…ביחס לראיית החברים, מי שרואה ראש כרות ויש לו עמדה וקוץ, הרי שזה גידול בהדרתו, ואם זה אחר מזה, הוא מקבל כסף וגאווה ופניו, וכל מי שרואה שראשו הוא ממנו מבלי להכות בצווארו או משהו כזה, אז הוא עוזב את הבוס שלו, את הוריו או את מוריו, ומי שרואה שהצוואר שלו הוכה ואם ראשו ממנו, אם הוא עשיר , מחסור בכספו, או עני, הוא עצלן, או עבד שהוא משוחרר או חוב, אלוהים הסדיר את חובו או מודאג, אז אלוהים ייפטר מדאגתו, ואם הוא חולה ומחלתו שם אין תרופה בשבילו המעידה על מותו ומי שרואה כי צווארו הוכה במלואו והמכה מכאיבה אז זה מצביע על ביצוע חטאים. זה יכול להיות יקר גדול וזה יכול להיות פרס וראשו של אדם עשוי להצביע על הונו. אם הוא רואה שראשו מוסר ממנו, אז הונו שבמסגרתו יורחק ממנו קומתו והוא עשוי לגלח את ראשו או לחלק את מכסה המנוע או את הטורבן שלו במלחמה או להרוס את חדרו או את גג ביתו ואם הוא עבד שמכר לו את אדונו וראה שראשו בידו בזמן שהוא מסתכל עליו, כי זה מדד להונו ולפרנסתו, ומי שרואה שהוא הלך עם הראש, אז הוא חולה וכספו עלול להיעלם ומי שרואה שראשו מוחזר לגופו הוא בשלוש דרכים החזרת כספים אבודים או חזרה לבוס שלו או ברכת מות קדושים ומי שחושב שהוא מדבר לראש יהיה טוב A הרבה מעשרה דירהם לעשרים אלף ומי שרואה את ראשיהם של אנשים מנותקים מציין כי טוב וברכת מות קדושים…

…הוא האמין כי הסוס הערבי הוא לפרש בשתי דרכים ואם אנשים צדיקים Bmkhafatth עצם אלא מן האנשים של שחיתות Bmtauath ואמרו אל הסוס של חזון רכסי ברכה ועובר טובים לומר זה ) תפילות ושלום : הטוב ובריכה מסוקסת בפינות סוסים ליום התחייה ….

…באשר לסוגי הספרים, הם ספוראדיים, ולכן הספרים שהורדו מציעים את הביטוי שלהם במקומם, כמו גם את הכרכים. באשר למה שאנו מזכירים כאן, הם ספרים בפרט, והם גם על סוגים נפרדים, שכל אחד מהם מגיע בנפרד . באשר לבריתות ולמסורות, הם מתפרשים על פי היבטים, ומי שראה ברית או מסורת והיה ממשפחת המלך הוא השיג או היה כשיר לתפקיד אליו הגיע, ואם הוא נמצא בתפקיד, אז זה מתפרש. בשתי דרכים אם הוא אדם אמין, הרי שהוא גידול וגובה עבורו, ואם הוא מאנשי אי מוסריות, יתפרש על ידי הסרתו ….

…ומי שרואה ספר לבן שאין בו שום כתיבה שהתקבל מהנעדר, אז זה לא מחמוד, ונאמר שהספר הלבן נראה בלי לכתוב, הוא מתפרש בשתי דרכים, מבקש צורך או לא ממלא את זה ….

…ומי שרואה שכל שיניו נפלו ונעלמו, הוא יפרש בחמש דרכים את מות קרוביו, את אריכות חייו, את עזיבת כספו ואת חיי העניים, והוא עלול למות. עברו כסף בריבית, עשרים ושמונה שנות חיים, וחיים של שלושים ושתיים שנה, וקנס של שלושים דרהם עד שלושים אלף על פי המקום והכסף שהוצא על חשבון וטובתם של אחרים ….