בועט : מי שרואה אדם בועט בו ברגלו, הוא יעניק לו עוני, והוא עוקף על ידי עושרו ….

…בעיטות הן בחלום הסלידה ממה שהוא בעט . ומי שרואה שאדם בועט בו ברגלו, אז הוא נוזף בו בעוני, וגאה בו בכספו ….

אבו סעיד, המטיף, אמר: ~מי שראה שמישהו בועט ברגלו מכיוון שמישהו אחר היה עני ועובד עליו בעושרו, וחלק מהפרשנים אמרו, אולי בעיטות מעידות על שנאה.~

…ומי שרואה שיש לו כאב בבטן או נטל כבד, אז הוא מציין את אהבתו לקרוביו ….

…הוא ראה בבטן עלייה או ירידה, זה בכסף שלו ובנו . אם יראה שהוא נכנס לבית האימאם, הוא ישתלט על ענייני משפחתו וירוויח שפע פרנסה ….

…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר כי החזון של גידול בבטן הוא כסף, קשיים ופורענות ….

ילד שנולד מת לראות ילד שנולד מת בחלום מעיד על תאונה מצערת ….

ומי שרואה שהוא היכה בבטנו של דג פנינה, זה מתפרש כילד מאישה ….

…ונראה שהמראה של המעי או משהו בתוכו, מראה הכסף שנחסך שלו, או מישהו מביתו גובר, או שהוא עצמו . והאיש אכל את המעי שלו, עדות לכך שהוא אוכל את הכסף שלו . כמו כן, אם הוא רואה שהוא אוכל את המעי של מישהו אחר, או משהו במעי של מישהו אחר, אז הוא מכה מאותו כסף שנחסך ואוכל אותו . נאמר כי יציאת המעי מעידה על כך שבתו עוסקת בנישואין, ומי שרואה כי מעי הבטן או שאר בטנו יצאו, ואז שטף את בטנו והוחזר אליו או לא, אז זה מותו בהנאתו של אלוהים אדירים . אם משהו יוצא מהבטן שלו, אז יש לו רצון לגבר ובת לאדם שיש לו את הרצון והוא להתחתן איתה . ונאמר שמה שיצא בבטן מעיד על חוסר ההגינות של הצעיף . אם הוא רואה שהוא מלך שחילק את קיבות צאנו, הם מחפשים בבטן, ואם הוא לוקח את מה שבבטן, הוא לוקח את הכסף שלהם . מי שרואה כאילו הוא חותך את הבטן והמעיים במיקום הידוע שלהם, אז זה ראוי לשבח עבור מי שאין לו ילדים ועבור העניים, כי זה מצביע על כך שמי שאין לו ילד ייוולד לו וזה מעיד על העניים שהם יהיו עשירים . כי ילדים הם כמו מעיים . ומדידת הקרביים בבטן כמדד של מוצרי בית בבית . ואם אדם רואה שמישהו אחר חושף את קרביו ומראה להם, הרי זה דבר רע, המצביע על כך שהם הולכים לסכסוכים, ונחשפים עניינים שלא נחשפו . ובחולה אומרים שהוא מת ….

…ג'עפר אל-סאדיק אמר, ~לראות את הקריאה לתפילה בשמונה היבטים של אישה, בין אם זו אשתו או קרובת משפחתו, חבר, בן לוויה, ילד נעים, ילד לעתיד, כסף טוב, והם עצב, שמחה , אושר, תשובה וחזרה, ולגבי העיניים, הם מיוחסים לדת ולדברים אחרים, כך שמי שרואה שהוא עיוור או שעיניו מתו, התרחק מהאיסלאם באי ציות גדול לאמירתו הכל יכול ~ אדון עשה לא עיוור Hchertna ~ פסוק ונאמר כי זה משפיע על עולם רחב תינוק ואת האושר של מה שאנשים אמרו על הצעד משל למה סעד כך כך הדודים, ונאמר כי הוא מאבד את ילדיו כי הם התפוח של העיניים של הפסוק ~ ואלה אומרים: לנו גרנט אדוננו מן נשותינו ~ הפסוק, ולפי השמועה להיות עיוור כדי טענתו ובקשת הצרכים שלו, ועל זה נאמר כי הוא קצת ידע לא מבין דברים לא יודע את מספר האנשים ….

…ראש אם אתה רואה את ראשו של אדם בחלום שלך, והוא מעוצב וברור, אז תפגוש אנשים בעלי סמכות והשפעה שיכולים להושיט לך יד מסייעת בפרויקטים בעלי חשיבות רבה . אם חלמת על הראש שלך, אתה מאוים על ידי עצבנות וצרות מוחיות . אם תראה ראש מופרד מגופו והוא מדמם, תתמודד עם אכזבות מתסכלות והרס התקוות והציפיות האהובים עליך . אם אתה רואה את עצמך עם שני ראשים או יותר, זה מנבא עלייה מהירה ויוצאת דופן בחיים, אך רוב הסיכויים שהגובה אינו מבוסס היטב . אם אתה חולם שהראש שלך כואב, זה אומר שאתה תהיה נתון לחרדה . אם חלמת על ראש נפוח, אז יהיה לך יותר טוב מרע בחייך . אם חלמתם על ראשו של תינוק יחכו לכם הנאות רבות וזה אומר גם הצלחה כלכלית . אם חלמת על ראש של מפלצת, המשמעות היא שאופי הרצונות שלך יתנהל ברמה נמוכה ואתה תהיה מודאג רק מהנאות פיזיות . אם תשטפי את הראש זו תהיה נשיקה לאנשים בולטים בגלל החוכמה והעצה הטובה שלך ….

…ומי שראה שזבוב או משהו דומה לו יוצא מהאף שלו מעיד שנולד לו תינוק שזה עתה נולד לו, ואם הוא רואה שמשהו מזה נכנס לאף שלו, זה לא אצל מחמוד, ומי שרואה באף שלו אטימות, ענייניו מסובכים ולא זה מחמוד, ומי שרואה שאפו נחתך, אז זו ירידה במעמד או מוות דחוף או נפילה עם השערוריה שלו או מות בן או אישה, ו מי שראה שאפו גדל מעיד על קומה גדולה ועליית כבוד, ומי שראה שהוא מריח ריח טוב. אם אשתו הייתה בהריון, היא הייתה מגיעה לילד שהלך, וזה עשוי להקל על מי שנמצא במצוקה, ואם הריח לא נעים, הביטוי שלו נגד זה ומי שרואה שאין לו את האף, זה מעיד על מות קרוביו בהנאה ובשמחה, ומי שרואה שצבע פניו צהבהב, זה מתפרש בשלושה היבטים של מחלה, בידוד ופחד, ומי שרואה אותו מושחר, זה מעיד שהם הסבל והצער, וגם זה נאמר כי בת יוולד לו, ומי שרואה את פניו הוא גם מולבן, זה חדשות טובות עבור מצבו ואת צדקת דתו. בפניו הוא רואה את מה שהוא שונא ממנו, ואם הוא מזעיף פנים מול אחרים אז יקרה ממנו משהו לא בסדר….

…טיולון אם אתם חולמים על כרכרת תינוק, זה מצביע על כך שיהיה לכם חבר שיהיה הרמוני לכם בלב ובנפש, והוא ייצור עבורכם הרבה הפתעות נעימות ….

…עבודה אם חלמתם על לידת ילד, הדבר מעיד על נסיבות מזל ועל לידה בטוחה ובטוחה של תינוק נאה . אם אישה לא נשואה חולמת שהיא בלידה, פירוש הדבר של שינוי כבוד אומלל לעמדה רעה ונחותה ….

…וראה אדם כאילו בועט במלך ברגלו, ולכן היכה כשהוא צועד בדינר ועליו דמות המלך . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו יש הרבה שיער על הרגליים שלי, והוא אמר : דין רוכב עליו ומת בכלא . הוא אמר לך שראיתי אותה . אז הוא החזיר את אבן סירין ואז נפטר בכלא בגלל ארבעים אלף דרהם, והוא הוציא אותו בשמו לאחר מותו, והוא ראה אדם כאילו הוא מוגבל, והוא חצה אותו בשבילו ואמר : אתה להיות נואף . ואז הוא נלקח עם אישה . ויבא אבן סירין לאיש ואמר : ראיתי כאילו אצבעי על גחלים, ואם שמתי עליו ככיבוי אש, ואם הרמתי אותו ממנו, הוא חזר כמו שהיה, והוא אמר. : זהו אדם של תשוקה, והוא אמר : הוא לא חובב תשוקה, אבל הוא מדבר בגורל . הוא אמר : מה יותר קשה מהגורל? . אישה ראתה כאילו אגודל הגבר שלה נחתך, אז היא סיפרה לאבן סירין את החזון שלה, והוא אמר : אתה מתפלל עם שניתקת ….

…ומי שרואה שהוא בועט בפיל, הוא חורג מהאמת מכיוון שהוא לא מהסירות המוסלמיות ונאמר שהוא ידוע לשמצה כי הנוסע שלו רואה זו בזויה ….

…חמור אם אתה חולם שחמור נושך לך בפרצוף, זה מצביע על כך שאדם מושחת ומושחת יעליב אותך מבחינה חברתית . אם תשמע קטטה רחוקה הממלאת את החלל בעצב ובקדרות, אז תקבל עושר ותשתחרר מהשרשראות השנואות עם מותו של מישהו קרוב לך . אם אתה רואה את עצמך רוכב על חמור, תבקר במדינות מוזרות ותגלה תגליות במקומות קשים למעבר . אם אתה רואה אחרים רוכבים על חמורים, הדבר מעיד על כך שהם יקבלו מורשת קטנה וחייהם יהיו קשים . ואם חלמת שמספר אבות ותיקים נוסעים על חמורים, אז זה מצביע על כך שהשפעת הנצרות תמנע ממך לדחוף אותך בפזיזות להתעלות מעל זכויות האדם וחובותיו כלפי האדם . אם אתה נוהג עם חמור, זה מצביע על כך שתקדיש את כל האנרגיות והאומץ שלך להתמודד עם הניסיון הנואש של אויביך להביס אותך . אבל אם אתה מאוהב, אישה רעה תגרום לך צרות . אם חמור בועט בך, המשמעות היא שאתה בתפילות אסורות שמדאיגות אותך מאוד, ותפחד מבגידה . אם חלמת שאתה שולף חמור מהצווארון שלו, פירוש הדבר שתהיה לך מושכות העניינים ותפתה נשים בדרכך המחמיאה . אם אתה רואה ילדים רוכבים על חמורים, זה מעיד שהם יהיו בריאים וצייתנים . אם אתה נופל מחמור או שחמור פוגש אותך בשטח, אז זה מעיד על מזל רע ואכזבה בעניינים עולמיים, או על סכסוכים או פרידה של יקיריהם . אם אתה רואה חמור מת בחלום שלך, אז זה מעיד על סיפוק הרצונות שלך על ידי התמסרות לחוסר מוסריות וחוסר מוסריות . אם אתה חולם שאתה שותה חלב חמורים, הדבר מעיד על כך שמשאלה משונה תתגשם גם אם על חשבון חובות חשובות . אם בחלומותיך אתה רואה חמור מוזר מסתובב בין עמודיך או על אדמת הבניין שלך, אז תירש רכוש יקר ערך . אם חלמת להיות בעל חמור, מתנה או רכישה הגיע אליך, אז תקבל קידום ברמת העבודה או החברה, ואם אתה רווק, תקשור לנישואין מתאימים . אם אתה חולם על חמור לבן, הדבר מעיד על עושר קבוע וודאי, המאפשר לך להמשיך בהנאה או בלימודים הקרובים לליבך . באשר לאישה זה מעיד על כניסתה לחברה שתמיד חלמה עליה . בהיווצרותה הנפשית, אישה מחזיקה בתכונות של ציות ועקשנות, אשר חלה באופן מושלם על איכויות החמור, שכן שניהם צומחים מאותה חנות, כלומר מהטבע האם, ובהתאם לכך הם שומרים על קשר זה . הצורה המכוערת ביותר של חמור בחלומה אינה אלא מטאפורה לאופיה של האישה לשתוק בעת התראה, או להיפך כאשר האושר מולה לחלוטין ….

…האם הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, רואה את החלום? תהיתי לגבי נושא מדעי חשוב במדע הביטוי, וזה מה שכותרתו המאמר שלי, ואני אומר עליו : תחילת החזון היא מאלוהים, והחלום הוא מהשטן, וזה קבוע על ידי הטקסט של הסונה המפורשת. הנביא, השלום והברכה עליו, אומר : [ החזון הוא מאלוהים והחלום הוא מהשטן ] הסכים עליו . השטן הוא מחויב עוינות קבועה של כל אדם, Fdaute שפורסמו אי פעם בשינה מגיע חלומות מפחידים כדי אותם, או ערנות יגיב נזק חולה, אלוהים בכבודו ובעצמו אומר : [ ובשידור חי כדי להזכיר רחמן, האנטיתזה של השד שלו הוא ההפך שלו ] שאנו גורמים לו שטן בועט בו על הכופרים, ~ הוא מוקצה לו ~ , נאמר בעולם הזה , מנע ממנו מוסלמי , ומחיה את הקודש , ואומר לו ציות , ומורה לו לחטוא ; זה המשמעות של אמירת אבן עבאס . אז שואל ולוחם המבהיל מי התרחק מהזכר ונטישת הציות וקבוצת התפילה, ומקווה לדבריו של אלוהים אדירים ליורשיו : [ לא חברי אללה אין פחד, והם לא יצערו את אלה שמאמינים חושש מהם אנושיים בחיים זה ב מכאן והלאה …] לפרש את החזון אנושי הטוב נתפס על ידי המאמין או לראות אותו . חלומות מצטמצמים או נעדרים עבור שומרי האל, מכיוון שמעשיהם הפכו אותם לבודדים מפגיעתו של השטן הארור, והחשוב שבהם הוא אמונה ויראת שמים . הנביא, עליו השלום ואל תראה את החלום לעולם, וכך שאר הנביאים וההוכחה לראיון זה : עבדאללה בן מסעוד אמר : שליח אללה עליו השלום : [ מה שיש לאחד מכם רק כל בן זוגו לג'ין, הם אמרו : היזהר, שליחו של אללה? הוא אמר : ולי, אלא שאלוהים עזר לי איתו, אז הוא אימץ את האיסלאם, אז הוא לא מצווה עלי אלא על מה שטוב. ] ( מוסלמי Sahih . מי שנותן את הכבוד הזה בחיי הערות לא מונע מלתת לו אותו בשינה, והוא לעולם לא יראה את החלום במשמעות המשפטית שהחלטנו בתחילת מאמר זה . אלוהים יודע…

…ציפור מים : הציפור הטובה ביותר בהרמנויטיקה, מכיוון שהם פוריים יותר ופוריים פחות . ובכל מי תופס אותו מקבל כסף השלל, כי אלוהים בכבודו ובעצמו אומר : ~את הבשר של ציפור זה משהו היא חפצה. ” והציפור היא איש של אנשים, כיוון שציפור זו נמצאת בציפורים בכוחן, בנשק, במזון, בכוחו, בנוצותיו, במעופו ובגובהו באוויר. ויש לו אשה עשירה, כי ברווזים הם המקלט והמים שלו, ונאמר שברווזים הם אנשים של סכנה, אדיקות, משמעת וצניעות . ומפי מילתו הברווז, הוא קיבל כבוד והרמה על ידי אישה . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו אני לוקח הרבה ציפורי מים, אז עשיתי את השחיטה הראשונה, ואז את הראשון, והוא אמר : אם אתה לא רואה מים, זה נוצות שפגע בזה . ומי שרואה את הציפור דופקת מעל ראשה, הוא מגיע למדינה ולשלטון, כי אלוהים אדירים אומר : ~ והציפור דחוסה ולכל אחד יש ענף. ~ אם הוא רואה ציפורים עפות במקומו, אז הם מקנאים במלאכים . והוא סיפר שחלק מהפולשים ראו כאילו הספר גילח את ראשו ויצא מהציפור בירוק מגולח בשמים, כאילו חזר ברחם אמו, וכתוצאה מכך, ~ אשר יצרנו ובו Naidkm כולל Nkrjkm פעמים אחרות ~ Vqsa על חבריו, ואז עבר לעצמו, הוא אמר : בקשר לגילוח ראשי פגע בצווארי, באשר לציפור, לנשמתי ולעלותה, לשמיים, ולגבי שובי, בבטן האם של האדמה, הוא נהרג ביום השני לחזונו . ובא אדם לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו ציפור באה מהשמיים ונפלה בין ידי ואומרת : זו בשורה משמחת שאתה תהיה מרוצה ממנה ….

…Ruya Atika bint Abdul-Muttalib 56 – בסמכותו של מוחמד בן אישאק, אמר : מוחמד בן המוסלמי אל-זוהרי, אסים אבן עומר בן קטאדה, עבדאללה בן אבי בכר ויזיד בן רומן אמרו לי בסמכותו של אורווה בן אל Zubayr וחוקרים אחרים על הסמכות של אבן אבאי – אולי אלוהים להיות מרוצה איתם – כל אחד מהם אמר לי כמה הדיבורים האלה התאספו כדי לדבר תוך ניזונה מן hadeeth של באדר, אמר : כדי Masama שליח אללה – עליו השלום – אבו סופיאן המגיעים מוסלמים צלקת שאם עד אליהם ואמר : Quraish עיר זו לאן הכסף שלהם הביא ושוב יתכן שאנשים אלוהים Infelkmoha Vantdb להיות קצת מפחד מהם ואת המשקל של חלק מהם ושהם לא חשבו כי שליחו של אלוהים – שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום – הוא שולט במלחמה, ואבו סופיאן, כשהתקרב מהחיג'אז, היה רגיש לחדשות ושאל את אלה שנפגשו מהרוקבן מחשש לענייני העם עד שיתפס חדשות מכמה מהרוקבנים שמוחמד פנה לחבריו למענך ולמען תוכחתך, אז הזהיר שהוא שכר את דהמהם בן עמר אלג'פארי שלח אותו למכה והורה לו לבוא לקורייש, והוא יכבה אותם תמורת כספם, והוא אמר אותם שמוחמד הציע זאת לחבריו, אז ח'דהאם בן עמר יצא במהירות למכה . אבן אישאק אמר : אז תגיד לי את מי אני לא מאשים, בסמכות איקרימה בסמכותו של אבן עבאס, ויזיד בן רומן בסמכותו של אורווה בן אלזובייר, שאמר : עתיקה, בתו של אלמוטאליב. , ראה את הופעתו של סיפוח מקכה בשלושה לילות, חזון שהפחיד אותי וחשש שאנשיכם עלולים להיכנס ממנו רע ומזל, ולכן הוא הסתיר את מה שסיפר לכם עליו. אמר לה : מה ראית? היא אמרה : ראיתי נוסע שהגיע אליו לגמל עד שהוא עמד בקערה ואז אמר בקולו העליון : אל תנכר אותך, משפחת בוגדנות למתאבק שלך שלוש פעמים, אז אני רואה אנשים התכנס אליו, ואז הוא נכנס למסגד והאנשים עקבו אחריו, בזמן שהם היו סביבו כמוהו עם הגמל שלו על גב הכעבה ואז הוא צעק כמוהו, האם אתה לא מתנכר לך Al Treachery עבור המתאבק שלך בשלושה פעמים, אז הוא ייצג את הגמל שלו בראשו של אבו קוביי, ואז הוא צעק כמו זה, ואז הוא לקח סלע ושלח אותו, והוא בא ליפול, גם אם זה היה בתחתית ההר, זה יידחה . אל-עבאס אמר : באלוהים זה חזון, ואתה, אז תסתיר את זה ואל תזכיר את זה לאף אחד . ואז אל-עבאס יצא ופגש את אל-ואליד בן אוטבה בן רביע והיה לו חבר . אל-עבאס אמר : אז הסתובבתי בבית, ואבו ג'אהל בן הישאם ברהט מקוראיש קוד דיבר בראייה עגומה, וכשאבו ג'אהל ראה אותי אמר : הו אבו אל-פאדל, אם סיימת את ההקפה שלך, אז בוא אלינו, אז כשסיימת, באת וישבת איתם. אבו ג'אהל אמר לי : הו בני עבדול מטאליב מתי קרה לך הנביאה הזו? הוא אמר : מה זה? הוא אמר : החזון הזה שהיא ראתה הוא מגונה. הוא אמר : אז אמרתי : מה היא ראתה? הבן של עבד אל-מטאליב, לא קיבלת את הגברים שלך להתנבא כדי שנשותיך יתנבאו, ועתיקה טענה בחזונה שהיא אמרה: ~קדימה לפניך בשלוש ואנחנו נשכב לך שלושת אלה. אם אתה באמת מה שאתה אומר, זה יהיה שאם השלושה יעברו ואין שום דבר מזה אנו כותבים עליך ספר שאתה משקר לאנשי הבית הערבי. עבאס אמר : בטוח מה זה היה מן אותי לו דבר גדול אבל אני Jehdt אותו Ankkrt להיראות משהו, הוא אמר : אז לחלק מאיתנו כאשר אני כבר לא אישה של בני עבדול Muttalib בא רק כדי לי , היא אמרה : אורטורם זה ממאיר נבון שנמצא בגברים ובנשים שלך עלול לאכול אותך אתה שומע אז אין לך Er, משהו ששמעתי, הוא אמר : אמרתי : אלוהים עשה מה שהיה לי ממני אליו HEM גדול אלוהים Otardhan לו את Okwilkenh חזר, אמר : Vdot על היום השלישי של החזון של ברזל Atika ו Onaa הרגיז Ars שאני theyd החמיץ זה כמו שהוא תופס אותו, הוא אמר : אני נכנס למסגד ראיתי אותו אני נשבע אני צועד לעברו אוטארדה בחזרה לכמה מדלת המסגד מתעצמת , הוא אמר : אמרתי לעצמי : מה לו עם אלוהים, תאכל לי את ההבדל הזה שאוחטמה, הוא אמר : אם הוא שמע את מה שאין לי שמע, הקול של הצטרפותו של בן עמר אלג'פארי צועק בבטן העמק, עומד על גמלו, הפיל את שלו גמלים סביב מסעו ו קרע את חולצתו תוך כדי אמירת : אה, חי Quraish, אל-Latimah אל-Latimah, הכסף שלך עם אבי ספיאן. מוחמד הציע זאת לחברים שאני לא רואה שתבינו זאת. הקלה היא הקלה, הוא אמר : אז הוא הסיח את דעתי ממנו ומה שהגיע מהפקודה לקח ממני (1). * ובקריינות : הסחתי את דעתי ממה שהגיע מהפקודה, וזה לא היה אלא המכשיר עד שעזבנו, וזה פגע בקוראיש עם מה שקרה ביום בדר, בכך שהרג את האצילים שלהם ותפס את בחירתם . עתיקה בינט עבדול-מטאליב אמר על מה שהיא ראתה ועל מה שאמר הקורייש על כך : האם החזון לא היה נכון והוא בא אליך להאמין בזה, כי אחד העם הוא נמלט, אז אמרת, ואני לא שקר, אבל מי שקרן אומר לנו את האמת….

אם תולעים או כינים או מה שמאכיל בבטן יוצאים מפי הטבעת שלו, אז כמה מקרובי משפחתו הקרובים ביותר עוזבים אותו

…מי שרואה שהוא משפיע על דג רך אחד או שניים : זה משפיע על אחת או שתיים נשים . אם ראה שהוא הכה פנינה אחת או שתיים בבטן הדג, הוא היכה מהם נער אחד או שניים . אם הוא היכה את בטנה בשומן . זה משפיע על הכסף והטוב ממנו . כך גם בשר דגים . ואם היו עוד דגים, זה היה כסף . אם הוא רואה שהוא הכה דג מלוח שהוא אוכל לאחר שהוא בא בידו ומחזיק אותו, אז הוא מוכה על ידי מטרה דיבוקית, משרתת או בבעלות, והוא סובל ממנו באותה מידה שהוא קיבל מהמלוח דגים, אכלו אותו או היכו אותו . כמו גם דגים קטנים וכבירה מלוחה לא המשובחת ביותר בה . ואולי טבע האדם סותר את הדג המלוח, אם היה רואה אותו בשנתו יהיה לו כסף וטוב, אם הדגים היו זקנים . זה היה הדג בו משה עליו השלום אמר לילדתו : הבאנו את ארוחת הצהריים שלנו מלוחה גדולה, אז משה נכנס בדאגה . אם הוא רואה דג חי מסתובב במקום לא ידוע, אז אם הדג הוא תמצית של נשים או משרתים, אז אולי משרת או משהו דומה לו יהפוך לשלילת פקודתו מעולמו או לגינויו . אם הוא ראה דג שיוצא משופכו, אז תהיה לו ילדה שפחה, ואם הוא ראה שהדג יוצא מפיו, אז הוא מדבר מילים שמבולבלות עליו . באשר לאכילת דגים טריים, זה קלקל וטוב, כי זה מהדיג ….

…אם הוא ראה בבטן תולעת אוכלת מהבטן, אז הם היו ילדיו שאוכלים מכספו . הכינים הן ילדים של אדם, ואם הוא רואה שהוא מפזר כינים או תולעים מגופו או מכמה מחבריו, והוא רואה שהם מאוד על גופו, בגדיו או אחד מהם, אז הבעלים של זה יכה כסף, צניעות וילדים ….

…הכיסוי נמצא בחלום מציין את נישואי הרווק ואת ההריון של האישה, וכי החרב בכיסוי היא כמו ילד בבטן, וחזונו מראה על כיסוי דברים, הסתרת סודות וחיסכון בכסף ….

…דג קטן : צערו של מי שהכה אותו כנערים, ומי שהיכה דג רך או שניים, היכה אישה או שתיים, ואם היה מכה פנינה בבטן הדג, היה מכה נער . ואם הכה את בטנה בשומן, היכה ממנה בכסף ובטוב, ואם הכה דג מלוח, הם היכו אותו מנקודת מליחותו, וגם צעיריו אינם טובים . אולי דמותו של אדם, אם היה רואה דגים מלוחים בשנתו, הייתה פוגעת בכסף ובטוב, ואם דג יצא מפיו, זו מילה שהוא מדבר מהחנויות באישה, ומי שרואה דג שבא מתוך זיכרונו, ילדה אותו ילדה, ואת הדגים הטריים, החיים, הבכורה והדגה ביבשה, כשהם מבצעים מגונה, ונאמר שאלה חדשות טובות . והדיג ממצוקת מים קשה, וממים טהורים פרנסה, או בן נולד לו . מי שאוכל דגים חיים מקבל מלך . ודג צלוי רך הוא שלל וטוב, לסיפור שולחנו של ישוע עליו השלום . ונאמר שזה מילוי הצורך או התשובה לתפילה או לפרנסה רחבה, ואם האיש אדוק, אחרת זה עונש, והמלוח הצלוי נוסע ברדיפה אחר ידע או חוכמה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ שכחנו את לוויתן. ~ ומי שראה שהוא מולא דגים קטנים בקמח ומטגן אותם בשומן, אז זה מתאים מה שלא מועיל לו ומוציא עליו מכסף ישר, והוא מתעייף מזה עד שזה הופך לכסף טעים ומכובד . מסופר כי אדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי על שולחני דג שאני ואעבדי אכלנו מגבו ובטנו, היא אמרה, חפש את עבדך, כי זה משפיע על משפחתך . אז הוא חיפש אותו ומצא את הורגל ….

…התולעת נמצאת בחלום ילדה . ותולעים בבטן הם בני אדם שאוכלים מכספו . ומי שרואה תולעים מגיחות מפי הטבעת שלו, הם צאצאיו . ומי שרואה כאילו תולעת יוצאת מפיו, אז ביתו רוצה להונות אותו ולהונות אותו, והוא יודע זאת וניצל מהונאתם . ומי שרואה שתולעים יוצאות מבטנו ללא פעולתו, הוא יתרחק מאנשים רעים, ויהיה בו כבוד וטהרה . אם התולעים יוצאות מהגוף הן אינן, והמוגלה אם הן יוצאות היא הסרתן . ותולעים הן אויב של הורים . תולעי המשי הן הנושאים של הסולטאן, ונאמר : תולעי המשי הן הלקוחות של הסוחר, ומי שיראה משהו מזה יקבל כסף . נאמר : תולעי משי מעידות על כסף אסור ….

…הבטן מעידה על מישהו שישן איתו או משאיר אותו בחלום . ומעיד על כלא, קבר, סוד, בריאות, מחלה וחבר . ומי שסטה את בטנו בחלום, והחזיק בה, תועלתו ממנה מושעה, וסודו עלול להתגלות . או שהוא איבד את אשתו, ואם היא אישה בהריון, הריונה השתחרר ממנה, ואם משהו יופיע או ייצא ממעי, ישוחרר האסיר שלו . ואם יאבד את בטנו, ימות חברו, האפוטרופוס או השליט על כספו, ואולי היא תתנזר ותעבוד ותשאיר אוכל ושתיה . אם יצאה שריפה מבטנו, הדבר העיד על חזרתו בתשובה מאכילת כספי יתומים, ואם הוא היה מאלו שאוכלים מהכלים האסורים, הוא מעיד על הימנעותו מהם . ובטן הבטן עמק . אולי הבטן בפרשנות היא עדות למה שצוין ברגל החמולה והשבט . ואולי מצוין על ידי הבוננה . וכדי להיכנס לבטן, לנסוע או לכלא . ואם הוא רואה מוגלה או רתיחה בבטנו, זה מעיד שהוא נחשף למשהו שלא מותר לו לאכול או לשכב איתו . אם יש לו בטן טובה, או אם הוא גדל, הוא לא דוחה גוף שמצביע על ידע ומנהיגות . ואולי הבטן מצביעה על הנסתר בדת, על ההסתרה, השנאה והצביעות של לכאורה ותחתית הכסף והילד . אז מי שרואה שהבטן שלו הפכה קטנה, הכסף שלו או הבן שלו יהיו פחותים . ומי שיראה שיש בו גדול, כספו או בנו יגדלו . ומי שראה שבטנו ריקה, אז חסר לו הכסף או את בנו . ונאמר : הוא משוחרר מהבטן האסורה . הבטן עשויה להיות ספינת גבר, כך שמה שהוא ראה בתאונה בה הוא תאונה בספינה שלו . ומי שראה שהוא ברחם אמו, אז הוא היה במדינה אחרת, הוא חזר למקומו ולעיר הולדתו, ואם הוא היה חולה נקבר באדמה, ואם זה נכון, הוא נידון למאסר . והבטן מעידה על ביתו של האדם ועל חיות הבקר שלו, כבדו הוא בנו, ליבו הוא בנו, ריאת משרתו או בתו, כפו היא תיקו, וגרונו הוא חייו . ומי שראה שביתו נהרס והוא חולה בבטן מת . אם ראה שהוא התחיל לבנות או לתקן אותם, הוא יתאושש מצערו אם היה מסיים את הבנייה, אחרת הוא יישאר מימי חייו כמו מה שנותר מהמבנה . הבטן האנושית היא הספינה שלו, הראש שלו הוא הלב שלה, וגרונו הוא התורן, וצלעותיו הן הקירות שלה . ומי שראה את בטנו קרועה ומעיו זורמים, ספינתו נפגעה . ונאמר : עצם הבטן אכלה ריבית והליכה על הבטן תלויה בכסף ….

…אבו סעיד, מטיף החרטום, אמר אישה שנולדה במהירות, ולגבר הנשוי היה בן, ומי שראה כאילו נתן לאשתו קשת, תהיה לו ילדה, ואם הוא ראה כאילו שלו אשתו נתנה לו קשת, בן יחיה, והחרטום בכיסוי היה ילד בבטן אמו, והארכת הקשת ללא חץ הייתה מדריך טיולים ….

…אל- ארקאן : סימן לכל מה שניצל בו, המעיד על טביעה, כי אלוהים אדירים הציל את נח, עליו השלום, ואת אלה שאיתו ממה שהורד על ידי הכופרים מטביעה ופורענות . וציין את האיסלאם, באמצעותו הוא נשמר מבורות וממרדות . אולי זה הצביע על האישה והעבדה שמגנים ומצילים אותה מאש ופיתוי, כי אלוהים אדירים קרא לה נערה שפחה . אולי זה הצביע על האב והאם שיש להם את הגאולה ממוות ומצורך, במיוחד מכיוון שהיא דומה לאמא הנושאת את בנה ברחמה . אולי זה הצביע על הדרך בה אנשי האמונה יימלטו מהאש, ואולי זה הצביע על כלא, דאגה והיגיון אם הוא יעומם, לסיפורו של יונוס עליו השלום . מי שרואה שהוא עלה על ספינה בים, מתבונן במצבו ובתוצאות ענייניו, ואם הוא לא מאמין, הוא הופך למוסלמי, במיוחד אם הוא עלה אליו מאמצע הים לאחר שהיה בטוח על המוות, ואם היה אשם, חזר בתשובה על חטאו . ואם הוא היה עני, הוא ייפטר אחרי העוני שלו . ואם הוא חולה, הוא החלים ממחלתו, אלא אם כן ברכו נמצאת עם המתים, ויש מה שמאשר את המוות בחזון, ולכן רכיבה עליה היא ישועה מפיתוי העולם הזה . ואם היה ער והוא היה תלמיד ידע, הוא ליווה מדען או נהנה מדגל שבעזרתו הוא יינצל מבורות, לרכוב על מוסא עם הירקות, עליו השלום, בספינה . אם ראה שחייב הוציא את חובו והסיר את דאגתו . ואם יראה זאת, תישלל ממנו פרנסתו . שאלוהים ייתן לו מזונות מנקודה שבה זה לא נחשב, אם הוא זורם איתו במלואו, זה מעיד על רוח הרווח, וטראוס על הרצון . אם הוא רואה בכך רווקות, הוא מתחתן עם אישה או קונה עוזרת שתוכל להגן עליו ולשמור עליו . ואם יראה אדם מת בבית האמת, הוא יברח ויזכה בחסדיו של אלוהים אדירים מהאש ומאימיו . כמו כן, במהופך, אם הוא רואה מישהו בים כאילו הוא נמצא בתוך הקהל ורכב על השביל וקוצרו, אז הוא בורח באונייתו וממעברתה מאימת הים שלה ותאונותיה, אלא אם כן בחלום זה נפגע קשות ממנו במעברו מהאש, אז הוא מקבל את זה בים ככה וכדומה . ואם זה נלקח בשבוי, הוא נמלט ממאסרו וגרם לבריחתו, ואם הוא הגיע לחוף הים או ירד ליבשה, זה יהיה מהיר יותר, מהיר וטוב יותר . ואם ראה את האונייה עומדת וגלי הים סוערים, מאסרו נמשך אם היה כלוא ומחלתו התארכה אם היה חולה, וכל עוד לא יכול היה לפרנסתו ולא היה מסוגל לנסוע אם הוא ניסה לעשות כך, והוא לא יכול היה להגיע לאשתו אם היה מתחייב להגן עליה, והוא הפסיק לחפש ידע אם הוא סטודנט. במיוחד אם זה בחורף ובים . זה עשוי להצביע על מאסר, כאשר יונוס, עליו השלום, היה מרותק בבטן הלוויתן כאשר ספינתו נעצרה . עם זאת, התוצאה של כל מה שתיארנו היא טובה ברוך השם, והצלת המהות של הספינה ומה שהוצג בפניה ובה, כמו ישועת נח, השלום עליהם והישרדותם של את הספינה מהמלך הזועם, מכיוון שהירקות גערו אותה והורידו קרש מלוחותיה, עם התוצאה הטובה של יונוס, עליו השלום. לאחר מצבו, ומה שהתגלה לו . לכן הם אמרו שאם הספינה תיפגע או תיפתח, ימצאו מי שנמצא בה, אלא אם כן הנוסע שלה יוצא לנחיתה או רודף אחריה, ואין בה שום טוב . אם הוא היה חולה הוא מת ונשא אל העפר כשהוא נושא בעומס מחריד, ואם הוא היה בים, הוא ניזוק, ואולי הסירה שלו תישבר בגלל זרימתה מלבד מהלכה . במקום זאת, מתוך הרגל הערות שלו, אם הוא דוחף את טטארוס לארץ, הוא שבור וניזוק . ואם מחפש בעל ידע ראה כי ספינתו יצאה לנחיתה והסיעה אותה עליו, הוא יצא בידיעתו ובמחלוקתו לכפירה, צביעות או זנות, משום שהוללות היא יציאה מציות, ומקור הבולטות וחוסר הצדק, מניעת משהו במקומו, ואז לעלות על הספינה מהמים שבהם היא שרדה והיא מוגנת עד היסוד שלא נהוג לרוץ עליה, שכן יושביה גם יצא מהאמת ומהטעות הישנה . אם זה לא היה, אז אולי הוא היה פורץ עם אשתו ושהה איתה על פי מצבו, או אולי היה משחרר את שפחתה ומתמיד בקשר עם המלך, או אולי הענף שלו היה מותש ופרנסתו הייתה להיות בלתי אפשרי, ולכן הוא יחפש אותו חזרה מהמקום שהוא לא צריך . ואם הספינה שלו הונעה באוויר על פני מים אחרים, אז כל מה שמצוין על ידי זה אבוד, או חייל בגלל שירותו, נוצותיו וציודו, או שהוא מותקן משאר הספינות, והוא עשוי ציין את ארונו של מי שהיה חולה בין הסולטנים, השליטים, המלומדים והראשי, וכמה מהם אמרו : מי ראה שהוא נמצא בספינה על הים, בתוך מלך גדול או סולטן . הספינה היא בריחה ממצוקה, חרדה, מחלות ומאסר, שכן מי שרואה את עצמו כבעליו . אם הוא רואה שהוא נמצא בו, הוא נמצא בו, אלא אם כן הוא יימלט ואם יעזוב אותו, הישועה שלו תהיה מהירה יותר, ואם הוא נמצא בו בזמן שהוא על יבשה . הדאגה הייתה עזה יותר וההצלה הייתה רחוקה יותר, ואם החומה המבודדת ראתה שהוא עלה בספינה, הוא היה ממלא אחר המנדט של המלך הגדול ביותר עד לים, והאפוטרופסות תהיה בהתאם להוראות של הספינה ויכולתה, ואחרי הספינה מהיבשה אחריו מבידוד . ונאמר שרכיבה על ספינה בים היא מסע של חומרה וסכנה, והמרחק שלה מהיבשה, אחריה מהנרתיק . ואם הוא נמצא בעניין, אז הוא מסתכן, אז אם הוא יוצא מזה, הוא יימלט ולא יציית לאדונו, כי הקב~ה אמר : ~ כשלא הוביל אותם לצדק, הם היו שותפים . ” אם איש החזון הלך למדינתו, או שהוא סוחר שסחרו אבד, הספינה תחזור . אם הספינה הייתה טובעת ונתלתה עליה עם לוח, אז הסולטן היה כועס עליו אם הוא היה מושל, אז הוא ברח והמדינה חוזרת אליו . ואם הוא היה סוחר, אז הוא צמצם את כספו ופצה על כך, ואם הוא טבע אז הוא כמו טובע . ומי שרואה שהוא נמצא בספינה בלב ים, אז הוא יהיה בידי אלה שיורדים ממנו, ומותו יהיה ישועה מרוע מה שהוא ירא . ספינתו טבעה ולוחותיה פיזרו את המזל עבורו בזה שהוא יקר לו . ונאמר כי הספינה ההרוסה היא מסע בבטחה, כי אלוהים אדירים אמר : ~ ארון הקודש עשה לך כיף לרוץ בים בפקודתו .~ הספינה העמוסה באנשים בטוחה עבור מי שנמצא בה במסע, כי אלוהים אדירים אומר : ~הגשנו אותו ואת מי שנמצא איתו בתיבה הטעונה .~ ושוטרי ספינה פגעו בדגל או מקבלים כסף מתלונה . והוא לקח את חבל הספינה, חסן אלדין וחברי הצדיקים בלי לעזוב אותם, כי אלוהים אדירים אמר : ~ ותחזיק בחבלי אלוהים כולם ואל תפריד .~ ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו אני נמצא בספינה שחורה ולא נותרה אלא חבלים . הוא אמר : אתה אדם שדתו אינה נותרה אלא כנות, וחבלי הספינה הם בעלי הדת ….

…באשר לפרשנות המחלה, אין זה ראוי לשבח, משום שמדובר בשחיתות בדת, ואולי המחפש נהג להכפיל שקר. נאמר כי מי שראה כי מחלתו איבדה מזמן את חטאיו ופגש את אלוהים במצבו הטוב ביותר וחלקם אמרו שמי שיראה שהוא חולה ללא כאב אז הוא היה רואה את תפוח העין ולא היה למות באותה השנה, ואם המטופל ראה שזה הופך לאמיתי הגוף שהוא מחוץ לביתו הוא מותו אלא אם כן הוא מדבר עם אנשים ומדבר איתם, כי זה סימן לחפותו. ומי שרואה שהסולטן חולה, הוא לא ראוי לשבח בזכותו של המחפש, ואם יש בינו לבין מריבה, הוא מובס. ומי שרואה שיש לו חולשה בעיניו, אז הוא חסר פרנסה, מצוקה, אשליה ועצב, ואם הוא רואה מישהו שמרפא אותו או הורג אותו, אז הוא מציין טוב וצדק. האמת שלו עשויה להיות שקר, ומי שרואה בפיו חולשה בזמן שהוא כואב לו, מכיוון שהוא ספג ייסורים מצד קרוביו, ומי שרואה כאב בצווארו, יהיה לו אמון שהוא מזניח, ו מי שרואה שלבו חלש וכואב, אז הוא אוכל את האסור או מעיד על צביעותו. זה עשוי להיות מסומן על ידי זקנתו של האדם והצורך הכופף והדעה. עם זאת, לצדו הוא כואב, וזה מעיד על לב בעייתי, צער ולחץ בחזה. ומי שיראה שהכבד שלו חולה, לא תהיה לו חמלה רבה כלפי ילדיו. ומי שרואה שידו חולה, אז אחיו, בן זוגו או חברו מייבש את אחיו או את בן זוגו או את חברו. מכיוון שזו עדות ומי שרואה שיש לו כאב בבטן כבד יותר מעיד על אהבתו לקרוביו ומי שרואה את כאבו הסודי מעיד שהוא שוכח להתמודד עם אשתו…

…ומי שרואה שיש מה לאכול בבטן, זה מעיד שילדיו גונבים ….

…הבטן : מי שנראה ומבפנים הוא אם, ילד או קרוב משפחה של החמולה שלו . אם הוא רואה שהוא רך בבטן ושום דבר לא פוגם באופיו, אז העושר שלו או הבן שלו יהיו פחותים אם הריקנות שלו תהיה ללא רעב . ואם הוא רואה שהוא רעב, הוא יהיה חרד ורעב, והוא יכה כסף לפי כמות ועוצמת הרעב . שביעות רצון היא ההנאה שלו, הצמא רע בדתו, והשקיה טובה בדתו . הקיבה מעידה גם על חנותו של האדם ועל מיקום התשואות שלו, לשילוב המזון שלו בו וסילוקו למען אינטרסים והוצאות . אולי בטנו הייתה ביתו או ביתו, הכיכר של אשתו, כבד בנו, לב אביו, ריאות משרתו ובתו, כפו את שקו או חנותו או חנותו, וגרונו היה חייו, העצבים שלו כנופיה ….