…ספירה: מי שרואה בחלום שהוא סופר חמשת אלפים, אז הוא ינצח את אויביו, ומספרי הניצחון הם עשרים ומאה . ומי שראה שהוא מונה שבע או שמונה, הוא ייפול לתוכם . ומי שרואה שהוא מונה תשע, אז הוא נופל לעניין קשה, ומלווה עם מושחת, ומי שחושב שהוא נספר עשר נמצא בעניין שהושלם והושלם, או מציין את העלייה לרגל, והמספר של ארבעים מציין שהוא נמצא במשהו שהובטח, ומי שסופר שלושים נמצא בהבטחה כוזבת . ואחד מהדברים הוא עדות לבלעדיות בידע, כסף, נישואין או ילד, וזה עשוי להצביע על חוסר פעילות, או האמיתי שאין לו אחר : השניים הם ניצחון על אויבים, השלושה הם הגשמה של הבטחה , הארבעה הם ויכוח, והחמישה הם בספק בנוגע לדת, כמו גם בשש, וזה עשוי להצביע על השישה על הניצחון על האויבים והקמת ויכוח על היריב, ואין טוב במספר של שבע ושמונה . ועשרה הוצאות לשבועה . ומי שרואה שהוא מכין דראמות שיש לשבח שם אלוהים אדירים, ואם הוא ראה שהוא סופר דינרים המכילים את שם האל, אז הוא ירוויח מהידע . אם היה מספר פנינים הוא היה קורא את הסורות של הקוראן . אם הוא סופר תכשיטים, אז הוא זוכר ידע או לומד . ואם היה מספר חרוזים, הוא היה עסוק בעניינים של מה בכך או במה שהוא לא עוסק בו . אם הוא סופר פרות שמנות, שנים פוריות יעברו עליו . ואם היה מספר גמל עם מטעניו והיה שליט, אז הוא היה פוגע באויביו . אם הוא יראה שהוא סופר תאו, הוא ייפול לצרות ועייפות ….

…ונאמר שמי שראה תאו, אם הוא ממתין בהעדר, אז עליו לנקוט בו עדיפות, כי הראשון בשמו היה ג'ה, ונאמר חזון ) התאו, וביטויו הוא כמו פרה ….

…באשר לתאו אמר אל-קירמני: מי שראה שיש לו מספר תאו, אז הוא נתון באפוטרופסות על עם גדול אם הוא כשיר לכך ….

…באשר ללב, זה מוחו של האדם, שכלו, מוחו ודתו. כל מה שהוא רואה בזה מזיין או שין, אז פירושו בזה וכמה מהם אמרו שאם אדם רואה לב, זה טוב בדתו ובתחושת ההיגיון הטובה, ומי שרואה את ליבו נחטף והולך ממנו מדובר בארבעה היבטים של פחד חמור, טירוף, שחיתות דת והתרחשות אסון. שחור ומכוסה ברעלה, הוא אבוד מהאמת ומחטאים רבים…