…ומי שרואה שאדם מת מספר על אדם שהוא מת פתאום או מת, אין בו טוב לאותו אדם או למחפש, ואולי הוא מת פתאום ….

…מי שרואה אדם מת בא אליו צוחק לו, הוא הודה לו על עבודתו בצוואתו או במשפחתו, או על מה שהגיע מתפילתו . אם אין שום דבר מזה, אז הוא סידר אותו במצבו הטוב ובצייתנות לאדונו . וכל מי שקורא לו מת, אז תחנונו הוא חדשות על היעדרו של אלוהים, יהי מהולל ומרומם ….

…אם הוא רואה אדם ידוע ידוע : הוא מת שוב, מותו היה בוכה בלי אבל או צעקה, כי הוא היה מתחתן עם חלק ממשפחתו ועושה חתונה, אחרת אדם היה מת מעקביו . כמו כן, אם במותו היו צרחות, אבלות או צלצולים, שהתועבה על ידי מקורו בפרשנות ….

…אם ראה אדם מת, הוא הכיר אותו ואמר לו שהוא לא מת, מה שמעיד על טובת המתים בהמשך, כי אלוהים אדירים אמר : ~ אכן, הם חיים עם אדונם, הם יפרנסו אותם . ”…

…ומי שרואה אדם ידוע שמת שמת שוב ובמותו היה בוכה, הוא יתחתן עם חלק ממשפחתו ויעשה חתונה, אחרת אדם ימות מעקביו ….

…מי שרואה כאילו פיו מלא במים עד שלא יישאר בו מקום, כלומר לספק את פרנסתו ….

…חלק מהמתורגמנים אמרו כי חזון הכביסה במים טהורים למנוח מעיד על כך שהמנוח עני, אך הוא מחדש את דתו ….

…ומי שרואה שהוא מבצע שטיפה במים עכורים וכדומה, אז הוא במצוקה, אבל הוא מקווה להקלה ….

…הוא נמצא בחלום חיים טובים, ולכן מי שרואה אותו בביתו הוא אושר, עושר, אוסף, שלל ונישואין, כי אלוהים אדירים אומר : ( הוא זה שברא מים מים אדם, ועשה לו שושלת וקשר ). ומי שיראה שהמים צלולים ושופעים, המחיר יהיה זול וההגינות תפוז . ולעיסת מים מעידה על מצוקה קשה בחיים, ועל שתייה מהם ביטחון מהאויב, ושנה פורייה לשתיין שלו . ואם הוא שתה יותר מים בשינה מאשר היה שותה בערות, זה מעיד על אריכות ימים . ואבן סירין, אלוהים אדירים ירחם עליו, אמר : מים בזמן השינה הם משפט בדת, כי אלוהים אדירים אומר : ( מים בחושך, בואו נסתבך בהם ). וזה אסון, כי אלוהים אדירים אומר : ( אכן, אלוהים מציק לך בנהר, וכל מי ששותה ממנו לא ממני, ומי שלא מאכיל אותו הוא ממני, חוץ ממי שסורק חדר עם היד שלו ). ומי שראה שניתן לו מים בספל, זה היה עדות של ילד . ומי שרואה שהוא שותה בכוס מים צלולים, הוא יקבל טוב מבנו ומאשתו, וכי הכוס היא תמצית הנשים, והמים הם עובר . ומי שיראה שהוא שותה מים חמים, הוא היה נעשה עצוב מאוד . ומי שרואה שהוא במים, אז הוא סבל, סבל ומצוקה . ומי שרואה שיש לו מטמון מים צלול, אז הוא כסף בירושה . ומי שרואה שהוא שואב מים, הוא מחפש שקר בין אנשים . מים עומדים יינעלו . מים מסריחים הם חיים עייפים . מים חמים אם משתמשים בהם ביום הם עונש ועונש, ואם משתמשים בהם בלילה זה פחד מהג'ין . מי מלח הם עמל בחיים . מים אסורים הם כסף אסור . מים שחורים הרוסים . מים צהובים הם מחלה . ומי שיראה שהוא שותה מי ים, הוא יחלה מהמלך . נאמר : תוהו ובוהו מים הוא סולטן לא הוגן . ומי שרוחצים אותו במים עכורים ונמצא במצוקה, הוא ייפטר מזה, גם אם כן . הוא חולה, נרפא על ידי אלוהים אדירים, ואם הוא כלוא הוא ישרוד . מי המלח מעוננים . הוא הרגיש שהוא הולך מעל המים, שכוח האמונה והוודאות באלוהים, ונאמר : הוא נוסע או מסתכן . ומי שנופל למים עמוקים, אז הוא נופל לעולם, וממומן על ידו, ושהעולם הוא ים עמוק, ונאמר : יזכה בהנאה ובחסד . ומי שרואה שהוא מסתכל על מים צלולים ורואה את הפנים שלו בסדר בזה, אז זה טוב למשפחתו ולשכניו . ומי שראה שהוא שופך מים לים, הוא היה מוציא על אישה . והמים העיקריים הם ייסורים ופתיה . ומי שרואה שהמים גדלו בעיירה וחרגו מהגבול, אז תהיה מרדה גדולה וחילוקי דעות, והרשעים יאבדו . ומים מתוקים הם פרנסה מותרת, לב טוב, ידע וחיים למי שקרוב למוות, כי אלוהים אדירים אומר : ( עשינו מהמים כל דבר חי ). ואולי המים הצביעו על האישה בפני הרווקה, והבעל על הרווקה, ואולי שתיית מים הצביעה על שתיית העניים . ומי שהופך למים מתוקים מלוחים נוטש את דתו או נעשה קשה לענייניו . אם הוא נשא מים במיכל, אשתו נשאה . העלייה במים בזמן מחסורם, או היעדרם בזמן עלייתם, הם עדות לאי צדק ותג מחיר . והתפוצצות המים במקום אותם וצער . ומים ירוקים הם מחלה ארוכה . ומשתיית מים שחורים ראייתו נעלמה . ומי שיראה שהוא נשפך במים חמים, הוא יהיה כלוא, חולה, או חולה קשה או מפוחד מהג'ין . ומי שרואה שהבגדים שלו רטובים במים, אז הוא מתגורר במסע או כלוא בגלל משהו שהוא מודאג ממנו . ומי שרואה שהוא נושא מים בצרור או בבגד, או שאי אפשר לשאת בו מים, אז הוא מתנשא לגבי כספו, מצבו או חייו . ומי שרואה שניתנו לו מים בכוס, והייתה לו אישה בהריון, והספל נשבר, אז האישה תמות, ואם המים נעלמו והכוס לא נשברה, הילד היה מת וה אישה תועבר . טליפה במים קרים היא חזרה בתשובה, תרופה למחלות, שחרור ממאסר וסילוק חובות וביטחון מפחד . ומי ששואב מים מבאר מקבל כסף בטריק ותרמית ….

…ומי שרואה שהוא במים והוא חזק בגופו, אז יפרש את עבודתו בעניין קשה מצד מלך, ואמירתו מקובלת, במיוחד אם היא מיוחסת לאותו עניין ….

…ומי שרואה שהוא עושה שטיפה במים חמים, אין בו טוב ….

…ומי שיראה שהוא יורד בים בזמן שהוא צף, הוא ייכלא ….

…ומי שרואה שהוא צף בים ולא מוצא לו גואל ולא רואה צדק, אז יקרה אסון מטעם מלך גדול כדי שלא יוכל להינצל ממנה ….

…ילד שנולד מת לראות ילד שנולד מת בחלום מעיד על תאונה מצערת ….

ומי שרואה שהוא עושה כיבוי במה שאסור לבצע כביסה באותה צורה כמו מי שלא מבצע את ההדחה שלו ונאמר שמי שעושה אבלה עם חלב או דבש טוב בדת ….

…האגם : מציין אישה משמאל שאוהבת ישירות, כי האגם עומד ולא רץ, והוא הורג את מי שנופל לתוכו ולא דוחף אותו . והגלים הם חומרה ויסורים, כי אלוהים אדירים אומר : ~הם מכוסים בגלים כמו צללים .~ ויאמר הקב~ה : ~ והגלים נעצרו ביניהם .~ ומסופר כי סוחר ראה שהוא הולך בים, והוא נבהל מפחד הים, אז הוא סיפר את חזונותיו במעבר . הוא אמר : אם אתה רוצה לנסוע, יהיה לך טוב . זאת משום שחזונותיו מעידים על יציבות ענייניו . ואדם ראה כאילו מי הים כועסים עד שקצהם הופיע . אז הוא סיפר את זה לאבן מצדה, והוא אמר : צרה ירדה על האדמה על ידי הח'ליף, או בצורת בארצות, או שכספי הח'ליף נגנבו . זה היה רק ​​סכום קטן עד שהח'ליף נהרג, כספו נשדד והמדינות דוכאו . ומי שיראה שהוא מוציא פנינה מהים, הוא ירוויח מהמלך בכסף, עבד או דגל . ואם הוא רואה שמי הים או מים אחרים גדלו עד שהם חורגים מהגבול, כלומר משמעות הזרימה עד שהם נכנסים לבתים, לבתים ולבתים, אז אנשיה מפקחים על הטביעה, אז יהיה משפט גדול . העיקרון הוא במים הדומיננטיים שהם והמרדה, כי אלוהים אדירים קרא לניצחונו ולשפע העריצות שלו, והוא אמר שטביעה מעידה על ביצוע אסון גדול וביטוי כפירה, ומוות בטביעה הוא מוות בגלל חוסר אמון. . באשר לכופר, אם הוא רואה שהוא טבע במים, אז הוא מאמין, כי אלוהים אדירים אומר : “ גם אם הטביעה תופס אותו, הוא אומר, אני מאמין . ” הפסוק . ומי שרואה כאילו טבע ושקע בים, הסולטן ישמיד אותו . אם הוא יראה כאילו טבע וגרם לו לצלול פעם אחת ולרחף פעם אחת ולהניע את ידיו ורגליו, אז הוא ירוויח עושר ומדינה . אם הוא רואה את זה כאילו עזב אותו ולא טבע, אז הוא חוזר לעניין הדת, במיוחד אם הוא רואה בגדים ירוקים על עצמו . נאמר כי מי שראה שהוא מת בטביעה במים שאויבו היה רוצה לטבוע במים הטהורים טבע בכסף רב . באשר לשחייה : מי שרואה שהוא שוחה בים והיה מדען שהגיע לצורך שלו בידע, אם הוא שוחה על היבשה, אז הוא נעול ומתחזק במבויתו, והוא נשאר שם כמו השחייה קשה או קלה, וככל שעוצמתו . אם הוא רואה שהוא שוחה בעמק מישורי עד שהוא יגיע למקום שהוא רוצה, אז הוא נכנס לעבודה של סולטן לא צודק ואדיר שדורש ממנו צורך שהוא ממלא עבורו ומסוגל לו ואלוהים אדירים. מאבטח אותו ככל שהוא רץ בעמק . אם הוא ירא ממנו, אז הוא חושש גם משליט , ואם הוא בורח, הוא בורח ממנו, ואם הוא נכנס לים ושוחה בו טוב יותר, אז הוא נכנס לעניין גדול ולמנדט גדול, והוא מסוגל להחזיק את המלך ולהשיג תהילה וכוח . אם הוא שוחה על גבו, הוא חוזר בתשובה וחוזר מהחטא . ומי שמתפלל בזמן שהוא מפחד, הוא יקבל פחד, מחלה או מאסר, ככל המרחק שלו מהצדק . ואם הוא חושב שהוא לא יברח ממנו, הוא ימות בדאגה ההיא, ואם הוא נועז בשחייה שלו, אז הוא נחסך מהעבודה ההיא . ואם סולטן רואה שהוא רוצה לשחות בים והים סוער עם גל, אז הוא נלחם במלך בין המלכים, ואם הוא שובר את הים בשחייה הוא יהרוג את המלך ההוא . וכל ים, נהר או עמק שהתייבש, זהו מצבם של המיוחסים לו, ואם המים יחזרו, המדינה תחזור . ונאמר שאם אדם רואה שהוא ברח מהמים ששוחה לפני המודעות שלו לשינה, עדיף שהוא ישים לב בזמן שהוא נמצא במים ששוחה . ונאמר כי מי שראה שהוא שוחה, התמודד עם יריב והביס את יריבו וניצח אותו . והליכה על מים בים או בנהר מעידה על דתו הטובה ותקפות וודאותו, ונאמר שהוא בטוח במשהו שהוא בספק, ונאמר שהוא נוסע למסע בסכנה שלו אמון . ומי שיראה כאילו המים זורמים על פני השטח שלהם, הוא יכה על ידי אסון מהסולטאן, המעיד על רגלו של השליט, שאותו הוא יכול רק להתמודד, בגלל זרימתו וסמכותו . ומי שקם ממנו קל ועדין יותר, ומצביע על לוחם החותך את הדרך, ואם הוא נוסע, גנב או אריה חוצה את הכביש עליו, או שמוחו לגבי מסעו הוא גשם, שליט, או מכה . ואם הוא היה נוכח, הוא היה סובל מצער ופורענות, כי אלוהים אדירים אמר : ~אתה ארור בנהר .~ באשר לסולטן, הוא מוצג בפניו, במיוחד אם הוא נכנס אליו . או שהוא יכלא אותו, יורה לו להכות, או שהוא יגון אם קיבל אותו גדול, או מונע ממנו להינצל מהזרם שלו, ואז או שמחלה נופלת בו מקור או טיפה, אז איך זה היה החורף והמים שלו היו גרועים, אז הם חמורים יותר בכל מה שמעיד על כך? אם ייחתך, יעבור או ייצא ממנו, הוא יינצל מכל מה שיש בו של צער ומחלה, וכל העדויות של ייסורים וצער . ומי ששואב מנהר ושותה, מקבל כסף מאדם מסוכן כמו אותו נהר . ומי שנכנס לנהר ותוקף אותו מקרקעית בוץ או בוץ, הוא יוכה על ידי אדם שמצבו הוא כמו של אותו נהר בנהרות . ומי שיחתור נהר לצד השני, הוא ינתק דאגה, אימה או פחד, והוא יינצל ממנו אם יש בוץ ….

…ומי שרואה שהוא מסתכל על מים צלולים ורואה את פניו בהן טוב, אז טוב למשפחתו ולשפוך מים זה לבזבז כסף, ולהריץ אותם מתחת לקשתות עדיף לאדם שאליו העם יכול להגיע המטרות שלהם ….

…ומי שראה שים מת עומד בינו לבין הכביש, ואם הוא היה נוסע אז הוא ינתק את הכביש, ואולי זה היה חסום על ידי הסולטאן או כאלה ….

…ומי שרואה אדם מת ואנשים מבקשים ממנו לרחוץ ולא למצוא אותו, זה מצביע על כך שאותו מת חטא, ואנשים מפנים אותו לטוב, אבל זה לא משפיע עליו ….

…ומי שרואה סחורה של כל דבר שיש בו דבר מת, בין אם זה אדם או חיה, הסחורה הזו מתקלקלת ומקורה אבוד ….

…ומי שיראה שהוא מת וקיים את תנאי המוות, חייו העולמיים יושחתו ….

…ומי שרואה את זה כאילו מת בזמן שהוא שוכב על עפר או משהו כזה, שהוא במקורות הביטוי, מבטא כסף, אז זה בשביל כסף בכל מקרה ….

…מי שרואה שהוא נשא אדם אחר שאינו רשות ההלוויה, אז הוא עוקב אחרי אדם בעל סמכות ומשיג ממנו צדק, וכל מי שרואה שהוא גילה את קברו של אדם ידוע, הוא יבקש את שיטתו של אותו מת בעולם הזה אם זה ידע או כסף, והוא יקבל ממנו באותה המידה ….

…מי שרואה שהוא מת ונישא על מיטה על צווארם ​​של אנשים, אז הוא פוגע בסמכות ומשחית את דתו, כובש גברים ומניח אותם על צווארם, וחסידיו יהיו בכוחו באותה מידה כמו אלה שהלכו בעקבותיהם את הלוויתו, ומקווים שהוא טוב בדתו, אלא אם כן הוא נקבר ….

…דניאל אמר שמי שראה שאדם מת נתן לו משהו מאוכל ושתייה ולא אכל אותו, אז הוא מפחית את כספו בכמות זו, ואם הוא אוכל את זה, זה טוב ותועלת, ואם הוא נותן לו משהו מסחורות עולמיות, אז טוב יקרה והתקווה תגיע ….

…ומי שרואה אדם מת נשטף במשהו שאינו מותר לכבס, הרי הוא אדם מושחת, והוא מטיף למשהו שאין לו שום משמעות או תועלת, ומוחו אינו מקבל זאת ….

…ומי שרואה שספר מת התקבל אליו, אז היו חדשות קלות שנראות לאותו מת ….

…איסמעיל בן אל-אשאת אמר, ~מי שראה שהוא נפגע על ידי אדם מת, ירוויח תועלת עבורו בנסיעה או יחזיר לידיו את מה שאבד ממנו, ואם הוא הכה מת, זה מעיד על עלייה בחובו ובמילוי חובו . ~…

…ומי שרואה אדם מת נושא משהו כבד, כלומר על ידי נשיאתו, אז הוא יזכה לחטאים ועקבים כבדים, ואין בו טוב שרואה שהמת רכב על סוסו או מתלבש בחרבו או לובש את בגדיו , וכל זה עשוי להיות אובדן, אשליה או דיכוי ….

…ומי שרואה איל מת, זה מותו של אדם ערבי ענק, וכל מי שרואה איל ששוחט ומחלק את בשרו, יפרש את מותו של אדם גדול ויחלק את כספו ….

…ומי שרואה שבני ביתו מתים, הוא סותר אותו, אז הבעלים שלו צריך לעזוב את חברותו ….

…אל-קירמני אמר, ~מי שיראה שיש לו מת על הגב, הוא ידאג לילדי המתים .~…