדים, דרגות גבוהות וסירות טובות, ומי שרואה את עצמו מעל משהו מהם, אם הוא חולה, זה ארונו, במיוחד אם הוא רואה אנשים תחתיו . ואם הוא לא היה חולה והיה סטודנט לנישואין, הוא היה מתחתן עם אישה מכובדת של זכר גבוה, שיש לה את היכולת של העולם הזה ככל שהתל מכיל את יכולת האדמה, ואת שפע העפר והחול . ואם ראה שהוא מטיף לאנשים יותר מזה או נתן את הקריאה לתפילה, אם הוא ראוי למלך, הוא השיג את זה, או את מערכת המשפט, פתווה, קריאה לתפילה, לדרשה, או לתהילה ולמוניטין, כי זה הוא המקום של האצילים מהערבים, ומי שרואה ארץ שטוחה שיש בה תל או גבעה, אז הוא אדם בעל יכולת העולם באותה המידה מסביב לאדמה מישורית . אם הוא רואה סביבו ירוקות, זו הדת שלו או היחס הטוב שלו, כך שמי שרואה שהוא יושב על הגבעה ההיא, נצמד אליה או מסוגל לה, אז הוא קשור לאדם גדול, כפי שתיארתי, ו אם הוא רואה שהוא יושב בצל הגבעה, אז הוא חי בצילו של האיש . אם הוא רואה שהוא הולך על הגבעות, אז הוא ניצל, ומי שרואה כאילו הוא יורד ממקום גבוה, הוא יקבל אותם ומצוקה . ההליכה במכתש היא קושי, והבעלים מקווה להקל בתוצאותיה ….

…לראות את הבניין שנוצר בשטח, מינימום תועלת פרטית או ציבורית ככל שהוא ראה אותו . אולי הפרשנות לבנייה הייתה בניית גבר עם משפחתו, כך שאם הוא בונה משהו, זה מעיד על עניין הנשים . אם הוא רואה שביתו הרחיב סכום ידוע, הרי שזה יכולתו העולמית, ואם הרוחב חורג מגודלו, אז עם זה ייכנס עם זה ללא רשות באסון, בחתונה או בבהלה . ונאמר : מי שיראה שהוא בונה בניין, יאסוף את קרוביו, חבריו וחייליו . אם הוא שליט, זו חזרת מדינתו, שלמות אושרו וגובה ענייניו בהתאם לעובי ולהידוק של הבניין . אם עקר והוציא אותו, אז הוא הפריד בין כינוס קרוביו, חבריו, חבריו וחייליו, ומדינתו נעלמה . אם הוא רואה שזה מחדש מבנה ישן של עולם, הרי שהוא התחדשות חיי העולם ההוא. אם הבניין מיועד לפרעה או לאדם לא צודק, הרי שזה התחדשות של חייו . אם הוא ראה שהתחיל לבנות, אז הוא חפר אותו מיסודו ובנה אותו מהחלטתו, עד שבנה אותו, הוא נמצא בחיפוש אחר ידע, מדינה או מלאכה, והוא ישיג את מבוקשו . ומי שרואה שהוא בונה בעיירה או בכפר בוניאנה אז הוא יתחתן שם עם אישה, ואם הוא בונה מחימר אז הוא מעטר ומעטר צביעות, אם הוא בונה מחימר אז הוא הרוויח מהמותר, ואם זה נחקק אז זה ידע או מדינה, עם טוהר ושמחה . אם הוא רואה שהוא בנה בניין של גבס ושילם תמורתו תמונה, אז הוא נכנס לשקר, כי בנייה עם טיח והשכר היא צביעות, וצביעות היא בנייה עם טיח ושכר . ונאמר : מי שעושה עבודות גבס עושה מה שאינו מותר לו . ומי שרואה שהוא בונה בניכור, אז הוא מתחתן עם אישה ששמה לא הוזכר בפניו, או שהוא שוכן בניכור ומת . בנייה בחימר היא דת וודאות . ובוץ יבש הוא תועבה של כסף . ומי שרואה שזה בוץ בקברו של הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אז הוא צריך לבצע את חג'ג ' . ומי שרואה שהבית שלו בוצי וטונה רטובה, אז הוא טוב . ומי שרואה שהוא אוכל את זה, הוא אוכל כסף כמו שהוא אכל . והבנייה היפה מעידה על אינטימיות, אהבה, צאצאים, פרנסה, לבוש מכובד ובכורת נשים . ואולי הקונסטרוקציה ההדוקה הצביעה על עוצמה ועוצמה, או תמיכה וסיוע, ואולי חזון הבניין הצביע על חיים ארוכים, ואולי הבניין הצביע על בונהו, ואם זו כנסיה הוא צוין על ידי נוצרי, ואם זה היה מסגד שהוא צוין על ידי מוסלמי, ואם זה היה בית ספר זה היה צוין על ידי משפטן שלו, או ריבאט צוין על ידי מתפלל סגפני . ומי שבנה בחלום מסגד או מקום קרוב לאלוהים הכל יכול, אם הוא היה מלך שהקים את האמת ויצר את הטוב ואסר את הרע, ואם הוא היה מלומד שחיבר ספר שאנשים נהנים מהידע שלו או מהשוואות , ואם היה לו כסף שילם לזכאת מכספו . אם הוא היה רווק, הוא התחתן . אם הוא היה נשוי, היה לו בן, וזכר טוב התפשט אליו . ואם הוא היה עני, הוא היה עשיר, אחרת היה אוסף אנשים יחד עם טוב ועוזר להם לציית לאלוהים כל יכול, אחרת הוא יחזור בתשובה לאלוהים הכל יכול על מה שהוא ביצע, או יתאסלם, או ימות קדוש מעונה . אם הוא בונה על פי מה שאינו מותר לבנות, או חורג מהמיהרב, או מסיט אותו למעט כיוון שלו, זה מעיד על ההפך מטוב ורע. אם הוא רואה כיפות או בונה אותן בחלום, הדבר מעיד על העלאת מעמדו, או על הצטרפותם של אנשי הגורל . ומי שיראה שהוא בנה כיפה מעל העננים, הוא יקבל סמכות וכוח על שלטונו . ומי שראה שיש לו מבנים מעל השמים והאדמה מכיפות ירוקות, מעשיו היו טובים, והוא מת על העדות . ומי שרואה שהוא בונה חדר אמבטיה, הוא בונה אותו עם אישה . אם הוא רואה את המטופל כאילו הוא בונה את ביתו ואינו יודע מתי הוא השמיד אותו, אז גופו חזר לבריאות, והמחלה בה הוא נסלק ממנו . ומי שרואה שאביו הקים מבנה ומגדל את הדגים שלו, אז הוא ישלים את מעשי אביו, שהיה לו בדת או בעולם . ומי שרואה שהעובדים עובדים בביתו, הוא יסתכסך עם אשתו, או יעזוב חבר שלו וכדומה ….

…האיוואן הכחול : העבה יותר מהחלב : אישה כפרית שיש לה חוב, ועם טיח זה עולם מחודש, ועם לבנה יש כסף שהופך לאסור, ונאמר שהוא אישה צבועה . ומי שרואה שהוא עושה נישואים עם לבנה של מכלית, הוא ישמע את בנו . הטיח והלבנה הם עבודתם של אנשי הגיהינום והפרעונים . הכיפה : כוח, מי שרואה שהוא בנה כיפה על העננים, הוא מכה בסמכות ובכוח בחלומו . ומי שרואה שיש לו מבנה בין שמים וארץ של כיפות ירוקות, זה טוב בשבילו ומותו מבוסס על מות קדושים . בנייה מעידה על בניין של גבר עם אשתו, ונאמר מי שראה שהוא בונה בניין, כי הוא היה אוסף את קרוביו וחבריו בהנאה . ומי שרואה שזה חימר בקברו של הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אז הוא יבצע את חג'ג 'בכסף . ואם חלב נאסף ולא נעשה בו שימוש בבניין, הרי זה דירהם ודינרים, ומי שרואה שהוא מחדש את המבנה העתיק של עולם, אז התחדשות חיי העולם ההם . בין אם הבניין היה מיועד לפרעה ובין אם לא צודק, הוא יחדש את חייו . והנביא, שיהיה עליו תפילת ה 'ושלום, אמר : מי שרואה שהוא בונה בניין, הוא עושה עבודה . ומי שרואה שהוא התחיל לבנות וחופר אותה מיסודה ובונה אותה מהחלטתו עד שבנה אותה, אז הוא מחפש ידע, אפוטרופסות או מלאכה, והוא ימלא את הצורך שלו כרצונו . ונאמר שמי שרואה שהוא בונה בניין בעיירה או בכפר, הוא יתחתן שם עם אישה . אם הוא בונה אותו מחימר, הרי זה קישוט וצביעות, ואם הוא בונה אותו מחימר, הרי זה מותר ורווח . אם הוא חקוק, אז זו מדינה או דגל עם כיף ושמחה . ואם הוא בונה אותו מגבס ומלבנים עליו, אז זה מתעמק בהבלים ….

…ומי שרואה הרבה ירק על פני האדמה שיודע את מהותו, אז זה חוב וטוב לו ולציבור, ואם הוא רואה בו צמחים או עשב, זה כסף ופוריות, ומי שמישהו רואה שהאדמה הירקרקה התייבשה, היא תהיה טובה, ומה מהצמח הנגוע הם והצער, ומי שרואה שיש לו צמח ידוע, אז הוא עשה בדתו ועולמו הוא כנטיעה וסכנתה, ומי שראה שתילה במקום לא ידוע או ידוע מלבד העיבוד ואוזניו, הוא הבין וחרג ממצבו, כי הם אנשים שנאספו במלחמה. אם הוא קוצר הם נהרגים, ומי שרואה שאדם עובר עליו לנטוע אותו וקוצר אותו, אז אשתו ניאפה, ומי שרואה אוזניים ירוקות, אז הם שנים פוריות. זה היה יבש, כי זה היה שנים פוריות, ומי שראה שניתן לו זרע או אוכל אותו, אז הוא מספק מאה ומי שרואה שהוא הכה משהו מהדשא והחציר, או שאחד מהם נכנס לביתו, אז יהיה לו הרבה כסף ופוריות…

…שמירה : אם הוא רואה שמישהו אחר שומר עליו, אז הוא במצוקה, כי הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, כל עוד חבריו שמרו עליו, היה במצוקה. כאשר הקב~ה הקב~ה הקל עליו, אמר לחבריו : ~ תחזור, אלוהים הגן עלי .~ .. אם הוא ראה שהוא שומר על מישהו אחר כדי שלא יעשו לו עוול, זה מאבטח את רועו של השטן . כאשר נאמר כי הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אמר : ~ שלוש עיניים אינן ניתנות לגעת באש : עין שומרת למען האל. ~ האש בפרשנות היא כוח, ונאמר כי האפוטרופוס של אחרים מספק ג'יהאד לחדשות אלו שסיפרנו ….

…אל-דק : במקור הפרשנות הוא עבד בבעלות זרה, או צאצא של ממלוכית . כנ~ל לגבי תרנגולות, מכיוון שהן כמו שבויים עם בן אדם, והן אינן עפות, וראש הבית הוא אחד ממלוכים, כמו שהתרנגולת היא ראש הבית מהעבדים והעבדים. נשים : התרנגול מציין גם גבר בעל מרץ גבוה, וקול כמו המואזין, והסולטאן הנמצא בשליטת אחרים, מכיוון שהוא עם גדולתו וכתרו, זקנו ונוצותיו הם ביתיים ואינם עפים כי הוא נכבש, כי נח עליו השלום נכנס לזין ולמדרגות לספינה וכאשר נגמרו המים וההיתר לא הגיע מאלוהים אדירים להוציא את האנשים בספינה הוא ביקש מנח לאפשר לו לצאת להביא לו את הבשורה על המים, והוא עשה שהתרנגול היה בן ערובה איתו, ונאמר שהתרנגול נמצא בתוכו, אז הוא יצא ובוגדני ולא חזר , כך התרנגול נעשה דיבוק, והוא היה טייס משנה, והוא הפך לאסיר ביתי, והמדרגות היו אלפים והפכו פרועים . זו ציפור גדולה יותר מעוף, ובעלת אדום עיניים . ונאמר כי התרנגול הוא איש עור לוחם עם מוסר רע, הוא מדבר מילים טובות ללא תועלת, ובכל מקרה הוא בבעלותו או שהוא צאצא של המלך . נאמר שמי ששחט תרנגול ציין שהוא לא עונה למואזין, וחלקם אמרו : מי שראה שהפך תרנגול מת קרוב . והזנים הצעירים הם ממלוכים, או בנים, ילדים ממלוכים . כמו כן, ציידים נקבה הם נערים בשכונה, עבדים או עלמות . וקבוצת העופות היא שבי וכספי עבדים. עומר בן אל-חטאב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : ראיתי כאילו תרנגול מנקר לי לחיצה אחת או שתיים, או שהוא אמר שלוש, וסיפוריה היו על אסמה בינט אמייס והיא אמרה : גבר לא-ערבי. יהרוג אותך . אדם בא לאבו אוון אלדראב ואמר : ראיתי כאילו תרנגול גדול צועק על דלת ביתך . אז אבו עאון הגיע לאבן סירין ואמר לו את החזון הזה. אמר לו אבן סירין : אם אתה מאמין לחזון שלך, תמות לאחר שלושים וארבעה ימים, והיו לו תערובות וחרטה על המשקה, אמר , אז הוא העלה את כל זה, והוא חזר בתשובה לאלוהים הכל יכול מיום את החזון, והוא מת לפתע כמו שאמר אבן סירין . נאמר לאבן סירין : איך הוצאת את זה? אמר מחישוב הגמל, מכיוון שהמסמן הוא ארבע, יא הוא עשר, והכף הוא עשרים ….

…לעזאזל: מי שרואה בחלום שהוא נכנס לגיהינום, אז הוא עושה חטאים גדולים . אם הוא יוצא מזה בלי לחבב אותו, הוא נופל לדאגות העולם הזה . ומי שרואה את האש מתקרבת, הוא ייפול למצוקות ולמצוקות של שליט, והוא לא ייחסך ממנה, והוא ייפגע מהפסד דק וגס, והוא מבשר לו לחזור בתשובה ול תחזור ממה שיש בו, ואם הוא ייכנס אליו, אז הוא יביא לחטאים ולאי מוסריות הגדולים שאלוהים הכל יכול הטיל עליו את הגבול. הוא מדבר מוסריות ורוע . ואם הוא רואה שהוא נכנס אליו בחיוך, אז הוא מושחת, עריץ, ולא מציית לאלוהים הכל יכול . אם הוא רואה שהוא עדיין כלוא בגיהינום, אז הוא עדיין בעולם הזה עני ומקופח, הוא לא מתפלל ולא צם ולא מזכיר את אלוהים אדירים . ואם ראה שהוא אכל מזקום גיהנום וחיקו ומוגלו, אז הוא יזכה לעוון וישפוך דם, וענייניו מתגברים נגדו . ומי שיראה שהוא שחור פנים וכחול עיניים בגיהינום, אז ילווה את אויבו של אלוהים אדירים, והוא יושפל וישחיר את פניו בקרב אנשים, ואלוהים אדירים יעניש אותו בהמשך במעשה עוולו שלו . ומי שרואה את הגיהינום בשנתו באופן אישי, שייזהר מהסולטן או מזעמו של הרחום ביותר . ומי שרואה כאילו הוא נכנס לגיהינום, אז הוא יהיה נקי מכל חטא שהוא לא חזר בתשובה ממנו, ואם הוא רואה שהוא יצא מהגיהנום אז הוא יחזור בתשובה מהחטאים, אז אם הוא שותה ממנו לשתות או לאכול מהאוכל שלו, הוא עדיין עושה חטאים או מחפש ידע שהופך לאסון עבורו . וגיהינום בחלום הוא סימן לפטירת העמדה בעולם הזה, ואולי זה מעיד על עוני אחרי עושר, בדידות אחרי האנושות, נפילה למצוקה, מאסר קבוע ובושה בעולם הזה . אם היא מעידה על האישה, היא הייתה אשת צרות, ואם היא מציינת את הפרנסה, הרווחים שלה אסורים, ואם היא מעידה על הבית, זה ליד אנשי מוסר ורשלנות . אם זה מצביע על מחלה, התוצאה שלו היא מוות עם סוף רע, ואם זה מצביע על שירות זה בסמכות לא צודקת, ואם זה מצביע על ידע זה כפירה, ואם זה מצביע על עבודה זה היה מעשה לא מקובל, ואם זה מעיד את הילד הוא היה ילד של זנות . וכניסת הגיהינום עשויה להצביע על אותה שאלה לאחר עושר, והיא מעידה על בית הכפירה וחוסר המוסריות, הכנסייה, המכירות, בתי האש, היונים, הבורסקאות, בתי המטבחיים והתנורים המשמשים להצתת אש לתועלת, ו כניסתם מעידה על ניצחון עם רצונות . כמו כן, אל-חתימה ואל-חתא עשויים להיות אלה שחושבים כי אל-חמז, אל-מלז ואל-מג'מייה, וג'אנם על הכופרים והצבועים . וסקר מציין לעזוב את האמת ולהעמיק במה שלא אומר ולהכחיש את יום הדין . ומחירם של שדים ואלה שיוצרים את המוסר שלהם . והתהום היא סימן לזלזל במידה ובאיזון, או למי שקשקשתם מוארת ואינה מכבידה עליהם במעשים טובים . והגיהנום מיועד למי ששולט ומעדיף את חיי העולם הזה, ואת האחיזה התחתונה של אדוני הצביעות, אם הוא אוכל את ראשה או שותה את מי ששוטף אותה, או שהעקרבים שלה נושכים אותו, או שחייה מכה בו, או עורו משתנה לעור בני עמה, או שהוא נמשך על פניו, או הופך לאחור מעל ראשו, או נפגע במקומו. או, רשימות הלקוחות שלו גינו זאת, על כל זה וכדומה הוא עדות לחידושים בדת, השתתפותם של הצוררים, הקפדה על חוקי הכופרים, יצירת המוסר של הפוליתאיסטים והבוזים, סתירת הנביאים ונטישת החסידים, כפירת הדת, עליבות האל כסף מהראוי, ואי הציות של רבונו של עולם, או מכחישת אדנותו וכוחו ומשווה אותו לבריאתו, יהא מהולל ומרומם, ולראות את בעל שומר האש הוא אינדיקציה של מי שעבר לגור בו חוצפה או האכילו אותו במשהו טוב באהבה לאלוהים הכל יכול ושליחו ולמאמינים והסולטן, ובמרחק מהצביעות והוויתור מחטאים, חטאים וגחמות לאחר השגחה, וקנאה בדת, אם ראה את הגזבר עליו השלום, בא אליו הוא מציין את ביטחונו ובטחונו מפני אשו, ואם הוא רואה אותו מתרחק ממנו, או משנה אותו בפניו, הוא מציין שהוא התרחש במה שמצריך את האש שלו . ואוצר הגיהינום הם הנאמנים, האפוטרופוסים, החיילים, העוזרים, בעלי המשטרה, ההורים וקרובי המשפחה . ומי שראה שמאליק לקח את צדו והשליך אותו לאש, אז ראייתו מחייבת השפלה עבורו . אם הוא רואה שהוא נכנס לגיהינום ויצא ממנו, אז הוא ייכנס לגן עדן, ברוך השם, או שהוא יעבור חטא ויתחרט ממנו . ואם הוא רואה את חלקי גופו מדברים אליו, אזי זו עדות לתוכחה על חטאים, ולערנות לעניין הבא ….

…החמור : האדם מוצא אותו כפי שהוא רואה אותו שמן או מחוספס, ואם החמור גדול אז הוא גידל אותו, ואם הוא הולך טוב אז זה יתרון העולם, ואם הוא יפה אז זה יופי לבעליו, ואם הוא לבן אז זה דת בעליו והדרו, ואם הוא דל אז זה עוני בעליו . והשומן הוא נחלת בעליו, ואם הוא שחור, הרי שהוא הברוש והריבונות שלו, והוא מלך, כבוד, יוקרה וכוח . וירוק הוא אדוק ודת . אבן סירין העדיף את החמור על פני בעלי חיים אחרים, ובחר מהם אריות . ואוכף החמור נולד בתהילה . ואורך אשמתו, הישרדות מצבו במכשולו . ומותו של חמור מעיד על מות בעליו . והחמור חפר את בסיס כספו, ונאמר כי מי שמת את חמורו כספו ייעלם, אחרת הקשר שלו נותק או שרוכביו נופלים או שהוא עזב, או שמשרת שלו ששרת אותו מת, או שלו אבא או סבא ששירתו אותו נפטר, או שאדונו שהיה תחתיו נפטר, מכר אותו או נסע בערך . אם זו הייתה אישה, בעלה התגרש ממנה, נפטר מטעמה או נסע ממקומה . באשר לחמור שאינו מכיר את אדוניו, אם הוא כבר לא על ראשו, הרי זה אדם בורים או כופר, לקולו, כי אלוהים אדירים אומר : ~הוא מכחיש את הצלילים .~ וזה מציין גם את היהודי, כי הקב~ה אמר : ~ כמו שחמור נושא ספרים .~ אם הוא התנודד מעל המסגד או על המינרט, אז קרא לכופר שלא מאמין וחידש לכפירה שלו . ואם הקריאה לתפילה למען האיסלאם, אז לא מאמין אימץ את האיסלאם וקרא לאמת, והיה בו סימן ושיעור . ומי שרואה שיש לו חמורים, אז הוא ילווה עם בור, כי הקב~ה אומר : ~ כאילו היו אדומים .~ ומי שרוכב על חמור או הולך איתו, הולך בהסכמה טובה, סבו מסכים, טוב . ומי שאוכל בשר חמורים, הוא יקבל כסף וסבתא . אם הוא רואה שחמורו לא הולך אלא על ידי מכות, אז מקפחים אותו ולא מאכילים אותו רק על ידי תחנון . ואם יחמורו נכנס לביתו נערץ, הרי הוא סבו, והוא יפנה אליו בטוב על מהותו של מה שהוא נושא . ומי שרואה את חמורו הופך לפרד, אז מזונותיו יהיו בעלי סמכות . אם מלאו לו שבע, אז סבו ופרנסתו הם משליט לא צודק. אם הוא הופך לאיל, סבו הוא מכבוד או מפליה . ומי שרואה שהוא נשא את חמורו, אז זה כוח שהקב~ה מעניק לסבו כדי שיתפעל ממנו . ומי ששומע פרסות של בעלי חיים שנופלים במהלך הסיבוב בלי לראות אותם, זה גשם ונחל . החמור למטייל טוב יותר עם איטיות, ותנאי הנסיעה שלו יהיו כמו החמור שלו . ומגביית גללי חמורים, כספו יגדל . מי שהתאבק בחמור, חלק מקרוביו מתו . מי שמתחתן עם חמור חזק נגד סבו . ומי שרואה כאילו חמור מקיים עמו יחסי מין, הוא רכש עושר ויופי שלא ניתן לתאר בשל שפעו . החמור הצייתני יעיר את בעליו לטוב, כסף ועבר . וכל מי שיש לו חמור או קשר אותו והביא אותו לביתו, אלוהים יוביל לכל טוב וימסור אותו למי שהוא, ואם הוא נערץ, טוב יותר . ומי ששוחט את חמורו עני, ואם החמור מיועד למישהו אחר אז הוא מנותק ממנו, הוא מנותק בינו לבין בעליו, שמו או מקבילו . ומי שיקנה חמור וישלם דירהם על כך, יהיו לו מילים טובות יותר . אם הוא רואה שיש לו חמור עם כיסוי עיניים, אז יש לו כסף שהוא לא יודע איפה זה . ודבר לא שונא את החמור חוץ מקולו, והוא במקור סבו של האדם ומזלו ….

…משלשל אם אתה חולם על חומר משלשל, זה מצביע על כך שאדם מחפש דרך להונות אותך ולפגוע בך באמצעות פיתוי לא מכוון לחברים . אם בחורה חלמה לאכול את זה ממנו, אז זה מנבא שהיא תהיה קורבן לתוכנית גיהינום של חברים שהיא סומכת עליה . אם אתה מיישם את התוכנית בטעות, היא תעצום עיניים לטריק כדי ליהנות מתקופת הנאה קצרה ….

…ומי שרואה שהוא נכנס לבית ידוע, אז הוא יכה בעולם לפי יכולתו וטובתו של הבית. אם זה של חלב וחימר, אז זה מותר, ואם זה של לבנים וטיח זה אסור. זהו משכנו של עולם הבא, ואם הוא רואה שהוא נכנס אליו ואז עזב, אז הוא מתקרב למוות ואז בורח, ומי שרואה שביתו, בתי ביתו, בנייתם ​​או גגותיהם התרחבו מעבר שלהם גורל ידוע, אז זה קיבולת בעולמו, ואם הוא רואה שיש עין בביתו או מביוב נוטף בלי גשם או רואה גג ביתו locomoting, בשביל זה הוא בכי עיניים על מותו של אדם בתוכו, ומי שרואה שהוא נכנס לבית זרוע, הוא יפגע מהם לפי כמות הרטובים והבוצי, ומי שרואה שהוא מעל בית לא ידוע, הוא יפגע באישה עד הבית וסכנתו. אדם עני שהוא עשיר או שנפצע מכספו ונאמר שהחדר הוא אישה. אם הוא רואה שהוא בונה חדר, הוא נמצא עם אישה, ואם הוא רואה שהוא בחדר ישן והוא עני, הוא הופך לפשיטת רגל או…