…באשר לסוגי הספרים, הם ספוראדיים, ולכן הספרים שהורדו מציעים את הביטוי שלהם במקומם, כמו גם את הכרכים. באשר למה שאנו מזכירים כאן, הם ספרים בפרט, והם גם על סוגים נפרדים, שכל אחד מהם מגיע בנפרד . באשר לבריתות ולמסורות, הם מתפרשים על פי היבטים, ומי שראה ברית או מסורת והיה ממשפחת המלך הוא השיג או היה כשיר לתפקיד אליו הגיע, ואם הוא נמצא בתפקיד, אז זה מתפרש. בשתי דרכים אם הוא אדם אמין, הרי שהוא גידול וגובה עבורו, ואם הוא מאנשי אי מוסריות, יתפרש על ידי הסרתו ….

…הוא האמין כי הסוס הערבי הוא לפרש בשתי דרכים ואם אנשים צדיקים Bmkhafatth עצם אלא מן האנשים של שחיתות Bmtauath ואמרו אל הסוס של חזון רכסי ברכה ועובר טובים לומר זה ) תפילות ושלום : הטוב ובריכה מסוקסת בפינות סוסים ליום התחייה ….

…ג'עפר אל-סאדיק אמר: הקיבה מתפרשת בשש דרכים, כמו המעי. באשר לטבור, למי שמביע זאת, זהו היחס לאדם ולאושרו ולאשתו ….

…מי שרואה שהוא מלא, אז זה מתפרש בשתי דרכים : עוקץ ומשנה את הגוף, וחזונותיו נאמרו לסוחר המעידים על כנותו. אם משהו יוצא ממנו בידי צעיר, אז הוא מפיץ את סודו לאויבו, וזה עלול לקרות ואז הוא הולך ….

…ומי שרואה שכל שיניו נפלו ונעלמו, הוא יפרש בחמש דרכים את מות קרוביו, את אריכות חייו, את עזיבת כספו ואת חיי העניים, והוא עלול למות. עברו כסף בריבית, עשרים ושמונה שנות חיים, וחיים של שלושים ושתיים שנה, וקנס של שלושים דרהם עד שלושים אלף על פי המקום והכסף שהוצא על חשבון וטובתם של אחרים ….

…ומי שרואה שהאריך את קשתו עד שהיא חורגת מהגבול, אז מפרשים בשתי דרכים לבצע צו עד שהוא עולה על הגבול, הכוח והציפורן ….

…ומי שחושב שהוא שותה משהו שמקורו תרופה, אז זו תרופה, ואם מקורו נזק, אין בזה טוב, ואולי מקבל כסף על ידי השגת השפעות מזיקות ושתיית מי אבטיח יכול להתפרש בשתי דרכים לחלשים ותרופה לאחרים אחרת בנושא. חלקם אומרים שהוא חולה וחלקם אומרים כסף והטבה, ובאשר לשתיית חומרים משלשלים היא הציגה את הפרק שלה בפרק 22, ובאשר לשתיית חלב, זה בא בפרק ….

…ומי שראה שהזיכרון שלו התפשט והיה זקוף, מתמלא הצורך שביקש כי הזכר לא מתפשט רק כשצריך, ומי שרואה שהזיכרון שלו מחולק לשניים וחצי הופך לעמוד והשני רופף, אז זה מתפרש בארבע דרכים של חסימה בעניינים, ואם היו לו שני בנים, אחד מהם נפטר, ואם הוא נסע, זה מנותק. בדרך, גם אם אשתו בהריון, היא יולדת שני בנים, ואחד מהם נפטר ….

…אבו סעיד, המטיף, אמר כי אלסווסאן מציין שתי דרכים עבור אנשי הצדק, שבח טוב, ואנשי השחיתות, נטל על משמעותו לכאורה של שמו, מכיוון שהחלק הראשון הוא רע, ו הם שרו במשמעות : סוזנה שנתתי לי ומה … נהגתי לתת לי אחד טוב, הראשון שבהם רע ולא לדבר … מה שנותר מהשם הוא הגיל הרע ….

…ד~ר ג'עפר אל-סאדיק אמר: ~הסוכר מתפרש בחמש דרכים כמילים מתוקות, נשיקה, תועלת, כסף וילדים כמו שכרות .~…

…ומי שרואה שהפיל מדבר אליו, זה מתפרש בשתי דרכים, או שמלווה אדם זר או רואה משהו שנמאס לו ….

…ג'עפר אל-סאדיק אמר : חזון הקריאה לתפילה מתפרש בשנים עשר דרכים: עלייה לרגל, אמירת אמת, סדר, גורל, שליט, נסיעות, מוות, תשלום פשיטת רגל, בגידה, ריגול, חוסר חוב וצביעות ….

…מי שרואה שהוא ביצע פשע גדול, אז זה מתפרש בארבע דרכים: ביצוע עניין אסור, התרחשות של משהו נסתר ממנו, דו קרב ולא ללכת בדרך הישר ….

…ומי שרואה שהוא הכה אדם וחתך את צווארו, אז ישלם את חוב המוכה וייתכן שיהיה לו טוב, ומי שרואה שמישהו מכה אותו בחרב וחותך את חבריו, אז זה הוא בשתי דרכים שאם איברי הגוף מתחלקים רחוקים וילדיו או צאצאיו התפזרו בארצות, ואם שום דבר לא יופרד ממנו, הוא ייסע בקרוב ויחזור טוב ….

…באשר לסקילה, זה לא מחמוד, ואבן סירין אמר שמי שראה שהוא מסמל מישהו היה מעליב אותו, וחלקם אמרו שהסקילה מתפרשת בשתי דרכים שנחשבות מזיקות, מזימות ומטעות, ואם מסקלות עבור התבונה מחייבת זאת, ואז מדובר בתמורה לחטאים או בתגמול על מה שהוא שונא לעשות. ….

…חלקם אמרו על אלה שראו שמישהו הוא המתווך שלו, ואז זה מתפרש בחמש דרכים. אם יש מחלוקת בינו לבין מישהו, אז הוא ניתק אותו, ואם יש לו אויב מכריע עליו הוא ינצח את האויב שלו, ואם הוא ממתין למשהו טוב או רע, זה מעיד על ההישג שלו את יכולתו, ואם המדיום נזרק לים והוא הלך במים, זה מצביע על כך שעניין הועבר למלך וכי הוא מפריד בין החומר הזה כדי שהמחפש יזכה לניצחון ולניצחון, במיוחד אם יש מריבה או איבה בינו לבין מישהו. אם המדיום ראוי להאשמה, אז העם מודה למלך על אותה פעולה, ואם הוא בעל התנהלות טובה, אז האנשים מאשימים את המלך במעשה זה, ונאמר כי חזונו של המדיום הוא אם הוא ישעה את התהילה בשבילו, ואם הוא מאנשי הטוב אז יש לו תהילה טובה, ואם הוא מאנשי הרע אז הוא נגד זה ….