…ומי שרואה שהוא ממהר עם נטלים עליה והיא לא הולכת עם זה, אז הוא יסבול מדאגה ועצב ….

…ומי שרואה שהוא אוכל עם הח'ליף בקערה או מאכיל אותו במשהו, אז יסבול צער ככל שאכל ….

וכל מי שרואה שביתו אינו מכוסה בבוץ, יפרש אותם כבעלותו ….

ומי שרואה שהוא ענד טבעת וציפורן מקורו, זה יתפרש ברכישת ילד או ברכישת עוזרת בית, חיה או בית, ואונת הטבעת עברה ממצבה, זה יופקד בידי המלכים על ידי פיקוח על הבידוד ועל אחרים על פי תנאים משתנים ….

…רותב נמצאת בחלום מדינה בעיר אמידה אם היא צפויה . ומי שרואה שהוא אוכל רטוב בזמן הלא נכון, אז הוא חולה . וסחר רטוב-סוחר . ונאמר : במקום זאת, אכילת אוכל רטוב מוכרת בעין . אל-רותאב הוא עדות לבשורה הטובה של הילד הגברי, ניצחון על אויבים, חפות של כבוד, ואל-רתאב היא הוראה, ריפוי והקלה מותרים . אז מי שראה שהוא אוכל רטוב בזמן הלא נכון, היה לו תרופה, ברכה והקלה ….

…חופרים : מי שחופר את האדמה והלכלוך יבש יקבל כסף . אם הוא רטוב, אז הוא מתכנן אדם על מה שהוא מקבל, והוא מקבל מאותו מקום עמל ככל שהלכלוך רטוב ….

…טיולון אם אתם חולמים על כרכרת תינוק, זה מצביע על כך שיהיה לכם חבר שיהיה הרמוני לכם בלב ובנפש, והוא ייצור עבורכם הרבה הפתעות נעימות ….

…ומי שראה שזבוב או משהו דומה לו יוצא מהאף שלו מעיד שנולד לו תינוק שזה עתה נולד לו, ואם הוא רואה שמשהו מזה נכנס לאף שלו, זה לא אצל מחמוד, ומי שרואה באף שלו אטימות, ענייניו מסובכים ולא זה מחמוד, ומי שרואה שאפו נחתך, אז זו ירידה במעמד או מוות דחוף או נפילה עם השערוריה שלו או מות בן או אישה, ו מי שראה שאפו גדל מעיד על קומה גדולה ועליית כבוד, ומי שראה שהוא מריח ריח טוב. אם אשתו הייתה בהריון, היא הייתה מגיעה לילד שהלך, וזה עשוי להקל על מי שנמצא במצוקה, ואם הריח לא נעים, הביטוי שלו נגד זה ומי שרואה שאין לו את האף, זה מעיד על מות קרוביו בהנאה ובשמחה, ומי שרואה שצבע פניו צהבהב, זה מתפרש בשלושה היבטים של מחלה, בידוד ופחד, ומי שרואה אותו מושחר, זה מעיד שהם הסבל והצער, וגם זה נאמר כי בת יוולד לו, ומי שרואה את פניו הוא גם מולבן, זה חדשות טובות עבור מצבו ואת צדקת דתו. בפניו הוא רואה את מה שהוא שונא ממנו, ואם הוא מזעיף פנים מול אחרים אז יקרה ממנו משהו לא בסדר….

…ראש אם אתה רואה את ראשו של אדם בחלום שלך, והוא מעוצב וברור, אז תפגוש אנשים בעלי סמכות והשפעה שיכולים להושיט לך יד מסייעת בפרויקטים בעלי חשיבות רבה . אם חלמת על הראש שלך, אתה מאוים על ידי עצבנות וצרות מוחיות . אם תראה ראש מופרד מגופו והוא מדמם, תתמודד עם אכזבות מתסכלות והרס התקוות והציפיות האהובים עליך . אם אתה רואה את עצמך עם שני ראשים או יותר, זה מנבא עלייה מהירה ויוצאת דופן בחיים, אך רוב הסיכויים שהגובה אינו מבוסס היטב . אם אתה חולם שהראש שלך כואב, זה אומר שאתה תהיה נתון לחרדה . אם חלמת על ראש נפוח, אז יהיה לך יותר טוב מרע בחייך . אם חלמתם על ראשו של תינוק יחכו לכם הנאות רבות וזה אומר גם הצלחה כלכלית . אם חלמת על ראש של מפלצת, המשמעות היא שאופי הרצונות שלך יתנהל ברמה נמוכה ואתה תהיה מודאג רק מהנאות פיזיות . אם תשטפי את הראש זו תהיה נשיקה לאנשים בולטים בגלל החוכמה והעצה הטובה שלך ….

…עבודה אם חלמתם על לידת ילד, הדבר מעיד על נסיבות מזל ועל לידה בטוחה ובטוחה של תינוק נאה . אם אישה לא נשואה חולמת שהיא בלידה, פירוש הדבר של שינוי כבוד אומלל לעמדה רעה ונחותה ….

…ג'עפר אל-סאדיק אמר, ~לראות את הקריאה לתפילה בשמונה היבטים של אישה, בין אם זו אשתו או קרובת משפחתו, חבר, בן לוויה, ילד נעים, ילד לעתיד, כסף טוב, והם עצב, שמחה , אושר, תשובה וחזרה, ולגבי העיניים, הם מיוחסים לדת ולדברים אחרים, כך שמי שרואה שהוא עיוור או שעיניו מתו, התרחק מהאיסלאם באי ציות גדול לאמירתו הכל יכול ~ אדון עשה לא עיוור Hchertna ~ פסוק ונאמר כי זה משפיע על עולם רחב תינוק ואת האושר של מה שאנשים אמרו על הצעד משל למה סעד כך כך הדודים, ונאמר כי הוא מאבד את ילדיו כי הם התפוח של העיניים של הפסוק ~ ואלה אומרים: לנו גרנט אדוננו מן נשותינו ~ הפסוק, ולפי השמועה להיות עיוור כדי טענתו ובקשת הצרכים שלו, ועל זה נאמר כי הוא קצת ידע לא מבין דברים לא יודע את מספר האנשים ….

…התייבשות התייבשות היא התייבשות הגוף . ואם נייר רטוב מתייבש, זה מעיד על עוני, מצוקה לחיים ואי שקט . שלם…

…אל-ווד : צביעות בדת וגברי צביעות . והעץ רטוב ויבש, דיבורים על רכילות ומריבות . המקל הוא אדם מכובד שהוא דק כמו מהותו ועוצמתו של המקל, והוא איש חזק ובלתי ניתן להריון, ועץ עם הרבה אנשים מעיד על ריבוי האחים המיוחסים לו, בנו. וקרוביו ….

…אבו סעיד, מטיף העיירה הרטובה, אמר כי מדינתה של עיר מן המניין, ומי שראה שהוא אוכל רטוב בזמן שאינו זמנו, הוא תרופה לאמירתו הכל יכול ~הוא השפיל אותך עם תא המטען של דקל תאריך ~ פסוק, אז אכלתי אותה בלי זמניו, ואני נרפאתי, בעזרת שם ….

…עץ הוא צביעות בחלום . ונאמר : אלכשאב הוא אדם שהיה מעורב בצביעות בדתו, והפרסום שלו איבד את מיטתו . ועץ רטוב מסביר לבנים . ולראות את העץ למי שנמצא בספינה מעיד עליו ….

…גשם אם אתה רואה את עצמך בחלום תחת הגשם, זה מנבא שתקצור הנאה רבה בהתבוננותך על תנאי היקום וכיצד להתמודד כראוי עם הנאותיו וצרכיו של הגוף . אם יורד גשם בחלום שלך, אז תיהנה מנעוריך ומהנאותיך, ותנאיך ישגשגו . אם יורד גשם מעננים שחורים כהים, תתאבלו ותדאגו מהבחירה הגרועה שלכם בפרויקטים . אם אתה שומע ורואה גשם יורד בזמן שאתה בורח ממנו רטוב, הדבר מנבא הצלחה בעבודה והגשמת הרצונות והשאיפות . אם אתה יושב בבית שלך וצופה מחלון הגשם שופך, זה מנבא מזל טוב, עושר ומפגש עם אלה שאתה אוהב . אם אתה שומע גשם יורד על הגג, זה מנבא שלום משפחתי, שביעות רצון ושמחות . תקבל כמות נכבדה של מזל . אם הבית שלך מתכווץ במהלך הגשם והמים טהורים ולא מעוננים, אתה תיפול להנאות אסורות באופן בלתי צפוי . אם המים מלוכלכים או מעוננים, צפו שההפך יקרה . אם אתה מתחרט שלא עשית דבר והאזנת לקול הגשם, תחפש את הנאותיך על חשבון תחושת הבעלות והצדק של אחרים . אם אתה רואה גשם יורד על אנשים אחרים, זה מנבא שתמשוך את אמונך מחברים . אם אישה א 'חולמת, הבגדים שלה מלוכלכים ורטובים בגלל הגשם, היא תיהנה עם מישהו ללא סייג, וחבריה יחשדו בה שהיא מקבלת את התענוגות המטופשים . אם אתה רואה גשם יורד על גידולי החווה, הדבר מנבא אובדן בעסקים ובמסחר, ואווירה קודרת ברמת החברה . לראות סופת גשמים זה תמיד סימן רע ….

…באשר לבזיליקום אל-חממי, אמר אבן סירין: מי שרואה אותו רטוב, יש לו צבע טוב ויש לו ריח טוב, זה מעיד על תהילה וכבוד, ואם הוא רואה את זה נבול, זה מצביע על מחלה ….

…אבו סאל בישר בן אחמד אלמהראג'אני אמר לנו, הוא אמר: ג'עפר בן מוחמד אל-עראיי אמר לנו, מוחמד בן אל-חוסיין אל-בלקי אמר לנו בסמכותו של עבדאללה בן אלמוברק, בסמכותו של אבו. בכר בן אבי מריאם אל-ע'סאני, בסמכותו של עטיה בן קיס, בסמכותו של עוף בן מאליק אל-אג'אג'י, שהוא אחוותו של אדם מקאייס כינה אותו חולם, ואז כי חולם השתתף במוות אז בא Auf אליו אליו ואמר : הו חלום, אם באת, חזור אלינו וספר לנו מה גרם לך . הוא אמר שאם זה היה כמוני . הוא תפס חולם, ואז Auf נשאר שנה אחר כך, והוא ראה אותו בחלום, אז הוא אמר : אוי חלום, מה עשית ומה נעשה איתך? הוא אמר : ובנו שכרנו כולנו למעט אלה שנספו ברוע המכונה באצבעות, ואלוהים שילם את כל שכרתי עד ששילמתי שכר של חתלתול שסטה במשפחתי לפני מתתי לילה . הוא הפך לאוף, אז מחר הוא פגש אישה שחלמה חלום, וכשנכנס, היא אמרה לו, ~ברוך הבא. לא נכון, ”הוסיף אחרי חולם. Auf אמר : האם ראית חלום רטוב לאחר מותו? היא אמרה : כן, ראיתי אותו והבת שלי לא אהבה אותי ללכת איתו, אז Auf סיפר לה על זה שראה ומה הוא הזכיר לגבי החתלתול שהלך שולל . היא אמרה, אני לא יודעת שהשירות שלי יודע את זה . אז היא התקשרה למשרתיה ושאלה אותם על הבשורה, והם אמרו לה שחתול עבר שולל לפני מותו בלילה הקודם ….

…בייגל, עדשים, חומוס, מחית ודגנים שדומים, מבושלים ומטוגנים בכל מקרה, הבינו וצערו את מי שאכל אותם או היכה אותם רטוב ויבש, והרבה מזה הוא כסף . נאמר שהבקלה הירוקה הם הם, והיבשים הם כסף ותענוג, ונאמר שעדשים זה כסף מלוכלך . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו אני נושא חומוס חם, אז הוא אמר: אתה איש שיקבל את אשתך בחודש הרמדאן ….

…ביטויים וביטויים מיישמים את המילה ( ביטוי ) בפרשנות החזון במיוחד . הביטוי הוא : המעבר מחזון לכאורה אל פניםו . זו דעתו של ראג'ב . זה נאמר : את השיקול של הדבר הוא נחשב חלק ממנו אפילו מקבל קצת הבנה של זה הוא מסופר על ידי אל – אזהרי . מקורו של הביטוי הוא נגזר : שיעורים , אשר משתלטים מן מהאירוע לאירוע , וצוותות של בלשנים בין מים הלא – מעקף מים, הם אמרו : את המים עולים על בשחייה או ספינה או כך- אחר קרא : מעבר . הם אמרו : שימו לב לשיעור הוא המקרה שמושיט יד מהצופה לדעת מה לא הסצנות . נאמר : חצה כל הקלה פירש את החזון . וגם : נחצה על ידי הדגשת ההפרזה בו . בשנת ההורדה : ~ אם אתם עוברים אל החזון של ~ (1) שבו אתה מתפלל אל קצה ואתה זוכר את כספה . המעבר : שמו של שחקן מהמעשה דרך , אמר : דרך החזון וחצה כל מילים שהתפרשו . אבו בכר היה שאללה יהיה מרוצה ממנו מהפרשנים הבולטים ביותר של חזונות וביטוי, ואיך המורה שלו הוא שליח אללה, המורה לכלל האומה , תואר כאחד המלווים, כמו ~ כיבוש ~ (2): ~ אחת של אנשים להביע את החזון לאחר שליח אללה עליו ~ . זה ידוע לשמצה גם בדבריהם, חזונותיהם של האימאם אבו בכר מוחמד בן סירין אנסרי בסרי נאמנות, שנולד ב- 33 של הנפטרים בשנת 110 ומיוחס לו ספר ( הבעת חזון ), שהודפס והוזכר על ידי אבן אל- נאדים. ב המדד , המהווה את הספר מתגלגל בין אנשיו על בשם : ( שיחת צוות של הפרשנות של חלומות ), ולראות את הכל כפתור דגלים (25 \ 7 ) למצוא על פי תרגום נאות על Zrcelli ונסתיים אדירה שבו שיעור אי תקפותם של ספרי אבן סירין . עולם אחר הוא : עבדול גאני בן איסמעיל נבולסי, אחד הסופים , ויש לו פרסומים רבים הכוללים : ( יצורים מבשמים בביטוי של חלום ) מכיל דברים ותפיסות ושמות נשים ונשים עשויים שלא להופיע רק לעתים נדירות ככל שיהיו. להיות בלתי אפשרי לראות חלק בעולם הבא ואת זה ושזה היה הסופים הוא נכון כי הוא אמר את זה כי מולאה מוגברת בתחום זה , ורבים סופרים שיבחו את עבודתו, כגון פרופ ' מוחמד קוטב , אז אני אומר : בחלק זה אדבר על המתודולוגיות של המביעים ועל העניינים הדרושים שיש לספק במעבר , ולפני זה אני מציין שיש הרבה מביעים מודרניים וישנים , אני לא מחפש את זה שמות, אבל אני אדבר על הגישה שרבים מהם נוהגים באמצעות המעקב שלי בנושא זה . . אני אומר : חזונות מאברו חולקו לאחרונה לשלושה חלקים : 1 – קטע I : בעלי החלק הזה לא משקפים רק קצת נרתעים מהביטוי וסוגרים את דלת לימוד הביטוי , וכי נאמר לו שאלה לגבי הביטוי. איכות השיבה : כי זן תובנה עם אחד ומונע לימוד , ויעד בעניין זה ששמענו מכמה ישן Mchaikhana מוערך יש אלוהים רחם על אלה שמתו , ולברך אותנו ב בעידן הנוכחי . B – חלק II : Hola בניגוד לסעיף הראשון , הרחבת הביטוי , ואת הרטוריקה של השאלה של חזיונות בכל מועצה , Palmchaffhh, תחבורה, ואפילו על ידי בכתב לבעל או אחר , וחלק למצוא Hola אומר לך לערער דרך פרשנות וכיצד פרשנות החזון האחראי עליהם . ג – קטע ג ' : חתך בין הולה להולה חוצה אך פלמפהף בלבד , ודורש שבעל החזון יהיה נוזל ומונע את ההעברה רק בצמצום , והולה , כל כך הרבה ביטוי חסר עכבות : ולספר לך על איך הפרשנות לפעמים . אולי הפינוק של הביטוי של חזיונות , ופתח את הדלת בכול לוח לבין תאונת משהו הרצאה בימים אלה , וכאן אני לא נגד ביטוי חזיונות כמו מדע , אלא נגד קולה את הביטוי של חזיונות , ופתוח את הדלת בכלל הלוח ולהרצות כל תאונה בימים אלה וכאן אני לא נגד הביטוי חזונות כמדע, אלא נגד פינוק לביטוי, לא חוקר, לא שואל על מצבו של החזון, ושואל על החזון, הנוסח שלו, והזמן שלו. אלו דברים הנדרשים למעבר כדי לאפשר את הביטוי האופטימלי , ולכן אתה מוצא בקרב המביעים הסובלים מחזות שמיעה הקובעים כי מידת הנכונות בהבעה שלו בקריאתו אינה עולה על חמישים בסנט !! אני לא אומר שרק אלמצהליין אשם , אלא שהקטע הראשון וגם הבעלים טועים – לעניות דעתי – המונח חזונות לא רק הבחנה , אלא הבחנה ולומד ומתרגל את המיומנות להשיג ולהתפתח ולשלוט. , הם נבדלים בין אדם לאדם ; כן, זה הבחנה כאשר יוסף בן יעקב אותם שלום וברכות הקב~ה אמר ~ איגטביק כאלוהיך ומלמד אותך את פירוש השיחות ואת חסדך ושל כל יעקב, כפי שהשלים ההורה על ידי אברהם ויצחק כי שלך לורד הוא הידיעה, וייז ~( יוסוף : 6 ). אבן עבאס אמר בפירושו ( ומלמד אותך פרשנות לשיחות ) כל ביטוי של חזון , ומלמד אותך כמו גם לדעת מה אנשים מפרשים אותו מדבר (3)). כן , זה הבחנה מתי יעקב , וכאשר אברהם ודניאל ומוחמד עליהם הנביאים והשלום , כמו גם בני לוויה כאשר אבו בכר, אללה יהיה מרוצה ממנו ועומר בן אל- חטאב ועות'מאן בן אפאן ועלי בן אבי טאליב ועבדאללה בן עבאס ועבדאללה בן עמר בן אל – עאס וענאס בן מאליק סלמאן אלפרסי, חוסייפה בן אל-ימאן, עיישה בינתי אבי בכר אל-סידיק, שאלוהים יהיה מרוצה מכולם , ואחרים . אבל כשאחרים לא . . . , לא כל זה הוא firaasa , אך הוא מכיל firaasa , השראה , וניכוי מהקוראן, סונה, שפה , פתגמים , ואחרות הדברים ידועים לכל מי שמתעניין באמנות זו . הגיע ב התקין הסכים לדבר על אבו Hurayrah, אללה עשוי להיות מרוצה ממנו אמר : שמעתי את שליח שלום אללה עליו לומר : ~ לא רק עזב נבואה של המיסיונרים ~ , הם אמרו : מה מיסיונרים? הוא אמר : ~ החזון הצדיק ~ (4) וזה הנוסח של בוכרי . בנתון השלום האימאם אחמד עליו, אמר : ~ חלומות נתפסים על ידי מוסלמי או לראות אותו ~ (5). כלומר : כי ההתגלות נקטעה על ידי שלום מותו עליו ושרידים מה זה מלמד אותו מה יהיה רק החזון בעין המאמין , כמו גם השראה, את החדשות כפי שהוא ימוקם לא נביאים ספר גם שלום הנביא היה עליו בגיל האמרה היה באו~ם לפניך מהדתון – כל בעל חזון שנאמר : צודקים ובוכרי אמר : צודקים על לשונם . זה היה לא העם שלי, כולל אחד של משפחת אל סל עומר – חטאב היו ~ מוסכם (6). הוא סיפר רבות של קדושים על נעדר Omowo , נאמר גם השראה זו , אנו עשויים לשאול, מה ההשראה ולמה היום נגיד ? אני אומר : האימאם אבן חג'אר אמר באל-פת : הסוד היה במעגל ההשראה בזמנו, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום ושפע זה אחריו , השלטון של ההתגלות אליו, תפילת אלוהים ו עליו שלום, שהיה ער ורצה להראות נסים ממנו , כך שזה היה מתאים הדבר שקרה לו בזמנו , וגם כאשר ההתגלות נקטעה על ידי מותו ההשראה ירדה שאלוהים בחר לצאת אבטחה בלבול בזה .. ובהכחשה שזה קרה למרות שפעו ותהילתו הוא יהירות של מי שמכחיש זאת . אבן חג'אר פירט באל-פת את ההבדל בין השראה לחזון והזכיר כי השראה היא : מה שמניע את הלב ל מדע שהוא מתפתה לפעול בלא היסק. Abizaid Dabbousi של האימאמים של ברז , אמר כי הציבור שזה לא מותר לפעול רק כאשר יש כל הטיעונים של הדלת היא מותרת , ואמר מילות אחרונה שנער . הוא היה שלום הנביא עליו לפעמים מלווה חזון לחתוך Viabbarha אחד זה גם על דבריו , וזה מן העניין של חינוך ממנו, ושאלוהים יברך אותו ולהעניק לו שלום, ומה סופר על זה מה דווח על ידי אבן ששש ואב אמר : ראה את שלום הנביא לו חזון Vqsa כדי אבו בכר אמר : ~ הו אבו בכר , ראיתי כמו אם אני שקדמתי לך ואני Vsbaktk תואר Bmrqotin וכן וחצי ~ ו hemostats : כיתה . אבו בכר אמר : הו שליח אללה , אללה איקדק לחסדיו וסליחתו, ואני חי אחריך שנתיים וחצי . חדית 'זו הוזכרה על ידי אל-סויוטי במאפיינים העיקריים וייחסה אותה לאבן סעד, אך היא מורסל (7). זו פיראסה מאבו בכר . אבן אל- קיים אמר את ספרו ( מסלולים ) (8): ~ הפיזיונומיה הייתה ותישאר מעמד הבתים :~ היזהרו מהפולחן ואתם אנחנו ~(9), וזה רק בגלל שזה האור של אלוהים מטיח בתוך הלב שלו הבחנה שעושה המשרת אותו בין טוב לרע ואת המובטלים ו כן שווא הנוכחי את. המובטלים הנוכחיים ואומר : את הנוכחי מעוטר והניתוח, מובטל נגדו , אמר : נשים שיבשו קישוטים ריקים כלשהו הם מובטל , ו כלומר שהוא מבדיל בין דבר אחד נגדו, לבין הפיזיונומיה הזו על פי כוחה של האמונה , זו הייתה אמונה חזקה יותר שהיא הבחנה . אבן מסעוד אללה אמר עליו : אווארס אנשים שלושה : עזיז יוסף, שם הוא אמר לאשתו : ( הוא אמר שהוא קנה ממצרים למקום אשתו akrami הנח שלו עשוי להיות Infna או בננו ) ( יוסוף : 21 ). בתו של Shoaib כשאמר : ~ Astijrh ~ ( סיפורים : 36). אבו בכר בעומר , אללה יהיה מרוצה כאשר אסטחלפה . זה היה הרבה מלווים, אלוהים יברך אותם אתלון אותם , והחבר שאללה יהיה מרוצה ממנו בחזית זה ההבחנה הגדולה ביותר של האומה ואחרי עומר בן אל – חטאב שאללה יהיה מרוצה ממנו , זה מה שהוא אמר למשהו : אני חושב גם כן, אבל הוא גם אמר , ודי בפראסט OK OK רבו בתפקידים ידועים – וזה לא תחום השיחה שלנו (10), וכפי שאמרתי גם : חברי הבחנה מאמינים בפיזיונומיה , והחוצה של זה סוג של הפיזיונומיה של חיים ואור, אשר Ahbhma אלוהים עבור מי הוא צוואות של שלו עבדים , ואת הלב לחיות כך ונאורה יכול שגוי בקושי Frasth , מאשרת זה הפסוק : ~ אני מאמין שזה היה מת Vohieddinah ועשה לו נורה לטיולים אנשים כמוהו החושך הוא לא מחוץ להם כמו גם Zain עבור הכופרים מה הם עושים ~( Anaam : 122 ). אם הביטוי של חזונות בלפרש יש הרבה כאשר אבות קדומים לא אומר שהוא נמנע כאשר אחרים , אבל יש לי את ההבדל מבחינת מעטים ורבים בלבד , יכול להיות שבעידן זה של אלוהים מעניק לו פיזיונומיה , היה ג'ה בתוך הדיבורים : ~ Fear התובנה של המאמין, הוא נתפס על ידי אור של אלוהים (11). לדברי אל חדית האלוהי מסופר דרך אבו Hurayrah אמר אבו Hurayrah אמר : שליח השלום אללה עליו : שאלוהים אמר : זה יוצא דופן מלחמת Aznth אלי לאה הייתה , וקרובה יותר העבדים, משהו שאני אוהב יותר להניח ידי אותו , ועדיין עבד להתקרב אלי Balnoavl עד שאני אוהב אותו , אם אהבתי שמעת שהוא שומע , ו שלו מראה איתו הוא רואה , את ידו בה הוא מכה , ואת כף רגלו בה הוא הולך , וביקש ממני לאוטיין , ובעוד שלי מבקש מקלט לאויבנה . מה שהתלבטתי במשהו אני שחקן מהסס לגבי אותו מאמין שונא מוות ואני שונא Madsth ~(12), וכדי להיות שזה נותן לו תועלת מה שהם שומעים מהמדע, חוכמה ומטיפים טוב חווה שימושי שהופך אותו גם רואה את האור של אלוהים נמצא השמים ואת הארץ מן הברית של עמידה, אמונתו ואת אמונתו . הוא אמר מארק Mnari ב שלו בספר, להעיר על הדיבורים שקדמו : ~ חוששים התובנה של המאמין .~ פיזיונומיה : גופי ההיסק של האדם והצורות , והצבעים ודבריו , על מוסרו וסגולותיו , ועל חסרונותיו , לאלוהים יש טפה על כנות, באומרו : ~ אם הפסוקים של מטוסאמין ~ ( אבן : 75 ), ואמר : ~ אתה מכיר את בסימהם ( בקארה : 277 ), שהוא הנגזרת של אמירת סוסה שבע שפה , וקרא לשבע שהוא טורף מרחקים בשמירה , היה מעילה פיזיונומית של עריף לשקול, למשל, את האדם ולזהות את המקרה , אשר הוא משני סוגים : הראשון : סוג המתרחש לאדם מתוך מוח שהוא אינו יודע את סיבתו – וזה סוג של השראה, המכונה הבעלים המעודכן, כמו בחדשות : ~ אם יש . מודרניסט בעם הזה, אז זה עומר ~(13) השראה זה עשויה להיות במצב של ערות או חולם , זהו הסוג הראשון שלה האמת היא שזה : א מחשבה כי התקפות הלב קופץ עליו האריה כמו קפיצת הוא על טרפו, firaasa זה לפי עוצמת האמונה . Seco nd : להיות משכיל בתעשייה , כלומר לדעת מה הצבעים, הצורות ובין מזג האתיקה , המעשים הטבעיים , וידע שזו הבנה מתמדת , החזקה בפיזיונומיה (14). . . המסקנה שאני מגיעה לזה אחרי כל הדיבורים האלה . . . יש מישהו שחוצה את החזון בהשראה, יש מי שחוצה אותו בהשראה, ויש שחוצים אותו עם תעשייה והשכלה, אבל חייבים לציין כאן שעדיף שאדם לא יגיד על עצמו שהביטוי שלו נכנס לכותרת פיזיונומיה או השראה, כי זה טיהור הנפש, ואלוהים אדירים אומר : ~ אל תטהר. אתה יודע שומר ~( כוכב : 32 ). המונח חזונות אינו מבוסס רק על פיזיונומיה אלא הוא מבוסס, ועל ההשראה האחרת, וכושר ההמצאה במדע המבוסס על הידע של הקוראן והסונה וידע על מקורות אמנות הפרשנות הזו במובן או גזירת השמות ודוגמה לכך מסופרת אצל סאהא מוסלמי מאת אנאס בן מאליק הוא אמר : שליח האל, יהי עליו תפילת האל ושלום, אמר: ~ לילה אחד ראיתי את הישנים כאילו אני נמצא בחיל המצב של עוקבה בן רפי, והגענו לרותב מראטב אבן טאבב – איש מאנשי מדינה ייחס לו סוג זה של רטוב טוב – הוא אמר, יהי רצון שאלוהים תפילות ושלום עליו : אז הפכתי את גדולתנו לעולם הזה ואת התוצאה עבורנו לאחר המוות, וכי עליזנו ~(15) , שמילא וסידר את הוראותיו . שליח השלום עליו המכשול הראשון : תוצאה, ראפי : ותק ועליז : יציבות הדת והשלמת הוראותיה . משהו אחר מלבד הרמונטיקה בלוסטקאק : פרשנות שפגעה בפתגם ובדמיון : סיפר בוכרי בסאהיו מעבדאללה בן עומר כי הנביא עליו השלום אמר : ~ ראיתי כאילו ראש המורד, אישה שחורה יצאה העיר – עד Bmhaah שנאמר : Mhaah משקל גדול, שהוא אל – Juhfa – אשר הם שמות של מקומות בעיר – כך שציינתי כי של מגיפה בעיר הועבר אליה . ~(16) Muhallab אמר : זה החזון של המחלקה . אקספרסיבי החזון הוא נפגע על ידי אידיאלים, ועל פניו של ייצוג אשר נגזר שמו של ( שחור ), שתי מילים : רע, ואת מחלת אם מותקן שתי מילים אחד עם השני על שמאל מילה אליך : שחור, ולרקול הקדוש שלום ביציאתו, כולל אוסף של שמה, והתפרצות שירתה פירשה גם את מה שמעורר את הרוע יוצא מהעיר . היא ציינה כאן שלא כל השחורה קימטה את מצחה. על בתוך חלום כמו חזיונות כמו שאמרתי לך : עליכם לשקול כמה דברים, כולל זמן ההתגלות, והעיר הייתה שהזמן שורץ אדמה, עיישה מוכחת כל כך, שיהיה אללה מרוצה, אמרה : ~ הפכנו את העיר לאל ארץ אובא ~ (17). הנביא קרא לשלום קדוש עליו להעביר את אלוהים אבאהא לנאה אמר : ~ אוי יקרה לנו, העיר ותעבור מוגן על ידי הנאה ~ (18), כך שתוכל לראות מאחורי החזון וצבע השחור , ובכך הביע את הנגזרת שלו מריבונות אינו רע , ולכן מה שחשוב כאן הוא מגוון הביטוי ושיטותיו , והמגוון שביטוי השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, לחזונות ולשליח. של אלוהים היה עם חבריו שהביעו את החזון ויספרו להם את הסיבה לביטוי שלו כדוגמא הקודמת . . . קח גם את הדוגמה הזו : בסמכותו של אבו מוסא בסמכות הנביא, תפילת אלוהים ושלום עליו, הוא אמר : ראיתי בחלום שאני נודד ממכה לארץ עם עצי דקל, אז הוא והלכתי לנקודה שזה אל-ימאמה או חג'אר. אז אם מדינה חובטת, וראיתי בראייה שלי שהנענעתי חרב, אז החזה שלו נותק. הוא נפצע על ידי המאמינים ביום ראשון, ואז טלטל אותו אחר, והוא החזיר את הטוב ביותר שהיה. אז זה מה שאלוהים הביא איתו מהכיבוש ומאיסוף המאמינים, וגם ראיתי בו פרה, ואלוהים טוב. אז אם הם קבוצה של מאמינים ביום ראשון, ואם הטוב הוא מה שאלוהים הביא איתו לאחר תגמול הכנות שאלוהים הביא לנו אחרי יום בדר ~ . זהו הטקסט של מוסלמי (19) . Valmlahz כאן כי השלום הנביא עליו לספר לוויה חזון והוא ניסח זאת, וחינוך זה ממנו , ואשר גם מסופר על ידי אחמד ב Musnad שלו מסופר מן אנאס כי שליח השלום אללה עליו, הוא אמר : ~ ראתה שאני בזמן שנת See אם RAM ואני Mirdif היה שבור חרבת Zbh , יש כבר הציב לי להרוג את הבעלים של הגדוד , וכן אדם של האנשים של הבית שלי הורג ~ (20),. הריגת Messenger של שלום אללה יהיה עליו טלהא בן אבי טלהא הבעלים של דגל הכופרים , והרג את דרישת חמזה בן עבדול שאללה יהיה מרוצה ממנו . אל- נוואווי אמר בהסברו על המוסלמי האמיתי שהגיב על ההיית של אבן עבאס : כי שליח אללה גרם לי לומר לחבריו : “ מי מכם רואה חזון, אני ואותו תגיד את זה, תעביר לו את זה . . . ~ וכו ' (21), השופט אמר :את המשמעות של המונח הם עושים לעתים קרובות גם, כאילו אמר : היה . באינדוקציה מודרנית מודעים ל חזון, ואת השאלה לגבי הפרשנות, המדענים אמרו : א נייד ולבקש שאלוהים יברך אותו וללמד אותם לפרש את המעלה וכוללת לפי מה אלוהים אדיר צוואות ליידע את הסמוי, והוא הגיע בחדית האותנטית של אל- בוכרי. הוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אמר : בזמן שישנתי באתי עם כוס חלב, ושתיתי אותו כדי שאוכל לראות את המים . ~(22) החדית 'כבר הוזכר וזה היה הראשון של השליח, יהי רצון שתפילת ה' עליו. הוא נתן את החלב לידע , וחשוב לנו כאן כאשר אנו מדברים על החוקיות של לימוד החזון ושואלים עליו מה הגיע מהקריינות של אבו בכר בן סאלם שתפילת האל ושלום עליו. אמר להם : “ תנו את זה. ~ הם אמרו , שליח אלוהים, זו ידיעה שאלוהים נתן לך , אז הוא מילא אותך בחסד , אז העדפתי שפע ונתתי לו עומר. הוא אמר :~ אתה נפגע. ~ הנה , יהי רצון שתפילת אלוהים ושלום עליו, מהידיעה של המלווים על השאלת חזונות ועד שאלתם . הוא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, כמו שאומר אבן חג'אר באל-פת ' : הוא שלט בביטוי החזון, והיה לו חלק בזה ביניהם כי ריבוי האמירה הזו לא מונפק לאלה שהתאמנו בזה וסמכו על אישה . בהתייחס לחדית 'הוא אמר : בחדית', הלגיטימיות של המלומד להטיל ספק בשאלות ולבדוק את חבריו בפרשנותם . הוא אמר במקום אחר : הסגולה לביטוי הראייה , מה זה כרוך בגישה לחלק מהעלומים ולסודות האורגניזמים (23). מעבר גם צריך להיות במשלים מכירים את הקוראן ואת שלה המשמעויות , וכדי לשקול את הודעת פתגמי גזירה של השפה ומשמעותן ולהיות בעולם של מה שקורה על הלשונות של אנשים , וזה דורש את המעבר כמו גם ללמוד הרבה על מצבו של הרואה , אין שום פגם לשאול אותו על עבודתו או על תפקידו , גילו , מעמדו החברתי וכל מה שנראה לו נחוץ הוא מה שמעיד על ידיעת הנושא שלו או שלו החזון , והמעבר כאן הוא כמו רופא. אם החולה ימנע מידע אודות מחלתו, הוא עלול לטעות באבחון ועשוי לרשום לו תרופה שגויה, ויש צורך לא למהר אל השואל והאחראי, ונמסר מאבן סירין, אלוהים רחם עליו שהוא היה אם יש מנגנון של נושא חזון בו הוא נשאר מלא ביום, הוא שואל את בעליו לגבי עצמו, הענף שלו ואנשיו, וזה כמובן יכול לקרות למעבר המסוגל אין זו בושה עבורו להרוות זמן כזה, ואין ספק שרוב הדברים שנאמרו בסמכותו של אבן סירין אינם זקוקים לזמן ממושך בביטויו ובהרהרו. אבל הזכרתי אותו מכיוון שנוכחותו של זה למרות מחסורו ומיומנותו בביטוי היא עדות לחשיבות הקריינות, והקריינות שימושית לאימות דברי המספר ולהיכרות עם מצבו במונחים של צדק, אמת, צדק. , וזמן הראייה . . ודברים אחרים שעשויים להיות נחוצים במעבר, ולא צריכים להיות משועממים או כועסים שעוברים – במיוחד – כשאתה לא יודע איך נוזלים נופלים בעידן זה כתוצאה משיחות טלפון מאנשים – גברים או נשים – לא מכיר אותם במעבר, הוא צריך להטיל ספק בשאלותיו אודותיהם עלולים להידחות על ידי חלק מהשואלים ולפרש אותם על ידי הפרעה לפרטיותו . כמו גם שאלת הדת החשובה של המעבר, והמנהל חייב להיות בכנות בתשובה איש Vslah או רעילים, עם מערכת יחסים חזקה , אומרת האמנות : לאכול דבש למתיקות פרשנית מוסלמית של הקוראן והזכר שלו. לב, המהווה את המתיקות הכופרות של העולם ואת Gnimetha, Valray מנוגדים ידי דת, אמונות מדינות חייבים – בעת העברת חזון – בקיא שהועבר אלי מעבר, וכדי לספר לו על שלה בעלים, זכר או נקבה, הגיל החברתי שלו . . . וכו ', כל מה שהוא רואה מעבר הוא הכרחי כדי לבטא את החזון המשודר הוזכר על ידי אינטרס אבן חג'ר על דברי שלום הנביא עליו : ~ מתוך ראייה של Vliqsa Oabbarha לו ~ (24) הפסוק אומר : ~ Vliqsa ~ להזכיר את סיפורה ועוקב אחר השברים עד ששום דבר לא נותר מהם חתוך את האפקט אם אתה עוקב אחריו . השליח, שאל תפילת האל ושלום עליו, שאל ושאל, והוא שליח האל . זה בא בחדית ' : אדם בשם מוטיאה בן אל-אסוואד ראה בחלומו שהוא נתן לו שקית של תמרים , אז הוא הזכיר כי לנביא, יהי עליו תפילת האל ושלום, והוא אמר : “ האם כל אחת מבנותייך הייתה בהריון? הוא אמר. : כן, עם אישה מבני . לית . . היא אמו של עבדאללה. הוא, יהי תפילת האל ושלום עליו , אמר : ~ היא תביא לעולם ילד. ~והיא ילדה ילד , אז הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, קרא לו עבדאללה וחנקה עם תאריך וקרא לו ברכה . . חדית 'זו הוזכרה על ידי אל-היתאמי במג'מה אלזאוויד (25) ויוחסה לאל – תברני, והיא לא נכללה באחד מתשעת הספרים . 77 ________________________________ (1) יוסף : 43 (2) אבן חג'אר . אופ – (434 \ 12) (3) אלביר וזבדי – פרשנות של אבן עבאס . אופ. Cit. פ. 193 (4 ) מסופר על ידי בוכרי את ספרו של מיסיונרי דלת ביטוי , לראות את הפתיחה (12 \ 375 ) – אופ – מסופר על ידי 0 אחמד ב Musnad אבו Hurayrah – A הפניה קודם לכן . (5 )) המסופר על ידי המוסלמי בדלת סידורי התפילה אסור לקרוא את הקוראן בהשתחוות וההשתטחות כמו בגרעין ( 4/196 ) – אופ -. (6 ) מסופר על ידי בוכרי בספר המידות של בני לוויה של מעלותיו של עומר בן אל- חטאב, כמו בפתיחה (7/42 ) – אופ – ומוסלמי בספר המעלות של דלת המלווים. של המעלות של עומר אבן אל – חטאב, כמו גרעיני (15 /166 ) – התייחסות הקודם -. (7 ) Jalaluddin Suyuti – מאפיינים עיקריים – ( 2/115 ). (8 ) מסלולי מסלול בין הבתים היזהרו מפולחן ועזרתכם שאנו מבקשים למוחמד בן אבי בכר איוב זוראי – בית הספר הערבי – ביירות , אני 2, בשנת (1393 – 1973 ) כדי להשיג : מוחמד אל- פקי . ( עמ ' 115 ). (9 ) אור : 5 . (10 ) جاء في الحديث الصحيح الذي أخرجه مسلم من طريق ابن عمر عن عمر قال : قال : عمر : ( وافقت ربي في ثلاث : في مقام إبراهيم وفي الحجاب وفي اسارى بدر ) انظر : النووي شرح صحيح مسلم (167 \ 15 ), ولا شك في فضله رضي الله عنه كما قال حين احتج نساء النبي عليه في الغيرة : عسى ربه إذ طلقكن أن يبدله أزواجأ خيرا منكن فنزلت الاية بذلك , وجاء في الحديث الذي ذكره مسلم أيضأ موافقته في منع الصلاة على المنافقين ونزول الأية بذلك (167 \ 15 ) وجاءت أيضأ موافقته في تحريم الخمر , قال النووي : فهذه ست وليس في لفظ الحديث السابق ما ينفي زيادة الموافقة , والله أعلم . (11 ) رواه الترمذي في كتاب تفسير القران باب تفسير سورة الحجر . ورواه الطبراني والبخاري في التاريخ , وحكم عليه الألباني بالضعف . (12 ) أخرجه البخاري في كتاب الرقاق باب التواضع (11 /341 ) كما في الفتح – مرجع سابق -. (13 ) يشير إلى الحديث الذي سبق ذكره في فضل عمر وسبق تخريجه ص 58 (14. ) מוחמד רזי Almsthr Bouktaib אנאלפביתים – הפיזיונומיה מדריך אל הידע של אתיקה של אנשים שלהם natures כאילו היו ספר פתוח – ההישג של מוסטפא עשור – פרסם את ספריית הקוראן 21-22. (15 ) מסופר על ידי המוסלמים שלו Saheeh בבית ספר ההתגלות, כמו גרעיני (15 / 31 ) – אופ -. (16 ) מסופר על ידי בוכרי את ספרו של הביטוי אם ראה הדלת כי הדבר מתוך Keh ולחיות כאן הנושא האחרון (12 /425 ) וכן על הדלת : נשים שחורות (12 /426 ) – אופ -. (17 ) מסופר על ידי בוכרי את ספרו של המעלות של שער העיר של שנאה של שלום הנביא עליו כי כיבוש עירום העיר (99/4 ) – אופ – מוסלמים ספר חאג ואת הדלת של העיר העדיפו את הגזר בתוך העיר למגורים כדי להסביר גרעיני (9 /0 15 ) – אופ -. (18 ) המסופר על ידי בוכרי בספר מעלות העיר , דלת שנאת הנביא עליו השלום כי העיר נחשפה כמו בכיבוש – ההתייחסות הקודמת . ( 4/99 ), כפי שהוסבר במוסלמי האמיתי הגרעיני . התייחסות קודמת . בשנות ה הספר של חאג ואת הדלת של העיר העדיף את הגזר בתוך עיר למגורים (150 \ 9 ). (19 ) הסכמה והגייה של המוסלמי ראה : פת בארי , ספר בסגולות הנבואה דיבורים על סימנים (627 \ 6 ) – אופ -. וכדי להסביר את המוסלמי הגרעיני בספר ההתגלות (31 \ 15 ) • אופ .. (20 ) נאמר על ידי אחמד בשאר כף היד אלמטרין בכף ידו של אנאס בן מאליק . (21 ) נאמר על ידי המוסלמי בספר ההתגלות, כמו בגרעין (30 \ 15 ) – אופ -. (22 ) בזמן שישנתי, באתי חלב בקדה ושתיתי ממנו עד שאני רואה השקיה . . הצעות שהוצאו עמ '. 30 . (23 ) אבן חג'ר פתח אל – אופ – (440 437 394 \ 12) 0 (24) מספק בוגרת, p. 65 . (25) אל- הייתאמי – התייחסות קודמת – (7/184) ** צוטט מאת ד~ר פאהד אל-אוסיימי…

…ומי שרואה שהוא נכנס למים כשהוא לבוש בבגדיו ולא היה רטוב או מוסתר, אז פירש בכוח הדת ותוקף הוודאות והאמון באלוהים בכל העניינים, וענייניו יהיו ישרים בזה העולם והבא ….

…ואל-קירמני אמר כי דוחן הוא מעט כסף, בין אם הוא הרבה או מעט, משולב, או לא נאסף, מבושל או לא מבושל, ולגבי חומוס, הוא מעונן ומעוות, בין אם הוא רטוב או יבש, מבושל או לא מבושל , ואם זה עם משהו אחר, הוא קל יותר ….

…בונה עם חלב ובוץ, אדם שמפגיש אנשים עם חלאל . ובונה בלבנים וטיח ובכל פעם שמדליקה אש מתחתיו, אין בזה טוב . ומי שרואה שהוא בונה, ואם יש לו אישה, אחרת הוא יתחתן ויאמץ אישה . טייאן הוא אדם שמסתיר את השערוריות של אנשים, ולכן מי שרואה שהוא עושה עבודה בחימר, הוא עושה עבודה טובה . אל-ג'אסאס הוא אדם צבוע שמתמנה לצביעות, כי הראשון שמתחיל בטיח הוא פרעה . והדיון אם הכיתוב שלו אדום, הוא הבעלים של הקישוט וההבל של העולם הזה . ואם הכיתוב של הקוראן הוא באבן, הרי שהוא מורה לאנשי בורות . אם הוא נחרט במשהו שאינו מובן בעץ, הרי שהוא חסר לצביעות, לפתחי האנשים הרעים . והבנייה שוברת את הברית ושוברת את התנאים . וחוטב חלב, גובה כסף . אם הוא רואה שהוא היכה, ייבש ואסף חלב, אז הוא אוסף כסף . אם הוא ילך בו בזמן שהוא רטוב, הוא ייפגע מקשיים ועצב . והנגר : מנומס לגברים, שצודק להם בענייניהם העולמיים, כי העץ הוא אנשי השחיתות, ולכן הוא מקשט מזה שמעטר עץ . אלכשאב : מכהן בתקווה לצביעות . אל-חטאב : רכילות והתפרעויות ….

…ומי שרואה שהוא חום, אז יש מצוקה ואשליה ומצוקה, ואם הוא רואה שזה קר, יש עניין שהוא מובס ואין טוב בשתי החזונות. ומי שרואה שהוא נמצא בזה, הוא קשור לילדיו בפרנסתו, ומי שרואה חולשה באחד מחבריו משריטה או פצע, אז הגרד מקבל ממנו נזק ומי שרואה שהוא רטוב וזה הוא אוכל את זה בגופו, כמו שרצים ואחרים, ואז הוא יסבול הרבה כסף וילדים…

…סוליה : הם אכזריים, כמו נעלי בית, מי שלובש אותם נוסע או נוסע, מישהו שחולק איתו את החזון שלו, או נוסע עם כסף, ושאם הוא נכנס בהם בחלום . אבל אם הוא לובש אותו והוא קיווה לנסוע, יתכן שהוא יושלם וייתכן שהוא לא יושלם אם הוא לא ילך בו, ואם הוא מפסיק ללבוש אותו או מוריד אותו, הוא מתגורר מנסעו והגיונו דרך אותו . ואם היא כפכף מים, הרי שהיא אשה או ילדת שפחה שמרוויחה מהשיח שלה . באשר לנעלי הבית של טייף או מה שסוחרים משליכים בשווקים, זהו אינדיקציה לכסף, רכישה ופנסיה . זה עשוי להצביע על האישה גם אם הוא הלך איתה במהלך התפקיד, קנה אותה או נמסר לו . אם הוא חדש, הוא מוקדם, חופשי או עדכני, ואם הוא זקן, הוא שחוק, ואז הוא רטוב . אם נחתך החול, הפרעה שלו מופרעת, או שהתעשייה שלו עומדת במקום או מונעת ללא מכשול, גם אם אשתו כעסה עליו ובגידתה נראתה לו . ואם קרסוליה היו מנותקים והיא הייתה חולה ונספתה, או לא צייתנית, היא הייתה גרושה, אלא אם כן בחלום הוא טופל כדי לתקן את זה, או שהוא הבטיח לעשות את זה, או שהוא יישב את זה בעצמו, אז היא משוחררת לאחר גיל המעבר, והוא סוקר אותה לאחר גירושין . אם הוא רואה שלבש סנדלים שחוקים היטב והולך בתוכם בשביל המיועד, אז הוא נוסע . אם הוא לובש סנדלים ולא הולך בהם, אז הוא פוקד אישה או משרתת . כמו כן, אם ראה שהוא נתן נעל בידו ולקח אותה או להחזיק אותה או להחזיק אותה בבית או במכולה, הרי שהוא מחזיק באישה ממה שתיארה . אם הסוליה לא לבושה, זה משפיע על אישה או על משרתת, בתולה, וכמו כן אם היא לבושה ולא לבושה . אם הסוליה הייתה מעור פרה, האישה הייתה זרה במקורה . ואם זה היה מעורות סוסים, זה היה מהערבים או מהערבים הנאמנים . כמו כן אם זה היה מעורות גמלים . אם הוא ראה שהוא הולך בשני סנדלים, אחד מהם נשלף מרגלו והוא הלך עם השני, אז זה הפרידה של אח שיש לו אחות או בן זוג בגב המסע, כי כשהוא הלך בזה הוא הפך לפרשנות המסע, כאשר אחד מהם הוריד את אחיו על רקע המסע . ואם הוא לא היה אח או עמית, וראה את יחידתו אבודה או נופלת לבאר או שמישהו השתלט עליו, זה היה מקרה באשתו . אם הסוליה הופכת להיות פסולה לאחר מכן, אז אשתו חולה ואז הופכת לבריאה, או שהאישה נטשה אותו או פרשה לגמלאות, או מה שנחשף לנשים מאותו דבר, ואז חוזרת למצבה הראשון . אם הוא ראה שהסוליה נגנבת ממנו ומישהו אחר לבש אותה, אז היא ענתה לה או לא ידעה אותה, אז זה לא טוב לבעליה, כי הוא חיסל את אשתו או את עבדתה שלבשה אותה . אם הוא רואה שהסוליה נחטפה או נשרפה עד שלא נותר לו דבר או משהו כזה, זהו מות אשתו או המשרתת שלו . אם הוא רואה שהוא תיקן את סולייתו, הוא מנהל את מצבה של אשתו או מקיים איתה יחסי מין . אם מישהו אחר מדביק את זה, אין בזה טוב בנשים העירומות . אם מדובר בכפכף המיוחס לנסיעה, אזי נסיעות אלה לא הושלמו . אם הוא רואה סוליה ללא עור של נעל, משהו שדומה לה בזוי, או מיוחס בפרשנות למשהו אחר שאינו של הסוליה עם משפחה, אז האישה שלובשת אותה מיוחסת למהות של אותה היחיד, בין אם זה טוב או שחיתות . ואם זה מהסוליות המיוחסות לנסיעה, אז אני מייחס את הנסיעה למהות הנעל ההיא, בין אם היא טובה או רעה, כמתואר . ואם הוא ראה את המלכודות שלה שהוא מחזיק שחוק או נשבר . מצבו של בעליו כאשר הוא נוסע בכך, או באישה הדורכת בו הוא כמו מהות המלכודות, יופיין, כוחן ומראהו ….

…ומי שרואה את נביא מוחמד שלנו והיה במצוקה, הוא ישוחרר, או שאסור ישוחרר מכלאו, ואם הוא במחירים גבוהים אז הוא ישוחרר, גם אם נעשה לו עוול, ניצחון, או שהוא מפחד ביטחון . וחזונו הוא בשורה משמחת למחפש התוצאה הטובה בדתו ובעולמו . אם הוא רואה אותו בא אליו, או מפקיד אותו בתפילתו, האכיל אותו במשהו טוב או הלביש אותו בצורה הגונה, ואם הוא מלומד שעשה את מה שהוא יודע, ואם הוא מתפלל שיש לו הגיע לבתיהם של אנשי הכבוד, ואם הוא חוטא הוא חוזר בתשובה, ואם הוא לא מאמין, הוא מונחה, כי אלוהים אדירים אומר : ( אז האמינו באלוהים ובשליחו. הנביא האנאלפביתי ). חזון הנביא מצביע על הצגת טיעונים, אמיתות המאמר ומימוש ההבטחה, ואולי איבה, קנאה ושנאה התרחשו ממשפחתו וקרוביו, ואולי משפחתו נפרדה ועברה ממולדתו לאחרים, ואולי היתום מ הוריו תפסו אותו . החזון שלו עשוי להצביע על הצגת כבוד, כיוון שהפאון בירך אותו, והגמל נשק לרגליו, והוא לקח אותו לשמיים, והזרוע דיברה אליו, והעצים הלכו אליו . אם הרואה היה אחד מהכולינים המטפלים בעיניים, הוא הגיע לכמות רבה בהתהוותו, כי עליו השלום, תגובת עינו של קטאדה . ואם אנשים מותשים מצמא, הדבר מעיד על ירידת הגשם משום שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום את מעיין המים בין אצבעותיו . ואם אישה ראתה אותו שזכה לדרגה רבה, לתהילה טובה, צניעות ויושר, ואולי היא סבלה מפורענות והולידה צאצאים טובים, גם אם היה לה כסף שהוציאה לציית לאלוהים הכל יכול . לראות אותו עליו השלום מעיד על סבלנות לפגוע . אולי חזונו הצביע על ניצחון המאמינים והרס הכופרים, ואם חייב ראה אותו, חובו הוצא, ואם ראה אותו חולה נרפא על ידי האל הכל יכול. הוא נוטה לכפירה, ואם הוא ביקר בקברו, הוא הכה הרבה מאוד כסף, ואם ראה שהוא בנו של השליח, עליו השלום, הוא ציין כי אמונתו נקהה וודאות . וכל מי שראה שהוא הופך בצלמו, עליו השלום, והוא תלמיד המלך, השיג אותו והארץ נקשרה אליו, ואם הוא היה בהשפלתו של האל הכל יכול, ואם ביקש ידע, הוא השיג את זה, ואם הוא היה עני, או רווקה, הוא התחתן, או שהיה במקום שהוכה, אז הוא חי עם ברכתו ומי שראה אותו, עליו השלום, קרא במקום פורה רב ואנשיו . אם היא רואה אותו בהריון או שבעלה רואה אותו, האמת היא מילים . ומי שרואה אותו טוב הוא גידול בדת המחפש, ומי שרואה את זקנו השחור יזכה להנאה ופוריות . ואם הוא רואה את צווארו מעובה, הרי שהאימאם חאפז נועד לאמונם של המוסלמים, ומי שרואה אותו, עליו השלום, במחנה צבאי עם נשק עליו תוך כדי צחוק, אז הצבא המוסלמי יובס . אם הוא רואה שהוא, עליו השלום, מסרק את ראשו וזקנו, הוא מציין שהם נעלמו . ומי שיראה אותו עושה אחווה בין החברים, הוא יקבל ידע ופסיקה . ומי שראה את קברו עליו השלום והוא היה סוחר שהיה לו רווח בסחר שלו . אם הוא רואה שהוא אבי הנביא לשלום, אז דתו מושחתת וודאותו נחלשת . אם הוא רואה את אחת מנשותיו של הנביא, עליו השלום, שהוא אמו, אמונתו גוברת . אם הוא רואה שהוא הולך אחרי הנביא, עליו השלום, אז הוא עוקב אחר הסונה . ומי שרואה שהוא אוכל לבד, המחפש אוסר על הנוזל ולא נותן נדבה . ואם הוא רואה את הנביא, עליו השלום, בלי נעל, אז הוא מזניח את התפילה עם הקהילה, וכל מי שרואה אותו לובש את נראותו, הוא מצווה עליו לשאוף למען ה 'הכל יכול . ומי שרואה את דמו מעורבב בדמו של הנביא עליו השלום, הוא יתחתן בכבוד . אם הנביא נתן לו משהו רצוי, כמו רטוב ודבש, אז היה משנן את הקוראן ומשתכר בידע כפי שהוא נתן לו . ומי שרואה את הנביא, עליו השלום, בדמותו של צעיר גבוה, יהיו מריבות ורצח בקרב אנשים. אם הוא רואה אותו בזמן שהוא שייח זקן, אז העם בריא, ואם הוא רואה אותו לבן, אז הוא חוזר בתשובה לאלוהים הכל יכול ומשפר את מעשיו . ומי שרואה אותו מעורר אותו או מתווכח איתו, זו כפירה שהוא הביא בדת ….

…הנישואין בחלום מציין עמדה נהדרת . כל נישואין בהם נראה זרע בחלום עד שיש צורך לשטוף אותו כשהוא ער, הוא פסול, ואינו מתפרש משום שהוא חלום רטוב . ומי שמתחתן עם אויבו, הוא ינצח אותו . ומי שמתחתן עם אחת מקרוביו, הוא ייכנס למקדש . ומי שיראה שהוא התחתן עם אמו בקבר, הוא ימות . אם אתה רואה אויב מקרב הכופרים מתחתן עם אישה מוסלמית, אזי זו עדות לפשיטה . הנישואין מעידים על חיסול הדת והקלה בדאגות . מי שיזיין אישה עירומה ברח מהם . ומי שרואה שהוא מתחתן עם אשה ניאופה, אז הוא ייפגע בעולם קדוש . ומי שיראה שהוא מתחתן בין נשות השמים, הוא יסבול מענייני דת . מי שרואה שהוא מסתכל על אישה עירומה מבלי שידע זאת יעשה טעות . ראו גם את הסוד, ראו יחסי מין, וראו קומפוזיציה ….

…כל הנישואין : בחלום, אם לאדם יש חלום רטוב אז חובה עליו לרחוץ, אז זה לא חזון…

…מי שיראה בחלום שהוא חופר את האדמה, הוא יוכה בכסף כמו בחפירה, וכמה שהוא יקבל מהעפר אם הוא יבש . אם הוא רטוב, אז הוא זומם אדם בכסף שלא מרוויח ממנו אלא עייפות, ועייפות בהתאם לכמות הלחות של האדמה . וקידוח הוא ערמומי ורמאות, ועלול להרוג את הפרסה . ומי שרואה שהוא חופר אדמה ושואב עפר, והוא חולה או שיש לו אדם חולה, אז זה הקבר שלו, ואם הוא נוסע, זה הנסיעה שלו, והלכלוך הוא הרווח שלו בנסיעה זו . ומי שרואה שהוא חופר באר או תעלות, או שהוא חושב שהוא חופר אותם כדי לשאוב מים, אם זה לעצמו זו פרנסה פרטית, ואם הוא עשה את המים במה שהוא חופר אז זה סיבוך בפרנסתו . ואם הוא רואה שהוא אוכל מהאדמה שהוא חופר, אז הוא יפגע בכסף שאכל ממנה, והכסף שקורה לו מהונאה יביא לו נזק . ומי שראה שהוא בבור, הוא התגרש מאשתו, ואם הוא ראה שהוא נמצא בבור ולא יורד בו, תהיה מריבה בינו לבין אשתו, ואז הם מחאו כפיים . ומי שראה שהוא יצא מחור קטן, אם הוא היה חולה או אסיר, הוא היה יוצא ממה שהוא נמצא . ומי שרואה שהוא נעדר בחור שאין לו מוצא, אז מותר לו לעשות משהו לפי כמות, עומק ורוחב החפירה . ומי שרואה שהוא נפל לחור, אז הוא זועק לעזרה למי שמגדל אותו, ושאף אחד לא בא אליו, כי זה הבור שלו . והבורות מעידים על נסיעה קרובה . קידוח הוא עלילה, והיא גם מלאכה מגזירתו . הבור הוא אישה מסכנה ובלתי נראית . ואולי הבור מעיד על ביטחון מפני פחד, והצלה ממצוקה, במיוחד עבור אלה שנעלמו בו מאויב, ואם הוא ימצא אוכל טוב או מים מתוקים בבור, או מה שמסתתר בערמו, אז יהיה לו פרנסה ממקום שלא נחשב, או מתפייס עם מי שמתכנן זאת ….